Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Lili a kozmetikus

2018. október 14. - Ethan Wolf

sensual-young-woman-applying-blusher-to-her-cheeks-with-a-soft-cosmetics-brush-in-a-close-up-cropped-head-shot-beauty-and-fashion-concept_hyiwhitsx_thumbnail-full012.jpg

Badoon ismertem meg, kissé teltebb lány, de rendkívül gyönyörű arccal!

A tiramisu készítéssel nyitottam nála és erről beszélgettünk egy ideig, majd felhoztam, hogy milyen ital illik eme süteményhez. Majd mikor eldöntöttük, akkor felajánlottam a ital elfogyasztását sütemény nélkül egy kellemes helyen.

Másnap estére beszéltük meg ezt a találkozót. Addig persze kiderült, hogy nemrég költözött fel pestre (a kutyáival), új lakás, új munkahely, új város, szóval nagyon elfoglalt. Nem is ért oda időben a találkozóra, ami egy nagyobb megálló volt, hogy majd onnan sétálunk a beülős hely felé. Szóval jött az üzenet, hogy késik 20 percet. Sebaj, én addig beültem egy cukrászdába a megállóval szemben és vártam. Kicsit flörtöltem az ott dolgozó lányokkal (kevés sikerrel). :P

images_1.jpg

Szerencsére Lili odatalált, mivel megírtam neki, hogy a cukiban leszek. És ha már ott voltunk, hát ittunk egy kávét. Élőben épp olyan volt, mint a képeken, nem ért csalódás. Mosolygós, pörgős, szabadszájú lány. Megbeszéltük a kávé mellett a napot, kinek, hogy telt, majd sétálni hívtam. Addig konkrét jelet nem láttam tőle. Mindenesetre a lakásom felé vettük az irányt, de ő ezt akkor még nem tudta. Közben a beszélgetést finoman irányítottam, hogy mit is inna szívesen ma este. Vörös bort, remek, felhoztam, hogy épp nemrég vettem egy üveggel, valami új márka és még nem kóstoltam. Valamikor meg kéne kóstolnunk. :D

Természetesen mondhatott volna akármilyen piát, nekem mindenből van otthon. Odaértünk, már épp kérdezte, hogy hová tartunk, mire mondtam, hogy hát megbeszéltük, hogy megisszuk azt a vörös bort. Mosolygott és annyit mondott, hogy „ügyes”.

Ha már ott voltunk, hát menjünk be. Körbevezetés a lakásban, majd borozás a kanapén. Két pohár bor és sok poén után, már oldott volt a hangulat, hát megcsókoltam. Nem volt gond, visszacsókolt. Eleinte finoman, majd egyre gyorsabbá és hevesebbé vált a dolog. Le is taperoltam, ahogy kell. Megálljt parancsolt.

attractive-young-brunette-woman-applying-mascara-to-her-eyelashes-with-a-cosmetics-brush-close-up-cropped-head-shot-on-grey_byxojdokhg_thumbnail-small01.jpg

Kijelentette, hogy nem lesz szex, első alkalommal, az milyen már. Mondtam, hogy semmilyen, de tiszteletben tartom a döntését. De csókolózni attól lehet. És itt jött a trükk. Hosszas, heves csókcsata, közben a megfelelő erogén zónák ingerlése, pl.: hirtelen csók a nyakra, kulcscsontra, kiváltják a megfelelő hatást. Annyira felizgult, hogy levetette a gátlásait és a ruháit.

Még meg is jegyzete vetkőztetés közben, hogy „ a fenébe, hogy ilyen határozott vagy, ennek nehéz ellenállni” :D :D

Fél órás előjáték után, már mindenre készen állt. Átlagos szex volt, semmi extra, de nem volt rossz sem. Csak egy körös volt (számomra), mivel elég könnyen elment alattam kétszer is.  Aztán jött még egy kis ismerkedős beszélgetés az ágyban, majd este 11 körül indulnia kellett. Két kutyája várta otthon az esti sétát. Elkísértem egy darabon és elköszöntünk.

Másnap még váltottunk pár üzenetet, Ő folytatni akarta, én annyira nem. Abban az időszakban több opcióm is volt, elég jól mentek a dolgaim nők terén, és nem kertelek, voltak nála jobbak (ágybeli teljesítményre gondolok), így nem láttam értelmét semmilyen folytatásnak se. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr2114127363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.10.14. 15:49:58

" de rendkívül gyönyörű arccal!"

Azért az megvan, hogy a gyönyörű arc 99% smink?

"Mostanában" - 2-3 éve - filózom rajta, hogy mekkora felszínt és hazugságot kapunk csak a sminkkel - az arcot a nőtől, hogy szép - és hogy mára már milyen természetes és elfogadott olyan téren, hogy ezt vesszük a valóságnak.

Illetve durvább a dolog, mert a többi smink nélkül nem, hogy átlagosnak, hanem egyenesen ijesztőnek tűnik némely nő.
Volt/van kolléganőm, aki gyönyörű szőke, kék szemek, majd egyik reggel bejött smink nélkül és mintha a falnak mentem volna, ég és föld volt a különbség.

Szóval meg van kavarva a férfi rendesen, olyan fajta illúziót tart valóságnak, ami nincs, de neki így "hű de szép és hű de jó" kategória már, teljesen alapként, teljesen elfogadott valóságként.

2018.10.14. 23:43:46

@Troll Tibor:
" A smink sokat számíthat, de egy rutinos szemű férfi átlátja az arcvonásokat, a szimmetriát, a bájt, azt nem lehet smikkel feljavítani."

A rutinost össze tetszik keverni a rövidlátóval.
Illetve neked külön: a szem kihangsúlyozása az, ami brutál + 50%-ot minimum tol az arcon, de hülye vagy a dologhoz, vagy igénytelen, de van ez így.

www.youtube.com/watch?v=Q06I3fQbXq0

2018.10.14. 23:44:45

@icipicicsipa:
Smink nélkül a legtöbb nőnek olyan férfias arca van, hogy ihaj...

VT 135 2018.10.15. 12:21:46

@icipicicsipa: Egy csomó nő egyáltalán nem sminkel, vagy minimálisan.

2018.10.15. 12:43:57

@VT 135:
Mennyi a csomó?
10-ből 2.
Ez a realitás, te nem tudom, merrefelé közlekedsz, jársz.
A "minimális" meg éppen a szem, ami a leghangsúlyosabb és a legmeghatározóbb és a legjobban megváltoztatni képes az arcot, méghozzá pozitívabb irányban.
Elég csak egy szempilla kiemelés, még a szem kifestése nem is kell.

Erről beszélek ám, annyira megszokott lett, hogy észre sem veszed/vesszük, mert azt hiszed, a természetes valót látod, mert nem figyeled meg jobban a dolgot.

Csak a szempilla kiemelése.
wellnesskozmetika.com/wellnesskozmetika.com/wp-content/uploads/2016/05/2.jpg

VT 135 2018.10.15. 21:10:20

@icipicicsipa: "Ez a realitás" - mert te mondod? :)
Kéne ehhez némi szakmai felmérés, vagy ha van ilyen, forrás is. Az meg, h smink nélkül a nők többsége csúnya...
Értem, amivel elkezdted a mondandódat és nyilván jelentős tényező (és akkor a photoshop effektekezésről még nem is beszéltünk), de az, h hasraütésre kijelented, h a nők többsége ezt csinálja, az egy üres kijelentés, amit eddig semmi tényszerűvel nem támasztottál alá.

2018.10.16. 06:42:32

@VT 135:
Nem azért mert én mondom, hanem mert a 12 évesek is agyonsminkelve járnak, ha ennyire futja a látásodból illetve a felfogásodból, hogy mit látsz a női arcon, az a te problémád.

És még akkor neked külön: nem azért sminkel az összes nő - 99% - mindig, hogy neked vagy nekem tetszelegjenek, hanem azért, hogy nehogy megszólja a másik nő.

Nincs olyan nő az utcán, akin nincs smink, max 50-60-tól felfele, de az is ritka.
15-20-30-40 évesek 99% sminkben, minimum a szem kiemelve, mert az ami a legjobban lágyítja az arcot, azonnal, a szép nagy szempillákkal minimum, amik nőiesebbé teszi.

Ne nekem magyarázz, hanem tapasztalj és láss, aztán gyere vissza osztani az észt.

VT 135 2018.10.16. 13:39:03

@icipicicsipa: Aha, látom, sikerült összegyűjtened objektív, mért adatokat a szubjektív meglátásaida alátámasztására. Ja nem! Tudod mit: igazad van! :)

2018.10.16. 15:13:17

@VT 135:
Nem, igazad, az neked van, mert smile-t használsz.
De tartsunk itt az olvasók között közvélemény-kutatást, hogy milyen mennyiségben és milyen sűrűn használnak a nők sminket.

2018.10.16. 21:27:47

Wolf ez azaz időszak volt, mikor jobb volt a program? Volt külön poszt magáróla a Badooról és a legutóbbi írás tapasztalata szerint negatív irányban változott.

"Másnap még váltottunk pár üzenetet, Ő folytatni akarta, én annyira nem. Abban az időszakban több opcióm is volt, elég jól mentek a dolgaim nők terén, és nem kertelek, voltak nála jobbak (ágybeli teljesítményre gondolok), így nem láttam értelmét semmilyen folytatásnak se."

Ez ilyen, ha vannak lehetőségek:)
Üzenetben közölted vele konkrétan, hogy ennyi volt vagy csak utalást tettél rá, amiből érezhette, hogy nem lesz folytatás? A részéről lehet komolyabb kapcsolatra is tett célzást emlékeid szerint?

2018.10.16. 21:36:01

@icipicicsipa: Ahogy olvastam a smink olyan, mint a PUA. Mindkettő el akarja hitetni jobb, mint amilyen lenne. Önmagában lehet egy szolidabb smink is igényes, de a túlzásba esés se a legjobb út. Nem egyszer inkább visszatetszőbb a túlzott smikfelvitel. A kevesebb néha több.

Ethan Wolf 2018.10.17. 06:44:42

@M87: Badoon is voltak sikeres momentumok annak ellenére, hogy pocsék az app. De jelen esetben, Baddo és Tinder témába igaz az hogy régen jobb volt.

VT 135 2018.10.17. 18:53:04

Amúgy épp nemrégen beszéltem egy nőismerősömmel, aki számára teljesen jól használható a badoo. Dehát ugye tudjuk, melyik nemnek kedvez a netes társkeresés... Mondjuk ő nem ribackodni akarna, hanem minőségi társat és ki van akadva, h minden férfi rögtön szexet akar. Úgyh jól is jött Wolf, az erről szóló írásod, át is küldtem neki, kíváncsi vagyok, mennyire képes elfogadni az okokat.

whoamiohmy 2018.10.18. 14:47:58

@icipicicsipa: ha kibicként bekepofazhatok, az én kolléganőim körében ül a 80% feletti arány. Ugyanakkor ez kultúránként különbözik. A német nők szarnak rá, hogy néznek ki, mert a nemet pasiknak így is úgy is kelleni fognak. A svajci nők szerintem a francia meg az olasz nők miatt sokkal nagyobb konkurenciával állnak szemben így kénytelenek jól kinézni.

2018.10.21. 10:37:25

@Troll Ibusz:
Az, a fények, igen.
Akit át lehet vágni az az, aki szerint az utcán látható nők arca a valóság,
Ha hülye vagy az ilyen megfigyeléshez, akkor inkább maradj csöndben te is, és inkább próbálj látni, ne csak nézni, tudod barátom.
Kicsi vagy te ehhez, ne szólj bele hülyeségeket.

2018.10.31. 22:41:15

@whoamiohmy: Ha általánosságban véve a német nőket nem foglalkoztatja a saját kinézetük, akkor az ottani férfiak igényszintje csökkent? Esetleg női részről is meglennének az elvárások még úgy is, ahogy kinéznek, de mivel tudják, hogy így is lesz nekik valaki, ha még közülük frusztrálja is őket belül nem tesznek magukért semmit? Valahol szomorú képet fest, ha úgy van, ahogy írod.
süti beállítások módosítása