Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Képzavarban

2017. december 11. - Ethan Wolf

Két olyan randiról írok, amelyeknek közös pontja a feltöltött képekkel kapcsolatos. Szedhetném külön posztba mindkettőt, ezzel is növelve a posztok számát, de nem szokásom. Régebben is volt, hogy 2-3 randiról egy posztban írtam, mert annyira semmit nem lehetett írni egyikről sem, hogy nem lett volna értelme húzni a dolgot.

Az első hölgyemény Barbara, akivel egy társkeresőn ismerkedtem meg. Örült, hogy valakivel értelmesen el tud beszélgetni. Akkoriban még nem nyomtam az alfa dolgokat, simán csak dumáltam a nőkkel, kevés eredménnyel. Hát nála épp ez vált be. Nem voltam előfizető, és természetesen ő sem, így egymás képeit nem láttuk rendesen. Emailre váltottunk és ott cseréltünk képeket. Megvolt a kölcsönös szimpátia, úgyhogy nem sokkal később már találkoztunk is egy kis parkban, nem messze a Margit Hídtól. Már az első pillanatban láttam rajta a meglepettséget és a csalódottságot. Nem mondta ugyan, mi a baj és egy fél óra felszínes csevej után el is köszöntünk, de éreztem, hogy valami zavar volt az erőben. Másnap ráírtam és kiderült, hogy valahogy összekeverte a fotóimat egy másik jelöltével és azt hitte, én leszek Ő. Élőben persze jött a pofára esés, és én is szimpatikus voltam neki képeken, de akkora csalódottságot élt át akkor, hogy nem tudott váltani és nem tudta folytatni a randit. Tipikus, volt nálam jobb jelölt és annak hitt, de mivel nem Ő voltam.... Amikor ez történt még nem voltam olyan jól "összerakott", mint ma. :) Mármint, nem volt stílusom, kisugárzásom. Ha ez ma történik, biztos hogy a javamra tudnám fordítani a tévedést. Ez van.

 

A második lány Melinda, aki cselesen olyan beállított képeket mutatott nekem, amelyeken, azokból a szögekből átlagosnak tűnt. Az arca enyhén pufi volt, de nem gyanúsan pufi. Amúgy teljesen rendben lett volna, csak élőben, mikor összefutottunk a Jászain, kiderült, hogy úgy 90 kg. Egy világ omlott össze bennem, mert írásban durván erotikus vonalon mozogtunk, egy közös nyalást, azaz fagyizást terveztünk első alkalomra. Nem akartam faragatlan lenni, elvittem fagyizni, aztán kicsit dumáltunk séta közben, de érezte rajtam a csalódottságot. Nem tudom, mit hitt, hogy majd a személyiségével lenyűgöz és nem fog érdekelni? :P Mindegy, az egész nem tartott 20-25 percig, séta közben elfogyott a fagyi, a beszélgetést nem is erőltettem, mert átverve éreztem magam, így gyorsan vége lett a randinak. Akkoriban többször belefutottam ebbe a "kövérebb, mint amit sugall" dologba és Melindánál már nem is akartam eljátszani, hogy jól érzem magam vele. Túl sokszor futottam ebbe bele. 

 

Ha már képekkel kapcsolatos a poszt, és amúgy sem hosszú, megírom az új tapasztalatimat is. Új profillal, új stílusú képekkel operálok mostanság. A laza, sportos stílust átvette a komoly, üzletember imázs. Irodai képek, drága ing, étteremben készült fotók, ilyesmi. Nem meglepő módon a 20-24 éves korosztálynál romlottak a statisztikáim, a 26-30 közöttieknél nőttek. :D Semmi meglepetés, tudtuk eddig is. Amit viszont annyira nem tapasztaltam, hogy közel sem az "alapítsunk családot mielőbb és kell hozzá egy pénzes pasas" típusú nőkkel kerültem kapcsolatba, hanem olyan karrieristákkal, akik ugyanúgy, vagy még talán jobban is álltak anyagilag és akik egyáltalán nem akarnak gyereket. Bár gondolom ez sem olyan nagy meglepetés, inkább csak igazolás. A fiatalabbakat nem a pénz érdekli, hanem, hogy érdekes pasi légy és lehetőleg izmos, a 26 felettieket pedig már az egzisztencia.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr8612954159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helló Leó! 2017.12.11. 09:21:11

Bruhaha, az enyhén pufi arcú, de 90 kg-os lánnyal én is találkoztam. ;)
Sőt... aki valaha randizott netről, az is. Jó ég, mennyi ilyen lány van.

A legjobb az, hogy ezek a lányok az adatlap kitöltésnél beikszelik, hogy a testalkatuk: néhány kg plusz. Feltesznek hozzá egy (!!!) darab arcképet. Ha elmész velük randizni, leesett állal nézed: kisanyám, ha 90 kg vagy, akkor te nem néhány kg pluszos vagy, hanem molett!

2017.12.12. 06:18:46

". A laza, sportos stílust átvette a komoly, üzletember imázs. Irodai képek, drága ing, étteremben készült fotók, ilyesmi. "

"Barney Stinson - Suit up!"
www.youtube.com/watch?v=WWlHxkMZO1A

sureee. 2018.01.11. 15:44:10

Ha már a képek a téma, beoffolok ide. Facen jött szembe valami javasolt bejegyzés (konkrétan ez hu.dating-advisor.net/szinglik) és naivan rákattintottam a hozzászólásokra.

Két kommentet emelnék ki, mindkettő ugyan más-más, de harmincas éveiben járó nőktől van.

"Nem tudom mennyibe kerül mostanában egy havi regisztráció, de aki ezen agonizál az nem akar igazán társat. Ha lemegy egy szórakozóhelyre ott is van belépő. Uraim, ha valakivel szeretnének megismerkedne férfi módjára mit kérdeznek? Szia! Peti vagyok. Mit iszol? Fizeted????? Nagyon eltolódak a szerepek, de javaslom akinek nincs pénze lóra tartson hintalovat...."

Ilyenkor mi van a női egyenjogúsággal, emancipációval? Miért nem a nő kezdeményez, a nőnek nincs pénze? Úgy eleve könnyebb, ha neked az online reg semmibe se kerül ( annyit megadok, h ha valaki ennyi pénzt is sajnál erre a történetre, akkor valóban kár erőltetni az online társkeresést, csak ez nem a pasikra, hanem mindkét nemre érvényesnek kellene lennie...), belépőt nem fizetsz és egy passzív hozzáállással még azt is elvárod, h random pasik ismeretlenül fizessék a fogyasztásod... És alapvetően még nem is ezzel a kettős mércével van problémám, mert ez a társadalmilag bevett berendezkedés, hanem ezzel:

"javaslom akinek nincs pénze lóra tartson hintalovat" - Aki már a random ismerkedés elején is ennyire a beta provider szerepbe tolja el egy párkapocslat dinamikáját, ilyen mentalitással tolja, én attól ugyan semmit nem akarok.

A másik:
"Én igen jókat röhögök rajta...:-) de a badoo visz mindent. Lehetne írni róla szociográfiát. A hónaljszőrös, a horgász, a borozó, a sörös cigis, a traktoros, a kiskutyás, a cicuskás, a konditermes, a bicajos, a túrázó, a lovas... "
Valóban van benne nem túl szerencsés (hónaljszőrös, kondis), de hogy több kép között nem fér el a férfit szabadidejében megörökítő kép egyike se és nevetség tárgya, az elég kiábrándító... Hacsak, h egy túrázós, bicajos, borozós képből nem sok minden derül ki a pasi anyagi helyzetéről. Bezzeg a nők, azok mind egyéniségek.
süti beállítások módosítása