Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Márta a kimért

2017. július 17. - Ethan Wolf

8b77078fa05271825d38e4e68e2bbe8c--wiggle-dress-curvy-fashion2.jpg

Egy társkeresőn ismertem meg, nem mostanában történt. Képek alapján picurkát telt lány volt, de még épp belefért nálam (akkoriban ki voltam éhezve, így belefért volna még...ma már nem). Arca aranyos, szép szemekkel és amolyan huncut mosollyal. Egy iskolában dolgozott, mint tanár (tanító), földrajzot és történelmet oktatott. Egyikért sem rajongtam anno, de ez most nem számított. :P Közel egy hétig váltottuk a leveleket, és sokára sikerült csak találkozót szerveznünk. Ennek az volt az oka, hogy sok továbbképzésre járt és gyakran kellett bent maradnia, mert időnként ő maradt bent délután vigyázni a diákokra (napközinek hívták ezt régen).

red-dress12.jpg

A fenti kép érdekes, kicsit túl sok a smink a nőn, de csak azért is itt hagyom már. :)

Egy hétköznap estében sikerült megállapodnunk a városligetben. Hát igen, akkoriban még alkuképes voltam, és megbeszéltem a lánnyal, hogy hol lenne optimális találkoznunk, ma már az van, amit én akarok és ott lesz a randi, ahol én mondom. :) 

Amúgy is szeretem a ligetet, abban pedig biztos voltam, hogy aznap úgysem lesz semmi extra. Nem volt szükséges, hogy közel legyen a lakásom (de mondjuk, ha olyan a szitu, az ember leint egy taxit és kész). Mivel régi történet sejthető, hogy azért voltam biztos benne, hogy nem lesz aznap szex, mert akkoriban még nem volt ilyenre precedens. :) Akkor még abban hittem, hogy három randi kell a szexig. :)

Közel a földalatti egyik megállójához volt a találkozási pont, ahol sikeresen megleltük egymást. Épp olyan volt, mint a képeken.

Sétáltunk a parkban, majd beültünk az egyik helyre inni valamit (valami sátorféleség volt). Csak üdítőztünk, mivel aznap este neki még javítania kellett valamilyen dolgozatokat. Számomra túlságosan komoly nőnek tűnt, kimért volt és olyan „tárgyalótermes”. Azt éreztem, hogy ő már olyasvalakit keres, akivel akár pár hónap után összecuccolhat és családot alapíthat (26 éves volt, de olyan 29-nek tippeltem volna). Szerintem erősen hajtotta már a biológiai órája és már olyan nagyon nem akarta húzni az időt ismerkedéssel. Én viszont nem ilyen jellegű kapcsolatra készültem. Írásban nem jött elő, hogy ő már feszített tempóban keresi élete párját. Vagy csak nem akart elijeszteni már az elején. Vagy csak egy rutintalan pöcs voltam és nem láttam a jeleket. :) 

299306b329e7b15d90612e42a10e807f3.jpg

Azt megtudtam, hogy amikor csak teheti, sportol és egy ismertebb blogot is követ és részt vesz a rendezvényeiken, valamint étrendje is van. Állítólag két éve… Nem tudom, ha két éve ilyen komolyan nyomja, akkor azért jobb eredményeket kellett volna elérnie. Gondolom, ő is az a típus, aki elmondja, hogy x éve sportol, de azt már nem teszi hozzá, hogy nem rendszeresen. Ha pedig nem rendszeresen sportolsz, hanem csak két hetente mondjuk, akkor ennyi erővel akár ne is....

Viszont egyértelműen látta rajtam, hogy nem az a típus vagyok, akit ő keres (még ha kinézetre tetszettem is neki). Beszélgettünk úgy fél órát az üdítő mellett, majd elkísértem az egyik megállóig. A társalgásunk nem volt elég humoros, hiába próbálkoztam, vagy nem voltam formában, vagy csupa béna poén jutott eszembe, de nem nagyon nevetett semmin. Lehet, hogy már meg volt keseredve? De lehet, hogy én voltam rossz passzban és nem tudtam megnevettetni. Ez az a tipikus kínos helyzet, mikor próbálnád törni jeget, próbálkozol több különböző humortípussal (beszólogatós, intelligens, stb.), de nem reagál semmire. Te meg csak küzdesz, aztán egy idő után, egyszerűen csak elengeded a dolgot.

Azzal köszönt el, hogy nem én vagyok, akit ő keres. 

Párszor volt már ilyen helyzetben részem, mikor lepattintanak, de egyértelműen tudom, hogy bejövök neki. Mégis kosár. Gondolom, érzi a kisugárzásomon, hogy nem hosszabb távra kerestem partnert, neki pedig már nincs ideje/kedve játszadozni. Mert ha nincsenek jelek, akkor tudom, hogy nem tetszem a csajnak élőben, sebaj. De az ehhez hasonló eseteknél láttam jeleit annak, hogy azért tetszem neki, de valami más miatt kosarat kapok. De a humor dolgot nem értem, mikor vannak jelek, olyankor van nevetés is (ezt abból következtetem, hogy ha bejössz egy csajnak, akkor bármit mondasz nevetni fog). Fura volt, hogy a többi jelet kapom tőle, de nem nevetett semmin. Ez van.

 

Tudom, nem nagy szám a poszt, de ez a randi is megtörtént és mivel a randijaimról írok, így ennek is itt a helye. :D Kiszínezni pedig nem akarom.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr7312619371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VT 135 2017.07.18. 08:58:25

Claire majd biztos megmondja, h dögunalmas volt a cikked, én a jing-jang másik oldalát képviselve :) azt mondom, h érdekes volt. Nem kell mindig csinnadrattának történnie, a kérdésfelvetéseid a hölgyike kapcsán viszont megbeszélendőek.
Mondjuk, ha egy nő képtelen nevetni a férfi humorán, akkor tényleg sürgősen be kell fejezni a találkozót, mert akármi is az ok, a lényeg az, h csak időpocsékolás ez esetben folytatni a dolgot.

claire85 2017.07.18. 16:27:01

Én már nem igazán szólok hozzá. Távolról majd elolvasom. De ennyi.

Krisz101 2017.07.23. 23:01:58

@Ethan Wolf: amióta nemrég beleástam magam a témába és kiderült számomra, hogy az eddigi sziporkázó, szuperközvetlen, intelligens, ágyban őrült partnereim valószínűleg egytől egyig narcisztikus szociopaták (narc) voltak, azóta kicsit más szemmel nézem az ilyen sztorikat

lehet hogy a normális átlag nők egyszerűen ilyenek, ez alatt most semmi pejoratívot nem értek. és akkor sosem fogod megkapni tőlük azt amit valakivel már átéltél de ott egyéb dolgok nem működtek persze

egyszer egy olyan sztorit olvasnék szívesen, ahol a sziporkázó, ágyban szuper, örült kémiás csajról kiderül, hogy hosszú távon sem személyiségzavaros, nincsenek agymenések. és jó sok hónapos kapcsolat lesz belőle, ne adj isten még haverok is maradtok...

arra a fajtára gondolok aki miatt az első 3 hétben folyamatosan a sarkadon állsz annyira bejön

IndaMuncher 2017.07.28. 14:57:52

Mennyire múlik a nőn, hogy lesz -e első randin szex? Nekem eddig 3-4 ilyen eset volt, mind idősebb milfek akikkel sok chatelés/telefon volt előtte. Nem mindig sok flörtöléssel.
Mennyivel nagyobb az esély a "nem szexpartnert keresek" tartalmú adatlapokon?
süti beállítások módosítása