Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Huncutka

2016. február 15. - Ethan Wolf

o-alisan-porter-alcoholism-facebookc.jpg

Aki idősebb, az biztos emlékszik a Huncutka című filmre még a kilencvenes évek elejéről. James Belushi volt a férfi főszereplő, a gyerekét pedig Huncutkának hívták. A lány, akivel megismerkedtem egy társkeresőn, ezt a becenevet használta. 

Folytatás:

Filmrajongóként egyből tudtam, honnan a név, hát rá is írtam. Már az adatlapján láttam, hogy nálam sokkal magasabb, és tapasztalataim alapján egy alacsonyabb pasinak nagyon kevés esélye van egy magas nőnél. Ezért is vettem lazára az egészet és csak poénkodva beszélgettem vele.

Gondoltam, gyakorlásnak jó lesz, még ha nem is lesz ebből semmi. Ha az esélytelenek nyugalmával indul az ember neki valaminek, akkor néha fura dolgok történnek. A neve miatt, filmekről beszélgettünk és mire észbe kaptam, már meg is beszéltünk egy randit.

nc_alisan_porter_nt_120312_wmain.jpg

Huncutka még tanult, de mellette dolgozott is, valamilyen parfümökkel kapcsolatos bizniszben volt benne. A randi tőlem egy távolabbra eső helyen volt, de hát ez van, nem mindig tudom én diktálni a feltételeket. :P

Valóban magasabb volt nálam öt centivel, plusz a magassarkúja, tehát úgy 15 centi volt a különbség. Gyönyörű arca volt, ragyogó zöld szemek és nagyon jó alak. Simán elvenném kategória :D

Sokat beszéltünk és meglepő módon ugyanolyan lazán, mint írásban. Talán mert éreztem, hogy nem az én kategóriám, de nagyon nem, ezért az esélytelenek nyugalma megint bejátszott.Beültünk borozgatni valahová és lazán kibeszéltük a társkereső oldalakon lévő emberek szánalmasságát. :D Reflektálva önmagunkra. Kellemesen telt a kora este és egész csipkelődős/haveri viszony alakult ki köztünk. Ami innen nézve hiba, szóval még ha lett volna is esélyem, ezzel a haverkodással tuti elrontottam volna mindent. De amúgy sem volt esélyem. A randi végén persze mondta, hogy ő a magasságkülönbségen nem tud átlépni, ez őt zavarja, szóval békében váltunk el.

alisan-porter.jpg

Csakhogy a levelezésünk az oldalon folytatódott, ő kezdeményezte, és közben néha viberen is dumáltunk. Sajnos egy idióta voltam, mert ez a randi még tapasztalatlan időszakomban volt. Meggondolta magát, most már tudom. Azért kezdeményezett újra és újra beszélgetést. Azt tudta, hogy én nem barátkozom, van elég cimborám, tehát csak nem a barátzónáját akarta bővíteni velem. Meggondolta magát, talán rájött, hogy jól érezte magát velem és ezért mégis túlteszi magát a magasságkülönbségen. De ezt akkor még nem vágtam. :D Így utólag visszagondolva, simán fordíthattam volna a helyzetemen, de tapasztalat hiánya miatt nem értettem a jelet. Lassan le is építettem, hisz eszem ágában sem volt haverkodni egy nővel, akinek nem jövök be.

alisan-porter2c.jpg

Két évvel később, épp egy randin voltam egy nővel (durva, de nem is emlékszem már kivel), amikor egy kávé után sétáltunk a Deák környékén. Ott jött velem szemben, kicsit idősebben, de egyből felismertem, Ő volt Huncutka. Mosolyogtam, a szemébe néztem, de láttam, hogy ő nem ismer fel. Úgy sétált el mellettem a járdán, mintha soha nem is találkoztunk volna. Közben persze az aktuális randipartnerem csak beszélt, nem vette észre, hogy bámulom ezt a másik nőt

Könnyen lehet, hogy nem emlékezett rám, két év nagy idő, sok randija lehetett egy ilyen nőnek. És ott akkor esett le nekem, amit fentebb írtam. Ahogy megláttam, végig futottak a gondolatok a fejemben és összeállt a kép, hogy a randink után, mikor újra és újra beszélt velem, akkor lett volna esélyem. :)

Az aznapi randim (aminek nem is emlékszem, mi lett a vége, mert onnantól kezdve alig bírtam a csajra koncentrálni), beléptem az oldalra, ahol anno írogattunk egymásnak. Még élt a regem, és úgy két órányi visszalapozgatás után, meg is találtam a beszélgetésünket. A regje már rég törölve lett, de a beszélgetésünk még elérhető volt. Visszakerestem a telefonszámát. Azóta is megvan.

De soha nem hívtam fel. Nem tudom, miért. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr828365610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz101 2016.07.28. 04:07:17

Ez igazán romantikus volt :P jelölj rá face-en. mostanában nagyon sokan írtak face-es nyitásokról egyébként, és év eleje óta elvileg kap értesítést az üzenetről akkor is ha nemvagytok ismerősök. egy próbát megér.

Ethan Wolf 2016.07.28. 18:14:29

@Krisz101: Még megvan a száma, néha eszembe jut. Fura, hogy sok randimra már nem emlékszem, mikor olvasom az offline naplóm, olyan mintha mással történt volna (erről is írtam a legelső posztban, hogy anno offline írtam naplót a randikról rögtön azután, hogy megtörténtek).

Krisz101 2016.07.31. 15:22:06

@Ethan Wolf: azt meg tudod saccolni hogy randinál tartasz eredménytől függetlenül?

Ethan Wolf 2016.07.31. 16:58:06

@Krisz101: Nem saccolok, tudom, mivel offline naplót vezettem (azokból lettek a posztok). Az elmúlt pár évben több, mint 350 randi. Voltak olyan hetek, hogy minden napra jutott. :D

cenzurázdcsak (törölt) 2016.08.24. 19:08:19

@Ethan Wolf:
Jézusom. Én kettő után már besokalltam.

MerylStreep (törölt) 2016.08.24. 19:58:50

@cenzurázdcsak:
Akkor itt csak csemegézel?

cenzurázdcsak (törölt) 2016.08.24. 20:46:19

@MerylStreep:
Mondhatnám, de egyre inkább elmegy a kedvem ahogy egyre többet olvasok belőle...bár a blog hiánypótló a maga nemében.

Ethan Wolf 2016.08.25. 17:48:13

@cenzurázdcsak: Khm, köszönöm... azt hiszem.. :D :P

Krisz101 2016.08.27. 03:10:58

@Ethan Wolf: abszolut az, tudtommal. a legtöbb helyen csak ez a mainstream social conditioning megy, a nőket piedesztálra emelő sablonok. vagy a másik véglet, ami szintén nem jó. és egy ilyen blogot nem tud bárki csinálni, mert ilyen mennyiségű randi nagyon fárasztó annak, akinek nincs jó adottsága, kitartása, lelki ellenállása az ilyen helyzetek kezeléséhez. én is sokat randiztam, de ha nekem egy héten csak 5 napot kéne, már szanatóriumba kellene mennem utána :P
süti beállítások módosítása