Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Vörös domina

2018. november 12. - Ethan Wolf

f0ac95bb271efc58a0173ac30410e0b02.jpg

Aki szado-mazo sztorira gondol a cím alapján, az téved. Azért nevezem így, mert egy nagyon határozott, domináns nőről van szó. 27 éves, vállig érő vörös haj, barna szemek, átlagos testalkat. Az átlagos az itt annyit tesz, hogy +8-9 kg. Blanka saját vállalkozással rendelkezik, harminc ember dolgozik neki és nagyon örült, hogy valakinek volt töke elkérni a számát.

15855661178_de1aeb5054_b2.jpg

Fel is hívtam nem sokkal később és csevegtünk. Kiderült, hogy a férfiak elriadnak tőle, mert túl határozott jellem. Ennek az az oka, hogy a vállalkozása miatt meg kellett keményednie, hogy helyt tudjon állni a férfiak pályáján. Nem irigylem, ez tényleg nem könnyű. Ha pedig egyszer ilyenné válsz, az sajnos a magánéletben is megjelenik, mi férfiak pedig nem szeretjük a magánéletben is domináns nőket. Ennek annyi az oka, hogy alap estben a férfi a domináns, határozott és olyan nőt keresünk, aki kiegészíti ezen tulajdonságainkat. Épp ezért egy hozzánk hasonlóan erős nő, nem tud annyira izgatóan hatni ránk.

Én is hasonlóan vélekedem, de kíváncsi voltam a csajra, és kihívást láttam benne. Még dominánsabban viselkedtem, mint ami az alap beállítottságom és hamar rájöttem, hogy ez tetszik neki. Be is vallotta, hogy arra vágyik, hogy a párkapcsolatában Ő lehessen a gyengébbik fél. Egy erőskezű férfi kell neki. Pár nappal később találkoztunk. Át jött egy italra.

Azzal vettem rá, hogy átjöjjön, hogy viccelődtem a dominanciával és, hogy a legtöbb férfi nem annyira tökös, hogy áthívjon egy nőt elsőre magához, míg a nők nem annyira bevállalósak, hogy át is menjenek. Ebből jutottunk oda, hogy én bizonyítván tökösségem, felajánlottam az italt nálam, Ő pedig bizonyítván önbizalmát és bátorságát, el is fogadta az invitálást. :)

cf7d8d755cb8f58cf75d845f30828230--beautiful-redhead-beautiful-women2.jpg

Autóval jött és ezen a környéken nehéz parkolni, de pár utcányira sikerült. Kimentem elé, és bekísértem. Mint kiderült, az utolsó pillanatban döntött úgy, hogy autóval jön, ezért az italozás kimerült a citromos, jeges vízben. Így picit nehezebb volt oldani a feszültséget, de a kihívás még nagyobb volt, amit élveztem. Pedig jobb szeretem a könnyű vadászatot, de akkor kellett egy kis challenge.

A közös téma megvolt: pasik béna próbálkozásai, nők bugyuta viselkedése. A szemkontakt folyamatosan megvolt, hosszan, igazgatta a csuklóján a karkötőt, a nyakát simogatta, hozzámért. Én pedig beszélgetés közben, ha felálltam innivalót tölteni, mindig közelebb ültem le mellé. Mikor azt tárgyaltuk, hogy érzése szerint valóban dominánsabb vagyok-e mint Ő, azt felelte, hogy még nem tudja, de eddig jól haladok. Erre megcsókoltam, ami heves csókcsatába torkollott. Rendesen belemelegedtünk, de a taperolás előtt leállított és döntés elé kerültem. Azt mondta, hogy ha komoly kapcsolatot akarok (azaz rám hagyta ennek eldöntését, vagyis részéről zöld az út), akkor nem kéne első alkalommal lefeküdnünk.

Azt hittem, ez is egy teszt, hogy mennyire vagyok tökös, ezért magamhoz húztam és folytattam az előjátékot. Levetkőztünk és keféltünk. Ez a megfelelő szó, kemény kefélés volt.

f30cfd8f8de37ed9ceebeb6d8a16ee972.jpg

Feküdtünk az ágyban és cirógattam, Ő pedig dorombolt, mint egy kiscica. Ekkor megint beszélgetni kellett. :) Nos, Ő komolyan gondolta a dilemmát, szerinte azok után, hogy első alkalommal összefeküdtünk, nem lehet komoly kapcsolat köztünk. Vagy esetleg én máshogy gondolom-e. Itt volt a lehetőség, hogy kiépítsek egy párkapcsolatot, vagy szexkapcsolatot. Rajtam állt, mi lesz. De tudtam, hogy ebből semmi hosszabb nem lehet, hisz ez a dominancia, amit mutattam este, egy felturbózott változatom volt, ezt nem tudom hozni minden alkalommal, ha találkozunk. Ezt persze nem mondtam el neki. Annyit mondtam, hogy ez egy emlékezetes éjszaka, és maradjon is meg annak.

Helyeselt, bár láttam a szemében a bánatot. Később kikísértem és elköszöntünk egymástól.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr4114320625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildschwein 2018.11.12. 09:48:43

Kimaradt az utolsó mondat, de rutinos törzsolvasóként pótolom:
"Két nappal később rámírt, váltottunk pár üzenetet, aztán a beszélgetéseink szép lassan elhalványultak, majd pár nap után megszűntek."

Érdekes lenne egyébként megtudni, hogy ő hogy látja, megérte-e ilyen határozott jellemmé válnia az üzlet miatt, merthogy a kapcsolatainak ez nyilván nem használ. De erről szerintem soha nem fogunk őszinte véleményt hallani tőle.

TopszLee 2018.11.12. 11:10:12

+8-9 kiló az átlagos? Hm. Azt nem mondtad milyen magas a csaj, de valszeg nálad alacsonyabb vagy MAX. pont olyan magas mint te. Egy nálad magasabb, domináns nőt szerintem még a legdominánsabb jellemeddel sem tudnál ledominálni :)
Szóval, átlagos magassággal a +9 kiló nekem már a kövér alsó határát súrolja. Amikor dugod, téged ez nem zavar? Mire koncentrálsz? Arc? Haj? Ha a mellei legalább nagyok voltak, az kompenzálja ezt valamilyen szinten (legalább is nálam így működik).

IndaMuncher 2018.11.12. 15:57:58

Ez is egy tudatos felvett szerep amire csak rájátszanak, miközben azt várják, hogy valaki odabújjon hozzájuk. A 21. Század terméke az ilyen nő.
Én nem vagyok egy domináns, meg irányító típus, mégis tudtam összeszedni ilyen nőket. Mondjuk én másképp is viselkedek egy intim kapcsolatban mint a hétköznapokban.

Krisz101 2018.11.14. 19:53:02

hát bocs, de én részedről ebben inkább hibákat látok és egy könnyelműen, nagyvonalúan elpazarolt szituációt.
nehéz összerakni a posztjaidat, te is leírod, h olyan csajok lepattintanak, akiknek simán örülni kéne, hogy összejöhetnek veled.
ugyanakkor ezt meg eldobod holott akár szexkapcsolat is lehetett volna, ha már épp az kell...

már ha a csaj tényleg olyan magas értékű volt és jól nézett ki, mint amilyennek leírtad. mert ahhoz képest kurva normálisan viselkedett.
ez hogy ledomináltad, csak része a dolognak, amúgy is tetszettél neki, úgy az ember maga.
meg mi ez h nem tudod hozni a domináns szintet mégegyszer? szerintem ez partnerfüggő is, ha valakivel 1x már tudod, akkor máskor is fog menni többé kevésbé.
(kivéve ha a dominanciát úgy értetted h neked kellett volna mindig a programokat szervezni, hozni vinni meg kitalálni h mi legyen, mert az tényleg kurva fárasztó tud lenni )

ez a már nem lehet komoly kapcsolat belőle bullshit. szimplán nem volt elég jó a szex, v nem tetszett eléggé a csaj, valami hibádzott. annál is inkább mert egy ilyen csaj sok előnyt is jelenthet, jó lakás, kocsi, esetleg telek valami jó helyen, tehát neked is van előnyöd a dologból és nem egyedül kell vinned az egész kapcsolat terhét a hátadon.

talán emlékszel arra a 27 éves vállalkozó csajra akit átlinkeltem pár hónapja tinderről neked. valami marketinges cége van, itt lakik a római wellness lakóparkban, medencés, szaunás házban, mini cooperrel jár. 2 profilomra is olyan követelődző, kihanemén, undorító stílust produkált h bottal nem piszkálnám meg. süt róla, h az egész buliját ledominált béták, vagy a szülei kaparták ki neki... ezek a csajok általában ilyenek, a posztban szereplő ég és föld jobb ennél...

ui: az utolsó pillanatban kocsival jöttem h ne ihassak alkoholt c történetet gondolom nem kell magyaráznom neked ;))

Wildschwein 2018.11.15. 14:55:36

"(kivéve ha a dominanciát úgy értetted h neked kellett volna mindig a programokat szervezni, hozni vinni meg kitalálni h mi legyen, mert az tényleg kurva fárasztó tud lenni )"
Na ezt meg most én nem értem. Persze hogy fárasztó tud lenni, az életben egy csomó dolog van, ami fárasztó tud lenni, de attól még nem biztos hogy rossz. (Ott van pl. a szex, ugye.) A "kitalálni, hogy mi legyen" egy kapcsolatban szerintem tipikus férfi feladat, egyben a mindennapi szükséges dominancia része is. Sőt, nemcsak szükséges, de elvárt is. A manoszférában van egy Henry Fenech nevű német fickó, aki blogol meg könyveket ír (kb. mint Roosh V meg Rollo Tomassi, csak persze nem akkora közönségnek), az ő bogján volt nemrég erről egy érdekes gondolat. Arról írt, hogy egy kapcsolatban hogyan célszerű a közös programokat, jövőbeli terveket meghatározni, legyen az nyaralás vagy akár valami nagyobb projekt, mondjuk autóvásárlás. A modern, feminista világ javaslata erre az, hogy a férfi és nő mint egyenrangú felek beszéljék ezt meg, találják ki és döntsék el együtt. Ez lehet hogy jól hangzik, de a gyakorlatban nem működik. A férfi már tudat alatt is meghatározó akar lenni a döntéseknél, a nő pedig, szintén már ösztönösen, azt akarja, hogy a párja viselkedjen vezetőként, hozzon döntést. Tehát ha a fentiek szerint járnak el, akkor egyikük sem lesz ettől boldog. Henry Fenech tanácsa, röviden megfogalmazva az, hogy a férfi dönt, a nő pedig jóváhagy. Tehát a férfi találja ki, hogy mi legyen (ennek során vegye figyelembe a nő véleményét is, amit ismernie kell, ha kapcsolatban vannak), hozzon döntést, ezt közölje a nővel, aki pedig megmondja, hogy ezt elfogadja-e, vagy pedig vétóz. Utóbbi esetben a férfinek azt kötelessége elfogadnia, és a döntést újra meghoznia, a vétó figyelembe vételével. Ideális esetben a férfi olyan döntést hoz, amelyik a nő számára is elfogadható - ez akár a jól működő kapcsolat egyik fokmérője is lehet.
Eddig három nőnek említettem ezt a módszert, mindig akkor, amikor egy beszélgetés során propagálták az "egyenrangúságot". Figyelmesen végighallgatták, nagyokat hümmögtek, és mindhárman azt mondták, hogy "ebben van valami, igen, ez így működhet, persze ehhez férfi kell". Na igen.

VT 135 2018.11.15. 23:04:55

@Wildschwein: "A "kitalálni, hogy mi legyen" egy kapcsolatban szerintem tipikus férfi feladat" - csak a kezdeti szakaszban. A révbe érés után már a kölcsönösség már ezen a téren is fontos, amennyiben egy egészséges kapcsolatról beszélünk. És igen, pont azért, mert férfiként fárasztó és ha mindig a férfinak kell, akkor lesz egy pont, ahol azt mondja, "lófaszt!" és onnantól semmit nem fog szervezni, hanem bedöglik a szgép elé, vagy elmegy egyedül programokat csinálni.

2018.11.18. 13:45:01

@Krisz101:
"meg mi ez h nem tudod hozni a domináns szintet mégegyszer?"

Az azt jelenti szerintem, hogy Wolf nem állandóan a macsót játszaná, aki mindig megmondja a tutit és nem érdekli a másik véleménye és az van, amit ő mond és pont.
Szerintem ő inkább szeretne úgy is beszélgetni, hogy ha a másik fél - a nő azt mondja, legyen ez - akkor ú rábólint, hogy oké, neki ez is megfelel.

Na de itt jön az, hogy ennek a nőtípusnak ez nem játszik, ennek a nőnek vélhetőleg a minden nap 100% drak triad lehet vonzó és a kívánatos.
Ez irányban az ember tud játszani valamelyest - tudja az eszközt, mi kell - de mivel nem ez a személyisége, így neki ez idegen, abszurd, fárasztó, ez nem igazából ő.

Meg igazából ez általános, ha az ember hosszabban elemzi a dolgokat:
Ha hódítani akarunk, akkor szerep kell. Aztán az ha nagyon szélsőségesen kell, hogy elmozduljon a saját személyiségünktől, az már rövid időn belül is kényelmetlen, nem fogjuk magunkat jól érezni már elég hamar.
Például szó szerint képes fizikai fáradságot is okozni a mentális fáradság által, amit a szituációban érzünk.
süti beállítások módosítása