Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Nem önként

2018. november 19. - Ethan Wolf

photo-1531088718900-a00b5391c73f2.jpg

Henivel badoo-n találkoztam, szemüveges szőke hajú lány volt, szép arc és átlagos testalkat (ami annyit jelent, hogy volt rajta +5-8 kg). 22 Évesnek írta be magát, de nem árulok el titkot azzal, hogy túlzott picit. Ő azon ritka madarak egyike volt, akik szépségük ellenére pechesek voltak a férfiakkal, én pedig jó időben voltam jó helyen.

A beszélgetésünk pár mondatos volt, mert egy vicces felütés és laza csevej után, elkértem a számát. Egy kis kitérő:

happy-beautiful-girl-spinning-portrait-young-woman-turned-at-sunrise-sunset-in-backlight-sexy-girl-seductively-looking-at-the-camera-the-girls-hands-are-raised-up-happily-circling_rcxytrlyi_thumbnai2.jpg

Telefonszámot elkérni online kissé nehéz, hisz míg az ismerkedős oldalakról/applikációkról szó nélkül el tud tűnni, addig egy FB profil vagy telefonszám már jobban elérhetővé tesz. Emiatt a nők nem adnak ilyen elérhetőséget túl korán. Meg kell dolgozni érte, ami a szövegedtől függően és hogy az alapján mennyire talál érdekesnek, eltarthat rövidebb-hosszabb ideig. Ha a beszélgetés flottul zajlik, azaz rövid idő után reagál rád, és picit heccelitek egymást, akkor lehet próbálkozni már korán egy telefonszám elkérésével. Ilyesmire gondolok:

- Honnan tudjam, hogy valódi a profilod és nem egy szakállas öregember adja ki magát nőnek?

- Kénytelen vagy elhinni, hogy én én vagyok.

- Ezt bárki mondhatja, ennél jobb bizonyíték kell (nem ígéret).

- :)

- Vakon nem hívlak el sehová, még a végén tényleg egy férfi jön el találkozóra.

- Akkor most mi lesz?

-Hallani akarom a hangod, abból már tudok következtetni. Cseréljünk számot.

 

Valami ehhez hasonló beszélgetés, ami tartalmaz egy kis heccelést működhet, ha előtte flottul haladt a csevej köztetek.

21083383_1539285562803046_6788139611236776063_o2.jpg

Szóval, Heni pár mondat után megadta a számát, én pedig felhívtam. Kellemes hangja volt, és meglepődött, hogy így elkértem a számát, mert a férfiak gyávák elkérni.

Szerintem ez ostobaság, noha régebben én is randiztam számcsere nélkül, azokban az esetekben egyszerűen elfelejtettem elkérni. Soha nem mennék ma már el randira úgy, hogy előtte nem beszéltem a nővel telefonon. Ez alap.

Fél órát beszéltünk és viccelődtünk, majd lebeszéltünk egy találkát másnapra. Én egy közös pizza sütést javasoltam, amire rá is bólintott.

Másnap kimentem elé, szerencsére élőben is olyan volt, mint a képeken, nem ért meglepetés. Bár kicsit féltem tőle, hogy nagyobb lesz, mint amire számítottam, mert utólag megnézve a képeit, az egész alakosak, vagy homályosak, vagy fekete ruciban volt rajtuk. De szerencsére olyan volt, amilyenre számítottam. Puszi, majd séta indul a lakásom felé.

Szokásos small-talk zajlott, amire humorral reagáltam, hogy az érdeklődését fokozzam útközben. Elég sokat nevetett, úgy éreztem, nyeregben vagyok.

preview2.jpg

A lakásom előtt rákérdezett, hogy hova megyünk. Mondom, pizzát sütni, erről beszéltünk. Ő nem gondolta komolyan, azt hitte csak viccelek. :D Hát mondom, pedig előre bekészítettem mindent, úgyhogy én most pizzát fogok sütni. Ha akarsz csatlakozhatsz. Hát ha már eddig eljött... és bementünk.

Körbevezettem a lakásban, öntöttem vörös bort és kivettem a mirelit pizzát a fagyóból. Elkerekedett a szeme és felröhögött. Ez nálad a pizza sütés? Mondom, arról nem volt szó, hogy tésztát gyúrunk meg minden, csak annyit mondtam a telefonba, hogy pizzát sütünk. Lehet az mirelit is. :D

A poén ütött, hosszan nevetett. Beszélgettünk, megettük a pizzát, ami megsült közben és megittunk fejenként három pohár bort.  Említettem, hogy peches volt a férfiakkal, első körben, mert nem merték elkérni a számát, majd beszélgetés közben kiderült, hogy én vagyok a negyedik, akivel megbeszélt találkozót az elmúlt egy évben (a többiek számcsere nélkül tették ezt) és egyikük sem ment el a randira!

Na, ezért kell a számcsere és beszélni a másikkal. Érthetetlen, hogy miért szívatták meg a srácok, egy ilyen jó csaj... Szóval ez a második, amiért peches volt. Majd jött a harmadik, hogy eddig élete során két pasival volt együtt, de mindkettő csak dugni akart vele. Ezek valódiságát nem tudom ellenőrizni, de kételkedtem benne. Egészen addig, míg el nem szólta magát később, hogy jövőre már 2-vel fog kezdődni az éveinek a száma. Magyarul, 19 éves. Így már  azért más a helyzet, mert 19 évesen lehetséges, hogy csak két pasija volt. Picit megrökönyödtem, mert elhatároztam, hogy 20 alá nem mennék be, de nagyon csinos volt és addigra már ezerrel küldte a jeleket. Megcsókoltam.

sexygirl2.jpg

Aztán az elkövetkezendő egy órában ment a hosszas csókolózás és az előjáték. Azonban semmi tapit nem engedett. Éreztem, hogy még az is benne lehet a levegőben, hogy szűz. Mindenesetre indulnia kellett, hétköznap volt és este 11 körül járt az idő. Kikísértem, és menet közben megköszönte, hogy elkísérem. 

Elköszöntünk és hazajöttem. Nem telt el 20 perc, jött az sms, hogy nagyon jól érezte magát és beszéljünk a folytatásról. Ez jó, ha ilyen hamar jön jelzés, ráadásul nem én keresem, hanem magától jelentkezik, az annak a jele, hogy nagyon bejövök neki. Nem válaszoltam azonnal, másnap reggel írtam, hogy azon a héten, szombaton délután itthon leszek és amerikai focit nézek felvételről, ha akar csatlakozhat hozzám, csak hozzon popcornt. :P Lazára vettem, és működött, mert alig egy perccel később jött a válasz, hogy oké, szombaton négyre ott leszek. :D

640_27.jpg

El is jött aznap és megnéztünk egy meccset, ami alatt végig csókolóztunk. Kicsit tapizhattam is, de több nem volt megengedve. Zavaró jeleket küldött, nekem pedig megfordult a fejemben, hogy talán szűz és ezért viselkedik furán.  Rá is kérdeztem, mire jött a válasz, hogy nem szűz, de nem önként vesztette el. Ekkor kb. lefagytam. Méghozzá hosszú időre.

Legszívesebben ezer dolgot kérdeztem volna, de nagyon gyorsan beugrott, hogy mi van, ha nem akar erről beszélni. Mi van, ha minden kérdéssel csak sebeket tépek fel. Ezért nem kérdeztem semmit. Fogalmam sem volt, hogy ilyenkor mit kell mondani, vagy csinálni. Kínos hallgatással néztük végig a meccset. Szerintem érezte Ő, hogy ezt nem kellett volna elmondani második találkozásnál. Az a baj, hogy én meg olyan típus vagyok, akinek nagyon gyorsan megnyílnak az emberek és elmondanak olyasmit is, amit talán maguk sem akarnak.

Mennie kellett én pedig kikísértem, felültettem a metróra és soha többé nem láttam. Utólag visszagondolva, hülyén viselkedtem, de annyira váratlanul ért, amit mondott, hogy ledermedtem. Másnap törölt mindenhonnan. Vélhetően rossz néven vette, hogy a megnyílására nem úgy reagáltam, ahogy elvárta volna. Vagy ez a vallomás is csak teszt volt? Még ha az is volt, aki ilyesmivel tesztel, azt jobb elkerülni.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr5514190261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

claire85 2018.12.04. 20:45:08

@Ethan Wolf: Amúgy én hozzá sem szóltam, hónapok, évek óta. Nem értem engem miért veszel ebbe a kérdésre. Állandóan kitüntetést figyelemmel belém áll.

2018.12.04. 22:43:39

@Krisz101: Még egy angol felirattal is kiegyeztem volna:D Amennyit ki tudtam venni belőle sok újdonsággal nem szolgált ahhoz képest, amiket magyarul is olvastam. Nem tudom mondd e valamit még Mary Zsuzsi volt táncdalénekes neve, aki végül öngyilkos lett. Ugye ki nem ismeri. Ismert ember lévén köztudott volt az életvitele a nézők számára. Nem egyszer került a figyelem középpontjába a férfiügyeivel kapcsolatban. Mondani se kell, hogy Klapka György egykori üzletembernek is a felesége volt, aki szintén elhunyt azóta. Ő mesélte még, hogy valójában nem az adott férfiakba volt szerelmes, hanem magába a szerelem érzésébe és ezt az élményt hajszolta életében. Kora előrehaladtával nem volt képes elfogadni az öregedést és ezzel együtt a vonzerejének csökkenését. Neki szükség volt az érzelmi doppingra, ami ezzel az érzéssel együtt járt. Klapka se volt szent, de mikor ezt mondta elgondolkodtató volt.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.04. 22:45:28

@Ethan Wolf: Betiltják az oldaladat, vagy nem kapsz támogatást, ha személyeskedés folyik az oldalon?
Brutálisan személyeskedtem. Igen. És ő mit csinált? Én csak arra reagáltam.

2018.12.04. 22:45:33

@claire85: Különleges lettél?:P

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.04. 22:50:07

@claire85: „Amúgy én hozzá sem szóltam, hónapok, évek óta”

Az évek az már megint erős túlzás.

„Nem értem engem miért veszel ebbe a kérdésre”

Azért mert vastagon benne vagy. Ugyanis te kezdted el, ismételten. Látom az áldozatszerep még mindig megy.

„Állandóan kitüntetést figyelemmel belém áll. ”

Újabb túlzás.

Krisz101 2018.12.04. 23:32:47

@The Cortez: malespace. ha bejön egy nő, ez van mindenhol, ez is amolyan redpill wisdom. szerintem ne vedd fel, ne foglalkozz a moderációval se. Klárinak ez már a 3. stint-je itt kb. nem először fut neki ennek és nem értem mit szeretne vele @Ethan Wolf: -fal meg ugye az van, h a poszt után már jobbára csak előkelő idegenként néz be ide, gyakran kitérő, konfliktuskerülő reakciókkal. ez ilyenné vált.
nekem az egyik legnagyobb bajom, h nálunk nincs rendes redpill fórum, ahol valamennyire nevesítve, képesítve lehet értelmes vitákat folytatni. magát arccal vállaló bloggeről, vloggeről meg már álmodni sem merek, holott amerikában ez már alap, aki új és jó, mind arcát vállalva vitázik és blogol.

Krisz101 2018.12.04. 23:40:51

@M87: nagyon sok újdonsággal szolgál. meg teljesen más egy olyan ember szájából hallgatni aki egy 700 lovas M5-tel és egy manuál váltós v10-es R8 kabrióval rohangászik és mindent arccal vállal...

amúgy van már automata fordítás felirat ott a fogaskerék könyékén kell nyomkodni.

az a nő egy hiresen narcisztikus előadóművész volt, őt azért nem venném alapul, biztos borderline meg ilyenek. abban a brancsban szerintem mindenki érdekből nyomja.

Krisz101 2018.12.04. 23:42:33

@Krisz101: ja amúgy mit irtál neki, elküldöd magánban :D ?

Krisz101 2018.12.04. 23:43:16

@The Cortez: ja amúgy mit irtál neki, elküldöd magánban :D ?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.04. 23:45:52

@Krisz101: Jól ismerem Claire-t. Én sem tudom mi a célja a hisztin meg a férfigyalázáson kívül. Állítom semmi.

„nálunk nincs rendes redpill fórum, ahol valamennyire nevesítve, képesítve lehet értelmes vitákat folytatni. magát arccal vállaló bloggeről, vloggeről meg már álmodni sem merek”

Érthető, hogy az emberek sokan nem merik vállalni a nevüket/arcukat. Na nem azért mert mondjuk olyan csúnyák lennének (ez csak Claire meg a femináci barátnőinek a logikája szerint van így), hanem a visszaélések miatt. Ha nagyon benne vagy a külföldi nyelvű Red Pillben, akkor ismerned kell a doxing kifejezést.

„amerikában ez már alap”

Igen, és pont ott a legelterjedtebb a doxing.

2018.12.05. 00:15:47

@Krisz101: Vagyis egy nőnél relatíve sikeres a kinézete és státusza alapján, aki megosztja a nézőivel a tapasztalatait. Azt nem olvastam róla honnan indult.
Magyarok közül nem tudom ismered e Görög Ádámot, aki inkább stílus és életvezetési tanácsokat ad. Lehet mondani PUA oktatónak is.:D

2018.12.05. 00:20:40

@Krisz101: Azért őt hoztam példaként, mert kirakatban volt az élete a média által és az
ő esete is megmutatta, amiket olvashattunk a témában.

Krisz101 2018.12.05. 00:21:22

@The Cortez: akkor miért is vállalja mégis ott arccal mindenki aki a toppon van, és egyre lejjebb csúsznak azok akik nem. (sandman, turd flinging monkey stb, már cikik a legtöbb ember számára)

Krisz101 2018.12.05. 00:55:16

@M87: figy, már régebben akartam írni neked de nem akartam h besértődjél, mert egy jó arcnak tűnsz.
anno irtál nekem mailt pár forrással és már akkor is meg akartam jegyezni h elképesztő módon visszafogod magad ezzel és itt egymás között vagyunk, felesleges kertelni.
gyakorikérdések hu, mexdeluxe, NV, most meg GÁ...

figy, a legtöbb embernek miért is van erre szüksége? mert jóapánk nem tanitotta meg nekünk tini korunkban. ergo olyan személy kell, aki vágja a témát, és kvázi egy apafiguraként tudsz rátekinteni.

magyarok közül kire illik ez? senkire. bohócok.
az a GÁ hiteles? hát a fiam lehetne lassan. mit nézzek rajta.
MD és NV használható vmennyire, miért is? mert minden normális cuccuk amerikai fórumokról összelopott tükörfordítás, alt fastseduction és a többiek.
90% lopott szajré, a módszereik is videóik is, minden.

nekem jó közepes parasztos angoltudásom volt, és szövegértésem kvázi azért jött fel anyanyelvi közelébe, mert 2-3 éve ilyen videókat, könyveket olvasok, lassan alámondani is tudom őket.

neked el kéne gondolkoznod, hogyan tudnál javítani a forrásaidon.
amiket felsoroltál, egyiket se javaslom redpill témában, max alapfokú ismerkedéshet.
angolodon nem tudnál javítani?

pl
1. szanaszéjjel vannak, rendszer nélkül, miért? mert mindegyik azt tükörfordította amihez hozzá tudott jutni valami zártkörű torrentoldalról
2. direkt visszafogják a fejlődést, hiszen az újabb cuccok fordítása idő és pénz. aki ezt szóba hozza azt tiltják vagy kiutálják a fórumukról, hiszen nekik az az érdekük hogy eladják az 5-7 éves gittet, magyar parasztnak jó lesz az is
nem tudom, soroljam még?

gondolkoztam rajta, hogy alámondhatnám a legnézettebb redpill vlogot, a Redman group-ot. de nem találok közösséget hozzá. egyedül kicsit sok azért. bár lehet két ünnep között kipróbálom, mint anno a VHS filmeket (jönnek a ninjászok és társai bár lehet ez neked korábban volt) ...

countercunt 2018.12.05. 02:35:42

@Krisz101: bocsanat, hogy neked valaszolok, amikor teljesen altalanos dolgokat irok, de te voltal legalul :D amellett pedig ez:
@Ethan Wolf: -fal meg ugye az van, h a poszt után már jobbára csak előkelő idegenként néz be ide, gyakran kitérő, konfliktuskerülő reakciókkal. ez ilyenné vált.
en olyan 80-85%-ban ertek egyet Wolf posztjaival, azzal viszont, ahogy a kommentelest kezeli itt kb. 100%-ban. Ez nem egy red pill vagy PUA blog, hanem kis tortenetek, amik valahol a gyakorlatban igazoljak a fenti tanok helyesseget, vagy legalabbis gyakorlati alkalmazasukra mutat peldat. Ezert aztan nem gondolom, hogy Wolfnak allast kellene foglalnia a red pill-feminista vitaban, ezt mar megtette a posztokkal. Az viszont, hogy viszonylag normalis hangnem legyen a kommentekben talan mindenkinek erdeke, ezt pedig a legegyszerubben a durva hozzaszolasok moderaciojaval lehet elerni, nem azzal, ha nekiall nyomozni, hogy ki is kezdte. Mondjuk nekem ennyi indoklas sem kell, az o blogja, azt csinal amit akar, de ahogy ezt a kerdest kezeli az egyik oka, hogy altalaban vegigolvasom a kommenteket: nem is egy PUA velemenybuborek meg nem is a mindenhol mashonnan omlo progressziv csaholas.
Most akkor hogy szepen korbeszopkodtam, de kozben emlitettem a PUA-t es a red pillt, mindig is nagyon erdekesnek talaltam a viszonyukat. A red pillel szinte teljes mertekben tudok azonosulni: gyakorlatilag mindenben egybevag a sajat tapasztalataimmal es gyakorlatilag minden felmerulo kerdest (legalabbis szamomra) logikus modon megvalaszol. Ugyanakkor a gyakorlati haszna elegge korlatolt: egyreszt kicsit elmeleti jellegu, a miertekre valaszol, a hogyanokra nem annyira (oke, kiveve konditerem :D), masreszt nagyon konnyu beleragadni az elso 4 fazis valamelyikebe, ott pedig inkabb art mint hasznal. Ha valaki eljut az elfogadas szakaszaba, akkor hirtelen minden a helyere kerul, de azert ez egyaltalan nem egyszeru. En legalabbis tobbnyire ugy erzem, hogy csupa swagger vagyok, de idorol idore vissza-visszaesek es erolkodnom kell, hogy ne alkudozzak, haragudjak vagy szomorkodjak.
A PUA pedig eppen ennek az ellenkezoje: egy gyakorlatban remekul hasznosithato eszkozkeszletet akar adni, de a nagy resze eroltetett baromsagnak tunik. Van ami mukodik belole nekem is, de azokat mindig is ugy csinaltam. Igazabol ha meghallom, hogy PUA, mindig az a video ugrik be, ahol egy hipofizer torpe a dominans testbeszedrol beszel, majd elkezd a Hosok Teren setalni ugy, hogy direkt nekimegy embereknek es mivel valami csoda folytan az elso harom akibe beledzsal nem veri nyakon, akkor o most alfa. Szoval ertem a szandekot, tobbnyire jonak is tartom amit el szeretne erni, de konyorgom :) Nagyon keves PUA videot lattam, de mindegyiknel csak zsigeri szekunder szegyent ereztem.
Elnezest, eleg hosszu lett.

claire85 2018.12.05. 07:06:09

@Krisz101: Nagyjából egy időben jöttünk ide, nincs is másik nickem. Kurva nagy hazugság amit allítotok, nyugodtan védd csak az agyatlan, idióta, nagypofaju haverodat pont olyan mint te.
Hol személyeskedtem,?
Cortezhez hozzá sem szóltam, ahogy hozzád sem eddig.
Úgyhogy jó lenne ha leszállna rólam.
Te meg nem tévében vagy csak egy arctalan blogoldalon.

Untermensch4 2018.12.05. 12:40:07

@claire85: "Nagyjából egy időben jöttünk ide, nincs is másik nickem."
Még nem alakult ki tudományos konszenzus ilyesféle állítások falszifikálhatóságával kapcsolatban... :)

claire85 2018.12.05. 13:07:56

Ferfigyalazas:idezd már lecci.
Apropó nem ismerhetsz, max hinni akarod h igen.
Viszont a téves haverod majd minden tarskereson ott figyel.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.05. 15:46:02

@countercunt: „Ez nem egy red pill vagy PUA blog”

Nem annak indult, de az lett belőle a kommentelők hatására. Könnyen lehetett volna femináci blog is. Szerencsére nem nem így történt, de a femináci kollegák az indulás óta ügyködnek a lezüllesztésén.

„a durva hozzaszolasok moderaciojaval lehet elerni”

Pontosabban a szándékos provokáció moderációjával. Ha ezek megszűnnek, akkor nem lesznek durva hozzászólások sem.

„nem azzal, ha nekiall nyomozni,”

Nem kell nyomozni, elég csak pár kommentet elolvasnia a saját blogján.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.05. 15:50:37

@claire85: „nincs is másik nickem”

Lehet már nincs.

„nyugodtan védd csak az agyatlan, idióta, nagypofaju haverodat pont olyan mint te”

Na erről beszéltünk. Megint te személyeskedsz és pocskondiázol.

„Hol személyeskedtem,?”

Eggyel feljebb skizókám. Nem kell messzire menned.

„Ferfigyalazas:idezd már lecci”

Claire-összes.

„Apropó nem ismerhetsz, max hinni akarod h igen”

2 év alatt volt időm kiismerni.

claire85 2018.12.05. 15:56:24

@The Cortez: akkor szerintem tegyél úgy, ahogy Wolf kérte. NE szólj hozzám. Köszönöm.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.05. 16:11:48

@claire85: Ha nem írsz hülyeségeket, akkor ne aggódj, úgy teszek. De szerintem ezt már leírtam neked párszor.

claire85 2018.12.05. 16:18:48

@The Cortez: Csak szimplán kímélj meg magadtól.
Ennyi.
Ennyi erővel ne szólj hozzá semmihez, és akkor nem kell konfrotálódni, mert nem bírsz magaddal viszont akkor kitiltanak. Szerintem azt nem szeretnéd így javaslom az A verziót.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.05. 16:29:22

@claire85: Persze ne szóljak hozzá, hogy itt szabadon dühönghessél. Az tetszene, mi? Hát a nagy faszomat! Te ne szólj hozzá semmihez, mert csak rombolsz magad körül.

„nem bírsz magaddal ”

Megint magadat égeted a skizóságoddal. Gratulálok lányom!

claire85 2018.12.05. 16:36:00

@The Cortez: Engem nem idegesítesz hidd el. Egy vad idegen, azaz te beszólogat egy blogon. Na bumm.. Lepereg.
Nézz magadba, hogy azt várod el, h. konnyítsek a helyzeten ergo ne írjak soha semmit semmihez. Senkihez.Hát nem.
És minek utána te őrjongsz itt szemmel láthatóan, ezért tedd fel a kérdést magadnak miért váltok ki belőled ily dühöt.. Valadzolgathatnal Farunak us helyettem.
Sajnálom. Nem fogok veled kommunikálni, ha te sem irogatsz.
De ugyannyi jogom van bármihez hozzaszolni normális stílusban, mint amennyi neked.

erkölcsi hulla 2018.12.05. 16:40:58

Egy nagy barátság kezdetét látjuk bimbózni, hölgyeim, uraim.

Csak nézzük lélegzet visszafojtva, nem zavarva, nehogy eltűnjön a szelíd passzátszelek szárnyán.

:)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.05. 17:35:47

@claire85: „Engem nem idegesítesz hidd el”

Ahhoz képest jól felbasztad magadat párszor.

„Nézz magadba, hogy azt várod el, h. konnyítsek a helyzeten ergo ne írjak soha semmit semmihez. Senkihez.Hát nem. ”

Most meg engem ismételgetsz.

„És minek utána te őrjongsz itt szemmel láthatóan”

Nagyjából megint ugyanazt írtad, amit én neked. Viszont én igazat mondtam, míg te hazudsz. Meddig fogod még égetni magad a skizofréniáddal?

„tedd fel a kérdést magadnak miért váltok ki belőled ily dühöt”

Maga az Csernus doki? A 3 választ már ezerszer leírtam/leírtuk (szándékos provokáció, férfigyalázás, hazugságok) de te szándékosan játszod a hülye gyereket”

„De ugyannyi jogom van bármihez hozzaszolni normális stílusban, mint amennyi neked.”

Persze, de a normális stílus sajnos távol áll tőled.

claire85 2018.12.05. 17:48:17

@The Cortez: Ismételgetlek. Igen.
Hátha a saját szavadon nem 'baszod fel magad' csakhogy egy klasszikust idézzek.

Ha megfigyelted volna, akkor láttad volna, h. nem gyalazok férfit Max akkor, ha már elkezdte az illető a személyes gyalázásomat.

Egetem magam? Egy arctalan, semmit nem jelentő blogon nicknév alatt.. Ugyan már.

Ha nem beszélnék alpári módon, még akár érdekes véleményed is lehetne akár. De mivel alapból elutasítom ezt a szintet még virtuálus világban is, ezért legtöbbször el sem olvasom a 2. femináci után.
Persze, tudom nem érdekel, de azért hátha.. Mégis.
Ui. Nem én rinyáltam, h moderaljanak ki. Magától tette.

claire85 2018.12.05. 17:49:34

@claire85: jav. BESZÉLNÉL alpári módon.
Ui. Telóról nagyon rosszul mutatja a kommenteket

2018.12.05. 17:53:12

@claire85: "Dögöljön meg a szomszéd tehene is?" :D

Ha ettől boldogabb leszel, ám válaszoljon nekem is :)
Ha neked könnyebb, hogy bedobod a másik nőt is, aki jelen van és ezzel úgy gondolod, hogy leszáll rólad, akkor válaszoljon nekem is :)
(egyébként szerintem én is "megvívtam/megvívom a magam kis csatáit" - nélküled)

Azért azt javaslom, hogy ne dühből válaszolj, ha még valaki reagál az általad írottakra.
A düh sosem jó tanácsadó.
És azt gondolom, hogyha egy ilyen helyen, ahol kettő darab nő képviseli a női nemet, akkor azzal inkább jóban érdemes lenni, mert sok pasi van itt, egészen máshogy gondolkodók, és vígan elrötyögnek azon, hogy a két nő sem fér el egymás mellett (bár én nem tettem ilyen lépést) - sőt jön az általánosítás is, mert két nőből már le lehet vonni a következtetéseket.

claire85 2018.12.05. 18:06:54

@Frau Untermensch4:
Nekem ez nem az élet, esti szórakozásnak elmegy max. Nem állt szándékomban bármit bedobni.
A harc is távol áll tőlem.
Semmilyen vonalat nem képviselek, itt vagy bárhol átlagos nő átlagos gondolatokkal.
Azért írtam a nicked, mert ahogy a példa mutatja jó ideje nem szólok hozzá olyan részletekbe menően, ahogy itt te elkezdtél egy ideje.

Pár éve abszolút a magam szórakoztatására olvastam a bejegyzéseket, azóta kinőtte magát a blog és érkeztek új arcok.

Nézd én nem gondolom úgy, ahogy itt a pasik csak azért, mert lábuk közt van ami védelembe veszik egymást. Az életben is így van ez, nem adott embernek van igaza, hanem adott szituációban vizsgálva igazat adok neki.
Te nem szorulsz védelemre, engem meg ilyen mélységig nem érdekel a dolog.
Nem pazarlok órákat egy virtuális világban, virtuális arctalan neveknek valaszolgatva, agytagítast végezve.

Ha harcolni akarsz egy olyan csatában ami céltalan eredményekhez vezet, ám legyen.
Vagy mi vezérel vkit, hogy kardot ragadjon elveve a szabadidőt önmagától, valós örömöt adó tevékenység ellenére?

Ha választanom kell, akkor inkább mással töltöm az időmet.

Stafeta atadva.
Én nem ezert olvasok, vagyok, írok.

Untermensch4 2018.12.05. 18:44:53

@The Cortez: „a durva hozzaszolasok moderaciojaval lehet elerni”

Pontosabban a szándékos provokáció moderációjával. Ha ezek megszűnnek, akkor nem lesznek durva hozzászólások sem.

Tehát a te logikád szerint a provokációra elfogadható válasz a durva hozzá( azaz vissza-)szólás? Ez témától, helyektől és személyektől függetlenül biztos recept két lehetséges kimenetellel
1) ledominálod a másikat
2) kitiltanak
...és a második az első hiányában is megtörténhet.
Pertye, pertye, tudom hogy "a provokátort kellene kitiltani" de ha átveszed és túl is léped a provokáció szintjét akkor ugyanazon szabály téged is legitim módon kitiltásra kárhoztat.

Untermensch4 2018.12.05. 18:47:39

@claire85: "Ha harcolni akarsz egy olyan csatában ami céltalan eredményekhez vezet, ám legyen.
Vagy mi vezérel vkit, hogy kardot ragadjon elveve a szabadidőt önmagától, valós örömöt adó tevékenység ellenére?"

"A szamuráj két legnagyobb lehetséges hibája a vereségtől való félelem és a győzelemhez való ragaszkodás."
Vezérelheti az hogy lelkileg fogékony a bushido-ra. De nem japán ezért lesz némi kulturális adaptációból adódó megnyilvánulás.

VT 135 2018.12.05. 19:29:47

@Krisz101: "az a GÁ hiteles? hát a fiam lehetne lassan. mit nézzek rajta."
Igen, ő hiteles.
Én ugyanis - veled ellentétben - úgy nyilvánítok róla véleményt, h tapasztalatból beszélek...ugyanis jártam vele terepen, illetve megvettem a videó anyagát. Ő tipikusan nem a PUA, hanem a férfifejlesztő.
Fiad lehetne lassan? És akkor mi van? Vagy szerinted a hozzáértés életkortól függ?

Krisz, sokszor vannak jó gondolataid és egyetértünk, de ezzel a jellegű felületes, lenéző hozzászólással nagyon felbosszantottál, ráadásul ilyenek után pont te nem leszel hiteles...

VT 135 2018.12.05. 19:34:12

@Krisz101: "mert jóapánk nem tanitotta meg nekünk tini korunkban. ergo olyan személy kell, aki vágja a témát, és kvázi egy apafiguraként tudsz rátekinteni. "
Pontosan erről van szó. De ha nincsenek idősebb korosztályból olyan férfiak, akik egyáltalán hiteles példaképek lennének, nem hogy (pót)tanítók, akkor miért baj, ha fiatalabb tanít? Most nem a PUA-bohócokra gondolok. Szerintem amúgy Wolf is nyugodtan felcsaphatna ilyen segítőnek, mert a humora, jóindulata és persze a tudása megvan hozzá. Talán, a segítői hivatáson keresztül az érzelmi énjével is újra kapcsolatba kerülne. Csak gondolom, most jobban elvan a jól fizető munkájával. Kérdés, az a hivatása, az Ügye-e, vagy csak "jobb mint semmi és jól fizet" alapon csinálja. Amivel amúgy nincsen gond, amíg bele nem fárad. Akkor jöhet majd a válsáf és a továbbfejlődés az Ügy felé.

2018.12.06. 00:31:14

@Krisz101: Azt nem mondom, hogy mindent el kell hinni, amit leírnak, mert jól hangzik, de szerintem kimazsolázhatóak belőle az építő jellegű részek kellő figyelemmel olvasva. Inkább a semminél több csodát azonban nem kell tőle várni. Először én is a felfújt PUA marketinggel találkoztam. Legelőször a TV2 által az egyik műsorában, ami talán a Mokka volt, hogy nőcsábásztanfolyam indul idehaza és meghívtak oktatókat, hogy beszéljenek róla. Azóta megszűnhetett azaz "iskola", amire fel voltam iratkozva. Aztán érdeklődésként olvastam a témában először Jimmytől és Mex Deluxetól. A poén, hogany Nicholas Viktorral egy spam üzenetben találkoztam először, ami azt promózta, hogy lehet elsajátítani a tudást, ami segítségével lehet egy hét alatt 3 csajt megdugni, ami persze a tanfolyamon pénzért derülne ki:D
A gyakorit is azért mutattam például, mert vannak a puával kapcsolatban feltett kérdésre életszerű, korrekt válaszok, hogy hogyan érdemes hozzáállni. Nem egy ottani válaszoló javasolt külföldi oldalakat inkább, tehát aki figyelmesen olvasott onnan találhatott információkat, amivel elindulhat. Ott is írtak nem egy véleményt, ami arról szól, hogy bizonyos tekintetben a marketingnek vannak, akik bedőlnek és pénzt adnak érte, mert azt hiszik ez lehet az egyetlen út.
Azt utólag már megtudtam, hogy külföldi anyagokat fordítottak és azokat akarják pénzért értékesíteni, de nem kötelező ezekért fizetni. Angolon gyakorlással lehet javítani, de nekem még oda kell figyelnem, ha érteni szeretném a mondandót. Az idegen nyelvű szövegolvasás is fejlesztheti. Mivel férfihangon jónak mondható fordítások jelentek meg ilyen téren nem éreztem túlzott szükségét más anyagok olvasásának.
Egy szó, mint száz ezeknek az anyagoknak az olvasására a téma iránti érdeklődés vitt rá, ami az elején véletlen felfedezésből indult és terebélyesedett később.
Görög Ádám is példa akart arra lenni bár tény, hogy átlagon felüli megjelenéssel sok gondja a csajozással nem lehet. Amiket tőle láttam az jött le inkább foglalkozik önismeret és személyiségfejlesztéssel, mint megtanítana, hogy kell csajozni. Közben VT 135 jobban kifejtette, mivel személyes benyomásai is lettek róla.
Még ezt a videót láttam tőle 3 éve: www.youtube.com/watch?v=UE5e6XU_g00

Krisz101 2018.12.06. 03:48:18

@M87: én ezt értem ember, hogy ki lehet mazsolázni, de ha van egy energia csíkod, mint anno a mortal kombatban ami szépen megy le, fogy el a nap folyamán és a nap végére elfogy az életerőd, és minden nap csak annyit tudsz csinálni ami ebből kijön, akkor miért szeretnél mazsolázni? én nem szeretnék mazsolázni, a napi energiámat lehető leghatékonyabban szeretném felhasználni, adott tudást a leglogikusabb, legkönyebben befogadható szerkezetben. ahol adott tudást a lehetésges legkisebb energiabefektetéssel tudom megszeretni.

ha nagyon igyekeztem volna ez az ádám a gyerekem lehetne, nem tudom hitelesnek látni. olyat tudok hitelesnek látni akit apámnak el tudtam volna képzelni.

gyakorikérdéseken amikor néztem, 10 kommentenként volt 1 értelmes. ezen ki tudja végigrágni magát? ha voltál egyetemen tudod, mi a különbség egy kézzel irt előadásjegyzet és egy jól megirt valódi tankönyv között. elég volt nekem ott mazsolázni, szóval érted.

ezért vagyok kicsit csalódott most Roosh új könyvét olvasva mert sok a duma benne. hosszú hasonlatok 2-3x összetett mondatokban stb. minek? mindenki érti miről van szó.

egyébként már máshol is leírtam h ma szerintem már mindent elmondtak, leírtak. az tud nagyot dobbantani aki a lehető legfelhasználóbarátabb, legjobban internalizálható formában tudja átadni neked.

egy éve elhatároztam hogy már csak olyan olvasok, hallgatok, ami a legtömörebb, lényegretőtöbb, hitelesebb, semmiféle bullshiten nem vagyok hajlandó átrágni magam és kész.

Krisz101 2018.12.06. 03:53:10

@VT 135: azért baj, mert egy gyereket látok magam előtt, nem egy tanítót, akire felnézhetek.
amúgy azért van magyarországon 1-2 pl Shae Matthews, csak ő főleg angolokkal foglalkozik.
www.youtube.com/watch?v=6nszmn8agNw

Krisz101 2018.12.06. 03:55:29

@VT 135: de te mennyi idős vagy kb?

Wildschwein 2018.12.06. 12:42:32

@Krisz101: "ma szerintem már mindent elmondtak, leírtak." De hát pont az általad is említett Roosh írja, hogy ez nem egy konstans, változatlan tudásanyag, legfeljebb az alapjai változatlanok:
"Since game is a scavenger tool in a rapidly changing environment, we constantly have to be ready to adjust our tactics. Although the core principles of game remain the same, shifting trends and demographics may affect what works, and you’ll have to stay on top of them to maintain results."

VT 135 2018.12.06. 19:43:08

@Krisz101: Hasonló, mint te. Szóval jócskán idősebb Ádámnál. De továbbra is azt gondolom, h nem az életkor számít, hanem a hozzáértés és szakmai alázat, illetve alázat a megrendelő részéről is, h ő valamit meg akar tanulni a másiktól, ezért odafigyel arra, amit ő mond.

VT 135 2018.12.06. 19:45:42

@Krisz101: Amúgy az a helyzet - most nem rólad beszélek -, h anyagok elolvasása a 0,1 lépés, ráadásul, aki csak olvas és videókat néz, nagyon könnyen bekormányozza magát a szellemi masztrubálásba, ahol megmagyarázza magának, h miért nem kezd még bele az aktív cselekvésbe.
Valódi eredményeket valódi, kemény munkával és kockáztatással, valamint a félelelmek leküzdésével és elengedésével lehet elérni. Én sajnos félbehagytam a dolgot (egyéb, személyes életbeli okokból), de abszolút megtapasztaltam ezt!

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.06. 21:46:51

@claire85: „nem gyalazok férfit Max akkor, ha már elkezdte az illető a személyes gyalázásomat. ”

Azelőtt is csinálod.

„Egetem magam? Egy arctalan, semmit nem jelentő blogon nicknév alatt”

Igen, pontosan a nicknév alatt.

„ezért legtöbbször el sem olvasom a 2. femináci után.”

Ez a baj. ezért nem értesz semmit.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.06. 21:49:07

@Frau Untermensch4: „ahol kettő darab nő képviseli a női nemet,”

Ez jól hangzik. De itt sajnos nem nők képviselik a női nemet.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.06. 21:50:54

@Untermensch4: „2) kitiltanak”

Csak ott ahol balfékek vezetik az oldalt.

Untermensch4 2018.12.06. 22:28:39

@The Cortez: Bravúros érvelés... a balfékek nem ismerik el a jogodat az erőszakspirálhoz. :)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.06. 23:07:53

@Untermensch4: Hol van itt erőszakspirál? Mit nevezel te annak?

Untermensch4 2018.12.07. 00:08:35

@The Cortez: Amikor vki veled szemben verbális erőszakkal nyit/kezd (provokáció) te pedig nagyobb mértékű verbális erőszakkal válaszolsz. Ez könnyen kölcsönössé válik és a résztvevők felváltva "emelik a tétet".
Játékelméletileg a (gyakorlatban, nem elméletben) legsikeresebb stratégia a "galambból viszonzó" amikor kedvesen kezdesz(tehát a te első lépésed "kedves", ami lehet hogy homályos fogalom de nagyjából azért van róla elképzelésünk), és amit válaszként kapsz, azt "tükrözöd". Ha "torz", nagyító tükör vagy akkor a kedvességet is túlzóan viszonzod (irracionális altruizmus) és az ellenséges viselkedést is (ebből lesz az erőszak-spirál ha a másik nem "torz" ám kicsinyítő tükör, ha az akkor egy ledominált szolga lesz).
Persze az ember nem robot, az érzelmek és az ösztönök is dolgoznak. Ami nem mentség hanem olyan jelenség amivel kezdenünk kell vmit, két dolgot mindenképp:
1) nem hagyni hogy az érzelmeken és ösztönökön keresztül mások manipuláljanak, felhasználjanak, irányítsanak
2) nem hagyni hogy az érzelmeink és ösztöneink irányítsanak a racionális énünk kárára, kárt okozva magunknak
Az 1. azért nehéz mert társas lények vagyunk, a 2. meg azért mert úgy evolválódtunk azzá hogy egyszerre kellett nagyon kreatívnak és hiperagresszívnak lenni mert minden más fajnak sokkal ütősebb fogai, karmai és izomzata volt... de már nagyjából kiirtottuk őket, már nem kell dühöngenünk, elég ha magunk közt békésen élvezzük hogy mi lettünk a bolygó csúcsragadozó-faja.

2018.12.07. 08:42:50

@The Cortez: miért nem vagyunk nők?

Kulics 2018.12.07. 10:13:22

@claire85: tényleg szép. Csak sztem nem egy blog a helyszíne annak, aki ilyen szellemi teljesítménnyel sikereket kiván elérni. Előadásokat kéne neki tartani és azt a sikert bezsebelni. Egy blogon irkálni csak annyit jelent, hogy valójában nem találta meg az élete terepét és kielégítetlen az intellektuális élete. Ha a valóságban lenne őrá rezonáló társasága akkor az éjjeli órákon nem kéne blogon embereket osztogatnia hanem békésen tudna aludni. :-)

Raon 2018.12.07. 10:55:05

@Kulics: az egész blogszféra arról szól, hogy létezik intellektuális éhség, és ez rá egy lehetséges táplálék, csak úgy mondom. Szerintem nem érdemes abba belemenni, ki miért ír ide, mert ezt sosem tudhatod - vagy akkor önreflexióval kezdd, az úgy korrekt. Az mitől is más, amit te csinálsz? Hiszen valamiért te is fontosnak tartottad, hogy most felállj egy vélelmezett erkölcsi piedesztálra, és kis szónoklatot tarts, csak alvásidő helyetti munkaidőben, és akkor erről is mindenki szabadon azt gondolhat, ami neki tetszik. :)

2018.12.07. 10:56:47

@Kulics: nem mindenki alkalmas csak arra, hogy mindenhova odaröfögjön valami semmit.
Ez amit ideröfögtél minden itt jelenlévőre igaz.
Rád nem, mert nem mondtál semmit.

Kulics 2018.12.07. 11:05:57

@Raon: pontosan így van! Vannak akik már kiábrándultak az itteni intellektualizálás értelmességéből és vannak még hívők. Az előbbi csoport irigyli a még hívők hitét. Ennyi a megoldás és akkor megóvlak attól, hogy a túlanalizáció miatt felmelegedjenek a processzoraid :-)

@Frau Untermensch4: Neked is teljesen igazad van! Megértem a te lelki tusádat is, hogy gyöngyöket szórsz a disznók elé és ettől nem leszel mégsem boldogabb. Röff röff.

Raon 2018.12.07. 11:25:08

@Kulics: be kell valljam, egy ilyen Frauval egy bejegyzésbe kerülni sokkal rosszabb, mintha több scrollos, szisztematikus megalázásokat kaptam volna - de ugye kellett nekem labdát pattogtatni.
Ettől függetlenül a többiért elismerésem. :)

Kulics 2018.12.07. 11:27:14

@Raon: :-) Erős péntek ez a mai :-)))

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.07. 15:53:42

@Untermensch4: „Persze az ember nem robot, az érzelmek és az ösztönök is dolgoznak”

Ez itt a lényeg. A többi csak okoskodás.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.07. 15:54:44

@Frau Untermensch4: „miért nem vagyunk nők?”

Mitől vagytok azok?

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.07. 15:57:28

@Kulics: „Vannak akik már kiábrándultak az itteni intellektualizálás értelmességéből és vannak még hívők.”

Úgy írod, mintha te bármikor is az intellektust képviselted volna.

2018.12.07. 18:40:17

@Raon: Nézd a jó oldalát, segítségemmel összenyálazhattátok egymást az intellektust képviselő Kuliccsal.
De ha ez neked még így is rossz, akkor remélem, hogy ellentételezésként sok-sok scrollos, szisztematikus megalázást kapsz majd és megnyugszol, ha már inkább arra vágysz.
Ha még ez sem elég, akkor keresd meg ennek is a tanulságát hiszen már megfogalmaztad:
"Napi betevő tanulság - mert az mindig van, a kérdés, hogy észrevesszük-e, foglalkozunk-e vele"
És ha még a tanulság levonása után sem érzel jóleső elégedettséget, akkor "harcolj tovább egy jobb világért és nem utolsó sorban a világbékéért"

2018.12.07. 18:41:25

@The Cortez: kérdésre kérdés? Passz.

Raon 2018.12.08. 14:26:30

@Frau Untermensch4: te most komolyan azt gondolod, hogy ez így odaszúrás lett, felétek tényleg ez számít frappáns visszavágásnak? Hát ez übercukkerbogár. :)))))
Ahogy kigyűjtötted ezeket az idézeteket, ahogy ennyi energiát feccöltél ebbe, az minden tesco gazdaságos színvonalú megvalósítása ellenére is extra bűbájos. Te tényleg megpróbáltad leutánozni, ahogy ezt az igazán jók csinálják, tényleg azt hiszed, hogy ezzel így megoldottad a feladatot... tényleg úgy láttad hogy ezzel így majd hatást gyakorolsz, nem magad égeted... hát ez kurvajó. :)))

Ezzel amúgy remekül demonstráltad, miért van legalább egy kategória különbség az általad írtak, és mondjuk Claire véleményei között. (szóval rá abszolút nem vet jó fényt, amikor te itt két nőt emlegetsz). Ő ugyanis mindig a témára reagál, és bárhogy is teszi, nála ez is marad fókuszban - amit te csinálsz, ott ehelyett mindig a te lelki önkielégítésed a lényeg, és bárhogy is jön ez elő, mindig is ezt tartod fókuszban. Ami maximum csak annyira átlátszó, mint amikor egy kisgyerek hisztitrükkökkel próbál érvényesülni.
Bevallom, nem teljesen értem, miért jó így kudarcot kudarcra halmozni, de ezer rosszabb perverzió van a világon, szóval ha neked ez így megfelel, csak hajrá, virágozzék minden übercukkerbogár. :)

Raon 2018.12.08. 14:28:14

@Kulics: nem csak az jelzés, hogy ki mihez szól hozzá és mit, hanem az is, hogy ki mire nem reagál, mibe nem folyik bele

Raon 2018.12.08. 14:45:47

@Untermensch4: ez egy szép, kerek elmélet, és sok része meg is áll - de szerintem ezt itt egyszerűbben is meg lehet közelíteni.
Vajon itt hányan kommunikálnak úgy, ahogy azt élőben, szemtől szembe is tennék? Egy ilyen arctalan önkifejezési lehetőségnek óriási vonzása/tehetetlenségi nyomatéka van. Az emberek dönt többsége (őszinte tisztelet és elismerés a kivételnek!) nem jut el arra a tudatossági szintre/lelki érettségre, hogy valójában nem szabadna különbségnek lennie - ez ugye kb. ugyanaz, hogy másokról csak azt érdemes mondani a háta mögött, amit szemtől szemben is vállalna nála. Mert ha van bármilyen különbség, az óhatatlanul valamilyen szerepet jelent, amibe könnyű belebújni (pl. frankónmegmondó szerep, megmentelek titeket a hülyeségektől szerep), ami kényelmesen eljátszható (enyém az erkölcsi diadal szerep), és persze egyben védelmi vonal is (én nem ilyen vagyok igazból, csak itt így élem ki magam szerep).
Innen nézve az efféle kommunikációk kulcsmomentuma (fő törésvonala) mindig az, hogy ki miért vesz rész benne, mi érdekli belőle - van, akit a kabát, vagy a szép nagy mellény, van, akit meg az, ami mögöttük van. :)

2018.12.08. 17:45:44

@Raon: mivel a neved mellett kettő darab blog is van, sőt egy FB elérhetőséged is, ezért bocs, de elolvastam és megnéztem. A véleményem kialakult rólad, kicsit több ismeretből, mint neked rólam. Kb. 80 hsz-em van.

Tesco gazdaságos? Hát igen, nagyjából jól eltaláltad, az van ott, én csak idéztem - tőled. Ez nem utánzás. Idézet! Te is idézel, de mennyit...
Ha elolvasod a blogod posztjait, akkor számtalan idézet és mások által leírt gondolat, vicc van, illetve idegen szavak szótári magyarázata. Nem értem miért veted a szememre, hogy kettő darab gondolatodat idéztem onnan. Vagy neked lehet? Furcsa vagy.

Nem hasonlítom magam Claire-hez, mindössze annyiban, hogy nő ő is.
Ahogy te is férfi vagy és összesen ebben hasonlítasz a többi itteni férfihez.
Remélem egyik sem használná az "übercukkerbogár" szót, te viszont kétszer is, idézőjelben. Gondolom magadat idézted.

A véleményemet elég sokszor, hosszan leírtam a témákhoz többször (kár, hogy nem olvastad, mert akkor nem vetnéd a szememre, hogy nem reagálok a témára. Többször és hosszan kifejtettem a véleményemet, sajnálom, ha nem sikerült felfognod), ezért lettem fempicsa, mert máshogy gondoltam, mint a férfiak. Születtek nem érdemi hsz-eim is, de lám, veled sem a témáról tudok vitatkozni, mert személyeskedsz, amit nem én kezdtem! Arról nem tehetek, hogy írok Kulicsnak és ő így válaszol.

Te egyébként hányszor szóltál a témához, vagy reagáltál a témához szólók hozzászólásaihoz, a magad véleményét leírva? Nem találom. Ennek a posztnak az elején van néhány sor.

És az említett Clarie sem hagyta magát – azokat nem olvastad?
Wolf idézet:
„Fel is hívnám a figyelmet, hogy jobban örülnék, ha te és claire85 inkább ignorálnátok egymást, és nem is reagálnátok a másikra.”
Kicsit furcsán szelektálsz, az én hozzászólásaimból kihagyod az érdemit, az övéből meg kihagyod a személyeskedőst.

Hiszti? És ez mi? Jaj, „inkább több scrollos, szisztematikus megalázást akarok”. Szereted, ha megaláznak???
Furcsa fiú.

Idézet tőled: „Szerintem már általános iskolában oktatni kellene a vitakultúra azon minimumát, hogy hogy ha van egy konkrét személy (vagy személyek) bejegyzésében problémás rész, akkor az erre adott reakció alapszintű korrektsége ott kezdődik, hogy csakis az illetőnek/illetőknek címezzük a szavainkat…”
„…be kell valljam, egy ilyen Frauval egy bejegyzésbe kerülni sokkal rosszabb, mintha több scrollos, szisztematikus megalázásokat kaptam volna - de ugye kellett nekem labdát pattogtatni.”

Nos, szerintem ha már ilyen fellengzős és öntelt vagy akkor legalább magaddal kéne összhangban lenni, hogy amit prédikálsz, ahhoz tartsd magad, hiszen te állítottad fel az állításodat. Ha valakiről véleményt nyilvánítasz, akkor ne másnak címezd az illetőről alkotott véleményedet. Másnak írni másról gyáva és primitív, és ne csodálkozz, ha reagál rá. Én nem neked írtam, te rólam írtál. Mit vártál, szó nélkül hagyom?

Idézet tőled:
"nem csak az jelzés, hogy ki mihez szól hozzá és mit, hanem az is, hogy ki mire nem reagál, mibe nem folyik bele"
Már megint állítasz valamit, aztán mást csinálsz!

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.08. 22:01:18

@Frau Untermensch4: „Nem hasonlítom magam Claire-hez, mindössze annyiban, hogy nő ő is.”

Az, hogy nők vagytok pont túlzás, de minden másban hasonlíthatnád magadat hozzá. Tényleg, milyen furcsa, hogy mostanában nem ír...

„ezért lettem fempicsa, mert máshogy gondoltam, mint a férfiak”

Nem ezért, ne terelj.

Untermensch4 2018.12.08. 22:41:30

@The Cortez: „Persze az ember nem robot, az érzelmek és az ösztönök is dolgoznak”

Ez itt a lényeg. A többi csak okoskodás.

Ha lefejtjük magunkról az "okoskodást" (ami a közmegegyezéses kultúra mint közösségi szellemi alkotás vagy mifene) és kb teljesen az érzelmeinkre és az ösztöneinkre hagyatkozunk akkor megrekedünk a csimpánzok szintjén... ami mondjuk még jó is lehet ha a bonobókat nézzük (szex ezerrel) de pl a kelet-afrikai csimpánzok komoly lincseléseket is művelnek...

Untermensch4 2018.12.08. 22:54:55

@Raon: "Vajon itt hányan kommunikálnak úgy, ahogy azt élőben, szemtől szembe is tennék?"
Engem régóta ismerő legjobb barátom, felismervén a nickemet megkérdezte IRL hogy én vagyok-e? Mert szerinte élőben sokkal kevésbé összeszedett, jóval komolytalanabb (és még ennél is szófosóbb) vagyok. Megpróbáltam betűhíven idézni.

" ez ugye kb. ugyanaz, hogy másokról csak azt érdemes mondani a háta mögött, amit szemtől szemben is vállalna nála"
Sztem nem teljesen ugyanaz. IRL az emberek közötti kapcsolati háló miatt kizárt az olyan fokú és jellegű anonimitás mint neten, vhogy végül összefutnak a szálak. Ráadásul (pont emiatt a "kicsi a világ IRL" -jelenség miatt) van egyfajta hagyománya a "kegyes hazugság"-nak. Ezt a hagyományt pont ellenzem, mindenképpen erkölcsi-logikai tehernek érzem a létét. Másrészt viszont vannak emberek (arányt nem tudnék mondani) akik élőben (is?) elsősorban "győzni" akarnak, mindegy hogy vmilyen témájú párbeszéd amibe az ember ugye egy saját "alapállással" kezd bele, vagy sorbanállás, közlekedési elsőbbség/sebesség... az általad is említett hiányos vitakultúra miatt gyakoriak a problémák. Így neten kizárható legalább az hogy hirtelen felindulásból megöljék egymást az emberek. De pont emiatt egyeseknek "elgurul a gyógyszere", és olyanokat láthatunk mint amiket "szerepek"-ként írtál.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.09. 16:56:04

@Untermensch4: „Ha lefejtjük magunkról az "okoskodást" (ami a közmegegyezéses kultúra mint közösségi szellemi alkotás vagy mifene) és kb teljesen az érzelmeinkre és az ösztöneinkre hagyatkozunk akkor megrekedünk a csimpánzok szintjén...”

Én a firkálmányodra gondoltam, szóval megint feleslegesen futtattad magad.

Krisz101 2018.12.10. 09:46:00

@Wildschwein: szia, inkább a női (és férfi) viselkedés alapjaira gondoltam mint redpill témákra. nyilván ahogy megyünk lejjebb a degenerációban, folymatosan lesznek durvább dolgok amire reagálni kell, de az alapelvekben szerintem már mindent leirtak.
ott inkább abban lehet javulást elérni hogy ki tudja értelmesebben, logikusabban, áttekinthetőbben leírni, tehát ha hirtelen szembesülsz egy problémával, akkor kinek a "tanai" alapján tudod leggyorsabban átlátni az összefüggéseket.

mondjuk egy munkahelyi/hivatali konfliktusban még ott helyben le tudod reagálni egy 25-28 éves hülye picsa szolipszisztikus "érvelését" és le tudod szerelni a segítségére siető ostoba bétákat, vagy futnod kell emiatt mégegy kört, ahol össze kell szedned a gondolataid, hogy hogyan is reagálj.

ez egy fontos példa, ami most engem érint, így jutott eszembe.

Krisz101 2018.12.10. 10:00:12

@Wildschwein: *futnod kell mégegy kört - amivel természetesen már hátrányba kerülsz a vitában, vagy azokkal szemben akik annak tanúi voltak (és mondjuk béták)
itt ugye gyakorlatilag 1-2 perced van arra, hogy kezeld és átlásd a dinamikát, hogy az illető kis hülye ribanc most épp shamingelni akar téged, áldozatot játszik stb.

nekem két ilyen esetem is volt, önkormányzati alkalmazottakkal, akik sajnos döntési helyzetben vannak a családi házam, telkem szűk szomszédságában levő állapotokkal kapcsolatban és mindketten 30 alatti nők... (ami már akkor is nonszensz lenne, ha nem lennének komm problémák)

Untermensch4 2018.12.10. 10:23:15

@Krisz101: " önkormányzati alkalmazottakkal, akik sajnos döntési helyzetben vannak a családi házam, telkem szűk szomszédságában levő állapotokkal kapcsolatban és mindketten 30 alatti nők... (ami már akkor is nonszensz lenne, ha nem lennének komm problémák) "

oriblog.blog.hu/2014/01/08/az_embernek_irok_nem_a_szerepnek

A bürokrata azzal támadható ami a gyengéje/hülyesége, "az akta törvénye". Ha elindul az akta azt tologatni kell, ha sokáig tart, fárasztó, végül basztathatják hogy rontja a statisztikát. "Kottából játszanak", ha abból választhat hogy szépen kulturáltan és szabályosan elintézitek a dolgokat hogy mindenki elégedett legyen vagy addig fogod szabályosan papírokkal megkeseríteni az életét amíg el nem múlik az elégedetlenséged (és hát ugye, fehér ember nem felejt...) akkor vszeg az előbbit fogja választani.

countercunt 2018.12.10. 10:27:18

@Untermensch4: szerintem Krisz peldajaban a burokrata egy huszonkeves eves lany, aki aligha fogja ezt jozan esszel vegiggondolni, inkabb idegbol reagal

erkölcsi hulla 2018.12.10. 10:56:16

@Krisz101:
"és le tudod szerelni a segítségére siető ostoba bétákat, "

Azt hogy csinálod? Én kasztrálásra gondolnék.
A béta fehér lovagok többet ártanak mint az egész femnácizmus összesen.
Sajnos tipikus viselkedésforma.

Untermensch4 2018.12.10. 13:28:39

@countercunt: Ha józan ésszel gondolkodna akkor eleve nem kellene így eszkalálódnia a konfliktusnak. Ha idegből reagál akkor hibázik (mert ha huszonévesen meglenne a kellő rutinja és tudása akkor nem reagálna idegből, az öregebbek meg a körülötte lévő asztaloknál nem fogják összetakarítani a xart amit idegből szétcsapkodott) és a saját "fegyverét" lehet ellene fordítani.
Engem egy konkrét esetben az "állami ösztöndíj" kapcsán baxtak fel agyilag amikor elkezdtek volna küldözgetni felesleges papírokért. Jó kis levelezés volt, minden válasznál változott az ügyintéző neve és ahogy közeledett a határidő egyre közelebb állt a hangnem a síráshoz (részükről). Pedig csak felhívtam a figyelmüket hogy a közig.eljárásról szóló törvénynek nem csak azok a részei relevánsak az ügyben amiket ők említenek fenyegetően és a kölcsönösség alapelvét követve burkoltan megfenyegettem őket hogy ezt reklámozni is képes vagyok ha szükségessé válik... az pedig sok-sok felháborodott embert jelent akik utólag vagy folyamat közben jönnek rá hogy feleslegesen ugráltatnák őket az aktakukacok. A vége az lett hogy bár NEM kapták meg tőlem azt a papírt amit akartak, beletörődtek a fegyverszünetbe.

VT 135 2018.12.11. 19:07:03

@erkölcsi hulla: "Azt hogy csinálod? Én kasztrálásra gondolnék."
Kasztálták ők már magukat. Vagy mások, pl. az anyjuk.
A "divide at impera" háttérhatalmi stratégiájának végrehajtása helyett talán inkább arra felé kéne menni, ahonnan erőt gyűjtetünk, férfiak. Cselekvésből, egymásból, közösen. Amíg ez nem megy, addig gyengék maradunk - mert egy személy mindig eltaposható - és továbbra is csak a vinnyogás fog menni...

VT 135 2018.12.11. 19:08:43

Ráadásul el tudom képzelni, h egy részük, meglátva, megtapasztalva a valódi férfierőt, férfiesszenciát, vissza is találna, vagy felfedezné a férfi oldalát. De ehhez előbb látnia kell a működő példát! Soha ne feledjük, h a feminizmus csak azért tud erős lenni, mert a férfierő eltűnt, vagy gyenge!

Krisz101 2018.12.12. 11:10:58

@erkölcsi hulla: nálam leginkább a pisztoly jönne be de sajnos nálunk gyakorlatilag tilos a fegyverviselés (open carry)

de hogy a valóságban hogyan... hát nézd, most olvasok retorikával, meggyőzéssel foglalkozó könyvet, akinek meg van lehetősége az üzleti kriziskommunikációs tréningek sokat segíthetnek.

döcögősen haladok, nehéz ezeket valós tréningek, szerepjátékok nélkül elsajátítani. meg a könyvek is elég lutrik. de próbálom jobbítani magam.

nyilván az is segít, h mivel már átlátod a helyzetet, amiatt már nem idegesíted magad, tehát hideg fejjel, saját IQ-ból a legtöbbet tudod kihozni.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.12. 11:14:28

@VT 135: Szép szavak ezek, csak ne te írnád őket!

claire85 2018.12.12. 21:02:55

@The Cortez: Hozzám nem is írsz?
Kár, olyan kedves szoktál lenni.

claire85 2018.12.12. 21:53:46

@The Cartez: ohhh.. Tudsz finoman fogalmazni, jééé..

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.12. 22:49:16

@claire85: Ennyire hiányoztam? Mondtam, hogy hazudós szarházi vagy. Nem, hogy nem vártad meg amíg hozzád szólok, ha nem legyártottál egy enyémhez hasonló profilt. Ehhez csak gratulálni tudok.

Ethan Wolf 2018.12.13. 07:14:32

Ezt a Cartez-t kitiltottam, mivel valaki csak azért regisztrált egy Cortez-hez hasonlító nevet, hogy balhét robbantson ki.
Nem tisztem belemenni, hogy ki regisztrálhatta, nem is érdekel.

Ethan Wolf 2018.12.13. 07:15:36

@The Cortez: Nem tudjuk, ki regisztrálta be, nem biztos hogy Claire volt, te is lehettél, vagy egy harmadik fél is.
Továbbra is áll, hogy ne hergeljétek egymást.

claire85 2018.12.13. 09:43:50

@Ethan Wolf: Nem én voltam. Csak mondom.

claire85 2018.12.13. 18:20:55

@The Cortez: egyébként nem is tűnt fel eddig, h. Különböző voltak a nickek, mert általában a telefon tok kicsim mutatja a nickeket.
De hogy mindig mindenről én jutok eszedbe, az nagyon megtisztelo. De vedd számba ki szokott ilyesmiket létrehozni. Olvass vissza és mindjárt osszeall a kép. Ki az közülünk akinek 4 nickje is van. Tippelj. Én bizonyosan nem.

2018.12.13. 20:37:15

@Ethan Wolf: Ha innen kitiltod csak erre a blogra lesz érvényes? Ha valaki nem figyelt megtéveszthették:D

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.13. 22:34:57

@Ethan Wolf: „nem biztos hogy Claire volt”

Elég valószínű, hogy ő volt.

„te is lehettél, vagy egy harmadik fél is. ”

Ja mondjuk te is. Mindenesetre örülök, hogy tiltottad.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.13. 22:47:06

@claire85: „Nem én voltam. Csak mondom.”

Kicsit sem átlátszó, hogy írsz nekem valami baromságot, aztán pár perccel később megjelenik a kamunick. Persze lehet nem te csináltad, te csak az ötletadó voltál.

„De vedd számba ki szokott ilyesmiket létrehozni.”

Rólad tudjuk már egy ideje.

„Olvass vissza és mindjárt osszeall a kép”

Legalább akkor ne koppintsd a szövegem, amikor nyilvánosan beégeted magad! Hányszor megkértünk már rá, olvass vissza, hogy megtudd mekkora hazudozó és skizó vagy? Ja görgess feljebb pár kommentet, hogy lásd mennyire gyerekes vagy.

„Ki az közülünk akinek 4 nickje is van. Tippelj. Én bizonyosan nem. ”

Egyértelműen te. Felesleges magyarázkodnod, itt mindenki tudja már rólad.

2018.12.13. 23:32:44

@The Cortez: nem vagyok Claire, ha csinálnék másik nicket és a kettővel játszanék, akkor nem egy hasonló gondolkodású nő lenne, mert ugyan minek, ha magam is leírom a véleményemet, hanem mondjuk flörtölgető buta nőcske, hogy elhülyítsek itt egy-két fiúkát :DDD

claire85 2018.12.13. 23:46:45

@The Cortez: Elmebeteg vagy.

Állítasz valamit mindenféle bizonyíték és bizonyíthatóság nélkül. Meg szerencse, h. nem egy bíróságon vagyunk, mert te azonnal halálbüntetést kiáltanak az úgy kivizsgálása nélkül.

Jelen esetben kinyilatkoztatod rólam, h. én csináltam.

1.ezzel manipulalod a többi hozzaszólót, az újakat meg pláne, abban a tekintetben, h gondolkodás nélkül elhigyjék amit állítasz.
2. Egyfolytában személyeskedés és többes számban írsz, "tudjuk" "itt mindenki tudja" "ismertek". Mély csoportról beszélsz, kik azok akik veled egy közösségben tudják?
3. Mutasd az allításaid bizonyítását. Mi támasztja alá, h én voltam? Milyen nicknevek vannak, amik hozzám kothetőek? Ha feldorolid mi bizonyítja, h. azok is is én vagyok?

4. Wolf!!!! Ha kitiltunk egy oly n nicjet, amit egyértelműen azért hozták létre szerinted!! mert h feszkot gerjesszen, akkor a kis hasonmása miertvírogathat meg itt?

Cortez rendszeresen atlepiba joízlés és személyeskedés határát, rombolja a komment szekció hangulatát, emellett sokszor modortalan és manipulatív kijelentéseket ír le, mindenféle érv vagy alatamasztas nélkül ezzel provokálva a vita partnerét szándékosan és gerjeszti a feszültséget az itt válaszolok között.
Akkor vajon miért maradhat még így is, amikor a kérdésedet is!!! rendszeresen figyelmen kívül hagyja, engem pedig módszeresen megállás zni próbál.
Tehát miért van ő meg itt? Minden írott és íratlan szabályt lábbal taposva, meg egyszer kérdezem miért írhat meg mindig következmények nélkül itt?

claire85 2018.12.14. 00:08:53

*jav. megalazni
*jav2. ha felsorolás mi bizonyítja

Ethan Wolf 2018.12.14. 05:40:09

@M87: Szerintem csak erre a blogra érvényes a tiltás, kétlem, hogy a teljes blog.hu-ról lenne jogom száműzni valakit. Mi van ha Ő maga is blogger? :D

Elbúcsúztunk Cortez-től és Claire-től is.

2018.12.14. 21:34:05

@Ethan Wolf: Sokan kirakják a blogjuk címét a nevük mellé, ha saját vagy másvalaki posztjához kommentelnek.

Ha így van Salamoni döntést hoztál.

2019.01.05. 21:23:43

Ha kicsit is tökös vagy, akkor ezt a csajt szépen befűzted volna, majd megtanítottad volna mindenre, és a saját igényeidre nevelted volna. Ehelyett beparáztál a feladattól és majd valami pancser műmájerek megutáltatják vele a szexet végleg és végül egy férfigyűlölő szociopata lesz belőle, aki jó esetben csak a béta férjét fogja terrorizálni, rossz esetben melóban akit ér. Kár volt.

2019.01.09. 21:07:02

@Captain Admin: Aki élvezi ennek a kihívását az oda vezető útig annak lehet motiváció egy ilyen csajjal való szex elérése. Ebben az esetben is bár a szex volt a végcél, de nem mindenáron. Azzal, hogy a csaj előállt a történetével az vágycsökkentő tényező volt Wolf számára, ami után nem volt kedve az egészhez még, ha fordítani is tudott volna a helyzeten. Utólag marad a tanulság levonása.

2019.01.09. 21:18:01

@M87: ez ugyanaz a szitu megint. Kicsit melósabb, inkább kihagyta, de valószínűleg meg sem próbálná rendesen befűzni, mert akkor el kell fogadni az esetleges kudarcot. Ha elhisszük, hogy csak egy valaki dugta meg eddig, akkor pláne hülyeség volt elengedni. Szépen be kell nevelni, használni hónapokig esetleg pár évig minőségi szexhez. Normális minőségi dugásokat ilyen csajjal egyszerűen nem lehet egy kalap alá venni az egy éjszakás tinder ribancokkal. Nem értem amúgy, hogy miért elégszik meg valaki ennyivel. Hiába eszel minden nap 3 mekis menüt, mindig minőségibb lesz egy normális főtt étel ha csak 1 is van naponta és mindig ugyanaz főzi. :)

2019.01.09. 21:52:16

@Captain Admin: Mivel párhuzamosan voltak más opciói is ezért nem tett bele akkora erőfeszítést. A mielőbbi célba érés volt a lényeg.
süti beállítások módosítása