Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Nórika

2019. május 20. - Ethan Wolf

1_1_2.jpg

Badoon írtam rá egy aranyos, 22 éves, szőke lányra. Poénra vettem, mert olyan ártatlan arca volt a fotókon, hogy szinte biztos voltam benne, hogy szűz. De mivel gördülékeny volt a kommunikáció, ezért takaréklángon ugyan, de folytattam. Könnyen felhúztam azzal, hogy magáztam és kisasszonyoztam, de akármilyen dühös is volt rám, akármiket is válaszolt…azért válaszolt.

preview2.jpg

Ez fontos, mert nem azt kell nézni, mit mondd a nő, hanem, hogy mit tesz. Írásban elhordott mindennek, mivel mindig felidegesítettem, de mindig mindenre válaszolt. Aztán már ő maga lett kíváncsi, hogy ki vagyok én, hogy így beszólogatok neki. Jött is a következő lépcső, a facebook. A számát ekkor még nem akarta megadni. FB-n folytatódott a beszélgetés. Ilyenkor mindig hanyagoltam a válaszadást, elolvastam amit írt, tudtam, hogy látja az „olvasta” jelölést, de nem válaszoltam fél napig. Mire megint Ő írt rám olyankor, de már más hangnemben. Aztán kicsit beszélgettünk, majd megint a számát kértem, mire megint megismétlődött a fenti körforgás.

Aztán mikor azt érezte, hogy végleg megszakadhat a kommunikáció kettőnk közt, megadta a számát. Fel is hívtam. Vékony, félénk hangja volt, egyből tudtam, hogy amit már a képei alapján is gondoltam, igaz. Tuti szűz. Két lakótársa van és épp filmet néztek. Kicsit szívattam is, hogy ahelyett, hogy velem randizna, filmet néz.

istockphoto-173848474-612x6122.jpg

Csak rávettem telefonon, hogy jöjjön át hozzám és kicsit borozgassunk. Másnap még írásban is megerősítettük a dolgot, majd eljött a találkozó. Alacsony, vékony kis lányka, meg nem mondtam volna, hogy 22, inkább 20-nak tippeltem volna. Szép arca volt, de szinte sugárzott róla a tapasztalatlanság.  Mikor elindultunk, kérdezte, hogy hova is megyünk… mondom, amit megbeszéltünk…hozzám borozni… Mire megijedt, hogy Ő azt hitte viccelek. Ebből is látszódott, hogy nagyon rutintalan szegény. Próbáltam noszogatni, de láttam, hogy itt semmire nem megyek ezzel. Mondtam, hogy akkor kap egy fél órát, kicsit sétáljunk, de én borozgatni fogok, ha kell, egyedül. Beülni sem akart persze sehova.

Suli mellett gyakornok egy telekommunikációs cégnél, és két éve él pesten. Állítólag egy éve szingli, de szerintem még sosem volt senkije. Séta közben, befordultunk egy kisebb utcába, mire megállt, hogy én miért akarom oda bevinni. Én meg néztem hülyén, mivel nem kis sikátorba mentünk, hanem a körút közvetlen közelében lévő egyik utcába. Oké, hogy kisebb utca, de mégsem egy kis sikátor. Megnyugtattam, hogy hamar átérünk és a túloldalon már egy forgalmasabb utca van. Megnyugodott és követett.

12.jpg

Én persze végig kicsit unott voltam, jeleztem, hogy átverve érzem magam, hisz módosult a program. Csak azért nem hagytam ott a picsába, abban a pillanatban, mikor változtatni akart a terven, mert olyan kis cuki volt. Megtudtam, hogy szereti a kézművességet, a szobrászatot és minden hétvégén hazautazik (de cuki) a szüleihez. Csupa érdektelen infó és nem vette a lapot, mikor kicsit szaftosabb témákkal viccelődtem. Végül felültettem a metróra és elköszöntünk. Se csók, se semmi, mert semmi értelme nem lett volna még a próbának sem.

Azt hittem, ezzel le is futott az ügy, de pár órával később, még aznap éjjel rám írt, hogy sajnálja, hogy ilyen kicsit megszeppent volt, de még nem randizott senkivel (séta közben még csak egy éve volt szingli). Nem válaszoltam, mire másnap magától írt. De semmi különöset, hanem amolyan, írok a haveromnak épp mit csinálok szöveg volt.

Nem írtam neki azóta sem, pedig terveztem. Egyszerűen az történt, hogy mindig akadt egy újabb, ígéretesebb jelölt. Mostanra meg már elévült a dolog, ott van az ismerőseim közt, de szerintem már nem is emlékszik rám. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr3014805004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2019.05.20. 18:22:53

Már többször leírtam a véleményem erről a töketlen hozzáállásról, és a leginkább valószínűsíthető okairól. Mégis leközölsz egy újabb, ugyanilyen töketlen módon kivitelezett "becserkészési" kísérletet. Ez tökre értékelendő.

De igazán leírhatnád (és akár ellent is mondhatnál nekem, vagy más kritizálóknak), hogy ennek így mi értelme volt. Mert ez a gagyi kifogás, hogy "volt sok jóval simább dugási lehetőséged", ez már arra sem elég, hogy megmosolyogtasson. Elsőre még volna aki elhiszi ezt, de így...?

Ha biztos voltál abban, hogy a csaj szűz, akkor hatalmas hiba volt elengedni. A leghálásabb szexpartner a szűz csaj. A véleményem és valószínűleg az igazság az, hogy fogalmad sincs, hogy mit kell kezdeni egy szűz csajjal. És ez megint az a helyzet, amikor kiderülhetne, hogy valóban férfi vagy, nem pedig csak látszatra, és bevállaltad volna ezt a férfias feladatot.

Vajon megér-e mondjuk 3 tali és 1 hét irkálás egy szüzesség elvételt, majd sikeres idomítás után egy olyan csaj használatát, akit eddig csak te dugtál meg? Ha erre a válaszod nem, akkor neked nem a nőkkel kell kezdened.

Az a vonal most említésre sem méltó, hogy menetrend szerint egy fiatal kiscsaj shit tesztjein is elbuktál. Azzal inkább érdemes foglalkozni, hogy 2 éve él pesten, és te bekajáltad, hogy szűz. De a legnagyobb gáz nem ez, hanem az, hogy ezek egy élő személyes találkozás során sem tudtad kideríteni, hogy ez a feltételezésed valós-e vagy sem.

Továbbra is az a véleményem, hogy csak azokat kúrod le, akik ott és akkor szinte bárkivel megtennék ezt. Az viszont nagyon értékelendő, hogy mindezt nem igyekszel megcáfolni egy kamu poszttal.

Komolyan kérdeztem a múltkor, ha úgyis ennyit randizgatsz és mindenhogyan belefér (időbe stb), akkor összehozhatnál egy alkalmat egy szinten aluli picsával, aztán írd meg egy posztban. Én a nyakam ráteszem, hogy igazam van veled kapcsolatban, csak azt nem értem, hogy miért nem próbálsz meg fejlődni?

VT 135 2019.05.20. 18:50:09

"Beülni sem akart persze sehova."
Öööö...miért is persze? Nem egy 14-16 éves szűzről beszélünk, hanem egy 22 évesről!
Mi abban a rettegést keltő, h beül egy férfival egy semleges, publikus helyre? Itt már látatlanban nagyobb gondokat látok, amelyek meghúzódnak nála a háttérben.

Na most olvasom tovább a posztot.

VT 135 2019.05.20. 19:00:07

Egyfelől szerintem tolhattad volna még a dolgot, mert van hangulata egy szende szűzzel való együttlevésnek, ahogy bevezeted az örömökbe. Persze ehhez türelem kell, ami neked meg nincs - legalábbis e téren -, hiszen minek. :)

Másfelől meg reménykedem, hátha akadt esetleg egy olyan pali, akivel érzelmek is születtek és ő vette el neki, így sokkal szebb élménye volt, mintha egy egyéjszakás után csalódott volna.

Bár hozzáteszem, érdekesek a nők: miközben így szűzesség, úgy szűzesség, micsoda kincs, értéke, szentség, ehhez képest hallottam első kézből, rövid ideig barátnőtől olyan sztorit, h 18 évesen a hazafelé menő, üres volánbuszon az ismerős buszvezetőnek ajánlotta fel magát, leállították a buszt, elmentek a susnyásba és ennyi.
Egy másik meg - jó arról idővel kiderült, h pszichopata... - mivel 18 éves koráig nem vesztette el a szűzességét, megbeszélte egy haverjával, h ha bekövetkezik ez a helyzet, akkor a sráccal megoldják a dolgot. Mivel nem volt kecó, így a Népsziget egyik fájának támaszkodva, télvíz idején történt meg a dolog...

VT 135 2019.05.21. 00:59:34

BREAKING!
Többen említettétek Cortez blogját, hát kíváncsiságból ellátogattam hozzá - a szegény, rászorult, senki által nem látogatott blognak igazán jól eshet egy adomány click. ;)
Node! Há' ezt kípzeljítek feleim!
Kettő, azaz kettő bejegyzése is csak velem, még egyszer mondom, csak velem foglalkozik!! Most azért el kell mondjam, h nagyon büszke vagyok magamra! Úgy érzem, közel járok a Nagy Cortez érdemrend megkapásához! (Gondolom, három bejegyzés után jár.)
Természetesen érdemi reagálása nem volt az oda bekopizott írásaimra, csak hisztizett egy sort, miszerint jajdeszörnyennagyonbluepilles vagyok. Szerintem meg nem, úgyh megyek is és beveszem az esti adagomat, a déli adag eleve elgurult, de majd most dupla adagot veszek be, hátha úgy jobban hat.

Ethan Wolf 2019.05.21. 09:00:15

@VT 135: Csináltam már szűztelenítést többször is, kettőről még talán poszt is volt a múltban. Abban igazad van, hogy ma már nem vagyok kitartó, mert nem éri meg. Nem fogok egy punci miatt keménykedni, és plusz energiát beleölni, hisz anélkül is van mit a tejbe aprítani.

Krisz101 2019.05.22. 02:04:27

@Captain Admin: a leírásod kérdéseket vet fel. az valóban kissé hihetetlen hogy valaki 2 éve van pesten és még szűz... ha viszont mégis igaz, akkor gáz van a csajjal, pl testi hibája van stb, tehát nem lesz nyeresége abból h ő veszi el a szüzességét.

kifejthetnéd hogy hogyan is lenne ma lehetőség budapesten olyan normális kinézetű csajt találni, akit te törsz be. szerintem ez jobbára utópia, mert ma már 15 éves korukban megteszi valaki aki közelebb van a tűzhöz mint te bármikor (suli chad, sportegyesület stb). szerintem ezek az idők lejártak.

az is érdekelne miért is lenne olyan jó egy nincstelen, harmadmagával albiban lakó szűz csaj? ahogy elveszed a szüzességét, pár hét alatt tudatára ébred, rájött miből maradt ki meg kéne neki még ilyen élmény stb... illetve mindig van a közelben pár degenerált barátnő akik bevezetik az éjszakai pasizás, tinder, penis-pipeline rejtelmeibe és máris kiestél a pixisből.

abban a pillanatban hogy leveszed a gátlásait, szabad a vásár és amilyen elképesztő mennyiségű megkeresést kap ma egy nő, teljesen elveszted az ellenörzést felette. szerintem ezek utópisztikus dolgok amiről irsz és nem is nagyon hallok ilyeneket az ismertebb csatornákon

nekem több szűz csajjal is volt dolgom, futottak még kategóriás szexért a következőket kapod cserébe: minden a szervezéstől a fogamzásgátlásig a te feladatod, állandóan nyafog, szégyenlősködik, nem akar szopni stb, ráadásul ha neki az alkata miatt fájdalmas, amiről nyilván nem te tehetsz akkor is a végén úgy van elkönyvelve hogy te voltál a béna. legtöbbször csak nála tudtok találkozni. stb stb.

2019.05.22. 06:41:13

@Krisz101:
1. A testi hiba stb csak feltételezés. Az esélye miatt nem érdemes ezzel számolni.
2. A csaj konkrétan szűzként lett elkönyvelve. Pusztán csak ez miatt foglalkoztam ezzel elméletileg.
3. Az első dugás a szűzzel lehet (de nem feltétlen) macerásabb mint egy random csajjal, de a 3. már biztosan nem lesz az. Egy garantáltan std mentes nő szerintem mindig ésszerűbb alternatíva egy random tinder ribanctól.
4. Ez eléggé béta mentalitás, h hiába te vetted el a szüzességét, öntudatra ébred, szalad a fasztengerbe stb. :) Ha egy szüzet nem tudsz magadba bolondítani, akkor senkit. Ez nem a nő hibája.

2019.05.22. 09:10:21

@Captain Admin: hoppá hoppá: most meg a férfi hibája, ha a nő ösztönlényként hipergám és felül a faszkörhintára? Ez egész eddig a női oldal hibája volt.
Csak azért változtatsz a nézeteiden, hogy Krisznek beszólhass? Te vagy Wombrider álnéven? megannyi kérdés...

2019.05.22. 09:50:45

@Daenerys Targaryen: soha nem írtam, hogy a hipergámia hiba lenne.

Ha elfogadsz egy javaslatot, akkor ne úgy olvass kommenteket, hogy közben a főnököd fanszőrzetébe túrod az arcod, mert így nem az az információ tartalom jut el a pontagyadba, mint amit a komment valójában tartalmaz.

2019.05.22. 11:24:20

@Captain Admin: alapvetően azt éreztem, hogy beszólsz neki és ócska macsó faszméregetést csinálsz

/ásít/

countercunt 2019.05.22. 14:23:17

@Captain Admin: bocsanat a zavarasert, csak erdeklodnek, hogy az szerinted miert van, hogy amit mondasz azzal 90-95%-ban egyet lehet erteni, de a stilusod egy mitugrasz, okoskodo, frusztralt, hisztis kis pocse? Tenyleg nem akarok beledszallni en is, csak kicsit fura a tartalom es forma kozotti ordito kulonbseg.

2019.05.22. 14:30:03

@countercunt: "bocsanat a zavarasert, csak erdeklodnek, hogy az szerinted miert van, hogy amit mondasz azzal 90-95%-ban egyet lehet erteni" Mert okos vagyok, és így okos dolgokat írok.

"a stilusod egy mitugrasz, okoskodo, frusztralt, hisztis kis pocse?"
Ez csak egy vélemény, ami nem fedi a valóságot. Így nekem ezzel dolgom nincs ettől több.

julius_caesar 2019.05.22. 20:59:34

@Krisz101:
,,
abban a pillanatban hogy leveszed a gátlásait, szabad a vásár és amilyen elképesztő mennyiségű megkeresést kap ma egy nő, teljesen elveszted az ellenörzést felette. szerintem ezek utópisztikus dolgok amiről irsz és nem is nagyon hallok ilyeneket az ismertebb csatornákon
"

Ebben én itt Captain Adminnak adok igazat, szerintem ha dobni fog azt nem ezért fogja mert rájött az eféle élményekre, hanem mert amúgy is becsicskított, tehát nem vagy már elég alfa a párkapcsolathoz. Egyébként ha a párkapcsolati shit-testek mennek, akkor ha szűz volt eredetileg ha nem veled marad, én a kettő között nem vonnék korrelációt.

Egyébként én Wolf-ot is megértem, nyilván a pózokat most tanulná meg, így fáj-úgy fáj szóval egy "tapasztaltabb" lánnyal ilyen téren élvezetesebb a dolog, tehát úgy ítélte meg az investment/return arányt, hogy nem éri meg a dolog. Ha hosszútávra nem terveznék vele, akkor én sem vessződnék többet.

2019.05.22. 22:56:08

@VT 135: komolyan mondom, akkora egy macskajancsi hülyegyereket mint az, tiszta vicc tényleg. Rendesen női agya van a srácnak. Aztán még redstyleschool... :D

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.05.22. 23:19:51

@Captain Admin: már itt is nyomjátok? Így hogy kövessem az eseményeket? :)

2019.05.22. 23:22:24

@Serial Slut: ott már nem. Felesleges annak a hülyegyereknek egy szót is írni. Kiderült ez is, ennyi tanulsága van a mai napnak. :) Mint egy 17 éves idióta picsa, úgy kommunikál. :)

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.05.22. 23:28:01

@Captain Admin: kíváncsi voltam, meddig vagdalkoztok még, ki unja meg előbb. De azt nem látom, honnan indult az egész, ez régóta tartó háború köztetek?

2019.05.22. 23:48:03

@Serial Slut: nincs háború. Háborúzni férfiak szoktak, ő meg minden, csak nem az. :)

Ma derült ki, hogy egy balfasz papírkutya, miután állított rólam valamit, én pedig felajánlottam, h egy fogadás keretében be is bizonyíthatja az állítását, de természetesen bekaksizott. :)
Ilyenek ezek a béták. Ő már a sokadik volt.

Krisz101 2019.05.24. 17:42:06

@Captain Admin: Jaj hagyjál mán ember DDD... Csak a blogod iránti tiszteletből nem mondok erre vmi csúnyát.
Férfi szerelme mindig romantikus
Nő szerelme mindig opportunisztikus.
Nincs ilyen h nőt magadba bolondítasz.
LMS, looks money status. Vagyis a moneyt inkább valami erdekervenyesitő képességgel helyettesíteném, hogy olyanná tedd az életét amilyennek azt ő elképzeli. Egy álomszerű könnyebbséget adj neki az élet minden területén.

Ez amivel a férfiak felső 5 százaléka rendelkezik és a blogod alapján azt hiszem mindketten tudjuk hogy egyikünk se tartozik ezek közé. Itt olyanokról beszélek akik 2 honap alatt bezáratják a szomszéd focipálya...

Figy ma Budapesten bármilyen épkézláb nőnek ott van még 20-30 hozzád hasonló pasi a penis pipeline-jában a szifonján, akire bármikor le tud cserélni. És akik folyamatosan ott nyomulnak a csajért.

Ha ezek a palik nincsenek ott a szifonjában, akkor valami rejtett gebasz van a csajjal ahogy írtam is. Szűz vagy más, ez most nem lényeges.

Egy metropoliszban a nő iránti érdeklődés a nő minőségével áll arányban. Pont.
Nincs kivétel.
Nincs ingyen ebéd.
Nincsenek külön utak, levágott kanyarok.
Nincs magadba bolondítás. (már ha ugyanazt értjük a szó jelentése alatt)
Csak épp te kerültél sorra.

Nem miattad van veled hanem a lehetőségek, életérzés miatt amit biztosítasz neki.
Abban a pillanatban hogy valaki jobbat nyújt ennél, monkey branch-elni fog és te fogsz legutoljára értesülni róla.

Krisz101 2019.05.24. 17:53:07

@Daenerys Targaryen: igen ezt én is észrevettem, de mivel per pill is kb 3 komoly nézettségű videót tudnék linkelni neki ami tételesen cáfolja amit mond, ezért nyugodtan ülök itt igazam tudatában.
Nem értem minek ennyire felporogni.
Amúgy más blogon is megy az osztás ebben a témában, vagy h h ilyen jól egymásra vagytok hangolódva...? ;)

Krisz101 2019.05.24. 17:56:40

@countercunt: igen, nekem is hasonló a véleményem...

2019.05.24. 22:27:46

@Krisz101: "Nincs ilyen h nőt magadba bolondítasz."

Saját példáimmal tudlak cáfolni. Egy szűz nőt nagyon könnyen magadba bolondíthatsz, ha jól választottál. Egy olyan nőt is, akinek addig te vagy a top. Egy alfaözvegyet nyilván nem, és ebben igazat adok, hogy akivel ma egy 30+ pasi összeakadhat, az nagy valószínűséggel már az lesz.

"Figy ma Budapesten bármilyen épkézláb nőnek ott van még 20-30 hozzád hasonló pasi a penis pipeline-jában a szifonján, akire bármikor le tud cserélni. És akik folyamatosan ott nyomulnak a csajért"

Ezt nem is hiszem el, h te írtad. Az összes nő szenved szinte, mert kapcsolatra nem találnak jobbat, vagy ha szingli, akkor szinte semmilyet. A 20-30 az reális szám, de azok csak lekúrni akarják, már ha akarják, és nem a csak szorgalmazza inkább azt is.

Pont ma beszéltem egy haverommal, aki mondta, hogy egy ismerőse bepróbálkozott az exemnél, aki azonban lepattintotta, mert épp kialakulóban van valakivel valami. Mondtam a haveromnak, h azt üzenem, h az exemnek már 5 éve folyton kialakulóban van valami. :D

2019.05.24. 22:51:32

@Krisz101: még valami. Ha kapcsolatban gondolkozol a jövőt illetően, a legjobb esélyeid egy szűz csajjal vannak. Pusztán azért, mert a saját igényeidre tudod "nevelni". Persze, több a meló ezzel az elején és kényelmesebb egy olyan csajt a farkadra engedni aki istenien lovagol, de ha a szüzbe beleteszed a melót, az mindent jól fog csinálni. És emiatt az összeillünk érzés miatt kibaszott nehéz dolga van bármelyik felbukkanó riválisnak.

Másik oldalról is tudom, hogy kibaszott nagy meló bejutni egy ilyen bugyiba, ha a csajnak csak az az egy palija volt akivel azóta is jól megvannak.

Krisz101 2019.05.25. 01:30:26

@Captain Admin: jaj ne már, nem kell a nőknek kapcsolat. úgy írod mintha ez valami fix dolog lenne.
vagyis de, persze kell neki, csak nem olyan értelemben ahogy a férfiak értik a kapcsolatot. hogy kompromisszumokat kötsz stb, és elfogadod hogy most ő csajod, és azért hajlandó vagy lemondani egy bizonytalan jobb csajra váltástól.

a nő a kapcsolatot mindig valami éteri dologként képzeli el amiben minden tökéletes és neki nem kell kompromisszumokat kötni vagy áldozatot hozni (relationship equity)
5 fillérért vált egy másik csávóra ha ezt jobban érzi vagy véli érezni egy másikkal.
bármikor fenntartja a jogot, h megváltoztassa a véleményét.

igen, régebben, amikor nem volt lehetősége minden nőnek akár budapestnyi férfivel egyszerre ismerkedni akkor valóban működött ez.
sok munka, korlátozott ismeretségi kör, új a városban... stb stb. nekem is volt ilyen,
ma ez fizikai képtelenség.
mindig tele van a fasz-pipeline.

én ezeket vallom és tapasztalom:
www.youtube.com/watch?v=AIDnPZEfXlA
www.youtube.com/watch?v=n0yShJVOSjk

maradjunk annyiban neked sikerült ezt a szűzes sztorit összehozni akkor egyrészt mákod volt másrészt unikornist találtál, ennek megismétlésének az esélye pedig a nulla felé konvergál. és csak rosszabb lesz.

most hogy így mondod volt egy 17 éves csaj, aki 5 és 10 évvel később is megkeresett, ráadásul úgy hogy 5 évnél ő jött el értem kocsival. de még úgy is épp h egálnak mondám a dolgot.

ui: "ibaszott nagy meló bejutni" - már rosszul hangzik :D

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.05.25. 03:10:57

@Krisz101: Ez úgy hülyeség, ahogy van, nem a 15 évesekből kell kiindulni, akik még ezt gondolják a kapcsolatról. Éppen az az ideális, amikor megtalálod azt az embert, akik mellől egy racionális érv sem robbant ki, mert nem kell másik, jobb, akkor sem, ha lenne. A csak a lehetőségeket, a mindig jobbat nézés egy kurvára magányos élethez vezet, és azért merem reméli, hogy a többség inkább a klasszikus társat keresi, nem csak a több pénzt, jobb életkörülményeket. Látok sok példát erre, mi is 6 éve együtt vagyunk, szóval nem annyira reménytelen ez, mint ahogy azok képzelik, akik még nem futottak bele soha egy párkapcsolatra alkalmas emberbe.

2019.05.25. 07:56:20

@Krisz101: teljesen logikus a következtetés, hogy ha egy nő, akit 30-an megbasztak, nem tud kötödni egy valakihez, akkor egy szüz nő nagyon kötődik ahhoz az egyhez, akivel jelenleg együtt van.

Ha fogadnod kellene, mekyikre fogadnál, kinek lesz előbb egy minimum 5 éves kapcsolata két 25 éves csaj közül? Akit eddigre 15-en lekúrtak és csak pár hónapos viszonyai voltak, vagy aki egy pasival volt csak összesen, de azzal 6 évig? :)

Bár nagyítóval kell keresni, de lehet olyan nőket találni, akik 1-2 faszt fogtak csak egész életükben. Most decembertől egy ilyen milfet dugok, de őt gyerek koromtól ismerem. Ha elvonatkoztatok attól, h idősebb, gyerekei vannak stb, simán bele lehetne menni vele egy kapcsolatba.

Abban igazad van, hogy ha egy ilyen nőt megdugnak, és az jobb élmény lesz neki mint amit addig megszokott, akkor kinyílik előtte a világ. Ezzel a nővel is ez van. Csak a férjével dugott egész életében. Kb az 5. találkára múlt el a lányos zavara annyira, hogy be tudjam öltöztetni egy ribanckurvának. Nyár felétől hamarabbra nem saccolom az első sikeres seggbekúrást. :)

Ha egy nő eddig így élte le az életét, h fogalma sincs a szexről és ilyen könnyű neki újat mutatni, akkor egy szűz esetében gondolhatod mi lenne. Az alacsony szexpartnerszámú nők másként gondolkoznak mint mi. Az ilyen élményeket ahhoz kötik, akitől kapják. Ebben kell őket tartani, de ez egyszerű.

2019.05.25. 12:35:16

@Serial Slut:
" A csak a lehetőségeket, a mindig jobbat nézés egy kurvára magányos élethez vezet, és azért merem reméli, hogy a többség inkább a klasszikus társat keresi"

Hát nem.
Nem, mert "meg van mondva" nekik - mindenféle női site-ról, legyen az újság, tévé vagy nete - már sok-sok éve, hogy te vagy a független erős nő, akinek minden jár, akár a nap minden percében új f@sz, mert te szabad vagy. És akinek ez nem tetszik, az nem való hozzád, az le van sz@rva, azzal ne foglalkozz.
Nagyjából ezen van szocializálva a női társadalom minimum 80%, ezt MI férfiak látjuk és megéljük illetve elemezzük, képesek vagyunk ezt teljesen matematikai alapon, száraz tények alapján is elemezgetni.

Nincs "klasszikus társ", mert fel van tolva a női igény arra a szintre, hogy neked semmi és senki nem lehet elég jó és tehozzád mérve semmi és senki nem elég jó.

Még egyszer akkor, tisztán és világosan illetve egyértelműen: ez így van, mint tény, ezt aki férfi ezzel elkezd foglalkozni nyugisan és elemezgetve a dolgot, ezt a végeredményt kapja.

Sokadszorra az egyik mantrám: a mai lehetőségek párkapcsolat szempontjából a nő számára olyan, mint az éhezőnek a végtelen és kifogyhatatlan svédasztal.
És a nő mégis képes éhen halni.

julius_caesar 2019.05.25. 14:13:02

@icipicicsipa:

,,Sokadszorra az egyik mantrám: a mai lehetőségek párkapcsolat szempontjából a nő számára olyan, mint az éhezőnek a végtelen és kifogyhatatlan svédasztal.
És a nő mégis képes éhen halni."

Az alábbi videót ajánlom neked, és @Krisz101-nek, ez nem TRP-s videó, de mégis sokat lehet belőle tanulni, a pirula előtt is ismertem, de utána már hihetetlenül gazdag aranybánya lett.

www.youtube.com/watch?v=6I4vgP7hZOo

A csaj a videóban sztem 22-23 éves, és már alfa-özvegy. Annyira átjön hogy az alfák akiket kinézett azoknak csak "arra" kell, a többi béta meg már szóra sem érdemes.

A párkapcsolat erőteljesen függ a lány életkorától, egy 24 évesnek más a preferanciája mint egy 28 évesnek, tehát egy 28 éveset nagyobb eséllyel tudsz megtartani, ha tudsz stabil egzisztenciát, mert már rájön, hogy nem annyira vonzó, nem bírja a versenyt, stb, tehát ha nagyon hosszútávút tervezel, akkor vedd figyelembe az életkorát, mert az, hogy mennyire lesz hipergám, korrelál az életkorral. Nyilván kivételek akadnak.

Ha valakinek van párkapcsolathoz érdekes piros pirulás cikke/videója szívesen elolvasom!

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.05.25. 14:16:31

@icipicicsipa: Maradjunk annyiban, hogy nekem ezt nehezen adod be. :)

2019.05.25. 14:20:18

@icipicicsipa: nem tisztem védeni a nőket, de amit leírtál (pláne a svédasztalos témával) az így nem igaz.

Ha szexet akarnak a nők, akkor teljesen igazad van, szinte korlátlanok a lehetőségeik. De ha kapcsolatot akarnak, kibaszott nehéz dolguk van. Pont ezért lettek ilyen rafináltak és aljasok, számítók. Mert így könnyebben boldogulnak.

2019.05.25. 14:32:34

@julius_caesar: "28 éveset nagyobb eséllyel tudsz megtartani, ha tudsz stabil egzisztenciát, mert már rájön, hogy nem annyira vonzó, nem bírja a versenyt, stb"

A mai világban egy 28 éves nem bírja tartani a versenyt? Milyen versenyt? Ez a kérdés!
A csóró biztos nem, de a többi ebben a korban még nagyon tudja tartani. Sőt, kialakult az ízlése, általában már tudja mi áll jól neki, nem a mindennapját teszi ki a divat majmolása, már egzisztenciával rendelkezik. Sőt kezdi kinőni a libaságot is, más céljai vannak, a jövőt közelebb érzi magához.
Mielőtt jönnek az ellenkezőről szóló hozzászólások, igen, tudom van nem ilyen is, de mint mindig, ha a célcsoport a liba, akit könnyen meg lehet kapni, bla-bla, akkor azokból is van bőven, de ha többet akar a férfi a nőtől, netalántán egy idősebb férfi, aki már komolyabb elképzelésekkel indít társkeresést, annak a 28-as már nem rossz évjárat.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.05.25. 16:18:46

@Frau Untermensch4: A pasiknak egy 25 feletti már öreg. Nem véletlenül nem tanácsos elárulni a korodat. :)

VT 135 2019.05.25. 17:22:31

@Frau Untermensch4:
"A mai világban egy 28 éves nem bírja tartani a versenyt? Milyen versenyt? Ez a kérdés!"

Szerintem is sokkal inkább a másik véglet a jellemző. Legalábbis a netes társkeresős nőknél, akik persze nem fedik le távolról sem a teljes mezőnyt, illetve, hát, ha egy nő netes társkeresőre kényszerül, az is jelent valamit. Nem, nem feltétlenül azt, h selejt - bár rengeteg súlyos sérült van ott mindkét nemből... - hanem, h ha akkora istennő lenne, akkor annyian mennének hozzá az utcán, vagy bárhol máshol IRL ismerkedni, h nem kényszerülne a netes társkeresőkre.

Nos, ehhez képest rengeteg ott lévő nőnek még 35-40 felett is az a téveszméje, h ő az istennő és csak le kell adnia a rendelését az irreális elvárásaival, aztán csak válogatnia a farkak között (penis pipeline). Szerintem sokan közülök egy nagyon durva alternatív mesevilágot is felépítenek maguknak, csak, h ne kelljen szembesülni a valósággal, azzal, h miért nem lesz semmi folytatása a találkozóknak, randiknak, kufircoknak.

És ez amúgy szomorú, mert senkinek nem kívánom a magányt, illetve a gyermektelenséget. Nem tudom, számukra mi lehet a megoldás: talán tudatos, felnőtt lelkületű nők tanácsadása? Youtube-on mondjuk van jó pár női Red Pillezett nő, csak azok mind angol nyelven beszélnek.

VT 135 2019.05.25. 17:23:40

@Serial Slut:
"A pasiknak egy 25 feletti már öreg. Nem véletlenül nem tanácsos elárulni a korodat. :) "
Zöldség. Attól függ, hány éves és milyen érzelmi-szellemi szinten van az adott férfi.

2019.05.25. 17:23:45

@Serial Slut: ezt gondolom poénként írtad és az itteni nézőpontot cikized vele.

VT 135 2019.05.25. 17:36:11

@VT 135: Sőt. Nagyra értékelem, ha egy nő képes elárulni a korát. Ez is a szellemi-érzelmi felnőttség jele, h képes felvállalni, elfogadni önmagát.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.05.25. 18:15:31

@Daenerys Targaryen: Nem poénnak, de nem is mondom, hogy támogatom ezt a hozzáállást. Sok pasi így látja, olvashatod sokfelé. Van erre híres példa is: Leonardo DiCaprio minden nőjét dobja, amint betöltötték a 25-öt. :)

2019.05.25. 18:32:32

@VT 135: "szerintem sokan közülök egy nagyon durva alternatív mesevilágot is felépítenek maguknak, csak, h ne kelljen szembesülni a valósággal, azzal, h miért nem lesz semmi folytatása a találkozóknak, randiknak, kufircoknak. "

A mesevilág megvalósulását többek között a rengeteg elképesztően bárgyú, nevetséges és életidegen romantikus film is elhiteti a nők egy részével, akik erre fogékonyak és álomvilágukat igazolja, elhiteti.

Micsoda nő! - ó, istenem, tizennyolcadszor is megnézhető, lám-lám egy kurvának is lehet milliomos párja. És a társai. Moziban, tv-ben, újságban.
Nem azt mondom, hogy ne legyen, legyen, némelyiket én is megnézem, de jobban szeretem ha nem mindig happy end, vagy legalább nyitott marad a végén, hogy mi lesz, rám bízzák, mit látok belőle, hogy képzelem.
Ezeken nincs korhatár, de én rátennék egy 40+-osat, talán akkor már nem árt, bár nem is használ :)

2019.05.25. 18:42:05

@Serial Slut: Általánosan a nőknek valóban nem használ az idő, a férfiak jó részének viszont egészen kellemes változást hoz a kor a külsejükben.

Normál esetben először látja a két ember egymást, aztán majd valamikor előkerül a kor is. Ha már jól vannak egymással és kiderül egy évszám, ami elakasztja a kapcsolatot, akkor jobb is, ha így történik.
Társkeresőn ez gondolom hatalmas piros számokkal lüktet az oldalán mindenkinek, így esélye sincs egy esetleges kapcsolatnak azoknál, akik csak a számok alapján döntenek.

Sajnos az évszám azért általában egy "állapotot" is jelent, sokáig nem lehet titkolni.
Itt sokat olvashattunk erről :D

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.05.25. 18:54:56

@Frau Untermensch4: Nem érdemes hazudni a korról, ha párkapcsolatot akar egy nő, az biztos. Társkeresőn talán éppen ezért jobb is ismerkedni, mert oda kiírja a pontos számot és csak az ír, akinek az belefér. Ha csak úgy találkoznak valahol és nem jön szóba egy ideig, már lehet bántó a dolog.
Én 28 vagyok, munkában 24. Vannak területek, ahol erősen ajánlott letagadni belőle és mindenki jól jár. :)

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.05.25. 19:01:02

@Frau Untermensch4: Még annyi, hogy megfigyeléseim szerint a kor a nőknél sem feltétlenül dolgozik ellenük, mármint gondolj bele, ha kifutsz a hamvas 25 alattból, utána egyre cikibb, de mondjuk ha egy 40 éves nő tényleg jól néz ki, jól tartja magát, jó alakú, nem ráncos, csinos stb, akkor sorra megkapja, hogy a korához képest milyen jól néz ki. Szóval van egy köztes állapot, amikor ellene dolgozik, de ha sikerül jól tartania a külsejét, akkor már gyűjtheti is be a bókokat, mert más szemmel nézik.

VT 135 2019.05.25. 19:23:45

@Frau Untermensch4: Igen, sajnos. Plusz a bárgyú női magazinok, kattintásvadász weboldalak, valamint az általános mainstream (feminista) narratíva, h nőként mindent lehet: egyszerre lehet sikeres karrierista, sikeres szerető, sikeres feleség, sikeres anya... Az idő (kor) meg nem számít.

VT 135 2019.05.25. 19:24:17

@Frau Untermensch4:
"Ezeken nincs korhatár, de én rátennék egy 40+-osat, talán akkor már nem árt, bár nem is használ :)"

:)))

2019.05.26. 16:54:09

@Serial Slut:
"Maradjunk annyiban, hogy nekem ezt nehezen adod be. :) "

Mit adok be nehezen?

A mai nő totálisan szétkúrja - a szó mindenféle értelmében - az életét amiatt, mert nem képes elfogadni egy szituációt, ami jó és ami elég, nem képes az ösztönein túllépni.

Mit a viccben, ahol egymással szemben van a nőknek és a férfiaknak az áruház, ahol férjet és feleséget kereshetnek a különböző emeleteken, tudod:
blog.btamas.hu/noi-ferfi-uzlet/

2019.05.26. 17:49:11

@icipicicsipa: "nem képes elfogadni egy szituációt, ami jó és ami elég"

Ki dönti el, hogy az "jó" és "elég" a nőnek?

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.05.26. 17:57:26

@icipicicsipa: Pontosan ezt, rengeteg ellenpéldát látok, úgyhogy inkább a szememnek meg a saját életemnek hiszek, tudom, hogy ez is ilyen makacs női dolog csak, de ez van.

A kérdés meg jogos, hogy ki dönti el, hogy másnak mi kell legyen a "jó" és "elég"?

2019.05.26. 20:21:14

@Frau Untermensch4:
@Serial Slut:
"Ki dönti el, hogy az "jó" és "elég" a nőnek? "

Na ez az.
Ez az, amit egy férfi meg tud fogalmazni és ami 90%-ban konstans marad az életében.
Nőnél ez nincs.
Tudjátok milyen személyiség van még ilyen stádiumban?
A gyerek.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.05.26. 20:34:23

@icipicicsipa: "Ki dönti el" alatt azt kell érteni, hogy te miért gondolod, hogy a te véleményed számít ebben a kérdésben, nem pedig a sajátja. Majd ő tudja, hogy mit akar, mit tart jónak, mit nem. Elég gáz, ha valaki rá akarja erőltetni az akaratát, mert ő úgy gondolja, hogy neki azt jónak kéne látnia.
Ráadásul ahogy a neten eddig láttam, ez sok esetben annyit jelent, hogy "mi az, hogy én nem vagyok neki elég jó", ami automatikusan a másik fél hibájának van elkönyvelve. Soha senki fejében meg sem fordul, hogy talán tényleg nem elég jó, mert ahhoz önkritika kéne. Elég sok "nem elég jó" ember van, akik fejlődni nem akarnak, csak folyton másokat hibáztatnak a sikertelenségeikért.

2019.05.26. 20:47:30

@Serial Slut: Nem arról van szó, hogy egyik ember ráerőltetné az akaratát a másikra. A közösségi, média agymosásról van szó. Ami feltornázza a női/férfi vágyakat a "semmi nem elég" kategóriába.
Nyilván az adott ember azt érzi, hogy neki ennyi nem elég. Ez az ő saját belső érzése. Mert rég agymosták és kilúgozták, azért. Így érted a mondanivalót?

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.05.26. 20:55:51

@Daenerys Targaryen: Nőkről volt itt szó, nem férfiakról. Még a jól ismert viccet is hozták rá. :)
Elég régóta férfihangozok ahhoz, hogy tudjam, konkrétan miről van szó, és nem értek egyet.

2019.05.26. 20:59:41

@icipicicsipa: "Na ez az.
Ez az, amit egy férfi meg tud fogalmazni és ami 90%-ban konstans marad az életében.
Nőnél ez nincs.
Tudjátok milyen személyiség van még ilyen stádiumban?
A gyerek."

Nos, akkor fogalmazd meg!
Férfi vagy, ugye?
Magyarázd el, mi jó a nőnek és mennyi az elég.

2019.05.26. 21:29:56

@Daenerys Targaryen: nagyon naiv gondolat :)
Rossz felé jársz.

Itt arról van szó, hogy a nő még azt sem tudja megfogalmazni, hogy mi jó neki és mi az elég. És természetesen ezt egy férfi fogja most elmondani nekünk, nőknek.
Ha szerencsénk van, akkor nem rakja tele a "hülye/fem picsa" és társaival, csak szintekről, korról, elfogadásról, ösztönről, poligámiáról fog írni, de remélem meglepetést is tesz bele, amit még nem hallottam.
Nagyon várom.

2019.05.26. 21:35:19

@Frau Untermensch4:

Ha egy szinten lennénk, akkor nem jutnánk el addig, hogy felvessetek egy ilyet Serial barinőddel, mert tisztában lennél/lennétek azzal, hogy mit takar a mondandóm.

Ez megint nem más, mint a gyökér ösztönlényetek, ami teljesen háttrébe szorítja a racionalitást, a tényeket, a korrektséget.

De kis segítségként azért: fentebb megfogalmazta nagyjából a problémát a sárkányos kolléganő.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.05.26. 21:43:42

@icipicicsipa: Nem tudom, milyen racionalitást, korrektséget, sőt tényeket szorít háttérbe a valódi tény, hogy annak ellenére, hogy itt (is) ti, férfiak azt próbáljátok nekünk elmagyarázni, hogy márpedig nekünk semmi sem jó és/vagy elég, mondjuk én magam is 6 éve élek kapcsolatban.
A fejemhez vágtatok dolgokat, amik még az én kis életemben sem állnak meg, és ennek ellenére erőszakosan és egyre durvábban magyarázzátok, hogy márpedig ez így van és kész, és csak gyökér ösztönlény (=nő) nem érti ezt meg. :)
Attól, hogy egyre indulatosabban magyarázod nekem, hogy a fű márpedig kék, nem fogom annak látni. Ha ez téged felzaklat, azt sem érzem a saját problémámnak.

2019.05.26. 22:11:05

@icipicicsipa: hát...
nem érzem magamban a lendületet, hogy érdemben válaszoljak.
Semmit sem mondtál, én meg nem ismétlem magam, van itt akivel értelmesen lehet beszélgetni, még attól függetlenül is, ha nem mindenben értünk egyet, szívesen elolvasom az egészen máshogy gondolkodókat is, ha abban van értelem és nem csak szitok.
Te nem az vagy, egy helyben toporgás az egész kommunikáció.
Ha mindig csak gyűlölöd a nőket, általánosítasz, nem méred fel, melyik mire képes, azonnal ítéletet hozol, hogy semmire, akkor sosem fogsz látni mást, csak azt, amit akarsz. Te dolgod...

Untermensch4 2019.05.26. 22:55:25

@Serial Slut: "Ráadásul ahogy a neten eddig láttam, ez sok esetben annyit jelent, hogy "mi az, hogy én nem vagyok neki elég jó", ami automatikusan a másik fél hibájának van elkönyvelve. Soha senki fejében meg sem fordul, hogy talán tényleg nem elég jó, mert ahhoz önkritika kéne. Elég sok "nem elég jó" ember van, akik fejlődni nem akarnak, csak folyton másokat hibáztatnak a sikertelenségeikért."

Ez egy érdekes felvetés amire te sem kapsz választ :) :D

VT 135 2019.05.27. 00:48:52

@Frau Untermensch4:
Azért én tudnék erre példákat hozni. Természetesen ez nem mindenkire vonatkozik és hát a netes társkeresők jelentős része (többsége?), nemtől függetlenül súlyos sérülésekkel küszködik - amit vagy lát, de legtöbb esetben nem.
Szóval amikor 35 feletti, (gyakran még elvált, gyerekes státuszban is lévő) nők olyanokat jelölnek be az ideális partnertől, mint elvárt dolgok, h:
- sportos (tehát csak az lehet, bármi más nem)
- ne kopaszodjon
- ne őszüljön
Akkor az értelem, vajon merre kirándul?

És akkor ezzel tényleg csak a legextrémebb, legelborultabb elvárás-pontokat említette meg, min. +15 cm magasság, vagy felfelé max. 1 év különbség (lefelé lehet 5 is), meg egyéb nyalánkságokat már meg sem említem.
És ezzel most nem a fenti vitába akarok belemászni, hanem érdekelne tőletek, nőktől ennek a megítélése, h ti ehhez mit szóltok? Hogyan látjátok? Mit lehet ezekkel a nőkkel tenni? Vagy hagyni kell csak, h végül magányosan, macskákkal, alkalmi kufircokkal (ha nem volt gyerekük, gyerek nélkül) vánszorogjanak az 50-es éveik felé? Mivel én mindenkinek jót szeretnék, ezért nehezen tudom elfogadni azt, h "szarjunk rájuk, így jártak!"

2019.05.27. 07:30:44

@VT 135: Nem ismerem a társkeresős oldalakat, az igényeket, kínálatot tőletek olvasom. Gondolom a kirívó példák leginkább ezek, de lehet, hogy a többség, nem tudom. Kicsit ha lehet piachoz hasonlítanám. Az árut látom, meg az árát, de én döntöm el, megveszem vagy nem. Ha nem veszem meg, tovább léphetek és nem foglalkozom vele többet, de maradhatok és elmondhatom az árusnak, miért döntöttem úgy, nem kell a terméke. Ez egy személyes találkozás, látom, érzem belőle, érdemes-e elmondanom a véleményemet, olcsóbban kéne adni, mert máshol jobb és olcsóbb, sose fogja tudni eladni, rámarad az egész. Egy személytelen társkeresőn nem tudod, hogy ki kíváncsi és fogadja el a véleményedet, csak azt tudod, neked ez tuti nem kell. A segítő szándékodra simán jöhet egy durva anyázás is, ami aztán még neked fog rosszul esni, bántani. A nők akiknek az igényei ilyenek előbb-utóbb rájönnek a sok melléfogás után, hogy magasak, magukhoz képest. Így én úgy gondolom, csak annak segíts így, akiben látod, hogy nem reménytelen, hogy le tudod hozni a megfelelő szintre, hogyha még tetszik is és akár találkozhattok is. Hiszen adjuk meg azért az esélyt annak is aki nem tudatosan tájolja be magát rosszul és támaszt önmagához képest nagy igényeket. Lehet, hogy ilyen helyzetből indult, és azt hiszi ilyen szinten is folytathatja.
Akiken látszik, hogy egyszerűen csak hülyék, önteltségből, butaságból, egyszerűségből írják az ilyen "követelményeket" én egy pillanatig sem foglakoznék, hagynám őket a "piacon". Az időd drága, van akikkel felesleges tölteni, nem éri meg. Az ő életük. Gondolom, hogy ez a túlzott elvárás azért nem csak a nők szokása. Egyébként van olyan kizáró tulajdonság is, ami hangozhat marhaságnak, de az illetőnek alapból fontos, nem tudja "átlépni". Nekem például a magasság. Lehet ezt magyarázni, hogy baromság, mert miért fontos, hogy magasabb legyen, híres emberek példái is mutatják, lehet így élni, nekem nem. Nem érzem magam mellett férfinek. (egyébként nem nehéz ezt elérni, 168 cm vagyok). Szóval nem tudod "megmenteni" azt, aki nem hagyja magát. Ne tölts vele időt én azt mondom. Az igényeket majd ha akarja csökkenti, és egyébként tuti, hogy vannak, akik felvilágosítják :)

2019.05.27. 08:53:54

@Frau Untermensch4: Ezt a felvetését erről a konkrét (elszállt) nőről azért nem értem, mert nem tudom, hogy ez egyedi eset, vagy 100-ból 5 nő ilyen vagy mind a száz. Ez utóbbi esetben megértem, hogy beszélünk róla. Ha csak egyedi kirívó eset akkor miét téma ez egyáltalán? Férfiak között nincs hülye elszállt idióta?

2019.05.27. 09:29:24

@Daenerys Targaryen: ezt nem tudom mennyire egyedi.
Bár eddig is írtak a fiúk itt "elszállt" elvárásokról a nőktől, gondolom azért van néhány nem ennyire elrugaszkodott is.
És igen, ezt is írtam, a férfiak is tudnak elvárásokat megfogalmazni, aztán ők maguk meg olyanok, amilyenek, de az életben is ez van, csak ott látványosabb és egyértelműbb, mit kér és mit ad.
Ezért gondolom, hogy a "szűrőt" itt is használni kell. Érdemes felvilágosítani, hogy téves elképzelései vannak, vagy nem érdemes. A legtöbb ember saját kárán tanul, nem másén, hiába a bölcs mondás. Viszont így saját bőrön maradandóbb és hitetleneknek is egyértelműbb.

VT135 egyébként azt kérdezte, tegyen-e valamit, vagy "hagyja a cicákra"?
Erre válaszoltam, hogy kivételes esetekben érdemes csak szerintem.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.05.27. 20:20:38

@Frau Untermensch4: Szerintem nem érdemes ennek nekimenni, mert rögtön megkapod, hogy rosszindulatú vagy és csak le akarod törni, sőt egyenesen azt akarod, hogy neki ne jöjjön össze. Még közeli barátoknál sem javasolt ilyen szintű őszinteség, mert csak megsértődik. Magának kell rájönnie arra, hogy túl nagyok az elvárásai, tanulni ebből a hibából, de olyan is van, aki már eljutott eddig, mégis azt mondja, hogy akkor inkább egyedül döglik meg. Ezzel mit tudsz kezdeni? Kívülről látod, hogy árt magának, de nem tudod rávenni, hogy adjon alább, ha kézzel-lábbal tiltakozik ellene, végtére is a saját élete, az ő döntése.

VT 135 2019.05.27. 22:32:49

@Serial Slut: Hmm. Ezt az *összes* ilyen "elszállt" nőre érted? Mármint, h felesleges nekik bármit is mondani, mert úgysem megy át, nincs más megoldás, főjenek csak a levükben, azt jobb esetben megpuhulnak, rosszabb esetben összekeményednek?

Csak mert ha így van, akkor tényleg létezik ezen a téren is egy hozzáállás-mintázat különbség férfi és nő között. Mert az RP ugye pont arról szól, h a korábbi téveszmékből kigyógyuljon, fejlődjön a férfi. És ehhez hozzátartoznak a külvilágtól kapott kemény(nek ható) pofonok is. Ez adja ugyanis a visszajelzést arról, h valamit jól csinálunk-e. És férfiként én nagyon is hálás vagyok a *hiteles* információkért, esetenként pofonokért - mert különben maradtam volna tudatlan és fejlődésképtelen.

Szóval, ha mást nem a RP és MGTOW (bár utóbbi szerintem teljes tévút) mindenképpen azt mutatja, h a férfiaknak van egy olyan része, aki képes változni a külvilág ilyen típusú visszajelzéseire. Azon nőknek akkor ezek szerint nincs, akik ebben a cipőben járnak?

Részemről azt gondolnám, h ahogy a ghosting, ahogy a bunkóság, tiszteletlenség esetében, úgy itt is, nem lenyelni kéne és legyinteni, hanem vérmérséklettől és adott személytől függően, megfelelő stílusban jelezni, h ez így nincs rendben. Illetve a fenti témában, h ezzel zsákutcába megy, maga alatt vágja a fát, tölti az értékes éveit. És ebből azt gondolnám, h lehet, h az elsőre megsértődik, a másodikra behisztizik, az ötödiknél elmenekül két hétre, a tizediknél törli magát. De lehet, h a 20. ilyen kommentnél, egy részüknél elkezd világítani a sötétségben egy kis fény, h "hmm, lehet, h van abban valami, amit ezek a "seggfej" férfiak mondanak?" És innentől kezdve megvan az esély a változtatásra, a fejlődésre.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.05.27. 22:47:10

@VT 135: férfira és nőre egyaránt mondom. Sőt inkább azt vettem észre, hogy a nőkben ez azért eleve kódolva van, annyi legalábbis eljut a tudatukig maguktól is, hogy ha pasit keresnek maguknak, legyenek csinosak. Nem véletlen, hogy a legtöbb nő addig néz ki önmagához képest a legjobban, amíg párt keres, aztán amikor már biztonságban érzi, elhagyja magát. Furcsállom, hogy ezt valamiért nem veszik észre a kritikusok, hogy a nő rögtön reagál és tudja, hogy fejlesztenie kell, még ha csak átmenetileg is.

A sértődékenység mindkét oldalra jellemző maximálisan. A különbség talán abban lehet, hogy ha a pasinak 50-ből egy próbálkozás sem jön be, kénytelen gondolkozni. A nő meg annak ellenére is kap leveleket, hogy egyébként túl magasak az igényei, és lehet, hogy velük nem áll szóba, de valahol mégis megerősítik abban a hitében, hogy ő így jó, tehát nála ez a felismerés később jön el.

Szívem szerint a tanácsadás mellett lennék, csak túl sok a negatív tapasztalatom ezzel kapcsolatban. Az sem mindegy, kiről van szó: a húgomról, egy közeli barátról vagy egy teljesen idegenről a neten, egy ismeretlent sokkal könnyebben leszarsz, hogy hát akkor ne csináld, nem az én problémám. Meg abban is van különbség, hogy mennyire érzik személyesnek. Ha egyenesen neki írod, róla fogalmazol meg kritikát és terelgetnéd jobb irányba, azt sokkal rosszabbul fogadja, mint ha belebotlik egy általában "felvilágosító" célzatú cikkbe vagy website-ba, abban az esetben kevésbé érzi magát személy szerint cseszegetve és előbb elfogadja a javaslatokat. Szóval annak mindig van haszna és előbb is ér el eredményt, mint az előbbi módszer.

2019.05.28. 05:38:45

@Serial Slut: azt írtam, csak azzal foglalkozzon, aki tetszik neki, próbálja meg, a többivel nem érdemes, mert elküldik a fenébe. A saját kárukon majd megtanulják az igényeik meghatározását.
De ha ő úgy érzi, ahogy írja "adott személytől függően, megfelelő stílusban jelezni, h ez így nincs rendben. Illetve a fenti témában, h ezzel zsákutcába megy, maga alatt vágja a fát, tölti az értékes évei." miért ne tehetné? Nem is olyan régen, pont neki írtam, miért nem húzzák fel a RP2-eseket, akkor most miért ne mondhatnám, hogy tegyen úgy, ahogy jónak látja, lehet, hogy 10 nőből 3 valóban nem tudja rossz úton jár és "letéríthető" erről?

Darcy70 2019.05.28. 09:17:31

@VT 135: a megmondó emberek szent jelmondata: "én csak jót akarok neked".
NE!
Szerintem ismeretleneknek csak akkor mondjunk véleményt, adjunk tanácsot, ha kérik.

Darcy70 2019.05.28. 09:26:08

@Daenerys Targaryen: egysze írt nekem egy olyan férfi, aki magas és dekoratív, kifejezetten okos, művelt, széles látókörű, angolul jól beszélő nőt keresett. Én meg vissza, hogy ez nem én lennék :). Megköszönte, hogy válaszoltam és minden jót kívánt. Elszállt igény?!? Honnan tudjam? Az ő igénye ez volt és kész, nincs dolgunk egymással.

2019.05.28. 10:19:56

@Darcy70: Miért ne? :)

Lehet, hogy valakinek jól jön a tanács, aztán akár beszélgetés is lehet belőle, aztán ki tudja...

Vagy VT135 unja meg a fenébe küldést, és akkor nem marad benne rossz érzés, hogy nem tett semmit.

2019.05.28. 10:59:09

@Darcy70: ez is egy piac, mert az hogy elszállt vagy sem azt majd a gyakorlat megmutatja: ha öt évig sikertelenül keresi álmai nőjét, akkor elszállt igény. De neki elég csak azt az egyetlen nőt megtalálnia, aki neki megfelel - és viszonzottan is.

Somogyi József 2019.05.28. 11:10:40

A romantikus filmek a megmondója ha türelmes vagy és vársz besétál az ajtón az igazi :D
Jó kis blue pill tanítás :)

VT 135 2019.05.28. 11:18:34

@Serial Slut:
"A sértődékenység mindkét oldalra jellemző maximálisan. A különbség talán abban lehet, hogy ha a pasinak 50-ből egy próbálkozás sem jön be, kénytelen gondolkozni."
Vagy nem: megragad az RP-gyász kettes szintjén és képtelen tovább lépni azon, h minden a feminizmus és/vagy a nők hibája és 'valaki tegyen már végre valamit!!'...

"A nő meg annak ellenére is kap leveleket, hogy egyébként túl magasak az igényei, és lehet, hogy velük nem áll szóba, de valahol mégis megerősítik abban a hitében, hogy ő így jó, tehát nála ez a felismerés később jön el."
Na igen, ebben látom a nagy csapdahelyzetet: kap 500 levelet, hetente 100 újabbat. Azt hiszi, kiapadhatatlan forrás, úgyis lesz közte megfelelő pali. Meg hát ő amúgy is egy különleges, hiszen fb-n is kapja a lájktömegeket (Apropó: feltűnt már, h többségében nők nyalogatják körbe egymást bókokkal az ilyen fb-s képeknél?), kapja a levéltömegeket.
Arra nem gondol, nem tud, h mondjuk a fent lévő palik 60%-a nem független, 30%-a súlyos sérült, vagy annyira ki van éhezve a szexre, h bármilyen kutyába, lábtörlőbe lemegy, és jó, ha 5-10%, aki használható lenne társnak, férj-apa alapanyagnak. Őket viszont pont az irreális elvárásaival marja el magától.

VT 135 2019.05.28. 11:24:28

@Darcy70: Jó, hát nem csak csupa terézanyáskodás van ilyenkor bennem, hanem felmegy a pumpa: intelligens vagyok és türelmetlen, ezért az ostobaságokon fel tudom kúrni az agyamat! :) Tehát ez kicsit ilyen Csernus-féle, sokkolós ébresztés is, hátha áttör a rózsaszín önámítása falán.

Igen, tisztában vagyok vele, h ez részben rólam is szól.
De amit írtam, tényleg hiszek benne, h ha kapna erről nagyobb mennyiségű visszajelzést férfiaktól, h ez így öntökönszúrás a részéről (még akkor is, ha nincs töke), akkor azért látnék esélyt a pozitív változásra. Nyilván a legjobb saját tapasztalat a szenvedés, mert abból tényleg el lehet jutni egy olyan állapotba, amikor már mindenképpen lépni akarunk, mert már a falig hátráltunk. Ugyanakkor azért léteznek olyan emberek is, akik olyan mesterien fojtanak el minden ilyesmit magukban, h tényleg csak lézengenek a világban, totálisan alacsony tudatszinten. Persze ezzel sincs baj, az ő döntésük.
Az meg az enyém, h szeretném megtalálni azokkal a kapcsolódást, akik magasabb energia/tudatosság szinten vannak. Hiába na, mindenki a magához hasonlóak társaságát keresi. :) Bár ugye úgy is szól a fáma, h elsősorban olyan emberekkel kerülsz kapcsolatba, akik hasonló szinten vannak, mint te. :)

VT 135 2019.05.28. 11:28:14

@Darcy70: és melyik ponton akadtál el? mit nem tudtál a listájából teljesíteni? :)

Darcy70 2019.05.28. 11:29:02

@Frau Untermensch4: tavaly filoztam a kocsi vasarlason és képzeld, minden pasi, de komolyan mindenki :), ahogy ezt meghallotta, kéretlenül is elkezdte mondani a véleményét :D. És nekem ezzel semmi bajom nem volt, konkrét téma, konkrét meglatasok.
De ismeretlenül "életvezetési tanácsokat" adni, ismeretlenül beleugatni más tarskeresesebe...ne hari, de nagyon gáz és inkább szól a megmondorol, mint a "joszandekrol".

Darcy70 2019.05.28. 11:31:05

@Darcy70: ja, csak úgy altalanosan jó róla beszélgetni, érdekes:)... konkrét embernek konkrétan...azzal van bajom.

VT 135 2019.05.28. 11:32:31

@Frau Untermensch4:
"Vagy VT135 unja meg a fenébe küldést, és akkor nem marad benne rossz érzés, hogy nem tett semmit."
Azért nem ez a fő programom, h forgatom a súlyos Igazság Kardját és le-lecsapok vele. :D
Ezt csak akkor teszem, ha nagyon kiakasztó a bemutatkozás/irreális elvárás.
Amúgy meg...pont Wolf írta anno, h a "SziaTetszelTalálkozunk?" típusú levelek azonnal a kukában landolnak - kötekedni kell, azzal lehet felkelteni a nő figyelmét. :) Egyetlen aprócska gond, h aki ennyire kiakaszt az ostobaságával, azzal véletlenül sem akarnék találkozni, szexelni. Számomra egy ostoba, vagy nagyon sérült nő annyira idegesítő, h lelohaszt. Tapasztalat. :)

Másfelől volt már rá precedens, h az illető nő intelligensen, kulturáltan válaszolt az adott esetben kirohanásomra, tisztáztuk a félreértéseket és volt amelyikből még találkozó is lett. Hát ilyen is van.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.05.28. 11:58:39

@VT 135: igen, az a nő megszopatja saját magát, talán sosem ébred rá a helyzetére, az évek meg csak telnek, de az ő baja. Az ilyeneket nem lehet észhez téríteni, hiszen "adatuk van róla, hogy vonzók" (hogy klasszikust idézzek), talán jobb is, hogy a normálisabb pasikat kapásból elriasztják, mármint a férfiak szemszögéből. :)

2019.05.28. 12:56:40

@VT 135: azért azt ugye tudod hogy ez a magasabb meg alacsonyabb energiaszint dolog, ez egy spirituális bluepill? Persze hihetsz benne, lelked rajta :-)

VT 135 2019.05.28. 13:01:33

@Daenerys Targaryen: Csak szólok - az egész univerzum energiából (vagyis még inkább szinte kizárólag információból). A fizikai világ csak egy mátrix jellegű illúzió. Az atomokban a proton, neutron annyira kicsit, mint egy székesegyházban (atom) egy légy.
És ezt nem én mondom, hanem a kvantumfizika.
Tőlem nevezheted mindezt spirituális bluepill-nek is - én mondjuk pont inkább red pillnek érzem (persze itt nem "csajozós" értelemben), mert amióta mindezt megértettem, elfogadtam, már nem tudok úgy csinálni, mintha nem tudnám. Nem tudom, alacsony tudatossági szinten, materialista világszemlélettel élni az életemet.

2019.05.28. 14:06:14

@VT 135: a kvantumfizika méréseken és kőkemény tényeken alapul, felsőfokú matematika és fizika tudományon.
Ez az "emberek milyen energia szinten élnek" ez meg egy bullshit, semmi bizonyíték nincs rá.
De legalább jól hangzik és átélhető.
Ez alapján egyes emberek a többiek fölé tudják pozícionálni magukat. Egó játék semmi több.
"Én magasabb energia szinten élek, tudatosabb vagyok, te meg csak egy csökött materiális szinten megragadt zárvány vagy: pusztulj az utamból!"

Darcy70 2019.05.28. 15:16:24

@Daenerys Targaryen: jaja, teljesen egyetértek :D. És erdekes, hogy inkább a férfiakat tudja "bevonzani" jobban ez az egész "hit világ".

VT 135 2019.05.28. 21:54:33

@Darcy70:
"nem vagyok magas." - ok, ezen tényleg nem lehet egyelőre változtatni. (De majd a nanotechnológia...! :) ) Amúgy az a vicces, h az alacsonyabb férfiak azt hiszik, a magas férfiak térdig járnak a nőben. Holott semmiféle előny nincs belőle. Max. hátrány nincs. De azon férfiak kivételével, akinek bejön az óriás-törpe párosítás, ugyanúgy kiesik a nők tekintélyes része, mert nem jó a túl nagy magasságkülönbség. Persze egy élő találkozásnál nem veszem elő a szerszámot (khmm ;) ), h lemérjem, de netes szűrésnél mindenképpen húzok egy határt én is.
süti beállítások módosítása