Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Hisztis Hanna

2019. április 01. - Ethan Wolf

12_2.jpg

Történetünk kiindulópontja a tinder, ahol megpillantottam ezt a fekete hajú, kékszemű lányt. A képein látszódott, hogy van rajta 6-7 kg plusz, de viszonylag egyenletesen elosztva, szóval amolyan curvy kategória. Állatbolond, így könnyen kezdtünk beszélgetni a kutyákról. Egyikünk sem híve az online kapcsolattartásnak, ezért másnap estére meg is beszéltünk találkozót a hősök terére.

park-love12.jpg

Persze próbálkoztam azzal, hogy a lakásomhoz közelebbre szervezem a randit, de mindenképp sétálni akart és mint kiderült, két éve, mióta pesten van, még nem járt a városligetben. Gondoltam, egye fene sétáljunk arra. Pár perccel előtte értem oda, könnyen beazonosítottam, elegáns fehér egyberuhában volt. Épp valami rendezvényen volt napközben és onnan jött, ezért volt kicsípve.

Mosoly és puszi, majd séta a városligetbe. Ez a csaj mindenre rácsodálkozott, a tóra, a várra, a szobrokra. Tényleg sosem járt ott, de ezentúl rendszeresen látogatni fogja. Leültünk egy padra és kiveséztük a tinderes felhozatalt. Nem értettünk egyet abban, hogy szerinte hogy lehet egy éjszakás kapcsolatokba belemenni. Én elmagyaráztam, hogy a dolog nem feltétlen elhatározás kérdése, csak részben. Ha szinglik vagytok és van kémia, akkor miért fosztanád meg magad egy kellemes estétől? Aki csak komoly kapcsolat reményében szexxel, az szerintem eszközként tekint rá és én magam ódzkodok az ilyen nőktől. Már itt sejtettem, hogy nem fogom tudni hazavinni, de hát ez van. Szerencsére a beszélgetés kellemes volt és nem egymás szapulása ment. :P

blurred-couple-from-behind-sitting-on-park-bench-austockphoto-0000472192.jpg

Közben sétáltunk és a kacsákat néztük a tavon. Ott voltunk a parkban úgy három órán keresztül, ránk is sötétedett. Közben láttam tőle jeleket, hajcsavargatás, szemkontakt, még a combomhoz is hozzáért, ami elég egyértelmű. Megpróbáltam megcsókolni, mikor a lépcsőkön ültünk, de elhajolt. Kicsit kínos volt, úgyhogy megint sétáltunk. Arról beszélt, hogy nem vártam ki a megfelelő pillanatot a csókra. Nem értettem, hisz a pillanat megfelelő volt, sötétedés, tó, kevesen is voltak arra, minden adott volt. Szerinte nem az volt a megfelelő pillanat. Mikor megkérdeztem, hogy melyik lenne az, arra nem kaptam értelmes választ. Annyit, hogy nekem kéne megteremtenem a megfelelő pillanatot. Itt már tudtam, hogy egy tipikus „hercegnővel” van dolgom, akinek agyára ment a romantika. :)

Még egy próbálkozásom volt, mikor megálltunk a hold fénye által megvilágított tisztáson. Ha nem ez a tökéletes pillanat, akkor semmi sem az. Ez sem volt az, elfordult. Itt én érezhetően visszavettem, már csak a végét vártam. Szívem szerint elsétáltam volna a picsába, ő meg találjon ki onnan, de azt azért mégsem. Nem az volt a bajom, hogy nem csókolt, hanem hogy közben annyi jelet küldött rám, hogy ez EGYÉRTELMŰ volt. Azt éreztem, hogy csak szopat, direkt küldi a jeleket, hogy aztán lepattintson. Elkezdtem nézegetni az órámat egyre gyakrabban, majd leszarva az etikettet a szeme előtt folytattam tinder beszélgetéseket másokkal. A kis féltékenyé tevő akcióm eredményt hozott, mert percekkel azután Ő csókolt meg engem. Na, itt már tudtam, hogy csak szórakozott. Ugyanis, a pillanat, amikor megcsókolt épp olyan volt, mint mikor én próbálkoztam. Nem láttam a helyzetben a különbséget. Vagyis de. Rájött, hogy simán pattintom és keresek mást, ezért kicsit belehúzott.

image-name2.jpg

Sétáltunk még és közben mesélte, hogy a lakótársnője hetente hazavisz egy pasit, pedig elvileg érzékeny az érintésre. ?!? Nem szereti ha hozzáérnek, semmilyen formában. Ez érdekes, akkor mégis, hogy tud szexelni valakivel. De állítólag hetente visz haza pasikat, akkor azokkal hogy tud? Szerintem ez valami kamu történet lehetett, vagy nem tudom, mert elég fura. Ha valaki idegenkedik egy másik ember érintésétől, akkor hosszas ismerkedés után szexelhet valakivel, de hogy minden héten mással, azt kétlem. UPDATE: azóta volt olyan randim, ahol a nő ecsetelte, hogy nem szereti, ha megérintik. Gondolom, ez inkább annyit tesz, hogy én ne érintsem meg. 

Pedzegettem, hogy sétáljunk felém, de nem akart jönni. Mindenféle kifogást kaptam, de éreztem, hogy mind kamu. Kicsit idegesített már ezzel a sok faszsággal, szóval mondtam, hogy akkor induljon mindegyikünk haza. Még azt is eleresztettem, hogy a lakótársával kellett volna randiznom. :)

Elkísértem egy buszig, majd hátat fordítottam és hazasétáltam. Reggel írtam, hogy rendben hazaért-e. Igen, úgyhogy részemről ennyi volt, töröltem.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr3014690236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildschwein 2019.04.01. 11:08:09

"Már itt sejtettem, hogy nem fogom tudni hazavinni"
Itt már miből sejtetted? Máskor is volt dolgod olyan nővel, aki világosan elmondta, hogy nem híve az egyéjszakás kapcsolatoknak, aztán mégis meggyőzted. Sőt, elég sok ilyen volt, úgy emlékszem :)

"A kis féltékenyé tevő akcióm eredményt hozott, mert percekkel azután Ő csókolt meg engem."
Tényleg tankönyvi példa. Hihetetlen, hogy mennyire manipulálhatók a nők, ha valaki kiismeri a működésüket _és_ alkalmazza is ezt a tudást.

"részemről ennyi volt, töröltem."
Pedig érdekes lett volna megvárni, hogy ő vajon forszírozza-e a következő találkozást.

Egyébként meg jó az a tóparti kép :)

VT 135 2019.04.01. 17:44:10

@Wildschwein: Ja, de nem városligeti, bár hasonlít. :)

2019.04.02. 19:05:28

Ez mintapéldája volt azoknek a lotyóknak akire nem csak tíz percet az idődből, de ide egy sort is kár volt pazarolni, rutinosabb versenyző max egy tucat levélváltásból levágja egy ilyen bukszáva hogy mire is számíthat
Alap típusa egy tipikus vidéki közepesen ostoba bugris picsának aki jobb ötlet híján a saját nyomora elől Pestre menekült, de pont olyan igénytelen ötletek nélkül élő nyomorék maradt mint volt, viszont legalább kitűnő táptalaj az undorító emancipált életvitelre, ami minden irányból támadja a korlátolt agyát,
lásd itt a fehérmájú lakótársnője aki élelmes módon hetente más pasival dugatja meg magát ezzel súlyos komplexust okozva az ilyen szerencsétlen tirpákoknak.

Persze próbálja erőltetni a rutinos farok bűvölőt, csak ugye ehhez ha kétszer születne újjá se volna elég tehetsége :D
szinte előre látom az egész élet történetet, pár év múlva teledumája az ostoba a fejét valami lecsúszott életű faszfej, felcsináltatja magát vele, aztán pár év múlva ott találja magát az egyik alulfizetett droid gyárban ahol betanított munkát végez 3 műszakban, hogy a fattyú gyerekét el tudja tartani, a faszi meg akivel felcsináltatta magát már ki tudja addigra Hol jár. A menthetetlenül egyszerű magyar nők nagy drámája...

2019.04.02. 19:11:09

@Wildschwein:
Ez szinte egy ócska komédiába illő jelenet lehetett ahogy ilyen könnyen felültették ezt a hülye kis pisist ezzel a középkori költészet idején is szakállas "féltékennyé teszlek" trükkel

Egy ilyennel a naplementét sem lenne érdemes megvárni, nem nem azt hogy mégis mit akar lépni ezek után ;)
szerintem ha ezt elmesélte egy ribanc hajlamú barátnőjének az visítva röhögte ki, aztán kioktatta az összes hibáról amit vétett csak ez alatt az egy eset alatt.

Krisz101 2019.04.04. 16:40:07

jézus mekkora katyvasz

Krisz101 2019.04.04. 17:28:35

@Wildschwein: véleményem általában a posztról:
amikor a randin a tinderes felhozatal a téma, illetve az éppen folyó randival kapcsolatban történik logikai szintű megbeszélés h mit is kellett volna csinálni pár perccel hamarabb az óriási red flag. nagyon gáz. (nem kézilabda meccs ez)

lehet beszélni tárkereső témáról de csakis úgy h te tartod a keretet és a csajt húzod/kifigurázód. pl halmozza a randikat, v nagyon rá van szorulva a randikra. tehát kijelölsz neki egy szerepet.
a saját sikereidről szintén polarizálva, komolytalanul beszélhetsz csak, pl szűz vagyok még vagy most jöttem az előző randiról, és hasonlók. helyzetfüggő ugye, hogy melyik fér bele.
szexet, első éjszakás dugást szóba nem hozunk, csak áttételes utalással.
amikor a bnőjét szóba hozta: "figyelj nem azért vagyok most itt h a bnődnek adjak párkapcsolati tanácsokat, de 3asban/egy másik alkalommal megbeszélhetjük stb"
vagy "nagyon örülök, hogy ennyire adsz a tapasztalatomra, még milyen egyéb dologban szeretnéd az irányításomat, stb"
nyilván lehet ezt finomabban is közölni, de ha lényegében ezt nem tudja kommunikálni vagy nem ez az első reakciója ez, akkor ott a srác kerete nem elég erős.

fentiek a game-nek a kommunikációs része, érezni hogy meddig mehetsz el, amiben rengeteget lehet fejlődni, bármit is mondanak az itt jelen levő, game-et tagadó emberkék. és én ebben randik nélkül is tudtam fejlődni, az elmélet is segített aztán élesben.

a társkeresés érdemi, logikai kibeszélése azért sem jó, mert azt kommunikálja a nő felé, hogy töröd a fejed rajta, ergo nincs elég opciód. mindenképp el kell komolytalankodni, hogy azt érezze, leszarod a témát mert megteheted.

ezek után nem csodálkozom h nem volt meg a romantikus alap a csókhoz, bár a csaj is szórakozgatott. ilyen előzményeknél 1 dolgot érdemes kipróbálni. úgy teszel mintha csókolnál, de csak végighúzod az arcod az arcán, esetleg a fülénél kötsz ki, nem tudom, ahogy jön. de nagyon határozottan kell.
ha nyugtázza, jó. ha kérdőre von, jöhet a "ugye nem gondoltad hogy már most csókolózni fogunk bla bla"

ellenben ha úgy húzza el a fejét, h meg sem tudod érinteni, így hátrahőköl, az szerintem nagyon prosztó, udvariatlan dolog a nő részéről, és azonnal be kell fejezni a randit.

2019.04.05. 12:27:09

Kicsit off topic de szerintem érdekes (egyesek szerint áprilisi tréfa):

heartiste.wordpress.com/2019/04/04/online-dating-is-pointless-for-87-of-men/

Ha ez igaz, akkor a Tinder épp kísérletezik a férfiak magasságának verifikációjával (bocsánat a kifejezésért).

Gondolom női testsúly ellenőrzés az nem lesz :)

A videó végén felteszik a kérdést, hogy milyen egyéb feature legyen még ezzel kapcsolatban, azaz mit kellene a nőknek hitelt érdemlően igazolni: előző partnerek száma, "arc smink nélkül", mennyire bolond, punci "tágsága", szűzhártya :D

Mivel egészítenétek ki?

2019.04.06. 16:58:34

@Krisz101:
normális nő ha ilyen kategória esetleg létezne online társkeresőkön, de nem létezik úgy otthagy egy ilyen erőletett kabaré után a picsába mint riska a szarát!

persze az se járható út hogy bétásítja magát valaki ilyen témákkal hogy randi tapasztalatokról beszélget a csajjal.

Krisz101 2019.04.17. 00:10:37

@M87: helló. nem hazugság v szerepjátszás. ha olyat játszol el, ami amúgy közel áll a személyiségedhez, akkor előbb utóbb a részévé válik. És hiteles is lesz.
egy jó salesman se játszik már egy idő után, hanem IQból nyomja ha álmából felkeltik akkor is

sehol nincsen leírva hogy a személyiségnek ugyanolyannak kell maradnia egy élet folyamán, az jelentős mértékben is megváltozhat. ha másért nem hát traumák hatására, de jobb ha valami (ön)képzés hatására.

és akkor az olyan személyiségjegyekről még nem is beszéltem ami eleve megvan valakiben, csak a társadalom fals nyomása, vagy neveltetés, agymosás hatására elnyomta magában.

davidlejardin 2019.04.17. 09:20:17

@Krisz101:
Ehhez a kommentedhez tudok nagyon kapcsolódni. Egészen addig amíg nem fedeztem fel a "gamet" mindig azt hittem magamról, hogy nem vagyok elég jó, vagy hogy hiába erőlködöm nem lesz előrelépés.
Ezek mind korábbi traumákból eredtek, gyermekkorból amikor a szüleimnek soha semmi nem volt jó ugyanakkor nem is hagyták, hogy barmilyen tehetségemet kibontakoztassam.

Aztán egy újabb trauma kellett - exbarátnő elvesztése- hogy rájöjjek ez igy nem mehet tovább, mert nem tart semerre az életem.
Akkor találtam rá erre a blogra, illetve ennek következményeképpen további hasznos forrásokra. Az út elején vagyok, de érzem a fejlődést is.

Én úgy gondolom, hogy amikor gamelek vagy bármi társas kommunikációt folytatok nem szerepjátszást folytatok, egész egyszerűen a bennem rejlő potenciált próbálom realizálni. Mind személyiségben, mind viselkedésben és életvitelben.

Nem szorosan függ össze, de hamarosan elkezdem a saját vállalkozásomat amiben nagy reményeim vannak. Úgy gondolom közvetve ez is annak köszönhető hogy rátaláltam a game-re, magasabb lett a stressztürésem és képes vagyok több rizikót vállalni.

Untermensch4 2019.04.17. 19:38:26

@davidlejardin: "magasabb lett a stressztürésem és képes vagyok több rizikót vállalni."
Annyira azért nem hogy megkockáztass egy szerelmet.

"Én úgy gondolom, hogy amikor gamelek vagy bármi társas kommunikációt folytatok nem szerepjátszást folytatok, egész egyszerűen a bennem rejlő potenciált próbálom realizálni."
Mármint öntudatosan hazudó játszmázó szociopatának fejleszted magadat?

erkölcsi hulla 2019.04.17. 21:26:16

@Untermensch4: Ha szocipatának nevezed a tudatos kapcsolatok kialakítását, amikben az ember tudja hogy a másik ösztönei kapcsán milyen viselkedésmintákat fog produkálni teljesen öntudatlanul, és hogyan lehet ezekre reagálni.

Vagy maradhatunk a nők tökéletességénél és piedesztálra emelésénél. Minden nő szívességet tesz a férfiaknak, és a kapcsolatokat az anyagiak a legkisebb mértékben sem befolyásolják. + random coelho idézet"

2019.04.18. 05:19:39

@erkölcsi hulla: "Az a tudatos kapcsolat"
Milyen kapcsolatot kívánsz kialakítani? Ez a nagy kérdés.
Ha tudod és találsz hozzá nőt, megvalósítod, boldog leszel. Bármilyen is az elképzelésed a kapcsolatról, minőségtől függetlenül.
Akik folyamatosan a másik nemet szidják általánosan, nem lehet, hogy a kapcsolati elképzelésüknek nem megfelelő nőt keresnek/találnak, hárítva ezzel rájuk a sikertelenséget és rázva le magukról?
Ha tudod, de nem találsz a "vágyadnak"megfelelő nőt, akkor vagy elégedtelen, boldogtalan, nőket hibáztató, magányos ember leszel, vagy változtatsz az igényeiden (vagy te is "hittérítő" leszel a youtube-on ;))

A nők nagy része nem tökéletes, ahogy a férfiak sem. Kompromisszumokat lehet hozni, illetve dönteni "mit miért"

Voltál már szeremes?
Olyan "maradi" módon, ahogy a másikon írtam?

Untermensch4 2019.04.18. 19:41:30

@erkölcsi hulla: A hamis dilemma egy érvelési hiba de részben jogos az észrevételed. A "tudatos kapcsolat" amit hazugságokkal és játszmázással működtet az ember az tényleg nem szociopátiás hanem pszichopata produkció.

Sztem nem teljesen "tudatos kapcsolatot" kell létrehozni hanem észben tartani a határokat, tképp tudatosan megakadályozni hogy elcsússzon a kapcsolat egy rossz felállás felé ( értem ezalatt femnáci, aranyásó és egyéb mentálisan egészségtelen jelenségek megjelenését). Az emberi kapcsolatokat nem lehet teljesen (de közelítőleg teljesen sem) uralni/irányítani. Lesz némi hullámzás. Legyen egy gát és ha nagyon emelkedik a vízszint akkor tenni kell ellene.
süti beállítások módosítása