Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

A legfiatalabb csaj

2018. augusztus 13. - Ethan Wolf

images2.jpg

Réka fotóin egy nagyon dögös csaj mosolygott rám, be is jelöltem. Nem sokkal később kiderült, hogy neki is szimpatikus vagyok a képeim alapján, ezért írtam neki. Tizennyolcnak írta magát, és a sminkes képein nagyjából annyinak is tűnt. Persze rákérdeztem, hogy valóban annyi-e, mire igennel felelt. Nem is foglalkoztam ezzel a kérdéssel tovább, mert amúgy sportos teste volt, most kezdte a főiskolát valamilyen testnevelői szakon. Első közös témánk a sport volt. Persze alkalmazkodnom kellett a nyelvezetéhez, mert a sok „vok”; LOL; „meek” típusú  rövidítésekhez nem vagyok hozzászokva. :P

b981e251d8919bfc5f8c69ef83774ab92.jpg

Annyira jól elbeszélgettünk, hogy másnap estére már a találkozót is leszerveztük. Mivel sok kedvem nem volt egy tizennyolc évessel mutatkozni, ezért finoman felvezettem, hogy én jobb kávét főzök az itthoni gépemmel, mint amilyet bárhol kapnánk (általában működik ez a szöveg), ezért érdekelne a véleménye. Tehát nem azt írtam, hogy jöjjön fel hozzám kávézni, hanem, hogy főzök kávét és mondja el róla a véleményét. :P Látszik, hogy ők már egy totál másik generáció, azonnal rábólintott.

Még azt is megkérdezte pár sorral később, hogy szexelni fogunk-e!!!

Ezen én lepődtem meg, mert az oké, hogy nekem ez a célom, de előre nem tudom, hogy alakul. Ha nem lesz szimpatikus, vagy bármi, akkor nem lesz semmi. De! Így még egy nő sem kérdezett rá, és olyan természetességgel, mintha csak azt kérdezte volna, hogy hozzon-e bort. Igyekeztem úgy válaszolni, hogy ne tűnjön úgy, hogy csak lefektetni akarom, de azért ennek a lehetőségét is nyitva hagyjam. Ez azért fontos, mert ha Ő csak szexelni akar és mást nem, akkor nem lenne jó elrontani azzal a szöveggel, hogy „dehogyis, én a normális ismerkedés híve vagyok, ha megvan a szikra, akkor később bármi lehet”. Ha csak dugni akar, és én a fenti szöveggel jövök, akkor lepattint és keres mást. Ha viszont többet is akar, akkor is nyitva kell hagynom az esélyét egy hirtelen fellángoló szexnek, amiből kapcsolat lehet. :P

640x6402.jpg

Magyarul annyit írtam, hogy az sok mindentől függ szexelünk-e, de ha szimpatikus leszel és megérdemled, akkor a kávé után kaphatsz desszertet. :) Jobb, ha az ilyen kérdésekre nem direktbe válaszol az ember, a válasz legyen vicces, kissé lekezelő (éreztessem, hogy én vagyok az alfa, én döntöm el szexelünk-e /valójában persze övé a döntés joga/ ). A válaszom jónak bizonyult, mert mosollyal nyugtázta.

Késő este találkoztunk úgy tíz óra körül, kimentem elé. Már ott volt, késtem két percet. Élőben is csinos volt, vállig érő göndör haj, hatalmas mellek, amelyek már a blúz alól is láthatóan feszesen álltak. Formás fenék, edzőcipő, és az egész csajról sugárzott, hogy sokat sportol. Mosoly, szemkontakt, puszi. Pár vicces megjegyzés, közben pedig elindultunk hozzám.

Séta közben már volt kontakt, megérintettem a vállát, a kezét, de valami nem hagyott nyugodni. Nekem élőben nem tűnt tizennyolcnak. Erre rá is kérdeztem séta közben, és mivel a szemébe néztem, kissé hezitálva válaszolt, hogy nemrég múlt tizennyolc. Ez aggodalommal töltött el, mert attól féltem hazudik. Inkább visszafogtam a tempót és úgy döntöttem, hogy meg kell bizonyosodnom. Most nem mintha olyan nagy dolog, ha csak tizenhét, de nekem fontos, hogy nagykorú legyen. Ez megint olyan hülyeség, amit kiskorunkban belénk neveltek, legalábbis nálam így volt. Meg kell várni a tizennyolcat. Több haverom is kiröhögött emiatt. Körbevezettem a lakásomban, majd megkérdeztem kér-e kólát, vagy üdítőt. Direkt nem alkohollal kínáltam, de ugye az asztalon ott sorakoztak a piák. Rá is bökött a whiskey-re, hogy azt kér. Koccintottunk, majd leheveredtünk a kanapémra.

4a1ccda677ea5c8d5143de80064e0d882.jpg

Viccelődtem, meséltem ilyen olyan sztorikat, ő pedig szemmel láthatóan nagyon be volt gerjedve. A haját folyamatosan csavargatta, a szemembe nézett hosszan, mosolygott, már-már kezdtem zavarba jönni. De nem léptem semmit. Blokkolt a tudat, hogy mi van, ha mégsem tizennyolc. Nem szép dolog, de mikor kiment mosdóba,  kivettem a kis táskájából a személyigazolványát és megnéztem. Óriási megkönnyebbülés, hogy valóban négy napja múlt tizennyolc. :P

Visszapakoltam, leültem a kanapéra és vártam, hogy kijöjjön a mosdóból. Kijött, felálltam, odaléptem és lekaptam. De nagyon hosszan, nagyon vadul, szinte zabáltuk egymást. Hátralökött a kanapéra, az ölembe ült, csókolóztunk, harapdálta az ajkam, majd a nyakam, szinte letépte az ingem. Közben megtaperoltam, valódi mellei voltak, de olyan fiatalosan feszesek, hogy már ettől felállt. Még a melleit gyűrtem, mikor már le is ráncigálta rólam a gatyát és az inget, majd hirtelen azt éreztem, hogy a farkam valami melegbe került. Olyan tempóban, olyan hévvel csinált mindent, hogy alig bírtam felfogni, mire észbe kaptam már cumizott mint az őrült. Közben ő is megszabadult a ruháitól, én pedig egy jó pár perces isteni oboázás után felkaptam és az ágya dobtam. Gumi fel és már keféltünk is.

Ha belegondolok, ennyire gyorsan még nem jutottam el az ágyig. Onnantól, hogy találkoztunk kint, úgy 50-55 perc telhetett el, mire az ágyba kerültünk (Azóta volt már gyorsabb is). Hihetetlen teste volt, feszes, formás lábak, karok, mellek és annyira szűk, forró punci, hogy pár másodperc alatt elsültem. :P Ritkán van ilyen, nem jöttem zavarba, mert tudom, mire vagyok képes az ágyban. Kicsit játszottunk a másikkal, harapdáltuk egymást, majd tíz perc töltődés után már készen álltam egy rendes menetre. Óriási volt, az egyik legjobb dugásom. Vad, őrült, heves és számomra kissé fájdalmas is, mert olyan erővel markolt a mellizmomba, hogy hetekig zöld foltok éktelenkedtek rajta. A hátam is összekarmolta, szóval tényleg olyan volt, mint valami vadmacska. Gondolom a hormonok...

44131e06f2f6e18a41e7a660f0bca30f2.jpg

Éjjel egykor indulnia kellett, mert kettőig volt kimenője a kollégiumból (sosem voltam koleszos nem tudom, hogy megy ez). Kikísértem és közben kérdezte, hogy most mi legyen. Ennyi volt, vagy akarok-e folytatást. Persze, hogy az utóbbit válaszoltam. Még ha ő azt is hiszi, hogy ebből komoly kapcsolat lehet, nem akarom egy ilyen éjszaka után kitenni szűrét. Párszor még meg akarom kapni.

Egy héttel később ismét találkoztunk, akkor már ottalvásról volt szó. Nem rajongok érte, de éreztem, hogy vagy belemegyek, vagy lefújja a találkozót, így nem ellenkeztem. Át is jött, válla alatt a kis táskája benne egy halom cuccal. Én ennyi cuccot egy hétre viszek, ha utazom. :P

Egymásnak estünk, a kanapén meglovagolt, majd az ágyban egy misszionárius póz jött és ő ki is dőlt. Nem sokkal később iszogattunk ő pedig elkezdte kipakolni a táskáját. Ekkor jött a döbbenet, mert nem csak egy éjszakai cuccot hozott, hanem viccesen közölte, hogy hagy itt pár dolgot, hogy ne kelljen mindig cipelnie. Ilyesmikre gondolok, hogy hajbalzsam, hajgumik, fogkefe, póló, törölköző, stb. Hát a vér megfagyott az eremben. Egy éjszakáról volt szó, nem arról, hogy beköltözik. :P

Értem a rációt a dologban, ha ez egy hosszabb kapcsolat, akkor logikus hogy lesz itt egy-két cucca, de könyörgöm, másodszorra találkoztunk! Ilyet fél év után lehet meglépni. Ez annyira megijesztett, hogy aznap este nem is próbálkoztam több menettel. :)

Másnap reggel együtt indultunk el, én melóba, ő suliba. Este megírtam neki, hogy ez nem fog menni, túl gyorsan történnek a dolgok. Ő jól fogadta, és szerinte az volt a baj, hogy első alkalommal rögtön összefeküdtünk. Rábólintottam, hogy igen, elkapkodtuk. De valójában nem a szex volt a gondom, hanem, hogy máris bepakolna hozzám. :) Az ösztöneim azt súgták, jobb ezt a típust elkerülni. A cuccait megtartottam egy ideig, hátha vissza kéri őket, de nem kérte.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr4114004620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TopszLee 2018.08.13. 11:03:39

Nem tudom Wolf, hogy mikor sikerült neked egy fiatal ráadásul nagymellű nőt leakasztanod - főleg a netről, de ha mostanában (<4 év), akkor nem hiszem el hogy csak átlagos külsővel - főleg az arc - rendelkezel.
Az ilyen nők, online naponta kb. 100 levelet kapnak, és te simán levarrtad. Kicsit irigykedek, mert nekem a nagy mellűek a gyengéim, de persze eddig még soha nem jött össze, és gyanítom hogy nem is fog, pláne nem online, mivel nem vagyok sem jóképű sem gazdag. De ha régebben volt az eset, még akkor is messze vagy átlag feletti külső és vagy anyagi háttér (esetleg státusz) kell egy ilyen numerához.

Krisz101 2018.08.13. 21:32:27

@TopszLee: nekem is pontosan ez jutott eszembe

Wolf! ezt kicsit nehéz kibogozni, de ha ez mostanában történt, hogy a picsába csinálod? sokkal érdekesebb lenne mint maga a történet.
az ilyen csajoknak instán és snapchaten ZÚDUL a nyakukba a validáció.
van pár fent trash of tinderen is, látom miket kapnak.

egyébként nagyon hülye volt a hozzáállás végig a hajam téptem tőled :D

mivel a szar helyen lakó csajokban expert vagyok, hozzátenném, annak volt szerepe, hogy kolis. nekik bonyolultabb (bár mostanra szerintem ez is változott) és vonzó számukra a normális lakás.
ha engedted volna neki hogy heti 2-3 alkalommal nálad aludjon, ezt hetekig, akár hónapokig is el lehetett volna játszani. valszeg nem is akart volna állandóra hozzád költözni, csak h ne kelljen egy szutyok koliban rohadnia minden éjjel - viszont a tananyagok, cuccok miatt vissza is kell járnia
cserébe hülyére kefélhetted volna magad.

Ethan Wolf 2018.08.14. 05:59:01

@Krisz101: Basszus, ez eszembe sem jutott. Hogy csak a kolesztól akart szabadulni pár estére.

@TopszLee: Írtam párszor, hogy az aranykorszak az online ismerkedésben 2014-15-ben volt. Divat volt a tinder, minden második csaj fent volt és a tinder vitte magával a társkeresőket is felfelé a népszerűségben. Ez azt hiszem, 2015-ös eset volt.

Plusz, azt is vedd figyelembe, hogy minden sikerhez tartozik x pofára esés is, ez látható a sikertelen posztok számából is.

gibzin 2018.08.14. 10:01:16

Keson veszitetted el a szuzesseged, vagy tizeneves korod vegen, huszoneves korod elejen csak veled egykoru baratnoid voltak? Csak mert sok srac szerez elmenyeket 14-17 eves csajokkal 14-huszonpar evesen. Pl nekem a legfiatalabb 16 eves volt, de en is 18 voltam, pedig kozeleben sem vagyok a te csajozasi kepessegeidnek.

whoamiohmy 2018.08.14. 13:40:04

Na, ha már fiatal csajok, ezt itt mindenki imádni fogja, főleg te, @Krisz101:

ajovomunkahelye.blog.hu/2018/08/14/szabadsag_tamogato_kornyezet_felelosseg

Jó, mi? Annyi a munkája, hogy a Balaton partján, egy Starbucks kávézóban a szójás lattét szürcsölgetve excel táblákban kattintgat az egérrel. És szerintük ez a "jövő munkahelye".

Felhívnám a szíves figyelmeteket pár érdekes terminus technicusra:

"hisz nem csak, hogy Employer Branding projektbe kóstolhattam bele már az első hetekben"

"de még egy csomó minden más is egyesül, ami érdekel: storytelling, coaching, "people skills", vezetés, HR, marketing"

"Van, hogy a megbeszéléseinket is külső helyszínre szervezzük. Ha épp olyan napom van, hogy a kutyámat is szeretném bevinni a munkahelyemre akkor az irodaépületünk aljában található kutyabarát kávézó lesz aznap az irodám. Általában produktívabb vagyok a nap második felében, így előfordul, hogy csak késő délelőtt kezdem a napot."

Fordítsuk le ezeket magyarra.

Azért fizetnek, hogy emberekkel beszélgessek ("people skills"), sztorizgassak a többi HR-es csajszeeval ("storytelling"), gyakorlatilag reggelente be se kell járjak a munkahelyemre ("Általában produktívabb vagyok a nap második felében"), vagyis simán jó, ha délután kettőre beszállingózom a cég kávézójában a kutyámmal atom másnaposan a tegnap esti bulika után.

Ha ENNYI az elvárás a mai csajoktól a gazdaságban, akkor a párkapcsolatokban mit várunk?

Ja, és mindeközben elmondanám, hogy itt, a svájci klinikán ahol dolgozom, vagy 200 nővéri állás van betöltetlenül, úgy, hogy a KEZDŐ fizetés 68.000 svájci frank évente. Az intenzív osztályon 16 ágyunk van, de ebből csak 8 működik, mert a nővérek NEM HAJLANDÓAK többre dolgozni.

Itt tartunk. Hihetetlen.

Krisz101 2018.08.14. 14:49:20

@Ethan Wolf: ez úgy működik, h neki szimbiózisban kell lenni az ottaniakkal, mert ott vannak a legjobb cuccok, kidolgozott tételek, bennfentes infók stb. egy kolisnak könnyebb a tanulás, vizsgázás. tehát az nem működik, h hetekre eljön onnan.

már ha normális, haladni is szeretne a sulival és nem csak kefélni jött fel Bp-re.

az ottani béták előtt egy értéket ad neki, hogy ő a csaj, akinek van pesti pasija, akinél lakhat (a koli mindig béta-feszt). ez egyfajta rang és az életének is egy ritmust ad, h van pár nap amikor szétkefélik és kicsit luxusban van a kolihoz képest. utána meg megy vissza és a tanulásra koncentrál.

ha ez működik, e mellé még további pasikat, kavarást betenni logisztikailag problémás, nem biztos h megéri. ugyanakkor az ilyen lányok ált kurva szarul ismerik bp-et, sokszor lövésük nincs mi merre van, ebben ezt is ki lehet használni.

*disclaimer* :D na most minden amit fent irtam, kicsit régebbre vonatkozik, el sem tudom képzelni, h ma, insta/snap/tinder világban ez hogy lehet. sokat hallani hogy ma már nemhogy lakással rendelkező palit, hanem kifejezetten pénzbeli támogatást keresnek az ilyen szintű csajok, és sztem meg is kapják.

az más kérdés h ez milyen mélyre megy, mennyire általános ebben a korosztályban. lehet hogy nagyon. ki tudja. ezt kutatni v felmérni még kérdés szintjén is nőgyűlölő lenne ugyebár :D

TopszLee 2018.08.14. 15:00:56

@Krisz101: "sokat hallani hogy ma már nemhogy lakással rendelkező palit, hanem kifejezetten pénzbeli támogatást keresnek az ilyen szintű csajok, és sztem meg is kapják."
Kizárt. Még amcsiban vagy angliában is necces lenne (a saját lakás főleg, talán még hitelre igen). Elfelejted hogy hazánkban még mindig sokkal kevesebb jómódú pasi van aki ezt meg tehetné egy ilyen nőért (kortól függetlenül), hát ha még hozzávesszük hogy viszonylag fiatal ÉS meg is hajlandó ezt tenni a nőért, akár hosszabb távon is. Azt hiszem ez (maradjnuk csak budapestnél), a budapesti férfiak kevesebb mint 1% -ka. De láttam már hasonlót: közepesen ronda fejlesztő az albiban lakik a csajával aki nem dolgozik már 2 éve (grafikus végzettségű). A csaj meg nagyon ronda. Szóval a dolog jelen van minden "szinten".

TopszLee 2018.08.14. 15:03:41

@whoamiohmy: Az anyagiakhoz visszakanyarodva, a 68K CHF / év jónak számít szerinted? Svájcon belül mekkora eltérések vannak megélhetés szempontjából a régiók között? Nagy különbség van pl. Zürich vs. vidéki kisváros között?
Bevallom még a 100K+ -s fizutól sem vagyok hasra esve, ha kiszámolom hogy mennyi marad utána (ez egész jó, viszonylag kevés az adó) ÉS mennyi a megélhetési költség...

Krisz101 2018.08.14. 16:27:27

@whoamiohmy: haha nagyon jól mondod, de oda is kommenteltem egyébként.

kiváló elemzés.
vicces mert pont neked is el akartam küldeni ezt a videót, bár lehet láttad már.
szerintem a csaj állati jól alakítja ezt az entitled, lekezelő, burokban élő, soha valódi kihívásnak, nélkülözésnek ki nem tett nő testbeszédét.

talán emlékszel, anyukám kórházi orvos, belgyógyászként, majd háziorvosként dolgozta végig az életét. amikor ő gyakornok volt, még a kórházi menzáról spájzoltak kenyeret (!!) annyira szegények voltak. szinte minden gyakornok.

Krisz101 2018.08.14. 16:31:59

@whoamiohmy:
ja a video meg kimaradt.
www.youtube.com/watch?v=Uo0KjdDJr1c

egyébként ez a hr-es, pr-os stb szakmai zsargon a legszánalmasabb. megpróbálják az orvosokat, jogászokat utánozni, hogy hozzáértőbbnek, elvontabbnak tűnjenek. csak épp itt a legtöbb esetben teljesen hétköznapi, bullshit dolognak adnak vmi titokzatosnak tűnő nevet, mintha az vmi marha nagy okosság lenne. közben legtöbb iq-ból megoldható.

Krisz101 2018.08.14. 16:48:15

@TopszLee: bocs műsor is volt erről. meg trash of tinderen is nem egy ilyen hirdetés.
azokról meg nem is beszélve akik nem irják ezt ki, csak az ismerkedésben hintik el.
pl láthatóan tehetősebb, 35-40 körüli palikkal matchelnek, akik még simán nézhetnek ki jól.
utána chat-en v első randin meg elejtik, h támogatás esetén lehetne több is, meg nem kéne a köröket megfutni.

ki tudja milyen mélyre megy ez a rothadás, meg hány pali megy bele.
és amelyik nem megy bele, van helyette 10, a posztban leirt csajok kb naponta randizhatnak tehetős jó pasival, ha akarnak.

pont ez a baj, h a tinder/insta stb egy olyan soha nem látott bőséget hozott el a nők számára, amivel még a gazdag férfiak is nehezen versenyeznek.

azért ha Richard Cooper, Rollo, Roosh, stb állandóan erről beszélnek mostanában, akkor lehet benne valami. nekünk annyi az előnyünk, h itt talán még nem ennyire mély a rothadás.

Krisz101 2018.08.14. 18:06:36

@whoamiohmy: "Ha ENNYI az elvárás a mai csajoktól a gazdaságban, akkor a párkapcsolatokban mit várunk?"

word of wisdom :)

TopszLee 2018.08.14. 19:07:56

@Krisz101: Trash of tinder nem érdekel, mert baromság, TV-t meg nem nézek alapból, sorry. Most miről beszélünk? Vagy én értek félre valamit vagy te. Azt mondom csak, hogy akkor is sokkal több csinos nő van -aki hajlandó lenne suggar daddy, meg ilyenekbe belemenni - mint amennyi pasi aki ezt ténylegesen meg is tudná finanszírozni ÉS akarja is (pl. prostik helyett), hosszabb távon. Ez így van itthon is de még külföldön is. Tehát az említett 18 éves nagymellű csajnak akivel randizott Wolf, ha eszébe jutna ilyesmi, bizony nem volna annyira könnyű dolga mint gondolod, mert pasiból volna jelentkező dögivel, de ténylegesen pénzesből azért még nem.

Most józan paraszti ésszel: meggazdagodni, még mindig nehezebb, mint becsajozni (mármint önerőből, kapcsolatok nélkül) és ez így is marad, akármennyire is felment a punci ára. Vagy te ennek az ellenkezőjét állítod?

Krisz101 2018.08.14. 19:49:20

@TopszLee: hát figy, neekd legyen igazad. én arról beszéltem amit láttam, h csomó csaj próbálkozik ezzel. youtubeon láttam a tévés riportot egyébként, meg indexen is volt egy ilyen cikk.

whoamiohmy 2018.08.14. 20:24:44

@TopszLee:
Jók a kérdések. A 68.000 CHF évi bruttó itt 4300 CHF havi nettóra jön ki a kanton kalkulátora szerint.
Ami nem annyira rossz pénz. Egy lakást olyan 1500-2000 CHF-bol lehet bérelni a kantonban, szoba van már 900-ért. Oke, az árak magasak Svájcban, de innen 20 perc a nemet határ, odaát meg az aldiban vagy a kauflandban fillérekbe kerülnek a dolgok. És napi 200 CHF-ig nincs vám, sőt, a nemet áfát is vissza lehet igényelni ami sok mindenre 18%. Ez további árengedmény.
Szóval Svájc nem olcsó, de rengeteg a life hack amivel olcsóvá tehető. És havi 4300 CHF kezdő fizu sok mindenre elég ha esszel el az ember.

whoamiohmy 2018.08.14. 20:28:06

@TopszLee:
Fene tudja. Nekem a meggazdagodás kezd egész jól menni (megint találtam egy jól fizető orvosi niche-t és kezd megint jól alakulni az éves bevétel), de a csajozás jóval több fejfájást okoz sokszor. Én is sokat játszottam a gondolattal, hogy fizetek havi 2000 frankot valami egyetemista korcsainak hogy jöjjön ki havonta 2 hétre és rendezzen le naponta egyszer kétszer. Eddig még nem került rá sor, de ahogy hallom, ennyi pénzért már lenne otthon miből válogatni.
Szóval a dolog elethelyzettol is függ. Van akinek havi pár ezer euro nem gond ha cserébe megszabadul a csajozás negatív oldalaitól.

TopszLee 2018.08.14. 22:02:18

@whoamiohmy: Remélem összejön a dolog neked. Szó mi szó, szerintem az egészségügyben meg a gyógyszeriparban van a legtöbb lóvé, persze az én szakmám - szoftverfejlesztés - sem elhanyagolható, csak az a baj hogy itt már nem igazán elég egy ember hogy komoly bevételt lehessen csinálni.
Te hogy nyomod? Szólóban, vagy többen vagytok valami vállalkozásban? Főállás mellett csinálod? Azt hiszem beszélgettünk erről régebben, hogy neked valami 1 millió euró a célod. (mármint megtakarítás). Bevallom nézegettem lakásokat pl. most München-ben, és leesett az állam, ugyanis ott egy átlagos lakás kb. innen indul.. EGY Darab lakás basszus.
Ha egy ilyet veszel és kiadod pl. albérletbe (tegyük fel hogy simán megy), a passzív jövedelmed közel sem lesz annyi, hogy igazán nagy lábon éljél, sőt, dolgozni talán már nem kell menni, de a havi 2000 Frankos csajszi nem fog bele férni. Persze 1 millió euróval sok mindent lehet csinálni, a fenti scenario egy viszonylag rizikómentes hozamot nyújt. Ennél nagyobb hozamok már nagyobb kockázattal is járnak.
Svájcot illetően még szeretnék kérdezni - de azt privátban.

Helló Leó! 2018.08.15. 08:40:11

"Hát a vér megfagyott az eremben."

Bazze, Wolf, reggelizés közben olvastam ezt, majdnem félrenyeltem, úgy röhögtem! :)

orangeman · http://chengyu.blog.hu 2018.08.15. 12:11:38

@whoamiohmy: Amúgy a storytelling egy nagyon jó dolog és egy nagyon hasznos skill. Emberek szórakoztatása, csapatok összetartása, érdekes előadások tartása. Magyarországon is vannak profi mesemondók (külföldön is főleg), és nagyon szórakoztató őket nézni.

www.youtube.com/watch?v=uc1tcbQCAFA&t=96s
www.youtube.com/watch?v=HB_2TymAXZo

Kezdjétek itt.

whoamiohmy 2018.08.15. 13:47:20

@whoamiohmy: írj nyugodtan. Az email cím ami ide be van linkelve a blog.hu-ra él és minden nap nézem.

whoamiohmy 2018.08.15. 14:18:01

@TopszLee: írj nyugodtan. Az email cím ami ide be van linkelve a blog.hu-ra él és minden nap nézem.

erkölcsi hulla 2018.08.15. 22:10:50

@whoamiohmy:
"Ja, és mindeközben elmondanám, hogy itt, a svájci klinikán ahol dolgozom, vagy 200 nővéri állás van betöltetlenül, úgy, hogy a KEZDŐ fizetés 68.000 svájci frank évente. "

És mennyire keresnek új nővéreket? Vagy ez is olyan, mint itt, hogy megy a sírás, hogy nincs nővér, de nem fizetik meg őket, vagy egyátalán nem is keresnek újakat?
Szerintem az azért gáz ha még svájcba sem találnak már nővért...rokonom most németben nővér, szerintem simán ugrana ha látna egy hirdetést hogy 2x annyiért mehet svájcba is. De akkor nyilván nem így van, vagy az elvárások nagyon magasak. Anyanyelv szintű nyelvtudás, stb?

TopszLee 2018.08.16. 14:26:29

@whoamiohmy: Köszi, írtam privátban.

Krisz101 2018.08.18. 17:51:41

@orangeman: nyilván ilyen PC hülyeségeket fogunk hallgatni, amikor már most annyi red pill meg önfejlesztő anyag van, hogy az ember alig győzi hallgatni. roosh v, redman group, 21 convention, stb.

el tudom képzelni milyen jó lehet egy hr-es picsától ezt hallgatni, ilyen polkorrekt, mainstream társadalmi narrativát támogató hülyeségeket, amitől sok balfasz blue pill béta el van ájulva, meg a csajt sztárolják.

közben meg nyitogatom a bicskát a zsebemben hogy ez ezért fizetést kap, más meg belegebed a munkába.

Krisz101 2018.08.18. 19:56:32

@Ethan Wolf: érdekelne a véleményed valamiben, sőt, ha volt hasonló, posztot is írhatnál róla.

elképesztő esetek történnek velem mostanában, többször is. talán emlékszel, h készültek képek rólam, ami dslr minőség, és sokkal jobban is nézek ki rajtuk, mint az eddigi képeimen. 

elkezdtem fűzni 2 csajt randivonalról (lehet itt hibáztam)
legyenek A és B 
6-7-esek max.
annyira párhuzamosan ment a dolog, h gyakran ua a levelet küldtem nekik kis módosításokkal
több levélen keresztül folyamatosan unnedy alfában nyomtam, többször vissza is kellett vennem, mert éreztem, a határokat karcolgatom. rengeteg fordulat, lecsapott labda, visszafogott sexual-talk, tehát amikor mindketten tudjátok miről van szó de nem mondjátok ki. 
pár nap levelezés és logisztikai akadály után (B csaj svájcban volt) találkozásra/számcserére tereltem a dolgot, mire mindkét csaj vmi bullshit indokkal freezelt. 

nyilván nem reagáltam, nehogy needynek látszódjak
pedig mind2 csajt szívesen levarrtam volna, mert itt a közelemben laknak.

vártam 10 napot, közben brutál kánikula, mindenki légkondiba menekül, nem épp randiszezon ugye. 
utána rájuk írtam. kb ezt. 
"mi a helyzet veled, kibuliztad magad? szup, blabla. ellenben aug 15 van, tehát ha még szeretnénk kiélvezni ami hátra van a nyárból, és még ami utána jön, akkor ideje lenne összejönnünk, stb..."

erre mind2 lenyomott egy olyan szöveget, azt hittem kandi kamera, h ők már találkoztak közben valakivel, és

"A" csaj: már szakítottak is, mert a csávó 2. randin szóba hozta a gyerekvállalást (WTF!!) de azért megbaszatta magát vele. ezek után már nem akar ismerkedést senkivel, mert úgy érzi nem alkalmas rá. vele még írogatok, mert relatíve normálisan adta elő, de azért elég gáz, nem sok gusztusom van hozzá. 

"B" csaj: elkezdi mesélni, mintha valami buzi barátja lennék, h milyen hosszan udvarolt neki, 2 hét alatt már shoppingolni is elvitte, meg mindeféle programokra, ráadásul a szex is jó vele. mivaaaan? ezt így lepotyögte viber-en. na ott el is durrant az agyam, megkapta, h ki az anyádat érdekel, h milyen béta balf--okkal ba--atod meg magad és hasonlók. 

mi is történt? mind2 csaj elment vki mással találkozni, és le is feküdt vele, miután én az átlagnál sokkal jobb szöveggel és képekkel nyomultam rájuk.
mondhatnád, h persze, nyilván nálam alfább pasik voltak. na de ezek? akik 2 randin gyerekről tárgyalnak, meg hetekig udvarol és shoppingolni viszi a csajt??? hát ez a legbétább, töketlenebb, mit ne csinálj randin top 10. 

vagy épp fordítva, h engem éreztek túl alfának, és inkább a nyugodtabb, kisebb kockázatú pasit választották? csak ugye mindenki arról beszél hogy ilyen nincs, mert egy nő nem korlátozza magát, nem fog alulválasztani, mindig a legasszertívebb, alfább pasit választja. 

ill van 1 harmadik ötletem is, de inkább megvárom a véleményed, véleményeteket... 

2018.08.19. 11:23:40

@Ethan Wolf: Akiről írtál jól tippelem, hogy +-15 év korkülönbség volt? Tudatos volt a fiatalabbak közti szemezgetés? Ezek szerint megfogott elsőre a kép és nem volt agyalás a kort illetően.:)
Végigolvasva a posztot és hozzászólásokat meglepett, hogy nem jött elő a fiatal csajt kell választani tartós kapcsolatra duma, aki ráadásul jó esetben még szűz is. Mindezt úgy adva elő, hogy egyes harmincas, negyvenes férfiak hiszik magukról, hogy egy huszonévesekkel versenyezhetnek kinézet tekintetében:D Úgy látom ez már nem nagyon áll meg a mostani tizenéves korosztályt elnézve az átlagtól felfelé.
Ebből a történetből nem az jön le, hogy a csaj fiatal kora ellenére olyan nagyon kezdő lett volna. Nyilván nem vájkáltál az előéletét illetően, mert nem tartozik beszámolni valóval.
Benne lett volna tartósabb kapcsolatban is a szexen kívüli összejárással vagy taktikázott az odacuccolással?
És vajon el volt ájulva, hogy egy tőle idősebb férfivel kavart?:P
Korkülönbség ellenére jólesett az egódnak, hogy így alakult?:)
Ezek szerint annyira levetted őt a lábáról, hogy nem okozott neki gondot a korkülönbség és a körülmények úgy alakultak, ahogy.:D

Jeronimo 2018.08.19. 12:04:48

@Krisz101: Nekem netes felületeken kezd már szinte bűzleni, hogy mennyire máshogy lejt a pálya. Szerintem nők csak végső esetnek használják a nyilvános jellegű netes felületeket. Tudjuk, hogy megy fel a suna ára, nyílik az olló vagyontranszferben, jól kiszolgált elérhetősége (bolti polcon az áru rendelkezésre állása) van a sunának (mint piaci áru és szereplő) és egyre inkább élesedik, hogy az egyre kevésbé jobbakat is egyre kisebb csúcsréteg kaphatja meg. Netes felületen pedig egyre inkább lenéző-elárasztott-megcsömörlött-érdeklődésvesztett-fásult beállítottságot veszek ki női oldalról, akármit is csacsogna bármelyik. Egyszerűen mentálisan már egy szarrakás mezőnynek kezel.

Egy csajjal ezt ki is tárgyaltam, feedback. Dumáltunk, tán még össze is jöttünk volna, de nekem elég lett belőle, ő meg berágott. :D Szóval nemrég megláttam hogy randivonalra felregelt, kikérdeztem. Elképesztően alja levélcunamit kapott, és kb aznap este törölni akarta magát, de inkább be se lépett még emiatt se. Van frissen regeltek gyűjtő kategória és van frissen regeltek e-mail értesítés, azonnal rájuk repül a nép csőstül. Egy choud hadsereg levéláradata meg nagyon nem az, amit a kedves kis hipergám lelkecskéje keres. Innentől meg egy köpésre van az, hogy aki neten ír rá, az minuszkettő szint és kategorikusan ide kerülsz. De miért van akkor ott? Ő sem tudja, maximum érzi/sejti. De hipergám és kapaszkodna felfele, de azért még egyedül érzi magát/nembefutott/kopogabiológia/jobbkellneki/holvanazigaziakinemlétezik/stb.

Én innen közelíteném meg.

2018.08.19. 12:17:44

"De hipergám és kapaszkodna felfele, de azért még egyedül érzi magát/nembefutott/kopogabiológia/jobbkellneki/holvanazigaziakinemlétezik/stb."

Belegondolva, kapcsolat és boldog párkapcsolat terén a nőknek a technológia a 21. században elhozta a "svédasztalt".
És ez a technológia elhozta a férfiak számára a felismerést is, hogy ennek ellenére a nő "éhen hal", mert annyira ösztönlény, annyira nem volt képes fejlődni, fejleszteni magát emberi jellemben és szellemben, annyira nem képes primitívségéből adódóan arra, hogy ezt felismerje és tegyen ellene.
Egyszerre röhejes, szánalmas és sajnálatos.

Krisz101 2018.08.20. 15:28:36

@Jeronimo: nem rossz elemzés. nekem csak ott sántit, hogy van egy olyan vélekedés, ma már szinte mindenki fent van neten, valamilyen módon képviselteti magát, minimum tinderen. nekem kétélű kard, amit írsz.

most is van női regem, látom, h mit írnak. pont ezért kellene azonnal szembetűnni annak, aki kiemelkedik az átlagból.

az én olvasatom a Rollo féle children with dynamite fordított változata lenne.
hogy mostmár egy középszerű női rétegnek is olyan bő választéka van a net miatt, akik nem is rendelkeznek elég tapasztalattal kapcsolatok, ismerkedés, flört terén, nem tudnak ebből normálisan választani, vagy értékelni egy alfább hozzáállást.

tehát kvázi töltött pisztolyt adsz gyerekek kezébe. olyan nők jutnak jó pasikhoz, és nagy választékhoz, akiknek max néhány kapcsolata volt, az is béta férfiakkal, ahol persze a férfi vitte a hátán az ismerkedés terhét. a nőnek kvázi fogalma nincs a flörtök, pushpull stb kezeléséről, az ismerkedési játékról.

ezért mintegy impulzusvásárló, pillanatnyi szeszély alapján választanak hasamra ütök 5-10 pasi közül.
hiába sokkal jobb a fotóid, game-ed, a nő ezt nem tudja értékelni, mivel nem ezen a szinten ismerkedett azelőtt, ezért teljesen lutri, hogy te leszel e a befutó.

vélemény :P ?

dzongi 2018.08.20. 19:54:41

Ha már vélemény kérés, gondoltam írok én is. Nem rég csöppentem bele ebbe a tinderes világba.

Az elején elég balfasz voltam a találkozók során, ahogy itt is írta wolf a kezdetekre, a lassú víz partot mos hibájába estem. Ezen már túlléptem, tök laza tudok lenni a talik során.

Viszont az elmúlt esetek érdekesek, nem is igazán értem. Elég sok randim volt, a legtöbbnél az első alkalomnál úgy is alakítottam a dolgokat hogy legyen csók. Amit itt leművelnek a randi alanyok, néha már nevetséges, mint a 16 éves kamaszok, úgy belekezdenek az utcán a smárolásba, fél óráig falnak :D (20-21-22 évesekről beszélünk). Ha itt lakásra invitálom őket, nem a válasz.

Viszont a második talik rendre elmaradnak, nyilván ezután messengeren folyik a beszélgetés. Lehet a needy kategóriába esem? nem szoktam üzenetekkel bombázni őket, főleg nem béta faszságokkal, viszont elég hamar bedobom hogy akkor találkozzunk újra. 1. randit követő napon kisebb bájcsevej, aztán második-harmadik napon már rá is térek a következő találkozó eshetőségre (nem lakásra hívom őket, csak felhozom hogy akkor fussunk össze újra). Természetesen jön a ködösítés meg elhúzása a dolgoknak. Egyébként ezt tökre utálom, hogy nem írják meg kerekperec hogy nem akarnak. Totál nem érdekel, akkor jön a kövi, csak ne raboljuk már egymás idejét.

Szóval első tali után komolyabban kéne tolni még a flörtöt ilyenkor neten? Lehet ezzel a bájcsevej+egyből újra elhív kombóval needynek tűnök náluk? :D

És most abból indulok ki, ahol az első randik jól sikerültek, a csókra adott reakciók alapján. Természetesen a szarul sikerülteknél nem értetlenkedem, olyanból is akad bőven, de most futószalagon jöttek a fent felvázolt helyzetek.

Ethan Wolf 2018.08.20. 20:08:01

@dzongi: Ha első talin van csók, az jó jel. A csókok közben/után irányítsd a lakásod felé. Ha látod, hogy nem, akkor te vess véget a randinak és a csóknak és lépj le.
Gondolom, eddig mindig belenyugodtál, hogy nemet mondtak a lakásra és folytattad a csókolózást, mint egy jól idomított kutya. Ezt nem szabad.
Vess véget a dolognak azonnal és két nap múlva dobj rá egy üzit. Nem garancia a sikerre, de így nagyobb esélyed lesz a második randin hazavinni.

dzongi 2018.08.20. 23:03:24

@Ethan Wolf: Igen, tényleg így zajlottak.

Igazából így visszagondolva tényleg azokban a szitukban csúszott ki a kezemből az addig felépített magabizosság/irányítás.

Wildschwein 2018.08.21. 08:56:17

@Krisz101: "olyan nők jutnak jó pasikhoz, és nagy választékhoz, akiknek max néhány kapcsolata volt, az is béta férfiakkal, ahol persze a férfi vitte a hátán az ismerkedés terhét. a nőnek kvázi fogalma nincs a flörtök, pushpull stb kezeléséről, az ismerkedési játékról.

ezért mintegy impulzusvásárló, pillanatnyi szeszély alapján választanak hasamra ütök 5-10 pasi közül.
hiába sokkal jobb a fotóid, game-ed, a nő ezt nem tudja értékelni, mivel nem ezen a szinten ismerkedett azelőtt, ezért teljesen lutri, hogy te leszel e a befutó."
Ez önmagában egy elfogadható magyarázat lenne, de a kiindulópontja az, hogy a nőknek is tanulniuk kell azt, amit te "ismerkedési játéknak" nevezel. Tehát hogy ez náluk nem ösztönszinten működik. Az világos, hogy egy férfinél ez nem ösztönös, hanem meg kell tanulnia, de én mindig azt gondoltam, hogy egy nőnek ez már eleve megvan, mintegy része a hipergám ösztönrendszerének. Abból, amit itt meséltek, meg amit mostanában olvasgatok, az látszik, hogy ez tévedés, de ezt nehéz elfogadni. Lehet, hogy ez is egy ilyen "uncomfortable truth", amit le kell nyelni a piros pirulával együtt.

Krisz101 2018.08.21. 15:32:17

@Wildschwein: bocs, félreérthető voltam. én csak a normál emberi ismerkedési tapasztalatokra gondoltam, tehát h ismerkedett már mondjuk egy telibebaszott mucsaröcsögei speed diszkóban és legalább annyit tud milyen amikor a hmcs-k fűzik az agyát, azt hogy kell kezelni meg egy két frappáns választ rá. kb ennyi
tehát h ne egy aspergeresként viselkedjen amikor flörtölsz vele...

ezt tipikusan azok a nők nem szokták tudni akik 18 éves koruk óta komoly kapcsolatban voltak mondjuk 3-4 különböző bétával, és annyi is a tapasztalatuk kb

ellenben most ez a fless, hogy már ezeknek is bőség van.

Wildschwein 2018.08.21. 16:26:39

@Krisz101: "ezt tipikusan azok a nők nem szokták tudni akik 18 éves koruk óta komoly kapcsolatban voltak mondjuk 3-4 különböző bétával, és annyi is a tapasztalatuk kb

ellenben most ez a fless, hogy már ezeknek is bőség van."
Bőség van, de miből? Udvarias jófiúkból, alázatos, bocs-hogy megszólítalak bétákból? Értem, hogy mit mondasz, csak nekem valahogy az lenne a természetes, hogy egy nő az ösztönével akkor is felismeri az alfát, ha még sosem látott olyant élőben. A világirodalom például tele van olyan történetekkel, amikor a jó házból való, burokban nevelt és a széltől is óvott fiatal hölgyemény, aki addig csak olyan fiatalemberekkel ismerkedhetett (leginkább a vármegyei farsangi mulatságon), akiket az anyja és a nagynénje közösen mutattak be neki, egyszer csak random találkozik egy férfivel, aki erőt sugároz (nem feltétlenül, illetve nemcsak fizikait, hanem azt érezni rajta, hogy na ő aztán senkivel sem törődve, de okosan áttör az akadályokon és megvalósítja a céljait), és máris a lábai előtt hever. Tehát ez elvileg nem a tapasztalaton múlik.

Krisz101 2018.08.21. 16:52:19

@Wildschwein: ok, én is igy gondolom, mégis ezek a fura dolgok történnek velem mostanában. vagyis inkább idegesítőnek mondanám.
ezért irtam le a sztorit, mint jelenséget, h más is találkozott e ezzel.
ezek a pasik viselkedésük alapján nem lehettek alfák, hiszen a legamatőrebb hibákat követték el, mégis vitték a csajt.
én is úgy gondolom h valamilyen szinten meg kellett volna nyilvánulnia h én vagyok az alfább, ha máshogy nem, hogy azokkal randiznak, de közben velem is lefekszenek, v legalább letesztelnek. de ennyi se történt.

sőt az egyik még el is kezdett sztorizni, h milyen a csávóval randizni, meg szexelni, a bicska kinyilt a zsebemben, azt el is küldtem az anyjába. komolyan nem hittem a szememnek h mit ir.

2018.08.21. 21:34:39

@TopszLee: "Nem tudom Wolf, hogy mikor sikerült neked egy fiatal ráadásul nagymellű nőt leakasztanod - főleg a netről, de ha mostanában (<4 év), akkor nem hiszem el hogy csak átlagos külsővel - főleg az arc - rendelkezel.
Az ilyen nők, online naponta kb. 100 levelet kapnak, és te simán levarrtad."

Mivel állítólag fiataloknál állítólag a főleg a külső számít(?) valamit nagyon kellett tudnia. Lehet pont ráérzett a csajnál dolgokra, amellett hogy Wolf átment számára a vonzósági küszöbön.

"Kicsit irigykedek, mert nekem a nagy mellűek a gyengéim, de persze eddig még soha nem jött össze, és gyanítom hogy nem is fog, pláne nem online, mivel nem vagyok sem jóképű sem gazdag. De ha régebben volt az eset, még akkor is messze vagy átlag feletti külső és vagy anyagi háttér (esetleg státusz) kell egy ilyen numerához."

Ebből egyfajta párkapcsolati piacgazdaság rajzolódik ki, hogy olyan nőt kapsz magad mellé, amit tudsz nyújtani. Mivel állítólag fiataloknál állítólag a főleg a külső számít

2018.08.21. 21:36:08

*Utólag javítani nem lehet.:(

2018.08.21. 21:47:28

@Krisz101: "na most minden amit fent irtam, kicsit régebbre vonatkozik, el sem tudom képzelni, h ma, insta/snap/tinder világban ez hogy lehet. sokat hallani hogy ma már nemhogy lakással rendelkező palit, hanem kifejezetten pénzbeli támogatást keresnek az ilyen szintű csajok, és sztem meg is kapják.

az más kérdés h ez milyen mélyre megy, mennyire általános ebben a korosztályban. lehet hogy nagyon. ki tudja. ezt kutatni v felmérni még kérdés szintjén is nőgyűlölő lenne ugyebár :D"

Ebben az esetben azon diáklányokra gondolsz, akik anyagi támogatás fejében állnak össze alkalmilag egy pénzes férfival?

2018.08.21. 21:55:37

@TopszLee: "Kizárt. Még amcsiban vagy angliában is necces lenne (a saját lakás főleg, talán még hitelre igen). Elfelejted hogy hazánkban még mindig sokkal kevesebb jómódú pasi van aki ezt meg tehetné egy ilyen nőért (kortól függetlenül), hát ha még hozzávesszük hogy viszonylag fiatal ÉS meg is hajlandó ezt tenni a nőért, akár hosszabb távon is. Azt hiszem ez (maradjnuk csak budapestnél), a budapesti férfiak kevesebb mint 1% -ka."

Szerintem sincs annyi pénzes férfi, mint amennyire igény lenne. Ráadásul az anyagi támogatást adó férfi külső adottsága se lehet mindegy. Azaz, ha egy csajnál belefér ugyan kötelességből lefekszik a férfival, ha erre van igénye, de a szexet egy számára vonzóval kívánja, akiből lehet legalább egy a tarsolyban. Mondjuk ez inkább ló helyett szamár esete. Lényeg, hogy ha egy nő rászorul belemegy "kompromisszumokba" is.

2018.08.21. 22:18:19

@Krisz101: "az én olvasatom a Rollo féle children with dynamite fordított változata lenne.
hogy mostmár egy középszerű női rétegnek is olyan bő választéka van a net miatt, akik nem is rendelkeznek elég tapasztalattal kapcsolatok, ismerkedés, flört terén, nem tudnak ebből normálisan választani, vagy értékelni egy alfább hozzáállást.

tehát kvázi töltött pisztolyt adsz gyerekek kezébe. olyan nők jutnak jó pasikhoz, és nagy választékhoz, akiknek max néhány kapcsolata volt, az is béta férfiakkal, ahol persze a férfi vitte a hátán az ismerkedés terhét. a nőnek kvázi fogalma nincs a flörtök, pushpull stb kezeléséről, az ismerkedési játékról.

ezért mintegy impulzusvásárló, pillanatnyi szeszély alapján választanak hasamra ütök 5-10 pasi közül.
hiába sokkal jobb a fotóid, game-ed, a nő ezt nem tudja értékelni, mivel nem ezen a szinten ismerkedett azelőtt, ezért teljesen lutri, hogy te leszel e a befutó.

vélemény :P ?"

Az internet látszólagosan növelte a lehetőségeket. Az, hogy egy csaj számára ki az alfa csak ő érzi. Más kérdés, hogy ezt mennyire lövik fölé. Érzésem szerint hiába vannak leírva sablonok, hogy adott női reakció mit jelenthet pont a kivételek vagy nem sablon szerinti reakciók teszik színesebbé ezeket. Ha minden nő olyan kiszámítható lenne, ahogy a PUA is írja lehet mindenkinek lenne nője. :D
Lehetséges az van, hogy számít milyen a pillanatnyi hangulata és aszerint dönthet adott helyzetben. Valamelyest összetettebb, minthogy le van írva csak szeretjük leegyszerűsíteni a magyarázatokat.:D

Krisz101 2018.08.21. 22:50:09

@M87: persze, csak épp már rég nem csak diáklányok, és nem csak alkalmilag állnak össze, hanem rendszeres időközönként. különben minden stimmel.

ezt azokban a szutyok magazinműsorokban mondták, amik erről a jelenségről riportot készítettek 1-2 éve. hogy "diáklány"...érzed a femcentrikus, polkorrekt narratívát, blame-shiftinget ugye?
tehát ő diáklány, akkor nyilván szegény, elesett, nincs más lehetősége, és tulajdonképpen a nőket elnyomó társadalom a hibás, hogy erre rá van kényszerülve, igaz?
de azért próbálkozik, tanul, tehát ezt mind el kell nézni neki.

a valóság ezzel szemben, h legtöbbje vmi könytár büfé szakon halaszt, v kamu félévet csinál a juttatásokért, az instán/rúftopp bárokban veri magát a palitól kapott pénzből.

közben a normális, becsületes, korban hozzáillő srácokkal kutyául bánik, azokat lenézi. (akik viszont úgy kuporgatják össze a pénzt, h valahogy megéljenek a koliban, és tanuljanak)

Jeronimo 2018.08.21. 23:10:23

@Krisz101: A Rollo-féle dolgot én nem fordított dinamittal közelítetettem meg, de benne volt az első harmadban a "nyílik az olló, elérhetőség (piaci áru) stb" jelleggel. Elég találót írtál rá folytatásnak.

A többi ezt követő kommenthez eszembe jutott:
Nőknek fel kéne nőnie, fejlődnie ehhez, stbstbstb. Igen, kéne. De kell? Nem. Legalábbis nem létszükséglet. Miért? Végtére is ha a szkanderezés végére nem lesz az ölében egy gyerek, előbb-utóbb valaki teherbe tossza, nő. (Jó, nem 100% azért, de akkoris jobbak az esélyei mint random nulláról feltörő hímként). Namármost, legfeljebb lejjebb adja és/vagy hagyja magát és/vagy kamusúrolós teherbe esés, pl jajnemtudomhogysikerültbogyómellett, pedigvoltgumi, anyjakínja. Egyszerűen nőknek nem annyira égetően fontos fejlődni. Kicsit lefogyna, lejjebb adja az igényeit, rázza a picsáját és máris balekfogásra alkalmas, egyszerűbb mint szétfejlődni az agyát. Kis túlzással. De ezek mind lózungok, a piac se nem homogén, se nem tökéletes, se defektmentes egyedekből nem áll.

Másik megfigyelésem, hogy nem kifejezetten tinder, stb csajozásra kihegyezett felületen ha csajokat betalálsz, van egy vízválasztó "kapcsoló" ahogy észre vettem attól függetlenül, hogy van-e kötetlen vagy monogám kapcsolata avagy sincs. Van egy egyszerűen "nem ismerkedik mód". Mintha ezt csak ON/OFF légkondi állásban lehetne használni, semmi finomindításos fokozatmentes inverteres rendszer (haha). Nem kamuduma, hanem afféle mentális állapot, amit hajlandó is beismerni. És ez nem a "bocs, van barátom" kamuduma szinonimája, hanem mentális állapot. Az ilyesmi állapotnál pedig hajlamosabbak feltolni az arcukat netre, és unottan kattintgatni, céltalankodni, valaki szórakoztassa már el őket unalmukban, kell az input, szartsetudmikénenekideeznemelég. Unatkozik. De mit csinál? Szart se vegetáláson kívül, egyszerűen olyanja sincs, hogy hobbi vagy valódi érdeklődési kör az időelbaszás egy random változatán felül. Legalábbis ez a megfigyelésem, belső ürességre vall elég meredeken.

2018.08.23. 21:44:22

@Krisz101: Nem tudom ugyanaz a műsor volt e vagy hasonló, amit láttam. Mindenesetre időnként feljön ez a téma a jelenségről. Valamelyikben azt is boncolgatta, hogy mindkét fél benne van életben tartva ezt a dolgot. Nemcsak lányok hirdetik magukat, hanem a valószínűleg pénzes férfiak is felajánlják a támogatási szándékukat ilyen oldalakon. Erre a részére gondoltál, amiket láttál? Lehet egyre gondolunk.
Hirdetőoldalon legalább korrekt ilyen tekintetben, ha minden le van tisztázva miről szól. Ahhoz is kell ügyesség, hogy ezt logisztikailag menedzselni tudják
Más kérdés, ha a környezete mit sem tud erről. És igen akarva-akaratlanul a saját korosztályában lévő fiúk esélyeit csökkenthetik ezzel. Nem is a lenézés a legjobb szó erre inkább, hogy láthatatlanok lesznek ezen srácok általában, mert nem ütik meg az "ingerküszöböt". Nem törődnek ők ilyennel, hogy mennyire lehet rossz a másiknak.

Krisz101 2018.08.28. 04:10:25

@M87: nincs ebben semmi korrekt. teljes degeneráció ez is, ami csak fenntartja a szexpiac elmebeteg, teljesen felborult, kicsavarodott jellegét. szerintem túl jóhiszemű vagy.
a műsorokban is amikor tálalták mindig csak ilyen polkorrekt módon, hogy szegény nem él meg... persze. megél az, csak kell a gucsi meg az ájfon x.

2018.08.28. 17:31:48

@Krisz101: A korrektséget arra írtam, ha már ez üzlet legalább nyílt lapokkal játsszák ilyen téren. Nincs semmi megjátszott érzelmeskedés hamis ígéretekkel csak mindketten megkapják, amit akarnak egymástól. Akkor lennék jóhiszemű, ha elhinném magamról, hogy bárkinél eséllyel indulnék. Erre is játszik rá a PUA azon ága, amely el akarja ezt hitetni az arra fogékonyaknál.
Erről a témáról könyv is készült. Nagy Szilvia, Szabó Anna Eszter: Egyetemista lány támogatót keres
Médiában ezt is reklámozták. Még 2012-ben mutatták be. Könyvet nem olvastam. Téma kapcsán jutott eszembe. Fiktív történet lehet némi valóságalappal hasonlóan, mint a Hamis gyönyör.

VT 135 2018.08.30. 23:17:30

@Jeronimo: én élőben tapasztaltam ugyanezt a lenézést, negatív, de legalábbis passzív hozzáállást (nem először) egy nagy rendezvény párkeresős programsorozatán - több napon is volt lehetőség részt venni.

Amiben tényleg csak az elcseszett önkép, önismeret, illetve aktuális szituáció elfogadásának a teljes hiánya a durva! Mert lehet, h a jelen lévő férfiak sem a top, creme de la creme, de legalább aktívak, legalább felvállalják, legalább energiát tesznek bele! Eközben pedig eljátszhatják a nőcik a hercegnői pózt, csak az a helyzet, h ők valójában sokkal nagyobb lúzerek, hiszen még egy keresleti piacon is képtelenek normál körülmények között "eladni" magukat.
Önmagában ezzel sem lenne baj, hiszen nem lehet elvárni a nők többségétől a racionális gondolkodást (hozzáteszem a férfiak többségétől sem...), de a rendszer elcseszettsége miatt viszont ez a helyzet mégis katasztrófális következményekkel jár.

VT 135 2018.08.30. 23:32:34

@Jeronimo: "Az ilyesmi állapotnál pedig hajlamosabbak feltolni az arcukat netre, és unottan kattintgatni, céltalankodni, valaki szórakoztassa már el őket unalmukban, kell az input, szartsetudmikénenekideeznemelég."

Ezt csak rutinnal lehet kiszűrni. Wolf jó tapasztalatokat, tippeket ad erre nézve. Mielőbb, egyenesbe kell tenni a találkozót, így gyorsan ki lehet szűrni a figyelem-, és bók kurvákat. Pontosabban szűzkurvákat, hiszen ők semmit nem adnak cserébe. Persze vannak azért profibbak is, akik annyi figyelem, válaszmorzsát elcsepegtetnek, ami elég egy átlagos, reménykedő férfi figyelmének a fenntartására.

Mafla 2019.03.09. 10:58:00

Hát nem tudom...Én azt érzem, hogy valahogy a 20 alatti csajokkal nagyon nehezen találom meg a közös hangot, nagy átlagban gyerekesek még, legalább is gondolkodásban. Szóval mostanában én alapból úgy vagyok, hogy 20 alattival nem is igazán állok le, mert tudom, hogy nincs sok értelme :D
süti beállítások módosítása