Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Zsenge fotós

2017. szeptember 04. - Ethan Wolf

85e2521801b34f17232aee6ccc5fbab92.jpg

Az egyik oldalon vettem fel vele a kapcsolatot. Sok képet töltött fel tájakról, állatokról és magáról. Mindegyikben volt valami „művészi” beállítás, vagy kompozíció, vagy ilyesmi.

Azzal a dumával indítottam, hogy jók a képei, csak nem találok egyet sem magamról :D Erre reagált és megindult a beszélgetés. Végig cikiztük a másikat és hergeltük, erotikus tartalmú üzenetekkel, de vigyázva arra, hogy mindig maradjunk a kétértelműség mezsgyéjén. Az ilyen beszélgetést szokták szeretni, csak arra kell figyelni, hogy soha se mondj ki semmi konkrétumot. Ez az óvatos, de izgató játék. Óvatos, mert könnyű kihátrálni belőle „Ja, én nem úgy értettem”, és izgató, mert úgyis mindkét fél a „piszkosabbik” módon értelmi az írottakat.

artsy-camera-fashion-girl-photography-favim_com-278721_large2.jpg

Meg is beszéltük, hogy átjön borozgatni, nem volt nehéz ezt felhozni. Azonban csak három nappal később értünk rá mindketten. Közben folyamatosan tartottuk a fenti, kétértelmű csevegést. Aztán jött a pálfordulás. Ez elég gyakori, íncselkedő nőknél. Online előadják a „mindenben benne vagyok” csajt, majd az utolsó pillanatokban visszakozni próbálnak. Ha te megsértődsz, akkor úgy vélik, hogy te vagy a bunkó és inkább nem is találkoznak veled.

A következő zajlott. Napokig mentek az erotikus üzenetek és többször egyeztettük, hogy nálam borozunk és már alig várjuk. Persze játszottam a kissé elérhetetlent közben, hogy neki is kaparni kelljen. Aztán a találkozó előtt PÁR ÓRÁVAL, írja, hogy „és hova megyünk?”.

Itt már tudtam, hogy megint egy ilyen ribancba futottam bele, aki csak kelleti magát. Mondom, hogy megbeszéltük számos alkalommal fixáltuk, hogy borozunk nálam. Mire felháborodva, hogy hogy képzelem, hogy ő elsőre felmegy valakihez. Ha nem lenne rutinom, akkor most magyarázni kezdtem volna, hogy megbeszéltük és most segget csinálsz a szádból ésatöbbi... De ha ezzel próbálkozol, azaz érvekkel próbálod bizonyítani, hogy ő átbaszott, akkor véged. Akkor a kis agyacskájában te leszel a köcsög, mert kurvának nézted. Tegyük hozzá, hogy ami úgy hápog, mint egy kacsa, úgy néz ki, mint egy kacsa, úgy jár, mint egy kacsa, az bizony kacsa.

girl-with-camera-profile-pictures-132.jpg

Rutinos lévén más taktikát választottam. Azt mondtam, hogy legyen kompromisszum. Sétálunk 15 percet, és ha megvan a szimpátia, akkor borozunk nálam. Erre hajlott.  Bár tény, hogy már ebből sejtettem, hogy átverős ribivel van dolgom és esélyes, hogy ebből nem lesz semmi, de ha már elkezdtem, végig csinálom.

Amúgy ez a női taktika egy rakás szar. Elhúzza előtted a mézes madzagot és nyomja a laza csajt, aztán pár órával a randi előtt hátraarc? Persze, hogy a legtöbb férfi bedühödik és írásban elküldi a picsába (honnan ismerős ez?). Meg is érdemli, csak az ilyennek nem ez jut el az agyáig. Hanem megideologizálja magában, hogy lebuktatta az álnok férfit, még jó, hogy nem találkozott vele a megbeszéltek szerint. 

Eljött az este, kimentem elé és találkoztunk. Nagy mosoly, láttam rajta, hogy szimpatikusnak tart. Sétáltunk a lakásom felé és beszélgettünk. 22 éves, valami magazinnak fotózik, nemrég kezdett, de még suliba jár mellette. Nem mondanám jó nőnek, inkább olyan átlagnál picivel jobb. Szőke haj, barna szemek. Poénkodtunk, húztuk egymást és közben megérkeztünk hozzám. Nyitnám a kaput, de látom, hogy hezitál. Mondom, én bemegyek és megiszom a bort, amiről beszéltünk, ha jössz jössz, ha nem, nem. Jött. :)

girl_with_camera_ii_by_nairafee-d38ykdd2.jpg

Körbevezettem a lakásban, közben kiderült, perfekt beszél franciául, és tud hegedülni. Nem emlékszem, hogy ezek a témák hogy jöttek fel. Öntöttem a borból és a kanapén ittuk meg. Egyre közelebb ültem hozzá, és a kanapé háttámláján, mögötte volt a kezem és át is karoltam egy idő után. Két pohár bor után hajoltam oda, megcsókolni és hagyta. Könnyen ment. Csókcsata, majd pár korty bor, megint csókcsata. De ennél többre nem jutottam, azonnali megálljt kaptam, amint a kezem elindult valamerre. Neki elvei vannak, ő első randin sosem. De a csókban benne volt, így egy órát töltöttünk még ezzel. De tényleg nem jutottam előbbre, akárhogy próbálkoztam. De láthatóan a csókolózást nagyon élvezte és szerintem nagyon szimpatikus voltam neki.

Eljött a búcsú ideje, de nem ragaszkodott hozzá, hogy kikísérjem. ???? Nem tudom, az okát. De elment. Nem kerestem, de két nap múlva ráírtam, amire sohasem érkezett válasz. Én meg nem erőltettem. :P

Mi történt? Passz. Láthatóan nagyon bejöttem neki, meg a csókok is, kétlem, hogy ilyen hosszan megjátszotta volna. Miért tette volna, az első csók után leléphetett volna. Csak egy EGO tuning voltam? Kérdések sora, amikre nem fogok választ kapni. Nem ez volt az első és valószínűleg nem is az utolsó ilyen esetem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr8712741234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erkölcsi hulla 2017.09.04. 19:49:49

Levágta, hogy nem vagy az elképzelt 'szintje' de unatkozott, annyira, hogy felment hozzád kicsit jól érezni magát, de semmi komoly, mert nem vagy a vele egy szinten. Mint mikor nagyon kívánod a csokit, de csak a szarabb fajta van otthon, nem eszed meg az egészet, de azért csak belekóstolsz :D A maradék meg kuka, persze ha van hozzá önuralmad, hogy ne edd meg egyszerre.
Vagy valami ilyesmi. A csokis sztori megtörtént eset trust me

Krisz101 2017.09.05. 04:19:34

nem értek egyet az előttem szólóval, mást érzek. leírásból nem valami fönyeremény, fullos csaj volt...
nem tudom mikor volt, de szerintem az elképesztő egofényezés, amit az oldalakon kapnak a gond. minden nap 10-20 stb pasi szolgál nekik új ingerekkel, így egy ilyen randival maradandó benyomást tenni nehéz.
sajnos az a helyzet h tényleg kapnak napi szinten annyi megkeresést, ami ott, jobbnak tűnik, mint amit te jelentettél másodszorra. legalábbis manapság. pár éve még nem ez volt.
ugyanakkor az SMS game az egy külön sztori, alkalmazod, vagy csak mezein ráírtál? mert nem mindegy... nagyon hajlamosak flake-elni logisztikai sms-ekre...

és 22 éves, totál gyerek, hülye... nem olyanok mint mi voltunk. ezen kívül az életben is kapja a fényezést a fiatalsága miatt.

amiért utálni fogsz... én továbbra is úgy vagyok , normális nő nem jön fel netről lakásra egyből... akiben van emberi minőség. nagyon sokat olvastam erről mostanában. pszichológia főleg. nagyon beárazod magad is ezzel rögtön az elején. olcsó leszel neki.
mondom ezt úgy h én sokszor mentem rögtön lakásra. (ami leírásod szerint nehezebb)

az is benne lehet, h király a belvárosi lakás, irigyellek is érte... de lehet ma már nem akkora durranás... nagyon elment mostanában ez, aki menő, a mester/páva/bálna környékén lakik vagy a bnegyedben. és aki a körúton kívül, az már nem is ember.
alapnak veszik, h a pasinak ilyen lakása legyen.
nincsenek már hidegkúti tehetős 28 éves srácok, mert ha tehetős, ő is bent lakik a set-ben.

Wildschwein 2017.09.05. 09:25:33

Wolf, ez a poszt telitalálat. Valóban létezik ez a típus, elég gyakori is szerintem, tökéletesen leírtad. Abban is igazad van (bár ez, eléggé el nem ítélhető módon, csak közvetve derül ki), hogy nem szabad az ilyen utolsó pillanatban történő visszaforduláskor a csajt elküldeni a francba. Vagy azt kell csinálni, amit te (vagyis egy kompromisszumos javaslattal megpróbálni kihozni belőle a legtöbbet), vagy pedig lezárni a dolgot, és nagyon röviden, tárgyszerűen megírni neki, hogy akkor ennyi, kész, vége.
Mindenesetre a blogodon ez a poszt dobogós helyen van szerintem.

claire85 2017.09.05. 10:01:05

' Ha jössz-jössz, ha nem-nem'- ez pont az a lelki 'zsaroló mondat, amivel egy nőben lévő ( már ha van benne) - (szerintem mindenkiben van, főleg egy randi elején) megfelelési kényszer aktiválható. Utálom az ilyesmit. Ez a tudatalattira annyira hat, hogy azonnal úgy kezded érezni le fogsz csúszni vmi nagyon jóról. Talán így van, talán nem. De a végeredmény ilen 'meghasonlott' állapot szokott lenni. Közben a nők általában kemény harcot vívnak, csendben magukkal, hogy most akkor mi legyen.

Én inkább úgy látom, hogy kimenekült a szituációból, sőt még még nagyon valószínű, h. szégyellni is elkezdte saját magát, amiért felkavarodott 1 óra alatt, egy kvázi idegen férfinak a lakására.
Amúgy nem értem, miért erőlteted ezt az ' egyből menjünk lakásra' témát.. a női psziché kicsit máshogy működik. De ezt már megbeszéltétek többször, több körben.

Egyébként akkor szokott még ilyen helyzet kerekedni, ha eltérőek a rövid és hosszútávú célok. Értem ez alatt, hogy lehet te rövid távon szexet akarsz, a nők pedig figyelmet, beszélgetést, meg nah tudjátok... ;) tudom-tudom most jönnek majd a fikázások...sebaj ;)

22 évesen pedig jóval tapasztalatlanabban, és éretlenebben kezelik a nők a szitukat, mint mondjuk 29-30 körül... még gyerekebbek agyban, mint mi voltunk... nem véletlenül.

claire85 2017.09.05. 10:09:54

Egyébként annyi még így hozzá.

Hogy a nők nem azért 'kéretik' magukat, ahogy fogalmaztuk, mert annyira szeretnek játszmázni, meg egotuningra vágynak. Telejsen máshogy működünk. Megnyílni, befogadni teljesen más, mint behatolni... Másrészt még mindig azt mondom a nőknél az agyat kell előbb felizgatni, aztán bizalmat gerjeszteni.. és akkor a test is megnyílik.
Hogy még mindig nem értitek meg, hogy nagyon kevés olyan szituáció van ahol ösztönlényként működünk....Meg amire nem reagáltok kurva szarul.
Egyetlen eset volt, ahol a pasi nem kezdett el hőzöngeni, meg megsértődni, meg megalázni amikor mégsem lett szex az ágyán fekve, csak jóval később...
A nők egy olyantól is simán be tudnak feszülni és átkattannak igen még közben is...akár, h. nem is gondolnátok volna...

Wildschwein 2017.09.05. 11:39:06

@claire85: Jól értem, azt akarod ezzel mondani, hogy teljesen mindegy, mit írt a nő a levelezés során? Mindegy, hogy azt írta, igen, felmegy Wolfhoz borozgatni, mert ez nem számít? Jól értem, hogy csak az számít, amít a nő pont épp akkor érez? Ha írás közben azt érezte, hogy szívesen felmegy Wolfhoz borozgatni, akkor jól tette, hogy ezt írta, de amikor meg hirtelen az érezte, hogy mégsem menne, akkor jól tette, hogy úgy tett, mintha szó sem lett volna ilyesmiről? És jól értem, hogy ez nem hülyítés, ez nem hazugság, ez nem inkorrektség, hanem ez a női psziché sajátos működése, és ez teljesen rendben van így?

IndaMuncher 2017.09.05. 11:51:48

22 éves. Nincs több kérdésem.

Ethan Wolf 2017.09.05. 17:38:05

@Krisz101: Nem feltétlen értek egyet, jópár igencsak dögös nőt sikerült elsőre hazavinni. Persze nyilván a 10/10-esek nem nagyon néznek fel semmilyen társkeresőre, de akadnak igencsak szépek.

Wildschwein: Köszi.

claire85: Azért erőltetem, mert sok esetben működik. Valamint a nagy számok törvénye alapján, ha ő nem is, majd másnap lesz, aki jön. :) Ahhoz nem csak szépnek, de személyiségben is villantania kéne, hogy egy második randira is elmenjek vele (ma már). De a nagy büdös igazság az, hogy ennyi nő után azt kell más hogy mondjam, olyan nagyon egyik sem érdekes személyiség. Nekem egyszerűen nem éri meg második, harmadik randira menni velük, mert úgyis kapok olyat, aki elsőre is jön...
Ahogy Krisz írta fentebb a nők szemszögéből, hogy kapják az ingert és emiatt az elvárások magasak. Valami ilyesmi van itt is, csak fordítva. Mivel úgyis akad mindig hal, ezért nem erőlködöm.
Az utóbbi két hétben nem volt randim, de két állandó lelkesen átjárogat, szóval még a "böjtösebb" időszak sem olyan böjtölős (kivéve ha épp azt akarom, mint a közelmúltban egy ideig).

claire85 2017.09.05. 20:35:56

@Ethan Wolf: Hmm. Bennem kicsit felment a pumpa, ahogy olvastam a válaszod. Persze- 'szarok rá' kit érdekel'...de azért most pont tudnék a másik oldalhoz is hozzátenni.

Az egyik:

Miért kötelezne bárkit- bármi, ha pasikat sem kötelezi manapság semmi arra, hogy randi után-szex után -tökjó nap után vegyék a fáradtságot és felhívjanak, vagy legalább 'visszajelzést' adjanak. Az teljesen természetes, h. egyenes beszéd helyett 'eltűnnek'. Ha ti bármit megtehettek, nem kell fizetni a kávét, mert a nő is keres... nem kell kocsival hazavinni, mert van lába, és különben sincs 'olyan' kapcsolat...

Akkor nekünk, nőknek is 'jogunk' van, nem felmenni, másképp dönteni, máshogy alakítani.. és NEM szexelni a pasi lakásán, még ha fel is mentünk hozzá.

Hogy miért?

Mert titeket sem kötelez semmi és senki és semmire...

claire85 2017.09.05. 20:40:07

..és 'normális' nő...

minek nektek.

Jöttök azzal, h. a nők kurvák.. meg félrekúrnak, meg megcsalnak, meg hazudnak.. meg...

Miközben itt leírja VILÁGOSAN Wolf, hogy minek neki 'rendes' nő, annyit nem ér már egyik sem- persze máshol meg leírja h. sajnáljuk, mert milyen ribancok veszik körül..
...
A 'rendes' nőre nem vártok 2 randit, megelégedtek a kurvákkal. Ám legyen.
Csak akkor minek ide Red pill, meg önfejlesztés... baszni bárki tud, akinek kemény a farka...

Kettős mérce..
Magatok felmentése...
Önsajnáltatás.

És éppen ezzel a 'viselkedéssel' éritek el, h. egyre több a ribi... egyre több a kiégett.. egyre több a megkeseredett.. megkeményedett, munkájának élő nő..

Csárli atya 2017.09.05. 21:10:26

@claire85: Épp ez a lényeg, a dugáson kívül semmi hasznotok...

Ethan Wolf 2017.09.05. 21:51:15

@claire85: Egyrészt ezt csak én látom így, és a hozzám hasonlóan elbaszott lelkivilágúak. Másrészt attól is függ, hogy épp mit akarok. A posztok nem időrendben vannak, van olyan, ahol tényleg sajnálatos, mert épp többet akartam, míg például ebben az esetben nem.

De amúgy egyetértek, sosem írtam azt, hogy nincs joga egy nőnek meggondolnia magát. Csak roppant kellemetlen, mikor ezt az utolsó pillanatban teszi, előjáték után. Attól még miért ne tehetné meg? Én pedig miért ne ribancozhatnám le ezért? Ez csak egy hirtelen reakció egy helyzetre.

"baszni bárki tud, akinek kemény a farka..."
Női szempontból ez ilyen egyszerűnek tűnhet, de férfi szempontból közel sem olyan egyszerű megoldani, hogy állandóan baszhassunk párkapcsolat nélkül. :D

2017.09.05. 22:00:58

@Ethan Wolf:
Máshol is olvastam már, hogy a posztok nem időrendi sorrendben jellenek meg. Nem tudom, enneki mi értelme.

claire85 2017.09.05. 22:58:24

@Csárli atya: Valószínűleg neked sem sokkal több... ;)

claire85 2017.09.05. 23:01:19

@Ethan Wolf: Nem csak te látod így. Az itt kommentelő pasik még ennél is rosszabban.

Amúgy itt van 'világ' leképezve kicsiben.

Egyszer kérdezte tőlem vki miért olvasom?

Mert itt vannak a válaszok és nem is kell rajtuk tűnődnöm sem. Ilyen egyszerűek...

erkölcsi hulla 2017.09.05. 23:03:43

@Ethan Wolf: Van két 'átjárósod' ? Fene a jó dolgodat ! Ha unod passzold át őket :)

erkölcsi hulla 2017.09.05. 23:09:43

@Ethan Wolf: Egyébként miért nem mondtad a csajnak hogy már bevettél két viagrát, és ha ott hagy felszarvaza, azzal az életedet kockáztatja? :D

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2017.09.05. 23:49:25

@claire85: „ha pasikat sem kötelezi manapság semmi arra, hogy randi után-szex után -tökjó nap után vegyék a fáradtságot és felhívjanak, vagy legalább 'visszajelzést' adjanak.”

És a nőket?

„Akkor nekünk, nőknek is 'jogunk' van, nem felmenni, másképp dönteni, máshogy alakítani.. és NEM szexelni a pasi lakásán, még ha fel is mentünk hozzá.”

Első randin minek mész fel, ha nem akarsz baszni?

„meg félrekúrnak, meg megcsalnak, meg hazudnak.. meg...”

Fáj az igazság?

„Kettős mérce..”

Már megint? Hol? Rajtad kívül senki nem alkalmazza.

„Magatok felmentése...
Önsajnáltatás.”

Ezeket is te műveled itt napi szinten :)

„És éppen ezzel a 'viselkedéssel' éritek el, h. egyre több a ribi... egyre több a kiégett.. egyre több a megkeseredett.. megkeményedett, munkájának élő nő.. ”

Ez is tipikus femináci hiszti. Már az is a férfiak hibája, hogy annyi a kurva, meg a törtető, karrierista nő, mi? :) Nem, a nők nagy része általában a többi nő hatására válik ribanccá, karrieristává meg a magadfajták miatt. Úgyhogy már megint mellé :)

Ethan Wolf 2017.09.06. 05:56:11

@merlen: Eleinte, az első évben sokat bénáztam és elég unalmas lenne olvasni a folyamatos bénázásaimat. Inkább 1-2 múltbéli poszt keverve 1-2 újabbal, így legalább van olyan is, ahol villantok :D (Ebben a posztban például a "ha jössz jössz, ha nem nem" rész).
Másrészt nekem is érdekesebb előszedni a picit régebbi irományokat és azokat kitenni.

Lehet, hogy béna koncepció, de így döntöttem.

Ethan Wolf 2017.09.06. 05:58:55

@erkölcsi hulla: Nem ugrik be így kora reggel, hogy írtam-e már arról, amikor volt egy időszakom, mikor párhuzamosan hat ilyen átjárósom volt és milyen királynak éreztem magam, hogy akármelyik este kedvem van valamihez, a hatból az egyik tuti ráér és átjön. :D Aztán persze el is basztam a dolgokat pár hét/hónap után :P

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2017.09.06. 06:33:28

Én úgy látom, hogy csapdába manőverezte magát a csaj, ahonnan csak eltűnéssel tudott szabadulni, bármennyire is bejöttél neki, hiszen ha az első randin csókolózott egy pasi lakásán, akkor elég nyilvánvaló volt, hogy a második randi már a szexé.

claire85 2017.09.06. 07:49:20

@claire85: 'Magamfajták miatt'- nem is ismersz. Ez pont olyan mintha azt írnám a magad fajták miatt lesznek leszbikusok a nők....

claire85 2017.09.06. 07:52:06

@The Cortez: Egyébként pedig nem sajnáltatom magam, tökjól megvagyok, ne izgulj ;)

Inkább ellensúlyozom a sok hímsoviniszta, elvakult, férfiklikkek élharcosai véleményét...
De te kb. annyira vagy elvakult, csalódott és kiégett, mint amennyire szánalmas a blogod összes írása.

claire85 2017.09.06. 07:53:41

Jah: igazából, ha lenne itt még női névvel kommentelő nick, azoknak is mind jól beszólnál... naaagyon férfias...

Wildschwein 2017.09.06. 08:52:56

@claire85: "Inkább ellensúlyozom a sok hímsoviniszta, elvakult, férfiklikkek élharcosai véleményét..." Azzal, hogy nem válaszolsz az egyenesen feltett kérdésekre? :)
"De te kb. annyira vagy elvakult, csalódott és kiégett, mint amennyire szánalmas a blogod összes írása." Hagyd csak, ő még az "anger phase"-ben van a piros pirula lenyelése után. Majd túljut rajta ő is. Bár vannak, akiknél ez sokáig tart.

claire85 2017.09.06. 09:55:31

@Wildschwein: Igen. Ha mással nem is, de a véleményemmel legalább. Egyébként, már azért nem válaszolok a nekem feltett kérdésekre, mert nincs kedvem vitázni. Igazam is úgysem lesz közöttetek sosem, az érveim úgysem állnának meg- mert rendszerint kifordítják, kitekerik, kisarkítják, és átértelmezik. Szóval erről már lemondtam.

A véleményem viszont olykor még leírom... de még abba is 'belekötnek'... :)

Szóval hagyjuk...

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2017.09.06. 22:39:23

@claire85: „'Magamfajták miatt'- nem is ismersz”

Elég amit itt mutatsz magadból.

„Egyébként pedig nem sajnáltatom magam”

Dehogynem. Magadat is meg a többi nőt is.

„Inkább ellensúlyozom a sok hímsoviniszta, elvakult, férfiklikkek élharcosai véleményét...”

Itt ilyen nincs, tehát nincs mit ellensúlyozni.

„De te kb. annyira vagy elvakult, csalódott és kiégett”

A 3-ból egyik sem, megint mellé.

„mint amennyire szánalmas a blogod összes írása. ”

Melyikkel tudnál vitatkozni? Látom azért fáj, hogy valaki össze tud hozni valamit, veled ellentétben :) Azért trollkodsz itt is már 1 éve :)

„igazából, ha lenne itt még női névvel kommentelő nick, azoknak is mind jól beszólnál”

Nem. Normális nőknek miért szólnék be ? :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2017.09.06. 22:43:49

@Wildschwein: „Hagyd csak, ő még az "anger phase"-ben van a piros pirula lenyelése után. Majd túljut rajta ő is.”

Ezen már túljutottam, de ugye van visszaesés a fázisokba.

2017.09.07. 07:15:56

MGTOW:
Ők nem tárgyalnak, nem kuncsorognak, hanem csak megvonják a nőktől azt, amire a legnagyobb szükségük van: a figyelmet és a támogatást.

Ez csak egy kiemelt részlet, de nagyon jellemző itt pár kommentelőre.

Ha tényleg ennyire megvetik a nőket, miért kell szájat tépni?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2017.09.07. 13:03:19

@merlen: Ez a cikk egyik ellentmondása.

„Ha tényleg ennyire megvetik a nőket”

Nem feltétlenül vetik meg őket.

Wildschwein 2017.09.08. 08:48:11

@merlen: "csak megvonják a nőktől azt, amire a legnagyobb szükségük van: a figyelmet és a támogatást." Erről a bölcs közmondás jut az eszembe: Nice guys finish last :)
Egyébként te már láttál olyant valaha is, hogy amikor egy férfi figyelmet és támogatást adott egy nőnek, akkor a nő ennek hatására vonzónak tartotta a férfit? Vagy fordítva: olyant láttál-e, hogy egy nő azt a férfit tartotta vonzónak, aki figyelmet és támogatást adott neki? És nem, nem olyan példákat szeretnék hallani, amikor egy nő azt mondta, hogy figyelmet és támogatást szeretne. Hanem olyant, amikor a nő tettei azt mutatták, hogy a figyelmet és támogatást adó férfit vonzónak tartja.

2017.09.08. 13:36:07

@merlen:
"Ha tényleg ennyire megvetik a nőket, miért kell szájat tépni? "

Egyrészt ha valakit megvet az ember, pont arról mond inkább negatívat, nemde?
Másrészt ahogy írták már előttem, a MGTOW nem megvetésről szól, hanem védelemről.
Bármennyire is furcsán hangzik a mocskosagresszívállat férfiaktól, de erről van szó.
Az anyagi helyzet védelméről, a lelki terror elleni védelemről, a szabadság védelméről átvitt és sajnos némely férfi életében a valós szabadság - ártatlanul megvádolva fizikai erőszakkal, nemi erőszakkal, a gyereke ellen elkövetett erőszakkal - védelmében.

Erről szól az MGTOW.

Az pedig, hogy megemlíted a megvetést, az a saját érzelmed és gondolkodásod illetve érzelmed a világ felé, amit rá akarsz húzni a gyűlöletedből fakadóan olyanokra, akik pont az ilyen elől "menekülnek" és lesznek például MGTOW-követői..

2017.09.08. 13:40:23

Rákaptatok a horogra :D

claire85 2017.09.11. 21:54:53

@Csárli atya: Te fenn vayy a tinderen? :D

Sadist 2017.09.12. 20:05:39

@claire85: "Ha ti bármit megtehettek, nem kell fizetni a kávét, mert a nő is keres... nem kell kocsival hazavinni, mert van lába, és különben sincs 'olyan' kapcsolat...
Akkor nekünk, nőknek is 'jogunk' van, nem felmenni, másképp dönteni, máshogy alakítani.. és NEM szexelni a pasi lakásán, még ha fel is mentünk hozzá.
Hogy miért?
Mert titeket sem kötelez semmi és senki és semmire..."

Jól értem, hogy akkor legyen az, hogy ha a pasas fizeti a kávét és hazafuvarozza a hölgyet, akkor legyen kötelező a szex? Kicsit prostitúció light szaga van, de felőlem oké.
Vagy jó női szokás szerint úgy gondoltad, hogy a jogokat a nők kapják, a kötelezettségeket meg a férfiak?

Sadist 2017.09.12. 20:09:22

@claire85: "A 'rendes' nőre nem vártok 2 randit, megelégedtek a kurvákkal."

Rendes nő eleve nem húzgálja a mézes madzagot, ha nem gondolja komolyan.

claire85 2017.09.12. 20:09:40

@Sadist: Hát figyelj... nekem jó az első opció :P

Sadist 2017.09.12. 20:13:43

@Wildschwein: Van a mondás, hogy nőnek akkor higgy, ha ló legel a sírján.
Mivel mindig az aktuális érzelmi állapotukat kommunikálják, ami hektikusan változik egyik percről a másikra, minden jövőre vonatkozó ígéretük és szavuk olyan fingsúlyú, hogy lehetetlen komolyan venni.

claire85 2017.09.12. 20:26:01

@Sadist: mi a mézesmadzag?

Egy csók már annak számít?

Sadist 2017.09.12. 20:29:08

@claire85: "És éppen ezzel a 'viselkedéssel' éritek el, h. egyre több a ribi... egyre több a kiégett.. egyre több a megkeseredett.. megkeményedett, munkájának élő nő.."

Nem emiatt van egyre több ribi, a férfiak ezen viselkedése csak egy következmény. Aki teheti, kihasználja, hogy egyre több a ribanc.
Alapvetően a nők basszák el azzal, hogy olyan hímekkel kúratják magukat, akik utána semmit nem invesztálnak.
Nálatok van a punci, ti döntitek el, hogy mikor lesz szex, így ha olyan férfiaknak engedtek hozzáférést a vaginátokhoz, akik másnap eltűnnek és fel se hívnak, azért csak és kizárólag magatokat hibáztathatjátok. A döntéseitekkel felelősség is jár, de azt már valamiért nem akarjátok vállalni.

claire85 2017.09.12. 20:33:03

@Sadist: Manapság intelligens férfiak is ezt csinálják. Mert ezt mondjátok, amit Wolf is, minek várni ha ennyi idő alatt 6 másik szétteszi a lábát.

Sadist 2017.09.12. 20:56:05

@claire85: Bármi, amiről a férfi arra következtethet, hogy a nő szexet akar.
Duck typing, ahogy Wolf is írta.

Sadist 2017.09.12. 21:03:47

@claire85: "Manapság intelligens férfiak is ezt csinálják. Mert ezt mondjátok, amit Wolf is, minek várni ha ennyi idő alatt 6 másik szétteszi a lábát."

Tévedés, a vonzó férfiak csinálják ezt, akiknél ott áll sorban hat másik nő. Azoknál meg gyorsan kell valamit villantani, mert nagy a verseny. Így működik a szabad piac.

Tele van a világ olyan intelligens férfiakkal, akik simán várnának nem kettő, hanem akár egy tucat randit is egy nőre, nem falcolnának le az első dugás után, csak az ilyen férfiak nem kellenek a nőknek, mert nem nedvesedik tőlük a bugyi.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2017.09.12. 23:20:16

@Sadist: „Tele van a világ olyan intelligens férfiakkal, akik simán várnának nem kettő, hanem akár egy tucat randit is egy nőre, nem falcolnának le az első dugás után, csak az ilyen férfiak nem kellenek a nőknek, mert nem nedvesedik tőlük a bugyi. ”

Ez így van, és igen, aki teheti, az kihasználja a ribancokat. De feleslegesen strapálod magad, úgy sem fog felfogni belőle semmit.

Csárli atya 2017.09.13. 00:08:24

@claire85: Én mindenhol ott vagyok :D

claire85 2017.09.13. 08:36:46

@Sadist: ' szabad verseny'-- hahaha

Különben ezt ha megfordítom ugyanez a helyzet.
Van számtalan 'normális' nő akik nem ott baszatják magukat, mégis nektek is a ribancok keltik fel az érdeklődéseteket. Jééé... milyen párhuzam.

Hát ez van :)

erkölcsi hulla 2017.09.13. 14:08:13

@claire85: Ha nem randák, jöhet az összes, tömött sorokban.

claire85 2017.09.13. 14:13:01

@erkölcsi hulla: Mert te nem bújkálsz... aham.

Sadist 2017.09.13. 21:50:00

@claire85: "Különben ezt ha megfordítom ugyanez a helyzet."

Ha egy aszimmetrikus helyzetet megfordítasz, biztos nem lesz ugyanaz a helyzet.

"Van számtalan 'normális' nő akik nem ott baszatják magukat, mégis nektek is a ribancok keltik fel az érdeklődéseteket. Jééé... milyen párhuzam."

Tévedés. Pont ma linkeltem egy másik bloghoz:
theblog.okcupid.com/your-looks-and-your-inbox-8715c0f1561e
jonmillward.com/blog/attraction-dating/cupid-on-trial-a-4-month-online-dating-experiment/

sureee. 2017.09.14. 01:17:35

@Sadist: "Mivel mindig az aktuális érzelmi állapotukat kommunikálják, ami hektikusan változik egyik percről a másikra, minden jövőre vonatkozó ígéretük és szavuk olyan fingsúlyú, hogy lehetetlen komolyan venni. " ->>

Briffault törvénye.

Sokan szeretnek megvetéssel beszélnek a férfi szcénáról, puáról, redpillról, anélkül, hogy átfogóbb ismeretük lenne róla. Az mindig különösen vicces, mikor néhány ilyen elejtett női mondat, beismerés tökéletesen rezonál az ott megfogalmazottakra. A te általad írtak is, vagy épp ilyesmik.

'A nagynap során kimondott boldogító igen, az éppen akkori érzelmi pillanatot reprezentálja, semmi mást' - olvashattunk hasonlót korábban

Mit mond erre a férfi szcéna?

"Past benefit provided by the male does not provide for continued or future association."
"Any agreement where the male provides a current benefit in return for a promise of future association is null and void as soon as the male has provided the benefit"

@Wildschwein: "Jól értem, azt akarod ezzel mondani, hogy teljesen mindegy, mit írt a nő a levelezés során? Mindegy, hogy azt írta, igen, felmegy Wolfhoz borozgatni, mert ez nem számít? Jól értem, hogy csak az számít, amít a nő pont épp akkor érez? Ha írás közben azt érezte, hogy szívesen felmegy Wolfhoz borozgatni, akkor jól tette, hogy ezt írta, de amikor meg hirtelen az érezte, hogy mégsem menne, akkor jól tette, hogy úgy tett, mintha szó sem lett volna ilyesmiről? És jól értem, hogy ez nem hülyítés, ez nem hazugság, ez nem inkorrektség, hanem ez a női psziché sajátos működése, és ez teljesen rendben van így? " (bocs, h bemásolom az egészet, csak a könnyebb átláthatóságért)

Igen, jól érted. Briffault törvényébe illeszkedik alapvetően ez a fajta viselkedés is.

www.reddit.com/r/TheRedPill/comments/1anu3q/briffaults_law/

www.ferfihang.hu/2015/06/09/bevezetes-a-piros-pirulaba-4-briffault-torvenye/

Wildschwein 2017.09.14. 08:46:50

@sureee.: Köszi a megerősítést :) tudom ám én, hogy jól értem, csak szerettem volna, ha ezt Claire erősíti meg, és ezzel előállítom a Nagy Leleplezést, amelynek során egy nő az érvek és bizonyítékok súlya alatt megtörve beismeri, hogy a Red Pill tanításoknak igazuk van, amikor a női természetről beszélnek. Ez azonban nem sikerült. Lehet, hogy van Briffault-nak egy olyan törvénye is, mely szerint egy nő soha nem ismerné el (legalábbis a férfi gondolkodásmód számára értékelhető módon nem), hogy valójában milyen is a női természet.

claire85 2017.09.14. 10:01:13

@Wildschwein: Tesztalanynak még jó vagyok. Örvendetes.

Reactor 2020.04.01. 16:09:54

Eeeegen, ez gyakori, hogy elhúzzák a mézesmadzagot, ez is lesz, az is lesz, amaz is lesz, aztán igyekszik minél gyorsabban kihátrálni belőle. Ha annyiszor kapnék tíz forintot, ahányan ezt eljátszották velem, már nyugdíjba mehetnék.
Nálam ez nem működött sose - amikor a lány kijelentette, hogy ő nem "olyan", akkor megvontam a vállam, hogy nekem ez nem ügy, elvégre nem szexelni hívtam el amúgyse, mit szólna helyette a Dűne 2000-hez? Egy komplett hadjárat a Kétmadár-szikla nevű helyszínen? Na, erre már "olyan" lett... ;)
süti beállítások módosítása