Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Aranyásó Niki

2019. július 01. - Ethan Wolf

depositphotos_61395743-stock-illustration-gold-digger-woman-leaning-on.jpg

Tinderen azzal köszöntem rá, hogy minden fotóján igyekszik intellektust sugározni, és azzal hecceltem, hogy mire fel ez a nagy igyekezet. Az összes képen szemüveg, könyv, vagy diploma a falon. Persze humorosan csomagoltam a nyitást, hogy kissé pimasz legyek, de semmiképp sem akartam, hogy beszólásnak vegye. Az azonnal bukó. Vékony a határmezsgye pimasz és bunkó közt, és ha nyitásnál átesel a másik oldalra, akkor vége.

aranyaso.jpg

Áttértünk a minőségi piákra és persze olyan italokat sorolt fel, amikről még csak nem is hallottam, gugliznom kellett, hogy tudjam, miről van szó. Olyan drága italokat jelölt meg, mint kedvenc, hogy csak pislogtam. Mint kiderült, Niki nemrég lett szingli, alig két hónapja és az exe mocsok pénzes volt. Évente 3-4 külföldi út, autó születésnapra, saját lakás ajándékba, ilyen apróságok. De csak jártak, semmi házasság. De persze ezt nem vettem készpénznek, hisz Niki csinos volt ugyan, de nem olyan kiemelkedően, hogy egy milliomos csapja neki a szelet. Átlagos csaj, semmi extra.

Persze a szövege megvolt, mindenből a legjobbhoz van szokva, de a párja megcsalta és inkább azonnal kidobta, ezzel elvesztve minden értékét, amit tőle kapott. :P Itt azért sántít a történet, egy átlagos, 25 éves csaj, a segge alá kap kocsit, lakást, mindent és egy félrelépést nem néz el, hanem megy vissza a szülőkhöz? :P Kamu. Ez a gazdag pasi valószínűleg nem is létezik. De azért meg akartam nézni élőben is a csajt, így két nap után leszerveztünk egy találkozót.

gold-digger.jpg

Természetesen késett, és épp tél volt, olyan hideg, hogy ihaj. Gondoltam, ha már várok a megbeszélt helyen, beülök az ottani kávézóba. Közben felépítettem magamban a tervet. Éreztem, hogy kamus a csaj és ha élőben ez beigazolódik az elején, akkor én is masszívan tolni fogom a bullshitet. Én leszek a következő pénzes fószer. :P

Tizenöt perc késéssel, de beesett a kávézóba, én már majdnem végeztem is a koffein adagommal. Ő nem kért kávét, csak minőségi almalevet. Nem tudom, ezt hogy kérte ki, mert nem mentem vele a pulthoz, de egy pohár almalével tért vissza (remélem, tényleg minőségi volt). A lány 170 magas volt, átlagos testalkat (talán a fenekén 3-4 kg plusz), fekete, vállig érő haj, barna szemek. Elcseverésztünk a kávézókról, meg a városról és közben figyeltem és fürkésztem. Semmi márkajelzést nem fedeztem fel a cuccain, amiből tudtam volna, hogy mennyire van eleresztve. A kocsija épp szerelőnél van (amit a saját keresetéből vett a szakítás után), azért jött metróval. Azt mondjuk nem értem, hogy ha megkapta a pasitól a lakást és a kocsit, akkor hogy vehette vissza azt szakítás után? Nem papírozták le? Tulajdonképpen nem is az ő dolgai voltak, csak megkapta a sráctól ideiglenes használatra? :P

gold-digger_14630292-618x320.jpg

Eleinte nem tűnt nagyon érdeklődőnek velem szemben, de egy óra általános csevej után, úgy döntöttem, finoman mégiscsak elkezdek nagyzolni. Beleszőttem a beszélgetésbe, hogy több lakásom van, sokszor utazom, stb. Jól sikerült, mert mikor a kávézóból átmentünk egy beülős helyre, már nagyobb érdeklődést mutatott irántam. Elkezdett kérdezgetni a dolgaimról, terveimről. Éreztem, hogy ezzel megfogtam. Sajnos hétköznap este találkoztunk és másnap korán kellett kelnie, így este 10-kor véget ért a randi. Elkísértem a metróig és hazajöttem. Még aznap este írt nekem és másnap is folytatódott a beszélgetés. Folyamatos felmérés zajlott, burkolt faggatás.

A hétvégére nem volt programja, amit finoman adott tudtomra, gondolom jelezni akarta, hogy benne lenne a folytatásban. Viszont én itt elvágtam a kommunikációt. Ha az átlagnál jobb nő lett volna, akkor azt mondom, megér még pár nap kamut, hogy meghúzzam, de a helyzet az, hogy még annyit sem ért nekem, hogy hazudozzak picit. :P

s-l300.jpg

Ha nagyon ki lettem volna éhezve puncira, akkor biztos folytattam volna, de így arra jutottam, hogy nem éri meg. Vagy ha jobb nő lett volna, akkor oké, de így nem. És nem hiszem el, hogy akadt olyan pénzes csávó, akinek épp ő kellett olyannyira, hogy a feneke alá tolt mindent. Hülyeség.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr5714886230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Somogyi József 2019.07.01. 11:19:00

Az aranyáso már az előző aranyásásról is hazudik. :)
Minő szörnyü világ ez. :D

erkölcsi hulla 2019.07.01. 11:25:36

"Niki nemrég lett szingli, alig két hónapja és az exe mocsok pénzes volt"

Alfa özvegy. Innentől 35 éves koráig, ez lesz a mérce alja neki, ha nem hazudott.

VT 135 2019.07.01. 14:35:45

Kissé kielégítetlen maradtam a poszt végén: legalább, ha nem is a dugást fókuszba helyezve, de az önnön szórakoztatásodat létrehozva, húzhattad volna még Miss Aranyásó fejét. :)
Amúgy megírhatnád, melyek ezek a burkolt és kevésbé burkolt, anyagi szint felmérő kérdések? Kíváncsi vagyok, van-e közte olyan, amelyről nem tűnik fel, h az.

2019.07.01. 14:53:08

@VT 135: hova jársz nyaralni, évente hányszor, van-e kocsid, merre laksz, te is svájci frankos hitelt vettél fel, te is első osztályon utaztatod a jetskidet dominikára? Mit szólsz, hogy felemelték a magángépek leszállási díját Zürichben?
Olyan nincs amiből ne tűnne ki, hogy a pénzedre, anyagi körülményeidre kíváncsi. Nincs titok ebben a műfajban szerintem.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.07.01. 17:49:44

Tutira kamuzott, ha annyira el lett volna eresztve, látszana rajta. Mondom ezt annak ellenére, hogy tudom, vannak olyanok, akik nem drága holmikra költik a pénzüket, na de azok nem is azzal dicsekednek, milyen gazdag pasijuk volt. :)
Az viszont elképzelhető volna elméletben, hogy ha kapott is valamit a pasitól, akkor csak átmenetileg használhatta, kocsit vagy lakást. Ez így szokott lenni, kivéve az araboknál, de az más szál.
Még annyi, hogy egyébként nem kell különlegesen szép csajnak lenni az aranyásáshoz. Nem árt, de közepesen jó nőknek is összejön néha. :)

2019.07.01. 22:35:20

Hagyjuk már ezt a nem ért nekem annyit, h pár hazugsággal megdugjam ócska kifogást! Ha nem akartad volna megdugni, akkor eleve nem is találkozol egy gd-vel. Ezt pedig már az élő tali előtt tudtad.

Az van, hogy még hazugságokkal sem tudtad volna megdugni valószínűleg, mert amit ilyen téren nyújtani tudsz ténylegesen, az jó eséllyel kevés lett volna neki, ha kicsit is következetes marad a csaj a korábban magáról elmondottakhoz.

Az van, hogy rossz stratégiát választottál az adott nőtípushoz. Ha gd-ket akarsz kúrni, akkor ügyelni kell a hiteles latszatra. De szerintem egyik sem ér annyit. Sokkal jobb olyat keresni aki foglalt és kitartják, és akinek te leszel az, akitől a minőségi szexet megkapja. Minden más gd-kkel csak balfaszkodás.

gibzin 2019.07.02. 18:36:04

@Csodor aki meghagja a vilagot: @Captain Admin:
Megnéznélek titeket, hogy kb. 100 nő után mennyire vennétek még komolyan a csajozást, ismerkedést, randizást, nők megdugását, mennyire erőlködnétek miután annyi mindent láttatok már.
De még feltétlenül ennyi nő sem kell. Ha amúgy is van épp 2-3-4 másik a tarsolyban, akár akikkel már megvan az összejárás és szex, akár nagyon kinézőben van velük, akkor egy ilyen jelöltet mint ez a csaj, úgy ejt az ember, mint a huzat. Nekünk férfiaknak is megvan ugyanaz kicsiben, mint a nőknek ilyenkor, hogy egyből küldjük melegebb éghajlatra a kevésbé jónak tűnő jelentkezőt. Wolf nem írja le mindig minden posztba, de gyanítom legtöbbször, amikor előjön nála a "leszarom szindróma", akkor vagy már nagyon sokat látott korában történt meg vele a sztori, vagy amikor amúgy is volt másik punci az életében.

2019.07.02. 21:29:43

@gibzin: aranyos vagy, hogy ennek a két embernek próbálsz értelmes szöveget írni. Teljesen felesleges.
Nekik az a fontos, hogy a saját nárcizmusukban fürödjenek és mindenki mást hülyének nézzenek. Nem akarnak kapcsolódni semmilyen témához; a blogok csak apropó nekik, az bevésődött monoteikus nézeteik hangoztatására. Zsákutca.

tanor 2019.07.02. 22:43:45

Tinderről nekem is volt ehhez hasonló kalandom és volt olyan nő akivel kár volt lefeküdni utólag ... vissza gondolva azért , mert olyan rossz volt, hogy mai napig üldöz ez a gondolat.
Persze utólag röhög az ember meg minden nőt megkell **** de azért nem és tinderren nagyon sok bolond nő van akiket használni kell, de már arra se jó, amire teremtették őket.
Amúgy is az összes nő ugyan az max a tudás és a keret más :D

Egy nőnek a szava annyit ír, mint a kukába öntött szemét :DDDD istenem ezek a kamuk, miért kell kamuzni ? Nők annyira hülyének nézik a férfiakat ebből a szempontból.
Persze szervizbe van a kocsi.... na ne... és ilyenkor van az, hogy szépen haza megy a csávójához.

tanor 2019.07.02. 22:53:30

@Captain Admin:

Nem tudom mennyit randiztál, de nem sok randin lehetsz túl. 34 éves uncsimat most tanítotton, hogy újra jöjjön bele és kb. egy szinten vagytok. Nem kekeckedésnek szánom.

Pár nő után, nem mindegyiket akarod megdugni, mert már le lehet szúrni egy beszélgetés alapján, hogy milyen lesz a várható sex és kb. az esetek 80 % bejön.
Ha nem izgat a nő akkor meg tök értelmetlen erőltetni, lesz egy szar sex élményed. 2015- ben amikor elkezdtem ezt a blogot olvasni, nagyon sok alkalmi sexbe mentem bele és mára ott vagyok, hogy inkább a minőségi sexre megyek rá, plusz nekem számít, hogy ne megy balfaszal kefélek, ennyit adok magamra már.

Lehet taktikázni, de szerintem értelmetlen egy idő után.Plusz a nők se hülyék azért megérzik ki kamuzik, inkább jobb őszintén lenyomni a torkukon a dolgok. Én nem szoktak tatikázni és kamuzni, de ki mire megy rá.

Olvasd el a egyszer volt nyár, egy volt szerelem című könyvet. Érdekes krimi és lehet tanulni azaz a srác aki másnak adta ki magát jól rába ****.

Krisz101 2019.07.03. 01:14:53

@Daenerys Targaryen: te mivel foglalkozol? ELTE közeli végzettséged van?
Jó szöveg egyébként.

Krisz101 2019.07.03. 01:18:59

@tanor: szokott lenni igazság abban amit a Captain mond, nekem inkább a gyakorlati megvalósíthatósággal kapcsolatban vannak nagyon komoly kétségeim főleg a hétköznapok szintjén.

2019.07.03. 06:04:20

@Krisz101: mit tartasz a hétköznapi gyakorlatban megvalósíthatatlannak a tinder ribancok megdugásában? A személyes tali elérését, a szexhez alkalmas hely megtalálását, a farkad hüvelybe helyezését? Nagyon kíváncsi vagyok.

2019.07.03. 06:08:00

@tanor: "Pár nő után, nem mindegyiket akarod megdugni, mert már le lehet szúrni egy beszélgetés alapján, hogy milyen lesz a várható sex és kb. az esetek 80 % bejön."

Így van. De a bloggazda kávézóból kávézóba vándorolt, kétségbeesetten próbálkozott, VAGYIS meg akarta dugni, de mivel már kiégett a faszba úgy van vele, hogy majd akad valami szutyok, akit elsőre is, nem csak harmadik alkalomra sikerül neki. Meg eleve mennyivel megnyugtatóbb már az a tudat, hogy ő dobta a golddiggert, nem pedig az nem hagyta magát NEKI megdugni? :)

2019.07.03. 06:10:55

@gibzin: "Megnéznélek titeket, hogy kb. 100 nő után mennyire vennétek még komolyan a csajozást, ismerkedést, randizást, nők megdugását, mennyire erőlködnétek miután annyi mindent láttatok már."

Egyáltalán nem kell erőlködnöm. Sosem kellett, most meg így 40 felé pláne nem kell.

"Ha amúgy is van épp 2-3-4 másik a tarsolyban, akár akikkel már megvan az összejárás és szex, akár nagyon kinézőben van velük, akkor egy ilyen jelöltet mint ez a csaj, úgy ejt az ember, mint a huzat."

Így van. Csak a bibi az, hogy wolf kávézóból kávézóba kísérgette az agyhalottat. Ez minden, csak nem az, hogy "ejti mint a huzat". :)

tanor 2019.07.03. 06:39:16

@Krisz101:
Nekem idén volt életemben azaz 30 évesen olyan csajom életemben akivel 2 hét beszélgetés után találkoztunk és 20 perc után fent voltunk nálam és du*** tunk.
Tegyük hozzá a nővel megbeszéltük ha van kémia akkor szó nélkül fel jön. Nálam nem volt kémia :D

Normális szeretet hiányos, magányos csaj volt, szokásos klisé a sex szar volt, de jól elbeszélgetünk azóta héba hóba dumálunk és találkozunk, de közben nekem is lett más. A csaj a szokásos keresi önmagát típus és össze vissza kefél, de legalább korrekt és elmondta van más is akivel lefekszik. Tegyük hozzá nem néz kis jól, de úgy voltam vele 2hét duma után lenyomom hát néha bánom ezeket a csajokat.

Gyakorlatban nehéz mindent kivitelezni, nekem tavaly a szakításom után találkoztam olyan nővel, hogy egy tökéletes randi után(csaj tepert stb.) tűnt el. Nem kell ezt komolyan venni, mert nem az én hibám se az övé. Több palit tartanak a mostani nők, nekünk ugyan ezt kell tenni és ennyi, még komoly kapcsolatban is fenn áll ennek a veszélye pl. nálam ez volt, szerencsére lebuktattam azaz lebuktatta önmagát, pénzem oda, de a tapasztalat örök(rossz befektetés volt). Egy találkozó és még a sex se jelenti azt, hogy a nő a tiéd, ha kapcsolatban vagy vele az sem.

Nézik a nők kivel mit tudnak csinálni, gyenge pontjainkat keresik a férfinak és ha már érzi a nő hogy nem tud irányítani akkor inkább tovább lép, keresi az új palit azaz pl. idén volt olyan csaj akivel azért ért véget, mert túl dominans voltam és el is merte végre egy férfival találkozott, de neki papucs kell.

Sexet dobtuk azaz volt, de egy idióta volt. Vágyam nem volt hozzá, kötelező sexnek hívnám.
Külföldi nőm is volt aki 2 hónap után gyereket és házasodni akart, vele a sex isteni volt és ekkor jöttem rá komolyabban, hogy hiába jó a sex mindenkinek, meglepetésemre ezt is feltudja adni egy nő., jó én is mert aki látott pár női nemi szervet és volt része pár sexben azt ezt külön tudja kezelni a sexet, persze amikor elkezted ezzel zsarolni akkor már tapasztalatból gyorsan egy szombat délelőtt megváltam tőle ááá ehhez a játékhoz öreg voltam már. Ekkor tapasztaltam meg milyen amikor egy nő nem kapja meg azt amit akar, hiszti, én csak megdugni akartam :D kötődési hibáim vannak....

Igazából jók ezek a blogok, mint ez, mert ezek által lehet gyakorlati tapasztalatot gyűjteni. 20 évesen lettek volna anno ilyen blogok sok mindentől óvom meg magam:D
A mostani nők legyen fiatal/ idős nagyon ki vannak képezve, sajnos mi férfiak le vagyunk maradva és utólag érjük be őket és némelyikünk le hagyja őket.

Az utcán elnézem a sok noobot, mint egykor én voltam és azt mondom, minden tali után tanul az ember és a nőket azaz kislányokat, mert ezek kislányok csak a fától kell látni az erdőt, nem kell komolyan venni őket, helyén kell kezelni a történéseket, de annak a gondolkodásnak nincs értelme, hogy minden randinak sexnek kell végződnie.

Captain is igaza van meg nem a nagy szavaktól is tartózkodni kell, amit írásából olvasok az kb. mint 34 éves uncsim esetében, hogy kevés a gyakorlati tapasztalata van vagy nagyon biztonsági játékos azaz olyan nővel beszélget ahol esély van a sexre.

Én azt tudom mondani a nők megérzik aki kamuzik, persze van az a pali és duma aki letudja varázsolni a bugyit róluk, de egy idő után, úgy is véget érnek ezek a kapcsolatok. Vagy ghosting lesz ebből.

Persze lehet taktikázni stb. de el kell döntenie mit akar az ember, de mögötte mutatni is kell azt a képet, amit játszik és persze pénznek lennie, lakásnak, autó és még ez se garancia azaz hogy a csaj megdöntöd. Rafináltak a nők, most az a pali is hülye és önámító, hogy lebecsüli őket és főként ha valaki nagy csajozónak hívja magát akkor tudhatja, hogy nem minden nőt lehet megd ***** és alá becsülni egy nőt az a legnagyobb hiba. Néha engem is érnek meglepetések olyan nők tartottak több palit akiből tényleg ki nem nézi az ember.

A másik, én már inkább törekszem a minőségi együtt létre ezért is értem meg ezt a bejegyzést, mert volt olyan nálam is, hogy annyira kamu volt a csaj és a szokásos klisé, gondolom ilyenkor magamban ezek egy faluból jönnek ???
Unalmas volt és nem akartam tőle sexet. Inkább elfelejteni !!!!

tanor 2019.07.03. 06:49:31

@Captain Admin: Én is vándoroltam, tudom ez milyen :) Volt, hogy én is többe ültem be .... :(
Normál kávézóból átmenni beülős helyre, főként úgy hogy 8kor az összes kávéző bezár. Tudod ilyenkor van egy kíváncsiság is és szerintem jó ezekbe bele menni, hogy megnézni mi sül ki a végén. Az, hogy utána el lett vágva a történet érthető vagy nem, mehetett volna, de szerintem értelmetlen lett volna, ahogyan olvasom, mert lehet a 100 randi után lett volna sex ha lett volna sex, mert ezek nem adják könnyen magukat, érhető fölösleges anyagi kiadástól megmentve magát az ember ezt lezárja és elkönyveli rossz befektetésnek a nőt, mert csak az idő, energia, pénz ment volna a kútba.

2019.07.03. 07:00:50

@tanor: ne felejtsük el, hogy jelen esetben egy sorozatrandizó puncivadászról beszélünk, nem random robiról. Pár évi tapasztalat után 20-25 éves korára el tud jutni mindenki arra a szintre, hogy felismerje, hogy az, hogy egy nő számára mi puncibizsergetőek vagyunk e, az az első szemkontaktusnál hibátlanul leolvasható. Itt nyoma sincs semmilyen tudatos választásnak, vagy bármilyen felismerésnek. Ez próbálkozás. Aki eleve veszett fejsze nyele, annál miért kell próbálkozni? Miért kell ide oda beülögetni és baszni az időt feleslegesen, ha közben meg annyi egyébb konkrétan használható punci van a tarsolyban? :)

tanor 2019.07.03. 07:21:54

@Captain Admin: Hát tudod van az kíváncsiság ! Én a volt ,,páromnál" csináltam ezt, hogy hagytam saját magát buktassa le nyilvános helyen és úgy hogy fél éve tudtam félre jár, de én is arra használtam amire való :)

Persze amikor erre rájött, hát kaptam hideget meleget és még én voltam a szemét, szegény én üldöztem bele ebbe :D Annyira bírom a nőket ! Végén mindig őket kell sajnálni.

Tény, hogy igazad van, de régóta olvasom a blogot és csak most írtam be és azért nem mondanám annak a tipikus igazi puncivadász blog. Inkább nevezném egy élmény beszámoló blognak.

whoamiohmy 2019.07.03. 09:01:36

Én a helyedben azért lekúrtam volna, biztos ami biztos. Jó sikongatósra hogy tudja hol a helye. #bdsrstnt

whoamiohmy 2019.07.03. 09:40:14

@Daenerys Targaryen: hehehe, ha Svájcban elmész egy svajci magyar partyra, 2 dolog fog feltűnni:
1. A nők 80%-a "táncosnő" vagyis qrva.
2. Ha elkezdesz egy nővel beszélgetni, az esetek 90%-aban az első kérdés hogy mennyit keresel. Volt már, hogy egy ferjes, gyerekes nő azonnal benne lett volna a buliban velem, mert X összeggel többet kerestem havonta a férjénél...

whoamiohmy 2019.07.03. 09:44:57

@gibzin: fene tudja. Nekem van pár barátom, akik igazi pinabubusok: 1000 fölött járhat a nők száma akikkel lefeküdtek életükben. És nem unnak rá, sőt. Pedig az egyikük már 55 felett van, ehhez képest dugja a feleségét, van 2 állandó barátnője akiket váltogat, plusz eljár még a hivatásosakhoz is kb heti rendszerességgel.
Szóval van egy embertípus akinek semmi se elég ha nőről van szó és akkor is megdugja a legyet is röptében ha nem éppen a legszebb nőkről van szó. Egy haver például az egyetemen évi kb 100 nővel volt, de abból en 90-et bottal se piszkáltam volna meg. A maradék 10 viszont teljesen rendben volt, mondjuk 2 meg #aztakurvadejónő... kategória.

2019.07.03. 09:55:10

@whoamiohmy: ez elég súlyos. Megértem, akik ázsiába mennek feleséget keresni. Ott nem számít a pénz, csak a tiszta szerelem... oh wait...

whoamiohmy 2019.07.03. 10:09:20

@Daenerys Targaryen: Nezd, nekem igy egy válással a hátam mögött az a meglátásom, hogy a kapcdolatokat a legritkább esetben működteti a romantikus szerelem. Ez egy idiotizmus volt amit a 19 szazadban találtak ki, de a dolgok valódi menetével összeegyeztethetetlen.

Nekem az a meglátásom, hogy egy nő 2 okból fekszik le egy férfival:
1. Mert kívánja a férfit (vagyis tudat alatt gyereket akar tőle, vagyis elég jónak találja a génjeit ahhoz, hogy továbbörökítse őket)
2. Valamilyen fizetségért cserébe. Ez sokszor pénz, de lehet más is.

Szerintem klasszikus (nem femcsi illetve szociális piacgazdaságra alapozott, tehát működésképtelen társadalomban) a szex kb 90-95%-a a második okból történik és kb 5-10%-a az első okból. A mai társadalomban ez a kulturális és gazdasági intervencionalizmus miatt borul, és a nők szinte kizárólag alfákkal kefelnek. Ez kismillió statisztikával igazolható, a forrásoktól most megkímélnélek.

Svájc viszont egy relatíve konzervatív tarsadalom, itt a nők csak 1972-ben kaptak szavazati jogot, emiatt a társadalom szétrohadása úgy 50 évvel késésben van a többi OECD országhoz képest. De azért alakul itt is.

Szóval egyáltalán nem kell meglepődni ezen a jelenségen, ez sokkal természetesebb, mint a mai "rövid az élet, hosszú a sir, mindenki dugjon amennyit bír" popkultúra.

2019.07.03. 12:43:30

@whoamiohmy: van egy vérfeminista barátnőm, aki állandóan a pay-gap-ről meg a patriarchális elnyomásról beszél. Az ő szakmája nagyon alulfizetett, viszont az igényei magasak. Összejött egy gazdagcsávóval és felháborodottan meséli, hogy a pasi vesz neki ezt-azt, de ő nem erre vágyik. Adja neki oda a csávó cash-ben a lóvét majd ő eldönti mit vásároljon. Meg se merem kérdezni, hogy egy feministát miért is pénzeljen egy férfi... kiakadna a műszere.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.07.03. 13:23:28

@whoamiohmy: Svájcban vannak a legjobb árak, persze, hogy mindenki kurvának megy oda nem csak Magyarországról, hanem minden kelet-európai országból, a kupik többsége amúgy román lányokkal van inkább tele, bár ez most egész Európában jellemző.

whoamiohmy 2019.07.03. 16:40:13

@Serial Slut: jaja, jól látod. Itt az átlag tarifa 150 CHF fél órára és 350 egy órára. Az igazán élményszámba menő nők viszont 500 CHF-nel kezdődnek (természetesen egy barátomtól tudom ;) )

Németországban 20 euróért már kapsz egy spriccet egy román szolgáltatótól, de egy tisztességes ketmenetes légyott jobb nőkkel olyan 100 euró. Otthon 180-ert óránként már top escortokat kapsz.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.07.03. 19:32:54

@whoamiohmy: igen, az árakat jól ismered, nagyjából erről van szó. Németországba egyáltalán nem érdemes már menni, sem Magyarországon próbálkozni, bár a különbség, hogy Magyarhonban azért tök jól el lehet lébecolni ilyen alacsony árakkal is.

julius_caesar 2019.07.03. 21:02:14

@Daenerys Targaryen: Hasonló problémával én is szembesültem, néha úgy érzem a bartánőm igényei túl magasak, mondjuk nem feminista bevallottan.

Blog (és tapasztalat) alapján a lányokat 2 osztályra lehet sorolni:

A, karrierista, velük az (lehet) a gond, hogy nincs a férfire egzisztenciálisan szüksége, a végtelenségig tudja nyomatni a rövidtávú ismerkedést (faszkörhintát a blog szóhasználatát használva)

B, idealista, nem igazán stresszeli halálra magát a munkakeresésben / tanulásban, ilyen téren beleszarós, válogatós a munkákban eléggé, igények magasak, (de nem feltétlenül), kicsit ez a majd lesz ami lesz típus. Igények nem találkoznak a saját fizetési realitással. Itt el van várva, hogy mindent megkap (szó szerint), ha meg nem, akkor meg kiderül, hogy milyen "spúr" az ember :((

Mondjuk ez is visszavezethető a captain_admin által írt szexuális piac elméletre.
Példa:
Hogyha az én értékem kellően magas az övéhez képest, akkor nekem főznek vacsorát. (én kellek neki jobban, mint nekem ő)
hogyha a két szint kb egyenlő, akkor meg én fizetem a vacsorát egy étteremben.
(ő nekem kell jobban, mint fordítva)

Úgy hogy itt cél a személyiségfejlesztés, hogy a hatalomam nagyobb legyen a kapcsolatban.

whoamiohmy 2019.07.03. 21:44:55

@Serial Slut: akkor ezek szerint te is Svájcba jársz ki? Vagy Dubai?

Krisz101 2019.07.03. 21:58:43

@Captain Admin: csaó. A farkam hüvelybe helyezését ugyanis most jöttem rá a prájd hónap keretében hogy lelkem mélyén nő vagyok

Krisz101 2019.07.03. 22:05:26

@Captain Admin: ja ez a kérdés másnak is szól.
Megy valaki a férfihang olvasói találkozóra?
Vagy közűletek volt már valaki?
Ha igen mik voltak a tapasztalatok?

VT 135 2019.07.03. 22:06:29

@tanor: "Persze utólag röhög az ember meg minden nőt megkell **** "
Nem tudom. Van az a szintű idegesítő nő típus, aki még, ha mondjuk legalább átlagosan jól is néz ki, de annyira idegesítő, h konkrétan elment tőlük a kedvem. Sőt: konkrétan annyira nem, h beszóltak lentről, h "áá, köszi, de nem!" :D

VT 135 2019.07.03. 22:10:32

@Daenerys Targaryen: Amúgy érdekes ez a kocsi kérdés, mert a feminizmus ugye nyomatja, h több nőt a vezetésbe, mert a nők aztán mennyivel bölcsebbek, környezettudatosabbak, blablabla. Na most az autó egy jól működő közösségi közlekedéssel rendelkező városban, mint pl. Budapest, a legtöbb embernek tökéletesen felesleges (lenne). Miközben elképesztő környezet-, és emberpusztítást végez (Csak Bp-en évente 2000 ember hal meg a légszennyezés következtében, további 100.000 betegszik meg. De ez persze így teljesen rendben van, ellenben ha fal elé állítanák és legéppuskáznák őket, az nem lenne okés...)

Szóval akkor most hogy is van ez? :)

Krisz101 2019.07.03. 22:15:03

@tanor: hát.. Nem irigyellek hogy most vagy 30 éves. Amikor én annyi voltam még simán iwiwről lehetett lekapdosni a csajokat és jöttek gond nélkül, soha nem éreztem azt hogy sokan lennének még pasik a tarsolyában sőt. Gyakran volt még egész jó nőknél is hogy munka suli stb miatt pasihianya volt. Manapság ez elképzelhetetlen. Átlagnál kicsit jobb nő fél óránként kapja a konkrét megkereseseket a szifonján

VT 135 2019.07.03. 22:19:20

@whoamiohmy:
"Nekem van pár barátom, akik igazi pinabubusok: 1000 fölött járhat a nők száma akikkel lefeküdtek életükben. És nem unnak rá, sőt. Pedig az egyikük már 55 felett van, ehhez képest dugja a feleségét, van 2 állandó barátnője akiket váltogat, plusz eljár még a hivatásosakhoz is kb heti rendszerességgel. "

Hát ja, amikor valaki annyira üresnek és céltalannak érzi az életét, akkor keres valami gyűjtőszenvedélyt, illetve függőséget. Visszamegy egy korábbi gyermeki (kamasz) állapotba. Gondolom, egyeseknek meglepő, h nem borulok le ilyen emberek előtt. Nem is vetem meg őket - sajnálom, együttérzek velük és kívánom, h ráakadjanak arra a tevékenységre, amellyel férfiként hozzá tudnak tenni a világhoz és értelmet ad az életüknek.

Krisz101 2019.07.03. 22:20:18

@tanor: ja és hozzatéve hogy akkor is ha lekoltozik egy barlangba csak térerő legyen a pasik telefonján meg közben csak a tücsökciripelés megy.
Ez is teljesen más volt akkor pl nekem tök jó csajok is volt hogy fél - egy év múlva is ramirtak hogy nincs e kedvem újra találkozni. Na ma ez is teljesen elképzelhetetlen, szürreális.

2019.07.03. 22:39:13

@Krisz101: 25-32 között erről szólt, de már nekem sem csak erről szól az élet. Nekem azóta csak könnyebb lett az ismerkedés, de állandó pinát használok, nekem mindig is ez volt az ideálisabb.

A férfihang találkozón gondolkozom erősen, pláne,h hamarosan publikálom az első cikkem is. :) Bár igazából több értelmét látnám egy Apák az igazságért egyesületi rendezvényre. Brutál rémtörténeteket olvasni a fb csoportban.

tanor 2019.07.03. 23:18:57

@VT 135: Hidd el van, én kifogtam olyat aki megmondta mit csinál mit nem a hevesség közben, na betettem és kivettem és mondtam engedjük el most ez.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.07.03. 23:38:52

@whoamiohmy: nem, csak hívtak már oda és azért képben vagyok az árakkal. Az araboknál egyszer jártam, még régen, fiatalabb koromban összeszedni egy kis kezdőtőkét. :) Magyarországon és Belgiumban dolgozom felváltva.

tanor 2019.07.03. 23:39:02

@Krisz101: all.

Régen más volt az ismerkedés, azért még a facebookon is mentek lightosan az ismerkedések egy időben, de mára átalakult a piac. Én azt mondom az appok és társkeresők világában felnőtt egy női generáció akik nagyon ki kupálódtak. Nézd körbe a buszon, csajok edzeni járnak,céltudatosak, karrieristák, rengeteg pszichológia könyvet olvasnak, tanultak és rafináltak stb. tudatosan idős palikra mennek rá, hogy tapasztalatot szerezenek, ezzel szembe mi férfiak lemaradtunk. Ezt el kell ismerni. Nők dirigálnak..... a férfi kb mint egy elő bankautomata használják, ez van, erről mi tehetünk.

Most végre a férfiak is elkezdtek ki kupálódni, de nálunk ez egy lassú folyamat, mert a férfiak többsége nem látja a farkát vagy is abba tudatba van ő irányít, hát nem.

Az összes nő akivel taliztam vagy volt dugópajtia vagy volt kapcsolata, de a szokásos szöveg nem jó már semmi stb. albérleti szöveget tolják ezt vagy beveszi a férfi vagy nem, általában ilyenkor kell a sexre rá menni és utána tiplizni. Minden nőnek fent van a tinder,badoo és keresi a lehetőséget, hogy jobbat találjon, persze amikor egy nő megérzi, hogy palit nem tudja irányítani akkor gyorsban tovább áll.

Én azt szoktam csinálni már, amióta újra tinderezek, hogy a találkozó megbeszélése előtt telefonon beszélek az illetővel és leszűröm, hogy érdemes e találkozni vele.
Persze ez a nőnek is jó.

Sok aranyszabály létezik, de érdemes ezt a blogot és a youtube red pill stb nézegetni és legfontosabb találkozni találkozni nőkkel és ismerkedni, a nőket nem komolyan venni, vagyis a nőnek a szava kb. annyit ér mint egy szemetes kuka, sok minden elfér benne és minden héten ürül.

VT 135 2019.07.04. 00:07:55

@tanor:
"Nézd körbe a buszon, csajok edzeni járnak,céltudatosak, karrieristák, rengeteg pszichológia könyvet olvasnak, tanultak és rafináltak stb. tudatosan idős palikra mennek rá, hogy tapasztalatot szerezenek, ezzel szembe mi férfiak lemaradtunk. Ezt el kell ismerni. Nők dirigálnak..... a férfi kb mint egy elő bankautomata használják, ez van, erről mi tehetünk."

Igen is, meg nem is. A végére reagálnék először: valóban - a férfienergia, férfiesszencia hiánya óriási (amit amúgy nem abban mérnek, hány helyre sikerült belógatni a lompost - ez csak egy bónusz lehetőség). Nem véletlenül vannak a nők annyira kiéhezve a kevés erős férfienergetikájú férfira! Vagy azokra, akik eladják magukat sikeresen annak, miközben semmi nincs valójában mögöttük, csak jó marketing... Már írtam máskor, h a férfienergia szerintem nem a rinyálás, nők, feminizmus hibáztatása, vagy kimenekülés a társadalomból (MGTOW), hanem a többi férfival együttműködve, illetve a már feminizmusból kigyógyult nők támogatásával visszavenni az irányítást! Amíg ez nincs, addig nincs férfienergia, maximum újra-, és újraélt kamaszkorszak.

A másik az, h igen, ezt látjuk a mai, "modern" nők többségénél: h maszkulin tulajdonságokat hordoznak, nagyobb farkat növesztettek a férfiaknál. De közben valójában nem boldogok. Illetve, átmenetileg annak hihetik magukat "lám-lám, én is képes vagyok arra, mint a férfiak!", de idővel ebbe a többség beleun, belefárad, "belehal".
És ez jó.
Mert fontos nőként megélni az Amazon/Boszi korszakot, különben ott marad a mi lett volna ha. És csak így lehet utána belefáradni, beleunni, belehalni ebbe a korszakba, belemenni a válságba és ezen keresztül eljutni a totális bizalom korszakába, ahol a nő nem feltételekhez köti a bizalmat (mert az ugye nem feltétlen bizalom), hanem mer dőlni. Mert tudja, h nincs más lehetőség. Mert tudja, h a kontrollmánia végül nem tette boldoggá. Mert már van tapasztalata abban, h kiszűrje azok többségét, akik nem kapják el, amikor dől. Mert már képes meglátni a szakadt ruhájú szegénylegényben a leendő királyt, mert látja a csillagszemet a szemében.

Ja és mindez nem az én fantazmagóriám, Joós István hozta le közvetítőként, de még ez sem a lényeg, hanem amikor nőktől olvasom sorozatban, h tényleg mindezt átélték, átélik és persze innentől sem leányálom, hanem kemény munka, de h mégis van tovább, van az a Férfi, akivel... Úgyh, zárszóként azt mondom, ez most egy ilyen világ, pontosabban annak a világnak, civilizációnak, kultúrának, társadalomnak az utolsó napjai, amit ismerünk. Ennek egy apró bugyra a férfi-női viszonyok, csak persze sokkal fájdalmasabb, mert ezt most éljük meg, míg az emberiség kihalásáig (amire egyre több az esély, de bízom benne, h sikerül inkább megfejlődnünk magunkat, világszemléletet váltani emberiség léptékben) még van pár évtized.

tanor 2019.07.04. 06:59:55

@VT 135: sokuknál ez a vadcsaj korszak nem ér véget, főként most amikor a média ezt nyomja a nőknek, csak találnak valami papucs palit akivel úgy mond elvannak vagy lemondanak egy két igényről. Valóban van egy réteg aki bele fáradt az állandó irányításba, de ezek a nők a 32 - 33 évesek és nincs gyerekek, max egyszer voltak házasok de elváltak kategória és megtapasztalták milyen amikor őket baxák át. Ilyenkor valamelyik tanul a félre ment dolgaiból valamelyik nem. Általában nem tanulnak belőle és ez megy évekig ameddig van olyan tróger alkesz pali aki ezt elviseli, de addig a nő megöregedett és senkinek nem kell. Persze jön a milf korszak és fiatal palikra rá ülhetnek, de azoknak általában nincs pénzük és persze a luxoshoz hozzá szokott vadcsajok ebből nem engednek.

A hibaiból tanult nők azok akik már gyereket akarnak, mert ketyeg a biológia órájuk és hajlandóak kompromisszumra egy ideig, persze az elnyomott énjük előjön időként. Ezt amelyik pali tudja kezelni és elfogadja, hogy sérült nővel van együtt akkor minden rendbe van, hanem akkor válás lesz itt is a vége.

Hidd el azok a nők akik a jóba bele kóstoltak nagyon nehezen adják fel az életüket, látom,találkoztam ilyen kislányokkal.

A mai nők sérültek és nem az baj, hogy pénzre mennek, én ezt annyira nem látom kivetni valónak. Érthető, mint az állat világba, itt a mi esetünkbe a több anyagi dolgokat össze gyűjtő férfi sexel. Erősebb kutya ba***

Azt nőt is megértem, hogy testére sokat add, maga se hülye, diplomája van, valamit lerakott az asztalra akkor persze nem Joci a 8ból fog neki kelleni.
Inkább abba látom a problémát, hogy az igények, vágyak a csillagokat súrolják és ilyenkor van az, hogy évek mennek el azon a körhintán és még mindig egyedül vannak és nem tudják miért... Egy gazdag férfi nem fog egy aranyásóhoz hozzá menni, ha meg megtörténik a baleset akkor házassági szerződés és a csajnak ez már nem tetszik, kb azzal együtt véget is ért a házasság. (Találkoztam válásban lévő nővel, hogy az anyóst szidta, hogy milyen már a kicsi fia vagyona az ő nevén van és nem pénzt kihúzni belőle, ha ez tavaly nem velem történik el sem hiszem, persze megértő voltam, a csávó anya nem volt hülye. Tavalyi évben sok elvált nővel találkoztam a 30 korosztályból akiknek nem sikerült a első kör.)

Aztán már öreg lett, ilyenkor jönnek a női fb posztok ,,egyedül erős vagyok" nem kell férfi, élvezem az életet, de ezek mögött vallóban kiégett nők akiknek az egojuk nem tudja elviselni, hogy egyszer volt olyan férfi, aki őket használta.
(és a sok edzés stb kárba ment, ilyenkor jön a kompromisszum.)

Zárszónak azt mondom, egy normális férfinak mondható férfi aki gondolkodik és valami kis pénzt is össze szedett az nagyon jól nézze meg, hogy kivel köti össze az életét és mielőtt hülyeségben bele mászna mérje fel a női mennyire sérült és ezt tudja tolerálni, mert brutálisan ráfaraghat a csávó. Volt páromnak volt gyereke(sajnos bele mentem egy ilyen kapcsolatban.) A paliból a volt párom mindent kizsarolt az utolsó forintot, már nekem volt kellemetlen és valamikor szóltam is... akkor végül az volt a szó neki jár ... a szája is járt.
Mondjuk ő volt az aki feministaként percegete viccesen asszonytartás kellene bevezetni magyaroszágon is.
A feminizmus egy betegség... az egy másik történet.

2019.07.04. 16:05:39

@Serial Slut: leírnád, hogy mit kell tudni egy ilyen arab kiruccanásról? Érdekel,h mi igaz azokból, amiket hallani.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.07.04. 16:22:44

@Captain Admin: húha hát ez hosszabb téma lenne, én meg egyébként sem Dubajban voltam, de ha röviden kéne összefoglalni, akkor azt mondanám, hogy nagyjából minden igaz, amit hallani, de nem minden esetben, mert ahány megrendelő, annyiféle munka. Vannak könnyebbek, vannak nehezebbek. Én úgy kerültem bele, hogy egy szervező megkereste a klubot, ahol dolgoztam azért, hogy kellene neki x számú megbízható ember, de nem csak a miénket, hanem többet, aztán több körös castingot tartottak a rá következendő hetekben. Éppen azért, mert nem Dubaj volt a célpont, hanem egy sokkal neccesebb hely, nagyobb óvatosság, körültekintés kellett hozzá, nem volt annyira rutinból menő dolog. Annyiból korrekt, hogy mindent tudsz előre, tehát azok a sztorik, hogy bárki kényszerítve van vagy csak ott derül ki, mi is a stájsz, szerintem nem igazak. Még a napi programodat, úgymond beosztásodat is tudod előre, mielőtt elindulnál, tehát azt előre megbeszéled, hány napot fogsz dolgozni, hány órát. A dubajozóknál jellemző, és ezt nem mondják el ezek a nők, hogy gyakran azért fizetnek nekik valamennyivel kevesebbet, mert maradhatnak pár extra napot a hotelekben, élvezhetik a luxust, csinálhatják a selfie-ket a menő helyeken, szóval kicsit nyaraltatják is őket, ami a megrendelőnek kb. ingyen van, hogy biztosítanak nekik pár napig még egy-egy ágyat meg ingyen koktélozhatnak a picsákok. A többség nemzetközi járattal utazik, nem luxusmagánrepülővel, mint ahogy előadják, biztos olyan is akad persze, csak nem az a jellemző. A helyszínen olyan van még, hogy ha elszabadul a buli vagy privátban valakivel beszélnek, akkor kaphatnak még extra felkéréseket, arról ott döntenek, hogy vállalják-e, de ez mindig az eredeti megállapodáson felüli dolog, azt nem befolyásolja és nincs tétje. Az önkéntesség fontos és betartják, mert nem izgatja őket az a helyzet, hogy valakit kényszerítsenek, a lényege, hogy úgy alázzák a nyugati ribiket, hogy azok önként és dalolva belemennek a pénzért. Rengeteget lehet keresni egy-egy ilyen munkával, van egy alapbér, amiben előre megállapodnak + ha ott akar még vállalni valamit, megteheti + ajándékokat adnak jellemzően, ékszert biztosan, amit nem kérnek vissza, mert ez hagyomány, hogy viselj drága ékszereket. Szóval az ezekről szóló pletykák általában igazak, de lehetnek más tapasztalatok is.

2019.07.04. 16:34:06

@Serial Slut: na és a munka része? Mit kellett csinálni konkrétan? :) Hogy nézett ki egy munkanap pl?

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.07.04. 17:01:27

@Captain Admin: a munka része az olyan, hogy még az állásinterjúkor kitöltesz egy papírt és abban azt is részletesen kifejted, hogy mit vállalsz, mit nem, legalábbis nálunk ennek azért is volt külön jelentősége, mert kisebb csoportokban tartoztunk egy-egy intézőhöz, csak vele beszéltünk, amíg ott voltunk, tőle lehetett kérdezni, segítséget kérni, akármilyen bajoddal megkeresni, bár általában jelen is volt, de a lényeg, hogy úgy általában ő volt a kontakt, ő az egész úton végigkísért, tehát őt láttad először és utoljára, még várost nézni is eljött. Szóval valahogy ez alapján soroltak be, de azért csoporton belül is voltak kisebb eltérések vállalásilag, valaki többet, valaki kevesebbet, de nem ordító különbségek. Mi aztán így szobatársak is voltunk, mármint ketten voltunk egy szobában, de abban a lakrészben együtt tartózkodtunk így egy kisebb csapatban, külön mosdónk volt, konyha, nappali, terasz. Mondták is, hogy fontos a kötődés egymáshoz, hogy kicsit barátságba kerüljünk, mert úgy könnyebb dolgozni. Viszont nem mindig számított a csoportelosztás, voltunk összeengedve is, szóval ezt ők egymás között intézték, beszélték meg, elég olajozottan működött a beosztás. Mi egy nagyobb telken voltunk így, több épülettel, tehát nem hotelben, hanem feltételezem magánbirtokon, de nem volt különösebben szép hely, nem mondtam volna luxuskategóriásnak, csak hogy úgy elment, volt azért medence, volt lehetőség többféle szabadidős, szórakozási lehetőségre, de elsősorban a vendégeknek, nekünk kevesebb és ha nem dolgoztunk, akkor azt a lakrészt nem is hagytuk el, amiben mi voltunk, az egy másik épület volt. Enni, inni nem lehet a vevő előtt, ez szigorú szabály, de egyébként a pihenőidőt elég korrektül betartották, szóval nem maradt senki éhen, szomjan fél napokra. A vevőkkel így direktben nem beszélhettünk, akkor sem, ha fogadtuk őket, mert olyan beosztás is volt, hogy akik jöttek délelőtt vagy kora délután, azokat fogadni. Azt sosem tudtuk meg, hogy voltaképpen mi volt az a hely, ahol dolgoztunk, kinek a birtokában volt, hogy lehetett egyáltalán fenntartani elég szigorúan vallási előírásos országban vagy hogy konkrétan kik voltak ott, de úgy tűnt, hogy hosszabb távon üzemelt, legalábbis abban a szezonban biztosan több turnus volt, nem csak mi. A mindenféle hercegekről szóló beszámolók többsége szerintem kamu, mert legtöbbször nem igazán pontosítják, hogy ki is fizeti voltaképpen, esetleg megtudsz a csapatról ezt-azt, ha nyugatiasabbak vagy hencegősebbek, de a többség inkább diszkrét és csak a szervezőket ismered, akik nem azonosak a megrendelővel. Hogy mit kell csinálni, azt mondtam, hogy viszonylag egyéni. :) De pl. nagyon sokat fogadnak, legalábbis azok, akiket én megismertem, sokféle "játék" volt összevont csapatokkal és külön-külön is, amiken viszont kötelező volt a részvétel, tehát ez benne volt az eredeti megállapodásban, de a helyszínen találták ki, hogy konkrétan mi. Sok a fiatal, általában ezek a magukkal semmit kezdeni nem tudó milliomosgyerekek, akiket amúgy a saját szüleik, rokonaik vezetnek be ebbe a kurvázásba már gyakran kora tizenéves kortól is, nálunk is voltak olyanok, akiket ránézésre 15-16-nak tippeltem volna. A munkanap meg olyan volt, hogy gyakorlatilag 24 órát lefedtek, de persze megvoltak a pörgősebb napszakok és akkor ahhoz osztották el az embereket, viszont ha szexet vállalt valaki, akkor szexelt, a hostessmeló egész más volt, ők nem szexeltek, amúgy meg napi 5-7 óra beosztástól függően és nem feltétlenül egyhuzamban, attól függ, vártak-e még érkezőt mondjuk délelőtt, akkor lehet, hogy beosztottak 2 órára és a többit délután, estefelé toltad le. Mondom, hogy nagyon precízen szervezett volt nem csak az oda-vissza út, hanem maga az ottlét is, sok alkalmazott is dolgozott azon a birtokon, minden apróságra inkább volt két ember, mint egy se. Van rá pénzük és amúgy eléggé parázósak, bár ez lehet, a helyszín miatt volt inkább, talán Dubajban nincs ekkora szigor, az elvégre buliváros. :)

erkölcsi hulla 2019.07.04. 18:23:23

@Serial Slut: Azért kicsit irigylem ezeket a gazdag homokiniggereket. A boldog gyerekkor egyik nagy titka lehet hogy tizenévesen akárhány luxuskurvát megpocsékolhat az ember.

Eddig azt hittem teljes volt a gyerekkorom, de most elbasztad a kedvem :(

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.07.04. 18:45:17

@erkölcsi hulla: én luxuskurváknak azokat tartom, akik kevés és könnyű munkával, alapszolgáltatás nyújtásával sokszorosát keresik meg, mint az átlag. Az araboknál az meg nem könnyű, sem nem alapszolgáltatást nyújtó meló, úgyhogy emiatt nem értek azzal egyet, hogy luxus besorolást kapjon valaki csak azért, mert oda megy jól keresni.

erkölcsi hulla 2019.07.04. 19:56:55

@Serial Slut: Akkor szakadék kurvákat. A lényegen nem változtat, minden tizenéves gyereknek szüksége lenne erre.

2019.07.04. 21:35:56

@erkölcsi hulla: ez szerintem hülyeség. Aki nem tapasztalja meg, hogy milyen a viszonzott (tehát a valódi) szerelem, az konkrétan feleslegesen él. Mint aki pl só nélküli ételeket evett egész életében. Nem is tudja mit hagy ki, max csak sejtheti.

Én a fiamat is arra fogom ösztönözni mit amit én is csináltam, hogy az első nő legyen egy normális kapcsolat keretében egy nagy szerelem, még ha várni is kell rá 1-2 évet, utána már ennek úgysem fog egy nő sem a nyomába sem érni, és lehet alakítgatni a dolgokat érzelmi sérülés kockázata nélkül.

De aki féktelen kurvázással kezdi, annak már esélye sem lesz megtapasztalni egy minőségibb kapcsolatot/viszonyt.

julius_caesar 2019.07.05. 00:24:12

@Captain Admin: Amúgy miről szeretnél írni cikket?

Krisz101 2019.07.05. 02:22:49

@Captain Admin: értem csak per pill 2019 ben is ezt várod el a többiektől és nem biztos hogy menne, mivel már az elmúlt 3 évben is extrém változások vannak.

Illetve túlságosan magabiztosnak tűntél, bár jó alapokkal megtamogatva de a brutális alapzajt figyelmen kívül hagyva.

Ez számomra is felvetette némi nárcizmus lehetőségét amit itt mások is megemlítettek

Krisz101 2019.07.05. 02:25:50

@Serial Slut: szia! A Mercédeszes Ricsi ribancára raszartak ha a dubai escortson hirdeti magát? Tehát az egy porta potty?
Köszi a választ.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.07.05. 02:50:37

@Krisz101: ezt hirdetés alapján soha senki sem fogja tudni megmondani, ezek annyira egyedi megállapodások. Ha valaki dubajozik, az jelenthet bármit, szóval hacsak ő maga be nem számol arról, mit csinál konkrétan, mit vállal, addig felesleges is találgatni, úgysem jutsz vele előrébb. A porta potty-k azért a kisebbség, egy kisebb százalék vállal ennyire ocsmány dolgokat is a pénzért, és sok helyen nincs is rá igény, ez csak olyasmi, amit a média felkapott, mert nagyon extrém.

Somogyi József 2019.07.05. 06:54:30

" Nézd körbe a buszon, csajok edzeni járnak,céltudatosak, karrieristák, rengeteg pszichológia könyvet olvasnak, tanultak"

Társkeresőn láttom milyen képeket rakna fel magukról némelyik úgy nézni mint egy boszorkány nah meg a csodálkozó szemöldök. Utcán látom milyen nők flangálnak nem nagyon adnak magukra kocos hajjal, melegitőben mászik le az utcára.
Olvasni meg ponyva regényeket olvasnak, szarnak ezek a szakkönyvekre :)
A rafináltság az igaz de átlászoan csinálják és most már könnyen kiszürhetö :)

erkölcsi hulla 2019.07.05. 11:22:15

@Somogyi József: Tinderen szerintem a krém van fent, rájuk igazabb talán a fenti kijelentés, sok a kondis egyetemi karrierista céltudatos módosabb picsa.

És tényleg észrevehető hogy a nők elhúztak ilyen téren a férfiaktól. Szerintem már több az egyetemista azaz diplomás művelt, öntudatosan élő nő mint a férfi.

Oka: az oktatás masszívan bünteti a férfiakat, már az általános iskolától kezdve.
A férfiak már általános suliban is a lányoknak kedvezőbb oktatási stílusra vannak rákényszerítve, főleg hogy az összes oktató is nő. Egyetemen meg masszívan a nők kapnak pozitív megkülönböztetést.

Bővebben férfihangon van róla cikk.

2019.07.05. 13:37:48

@erkölcsi hulla:
"Szerintem már több az egyetemista azaz diplomás művelt, "

Ízlelgessük:
Diplomás, művelt.
Művelt...

hmmm.
Hát az a lexikális tudás - ami jellemben emberibbé nem tesz, ugye - az már régóta huss......elment messzire, ha volt is, csak a vizsgáig kellett.

2019.07.05. 13:41:00

@erkölcsi hulla: kik részéről kapják a nők a pozitiv megkülönböztetést az egyetemen?
Nem véletlenül attól az (idős) professzor (férfi) -tól aki a potya dugás reményében felülértékeli a mellkidobós, miniszoknyában vizsgázni jövő nőket?

Vagy úgy gondolod a női oktatók kedveznek a női hallgatóknak? Inkább pont ellenkezőleg.

A többi megállapításoddal egyetértek.

2019.07.05. 13:43:14

@Somogyi József:
"Társkeresőn láttom milyen képeket rakna fel magukról "

Én amit tapasztalok, face és társkereső:
40-es 50-es nők 25-30 év körüli fényképeikkel.
De van olyan ismerősöm is 40-es csaj, aki konkrétan a 20 éves képét teszi ki face-re, hogy ő most ez.
De mondom, a társkereső inkább a brutális, ott is elkezdődött az egymás alá licit, mert hogy néz ki, hogy a másik 40-es 50-es fiatalabb képpel van, hát nekem is van ilyenem...

Elképesztő.
Ezek ugyan olyan sérültek maradnak egész életükben, én most filózom ezen, nekik mindegy, milyen korban vannak, ha leragadt az agy - márpedig leragadt a 98%-nál - abban a beteg nárcisztikus kamaszkori szinten, akkor az lehet 50 vagy 60-éves, az a nő ugyan olyan hülye marad és ezen a szinten éli az életét.

whoamiohmy 2019.07.05. 15:00:51

@Daenerys Targaryen:
Figyelj, itt, ahol én vagyok, 70% nő (egyetemi belgyógyászati klinika). BRUTÁLISAN a nők javára megy a kivételezés férfiak és nők részéről egyaránt. Óhaj esetén írok neked kapásból 10 sztorit fejből.
Általában egyébként az szokott lenni, hogy férfiakat már csak olyan munkákban alkalmaznak, ahol tényleg dolgozni kell. Például én tavaly másodállásban elkezdtem egy olyan melót, ahol van, hog 140-150 beteget látunk el 24 óra alatt, illetve volt, hogy 60 órán át alvás nélkül melóztam végig. Mit ne mondjak, egy darab csajszeeka volt a csapatban, 2 hónap után nem bírta tovább és lelépett.

erkölcsi hulla 2019.07.05. 15:30:16

@icipicicsipa: hmmm.
Hát az a lexikális tudás - ami jellemben emberibbé nem tesz, ugye - az már régóta huss......elment messzire, ha volt is, csak a vizsgáig kellett."

Tudod mit? Az összes facebook parasztkommentelő (nem te, úgy általában bárhol), azonnal elkezdi szapulni a diplomás nőket, megy úgy általában a diplomás embereket, ilyen téren. Hogy nem függ össze a műveltséggel, mehet a mekibe dolgozni, seggmeresztő meló stb stb., meg hogy egy szakmunkás legalább dolgozik..
Félig sem igaz szerintem. Mondjuk érthető hogy akinek nincsen, az azt szeretné racionalizálni magában, hogy ezzel nem vesztett semmit, és hogy neki is teljes enélkül az élete, azzal hogy leszólja a picsába a diplomásokat.

Szerintem igenis van összefüggés az iskolázottság és a műveltség, valamint a tudatos életmód között . Még ha egy bölcsészről van szó akkor is. Meg sokan azt hiszik hogy a semmiresejó diplomás bölcsészek és a műszakisok között semmi átmenet nincsen, ez a két kategória létezik.
Szóval ha választhatnék hogy egy műkörmös picsát, vagy egy diplomás picsát szeretnék-e hosszú távra, akkor lehet az értelmesebbet választanám, ami nem feltétlenül de nagyobb valószínűséggel nem a műkörmös lesz.

Továbbá bár valóban nem jelent semmit a diploma megléte, ha néznénk egy statisztikát, valamiért azt hozná ki, hogy átlagosan jobban élnek, és tovább.

erkölcsi hulla 2019.07.05. 15:33:55

@Daenerys Targaryen: Nem véletlenül attól az (idős) professzor (férfi) -tól aki a potya dugás reményében felülértékeli a mellkidobós, miniszoknyában vizsgázni jövő nőket?"

Nem mondtam kinek a részéről részesülnek a nők masszív pozitív megkülönböztetésben, így nincs köztünk vita, igen, az idős vagy középkori béta faszkalapok által kapják a kettest, amiért szinte látni a pinájukat a kis szoknyácskájukban.
De tény hogy van, és eléggé szembeötlő.

Szóval én támogatnám a svéd vagy milyen modellt ahogy az összes dolgozatot anonim módon értékelik, és semmiféle személyes kapcsolat nincs a diák és tanár között értékelés terén, sőt a tanár nem tudhatja hogy kit értékel éppen.

Durván megnőne a bukások aránya a nőknél.

2019.07.05. 17:06:02

@erkölcsi hulla: Lehet. De a bukás nem jó senkinek. Rossz mértékegység a professzornak is hogyan is tanít. Meg a bevétel is csökkent ha nincs állami fejpénz vagy hallgatói tandíj... ergo senkinek nem érdeke a létszám csökkenés, se a valódi tudás, semmilyen érték nem érdekel már senkit, csak jöjjön a lóvé.

Wildschwein 2019.07.05. 17:18:00

@Krisz101: Szia! Én voltam már Férfihang olvasói találkozón. Nem indokolt az óvatosságod :) tulajdonképpen semmi extrém nincs benne egyik irányban sem. 10-20 pasi összegyűlik (forgás van, jönnek-mennek), söröznek és beszélgetnek mindenféléről. Két jó dolog mindenképp van benne: egyrészt megismerhetsz személyesen olyanokat, akikkel eddig csak virtuálisan társalogtál, másrészt pedig néha el szoktak jönni női kommentelők is. Ezt most nem a csajozás miatt tartom jónak, hanem amiatt, mert tényleg vannak olyan nők, akikkel értelmes eszmecserét lehet folytatni komoly dolgokról is. Ritkaság, az igaz.

Krisz101 2019.07.05. 18:15:12

@Wildschwein: ja ertem köszi. Talán 3x kommenteltem oda és a prímet mindig ilyen nemzeti, vagy német, háborús avatárt használó emberek vitték (én is jobboldali vagyok de ezt szügségtelennek tartom egy férfiszférás honlapon)
Tehát nem szoktam ott beszélgetni senkivel, nem ismerek onnan senkit. De megmondom őszintén nem is olvastam olyan kommenteket amitől elájultam volna. Inkább ez a nárcisztikus én én én elméletem hosszan kifejtős stílus megy (tldr) amitől falnak megyek.

Pár hónapja udvariasan megkerestem őket a face-en, hogy nem tudnának e inkább egy fórumot csinálni (mint pl Roosh V fórum) mert a komment szekció nagyon elavult és amúgy is alkalmatlan az érdemi eszmecserére, álláspontok kialakítására.
Lájk rendszer is rossz hiszen ottani haverok egymást lájkolgatják, így klikkesedés van, egyáltalán nem biztos hogy legjobb komment kerül felülre, hanem a hőzöngő, stb.
Egy fórum teljesen más, ott egy témát egyben látsz egy folyamként, kereshető, látszik ki mikor mit mondott stb.

mondtam neki hogy óriási hiány van ebből Mo.-on.

Teljesen jól fogadta. De a kapacitáshiány.

Visszatérve a találkozóra, azt hittem vmilyen tematizálás lesz, hogy pl sorban végigveszik az elmúlt év legfontosabb cikkeit és arról beszélgetünk v lehet kérdezni ha ott van az író stb.
Ezt akkor rosszul látom gondolom...

A másik hogy a Kellner Dénes nevű ürge ott volt amikor voltál v ismered? Ő most valami oszlopos tagja lett a társaságnak.

Somogyi József 2019.07.05. 18:50:36

@Krisz101: A férfi hangot én már régóta hanyagolom a komment szekció amivé vált, femintisták meg maginák játszóterévé vált..

tanor 2019.07.05. 18:50:59

@erkölcsi hulla: Azért műveltnek azért nem mondanám őket, talán papíron. Inkább sokan szeretik eljátszani a burzsujt, ez nőkre és férfiakra is igaz.
Én inkább attól vagyok ki, hogy sokan teremtenek egy külön világot maguknak és el is hiszik magukról az a való világ. Persze tinderen mindenki az álompárját akarja megtalálni, ami azért messze nem fog megtalálni, ameddig a realitást nem látja. Nagyon az igények női oldalról ... férfiaknál más a helyzet, azért mi mást nézünk.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.07.05. 19:34:55

@Somogyi József: ki ott a feminista? Összesen ketten vagyunk nők. :)

Krisz101 2019.07.05. 20:12:16

@Serial Slut: amerikai fórumokon általános vélekedés az hogy aki dubai és hajókra vagy fullos helyekre megy, tehát az ottani felső rétegnek nyújt szolgáltatást, az minden esetben porta potty. Pont.
A többi csak a bullshit körítés, a tények relativizálása. Mint anno amikor még az folyt a dubajozás kezdetén a csapból is hogy nincs ott semmi prostitúció, itt csak sikeres emancipált magyar nők élvezik a két szép szemükért meg a fantasztikus személyiségükért a nagyvonalú gazdag arabok vendégszeretetét. mert szegényeknek el kellett menekülniük a gonosz, zsugori luzer nőgyűlölő stb magyar férfiak elől akik nem nyújtanak nekik semmit.
És ugye ez a mocsoksag éveken keresztül volt tolva a bulvármédiás újságíró ribancok által a fókusztól a blikken keresztül a nők lapjaig.
Majd a 2000-es évek második felében a net és közösségi oldalak terjedésévek kezdett kibujni a szög a zsákból hogy mi is történik ott.

De visszatérve a porta pottyra úgy tudom az a probléma gyökere hogy a felsőbb körökben a vallása és státusza nem engedi hogy közösüljön ezekkel a nőkkel, ezért égy szükségmegoldaskent alakult ki ez, hogy veri a faszát és közben raszarik az arcára stb. Mert így mégis egy kerülő úton ki tudja élni a szexuális dominanciát és kiszabadulhat a monogám kötöttségekből.
Nyilván nem arról van szó hogy az arabok vonzódnak a szarhoz, ő sokkal szívesebben baszná meg szopatná a csajt, csak az nem teheti!

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.07.05. 22:20:56

@Krisz101: én azért nem venném készpénznek, amit az amerikai fórumokon annak vesznek, mert már csak én is egy csomó kivételt ismerek. Tudjuk, hogy van ilyen is, nem nem annyira gyakori, mint állítják, egyáltalán nem mondható, hogy "minden esetben". Én elvileg a világ egyik legszigorúbb, vallási szabályokat követő országban voltam, aztán mégsem tartotta ez őket vissza semmitől. Annyi igaz, hogy olyan valóban nincs, hogy valakinek azért fizessenek, hogy valami alapszolgáltatást nyújtson, az biztos, hogy bevállalósnak kell lenni, de ennyi.

tanor 2019.07.06. 08:39:25

@Krisz101: gondolkozom, hogy elmenjek a férfihang fórumára. Soha nem voltam egyszer ki kell próbálni mindent.

Wildschwein 2019.07.07. 14:21:34

@Krisz101: Nem, ez az általad említett tematizálás tényleg nincs. És bár persze mindenki bemutatkozott nekem, amikor megérkeztem és körbejártam a társaságot, de ahogy az ilyenkor lenni szokott, nem jegyeztem meg az igazi neveket (csak a nickneveket igyekeztem nemorizálni, azokat többé-kevésbé archoz tudom kötni). Szóval nem tudom, ki az általad említett úriember.

Krisz101 2019.07.07. 21:12:29

@Wildschwein: jó figy, akkor nem tudom jól érzékelem e, ha valaki nem törzskommentelő, vagy nem kommentel legalább gyakran, illetve nem olvasgatja a kommentszekciót, akkor nincs sok értelme odamenni...?

nekem pl lövésem nincs h ki kicsoda. főleg a kommentelők közül. sosem folytattam ott érdemi párbeszédet... már csak az ottani amog-olós stílus miatt sem.

az illető uriember a lovebox nevű társkereső alapítója és adminja volt kb 10 éven keresztül, ami az egyik legszutykabb feminista, nőegó pumpáló társkereső volt, ahol folyamatosan a nőkről meg az őket dicsőítő bétákról szólt minden. náluk először lehetett a nők képeit lájkolni, statizni, kommenteni alá (jaj de szép vagy ja de gyönyörű vagy, bárcsak találkozhatnék veled, légysz írj vissza stb stb)
illetve NŐKNEK ELŐFIZETÉST VENNI AJÁNDÉKBA!!!!! hogy akkor hátha visszaír neked.

több nézeteltérésem volt anno az ürgével, mert azon kevesek közé tartoztam akinek már akkor nem tetszett ez. ezt most nem úgy mondom mintha vmi király lennék, mert szerintm jópáran nálam sokkal nagyobb balhét csináltak, csak erről ugye "gondoskodva lett" h ne találhassunk egymásra ott.

és szívesen rákérdeztem vna az ürgénél hogy akkor ezt most így hogy, meg mit is csinál ő pontosan a férfiszférában.
már ha ott van.

de ha jól értem a beszélgetések asztaltársaságokként zajlanak, tehát max az a 4-5 ember hallaná aki épp ott van.

Wildschwein 2019.07.08. 12:01:41

@Krisz101: És ez a lovebox üzemeltető úriember a Férfihangon kommentál? Meglepne, de semmi nincs kizárva. A felháborodásodat amúgy teljes mértékben megértem, de ha ez neki jó üzlet volt, hogy a manginákat lehúzta, akkor úgysem fogod tudni meggyőzni.
Egyébként ettől függetlenül eljöhetnél a találkozóra, mégiscsak más, ha személyes ismeretség is van.

Krisz101 2019.07.08. 19:37:13

@Wildschwein: haha nem kommentál hanem ő elvileg vmi oszlopos tag ott a szervezetben, az egyik tüntetés szervezésében is részt vett, a YouTubeon szúrtam ki.

Azt nem értem hogy a többiek ott a sok szakértő emiatt hogy nem hívják ki? Nem arról van szó hogy bocsánatot kéne kérni vagy sajnálkozni, de minimum egy cikket illene neki hogy ezt mégis hogy.
Szerintem.

julius_caesar 2019.07.08. 22:18:20

@Krisz101: Én párszor próbálkoztam a férfihanggal, annyira a cikkek és a kommentek sem tetszettek, és utána hanyagoltam.

Én a helyedben captain_admin miatt mennék le, meghallgatni a kommenteket/sztorikat élőben, az biztos megérne pár sört :D

csajok és pasik blogon szoktam még olvasni a kommentjeit, jókat szokott írni. (ha bírod a nyers red pill kritikát párkapcsolati dolgokra, akkor ajánlott)

erkölcsi hulla 2019.07.09. 14:26:53

@julius_caesar: admin készülhet a rajongó táborra, főleg a csp-s csajokra a sörözésnél.

Krisz101 2019.07.10. 07:16:37

@julius_caesar: feltéve hogy élőben is ilyen.
süti beállítások módosítása