Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

A testépítő csaj

2018. március 12. - Ethan Wolf

4545107812.jpg

Tinderen találkoztunk, ahol olyan képei voltak fent, amiken edzés közben pózolt. Mindig is kíváncsi voltam az izmos nőkre, de ő nem az a hardcore szint volt, az a szörny kategória, hanem másmilyen. Említette a kategória nevét, amiben versenyzik, de már nem emlékszem rá. Szóval, izmosabb, mint egy fitness modell, vagy mint egy aerobic edző, de nem annyira izmos, mint egy profi szintű testépítő nő. Bár elmondása szerint a legtöbb férfit, már ez a szint is zavarja.

4-week-beginner-workout-women-thumb.jpg

Rövid szőke haja és barna szeme volt. Két nap alatt megbeszéltünk egy találkozót, mégpedig stílusosan egy gluténmentes fagyira invitáltam (ezt még az előző, aerobic edzőnőtől láttam). Szerencsére a lakásom közelében is van ilyen fagyizó :P

A fagyizás végeztével, a lakásom felé indultunk. Imádta a francia bulldogomról készült képeket, én pedig javasoltam, hogy ugorjunk el érte, lehozom és hármasban sétálunk. Imádta az ötletet. Felmentem a kutyáért, levittem és elindultunk a Hősök tere felé. Elég sokat sétáltunk és legnagyobb meglepetésemre a kutya nem nagyon foglalkozott Georginával. Mindenkivel játszik, kelleti magát, ilyesmi, de ezúttal nem tette. Kicsit csalódtam is a kutyában, mert ő még a legfagyosabb puncit is felolvasztja nekem. :D

487ec8c2d648a4f3a69c253bdf0af2d4.jpg

Sétáltunk vagy két órát és egy nagy kört tettünk a környéken, de a beszélgetést nem tudtam más irányba terelni. Vagy a kutya került szóba, vagy a testépítés, étrendek és ilyesmik. A vége felé már nagyon untam az egészet. Ugyanaz volt a helyzet, mint mikor egy tipikus plázacicával randizik az ember, az a vásárlásról tud csak beszélni, Ő pedig csak az alakformálásról. De legalább kaptam pár tippet edzéshez, étkezéshez, és megtudtam, hogy mindenki doppingol, még ő is. Nem mintha ez meglepett volna. A séta végén leraktam a kutyát otthon, őt pedig hazakísértem. Elköszöntünk, de mindketten tudtuk, ennek nem lesz folytatása.

Mikor elkezdtünk beszélgetni és említettem, hogy én is edzek, meg van étrendem, akkor szerintem ő valami nagy kigyúrt hegyomlásra számított (pedig látott képeket rólam), én pedig inkább atletikus vagyok.

set2.jpg

Azért azt is érdemesnek tartom megemlíteni, hogy a szókincse nem volt valami bő, nem azt mondom, hogy buta volt, de na… Séta közben az exei is sorra kerültek, ami mindig necces téma, és találjátok ki, milyenek az exei? Persze, hogy testépítő versenyzők. Ez persze nem baj, csak fura nekem az ilyen, motoros a motoroshoz, testépítő a testépítőhöz, táncos a táncossal. Ez tipikus „munkahelyi” ismerkedés és tudjuk, hogy azok ritkán működnek.

Mégis sikernek könyvelem el a találkozónkat, mert olyan tippeket kaptam főzéshez, sütéshez, edzéshez, amelyeket azóta is sikerrel alkalmazok. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr5513554029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TopszLee 2018.03.12. 19:34:49

Megosztod a tippeket amiket kaptál, ha nem titok? Szerintem többeket érint az étkezés / alakformálás kérdése akik itt szoktak jelen lenni.

VT 135 2018.03.12. 21:45:49

Sütemény sütést meghagyom a nőknek, de a főzési tippek érdekelnek! Nyissuk meg "Wolf étrend- és edzésterv életmódblogjá"-t! :D

Ethan Wolf 2018.03.13. 01:05:12

Palacsinta fehérje porból, aztán ajánlotta még a bulgurt is, cottage cheese pufasztott rízzsel (kiváló reggelire, belemártogatod).
Érdemes venni pár ezerért elektromos grillt és grillezni otthon. Vagy ha mindenképp olajban kell sütni valamit, akkor azt 100%-os szűz olívaolajban... Ilyesmi.

TopszLee 2018.03.13. 09:30:56

@Ethan Wolf: Hmm, a fehérje poros palacsintáról már hallottam, de nekem pl. a túró+rizs érdekes kombináció. A túró egészséges, de nekem pl. reggelire kevésnek tűnik a fehérje tartalma - én tojás fehérjét szoktam enni, jobban bejön, nem is beszélve hogy a tejet / tejtermékeket sok embernek nem bírja a gyomra (puffadás, cukorérzékenység, stb.)

Indián Joe 2018.03.13. 11:52:08

Most ezen sirjak vagy nevessek? Csinalj palacsintat feherje porbol. Ez aztan a megfejtes. Sussel extra szuz olivaolajban. Kulon is gratulalok. Ha egeszseges reggelit akarsz enni, akkor pl. zabpehely lisztbol sutott palacsinta. Tej helyett gorog joghurttal. Jo szenhidrat es a tojas miatt feherje is van benne. El is teliti az embert. Chia mag puding. Cottage cheese zsenialis kaja. Bulgur is jo. Csak ajanlani tudom a fekete rizst /NEM BARNA/ vagy a hajdinat. De azt az eg szerelmere kerem, hogy az oliva olajat felejtsuk mar el. Foleg az extra szuzet. Az oliva nem sutesre valo. Keseru rossz izt ad az etelnek plusz meg veszelyes is, mert a hevitest nem birja jol. Rakkelto is lehet. Ha sutni akarsz, hasznalj szolomag vagy rizsolajat. A kokuszzsir is nagyon jo. Ezek a hevitest is jol birjak. Nagyon jo technika az is, ha az ember olaj spray-t hasznal es sutoben suti meg amit szeretne. Ahogy elnezem fitness kiralyno hulye a fozeshez, mint a teknosbeka.

2018.03.13. 22:41:33

@Ethan Wolf:
Mindenki kétpofára zabálja a fehérjeport - illetve csengeti érte a nagy pénzeket - miközben alapból a normál kaját sem tartja be, illetve a fehérjeporért kicsengetett lóvé töredékéért inkább venne mondjuk csirkehúst, sonkát, stb, szilárd ételt.

Másrészről ha nem kokszos hegyomlás akarsz lenni, teljesen felesleges az a plusz.
Normál kaja kell csak, a többi meg pénzkidobás ás placebó illetve a marketing bullshit beszopása.
süti beállítások módosítása