Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Csajok a netről 5. rész

2016. november 24. - Ethan Wolf

8402.jpg

Egy sorozatot indítottam, amelyben lementem az érdekesebb nők profiljait, és kicsit elemzem őket. Természetesen mindent kitakarok, ami által felismerhető lenne az illető. 

Mai alanyunk Klaudia:

pic.JPG

Mindig gyanús az, aki regisztrál egy randi applikációra, de alig jár fel. Még gyanúsabb, mikor instagram vagy facebook elérhetőséget ad meg a bemutatkozó oldalon. Ugyanis ezt akkor bárki láthatja, akivel nem rakja párba az app, az is. Egy nő amúgy is sok idegentől kap megkeresést FB-n, miért adja ki mégis az elérhetőségét? Két okból: hülye, vagy pedig lájkokat,követőket gyűjt. Vagy mindkettő... Esetleg, aki csak lájkokat gyűjt az egyben hülye is, de ebbe ne másszunk bele.

Ami elsőre szembeötlő az a pocsék helyesírás. "ahoz, bejelőlni,". Van egy érdekes mondata is:.."elvárják,hogy a nő szedje fel őket még ők nőnek öltözve szerepet cserélve a nő kéri meg a férfi kezét" Ez egy igen érdekes mondat, értjük mit akar vele, de nagyon bénán fogalmazta meg. Azonban nehogy az legyen, hogy grammarnazi vagyok, ugorjuk át a helyesírást.

Klaudia nem használati tárgy, alkalmi kalandot nem is keres. Nos, attól még nem lesz valaki használati tárgy, hogy kicsit kalandozni szeretne. Zavarja, hogy nem beszélgetnek vele a férfiak, de kis ellentmondásba keverednek itt a dolgok. Írja ugyanis, hogy férfit keres (igazi férfit), de ezek szerint olyat, akivel előtte beszélgethet is. Az ellentmondás itt van, egy igazi férfi ugyanis pár mondat után találkozóra invitálja a nőt. Ha mindkét fél jobbra húzta a másik fotóját, akkor egy előzetes szimpátia van, ha pedig váltanak pár mondatot és a másik még mindig szimpatikus, akkor nincs értelme halogatni a találkozót, hisz amúgy is az a döntő. Klaudia viszont olyan igazi férfi akar, aki előtte napokig cseveg vele. Nem fog menni.

Elárulom, hogy ez egy tipikus, béta fiúkat csalogató bemutatkozó mező. Azt sugallja, hogy az igazi férfi az a beszélgetős/lelkizős fajta, amire persze a szerencsétlen férfiak ráharapnak (végre egy értelmes nő - már ha eltekintünk a helyesírástól) és örömmel mennek FB-ra vagy instára küldeni neki a lájkokat. Klaudia EGO-ja dagad, közben egy olyan hím döngeti, akivel jó ha három mondatot váltott előtte. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr8711809697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildschwein 2016.11.24. 09:06:14

Csak üdvözölni tudom a poszt mondanivalóját, illetve elismerésemet fejezem ki: "You are the Deliverer of an Uncomfortable Truth" - és ezért bizony nem jár sok köszönet, ha nyilvánosan teszi az ember.

Két kérdésem van ezzel kapcsolatban. Az egyik személyes jellegű: A blogodból úgy tűnik, neked is eltartot egy darabig, amíg felismerted a női természet igazi működését (tehát nem így születtél), de mennyire volt nehéz ezt elfogadni, és ledobni a korábban megtanult (és nagyjából mindenki által mantrázott) hazugságokat? Más szóval, mennyire volt nehéz lenyelni a piros pirulát?

A másik kérdés már a témához kapcsolódik: Az oké, hogy Klaudia ezzel a bemutatkozással valójában bétáktól gyűjt lájkokat. De az a pasi, aki őt közben (minimál kommunikáció után) döngeti, az hogy csinálta? Kizárt, hogy ezen az úton kezdte, vagy pedig ő is először ráírt a csajra FB-n, csak olyan ügyesen, hogy Klaudia őt egyből alfának látta?

Ethan Wolf 2016.11.24. 17:39:04

@Wildschwein: A ráébredés nem hirtelen jött, túl voltam pár szerelmi válságon, komolyabb kapcsolaton, amelyek miatt olyan szinten voltam a padlón, hogy onnan a következő lépés a "kiszállok a játékból" lehetőség. Szóval azt fokozatosan tanultam meg, hogy a valóság nem olyan, mint amilyennek hittem. De persze azt nem értettem, hogy működnek a dolgok. De megfigyeltem olyanokat akiknek ment a csajozás, majd jöttek a szárnypróbálgatásaim és a saját hibáimból tanultam. Ami működött, azt megtartottam, ami nem, azt kidobtam és fejlődtem. PErsze most már tudom, hála a komentelőknek, hogy ennek egész tudományága van (PUA)... DE úgy érzem, jobb hogy nem "könyvből" tanultam, hanem saját hibáimból, mert így jobban belém ivódott. Ma már nem eljátszom a karaktert, mint a PUA, hanem én lettem a karakter.

Időnként, úgy két havonta 1-2 napra elkap az érzés, hogy de kurva jó lenne egy idealizált világ, egy idealizált kapcsolat. Szerelmesnek lenni megint és az összes nyálas szar...de aztán körbenézek és visszazökkenek a valóságba. :)

Szerintem, aki hirtelen próbálja lenyelni a pirulát, az vagy visszaköpi, vagy örökre elmegy az életkedve. :D Jobb ezen a folyamaton lassan végigesni. :)

A másik kérdésed: " De az a pasi, aki őt közben (minimál kommunikáció után) döngeti, az hogy csinálta? Kizárt, hogy ezen az úton kezdte, vagy pedig ő is először ráírt a csajra FB-n, csak olyan ügyesen, hogy Klaudia őt egyből alfának látta?"

Úgy csinálta kérlek, hogy jobb pasi, mint ami a nőnek járna, ezért neki minimális kommunikáció is elég volt. Vagy nagyon jóképű, vagy olyan erős a kisugárzása, hogy a nő számára jobb/erősebb/tehetősebb egyszóval, megszerzendő pasinak tűnik. Aztán, hogy valóban az, vagy sem, az majd kiderül..

claire85 2016.11.24. 18:44:54

@Ethan Wolf: Ebből az egy kommentedből többet látni belőled, mint az összes publikált bejegyzésedből...

'Ma már nem eljátszom a karaktert, mint a PUA, hanem én lettem a karakter.'- Talán ezért lehetsz hiteles. Élőben is...

Krisz101 2016.11.24. 18:56:34

@claire85: volt vmi közöttetek :D ?

Krisz101 2016.11.24. 18:57:38

@Ethan Wolf: "Aztán, hogy valóban az, vagy sem, az majd kiderül.."

de persze csak miután már megdöngette párszor :D tehát amikor már mindegy.

Krisz101 2016.11.24. 18:58:19

@Wildschwein: csak kamuzik, ő is elolvasott már sztem 1-2 pua könyvet... de legalábbis beleolvasott ;))) stikában :P

claire85 2016.11.24. 19:09:06

@Krisz101: Nem. Soha nem találkoztunk.

VT 135 2016.11.25. 00:27:41

@Krisz101: Csak várjad ki a végét, majd egyszer csak az lesz, h a PUA oktatók feladják a diákjaiknak kötelező olvasmányként ennek a blognak az olvasását! :))

claire85 2016.11.25. 13:03:09

@Ethan Wolf:

"A ráébredés nem hirtelen jött, túl voltam pár szerelmi válságon, komolyabb kapcsolaton, amelyek miatt olyan szinten voltam a padlón, hogy onnan a következő lépés a "kiszállok a játékból" lehetőség. Szóval azt fokozatosan tanultam meg, hogy a valóság nem olyan, mint amilyennek hittem" - először voltál a 'ló' egyik oldalán, mostanra úgy látom átestél a másikra.

De mivel 'lovagolni' csak középen ülve ideális, ezért gondolom lassan visszabillensz te is az új tapasztalataiddal, és az alapos emberismereteddel, a régi-új önmagadba.

Kíváncsi vagyok majd a beszámolókra.

Ui. a lovagolás képi kifejezés volt, még mielőtt.. :P

Ethan Wolf 2016.11.25. 17:50:42

@VT 135: Akkor azt is tegyék hozzá, hogy valaki rendezze kronológiai sorrendbe a posztokat, mert akkor tök jól körvonalazható lenne a fejlődés, így kicsit sem az.... :)

Ethan Wolf 2016.11.25. 17:52:19

@claire85: A visszabillenés érdekes lenne. Néha azt érzem menne, néha pedig, hogy már esélytelen ismét normálisan élni, családot alapítani meg minden. De majd az idő megválaszolja ezt is.

claire85 2016.11.25. 18:41:35

@Ethan Wolf: számozd be !! érdekes lenne. :)))

claire85 2016.11.25. 18:43:33

@Ethan Wolf:

..és melyikben érezted 'otthonosabban' magad?

Tényleg érdekel.

Most, kicsit kiégve, csalódva, racionálisan.
vagy....a régiben milyen volt lenni?

:)

Ethan Wolf 2016.11.25. 19:21:21

@claire85: Mindent összevetve azért most jobb, vannak hiányok, és nem olyan jó, mint egy álomvilágban, de jobb, mint régen. Még ha néha visszavágyom a boldog tudatlanságba, azért örülök, hogy felnyílt a szemem és nem rokkantam bele, hanem a javamra tudtam fordítani a hideg igazságot.

VT 135 2016.11.28. 23:29:53

@Ethan Wolf:
Értelmes és bátor embernek látszol, ami esélyt ad arra, h ha már szenvedsz ettől az állapottól, akkor szembenézz magaddal és levonjad a konzekvenciákat. Illetve, ha úgy érzed, bármikor találsz lelki segítőt (pszicho, vagy egyéb spiri), aki segít, h ismét megtaláljad magadban a bizalmat a másik nem felé, illetve elmúlasszad a kötődéstől való félelmet.
Amíg meg valóban jól érzed magad így (és nem csak bekamuzod magadnak, ahogy sokan teszik, mert félnek szembenézni önmagukkal és vállalni az újabb kihívást a változásra), addig nincs semmi gond, legalább mi is kapjuk a sztorikat. ;)

Ethan Wolf 2016.11.29. 18:13:21

@VT 135: Lenne lehetőségem kiszállni, de mindig rájövök egy idő után, hogy egyelőre jól érzem így magam. Ha pedig ez változik, akkor változtatok, nem vagyok önmagam ellensége :)

erkölcsi hulla 2016.12.14. 19:21:46

Az vettem észre minél többször írja le az ilyen,
hogy pl. "nem vagyok egy egyéjszakás ribanc",
vagy hogy: "nem nagyon járok ide fel",
vagy "nem érzem magam használati tárgynak",
azok általában mindig :
-használati tárgyak,
-egyéjszakás ribancok,
és 10 órában ego boostoló picsák.
Mint ahogy én sem akarok ám senkit sem megbántani:D
Egyébként már a mondatfogalmazása, és úgy általában az egész arról árulkodik,
hogy a hölgynek annyi esze van, mint pl. egy marék szárított lepkének.
De ki tudja, lehet hogy már fizikus mscn van.:D

erkölcsi hulla 2016.12.14. 19:23:54

Ja meg a buzizás. Nem retkes cigány szellemiségű egyén nem használ bemutatkozásban ilyen szavakat. Meg logikai bukfenc is, egy társkereső oldalon egy hetero nőre nem fog egy 'buzi' ráírni, miért tenné.
süti beállítások módosítása