Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Vigyorex Ildi

2017. április 12. - Ethan Wolf

251564212_9d92bac9c22.jpg

Tinderes találat, arcra gyönyörű csaj, szép szemek, fekete haj, de a bemutatkozó soraiban már írja is, hogy 190 magas. Ez egyértelmű jelzés a férfiak felé, hogy 190 alatt ne is keressék, de én szeretem a kihívásokat (na jó, nem szeretem annyira, de nagyon bejött az arca miatt). Ráírtam és a szokásos szövegemmel jöttem, amit kifejezetten magas nők számára fejlesztettem. Be is vált, reagált és nagyon tetszett neki a humoros nyitásom. Olyannyira, hogy minden mondata végén szmájli volt. De szó szerint, mikor épp nem poént nyomtam, akkor is így válaszolt.

how-to-make-a-girl-laugh2.jpg

Alig egy nap után már átmentünk face-re és ott folytattuk az ismerkedést. Kicsit több kép volt fent róla így azt hittem, jobban körvonalazódik kivel is lesz dolgom. Volt róla egész alakos kép, így abban biztos voltam, hogy az alakja miatt nem ér majd meglepetés. Érdekesnek találtam, hogy minden fotón vigyorog. Amin nem, ott is mosolyog. De hát, végülis az ember olyan képeket oszt meg, amelyeken vidám. Bár ő túlzottan vidám volt minden képen. :)

Megismerkedésünk után 4-5 nappal már el is jött a találkozó időpontja. Mivel messzebbről jött, így félúton találkoztunk, azaz nem a lakásom közelében lévő kávézókban. Így nem is számítottam szexre (bár nem a lakás távolságán szokott múlni, de a tapasztalat azt mutatja, hogy ilyen esetekben, mikor félúton, mindkét fél számára semleges kerületben találkoztok, akkor ott aznap nem lesz semmi).

Ildivel első blikkre nem is volt baj, a tűsarkú miatt elérte a 200 centit, vékony, jó alakja volt, de mikor a szemébe néztem… Mindenki találkozott már olyan emberrel, akinek ha a szemébe néztél, akkor láttad, hogy ez nem 100-as. Nehéz ezt megmagyarázni, főleg leírni, de van a tekintetükben valami sugárzó sötétség, vagy én nem tudom. A lényeg, hogy láttam, hogy valami nem kerek. Azért beültünk egy kávéra a megbeszélt helyen.

fotolia_38770726_xs.jpg

A szokásos témaköröket rágtuk végig (nekem már rutin): sorozatok, szórakozás, könyvek, ciki az online ismerkedés, stb. Sajnos beigazolódott a gyanúm, hogy nem százas, mert mindenen hangosan röhögött, de tényleg mindenen. Az apróbb poénokon, amiknek csak a mosolykeltés a célja, még azokon is szó szerint nyerített. Nagyon kínos volt, mert mindenki minket nézett, de őt ez nem zavarta (gondolom megszokta már). Kaptam közben jeleket tőle, pedig igyekeztem távolságtartó lenni. Hátradőltem, kerültem a szemkontaktust, hideg maradtam. Kínos egy óra volt, de amikor kiment a mosdóba, rendeztem a számlát, majd azzal vártam, hogy inkább sétáljunk, úgyis jó idő van.

Kicsit sétáltunk, majd hála az égnek hétköznap révén, hivatkozva a másnapi munkára, sikerült elválnunk. Úgy tűnt ő végig jól érezte magát és nem vette a távolságtartásomat, mert már azt ecsetelte, hogy moziba kéne mennünk legközelebb. Erre rábólintottam, hogy megbeszéljük. Nem tudom, mi volt a humorával, vagy úgy egyáltalán az elmeállapotával, de ennyire azért még én sem vagyok vicces. :) Az a helyzet, hogy mindent összevetve, ijesztő volt a csaj.

Nem hiszem, hogy izgult és amiatt tűnt furának, inkább valami tényleg nem volt rendben nála. Jó test ide vagy oda, nem éreztem késztetést semmire vele kapcsolatban. Nem kerestem többé.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr3312370879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VT 135 2017.04.12. 22:05:48

Jó, biztos én leszek megint a negatív, de ha egy nő 190cm magas, akkor legyen már annyi agya, hogy azt nem fokozza még magassarkúval! Igen, persze, mekkora igazságtalanság ez, de az élet igazságtalan. Amelyik nőnek viszont van egy csepp esze, az úgy öltözködik, h az előnyös testi tulajdonságait kiemelje, a kevésbé előnyösöket meg elrejtse. Persze a magasság önmagában nem hátrány, de ha nem 210cm-es, vagy annál magasabb palival találkozik, akkor magát hozza ezzel hátrányos helyzetbe. Bár ki tudja:, lehet, h Wolf égimeszelő. ;)

Figy L M 1 ideYEeeah 2017.04.12. 22:30:15

A csaj valami tudatmódosító szer hatása alatt lehetett.

Ethan Wolf 2017.04.13. 08:43:09

@Figy L M 1 ideYEeeah: Illett volna megkínálnia :D :D :D

Wildschwein 2017.04.13. 09:21:40

Igazán megoszthattad volna velünk a magas nők számára fejlesztett nyitásodat :)

Ethan Wolf 2017.04.13. 10:00:32

@Wildschwein: A legjobb módszereimet direkt nem adom ki pontosan. Egyik-másikról már kapom a visszajelzéseket csajoktól, hogy mások is próbálkoztak velük. Azaz terjednek. :) Nem akarom mégjobban kiégetni a szövegeimet.
Illetve az lehet, hogy amelyikről úgy ítélem meg, hogy már kiégett, azokat megírom egy posztban, de azokkal meg nem mentek sokra. :D

2017.04.13. 17:59:35

"de mikor a szemébe néztem… Mindenki találkozott már olyan emberrel, akinek ha a szemébe néztél, akkor láttad, hogy ez nem 100-as. Nehéz ezt megmagyarázni, főleg leírni, de van a tekintetükben valami sugárzó sötétség, vagy én nem tudom"

"Így jártam anyátokkal"

"Para-szem."
2. évad 7. rész.

VT 135 2017.04.13. 19:23:07

@Ethan Wolf: "Egyik-másikról már kapom a visszajelzéseket csajoktól, hogy mások is próbálkoztak velük." - azért azt jó, ha tudod, h az univerzumban minden információ közös és elérhető. Akinek elég jó "adó-vevője" van, az leszedi azt, amire szüksége van. (Én sajnos még nem vagyok ilyen.). Jó példa erre annak a gyakori esete, mikor a Föld két, egymástól távol eső részén találták fel ugyanazt, nagyjából egy időben.

VT 135 2017.04.13. 19:26:43

@Figy L M 1 ideYEeeah: napi 24 órában, heti 7 napban?

Figy L M 1 ideYEeeah 2017.04.13. 21:03:57

@VT 135: Nem hiszem. Csak a randi idejére.
Kissé túltolhatta az anyagot.

Krisz101 2017.04.13. 22:23:36

kár... már elképzeltem, ahogy az arcára élvezel, ő meg közben hangosan nyerít :DD

VT 135 2017.04.14. 01:25:54

@Figy L M 1 ideYEeeah: Nem olvastad Wolf bejegyzését elég figyelmesen. :) Azt írta, már az írásbeli kommunikációnál is állandóan szmájlihalmokat gyártott. Szóval konstans vigyoritex-ben szenved.

Megjegyzés: mondjuk kis dózisban belekeverhetnék ezt vigyoritex-et az ivóvizünkbe, h ne legyünk ennyire búvalbaszottak, mi magyarok...

VT 135 2017.04.14. 01:26:38

@Krisz101: Hát az azért elég veszélyes lenne, mert mi van, ha a nagy hahotázás közben elveszti a fókuszt és ráharap. :O

Figy L M 1 ideYEeeah 2017.04.14. 11:55:31

@VT 135: A szmájlihalmok még nem bizonyíték. Bárki gyárthat egy csomót, attól még nem biztos hogy be van lőve. :DDDDDDDDDDDDDDD :))))))))))))))))))))))DDDDDDDDDDD)))))))))
A személyes találkozás sokkal többet elárul az egyénről.

Amúgy tényleg elég búvalbaszott pesszimista nép vagyunk.

Krisz101 2017.04.14. 19:12:58

@Ethan Wolf: és merre szoktad ezeket megosztani...? ^_^

claire85 2017.04.15. 16:25:12

Fúúú..ezzel a képpel így tálalva a szöveg.. durva.

A téma pedig: üres.

IndaMuncher 2017.04.20. 16:54:15

Ha a nő a legrosszabb poénjaidon is hangosan röhög akkor tuti bejossz neki. Én lehet élveztem volna a szitut.

Ethan Wolf 2017.04.20. 22:22:15

@IndaMuncher: Van az a szitu, hogy csak mondasz valamit, amiről tudod, hogy nem vicces, de tudod, hogy röhögni fog rajta, és neked kínos, hogy már mindenen vihog. :)

erkölcsi hulla 2017.04.27. 11:05:08

Lehet, hogy csak izgult, én jobban bírom a nevetgélős csajokat, mint a flegmapicsákat.
Igazából lehet hogy azon nevetett, milyen alacsony vagy :D
A nem százas szemhez nem tudok mit szólni, mert szerintem a legtöbb nő az őrület különböző szintjein van, a maga kis felépített és beképzelt világában.
Valamelyikről azonnal, másról csak hosszú idő múlva derül ki, hogy pár kerékkel több-kevesebb van. :D

Nagy Janos 3 2017.05.12. 17:40:18

Bakker ez a nem 100as dolog tenyleg letezik. Nem vagyok egy elveszett gyerek de igy is azt irom, hogy valahol tenyleg felelmetes jelenseg.

Fiatalabb koromban tapasztaltam meg ezt, semmilyen lapot nem vesz az ilyen. Azota ha felismerem menekulok. Szerintem siman feldarabolnanak... felek :D

Ethan Wolf 2017.05.12. 17:46:53

@Nagy Janos 3: Hülyén hangzik, de a szemükből az üresség árad... Mintha valami biorobot lenne...

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2017.09.03. 13:35:48

Ezt hívják hiperaktívnak.

redstyleschool.blog.hu/2017/05/05/notipusok_vol_5_a_hiperaktiv

"de mikor a szemébe néztem… Mindenki találkozott már olyan emberrel, akinek ha a szemébe néztél, akkor láttad, hogy ez nem 100-as. Nehéz ezt megmagyarázni, főleg leírni, de van a tekintetükben valami sugárzó sötétség, vagy én nem tudom"

Van ilyen, de a sötétséget már a csaj öltözködése is elárulta. 190 centivel magasat vesz fel, és 200 centisen mászkál?
süti beállítások módosítása