Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Randi egy rasszista nővel

2015. november 17. - Ethan Wolf

womennaz.jpg

Saroltát badoon ismertem meg, az ottani beszélgetésünk nem volt valami tartalmas. Pár mondat után meg is adta a számát, hogy inkább telefonon beszéljünk, mert nincs kedve írogatni. Ez mondjuk szimpatikus volt, hogy nem húzza az idő online, ott mindenki azt ír, amit akar. Bár gyanús volt a korai szám csere, de miután a google nem dobott ki semmit a telefonszámra (hátha valami lehúzós akármi) felhívtam. Fel is vette, kissé fáradt volt a hangja. Elaludt a gép előtt és a hívásomra ébredt.

Folytatás:

A hangja átlagos volt, meg kissé álmos is, de amúgy jól elbeszélgettünk a badoo-ról, meg hogy sok pasi nem meri felhívni, mikor megadja a számát. Ő meg nem szeret írogatni, mert az androidos telója lefagy néha (utólag kiderült, hogy az exe valami főzött romot rakott rá és az volt a gond, de ez már másik téma). Vicces beszélgetés volt, mert mondta, hogy napozni megy én meg szívattam, hogy ne égjen le, hanem szép barna legyen, mert nincs kedvem egy odaégett tyúkhoz. :P Vette lapot, volt humora. Le is fixáltunk egy találkozót másnap estére...

...amit lemondott előtte két órával, mert napszúrást kapott. De legalább nem égett le. A találkozót átütemeztük két nappal későbbre, ami egy kedd este volt. A Corvinnál volt a találkapont, de amikor tíz perc késésben volt, rácsörögtem. Foglalt volt. Na, mondom, ez nem jó jel. 5 perccel később megint foglalt volt, majd dobtam egy smst. Semmi. Lassan 25 perce vártam és ez az, aminél többet nem várok, elindultam haza, mondván, felültettek. Ekkor megcsörrent a telefonom. Ő volt az, késik, mert valami forgalmi akadály volt. Ilyen ez a pesti közlekedés, de könyörgöm, ilyenkor egy sms, vagy valami.

punk.jpg

Öt perccel később valóban megérkezett. Vékony, 29 éves, középhosszú barna haj és barna szemek. Rendszeresen jár futni, készül a maratonra (azt nem tudom, hogy melyikre). Beültünk egy kocsmaszerűségbe és lassan iszogatni kezdtünk. Kicsit zárkózottnak tűnt, keresztbe tett lábak és karok, de ahogy fogyott a pia, úgy lett nyitottabb. Nem randizott három éve és kicsit félénk emiatt. Mondom semmi baj.

Megláttunk egy meleg párt kézen fogva, amire kicsit kiakadt. Kérdezte, hogy mit gondolok. Hát mondom semmit. Ő nem szereti az ilyesmit, és hogy ez nem normális. Itt már megszólalt a vészcsengő bennem, de amíg magában tartja a véleményét és nem kezd el hangosan gyűlölködni, addig nem zavar. Mindenkinek joga van a véleményéhez, legyen az bármilyen is.

Három-négy üveg sör után sétálni indultunk, természetesen a lakásom felé vettem az irányt. Rajta azért érződött, hogy kicsit spicces, vagy talán több is annál, de nem volt vészes. Viszont séta közben elhaladtunk pár fekete bőrű srác mellett és hát a hölgyemény, megint odasúgott nekem valamit. Az „N” betűs szóval illette őket, és hogy mit keresnek ők ebben a városban? Itt már körvonalazódott bennem, hogy ebből maximum egy dugás lesz, de hosszabban semmit sem akarok tőle. Feljöttünk hozzám és kicsit még ittunk. Tényleg nem sokat, de ettől ő már teljesen beállt. Csókolóztunk (én is spicces voltam, nem emlékszem, hogyan indult a csók), de nagyon nem erőltettem a továbbiakat, és ő sem. Elmondta, hogy régen randizott és már a csók is nagyon gyors tempó neki.

Azért 29 évesen nehogy már az első randin egy csók az nagy tempónak számítson. Én is hülye voltam, ha belegondolok, már akkor ott kellett volna hagynom a fenébe, mikor az első megjegyzést tette a meleg párra. Nem azért mert én olyan hű de liberális lennék, hanem mert a csaj ostoba. Egy idegennel találkozol, akivel előtte pár mondatot váltottál telefonon. Ilyenkor nem azzal nyitsz, hogy kinyilvánítod a véleményed a melegekről. Más az, ha az ismerőseid közt teszed ezt, de ennyire ne legyen már hülye valaki. Aztán másik intő jel, hogy amelyik huszonéves nőnek három éve nem volt kapcsolata, az általában bajos személyiséget jelent. Sajnos ott akkor inkább a farkam irányított és nem hagytam ott azonnal a csajt.

Visszatérve, másnap dolgoznia kellett, ezért éjfél körül elindultunk.

Villamossal akart menni, ezért arra vettük az irányt. Útközben, az út túloldalán egy romákból álló csapat verődött össze és beszélgettek. A csaj megint kitett magáért, hangosan lecigózta őket, még jó, hogy épp egy autó haladt el és a zaj miatt nem hallották. Az is mázli, hogy elég hangosan beszélgettek egymással a túloldalon. Megfogtam a kezét és nagyobb tempóra kapcsoltam, szinte húztam magam után. Tudjuk, hogy a romákkal nem könnyű a helyzet, én sem rajongok azokért, "akik tudjuk, miket csinálnak", de könyörgöm, egy egészséges életösztön legyen már mindenkiben. A hölgyemény életösztönét elnyomta a pia. Nem szólunk be egy bandának az éjszaka közepén. :P

maxresdefault.jpg

Feltettem a villamosra, kérdeztem, hogy elkísérjem-e, de azt mondta, hogy semmiképp. Ez picit fura volt, vajon miért ne kísérhettem volna el? Ne tudjam, merre lakik? Miért? Mindegy, akkor már nem is érdekelt. A villamos elment én meg hazajöttem, fürödtem és elaludtam.

A következő 4-5 hét úgy telt el, hogy én kerestem a hét elején, amire ő két nappal később válaszolt, és sosem ért rá találkozni. Erre én nem kerestem, mire pár nap múlva rám ír, hogy este menjünk ide vagy oda. De este nyolckor ír rám hétköznap, hogy egy óra múlva menjünk el a város másik végébe, a nem tudom mire. Nagyon úgy éreztem, hogy direkt hoz fel ilyen lehetetlen időpontokat. Aztán én írok rá pár nap múlva, de megint nem ér rá… Érdekes. Az egyik lehetetlen időpontjára rá kellett volna bólintanom, hogy lássam arra hogyan reagálna. Utólag okosabb az ember.

Az első találkozásunkkor még szóba került, hogy egy második nyaralást tervezek ősz előtt és azzal poénkodtam, hogy magammal viszem. Persze eszembe sem volt egy idegen nőt magammal vinni.

Ez a nyaralás az első találkozásunkhoz képest hat hétnyire volt. Na most, eltelt durván 4-5 hét, amikor időnként rám írt, olyan időpontokat ajánlott fel találkozóra, amiről tudja, hogy nem lesz jó, ha meg én ajánlok időpontot az sosem jó neki. Majd mikor egy hét van vissza az utazásomig, akkor felhív, hogy mi legyen, jó lenne találkozni, esetleg utazzunk együtt! :)

Enyhén ledöbbentem, de aztán rávágtam, hogy ne haragudj, de megismertem egy gyönyörű kínai lányt és őt viszem. Azzal leraktam. 

Elég egyértelmű, hogy csak a nyaralásra hajtott, addig nem is találkoztunk. Most komolyan azt képzeli, hogy eltelik hat hét két randi között, másodszorra látnám élőben és rögtön magammal viszem? És akkor a szóban forgó éjszakán tett megjegyzéseit még nem is említettem.

Azóta nem kerestem, és ő sem engem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr188087138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2016.04.27. 18:52:37

„Egészséges életösztön”. Ez jó :) De sok nőben nincs!
A blog egyébként jó, gondolom nem teljesen igazak a sztorik, lehet egyáltalán nem. Kissé görbetükörnek tűnik.

VT 135 2016.04.28. 00:46:12

Jó kis blog, köszi a történeteket! Egy részük ugyan elég semmitmondó (pl. a tajpej-i csajos, ami gyakorlatilag arról szól, h nem dugtad meg, de beszélgettetek. :), mások érdekesek, izgalmasak! Lehetne persze még színezni őket, mert így egy kicsit távirati jellegűek. De azért így is jók!
Anno én régen rengeteg csajjal randiztam netről - amikor még úgy-ahogy működtek a netes párkeresők.... -, szinte nulla sikerrel. Még csak dugás sem volt - valószínűleg azért, mert akkor még fel sem merült bennem, h ilyen lehetőség is van (mármint csak dugás). Ettől függetlenül nekem is volt pár vicces, illetve kevésbé vicces sztorim, csak aztán sajnos addig vártam a leírásukkal, h elfelejtettem. :D Úgyhogy gratula, h te viszont még időben belekezdtél az írásba!

A konkrét poszthoz: amit nem vágok, h ha már az első találkán megállapítottad, h gáz a csaj, akkor miért erőltetted mégis az újabb találkozót, illetve miért tartottad vele mégis a kapcsolatot? Mondjuk én is azt mondom, h az a nő, aki első (!) találkozóról 10 percnél többet késik, az felejtős. Persze lehet valami tényleg rajta kívül eső dolog, de akkor a minimum, h sms, vagy telefon!! Ez a másik felé irányuló minimális tisztelet lenne...

Ethan Wolf 2016.04.28. 08:17:13

@The Cortez: Olvasd el a legelső posztot. :) Minden történet igaz, csak a neveket és apróságokat írtam át, hogy ha az illető idetéved, ne feltétlen ismerjen magára (bár voltak olyan spéci eseteim, hogy ha idetévedne, tuti magára ismerne) :D

Ethan Wolf 2016.04.28. 08:19:52

@VT 135: Mivel ez amolyan memoár magamnak idősebb koromra, minden randit megörökítek. Tudom, másnak unalmas lehet a Tájpejes csaj, de nekem élmény volt, mert még nem találkoztam ázsiaival.

Azért tartottam még vele a kapcsolatot, mert fizikailag vonzott, egy menetet megért volna, de elhiheted, nem sok energiát öltem ebbe a kapcsolattartásba. Ha bejött volna, hurrá, ha nem, hát ez van.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2016.04.28. 11:54:49

@Ethan Wolf: Elolvastam azóta. Jobb így, hogy mások a nevek.
Először úgy tűnt, mintha 1 alfa hódításairól szólnának a sztorik. De látom sokszor utalsz rá, hogy béta vagy.

Ethan Wolf 2016.04.28. 20:33:20

@The Cortez: Jah, ez a bétahím-alfahím dolog...
Nem vagyok Alfa azt tuti, csak az a tipikus "nyomorult lúzer a nőknél" típus voltam, és saját káromon fejlődtem. Edzések, új stílus, sok-sok próbálkozás és egy idő után jönni kezdtek az eredmények.

VT 135 2016.04.30. 14:10:54

Nekem úgy tűnik, h amióta képes lettél beleszarni a dolgokba (azaz nem erőltetted) a nőknél, majd ezzel párhuzamosan egyre több sikerélmény ért, eljutottál az alfa szintig.

Ethan Wolf 2016.04.30. 15:09:15

@VT 135: Nem tudom, mitől alfa az alfa. Fejlesztettem magam az elmúlt években, de sem pénzes, sem jóképű nem vagyok.
De azt én is érzem, hogy minél több nőt hódítok meg, annál könnyebben megy az egész és mintha a többi nő ezt megérezné. Több mosolyt kapok a boltban, az utcán, akárhol..

De ez saját tapasztalaton alapuló tanulás és fejlődés eredménye, nem születtem alfának, pont ellenkezőleg, de ez hosszú történet...

MerylStreep (törölt) 2016.08.10. 23:51:00

@Ethan Wolf:
..... pedig innen lenne érdekes.
Mesélj róla.. :)

Casa Nuova 2023.03.10. 02:45:07

Onnantól, hogy a randit 2 órával előtte lemondta felejtős. Tejesen mindegy, hogy utána mit mond vagy mit csinál! Ilyenből még Brad Pitt fénykorában se tudott volna dugást kihozni. Ha ezt tudtad volna sok időt és energiát megspórolhattál volna!
süti beállítások módosítása