Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Zita az igazi kurva

2016. szeptember 21. - Ethan Wolf

sexy-girls-wearing-glasses-1-e1310423255610.jpg

A képeken 20 évesnek tűnt, a mai divat szerinti fekete keretes hipszter szemüveggel és göndör barna hajjal. Mint kiderült, 23 éves és valamilyen politikai jellegű szakon tanult. Kicsit élcelődtem a hajával, hogy biztos paróka, és vette a lapot, ő is viccelődött (ami annyit jelent, hogy gúnyosan visszaszólt, de már az is jó jel). Lassacskán, kicsit szaftosabb témákat is előhoztam. A folyamatot mindenki ismeri, de ha mégsem, hát eleinte kétértelmű humoros megnyilvánulás, amit, ha akarunk, mindketten értelmezhetünk a rejtett, szexuális tartalmú jelentésén, de akár sima poén is lehet. A legjobb példa erre (amit már talán egy régebbi posztban is felhoztam), ha kajára terelődik a szó és rá tudod venni, hogy megírja az "éhes" szót. Egy hagyományos szövegkörnyezetben pl.: "mindjárt ebédidő, már éhes vagyok". És akkor ezen lehet egy kicsit "csavarni" és azt mondani, hogy csak kajára vagy kiéhezve? Minden a válaszon múlik. Ha szárazon válaszol valamit, akkor nem elég nyitott a lány. Ha poénra veszi, nevet, vagy akár visszaszól, ne adj isten képes hasonló szinten reagálni (pl:"a férfiak szoktak kiéhezettek lenni, amíg egy nőnek meg nem esik a szíve rajtuk"), akkor jó úton jársz. Lehet nyitni a szaftosabb témák felé.

Idővel a pizzasütési képességemet fitogtattam. Mikor elkezdtük szervezni az első randit, amit direkt úgy építettem fel, hogy pizzázós randi legyen, akkor elkezdtem isteníteni a saját pizzámat.

the-girl-with-the-curly-hair.jpg

Hogy én sokkal finomabbat készítek, mint bárhol. Ebben persze kételkedett, mire azt mondtam, hogy bebizonyítom. És voilá, az első randi máris a konyhámba szerveződött. :P A találkozóig hátralévő pár napban megtudtam, hogy mit tanul, hogy nincs párkapcsolata, de akad 1-2 barátság extrákkal jellegű ismertsége. Ebből már tudtam, hogy nem komoly kapcsolatot keres. De sebaj, én sem.  Elég sokat csevegtünk online, de szinte mindig a szexnél kötöttünk ki és ő vevő volt erre a témára. Hármas, puncifazon, farokméret, minden szóba került és mindent kibeszéltünk. Nagy megdöbbenésemre református suliba járt egyetem előtt, és a szülei is nagyon vallásosak. Van ez a mendemonda, hogy épp az ilyen vallásos családból érkező lányok, a legvadabbak az ágyban, de az eddigi tapasztalatim ezt csak fele-fele arányban támasztják alá. Volt olyan is, meg olyan is, amelyik nagyon prűd volt. Zita nem volt prűd. :D

Eljött az első találkozó napja. Előtte pár órával írt, hogy még van egy kis dolga, de ott lesz időben. Ez már gyanús volt, de kimentem elé. Ott volt, épp akkor ért oda, amikor én is. Szép arc, hipszter szemüveg, göndör haj, átlagos testalkat, s pár centivel volt alacsonyabb nálam. Talán a feneke kicsit nagy volt, de nem vészesen. Rögtön felismertük egymást, mondjuk nem volt nehéz, ő is sok képet tett fel a tinderre, akárcsak én (az a sok hat, azt hiszem ennyi a limit). De ha "használható" képeket rak fel valaki, akkor elég. Használható: 1-2 egész alakos, 1-2 profilkép, de minimális effektekkel. "Minimális effektekkel" - tele a facebook olyan ismerős csajjal, aki nyomja fel a NO FILTER képeit, mert szerencsétlen nem tudja, hogy ha olyan módban lövi a képeket, akkor már eleve rátolja a telefon a filtereket, így neki nem kell utána effektezni. De attól az még effektezett, mert a teló ráteszi. Mindegy. :D

Rögtön hozzám vettük az irányt. Persze nekem volt annyi eszem, hogy egy teljes pizzasütési folyamat nem öt perc, mégsem kéne végig a konyhában robotolni, ezért vettem előre pizzatésztát és előpakoltam mindent, ami csak kelhet. Először a szokásos lakásban körbevezetés volt, majd kézmosás és sütés. Kicsit cukkoltam, hogy nem hozott kuktasapkát magával, hisz ez egy profinak a konyhája és itt nem hullhat hajszál. :P Valamint rávettem, hogy mosogasson el, elvégre én készítem a pizzát, valamit ő is dolgozzon azért. Dolgozzon kicsit ő is értem. :P

Közben borozgattunk és csevegtünk. Élőben is kötetlenek voltunk, így szóba került a szex. Nem köntörfalazott. Neki van egy gazdag szeretője, akivel jelenleg csak kerülgetik egymást, de be akarja hálózni a faszit, mivel eléggé pénzes. Rajta kívül van még két barátság extrákkal kapcsolata. Az egyikkel előző este volt és hajnalig tolták, a másikhoz ELŐTTEM ugrott be! Tehát ez volt az a „kis dolog” amiről írt, hogy el kell intéznie. A kis dolog a mélytorok gyakorlása volt. Hősnőnk ugyanis megtanulta ezt a technikát (ami dicséretes, mert isteni), de még gyakorolnia kell, mert kicsit fuldoklik még közben. Ez a csávó tanítgatja. Zita a legjobb akar lenni mélytorokban (erről szerintem lecsúszott), ezért sokat gyakorol a sráccal, de minél több pasin ki akarja próbálni (farokméretek különbözősége miatt).

messy-bun-hairstyles-for-women-with-hipster-glasses-photos-images.jpg

Ezzel még nem is lenne gondom, bár érdekes célkitűzés, de az hogy odajön hozzám randira és előtte egy órával szopott le valakit az kemény. Persze nem egyedüli eset, én is írtam posztot egy csajról, aki a randija előtt velem kefélt. :P De annak volt annyi esze , hogy a randipartnerének nem említi, hogy fél órája még mással volt. Zita vagy ennyire ostoba volt, vagy csak felmérte a határaimat. Mi az, amin megdöbbenek. Én persze lazán vettem, azok után, amiket én csinálok, nem is tehettem mást. :P Ezért továbbment. A másik szexkapcsolata, akivel egész éjjel tolták, hát vele a BDSM műfajban utaznak. Bilincs, ostor, lovaglópálca. Csak mosolyogtam és arra gondoltam, hogy kamu a csaj. Olvasta, vagy látta a Szürke ötven árnyalatát és most vetít. De mikor szót adtam hitetlenkedésemnek, mondván, hogy túl szép arcod van ahhoz, hogy ilyesmit művelj, letolta a nadrágját és megmutatta a fenekét. Nos, valóban lovaglópálca nyomát véltem felfedezni rajta.

A pizza lassan megsült, a bor fogyott, a történet pedig folytatódott. Két éve ismertették meg vele a BDSM-t, és azóta sok minden egyebet kipróbált. Szereti a fojtogatós szexet (ilyennel már találkoztam), és havi rendszerességgel hármasozik két sráccal. Nekem persze a szemem sem rebbent, ez teljesen megszokott viselkedés egy 23 éves, angyalarcú, vallásos családból származó lánynál. :D :P

A pizza isteni lett (értitek, Isteni, mert vallásos családból van a csaj…na mindegy), a kanapén ülve fogyasztottuk el. Ekkorra már oldottabbá vált a hangulat. Volt testi kontakt, combsimogatás, de eszembe sem volt megcsókolni, mikor pedig „véletlenül” leöntöttem borral a felsőjét, simán levette előttem. Megmutatta a fenekét mégegyszer, ezúttal megfeszítette, hogy lássam, milyen kemény hála a sok edzésnek. Tényleg kemény volt. Mikor azt mondtam neki, hogy vegye le a melltartót, hogy melleit is lássam, simán megtette. Még meg is fogdoshattam őket. Azt mondtam, azért akarom látni, mert a fenekét megmutatta, akkor hadd lássam már a felső részt is.

Azonban más nem történt, mert már írásban is jelezte a randi előtt, hogy bármi legyen is, szex nem lesz első találkozó alkalmával. Ezt nálam is elmondta párszor. Ahhoz képest, mintha direkt ingerelt volna, de nem hatott meg. Láttam elég női testet. Megtudtam, hogy jól halad a gazdag 40-es pasas puhításával és esélyes, hogy magához láncolja valahogy. Azt nem részletezte, hogy. Világossá tette, hogy ha bármi is lesz köztünk az csak laza dolog lehet, mert neki a 40-es fazon kell.

Nem említettem, de én már az elején, mikor elmondta, hogy előttem egy órával mélytorkozott valakivel, eldöntöttem, hogy nem lesz semmi. Kis fogdosás a végén még belefért, hogy lássam, miről maradok le, de egy ilyen nőt nem tudnék megdugni. A legviccesebb az volt, hogy előadta, hogy teljesen átlagos életet él (több, mint 30 pasija volt eddig), és hogy ő nem olyan ribanc, mint a többiek. Nem mondtam ki hangosan, de üvöltött a fejemben a kérdés: Milyen többiek bazd meg! Te vagy A RIBANC!. És nem azért mert sok pasija volt, vagy hogy a durva szexet szereti, hanem mert előre eltervezte, hogy a gazdag pasit magához köti. Ha jól vettem ki a szavait, a pasas abban a hitben van, hogy ez komoly valami lesz, közben Zitus hardcore keféléssel tartja karban a punciját.

Mindenesetre én legalább tudom magamról, hogy mi vagyok, de ez a nő teljesen úgy adta elő a dolgokat, mintha az lenne a jó, ahogy Ő teszi a dolgokat. Nem tudom, milyen mesélve hitette el sajátmagával, hogy normális, de biztos sokat dolgozott rajta. A randi végén megbeszéltük, hogy ha lesz folytatás, akkor kefélünk.

Kikísértem, majd mielőtt elváltunk, annyit mondott, hogy a folytatás rajtam múlik. Azaz, ha keresem, akkor mehet a menet, ha nem, akkor ennyi volt. Nem kerestem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr3611691863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erkölcsi hulla 2016.09.21. 19:41:47

Nem hiszem el hogy vannak ilyen lelki hulla picsák...XD
Kisujjeskü hogy minden egyes leütésed igaz?
Kérlek mondd hogy nem :D

Ethan Wolf 2016.09.21. 20:53:25

@erkölcsi hulla: A neve nem Zita volt (a neveket mindig megváltoztatom), de minden más igaz. Azért ha visszaolvasol volt 1-2 hasonló "kaliber".

Krisz101 2016.09.22. 18:48:39

tudom h elég tapasztalt vagy, de biztos hogy nem vetített? ostornyomnak tűnő dolog az bármi lehet, van akinek érzékeny a bőre, én pl 3-szor vegighuzom vhol a körmöm és órákig meglatszik

már több ilyen vetítős nővel találkoztam és nagyon deja vu érzésem volt. nekem mindig utólag esett le, aztán amikor már direkt figyelni kezdtem, nem jött több.

nagyon mesének tűnik ez leírva. az a baj a 20-23 évesekkel hogy akkor is hazudik ha ki se nyitja a száját, vagy ez a totál prűd, akinek 2 pasija volt életében. alig van közöttük normális, játékos, egészséges szexualitású.

nekem még sok évvel ezelőtt az első 2 komoly barátnőm melytorok bajnok volt. sőt 3... és elég durva volt utána az eszmélés. úgy vettem észre hogy a nők egyre szarabbul szopnak, már bocs, egyre többen fogaznak, vagy produkálnak kritikán alul ebben a kérdésben. főleg aki jobban néz ki. és utána mellesleg benyögi, hogy nemrég 1-2 stb éves komoly kapcsolata volt. Szívesen megkérdezném hogy akkor hogy oráloztatok, vagy a pasid ekkorra töketlen fasz volt hogy nem merte megbeszélni veled hogy kritikán aluli amit művelsz...? persze nem kérdezem...

2016.09.22. 22:13:56

Jó a stílus! :) Újra a régi :DDD

MerylStreep (törölt) 2016.09.22. 22:15:55

@Krisz101: A mélytorok és az orál.
Mivel sok pasinak előre elvárás ez. Egyrészt szerintem egy átlag nőnél ez a bizalmi szituáció, másrészt meg eleve megítélek mennyire jó vagy benne. Harmadrészt meg ez simán fejleszthető közben is, ha pasi irányít picit...

Krisz101 2016.09.24. 01:32:46

@MerylStreep: nekem már az is haladás, ha nem fogaz, és a klasszikus stílust kiválóan tudja...

Ethan Wolf 2016.09.24. 13:12:31

@MerylStreep: Kérdés, hogy a nőnek sérti-e a hiúságát, ha a pasi finoman irányítani szeretné a technikáját. A többség besértődik, az jön le nekik, hogy rosszul csinálják.

MerylStreep (törölt) 2016.09.24. 20:33:07

@Ethan Wolf: Jó kérdés. Az enyémet jobban sértené ha rám hagyná és hónapok múlva megjegyzést tenne a 'technikámra. Egyébként a nyílt kommunikáció szerintem alap. Az ágyban is.

MerylStreep (törölt) 2016.09.24. 20:35:15

@Krisz101: Talán lehet nem a 20 -23 éves korosztályt preferálnád, mert ők még (szerintem)
tapasztalatot és gyakorlatot szereznek. Éppen rajtad. :)
süti beállítások módosítása