Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Kávé randi

2017. november 13. - Ethan Wolf

6829041e922eac273bba3a97e10720f3--iced-coffee-coffee-break2.jpg

Ez egy alap momentum nálam (vagyis az egyik), hogy akivel levelezek, azzal rátérünk a kávéra. Ez egy jó téma, sokat lehet róla beszélni és ebből lehet kanyarítani egy kisebb tereléssel arra, hogy elmegyünk kávézni valamikor. Persze, ha a csaj nem kávézik akkor szopacs van. Szerencsére a többség iszik (még ha ők kávénak merik nevezni a frapés, fahéjas, kutyafaszát). 

257a9a47f8e8847c6a5e5e95c2b81893--coffee-date-coffee-break2.jpg

A lényeg, hogy meg lehet beszélni, hogy hol vannak a legjobb kávézók (mondjuk érdemes valóban tapasztaltnak lenni ezen a téren), és ilyenkor a legjobb téma Frei kávézója. Márpedig azért, mert annyiféle kávéjuk van és a neve is kicsit jobban hangzik, mint Mari néni kávézója. :P Elég kényelmes téma, lehet lesni az itallapról, amin mindig van pár soros leírás az adott kávéról. Lehetne arról vitatkozni, hogy a legerősebb/elérhető kávé az, amit kotyogóssal főzöl le otthon, de ez nem erről szól. A kávézás egy rituálé annak az életében, aki issza. Ha olyannal randizol, aki nem, az igyon teát vagy akármit, de akkor már rég nem lesz olyan jó az alap, mintha mindketten kávé rajongók lennétek. Lehet beszélni a saját kávézási rituálédról.

coffee-date2.jpg

Bernadettel is hasonló társalgás zajlott le pár nap alatt, mivel ritkán tudott írni (vagy húzta az agyam – ezt már sosem tudjuk meg). A fentebb említett kávézóba beszéltünk meg randit, és előtte találkoztunk. Puszi után választottunk kávét, én ajánlottam is párat, majd iszogatni kezdtük. Mindig másfajtát rendelek (akárcsak a nőkben, itt is kedvelem a változatosságot), de ezúttal beválasztottam rendesen. Mindkét értelemben, a nőt is buktam, meg a kávém sem ízlett. De kicsit visszakanyarodva: a beszélgetés jól ment, bár jeleket nem adott, de sokat viccelődtünk és kiderült, hogy neki is élnek rokonai arrafelé, ahonnan én származom. Kicsi a világ szöveg következett, és pár történet a „hihetetlen véletlenek az életemből” című könyvből. :D Ez eléggé rutin téma, de ha érdekes történeteid vannak a véletlenekről, az jó szokott lenni. 

ways-to-get-the-most-out-of-your-little-coffee-date2.jpg

Minden normálisnak tűnt és benne volt egy második randiban is, legalábbis szóban még így állapodtunk meg. Csak puszi volt elköszönésnél, ami már gyanús volt, de olyan nagyon közeledni sem tudtam felé a helyszínen, elég nagy volt a tömeg. De gondoltam majd máskor. végig azt ecsetelte, hogy mennyire megvan a közös hullámhossz és mennyi közös témánk van (ez a világon semmit nem jelent egy nő szájából). Másnap írtam neki, de semmi reakció. Két nappal később megint dobtam egy üzit, de semmi. Ez ennyi volt, csak nem merte a szemembe mondani. Itt sem tudom, mi volt a baj. Gondolom, nem jöttem be neki annyira élőben. Van ez így, nekem sem jöhet össze minden.

Utólag végiggondolva, egyszerűen nem volt kémia, jót beszélgettünk, de ebben nem volt több. Csak ezt ő előbb tudta, nekem meg kellett még tapasztalat, hogy ezt megértsem utólag. Tipikusan, mint mikor egy céges csapatépítőn olyannal/olyanokkal kerülsz össze, akikkel alig futsz össze a folyosón. Jól elbeszélgettek aznap, de tudod, hogy ebből sem barátság, sem haverság, sem semmilyen más kommunikáció nem lesz  jövőben.

Felszínes, elnagyolt, rutin randi volt ez, akárcsak a poszt. :P

Visszatérve kicsit a kávéra. Azt vettem észre, hogy még sokaknál luxuscikknek számít otthonra a kapszulás kávéfőző. Legalábbis azoknál a nőknél, akik nem vezető beosztásban vannak. Sokszor meglepődnek, hogy kapszulás kávét iszom itthon is, nem csak a munkahelyemen. Tény, hogy egy átlagos kapszula mondjuk 100 forintra jön ki, akkor napi hárommal számolva az kb 9-10.000 forint havonta kávéra. Tény, hogy többszöröse az őrölt kávé fogyasztásának, de azért nem olyan nagy luxus ez, főleg annak függvényében, hogy a lányok jelentős része a reggeli frappéját a starbucksban veszi 6-700 forintért.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr9212974312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TopszLee 2017.11.13. 18:43:16

Elképzeltem ahogy két ember beszélget a kávéról:
X: Ma ittál kávét?
Y: Ittam.
X: Milyet?
Y: Feketét. Te?
X: Hosszút. Miből készült a tiéd?
Y: őrölt. A tiéd?
X: Instant. Jó volt az aromája?
Y: Ja. Nálad?
X: Nem rossz. Fogsz ma még inni?
Y: Talán. Te?
X: Lehet.
X:......
Y:.....
X: Hé, mire gondolsz épp?
Y: Brazíliára bazdmeg! :P

claire85 2017.11.13. 22:58:51

Több ilyet. Naaaagyon-naaagyon klassz volt ;)

VT 135 2017.11.14. 00:59:42

@claire85: semmi különös nem volt ebben a cikkben, még csak célba sem ért Wolf - máskor ennél sokkal erősebb anyagot is le szoktál húzni. Valljad be, h egyszerűen csak jó hangulatodban vagy! Vagy kávészerető! :)

erkölcsi hulla 2017.11.14. 10:59:54

A dohánylevélen őrölt kávéjuk odabasz, eddig csak azt ittam náluk, úgy megtetszett.

A kapszulás kávéfőzés meg egyszerűen a szememben akkora pazarlásnak tűnik, szerintem inkább csak azért nyomja mindenki, mert 'trendi'.

erkölcsi hulla 2017.11.14. 16:05:41

@Ethan Wolf: Az elegáns része inkább a csajozás miatt van nem? Mármint, egyedül, otthon, teljesen mindegy mennyire elegáns valami, ha rajtad kívül senki se látja. Ellenben ha már ketten vagytok, lehet vele villogni :)

Helló Leó! 2017.11.16. 08:59:07

Ha már a kávéról van szó, kérdeznék valamit, ami félig-meddig ide kapcsolódik.
Én is neten ismerkedem, s szinte minden első randin kávézóba hívom a lányt. Beülünk, rendelünk kávét, duma-duma, fizetek, megyünk.

A kérdés az, Ti is megfigyeltétek-e, amit én: elképesztő arányban NEM köszönik meg a lányok a meghívást. Megisszák a kávét, és se rögtön utána, se a fizetés után, se a randi végén nem hangzik el az, hogy köszönöm.
És ami a durva: tök mindegy milyen végzettségű, tök mindegy, hogy tetszettem neki vagy sem, 10 lányból 6-7 nem bírja kimondani ezt az egy szót: köszönöm.

Wolfi, Neked milyenek a tapasztalataid ezen a téren?

Csárli atya 2017.11.16. 12:17:34

@Helló Leó!: Mert a kis picsájuk el van kényeztetve, természetesnek veszik. Ezért kell őket rövidebb pórázon tartani :D

2017.11.17. 10:39:08

@Helló Leó!:
Mert a férfiak - illetve a társdalom - buksijába az van beleverve meg mantrázva, hogy a nők mekkora szuper emberi lényeg.
Lósz@rt.
Egyetlen dolog van ebben illetve a mostani világban: baromi jó piárt kaptak.
Csak most már elvetették kicsit a sulykot ugye és egyre több pali kezdi felismerni, hogy itt bizony sz@r van a palacsintában és kicsit jobban kell figyelni a dolgokra......

2017.11.17. 10:40:08

" szuper emberi lényeg. "
hehehe...lények, na....

Ethan Wolf 2017.11.17. 13:08:45

@Helló Leó!: Van ilyen is, de javarészt akikkel randizom azok megköszönik, még ha nem is úgy, hogy köszönöm a kávét. Ez általában ilyesmi szokott lenni: köszönöm a randit, vagy köszi az estét. Van persze olyan, aki konkrétan az italt is megköszöni. Ez szerintem nem olyan nagy gond.
Talán azért van ez így, mert azzal, hogy megköszöni, úgy érzi az adósod.

VT 135 2017.11.17. 15:08:29

@Ethan Wolf: régebben mindig szétudvarioskodtam magam, lesegítettem-felsegítettem a nők kabátját, ilyesmik. Egyrészt tényleg szeretek lovagiasan viselkedni, másrészt bennem volt a női bullshit, h "csak legyél udvarias, illedelmes, ápolt, ez már 50% siker" - ja, pont olyan 50%, mint vagy bejössz a nőnek, vagy nem, vagy vagy megnyered a lottó ötöst, vagy nem. :D
Általában nekem is megköszönték, inkább az estét, mint az italt, bár az is sokszor előfordult. Viszont a kabátlevételt, feladást sokszor nem, úgyh úgy döntöttem, erről leszokom. Ha annyira összejövünk, még mindig lehetek meglepetésszerűen lovagias.
Mondjuk, h én is meséljek nagatívabb sztorit is: volt, h elmentem egy nővel táncos buliba - olyan félig randi, vélig táncolunk szitu volt. Nem volt vakrandi, korábban már találkoztunk egyszer egy rendezvényen. Kiment cigizni, én kikísértem, bár nem cigizem (WOLF: szerinted melyik a jobb megoldás? Hagyni, h kimenjen, vagy velemenni?). Az utcán odajött egy részeg tag és elkezdett először szóban, aztán fizikailag nyomulni rá. Nem zavarta, h ott állok a csaj mellett. :) Ekkor közbeléptem és kettejük közé állva, a karommal határt húztam kettejük közé. Végül a csákó továbbállt.
Nos, a csaj nemhogy nem köszönte meg, de még akkora paraszt is volt, h kb. 2 szám után elvonult másokkal táncolni, nem is láttam többet aznap este.
Önmagában nem gond, ha nem jöttem be neki, nem várom el, h kényszeredetten velem táncoljon egész este - ez unalmas is lett volna -, de h ennyire nem volt képes megbecsülni azt, h konkrétan saját testi épségemet kockáztatva megvédtem őt...utólag úgy voltam vele, inkább hagytam volna kimenni egyedül cigizni...

Wildschwein 2017.11.17. 15:45:59

@VT 135: " (WOLF: szerinted melyik a jobb megoldás? Hagyni, h kimenjen, vagy velemenni?)" Bár nem engem kérdeztél, de szerintem a legjobb az, ha nem kezdesz olyan nővel, aki dohányzik. Nem mintha a nemdohányzó nő ne lenne hipergám, és ne menne el adott esetben ugyanúgy két szám után másokkal táncolni, de legalább van esély arra, hogy nem büdös a szája.

VT 135 2017.11.17. 16:21:10

@Wildschwein: Nem is szoktam - nem tudtam előtte, h dohányzik -, nálam ez általában kizáró ok. Nem csak azért, mert a cigibűzt mindenféle rágó, meg parfüm sem tudja elnyomni, de ha mondjuk hosszabb távú kapcsolatban gondolkodom, akkor nagyon rossz érzés lenne egy annyira nem tudatos emberrel együttélni, aki szándékosan pusztítja-mérgezi a saját testét. (Egyszer azért volt olyan eset, amikor már annyira kiéhezett voltam női társaságra, h bevállaltam - de az az eset nem is rendelkezett komoly kapcsolat potenciállal.)

2017.11.17. 17:17:34

@VT 135:
Dohányos nő hatványozottabban sérült.
Nem elég az alap veleszületett mentális labilitásuk, a cigi-függőséggel még rá is tesznek egy lapáttal....
Dohányos nőtől - hatványozottan - menekülni kell.

erkölcsi hulla 2017.11.17. 17:51:54

@icipicicsipa: Mintha a dohányos férfiak némileg elfogadottabbak lennének. Csomó cigiző férfitől hallottam már hogy nem kellene neki dohányos csaj, mert büdös :D

Ethan Wolf 2017.11.20. 09:20:04

@VT 135: Menj vele, de egy ital legyen nálad. Szórakozóhelyen pesten veszélyes egyedül hagyni, mert azonnal nyomulni kezdenek rá.
A kabát lesegítősdi pedig kínos volt nekik, ezt ma már nem kéne. Vannak dolgok, amelyek szépek voltak régen, de ma már inkább kellemetlen. A széket se húzd ki neki.
Az csaj, hogy ott hagyott és másokkal táncolt, remélem soha többé nem kerested! Amint azt érzed, hogy másokkal is táncolna, légy te a kezdeményező és te hagyd ott őt, hogy másokkal táncolj.

Ethan Wolf 2017.11.20. 09:20:54

A dohányzást túl magyarázzátok, a legtöbb nő alkalmi bagós, ami annyit tesz, hogy csak buliban. Egy ilyenről a hétköznapokban meg nem mondjátok, hogy cigizik, mert nem fogod érezni. A csajok 80%-a alkalmi bagós megsúgom.

Wildschwein 2017.11.20. 14:17:22

@Ethan Wolf: "A csajok 80%-a alkalmi bagós megsúgom."
Ezek szerint alkalmilag bagózik a fiatal nők kb. fele, amikor szembejön velem az utcán :)

VT 135 2017.11.22. 00:59:03

@Ethan Wolf: Nálam volt ital, gondolom, nem arra gondolsz, h kis szolgaként utána is kellett volna vinnem egyet. :)
Dehogy kerestem, épp eléggé felbaszta ezzel a tapló, hálátlan hozzáállásával az agyamat! Ha csak megvédés nélkül lelépett volna az estébe, azt mondom, szolídan paraszt, de nem kivételes, végülis előfordul az ilyesmi. De az, h a saját bőrömet kockázatom érte, amit sem meg nem köszön, aztán meg így "honorál", az tényleg felkúrt.

Szerintem ez a bagós felmérésed hasraütésszerű, semmi nem támasztja alá. Esetleg kamaszkorban lehet, h így van. Mondjuk tökmindegy, jelentősége nulla, nem fogunk ezen összeveszni. :)

VT 135 2017.11.22. 01:02:38

@VT 135: Bár, most így, utólag belegondolva, megérte volna mindezt a viselkedését értékelve elküldeni egy üzetenben a halál faszára. Szilárd meggyőződésem, h ha nem lenne ennyi férfi beszari puhapöcs, aki minden megaláztatást eltűr egy kis punci reményében, akkor sokkal kevesebb nő viselkedne picsaként. Mert egy lebaszást lesöpör a válláról, 10-nél még vigyorog a Hörcsög, de mondjuk, ha már 30-an küldték vissza anyjába, akkor már le kell esnie valaminek nála. De még ha nem is esik le, már lesz annyira kellemetlen számára a sziutáció, h a továbbiakban igyekszik elkerülni az ilyesmit.

Wildschwein 2017.11.22. 18:00:30

@VT 135: Szerintem nincs értelme ilyen üzenetet írni neki. A Red Pill egyik alapvető felismerése, hogy a nőkkel kapcsolatban nem arra kell figyelni, hogy mit mondanak, hanem hogy mit tesznek. Amit mond, azt nyugodtan engedd el a füled mellett, arra figyelj, amit tesz, és abból vonj le következtetéseket. Nos, ez valamennyire szerintem fordítva is igaz, olyan értelemben, hogy neki is leginkább az számít, amit teszel, nem pedig az, amit mondasz. Ha bosszús üzeneteket küldesz neki, az nem érdekli igazán, de ha nem reagálsz rá, nagy ívben tojsz arra, hogy megsértett, akkor az már bántani fogja. Tehát nem annak lenne hatása, ha minden megsértett férfi rázúdítaná a sértettségét üzenetekben, hanem annak, ha ezek a férfiak vállat vonnának, és továbbállnának. Akkor tényleg elgondolkodna, hogy jól viselkedett-e.

VT 135 2017.11.23. 00:53:13

@Wildschwein: Nem látom a logikát abban, amit írsz. Nyilván azért viselkedett így, mert nem érdekelte és/vagy hibbant, sérült, tajparaszt. Ergo nem fogja bántani, mert nem is érdeklem, nem is foglalkozik velem. Ezzel ugye nincs is gond, a viselkedése az, ami vállalhatatlan. Továbbra is fenntartom azt az álláspontomat, h ha valakit tömegesen elküldenek a francba (lehetőleg indoklással), akkor az neki nem fog jólesni és ha tudja is, h miért küldték el ennyien a francba, akkor ezt a viselkedését a továbbiakban kerülni fogja, vagy legalábbis finomítja. Végülis az IRL megszégyenítés is így működik - bár nyilván az hatásosabb.

claire85 2017.11.24. 20:36:30

@VT 135: 'de még akkora paraszt is volt, h kb. 2 szám után elvonult másokkal táncolni, nem is láttam többet aznap este. "- miért, mit kellett volna tennie? Mit vártál volna cserébe ezért? köszönje meg és úgy lépjen le?
Vagy mondja meg, h. csak táncolna szerettem volna minden mást te gondoltál mellé?

Nem értem, miért ez a felháborodás...
Tapló akkor lett volna, ha visszamentek és szó-nélkülk ott hagy.

claire85 2017.11.24. 20:39:15

@VT 135: Ezt a levélvisszaküldés a másik oldalról is vicces..ha ugyanazt visszaküldi nektek behelyettesítve a szavakat akkor mindjárt jön a dühödt válasz.

Hiába mindenki a saját szavát visszahallva mindjárt találva érzi magát.

VT 135 2017.11.25. 02:23:04

@claire85: mondjuk annyit, h miután a saját testi épségemet kockáztatva megvédtem, mondjuk MEGKÖSZÖNI...? És, h mondjuk az est folyamán még előkerül és táncolunk még párat, beszélgetünk kicsit (ez nem a megköszönés része, hanem a táncos-randi része). Tudod ez annak a nyílt kifejezése, h "le vagy te tojva, mivel nem izgatsz fel, ezért minimális emberi tiszteletet sem adom meg neked!". Persze lehet ezt csinálni, hiszen ma már mindent lehet - de akkor fordítva, ha mondjuk ilyen szituban a férfi megmondaná a nőnek, h "nem akarok veled találkozni, mert egy igénytelen/ostoba/aranyásó/nagyképű picsa vagy", akkor egyértelműen a férfi lenne a bunkó, ugyebár?

Milyen levélvisszaküldés?
süti beállítások módosítása