Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Nekem megnyílnak

2018. január 01. - Ethan Wolf

large2.jpg

Kezdjük azzal, hogy sokat köszönhetek annak, hogy kellemes mély, megbízhatóságot sugárzó hangom van és ehhez olyan megjelenés társul, aminek hatására könnyebben nyílnak meg nekem a nők. Ez persze egyben hátrány is, mert gyakran leszek lelki segélyszolgálat nekik, bár ezt már tudom hárítani. Gyakran megesik, hogy egy nő pikk-pakk kitálal, aztán pedig csodálkozik és fogja a fejét, hogy miért is mondta el mindezt nekem. :)

ab2dab51cfb376ece5fcac4f14f5f919--nike-style-health-motivation2.jpg

Alanyunk neve Móni, akivel nem egy hétköznapi randioldalon ismerkedtem meg, hanem olyanon, ami kifejezetten szexpartner kereső volt. De nem prosti volt, hanem azon ritka nők egyike, akik tényleg csak egy kis testiséget akartak egy férfitól. Állítása szerint, neki nem kell állandó társ, de a szexre igénye van. A vadászathoz már öregnek érezte magát (30 volt), ezért kipróbálta ezt az oldalt. Én meg minden oldalt kipróbáltam a nagy számok törvénye ugye… Lesz is egy teszt erről az oldalról hamarosan, és maradjunk annyiban, hogy Móni a nagyon ritka kivételek közé tartozott azon az oldalon. :)

A Parlament előtt találkoztunk (igen, leendő szexpartnerek első találkozása épp oda esett, ennél már csak egy templom udvara lett volna ironikusabb), és első blikkre megvolt a szimpátia. Persze képeket láttunk már egymásról, nem volt top nő, de simán vállalható típus. Annyi, hogy a comb, fenék, csípő hármason volt úgy 7-8 kg plusz, de nem volt vészes. Fekete, hátközépig érő haj, barna szemek, kerek pofi. Valami nagyon lelakott nőre számítottam, de nem volt az. 

12345_by_bebeauty-d39464f.jpg

Nem volt kedve beülni sehová, viszont szeretett sétálni, így meg is volt a program. A belvárost teljesen bejártuk oda-vissza. Úgy 3-4 órán át andalogtunk és közben folyamatosan ő beszélt. Ugyanis nem hagyott szóhoz jutni. Eleinte még ment a kérdések dobálása a másik irányába, de ahogy oldódott a feszültség, amit én értem el pár poénnal, ő átvette a kontrollt és be nem állt a szája.

Igazából csak foszlányokra emlékszem, mert az agyam csak egy rövid ideig bírta ezt a terhelést, aztán szerintem önvédelemből lezárt és csak néztem ki a fejemből. :P Találkoztam már fecsegő nőkkel, de ő vitte a prímet. Már tudtam, hogy nem ő választotta a magányos életmódot, hanem esélyes, hogy nem maradt meg mellette senki. Beszélt mindenről, vallás, gyerekétkeztetés, kórház és rémlik, hogy még azt is elmesélte, hogy mikor és hogyan, mivel műtötték meg. Teljes részletességgel beavatott a kórtörténetébe! Mondanom sem kell, ott az agyam visszakapcsolt és valami perverz módon, minden infót befogadott a műtétről, ami abban a pillanatban kiölte belőlem a szikrát mindenféle további testiségtől.

Vannak dolgok, amikről egy férfinek tényleg nem kell tudnia. Már az is kiakaszt, hogy régóta együtt élő pároknál, az egyik zuhanyzik, közben a másik a wc-n pisil (olyan lakásban persze, ahol a kettő egy helyiségben van). Csodálkoznak, hogy ráunnak egymásra, ha mindent tudnak a másikról?

women-sexy-nurse-costume-outfit-sexy-nurse-shinny-black-pu-uniform-halloween-sexy-nurse-costume-kit_jpg_640x6402.jpg

Persze Ő is minden története után azzal védekezett, hogy "nem tudom, ezt miért meséltem el", "nem is értem, miért mondom el ezt", stb. Nem olyannak tűnt, akinek hallgatóság kell, inkább olyannak, aki a zavartságát beszéddel leplezi, de néha nem figyel oda, miről kezd el beszélni.

Szóba hozta a nyitott kapcsolat lehetőségét, azaz, ha jók vagyunk az ágyban, akkor lehet ez rendszeres, de közben mindketten nézelődhetünk. Vagy tényleg így gondolta (akkor respect, mert őszinte és szerintem is ez egy működő dolog lehet más körülmények közt), vagy tartalék vibrátor lettem volna, amíg talál jobbat, vagy nem is volt szingli. Ezt már nem fogom megtudni.

A séta végén azzal köszöntünk el, hogy keresni fogom, és majd nálam kamatyolunk pár ital után. Nem kerestem, ez a műtét dolog mindig felrémlett előttem, mikor rá gondoltam. Inkább hagytam a fenébe. Gondolom más, ha mondjuk van valakim és őt műtik, mint így, hogy nem ismertem, épp az első dugásra készülünk és már ilyeneket tudok róla…

Azoknál a nőknél vettem még észre azt, hogy minden szarról beszélnek, akik már "kiöregedtek" a randizgatásból, vagy gyorsan akarnak valakit, ezért nem húzzák az időt játékos ismerkedéssel, hanem ráöntenek minden infót a jelöltre és ha elfogadja a "feltételeket", akkor mehet tovább az ismerkedés. Ez elég szomorú, általában ezek a nők olyasmikkel szabadkoznak, hogy "öreg vagyok már a játszadozáshoz", "kinőttem már a kalandokból", stb. Valójában csak időlimitről van szó. Ketyeg az óra és kell valaki, ezért a játékos ismerkedős részt át akarják ugrani. Ez az ő tekintetükben pozitívum, hogy ennyire "komolyak" már, de férfi szemmel szánalmas mutatvány, hogy már minden mindegy alapon kitálalnak a másiknak aztán lesz, ami lesz... 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr1613410585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VT 135 2018.01.01. 18:22:23

"ott az agyam visszakapcsolt és valami perverz módon, minden infót befogadott a műtétről, ami abban a pillanatban kiölte belőlem a szikrát mindenféle további testiségtől."
:D :D :D Ez a fél-perverzség nem nyerő: ha rendesen perverz lennél, akkor pont ez izgatott volna fel!! ;)
Aki ennyira sokat pofázik és állandóan beléd folytja a szót, dugásra talán jó, komolyabb kapcsolatra tuti nem, hiszen annyira csak magával van elfoglalva, h kurvára nem érdekli a másik. Tiszteletet sem ismeri helyből, h nem pofázunk bele állandóan a másik beszédébe, hanem végighallgatjuk.
Emellett nem az van, h ha ennyire átveszi a keretet azzal, h ő viszi a beszélgetést, pláne az első randikon, akkor ezzel a te férfias vezetésed, keret biztosításod, ezáltal a vonzerőd tűnik el?

VT 135 2018.01.03. 15:04:03

Na bameg, itt van feketén-fehéren, egy női magazinban, kutatásokkal alátámasztva, h tényleg az működik a nőknél, amit a Red Pill, meg amit Wolf is lépten nyomon ír!
divany.hu/eletem/2014/08/10/mi_kell_a_nonek_az_elso_randin/
Egyedül ezt a mondatot pontosítanám: "A nők esetében a meglepő inkább az, hogy a vonzalmuk néhány esetben mennyire ellentmond a logikának." - mert ugye nem néha, hanem úgy 95-99%-ban. :D

Ethan Wolf 2018.01.03. 18:43:52

@VT 135: Vannak benne igazságok, nem szabad kimutatni, hogy érdekel a csaj, had kaparjon ő inkább. Ezért is alakulhatott ki még régen a három napos szabály, hogy randi után három napig nem keresed. Olyan mintha három napig gondolkodnál, hogy érdekel el. :)
Azt is megerősítem, hogy szeretik a mély orgánumot, nekem szerencsém van ezzel.
süti beállítások módosítása