Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Helén az ijedős

2018. december 03. - Ethan Wolf

surprised-women-32.jpg

Badoon találtam meg, arcra hasonlított Liv Tylerre, nagyon szép nő volt. 21 éves, 170 magas, barna haj és szemek. A kutyákról ment a beszélgetés, ami hálás téma. Nekem többféle is volt, ismerem is őket, úgyhogy nem kellett sok idő a közös hullámhosszhoz. Annyira, hogy hamar elkértem a számát és másnap fel is hívtam.

Kicsit mély (de nőiesen mély) hangja volt, ami elég izgató szerintem. Sokkal jobb, mint a cincogó, tipikus női hang. Sok mindenről beszéltünk, munka, pasik, nők és annyira megvolt az összhang, hogy szinte egymás mondatait fejeztük be. Még rá is kérdezett, hogy gondolatolvasó vagyok, vagy mi?

scared-woman.jpg

Sajnos ahelyett, hogy örültem volna ennek a fene nagy összhangnak, rossz emlékeket ébresztett bennem. Volt már pár posztom, amikor óriási volt köztem és az adott nő között az összhang, már-már álomszerű és ezek sosem végződtek jól. Mindig gyanús, ha túl szép, túl erős a közös hullámhossz. :P

Persze áthívtam pizzát sütni, amire sikerült rábeszélnem, mert eleinte vonakodott és inkább kávézni ment volna. A találkozóig még írogattunk és állandóan csipkelődött, amire ugyanúgy reagáltam. Jófejnek tűnt írásban.

Eljött a találkozó napja, és előtte jelezte, hogy késni fog (mint majdnem minden nő). Élőben is olyan volt, mint a képeken. Szép arca volt nagyon. Sétáltunk a lakásom felé és közben megtudtam, hogy sportol (volt azért rajta 3-4-5 kg felesleg, de csak a combokon), azért figyel, mit eszik. De most a pizza még belefér. Whiskeyt ittunk és közben megsütöttük a pizzát. Körbevezettem a lakásban és igyekeztem a fizikai kontaktot növelni. Véletlen hozzáértem a vállához, a lábához, ilyesmi.  Úgy láttam pozitív reakciókat kapok, hajcsavargatás, szemkontakt, mosoly.

_rnyn2esol_thumbnail-full012.jpg

Elkészült a pizza, megettük és túl voltunk két pohár whiskeyn, ami még nem sok. De a hangulat elég oldott volt a csókhoz. Visszacsókolt és csókolóztunk úgy 10 percen keresztül. Aztán leállított. Neki ez volt a harmadik randija online, de mivel 21 éves, előtte egy férfi volt az életében. Nem számított rá, hogy első randin lekapják. Gondolom, ahogy hevesedett a csók, úgy döbbent rá, hogy itt több is lehet. Mikor ezt realizálta, gyorsan visszavonulót fújt. Sajnos láttam, hogy ez egy határozott stop, nem amolyan tesztelős dolog, ezért le is álltam (most nehogy a komment szekcióban megint az legyen a téma, hogy honnan tudom, hogy "tesztelős" stop, vagy sem, mert tökön szúrom magam).

Zavarba jött, nagyobb zavarban volt, mint mikor találkoztunk. Csak akkor minek csókolt vissza és miért csináltuk 10 percen át? Csak arra tudok gondolni, amit fentebb írtam, akkor esett le neki, hogy itt még bármi is lehetne és ettől beparázott.

240_f_200737737_rgeim5ngfcwko0dqpermosf81qnoncqv.jpg

Nem erőltettem, de nem is kértem bocsánatot, nem volt miért. Megvolt a kémia, a férfinak ilyenkor be kell próbálkoznia. Ha megállít, akkor ennyi volt, ez van. Kikísértem, de séta közben nagyon érződött a távolságtartás, ami egészen addig nem is volt jelen. Szerintem nagyon megijedhetett. Azzal váltunk el, hogy majd beszélünk, de még aznap éjjel törölt az ismerősei közül badoon.

Újabb dolgok nyertek bizonyságot bennem.

  • Ha túl nagy az összhang, az rossz ómen! Ez már sokadik ilyen eset. Ha belegondolok, a jól végződő randijaimon sosem volt brutálisan nagy az összhang, vagy a közös hullámhossz.
  • Ha bevallja egy nő, hogy eddig 1 vagy 2 férfi volt az életében, akkor jobb passzolni. Esélyes, hogy túl „amatőr” és inkább a lassú víz partot mos elvet szereti. Azaz majd a harmadik randin lesz szex.
  • Amelyik nőnek túl kevés pasi volt az életében, az az ágyban sem szokott nagy szám lenni. Bár Helén esetében eddig nem jutottam el, de erős a gyanúm, hogy nem tartogatott volna sok meglepetést.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr8114320629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.12.03. 08:47:56

Biztos naiv vagyok, meg persze a történet szereplői is poétikusan ifjú korban voltak és a fiatalokra jellemző a szégyenlős hallgatás.
Fiúk lányok egyaránt. Ha hallgat akkor nem válik kiszolgáltatottá, nevetségessé. És a nevetségessé válás az rosszabb a halálnál is ebben a korban. Ahol nagymenőnek kell látszani minden áron.

De a posztbeli szituban simán fel lehetne dobni a kérdést: "mi a baj? azt éreztem hogy tetszett neked a csók, mitől lettél most ilyen távolságtartó?"
Ha érzi a csaj, hogy kiváncsi vagy a lelkére is, akkor biztos megnyilik és elindul egy párbeszéd. Még szex is simán lehetett volna.
Értem hogy ez nem macsós dolog, de igy sok veszteség is a pakliban van, mint ez a fenti eset is.

erkölcsi hulla 2018.12.03. 09:55:12

Az utolsó két pont egy átlagbétának vagy annak aki ráér 3 randira, hogy legyen valami és hosszabb távra tervez, vagy mert lusta több időt elbaszni online ismerkedésre, még vállalható.

erkölcsi hulla 2018.12.03. 09:57:35

@Árva Lányhaj: Ja, biztos megéri kérdőre vonni az elsőrandis fiatalka csajt, főleg egy neki érzékeny témában. Mi rossz történhet.

Úgy beszél mindenki a huszonévesekről (18-25?) mintha nem lennének kérdőre vonható felnőttek. Pedig de.

Wildschwein 2018.12.03. 10:23:13

"(most nehogy a komment szekcióban megint az legyen a téma, hogy honnan tudom, hogy "tesztelős" stop, vagy sem, mert tökön szúrom magam)"
Megszólítva érzem magam. Wolf, kérésed természetesen parancs (már csak azért is, mivel te vagy itten a főnök, oszt ha nem tetszik, amit kommentelgetek, akkor még a végén jól letiltasz). Tehát nem hozom fel ezt a témát újra. Különben is, a múltkor elmagyaráztad. Azt viszont nem értem, mi azzal a baj, ha valamire rákérdez a kommentelő? Van ennek a blognak egy erősen népnevelő jellege is, legalábbis nekem mindig is így jött át, és hát úgy tanul a béta, ha kérdez.

@erkölcsi hulla: "Ja, biztos megéri kérdőre vonni az elsőrandis fiatalka csajt, főleg egy neki érzékeny témában. Mi rossz történhet." A mai nap frappáns megjegyzése, lájkolom :)

erkölcsi hulla 2018.12.03. 10:55:28

@Árva Lányhaj: Én meg azt mondtam, hogy NE beszéljenek első randin ilyen sarkos és az egyik fél számára kínos, neadjisten megalázó kérdésről, ami kb számonkérésnek hat. Te nem tudsz olvasni?

2018.12.03. 12:37:38

Más aspektus és miről is szól akkor a nőknél a dolog?

"Eljött a találkozó napja, és előtte jelezte, hogy késni fog (mint majdnem minden nő). Élőben is olyan volt, mint a képeken. Szép arca volt nagyon. Sétáltunk a lakásom felé és közben megtudtam, hogy sportol "

Egy nagyon szép arcú nő, aki sportol és vélhetőleg szép alakja van is van, annak miért is kell társkeresőre regisztrálnia?
Nekem ez olyan, mint ha egy nagy bevásárlóközpontban dolgozó minden nap pizzát rendelne, mert nem tud máshol ételt vásárolni.

Az összes szép, jó alakú kívánatos nő, aki ilyenen regisztrált és nem a világ végén él és nem bezárkózva, az igazából defektes.
Mert olyan nincs, hogy egy elfogadhatóan kinéző nő normális természettel és igényekkel nem talál egy azaz 1 darab férfit a mindennapjaiban, nem találkozik a való életben egy olyan férfival, aki megfelelne.
És főleg ennyi nő, ilyen sokan.

Nem. Itt ez már problémát jelez, ott valami bibi van, ahogy írtam a fentebb lévő példámban, ez emberi jellem gond.

(Amin személy szerint nem is csodálkozom, mert a 98%-át defektes, maximum dugópajtásnak való egyénnek tartom a nők közül de semmi esetre sem valódi társnak az életben. )

LucretiaBorgia 2018.12.03. 13:50:22

@icipicicsipa:

"Hidd el a legtöbb nőnek az első ilyen szemét pasi után nem kell másik."

Mert ugye egy ember=egész csoport.
Sérült vadbarom.

Írtad a nemvagyokkötelező blogon 2018.11.19.21.21.11-kor
Rühellem az ilyen elcsépelt fordulatokat, de ezt érti a blogvilág: ez a jó öreg kettős mérce.

Nem vagyok troll, nem fogok ide írogatni, van saját blogunk, csak 1 perc különbséggel olvastam az idézett kommentedett ott és a kommentedet itt.
Itt se voltam.

2018.12.03. 14:24:54

@LucretiaBorgia:

Nem ,te hülye nő vagy.
A férfiak több év alatt megadják az esélyt folyamatosan a nőknek.
Olyat nem hallasz, hogy egy férfi a 15-20 éves korában lévő nagy szerelem miatt egész életében hibáztatja az egész női társadalmat, csak "utólagos", 30 feletti emberek tapasztalatait olvashatod.

Másrészt meg ott egy KONKRÉT történet volt, ahol leírva az esemény és válaszolva rá egy konkrét személytől, aki elismerte, hogy Egy azaz 1 ember által szerzett tapasztalatból vélelmezi azt, amit.
Itt meg akkor még egyszer elmondva, többször megadott "esély" évek alatt több férfi által megtapasztalt ugyan olyan helyzetekről beszélünk.

De nem fogja befogadni a női agyad, mert kevés vagy hozzá, az ösztöneid nem fogják engedni a logikus gondolkodást.

LucretiaBorgia 2018.12.03. 14:31:35

@icipicicsipa: Na akkor kapaszkodj ! Meg van ? Igazat adok. Ott valóban egy estről volt szó. És persze, hogy hülye vagyok, mert nem hülye nincs, Felfogtam, tehát ?
nyilván Neked nagyszámú saját és nem saját tapasztalatod van, amiből már lehet következtetni. Megkövetlek. Még mindig hülye vagyok, tudom. Gyorsan tanulok.
Ennyi. Mentem. Nem rontom a levegőt.

2018.12.03. 14:38:56

Remek.
Jól teszed.

erkölcsi hulla 2018.12.03. 15:41:41

@Árva Lányhaj: "pont hogy érzékenységgel, empátiával lehetne a kínos szitukat megoldani. Persze ajtóbecsapás is "megoldás" de akkor nincs dugás ugyebár. És ez a blog erre van kihegyezve."

Igen, érzékenységgel és empátiával sok mindent meg lehet oldani, de nem az első találkozáskor, értsd már meg. Ha te első találkozáskor lenyomsz egy ilyen "most miért nem akarsz dugni" témát, az inkább agresszív és pofátlan nyomulásnak hat. Ha 3 év együttélés után kérdezed meg, akkor lehet kapsz érdemi választ is.

erkölcsi hulla 2018.12.03. 16:50:31

@Árva Lányhaj: Egyetértek, hagyjuk. Valaki majd megmondja melyikünk nem érti a másikat.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.03. 18:50:46

„Ha bevallja egy nő, hogy eddig 1 vagy 2 férfi volt az életében”

Ezt a számot nyugodtan megszorozhatod 3-5-el.

„Amelyik nőnek túl kevés pasi volt az életében, az az ágyban sem szokott nagy szám lenni.”

Látom ezt a hülyeséget még mindig nem sikerült kinőnöd.

Ethan Wolf 2018.12.03. 18:54:46

@Wildschwein: Nem kell megszólítva érezned magad, poénnak írtam bele.

@LucretiaBorgia és @icipicicsipa: Csak kulturáltan, akinek gondja van a másikkal, az egyszerűen ne reagáljon az illetőre és kész. De személyeskedésig ne menjen el a dolog.

@icipicicsipa:
"Egy nagyon szép arcú nő, aki sportol és vélhetőleg szép alakja van is van, annak miért is kell társkeresőre regisztrálnia? "

Azt ne feledd, hogy a posztjaim nem időrendben vannak, és a többségük 2014-16 között történt. Mikor a tinder bejött hazánkba divat lett és fent volt mindenki, az értelmesek is. Ez tolta magával a többi társkereső appot és felületet is. Akkoriban nem volt nehéz értelmes és szép nőket találni akármelyik társkeresőn, mert divatja volt (Pesten legalábbis). De ezt már leírtam régebben is.

erkölcsi hulla 2018.12.04. 12:44:33

@Ethan Wolf: Manapság látod még bármi értelmét a társkeresőnek? Szoktad még használni, vagy végleg letetted? (igen olvastam az erről szóló cikkedet csak nem tudom mennyire aktuális még)

VT 135 2018.12.04. 18:16:39

Netes "pár"keresők news. Legalábbis nekem. Lehet, h nektek már feltűnt. Tudjátok mit vettem észre? Hogy 35-40 feletti nők képesek beírni a vágyott férfi rovatban, h "sportos, ne kopaszodjon, ne őszüljön". Ilyenkor tényleg nem tudom már, h sírjak-e vagy nevessek. Mert ha az életkorra 20-30 év közöttit írtak volna, akkor még csak-csak érteném, de így... Nekem ne mondja senki, h nem hibbant meg a világ!

VT 135 2018.12.04. 18:27:53

@Hatvanegy komment: Nem tudom, nő vagy-e, de ez ilyen tipikus női hiedelem, h ez az empátia, érzékenység segít. Mint a "csak légy udvarias és tiszteletteljes, az már félsiker" és hasonló bullshitek. Miközben a valóság az, h a bunkó, vagy egyszerre több nőt csaló-dugó férfiak utána epedezik és fut a nők tekintélyes része (a maradék meg álmodozik a Szőke Hercegről).
Talán, ha már komolyra fordult a kapcsolat, akkor vannak olyan helyzetek, mikor a férfi megteheti ezt. Akkor. De még akkor is a nő az, aki elsősorban így kell közeledjen a férfihoz, "lágyítsa", hiszen ezek női esszenciák, a nők erősek benne.

Ethan Wolf 2018.12.04. 19:24:55

@erkölcsi hulla: Most épp fent voltam tinderen két hetet és nem változott semmi. Szóval jelenleg nem érdemes energiát fektetni ezekbe.
Persze a lelkesedésem sem a régi :D

VT 135 2018.12.04. 20:54:11

@Ethan Wolf: Nekem is az a tapasztalatom, amit korábbi tesztjeid alapján írtál - sivatag... Írtam 20-40 között mindenféle korosztálynak, kb. 40 nőnek. Természetesen nem a "Szia!, Szép vagy, szívesen megismernélek" szöveggel, hiszen az ma már uncsi, hanem a szemtelenkedős stílusban. Mondjuk még élveztem is az írást (van hozzá tehetségem). :) De az eredmény: 40-ből 2 válaszolt, az egyik csak nevetett, semmi több reakció, ez ugye már sejthető, h nem akar többet, ami a második levelem válasz nélkül hagyásából ki is derült. A másik egy elvált, gyerekes 35 feletti nő volt, ő pár levelezés után megállapította, h én nem vagyok neki elég jó eltartó (persze nem ezt írta szó szerint, de számomra ez volt az értelme), meg ő merev az én stílusomhoz.
Namost ez az arány...
Mondom, egy-két évtizede min. 20 levélre jött néhány válasz és akkor még teljesen átlagos ismerkedési szöveget írtam, nem ilyen mást.

2018.12.05. 00:43:34

Ha már hasonlított a színésznőre a Nicole Kidman utáni poszt nyomán lehetett volna Liv Tyler a címe, ahol ezen a néven mented a számát is.:D
Önmagában a közös hullámhossz még nem feltétlen kizáró tényező. Nem lehet, hogy a jó összhang alatt fejben jobban megszépül a másik fél és olyan tulajdonságokkal lesz még felruházva, ami nincs meg benne? Nem lehet, hogy tényleg komolyabb kapcsolatot keresett vagy nem tudta még mit akar a hirtelen helyzet miatt?

countercunt 2018.12.05. 02:52:34

@Ethan Wolf: en Londonban vagyok, itt nekem a POF nevu app (plenty of fish) valt be, ingyenes es sokan vannak rajta. Akadnak persze buzisagai, pl. allitolag ha 10-en blokkolnak (nem ugy :D), akkor gyarilag letiltjak a profilodat, es vannak nok, akik akar azert is blokkolnak, ha nem valaszolsz nekik eleg gyorsan, amikor visszair 1-2 nap mulva (ez sajat tapasztalat). De a masodik profilom megvan honapok ota es eleg jol mukodik. Parszor probaltam viszont a POF-ot otthon is es teljes kapufa volt, tobb honap kulonbseggel ugyanaz a nehany no volt fenn es kb. egy sem valaszolt. Ha valakinek van errol Pesten tapasztalata, azt megkoszonnem ha megosztana. Ezen kivul egy happn nevu alkalmazast hasznaltam, aminek az a lenyege, hogy tartozkodasi hely alapjan mutat jelolteket, de osszeparositott a szomszedommal :D Ezt sem tudom, hogy Pesten mennyire jatszik. Ja most latom, hogy Wolf irt mar rola.
A tindert feladtam, amiota nem lehet normalis kamuprofilokat csinalni facebookon, illetve az egesz ELO-pontszamos kinlodast gorenysegnek tartom.

Krisz101 2018.12.05. 13:37:00

@countercunt: azt amerikában úgy becézik hogy plenty of whales :D

Krisz101 2018.12.05. 13:44:25

azt viszont továbbra sem tudjuk, hogyan tudsz közel 40 évesként folyamatosan 21-22 évesekkel találkozni... főleg badoorol ami tényleg a legkomolytalanabb, ez valami penthouse game amivel ezt összehozod?

poszthoz írnám hogy biztos nárci volt aki az elején mindig olyannak mutatja magát amilyennek a másik látni szeretné ezért szinte mindig garantált az összhang de 21 évesnél még nincsenek ezek kifejlődve, 24 év alatt gyerekek, aki saját magukkal sincseneek tisztában, nekem pl halálosan fárasztóak.

az erős vonzás alapja amúgy mindig a feszültség, a push pull, hogy azt érzi nem biztos hogy megkapja azt ami amúgy tetszik neki.
ha túl nagy az összhang lehet mesterségesen kellett volna kis feszültséget gerjesztened.

Krisz101 2018.12.05. 13:48:07

@erkölcsi hulla: szerintem simán érdemes energiát fektetni bele. Wolffal már az a baj, h automatikusan várná a sikereket, miközben a fegyverkezési verseny erősödik.

új fotóimmal engem pl rendszeresen vesznek fel kedvencnek Rvonalon azokkal egészz biztos h tudok randit összehozni, gyakorlatilag 95%-ban.

amerikában már az van h sokak számára nem működik a tinder, incel és incel közeli emberek, de ott mi még nem tartunk szerencsére.

Krisz101 2018.12.05. 13:52:20

@icipicicsipa: fáj nekik, hogy kimondod az igazságot, és egyre többen kapcsolódnak le a gépről. nem tudják kezelni ezt a helyzetet, hogy lehull az álarc. ezen kívül te az ékben vagy, tehát kivágod a biztosítékot.

azonban ha igy utánad jön, az IOI is azt tudod ugye? ki tudja...? lehet meg kéne fűznöd. Roosh is mindig ezzel jön hogy a 90% női hater-ei igazából csak a maszkulin energiájára jönnek, és simán széttennék neki a lábukat ha olyan a helyzet és nem kell tartaniuk a társadalom illetve intellektuális köreik megvetésétől ...

Krisz101 2018.12.05. 13:53:19

@LucretiaBorgia: te csak azt szeretnéd ha közben húznák a hajad és jól elvernék a segged.

countercunt 2018.12.05. 13:56:39

@Krisz101: mindenhol egyre tobb a dagadt, ezzel nincs mit csinalni, nem fogyaszthatod le az egesz vilagot, az legfeljebb Norbinak sikerulhet :D

2018.12.05. 15:37:15

@Krisz101:

Na igen, ezt észrevettem már több fórumon, YT-n női hozzászólásokból illetve témákból, hogy kezd például az MGTOW-ról a helyzet eljutni hozzájuk mint társadalmi folyamat illetve témaként - főleg USA-ról beszélek - és hát a válasz, a dolog kezelése kimarad abban - jó női szokás szerint ugye, csak az ösztön szint - hogy mekkora nyomorékok a palik, hogy ezt teszik .
Pedig mondjuk a témaindító a válás utáni "kirablása" a faszinak vagy a meetoo, amit logikusan érthetően körülírnak, de egyszerűen képtelen vele mit kezdeni.
Nem baj, az ingának vissza kell lendülnie és már ebben a visszalendülésben van, ezt már nem tudják megállítani.

Másik része:
Elképzelhető, persze.
Feltételezve ezt a helyzetet, nekem egyetlen egy nő sem ér meg ennyi energiát már illetve a végkifejlet max egy jó - vagy jó pár - dugás.
A nyugalmam IRL meg többet ér, erre jutottam így a negyedik X felett pár évvel.....

Untermensch4 2018.12.05. 18:22:39

@erkölcsi hulla: " Incelek, és kész."
Érdekes az indexes cikk...
"az USA nőgyűlölet nélkül is magasan a nemzetközi mezőny felett jár hasonló volumenű fegyveres mészárlásokban a laza fegyverbirtoklási törvények miatt"

Az iszlám gyökerek meg laza fegyvertörvények nélkül is mészárolnak... furcsa ok-okozati logika. A leglazább tagállami fegyvertartási törvények rode island-en vannak (amennyiben a helyi törvények hiánya lazaság, hisz' elég nekik a szövetségi szabályozás).

"...ezek a csoportok szinte teljesen átveszik az általuk megvetett liberális emberi jogi aktivista csoportok nyelvezetét gondolkodásmódját. Konkrétan olyan strukturális elnyomásról beszélnek, amilyen a baloldali csoportok szerint a feketéket, a nőket vagy a szexuális kisebbségeket érinti az USA-ban, csak szerintük ők számítanak az elnyomott csoportnak."
" a régi hierarchiákhoz való visszatérést támogatják, ugyanakkor ezeknek a hierarchiáknak a saját bevallásuk alapján is ők állnak a legalján. Ebben egyébként pontosan úgy viselkednek, ahogy szerintük az általuk megvetett liberális „hópihék", akik az elnyomott identitásuk védelmére hivatkozva zárkóznak el a vitáktól.

Ráadásul úgy sírják vissza a régi idők méltóságát, hogy olyan kifejezéseket használnak, mint például, hogy „levarrni a ribancokat". Két olyan dolgot akarnak egyszerre, ami üti egymást: egyrészt, hogy minden nő mindig legyen szexuálisan elérhető, de közben legyen erkölcsös is."

Krisz101 2018.12.06. 01:19:19

@erkölcsi hulla: igen, az index eszméletlen káros propagandát folytat ebben, face-től meg is kaptam az egyik ezévi 30 napos ban-om, amikor alájuk kommenteltem.

mindenféle témaelőkészítés nélkül, a legmélyebb vízbe ugrasztják az embereket, a legdurvább aspektusait hozzák át ennek a témának. egyfajta előzetes hangulatkeltéssel szervilisen benyalva az ezt majd terjeszteni akaró csoportoknak. (akik most még a migriknél meg a meetoonál tartanak csak)

a tálalás is gáz. a férfiakat negatív színben feltüntető aspektusait geek aprolékossággal elemezgetik, lemennek a net legmélyebb bugyraiba.
amikor viszont az okokról lenne szó, megelégednek egy délután 4 órai polkorrekt hiradó oknyomozási szintjével, demagóg evidenciákat puffogtatva, azt is feltételes módban, hogy azt "csak egyesek szerint" van úgy.

persze megint nők elnyomását vizionálják, a férfiak válás utáni kirablását és férfi öngyilkosságok elképesztő megemelkedéséről szót sem ejtve.

egyébként Roosh-ról is irtak egy gyalázkodó cikket még 2-3 éve, szerencsére nem volt érdemi visszhangja...

erkölcsi hulla 2018.12.06. 12:58:13

@zedsz ded: Jaja, egész jó kommentek vannak, szerintem törlésre is kerülnek hamarosan.

Untermensch4 2018.12.06. 22:30:33

@Krisz101: "persze megint nők elnyomását vizionálják, a férfiak válás utáni kirablását és férfi öngyilkosságok elképesztő megemelkedéséről szót sem ejtve"
Azoknál akik még nem voltak házasok nem igazán értem a "válás utáni kirablás" mint előzmény emlegetését...

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.06. 23:17:48

@Untermensch4: „Azoknál akik még nem voltak házasok nem igazán értem a "válás utáni kirablás" mint előzmény emlegetését... ”

Ha még nem voltam házas, akkor a válás utáni kirablás meg sem történik?

erkölcsi hulla 2018.12.06. 23:31:08

@Untermensch4: "Azoknál akik még nem voltak házasok nem igazán értem a "válás utáni kirablás" mint előzmény emlegetését..."

Mások hibájából tanul az ember. Csomó dologról pontosan tudom hogy nem akarom kipróbálni, mert szar.

Untermensch4 2018.12.07. 00:11:17

@The Cortez: Lásd "erkölcsi hulla" gondolatát. Átgondolod és nem sétálsz be egy olyan polgárjogi szerződésbe ami csak aranyásásra jó, főleg ha te nem az aranyásó vagy hanem a bánya.
Ha még nem voltál házas akkor személyesen neked nem lehet a házasságod a jelenbeli viselkedésed előzménye.

Untermensch4 2018.12.07. 00:12:16

@erkölcsi hulla: "Mások hibájából tanul az ember. Csomó dologról pontosan tudom hogy nem akarom kipróbálni, mert szar."

Na ilyeneket kéne posztolgatni az embereknek coelho meg sricsinmoj helyett.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.07. 16:01:34

@Untermensch4: „Ha még nem voltál házas akkor személyesen neked nem lehet a házasságod a jelenbeli viselkedésed előzménye. ”

Látom a gondolatát és csak őt tudom idézni: „Mások hibájából tanul az ember”

Untermensch4 2018.12.09. 08:59:52

@The Cortez: Igen, másik ember hibájából tanulni érdemes, nem pedig a harmadik emberen (akivel kapcsolatban a másik ember hibázott) bosszút állni. Főleg nem kollektív büntetésként, általánosítva...

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.12.09. 16:53:03

@Untermensch4: Ezt a kommentet félrecímezted. Javítsd és küld Claire-nek.

claire85 2018.12.09. 21:47:37

@The Cortez: El jutott, ne izgulj.

Annyit emlegettél , gondolom szeretnél vmi csodálatosan szépet írni. Ne fogd vissza magad, már olyan régóta szeretnéd kimondani.
Johet.
Hallgatlak

Krisz101 2018.12.10. 09:50:38

@Untermensch4: "Azoknál akik még nem voltak házasok" akkor nézz utána h amerikában most hány hónap után tekintenek házasságnak, élettársi kapcsolatnak, vagy "házasságra utaló magatartásnak" egy együttélős kapcsolatot.

van olyan állam ahol már pár hónap, utána gyakorlatilag válással egyenértékűen kezeli a bíróság, vagyonmegosztást, feleségtartás, sőt más porontyára gyerektartást is megitél a bíróság ha a pali volt olyan hülye hogy nála laktak, vagy közösen béreltek (amit szinte mindig a férfi fizet)

Untermensch4 2018.12.10. 10:09:45

@Krisz101: Ha már olyan szintre jutott a feminácizmus a jogszolgáltatásban hogy "házasságra utaló magatartás" létezik jogi érvként akkor bármilyen összeköltözéshez jó részletes szerződés kell.
Jó hogy ezt írtad mert így már érteni vélem a problémát.

Kulics 2018.12.10. 13:57:11

@Krisz101: érdemes nekünk azon keseregni hogy az usa bizonyos államaiban milyen idióta törvényeket találnak ki? Az látszik, hogy ebből a ballib pc terrorból már ott is elegük van az embereknek, ezért szavazták meg a még idiótább (csak más módon) Trumpot.
Szóval nem kéne világvégét vizionálni, ez nálunk nem fog begyűrűzni.
Mondjuk németország - svédország határeset, ott még dúl ez a pc vélemény terror.

Untermensch4 2018.12.10. 14:38:03

@Kulics: "Szóval nem kéne világvégét vizionálni, ez nálunk nem fog begyűrűzni."
Akkor nem tud a hülyeség begyűrűzni ha időben elkezdődik a megelőzés.
De ne hidd el nekem, kérdezz meg random kiválasztott nőket h szerintük nálunk is kellene-e alapesetben válás után az usa-beli mintára "feleségtartás"?

Aztán gondolj bele hogy ha a ffiak korábban halnak (tehát a szavazók nagyobb arányban nők), a nyugdíj-piramisjáték összeomlására kitalált törvényi bűvésztrükk a szülők eltartásáról a nőket is érinti, vajon mire gondolhat az infók összevetéséből az egységsugarú populista politikus?

Wildschwein 2018.12.11. 17:51:01

@Kulics: "Szóval nem kéne világvégét vizionálni, ez nálunk nem fog begyűrűzni.
Mondjuk németország - svédország határeset, ott még dúl ez a pc vélemény terror."
Ezt most úgy mondod, mintha annyi lenne az egész, hogy az inga eddig kilengett az egyik irányba, de már elérte (vagy hamarosan eléri) a végpontot, aztán majd visszalendül. Pedig nem. Ez nem egy ide-oda mozgó változás, hanem egy visszafordíthatatlan, egyirányú folyamat. A németeknek és a svédeknek végük. Lehet, hogy az országuk, mint politikai egység megmarad, de a kulturájuk eltűnik, 50 év múlva nem fog létezni. Most még csúcsra jár náluk a feminizmus, de ez olyan, mint egy daganat, elpusztítja a gazdatestet, azután pedig ő maga is elpusztul, a helyébe pedig benyomul egy másik, egészségesebb kultúra. Ezt visszafordítani csak olyan drasztikus beavatkozással lehetne, amire semmi esély nincs.
Enjoy the decline.

Krisz101 2018.12.12. 11:01:41

@Kulics: "ez nálunk nem fog begyűrűzni." - hogy mi van????

Krisz101 2018.12.12. 11:04:06

@Wildschwein: bizony bizony! örülhetünk ha egyáltalán valami ingaszerű visszalengést időnként ki tudunk préselni belőle, és a mi életünkben még nem következik be. nem is értem egyeseknél ezt a kincstári optimizmust.

VT 135 2018.12.12. 18:43:09

@Krisz101: Szerintem van rá esély, h átalakul. Csak nem úgy, ahogy egyesek képzelik: vagy úgy, h a társadalom világnézete, egymáshoz kapcsolódása alapjaiban alakul át és ennek része lesz egy egészséges férfi-női kapcsolat és szerep is. Vagy úgy, h kiírtjuk magunkat egy-két generáción belül a Földről - ez is egy változás. :) (...és ha így folytatjuk, ez tényleg bekövetkezik). Vagy valamilyen csoda folytán nem írtjuk ki magunkat, csak visszamegyünk a kőkorszakba, vagy Mad Max világba. Ez esetben szintén visszarázódnak a nemi szerepek.

Kulics 2018.12.13. 09:26:24

@Krisz101: Mit nem értesz?
A politically correct kettősmércés kultúrmarxista balliberális terro brigádok, ami az usában a clinton idején fordultak pusztitóba, az láthatóan már ott is lehanyatlóban van, hiszen trumpot szavazták meg. Persze hollywood meg a sziliciumvölgy még tartja magát de szerintem ott is le fog áldozni.
Itthon (Magyarországon) meg pont a balliberálisokkal ellentétes folyamatok vannak. orbánék nem tolják ezt a femináci szekeret.
Ezzel sem értesz egyet?

Krisz101 2018.12.13. 10:15:45

@Kulics: te most trollkodsz velem? a sajtóban minden héten több ilyen push-olt cikk van, a mai győngyszem pl:
index.hu/kultur/2018/12/12/baby_its_cold_outside_nemi_eroszak_rape_culture_szexualis_zaklatas_frank_loesser_dean_martin_michael_buble/

kit érdekel h orbán mit tol, tegnap láttuk is mennyire tetszik az embereknek.
egy gyökér aki a lehető legrosszabb irányba viszi az országot, egy kamu jobboldalisággal aminek az alapja a lopás és a migránsok elleni védelemmel van megideologizálva. 90%lopás, 10% pozitiv intézkedés a migrik ellen, azt azzal vége is.
ha ez bedől, 100 évig nem fognak itt jobboldali kormányt megszavazni.

miközben ez a feminista szar meg szivárog be a küszöb alatt és már most óriási társadalmi háttérrel rendelkezik a fiatalok körében, lásd ceusok stb, akik 5-10 év múlva valami komoly cégnél v startapnál lesznek közép/felsővezetők.

az összes nagy cégnek, multinak, stb a gerinctelen, jellemtelen vezetője a homokozás, genderbuzulás mellett áll ki meg szivárványos zászló alatt csinál hülyét magából a fizetésemelésért.

az összes eu-s pénzből csinált alapítványoztatás, utaztatás, ösztöndijazgatás, konferenciázgatás továbbra is a libsi oldalnak van tolva, ebben semmi érdemi változás nincs.

egy dolog miatt nem gyűrűzött még be hozzánk teljes erővel, az pedig a kelet európaiak tulajdonsága, hogy tradicionálisabbak, hagyományosan nagyobb ellenállással rendelkezünk az ilyen degenerációk ellen, de ez is már folyamatosan épül le, a mostani 20-25 éves korosztály sajnos teljesen nyitott erre, ráadásul annak ellenéreelképesztően tájékozatlan, hogy sokkal több lehetősége lenne tájékozódni, mint nekünk volt 25 évesen.

nagyon erős kincstári optimizmust sejtek a szavaid mögött.

Krisz101 2018.12.13. 10:17:16

@Kulics: ehhez kell kommentár?
"Ezt a gondolkodást még olyan apróságok is erősítik nap mint nap, mint a szóhasználat: hogy a férfiak „megszerzik”, „meghódítják” a nőket, a nők pedig „odaadják” vagy „tartogatják” magukat. Mintha a szex egy játszma lenne, vagy rosszabb esetben egy harc, amiben van nyertes és alul maradó fél, nem pedig egy olyan dolog, amit mindkét félnek ugyanannyira kellene élveznie, és amit mindkét félnek ugyanannyira jogában áll akárhányszor kezdeményezni vagy elutasítani. És ez nem csak a nőkre vonatkozik, hanem például olyasmikre is, ha lebuzizzák a férfiakat, akik visszautasítják a szexet.

Pedig amennyiben az az alap, hogy a nőknek akkor is kéretniük kell magukat, amikor amúgy ők is szexet akarnak, az egyúttal azt is jelenti, hogy a nem tényleg nem minden esetben jelent nemet. Márpedig nincs is nagyobb alapvetés a témában, mint hogy a zaklatás és az erőszak elleni küzdelem nulladik lépése, ha mindig mindenki elfogadja, hogy a nem az nemet jelent, nem pedig talánt, és pláne nem igent."

Kulics 2018.12.13. 10:29:32

@Krisz101: Megengeded nekem, hogy én máshogy lássam a világot?
Én látok tendenciákat, hogy ez az elmebeteg genderizmus háttérbe fog szorulni.
Írtam, hogy hollywood és a sziliciumvölgyben tolják ezt full retard-ba. És ez túl nagy publicitást kap ami torzitja a valóságot.

VT 135 2018.12.13. 17:56:04

@Kulics: Sajnos szerintem is túl optimista vagy ez ügyben. Ha néznéd a témában vágó angol nyelvű youtube videókat nyugatról (Európa, USA, Ausztrália), akkor láthatnád, h az elmebaj és annak következményei egyre csak súlyosbodnak. Nálunk meg úgy lehetne jellemezni, h egyelőre a gát még kitart, de könnyedán áttörhet és alatta azért szépen folyik át... De mint említettem, érdemes a férfi-női viszonyt is az össztársadalmi, kultúrális, civilizációs válság egy - még csak nem is központi - kivetüléseként látni. Ez csak egy következménye a válságnak.

VT 135 2018.12.13. 17:57:25

@VT 135: Eleve messiásvárás egy-egy politikustól, vagy párttól várni bármiféle érdemi változást elképzelni. Ezek csak cserélhető, színes előlapjai a rendszernek. A rendszert pedig nem lehet a rendszeren belül, a rendszer szabályait követve, a rendszer tagjaival megváltoztatni.

2018.12.13. 23:03:41

@Krisz101: Van egy könyv, ami 1985-ben íródott a magyarok szexuális szokásait tárgyalva témánként anonim nő vagy férfi megszólalásával. Mondani se kell már akkor se voltak szentek csak nem voltak ezek a jelenségek annyira kirakatban, mint most. A könyvből idézek egy ezzel kapcsolatos férfinyilatkozatot, aki a nem egyértelmű női jelekről beszélt:

"Mostanában kezdem megérteni a nőket. Fiatal korában az ember-amikor még a kulcslyukat is megtámadná-nem érti, hogy a nők miért ellenkeznek, pedig látszik rajtuk, hogy akarják. Én ezt mindig személyes sértésnek vettem, és nemegyszer odébbálltam. Azt hittem, szórakozni akarnak velem. Most már szívesen veszem, ha besegítenek, most már én is keresem azokat a helyzeteket, amelyekből a legjobban meg lehet játszani a labdát".

Nem kell írni mire emlékeztet ez, mikor több volt a tabu nálunk.

erkölcsi hulla 2018.12.18. 20:48:09

@M87: "pedig látszik rajtuk, hogy akarják" - Akarják, csak nem vele(d). Ez a lényeg.

2018.12.21. 22:42:39

@erkölcsi hulla: Ha értelmezted az idézett szöveget odaírtam, hogy egy könyvből van. A lényege, hogy ez nem új keletű jelenség. Az említett időszakban nem volt még internet ilyen témáknak.
süti beállítások módosítása