Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Margit a tüzes egyetemista

Két nőt dugtam meg egy nap alatt

2016. május 12. - Ethan Wolf

you_naughty_bitch_by_zlty_dodo-d30b0gt2.jpg

Előre jelzem, hogy hosszabb a poszt a megszokottnál, valamint a vége kicsit gyomorforgató.

Tinderen ismerkedtünk meg. Aranyos 22 éves egyetemista, élelmiszermérnöknek tanult. Pár mondat után átinvitáltam Viberre, majd onnan face-re, hogy könnyebb legyen a kommunikáció, mint a tinder beépített chat rendszerében, ami nagyon kényelmetlen.

Facen sokkal több kép volt róla feltöltve és jobban kirajzolódott, milyen is valójában. Csinos nő, de persze a legtöbb fénykép olyan szögből, olyan effektekkel volt feltöltve, hogy a valóság bármi lehetett volna. :P Csütörtöki napon hozott össze a Tinder, szombaton már facen beszélgettünk. Pedzegettem egy találkozót, de hétvégére haza szokott utazni vidékre, így ez halasztódott. Rákövetkező héten vizsgákra járkált, így egy héttel későbbre sikerült randit megbeszélnünk.

sexy.jpg

Mikor beszélgettünk viberen vagy épp facen (vagy egyszerre mindkettőn, mert a nők számára ez vicces), akkor éreztem, hogy sok közös nincs bennünk. Sőt, semmi közös pontot nem találtam, de a poénkodás működött. Más érdeklődési kör, más filmek, más sorozatok, más zene, más… mindenben más. Ezt okozhatta a korkülönbség is, Ő 22, én 32.

Online kommunikációnál próbálom felmérni a határokat, ezért két-három nap után finoman erotikusabb témákat hoztam fel, amelyekre pozitív reakció érkezett. Egyre szaftosabbá váltak a csevegéseink. Ezzel sikerült a várakozást fokozni és mikor közeledett a randi napja, már mindketten be voltunk indulva. Közben aktuális képeket cseréltünk viberen keresztül, szóval nagyjából tiszta volt előttem, hogy mire is számíthatok. 

Szombat estére beszéltük meg a találkozót, egy kávézót ajánlottam, ami itt van a közelemben. Mivel nem volt kedve kávézni, ezért felajánlottam a borválasztékomat itthon. Persze egy smiley-val a mondat végén, hogy kijöhessek a dologból azzal, hogy csak viccelődtem.

naughty2.jpg

Ő azonban benne volt, hogy nálam találkozzunk. Ezen meg is lepődtem, azért ehhez nagyon bátornak kell lennie egy nőnek, bár tény, hogy nagyon sokat beszélgettünk, ezért gondolom kialakult valamiféle bizalom. Aznap este jelezte, hogy elindult hozzám, én pedig kimentem elé. Elsőre felismertem, mert közben készített magáról egy képet, amin épp a villamoson ült. :)

Puszi/szia/mosoly, minden passzolt. Elsőre megvolt a szimpátia, úgyhogy váltottunk pár mondatot és elindultunk hozzám. Pár perc alatt nálam voltunk, közben bemutattam a környéket egy halom poén kíséretében, így széles mosollyal léptünk be az ajtómon. A szokásos „lakásban körbevezetés” történt, majd a szobában, a kanapén ültünk le. Előtte a konyhából behoztam egy üveg száraz fehér bort (csevegéseink alatt kiderült, hogy ezt szereti, én pedig mindenféléből tartok itthon), kibontottam (kissé bénázva, mert a megszokott dugóhúzómat elkevertem valamerre és újat vettem pár napja, de ennek valahogy teljesen más volt a fogása). Ezen nevetgéltünk, majd borozgatni kezdtünk. Közben mindenféléről kérdezgetett, amit meglátott a szobában, „az mi?”, „az honnan van?” stb..

Úgy másfél liter bor elfogyasztása után csattan el az első csók, addigra olyan közel volt az arcunk egymáshoz beszélgetés közben, hogy egyértelmű volt, mi fog történni. Kis játszadozás, rövid, majd hosszabb csókok, nevetés és a szokásos játék. A csókok egyre hosszabbak voltak, míg végül heves vetkőzésbe torkollott. Hamar lehúzta a harisnyáját és a bugyiját. Ültem a kanapén, ő az ölemben, csókolóztunk, közben én is kibújtam a farmerből és a boxerből. Szinte azonnal beleült (alig bírta kivárni, míg felhúztam a gumit), és felsóhajtott „végre”. Ez az örömittas felsóhajtás nem tudom pontosan, mire vonatkozott. Hogy már jóval előbb is nekikezdhettem volna, vagy csak régen volt pasival és nagyon kellett már neki a F*sz :P

410x222_the-sexiest-women-of-the-london-2012-olympics-7478.jpg

Elég hamar el is ment, amikor javasoltam, hogy közeledjünk az ágyhoz, ott azért kényelmesebb lesz. Ami ezután következett azt úgy tudnám leírni, hogy két órás szexmaraton. Látszott, hogy nagyon ki volt éhezve, mikor elmentem, tudta, hogyan nyúljon és hová, hogy szinte azonnal újra nyeregbe tudjon pattanni. Én magam is meglepődtem, hogy mennyire jól bírom, bár a pózok váltogatására szükség volt, mert egy idő után valamelyikünk valamije, fájni, vagy görcsölni kezdett. Végül két órányi szex után, ami alatt én háromszor, ő pedig nem is tudom pontosan, de többször elment, feküdtünk el. Én szinte azonnal tudtam volna aludni, Ő viszont (mint a legtöbb nő) az orgazmusok hatására nem kifáradt, hanem felpörgött. Úgyhogy kellett még beszélgetni és poénkodni, míg végre elaludt.

Összesen négy órányi alvásra jutott időnk, mert kora reggel mennie kellett valahova. Kikísértem, majd visszamentem aludni.

Egy hét telt el a következő találkozóig, ami alatt tartottuk a viber és face kapcsolatot, de már nem olyan intenzíven, mint előtte. Jó reggelt/jó éjszakát köszönés és napközben 1-2 mondat. Engem nem zavart, mert tudtam, hogy ebből párkapcsolat nem lesz, mivel szinte semmi közös nem volt bennünk. Viszont a szex nagyon jó volt, ezért nem volt ellenemre a folytatás. Ismét Ő jött hozzám (kollégista, szobatársakkal), és amint belépett az ajtón, egymásnak estünk. Meg se várta a bort, vagy bármit, megfogta a kezem, levette a cipőjét és húzott az ágy felé.

Hasonló mutatvány zajlott le, mint egy hete, csak a kezdés volt kicsit talán erőltetettebb, mivel ezúttal kimaradt a borozgatás, így nem élvezhettem annak jótékony hatását, a feloldódást. De végül minden úgy zajlott, ahogy legutóbb. A végén elbeszélgettünk, hogy hogyan tovább, vagy mi legyen. Elmondtam, hogy nincs bennünk semmi közös, viszont a szex nagyon jó. Ráadásul ott a korkülönbség is. Megállapodtunk abban, hogy akkor ez csak a szexről fog szólni. Felvetette még, hogy Ő azért közben szívesen ismerkedne más férfiakkal is, szóval legyen ez amolyan nyitott szexpartnerség. Ebbe is belementem, mert én is szeretnék közben más nőkkel ismerkedni. Elaludtunk.

c40bf55886c47161c6596c259775bfde.jpg

Nem telt el egy teljes hét, mikor ismét átjött és megismétlődött ugyanaz, mint alig pár napja, csak ezúttal többet beszélgettünk. Kiderült, hogy több pasi is csapja neki a szelet és másokkal is kavar közben, de mivel így beszéltük meg, engem nem zavart. Pár nappal később viberen szomorkodott, hogy igaz, hogy többekkel kavar, mert keresi az igazit, de nem találja. Ekkor vetődött fel az ötlet, hogy mégis meg kéne próbálnunk együtt, és járhatnánk. Nem tudom már hogyan, de a beszélgetés vége az lett, hogy akkor járunk. Pedig tudtam már előtte is, hogy ez halott ügy, de valahogy így jött ki. A következő találkozónk, már hivatalos randi lett volna, azonban azon a héten csak akkor ért rá, mikor nekem gép és telefonközelben kellett lennem, ezért nem mentünk sehova, hanem megint Ő jött át.

Nem zavarta, bár éreztem a hangján, hogy valami romantikusabbat képzelt el első „randinak”. Erről már beszélt párszor, hogy Ő imádja a romantikát és szeretne egyszer egy romantikus férfit párjának. Gondoltam meglepem és kreatív leszek. Vettem egy csokor rózsát és a leveleit letépkedtem azzal szórtam be mindent, az ágyat, a szőnyeget, mindent. Gyertyákkal raktam körbe az ágyat, szereztem különleges bort, skót whiskey-t, és meglepetés étellel készültem. Minden készen állt egy kis otthoni romantikázáshoz. Kicsit aggódtam, mert a megrendelt ételek késve érkeztek, de úgy 10 perccel Margit érkezése előtt meghozta a futár.

Az este jól sikerült, tetszett neki, hogy ilyen romantikus vagyok, és hogy feltalálom magam. A vacsora végén megcsináltam azt a pár perces munkát, ami miatt nem mehettem el gépközelből. Akkor már Ő is be volt indulva a rózsaszirmok és gyertyák miatt, úgyhogy jött, aminek jönnie kellett. Adott a dolognak egy extra töltetet a romantikus feeling, kicsit más volt ez, mint az eddigi keféléseink. Azonban másnap estére rájöttünk (amire már rájöttünk egyszer), hogy ez nem fog menni nekünk. Két külön világ. Úgyhogy megállapodtunk, hogy ez mégiscsak szex kapcsolat lesz. Ennek örültem, mert volt időm gondolkodni és arra jutottam, hogy olyan nagyon nem is vágyom vele párkapcsolatra. Túl pörgős, túl szeleburdi.

e7167507de5fc0b78a36be23ad058194.jpg

Több, mint egy hónap telt el, mikor újra jelentkezett. Közben tartottuk a kapcsolatot, de sosem jött össze találkozó, mert vagy ő nem ért rá, vagy én.

Egy napos vasárnap délután hívott fel, hogy átjönne, mert volt egy rosszul sikerült randija és ki van éhezve. Ez azért poén, mert előtte este nálam aludt egy csaj (róla is lesz később poszt majd annál visszautalok ide), és ha este lefekszem valakivel, aki ott is alszik, akkor azt másnap reggel is lerendezem. :D Szóval vasárnap reggel én már szexeltem, plusz a lány távozása után még edzeni is elmentem. Mondanom sem kell, aznap délutánra, mikor Margit hívott, már hulla fáradt voltam.

Mindegy, régen láttam, átjött és megadtam neki, amit szeretett volna, de csak egy fél órát bírtam. Reggel még az előző csajban voltam, aztán edzettem, most meg benne voltam Margitban, ez eléggé leszívta az energiámat.

Innen a poszt címe is, tulajdonképpen az hogy egy nap két nőt dugtam meg, nem annak köszönhető, hogy olyan über ász vagyok, hanem mert így jött ki a lépés. Majd mikor kiteszem a posztot arról a másik lányról, akkor kicsit részletesebben belemegyek az élmény megírásába, de most folytatom a történetemet Margittal.

366-sexy-body-facebook-cover-banner2.jpg

Durván négy hónapig jártunk még össze, hetente, néha kéthetente. Közben a beszélgetéseinkből újabb és újabb meglepetések derültek ki róla. Vallásos családból származik, otthon még azt hiszik szűz. Vidéki szülőknél megesik, hogy úgy vannak vele „mi jól neveltük, a mi lányunk nem olyan”. Margit lelkesen kereste párját, heti 2-3 randira elment, miközben a karjaimban vigasztalódott, ha csalódás érte. A csalódás az nála az volt, hogy a pasi élőben nem jött be neki. :P

Azonban a barátság extrákkal kapcsolatunk nem azért ért véget, mert megtalálta élete párját, hanem én építettem le lassan. Egyrészt, mert nagyon lekezelően beszélt a pasikról, elmondta, hogy kiket dobott barátzónába, kivel fuvaroztatja magát, kivel megy kajálni (pasas fizeti), de egyik sem kap tőle semmit, csak a reményt, hogy egyszer majd kimászhatnak a barátzónából. Másrészt zavaró volt, hogy mennyire bukik a külföldiekre és mindenáron egy fekete sráccal szeretne dugni. Az se volt semmi, mikor elmesélte, hogy valami arab sráccal dugott, akinek hatalmas farka volt. Nem az a bajom, hogy áradozott a csókáról, aki persze csak egy éjszakára tartotta jónak, hanem ilyesmit nem szokás elmondani. Olyan, mintha az egyik szexpartneremnek azt mondanám, hogy tegnap milyen jó volt Gizivel, neki szilikon csöcsei vannak. :P

edfe621671540c450f5e53f558d108872.jpg

De ezek csak apróságok, már volt dolgom ilyen nővel, sajnos ma már a többségük ezt csinálja. Ami kicsit kicsapta a biztosítékot, az az volt, hogy egy szombat délutánon átjött kefélni, de még jobban ki volt csípve, mint lenni szokott. Azt hittem, miattam, de sokat nem beszéltünk, egymásnak estünk. Aztán mikor végeztünk Ő gyanúsan sokáig igazgatta magát a tükör előtt. Viccesen kérdeztem, hogy csak nem randid lesz? Ő válaszolt, hogy de, innen oda megy.

Még ez sem lett volna vészes, hisz én meg egy nap két nőben mártottam meg a tábornokomat, de ami ezután jött... Otthon felejtette a fogkeféjét, ezért kért tőlem egy rágót, majd elment a randira. Másnap írt, hogy nem volt rossz a randi, de nem lesz folytatás, a srác nem olyan nagy szám az ágyban. Na most, ott van nálam, le is szopott, le is nyelte, majd fogmosás nélkül rögtön megy a randira és azzal a sráccal smárol? Mert biztosan csókolóztak, ha dugtak is.

Ha úgy vesszük, az a csávó még érezhette is a farkam ízét Margit szájában  :P Ez azért elég necces, és nem tudtam kiverni a fejemből a gondolatot, hogy mi van, ha ezt velem is megjátszotta? Előttem volt egy másik szexpartnerénél, majd jött hozzám. Elkapott a hányinger és attól kezdve már akkor is rosszullét kapott el, ha csak megláttam, hogy megosztott valamit Facebookon. Elkezdtem nem válaszolgatni neki, nem felvenni a telefont, majd mikor már egyáltalán nem kereste velem a kontaktot, töröltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr178675148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VT 135 2016.05.16. 01:56:18

Hú, ez a csaj egy kicsit már borderline - szellemi, vagy lelki sérült kategória, ahogy a végére kiderült. Nem mondom, h gyógyíthatatlan, de mindenképpen véleményes. El tudom képzelni, h kóros szeretethiányban szenvedett (gyermekkori trauma, nyilván) és ezt nem tudatosan így pótolta.

Ethan Wolf 2016.05.16. 09:07:39

@VT 135: Mikor elkezdtem randizgatni és belefutottam pár ilyen érdekes nőbe, azt hittem, hogy a nagy számok törvénye alapján egy-egy érzelmileg instabilba futottam bele. De aztán telt az idő és nagyon sok ilyennel találkoztam. Vagy minden második nő pszichés zavarokkal küzd, vagy lassan be kell látni, hogy ők kerülnek többségbe és ez lesz a megszokott, a normális.

Vagy, az online randizás a zakkanttak játékszere (khm, én is pl.) :D

VT 135 2016.05.16. 20:45:37

Azt szerintem tényként lehet kezelni, h a netes párkeresők között sokkal magasabb a súlyosan kattantak aránya (valamennyire mindenki az ;) - ezt mondjuk könnyű kikövetkeztetni, h miért: a tetteiknek nem lesz olyan következménye, mint a valós életben lenne.

Ethan Wolf 2016.05.16. 21:45:34

@VT 135: Pedig, ha eljutnak a találkozóig, akkor onnantól már vannak következmények. Az már valós móka. Inkább csak úgy kezelik a valós kapcsolatokat is, mint az online kapcsolatokat. Ez a veszélye a web2-nek, meg a sok közösségi vacaknak, hogy átragad a való életre is az a mentalitás, ami ott jellemző (következmény nélküliség).
Mondom ezt én :P

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2016.08.18. 02:29:22

Ha ez igaz, akkor itt a bizonyíték arra, hogy egy vallásos csaj is lehet akkora ordas kurva, és olyan primkó, mint a legtöbb nem vallásos. Nem is értem, hogy fordult meg a fejedben, hogy össze gyere vele .
Remélem azóta sem találta meg a párját, és soha nem is fogja :)

Ethan Wolf 2016.08.19. 17:26:53

@The Cortez: Megtalálta, "boldog" párkapcsolatban él. Mondjuk azóta benőhetett a fejelágya... :D

2016.08.19. 20:58:38

Jaj miért és amikor a pasik p...ról p...nára járnak? Akár egy nap többször? Azt tökösnek hívják, a női változatát pedig primkó ordas kurvának.

Jaaaahh, h. az még nem lenne baj, ha fogat mosott.. volna.

:)
Akkor nem lenne primitív ordas kurva...

Csak sima...

Aha .ÉRTEM...

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2016.08.20. 00:41:31

@Ethan Wolf:
Hát ja, "boldog". Szegény párja.

„Mondjuk azóta benőhetett a fejelágya”

Vagy nem. 1 ilyen valószínű, hogy ott csalja az emberét ahol lehet.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2016.08.20. 00:44:12

@MerylStreep: „Azt tökösnek hívják, a női változatát pedig primkó ordas kurvának.”

Így van.

„Akkor nem lenne primitív ordas kurva...Csak sima...”

De, mert a férfiak kihasználása primitív dolognak számít.

MerylStreep (törölt) 2016.08.20. 09:54:52

@The Cortez:

Persze sajna kisebbségben vagyok, a magam nőiségével.

Fölösleges felcímkézgetni, és kategorizálni a nőket bizonyos viselkedések miatt.

Mert mindenkinek van olyan korszaka, amelyben jóval több mindent megtesz, sőt kitolja a saját és mások határait is, ilyen vagy olyan okok miatt. Pl. egy csalódás, vagy komoly kapcsolat után.

Alapvetően nem tartom magam 'ordas kurvának', de nekem is voltak olyan időszakaim, amikor kicsit felszabadultabban éltem. ...

'férfiak kihasználása' - azt lehet kihasználni, aki hagyja.
Az egészséges határhúzást meg kell tanulni. És ahhoz tartani is magunkat.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2016.08.20. 14:23:34

@MerylStreep:
„Fölösleges felcímkézgetni, és kategorizálni a nőket bizonyos viselkedések miatt.”

Egyáltalán nem az.

„Mert mindenkinek van olyan korszaka”

Nem mindenkinek.

„Pl. egy csalódás, vagy komoly kapcsolat után”

Nem mentség.

„nekem is voltak olyan időszakaim, amikor kicsit felszabadultabban éltem. ...”

Akkor gondolom mégis az voltál.

„ azt lehet kihasználni, aki hagyja”

Fordított esetben gondolom nem írnád ugyanezt.

MerylStreep (törölt) 2016.08.20. 17:20:07

A felszabadult és az ordas általad emlegetett ' primkó kurva az két különböző dolog.

:)) De nyugodtan címkézgess. Nekem nagyon tetszik amikor valaki azt mondja ohhh.. én ilyet meg olyat soha...aztán valahogy mégis úgy találja magát.

Az h. egy nőnek is beleférhet, bizonyos időszakaiban az egyéjszakás 'kapcsolat', v. több is. Az még számomra nem az ordas kategóriája.

De ugye kinek hol a határ...vitatkozhatnánk.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2016.08.20. 22:21:59

@MerylStreep: „felszabadult és az ordas általad emlegetett ' primkó kurva az két különböző dolog”

Lehet, de nem derült ki mit értesz felszabadult alatt.

„Az még számomra nem az ordas kategóriája.”

Számodra nem. De lehet ez még tényleg ordas, csak sima. A posztban említett csaj viszont igazi primkó ordas kurva volt, már írtam, hogy miért.

cenzurázdcsak (törölt) 2016.08.24. 19:47:47

@MerylStreep:

Látom hogy érted. 1000 ből, ha a kis 'margitka' a szolid kisjány, bevallaná hogy miket művelt, pl. ezt a kis történetet, szerintem az önérzetesebb 999 pasi először leszopatná aztán elküldené fogkeféért haza :D
A ribanc-lét sosem lesz menő egy férfi szemében sem. De látom azt írod érted, és egy csöppet sem vonatkoztatsz magadra :)

'Fölösleges felcímkézgetni, és kategorizálni a nőket bizonyos viselkedések miatt.'
' - akkor mit mondjunk erre a csajra ha nem címkézzük fel? Ez szted egy sima átlag magyar lány? Nem hinném adjaisten hogy ne:D

'Mert mindenkinek van olyan korszaka, amelyben jóval több mindent megtesz, sőt kitolja a saját és mások határait is, ilyen vagy olyan okok miatt. Pl. egy csalódás, vagy komoly kapcsolat után.'
- ez a csaj majdnem minden nap szó szerint geci nagyot csalódott, szó szerint. Nem képletesen.

'Alapvetően nem tartom magam 'ordas kurvának', de nekem is voltak olyan időszakaim, amikor kicsit felszabadultabban éltem. ...'
-még jó hogy nem tartod magad ordas nagy kurvának, ezt hívják racionalizálásnak. Tudod, mikor bemagyarázod magadnak a saját ki valóságodba, hogy te bizony .... Kedvenc női tulajdonság, bármit el tudnak hitetni magukkal:D Nagy maci a barátom (kövér pénzes gci, stb..)

'férfiak kihasználása' - azt lehet kihasználni, aki hagyja.
Az egészséges határhúzást meg kell tanulni. És ahhoz tartani is magunkat.''
- mivel hogy a csajt véded, úgy látszik neked ez a fenti kis történet még ''''''egészséges''''''''
Nincs is több kérdésem. Tudod, racionalizálás. Meg egy kis hipergámia.

De te ÉRTED. respect girlpower stb

MerylStreep (törölt) 2016.08.24. 19:56:38

@cenzurázdcsak:

:D Nem védem.
Szerintem is az. Ami.
Csak h. itt már nagy általánosságokba estünk.

Egyébként a személyeskedés, az szerintem még nagyobb primitívség..

Ethan Wolf 2016.08.25. 17:50:15

"Ez szted egy sima átlag magyar lány? Nem hinném adjaisten hogy ne:D "

Szerintem sem átlag, de nem egy ilyenbe futottam bele...

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2016.08.29. 03:05:52

@Ethan Wolf: Egyáltalán nincs sok ilyen csaj. Kb csak a 80%-uk ilyen.

cenzurázdcsak (törölt) 2016.08.29. 18:32:02

@The Cortez: viva la ferfihang.

cenzurázdcsak (törölt) 2016.09.02. 11:02:18

@The Cortez: hmm most nézem, egész értelmes írások vannak benne, meg is újult. És, már nem annyira masszívan nőgyűlölő :D, mostanra csak 10es skálán olyan 6-7 :D. Könyvjelzőre vele !
süti beállítások módosítása