Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Kata kézimunkázik

2019. március 04. - Ethan Wolf

49104186-nervous-angry-young-woman-in-glasses-with-aggressive-negative-face-showing-fists-on-blue-background.jpg

A bemutatkozó szövegmezőbe azt írta, hogy „légy kreatív”. Vérszemet kaptam, elvégre én az volnék. Írtam is neki, amire hamarosan válasz érkezett és beszélgetni kezdtünk. 20 éves. zöld szem, barna haj, hipszter szemüveg, átlagos testalkat. Nem az a főnyeremény, de az a típus, akit levarrnál párszor. Komolyra alkalmatlan, 20 éves...

Beszélgetés közben végig tesztelt, legalábbis azt éreztem. Folyton próbált olyan helyzetbe hozni, hogy vagy visszakoznom kelljen, vagy esdekelnem. Egyiket sem tettem. Hogy érthetőbb legyen, ez az a fajta viselkedés egy fiatal csajtól, mikor poénkodtok, veszi a lapot, visszapoénkodik, majd hirtelen az egyik poénon (ami semmivel sem durvább, mint az előzőek) besértődik. Ez a megjátszott hiszti. Az ilyet ma már úgy baszom ki, hogy a lába sem éri a földet, de akkor még nem ismertem rendesen ezt a típust.

33321721-frau-tr_gt-hut-machen-faust-handgeste-in-richtung-kamera.jpg

Azt viszont tudtam, hogy ilyen esetekben a legrosszabb, amit tehetsz, ha behódolsz és kisunnyogsz a poén mögül. Nem szabad. Ki kell állni amellett, amit mondtál és idővel lehiggad. Ez meg is történt és ment tovább a beszélgetést. Még  2-3 ilyen eset volt a találkozót megelőzően (amire könnyen rávettem). Aznap este írt, hogy nem fog odaérni a megbeszélt helyre. Egy bizonyos ponton találkoztunk, de a cél, hogy nálam kávézzunk. Erre könnyedén rávettem, annak ellenére, hogy kicsit visszakozott. Sebaj, csúsztattuk egy órával a dolgot, bár sosem jó jel, ha valakinek hirtelen közbejön valami. De szerencsére eljött.

Élőben is olyan volt, mint a képein, mosolygott, én is mosolyogtam, puszi-puszi. Elindultunk felém és gyorsan oldottam is a kezdeti zavart. Vette a lapot és mindenen nevetett, de még útközben is kaptam egy műhisztit, műbesértődést, de aztán elnevette magát. :P

Megittunk egy kávét nálam, körbevezettem közben, aztán kicsit beszélgettünk. Ő nem akar párkapcsolatot, csak a szex kedvéért ismerkedik. Megpróbálta előadni, hogy a férfiak mennyire kiakadnak, mikor ezt elmondja. Na persze, ezt azok a nők mondják, akik azt hiszik, ismerik a férfiakat. Most egy férfi miért akadna ki azon, hogy egy nő nem akar kapcsolatot csak szexet? Ez nekünk a mennyország baszod. Ez már egy gyanús jel. Aztán a következő, mikor azt mondta, hogy legalább 200 randija volt már netről. És ennek a felével le is feküdt. Azért egy nő ilyet nem árul el első alkalommal, akkor sem ha igaz, akkor sem, ha nagyon egyenes a csaj. Ez tipikus fellengzős, „sok pasival voltam, tudom mitől döglik a légy” csaj. Magyarul kamu. Ez volt a második jel.

slimandsexyarmsworkout52.jpg

Próbáltam átkarolni, majd megcsókolni, de nem hagyta. Ez egyértelmű jel minden esetben. De rögtön kimagyarázta, hogy viszolyog, mikor megérintik és csókolózni sem szeret. Ez már felvetett érdekes kérdéseket. Akkor hogy megy az előjáték? Kérdeztem, de csak megvonta a vállát és egy olyan ordenáré közhely szarral reagált, hogy „tudom, nehéz eset vagyok”.

Amikor egy csaj azt mondja, hogy „nehéz eset vagyok”, akkor azonnal baszd ki a picsába, mert csak egy hazudós hisztis picsával van dolgod és tuti nem lesz szex. :P

Szóval lefeküdt vagy 100 pasival, úgy hogy azoknak előjáték nélkül kellett lázba hozniuk őt? Hogy? :P Még utoljára megpróbáltam egy bevált dolgot...megfogtam a kezét és a gatyámhoz húztam, hogy érezze hogy merev vagyok. Igazából azt sem tudom, mitől lettem merev, de talán a dekoltázsa miatt. Iszonyat szép mellei voltak, vagyis a formái. Megmarkolászta, majd azt mondta, hogy Ő első alkalommal nem szexxel. Fasza mondom, mert a beszélgetéseink is ekörül forogtak, akkor ezt kicsit korábban is közölhetted volna. Nem szó szerint mondtam, hanem félvállról véve, mintha le se szarnám. Aztán kitalálta, hogy épp megjött. Mondom, engem nem zavar. De őt igen. Aki lefeküdt 100 pasival, az nekem nem mondja, hogy nem dugott még menstruáció közben. De egye kutya, elhiszem.

2.jpg

Azt mondta, hogy gatyán keresztül is szép formája van a farkamnak. Letoltam a gatyát, megfogtam a kezét és odahúztam. Elkezdte kiverni, de nem akarta a száját használni, nem mondta miért. Viszont nem volt valami rutinos. Elég bénácskán csinálta és kicsit zavartan is. Annyira bénácskán, hogy hamarosan kellemetlen lett és kértem, hogy inkább hagyjuk. :D

Ekkor már tudtam, hogy igazam volt, ez egy tipikus nagyszájú csaj, aki el akarja hitetni velem, hogy mekkora szexmester. Még kicsapatni sem tudja rendesen. Szerintem levágta Ő, hogy én már tudom, hogy csak kamuzik. Próbálta játszani a szexistennőt, de az előadás már szánalmas volt. Vissza is vettem a gatyám, hogy ne legyen még szánalmasabb :D :D :D

Mindegy, megkértem, hogy lassan távozzon, mert aludnom kell, másnap randizom egy 10/9-es csajjal. Azt hiszem, megsértődött, nem tudom biztosan, de nem is érdekel. :P Kikísértem az ajtómig.

Két nappal később írt, hogy mikor tudunk találkozni. Válaszoltam, hogy semmikor, mert túl tapasztalatlan nekem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr4514643894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Helló Leó! 2019.03.04. 10:07:24

Bezony-bezony, a nők nagy részének fogalma sincs, hogy is kéne jól kézimunkázni. Legtöbbjüket meg kell tanítani.
Két nagy probléma szokott előfordulni: az egyik az, hogy úgy fogják meg, mint egy tollpihét, a másik az, hogy két milliméter mozognak fel, kettőt le.
Markold meg rendesen, Bébi, és nagyobb amplitúdóval mozogj! :)

2019.03.04. 10:12:38

" Komolyra alkalmatlan, 20 éves..."

Szeretnélek megvigasztalni, hogy még egy 50 éves is komolytalan.
Sokadszorra megint: a korral a lexikális tudás képes náluk fejlődni, a jellem nem.
Amit "komolynak" gondolunk hozzáállásban, az náluk - fájdalmas - kompromisszum, hogy kiestek a körhintából.

erkölcsi hulla 2019.03.04. 14:43:01

"Az ilyet ma már úgy baszom ki, hogy a lába sem éri a földet, de akkor még nem ismertem rendesen ezt a típust."
:D
"Ki kell állni amellett, amit mondtál és idővel lehiggad. "
Mint egy kibaszott palotapincsi :D
Konkrétan úgy kell kezelni, mint ahogyan egy hisztis kislányt kezelne az erélyes apja, aki nem volt neki.
Vagy mint egy bipoláris beteget.

VT 135 2019.03.04. 20:40:40

@erkölcsi hulla:
"Vagy mint egy bipoláris beteget."
Azt hogy kell kezelni?

2019.03.05. 06:32:39

@VT 135:
"Azt hogy kell kezelni? "

Nagyon-nagyon messziről....
süti beállítások módosítása