Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Ági, a sznob

2016. július 20. - Ethan Wolf

girl.jpg

Társkereső oldalon ismerkedtünk meg. A bemutatkozó-szövege alapján intelligens nő volt, ezért így is közelítettem hozzá. Nagyon jókat beszélgettünk politikáról (ami nem szerencsés téma általában soha, különösképp nem ismerkedéskor, de Ő hozta fel és szerencsére egy véleményen voltunk), az élet értelméről (de tényleg), és hasonló magasröptű témákról. Ilyenkor örülök nagyon, hogy sokat olvasok, és sok témához tudok hozzászólni. Nem is kellett sok idő, mire az első találkozást összehoztuk. Én felsoroltam pár általam ismert jó helyet, mire ő is sorolt párat. Közös megegyezéssel kiválasztottunk egyet és ott találkoztunk egy kedd estén.

woman-in-white-dress-looking-at-glass-of-wine-near-fireplace2.jpg

Én korábban érkeztem, ezért a hátsó udvarba mentem és ott ültem ki egy napernyős asztal alá. Nem sokkal később befutott ő is. Épp olyan volt, mint a képeken, rövid (vöröses) haj, nagyon vékonyka test és volt a szemében valami olyasmi, ami azt sugallta, hogy „én okosabb vagyok nálad”. Nem tudom, hogy csak benéztem-e, de nem tulajdonítottam nagy jelentőséget neki. Csak nincs kisebbségi komplexusom, hogy azt a nézést bemagyarázzam magamnak. :D

Úgy dumáltunk, ahogy a neten is tettük, sok témát érintettünk én pedig a szokásos humorvonattal támadtam időnként. Gyorsan elröppent az idő és akkor még nem is vettem észre, csak utólag végiggondolva, hogy folyamatosan nagyzolt és leszólt másokat. Azért nem vehettem észre, mert javarészt a kinézetére koncentráltam, nagyon jó nő volt. :) Italnak két hosszúlépést ittunk, majd késő este, a másnapi munkára hivatkozva, elindultunk onnan. Mikor kiértünk, akkor láttam, hogy kerékpárral jött. Kikérdeztem, hogy nem veszélyes-e a belvárosban tekerni, ilyen forgalomban. Én is szeretek kerékpározni, de csak odahaza, vidéken, itt nem merészkednék ki a nagykörútra az tuti. :P

800px-girl_with_a_glass_of_wine2.jpg

Ő viszont mindenhova azzal megy, nem szereti az autókat, mert szennyezik a környezetet, a tömegközeledés pedig sikk. Tehát akkor mindenki hülye, aki nem gyalog, vagy kerékpárral jár? Elköszöntünk, hazamentem, majd a következő napokban tartottuk még a kapcsolatot, amikor is egy második randi mellett döntöttünk, hogy lássuk, mi lesz ebből. Az első találkozás mindkettőnk részéről jól ment, jól éreztük magunkat, de majd a másodikon kiderül, van-e ebben több is. Mondjuk engem inkább már a szex hajtott, hogy ágyba vihessem.

Spontán előadtam, hova menjünk (előre megterveztem azért), de Ő kitalálta, hogy humuszbárba akar menni. Nem akartam átadni a randi irányítását neki, mégiscsak én vagyok a férfi, de amit én mondtam hely, arra húzta a száját. Elég hamar el is vesztettem ezt "dominancia" harcot, mert rábólintottam végül a humusz bárra. Megint kerékpárral érkezett, amit maga mellett tolt, amíg oda nem érünk a bárba. Ott aztán rendelt nem is tudom mit, de durván rossz íze volt. Valami ételféle volt, de nem emlékszem a nevére. Hasonlított a földre. :D Remélem nem igazi humusz volt. :D Aztán persze bort rendelt, de abból sem itta meg az átlagosat, hanem valami puccos kellett neki. Nem mintha ez olyan nagy baj lett volna, ha azt szereti, akkor azt issza. Azt tudtam, hogy a számlát felezni fogjuk, mert első alkalommal is azt tette, nem hagyta, hogy lovagiasan én fizessek. A beszélgetés is kicsit nyitottabb volt, mint első alkalommal. Ismertük már picit a másikat, és kicsit jobban megmutathattuk az igazi énünket.

2d4e950f00000578-3268685-image-a-31_1444597462384.jpg

Ez amúgy egy nagyon érdekes dolog. Online mutatsz egy karaktert, amelyet még az első randin is hozol, de aztán, ahogy jönnek a randik, lassan levetkőzöd és megmutatkozik az „igazi” éned (az igazi nem véletlenül van idézőjelben, de ebbe most ne másszunk bele mélyebben).

A második randin jobban kirajzolódott Ági durván sznob énje. Csak apple termékei vannak állítása szerint. Nem is nézte jó szemmel, hogy nekem nem olyan telefonom volt. A legtöbb embernél okosabbnak véli magát, tudja, melyik párnak kéne hatalmon lenni és hogy a többi, miért hülye, valamint, Ő nagyon menő helyen dolgozik és mindenki idióta, aki nem tud magának normálisan fizető munkahelyet találni. Én is jó helyen dolgozom, de ez így nagyon durva mentalitás. Röviden, marha nagyot csalódtam benne és szerintem valamit megérezhetett ebből, mert a randi második felében visszafogtam magam. Jó teste volt, de ez a sznobság…

Ahogy, mi férfiak mondani szoktuk, egy patront azért megérne. De! Ahhoz, hogy megfektessem egy hullámhosszra kéne vele kerülnöm, de nekem semmi kedvem nem volt a belső rádiómon erre a hullámhosszra kapcsolni. Annyit azért nem ért az egész. A randi végén még ő mondta, hogy szerinte ebben nincs több, mert nem érez felőlem semmi kisugárzást, nem úgy, mint az első randin. Persze, hogy nem, mert akkora már lefújtam magamban ezt a csatát. Egyetértettem, elköszöntünk és soha többé nem láttam (eddig legalábbis).

15-signs-youre-a-high-maintainence-women2.jpg

Arra lennék kíváncsi, hogy vajon igazi sznob volt, vagy amolyan divat sznob. Látni ilyeneket az utcán dögivel, eljátsszák, hogy ők a sznobok, de csak pár idióta, akik hitelre/részletre veszik a cuccaikat és így menőznek. Talán ha több időt töltök Ágival, kiderült volna, hogy ő melyik is.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr928876644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VT 135 2016.07.24. 23:28:11

Ahogy leírtad, valódi sznob. Durva méretű kisebbrendűségű komplexussal, ami a sznobság, mások lenézésének a gyökere.
Mindenesetre szokatlan, h van olyan nő, aki úgy érezted, tud annyira távol állni tőled, h nem akarod meghúzni. :D

Ethan Wolf 2016.07.25. 19:51:38

@VT 135: Egy bizonyos mennyiség után, már nem pörögsz ilyesmin, pár nap és jön másik.

Ami még egy érdekes fordulat lenne, ha így lenne, ha megérezte volna, hogy milyen vagyok és emiatt nézett le és vette fel a sznob karaktert. De ezt már sosem fogom megtudni. :)

Krisz101 2016.07.27. 21:34:36

Érdekes volt olvasni. én is nagyon sokat randiztam netről, de szerintem te tapasztaltabb vagy. Ezért csak észrevételeket tennék :-)
1. Nekem, ha nem volt az első randi végén csók, csak nagyon indokolt esetben van második, főleg olyan helyre ahol rendelni, fizetni kell.
2. Szintén csak indokolt esetben érdemes folytatni, ha a 2. randi nem nála vagy nálam van. Nem feltétel a szex, de privát szféra mindenképp, ez szerintem nagyon lényeges. Én ezt meg is szoktam mondani, hogy figy, semleges helyen sétálgatni, azt meghagynám a gimnazistáknak, 30 felett én azt már nem erőltetném.
3. én szükségből, aztán meg is szerettem, 2011-13 között bringával közlekedtem Bpen, és az elején baromi lelkes voltam, h akkor majd most biztos rengeteg bringás csajom lesz. oda is irtam minden társkeresőre ahol fent voltam. egy viccbe fulladt az egész, ezek mind nagyképű, sznob, főleg liberális, feminista picsák, akik persze, kattannának a bringásra, de csak ha úgy néz ki mint egy bringás streetfashion showból kiépett modellsrác. akik egyébként kis számban, de ott vannak a belváros geek/hipszter kávézóiban, központ és társai, de azokkal ezek a nők nem jönnek össze. vajon miért. csak nem azért mert ismét túl sokat képzelnek magukról, és azoknak a srácoknak sokkal jobb nőik vannak...?
4. 13ban voltam ezen az első bringás divatbemutatón, nagy meglepődésemre, több a nők közül ott volt. elég idegesítő volt látni az ömlengésüket, önfényezésüket, ahogy fürödtek a sok kiszolgáló által generált népszerűségben, fotóztatták, ünnepeltették magukat. persze előtte profi sminkesek megcsinálták őket. pl a dóri poppins nevű leányzó, akinek volt rvonalon pár ámokfutása. mert ez kvázi egy amatőr modellverseny is volt, zsűrivel.
5. szóval szerintem az almás téma még a legkevesebb ezeknél, sokkal nagyobb gondok vannak. ezek a jól kinéző bringás nők kb ez a milliót képzelik el maguknak...
6. Borzasztóan hiányzik a visszacsatolás, ami szerintem óriási probléma a pua/manosphere fórumokon is. hogy sose tudjuk, miről beszélünk. nem lehetne valahogy megoldani, h tudjuk kik ezek a nők. valami rejtett linkeléssel?
7. én épp a napokban szaladtam végig a netes bookmarkjaimon és max 100 számomra tetsző budapesti nőről tudok neten, aki közül max 10-20, akire a személyleírásod egyáltalán ráillhet... igaz, ebben a tinder épp nincs benne, mert pár hónapja ráuntam.
8. ez nem egy 37-38 éves nő, aki irja a legtöbb helyen, h bringás típus, és gyakran olyan képet tesz ki, amin nincs rajta melltartó, nagyon jó melle van és átüt a felsőjén?

Krisz101 2016.07.27. 21:38:33

+1 ami még fura volt, h manosphere háttérrel hogyan tudtál egyetérteni sok dologban egy nyilván liberális/feminista típusú nővel...? oké az ember ennél sokrétűbb, de mostanában nagyon sokat olvastam erről, és nekem ez a téma teljesen a jobboldali gondolkodáshoz kötődik (a párt most nem lényeges. csak az irányultság)

Ethan Wolf 2016.07.28. 17:58:20

@Krisz101: Egyetértek, ma már a második randi valaki lakásán kell, hogy legyen, sőt... manapság már elsőre hazahozom őket. Ez még abból az időből van, mikor bontogattam a szárnyaim. Ma már tudom, hogy ha nincs első randin csók, akkor kuka. A posztjaim, ahogy a legelső posztban is említettem, nem időrendben jelennek meg, ez egy régebbi randim volt.

26-28 között volt akkor, biztosan nem egy nőről beszélünk. A linkelgetéssel nem jó ötlet, azért ilyet mégsem illik. :D

cenzurázdcsak (törölt) 2016.08.24. 16:10:14

@Ethan Wolf:
Akkor most ő Ági, a 30-as baszatlan szingli. Vagy szerzett magának valakit külföldről:D

Krisz101 2019.05.02. 00:25:37

@Ethan Wolf: hát nem tudom, az akiről annó szó volt most kutyamenhelyezéssel foglalkozik és továbbra is bicajjal jár DDD
süti beállítások módosítása