Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Móni a boltvezető-tulajdonos

2016. november 03. - Ethan Wolf

ladies-glasses-rdeyd2.jpg

Szokásos internetes ismerkedés volt, szemüveges, kék szemű, barna hajú lány. Jó csaj, aki ha normális körülmények közé születik, akkor tipikus bulizós, pasizós nő lenne. Azonban egy családi üzletbe született bele, rögtön suli után át kellett vennie pár bolt irányítását. Ez minden idejét kitölti, hétfőtől-vasárnapig, reggeltől-estig. Ezért is próbálkozott interneten ismerkedni. A bátorságom keltette fel a figyelmét, ugyanis nem rejtettem véka alá, mit akarok. De persze jeleztem, hogy nyitott vagyok egy kapcsolatra, de első körben a szex érdekel. Ezt is burkoltam fogalmaztam meg, sok humorral, és lassú tempóval. Értette és egyetértett, ő is valahogy így gondolkodik, nincs ideje komoly kapcsolatra.

49e554bbdafa279188dfc3b9b23ee9442.jpg

Eleinte egy sima kávézás volt tervbe véve, majd kitalálta, hogy mivel alig van szabadideje és azt szeretné kihasználni, ezért inkább utazzunk ki egy koncertre a város mellé a barátaival (egyetlen szabad estéjén). Erről azonnal le is beszéltem, mert mi van, ha élőben nem jövünk be egymásnak? Akkor ő jól meglesz ott a barátaival, én meg lehetek a nem kívánatos +1 fő és még a koncertet meg a visszautat is el kell tűrnöm (olyan koncert volt, ami engem nem érdekelt túlzottan). Persze, ha mindez egy második randi lett volna, akkor azt mondom oké, de ez így túl rizikós. Szerencsére megértette és belátta, hogy igazam van.

Kicsit merészebb lettem látván, hogy hallgat rám, és rábeszéltem, hogy nálam kávézzunk. A trükk egyszerű volt, azt mondtam, hogy egy fontos munkahelyi e-mailt várok, ami ha megjön, azonnal gép elé kell ülnöm és csinálnom valamit, amihez gép kell, nem elég a telefon. Nem jött zavarba és simán rábólintott erre is. Kocsival érkezett aznap este, én pedig bekísértem. A szokásos lakásbemutató, majd beszélgetés. Nem tervezett sokáig maradni, ezért nem is ivott alkoholt. Ez még nem jelentett semmit, lehetett amolyan mentő duma is. Elviccelődtünk mindenféléről, meg arról beszéltünk, hogy milyen ostoba helyzetben van, hogy nem azt csinálja, amit szeretne, hanem a családja belekényszeríti gyakorlatilag ebbe a munkába. Mondjuk annyira nem sajnáltam, mert egyrészt látszott rajta, hogy tele van pénzzel, mint a délibusz, a kocsija sem átlagos volt, másrészt, ha nagyon akart volna, ki tudott volna lépni ebből a világból.

2016-retro-new-female-eyeglas2.jpg

Mivel egy merész pasassal ismerkedett meg, ezért élőben is hoztam a merész figurát, megcsókoltam és hosszan faltuk egymást. Tényleg sokáig és már mindketten rendesen felizgultunk, amikor mondta, hogy tényleg mennie kell. Ám legyen, a lány jó volt, úgy gondoltam, majd a második randin…

Másnap írtam neki, de csak sokára válaszolt, holott előtte, szinte mindig azonnal jött a válasz. :P Ez már rossz előjel. Rá is kérdeztem, mi a helyzet. Hát, ahogy sejtettem, ő nem szeretné folytatni. :P

Kérdés, hogy mi is történt? Nem az első ilyen eset, már kezdtem azt hinni, bennem van a hiba. Ennyire rosszul csókolok vagy mi? :D De erre cáfolat azok a nők, akik szerint nagyon jól csinálom. Egyszerűen nem tudom, mivel ijesztettem el. Ha egyáltalán ez történt. Lehet, hogy csak játszadozott, lehet, hogy felmérte a helyzetet és mivel nem voltam az ő anyagi szintjén (szerintem nem sok férfi van azon), ezért lerázott. A csókban benne volt és fel is izgult, ez biztos, tehát nem fizikailag velem volt a gond. Legalábbis remélem. De persze az is lehet, hogy megérezte, hogy nem vagyok párkapcsolatra alkalmas és inkább nem erőltette. Annak ellenére, hogy az elején még azt mondta, hogy nincs ideje komoly kapcsolatra. De tudjuk, hogy semmit nem jelent, ha egy nő ezt mondja. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr1511831185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csárli atya 2016.11.03. 18:37:03

Na ebbe már én is belefutottam (Kit, milyen kapcsolat érdekelne). És az a tapasztalat, hogy nem szabad ilyen nyíltan kimondani, csak ha fel nem hozza. Szép lassan terelni a szex téma felé, és ha ez élőben is meg is valósul, utána beindulnak, hogy kell ám a komoly kapcsolat. :D

Félreértés ne essék, ez nem megmondóemberkedés, csak tapasztalatok!

Krisz101 2016.11.04. 15:53:50

nahát itt megint a tapasztalataink különbözősége jön be. mert az infóból amit leírtál én egyből egy arany tojáshéj seggű, elkényeztetett picsára asszociálnék. Mert nehogy már egy jól menő családi vállalkozásban dolgozni teher legyen a mai világban, amikor szétalázzák az embereket az állásinterjúkon. pont hogy előny, egy baromi erős hátországot ad. Én 3-4 ilyen lánnyal találkoztam életemben, mindnek telibe volt nyalva a segge, persze hihetetlen tehetséggel tudta megideologizálni, h neki tkp milyen rossz sorsa is van.

insta, facebook milyen volt neki? gyanítom, egekbe dicsérve... ha nem, akkor ő a kivétel.

a másik, h sokszor olvastam/hallgattam mostanában a csók és szex ambivalens összefüggéséről. pl:

1. szórakozóhelyen, ha első beszélgetésnél nagyon belementek a csókolózásba, felizgulás, stb, és utána megszakítás van, csak telszámcsere, és holnap folytatjuk, akkor vszínű semmi nem lesz, sőt leginkább soha többé nem látod. furcsállom, de értem a logikát és sokan állítják ezt.

2. az ilyen fura helyzetekben detto. hazafelé már min gondolkozik. hogy hű, eléggé elkapattam magam ezzel a sráccal, a következő randin teljes joggal várja majd, h szex legyen. erre persze beindul a slut defense, és kihátrál a következő találkozóból. sőt, akár rádtolja az egész helyzetet, aminek tiltás stb is lehet a vége.

az 1.es pontnál is hasonló a mechanizmus megfejelve azzal, h a szórakozóhelyen még jobban elengedi magát, v akár bizonyítani is akar abban a társadalmi környezetben.

Ami a baromi fontos, h úgy legyen végigvezetve az egész folyamaton, h hű de jó fej ez a srác, csak hülyülünk, lazulunk, aztán egyszercsak hopp a farka bennem landol :D ne érezze magát ribancnak, "csak úgy megtörtént" feeling legyen.

ez a 2.es pont szerint már eleve lehetetlen, hiszen egy második randin nyomás alá van helyezve, kvázi fixálja vele a szexet.

erről egyébként Todd Valentine nagyon sokat beszél a legújabb videóiban. pl Daygame. Illetve ő Jeff Allen elég hosszan elemzik a lakáson belül (home pull) lépéseit, buktatóit.

ja meg van egy 3. lehetőség, amikor csókolóztok, de nem vagy elég rámenős, h továbbmenjetek, fennakadsz az ellenállásán és ezért nyuszinak könyvel el. de ezt rólad nem feltételezem.

ez az én 1 forintom amit hozzá tudok tenni :D felelősséget nem vállalok.

viszont ami egy picit zavar, h el vagy kényeztetve :D ilyen szituációban és lehetőségekkel dugd már meg a csajt :D !!!

Ethan Wolf 2016.11.04. 17:47:02

@Csárli atya: Igen, itt amatőrködtem, hogy nem voltam még nyomulósabb... :P

Ethan Wolf 2016.11.04. 17:51:32

@Krisz101: A "csak úgy megtörtént" feelinget nehéz hozni. Erre írtam az egyik posztban, hogy például, ha elviszed inni, akkor nem azt kell mondani, hogy hazaviszed, hanem, hogy egy kellemes helyen ihattok tovább, és hazaviszed. Ő is tudja hova mentek, de nem mondod ki. Így hogy nincs kimondva és álltok az ajtód előtt, akkor megvan a mentsége, ő nem tudta hova mentek, csak jött veled. És ha már ott van, akkor... :)

Más körülmények közt is alkalmazható, csak nem szabad kimondani. Egyetértek azokkal, amiket írtál, a két említett uriembert nem ismerem, de ezek szerint megint nézhetem a youtube-ot szabadidőmben. :P

"ilyen szituációban és lehetőségekkel dugd már meg a csajt " Ma már megtenném, de ne feledd ez is egy régebbi poszt, kevesebb rutinnal. Bár nem annyira régi azért, mert itt már volt annyi tököm, hogy magamhoz csábítsam fel a lakásomba :D

Krisz101 2016.11.09. 01:46:00

@Ethan Wolf: Igen, ez a fajta mentalitás a központi kérdése a mostani (értsd max 1-2 éves) anyagoknak. Nagyon sokat van szó erről. Persze csak ha a legjobbakat nézed, és nem azokat, akiket még mindig sokan nyomatnak Magyarországon, főleg mert nem kell hozzájuk angolul érteni. De elavultak.

akikről én beszélek, azok 2 azon 4-5 ember közül, akivel érdemes foglalkozni. szerintem.

hát hogy a youtube-ot e, azt nem tudom, ott inkább a reklámok meg azok a részek vannak fent amiben a probléma felvetése és a hibák elemzése van. A megoldás inkább torrenten található :D

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2016.11.27. 13:17:05

Azért tényleg ne sajnáld annyira. Ha tényleg olyan lenne mint a többi csaj, akkor lehet jobb is, hogy ilyen környezetbe született bele.

IndaMuncher 2017.02.03. 23:58:16

@Krisz101: Tudom ez egy régi poszt, de köszönöm!
Megvilágosodtam, ez sokmindent megmagyaráz miért hátrált ki nem egy nő egy smárolós búcsú után a második randiból.
Nem vagyok egy PUA, de talán úgy lehetne a slut defense-t elhárítani ilyenkor, hogy előre megemlítem, hogy csak kevés időm van vagy fáradt vagyok, stb.

Ethan Wolf 2017.02.04. 06:21:06

@F.house: A fáradtság említése nem jó ötlet. Az időd szűkösségét pedig jelezni kell azzal, hogy nem mindig akkor érsz rá, mikor ő mondja.

Krisz101 2017.02.04. 06:31:14

@Ethan Wolf: hepaj volt h még nem alszol

Ethan Wolf 2017.02.04. 10:25:28

@Krisz101: Nem tudtam aludni, valószínűleg a front miatt... 30 fölött évről évre rosszabb :D
süti beállítások módosítása