Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

A zöld hajú lány

2019. július 08. - Ethan Wolf

image2.jpg

Badoon írtam rá egy 24 éves lányra, gyönyörű arca volt, emlékeztetett egy régi barátnőmre (gyerekkoromból, nem olyan barátnő, csak haver volt). A beszélgetésünk a sörökről folyt, közben folyamatosan pimaszkodtam vele. Elég jó volt írásban az összhang, mert mindig tudtam, hogy meddig mehetek el. Ez minden nőnél létezik, egy fajta határ. Pimaszkodhat az ember vele, még élvezi is, egy bizonyos pontig. Ha átléped azt a pontot, akkor véged. Onnan már nehéz a visszaút, nem lesz szex. Ha érzed a határt, az nagy előny, érzelmi hullámvasútra tudod ültetni, húzni az agyát, de mikor épp elérnéd a határt, bedobsz egy jó poént, ami az egészet más megvilágításba helyezi. Nehéz ezt szavakkal leírni, inkább érezni kell (micsoda klisé).

240_f_143664874_0pbkdhiurpklc5uhpidxclf67lefbnr1.jpg

Tekla néven futott és szerette festeni a haját, kék, sárga, zöld. Találkoztam már hasonló nővel, szóval nem lepett meg. Épp zöldre volt festve a haja, mikor megismerkedtünk. Pár napja amúgy is volt nálam egy kisebb haveri összejövetel (amerikai focit néztünk és mindenki hozott piát), aminek a végén megmaradt sok üveg sör. Meg is beszéltem Teklával, hogy munka után kimegyek elé, majd eljövünk hozzám és megnézzük a sörkollekciómat.

Délután hatkor találkoztam vele egy nyilvános helyen, majd elindultunk a lakásom felé. Zöld haj, szép pofi, kb 155-158 centi magas lehetett, tehát elég picike, és vékonyka. A szája annál nagyobb volt persze, mármint írásban is és szóban is.

black-girl-seaform-hair-42.jpg

Sportol, konditerembe jár, utazási ügynökségnél dolgozik, fél éve szingli és egyedül él. Ezek az információk az este során derültek ki. Kissé sovány a lista, de első alkalommal érdekesebb témákat kell feszegetni és sztorizgatni. A nyers kérdez felelek ráér később is, első találkozásnál ez épp elég. Megittunk pár pohár sört, majd igyekeztem közelebb ülni hozzá. Erre ő a kanapé másik végébe kuporodott szó szerint. Éreztem, hogy ez korai. Ugye, a nagyszájú lányka valójában egy félénk kismadár… ki hitte volna. Megint egy klisé.

Újabb pár pohárral később már oldódott picit és már nem kuporodott, valamint én is közelebb tudtam ülni hozzá. De a lazaságtól elég messze volt. Mikor este 10 körül mondta, hogy lassan megy, még bepróbálkoztam. Megcsókoltam. Visszacsókolt és úgy öt percig játszottak a nyelveink. Aztán valóban menni akart.

dppunb1510975143162.jpg

Kikísértem a metróig és puszival elköszöntünk. Másnap ő írt rám és szerveztük a következő találkozót. Azonban abban az időben mellette voltak jobb lapjárásaim is és nem éreztem, hogy idő szeretnék szánni erre a nőre. Nem volt vele baj, második randin szerintem ágybavihető lett volna, egyszerűen csak sorrendet kellett állítanom és rá nem maradt időm azokban a hetekben. Mondhatnám, hogy bánom, de többször volt olyan, hogy időhiány miatt passzoltam valakit. Munka, edzés és sorozatos randizás mellett egyszerűen nincs idő minden nőre azokban az időszakokban, mikor egyszerre több bottal is horgászol, az energiáid pedig végesek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr7214804792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildschwein 2019.07.08. 12:09:34

De mégis, hogyan szakadt meg a kontakt? Azt írod, hogy rádírt, meg hogy "szerveztük a következő találkozót". És akkor mi lett? Egyszer csak írtál neki, hogy "bocs, de megismerkedtem valakivel, jól kijövünk és most nem akarok másokkal találkozgatni"? Vagy egyszerűen csak ghosting-ot alkalmaztál? Vagy durván kellett pattintani? Mennyire erőltette a folytatást?

2019.07.08. 16:27:10

"Igen, jött egy zöldhajú lány
Álmodtam, vagy igaz talán...."

tanor 2019.07.09. 12:17:49

Ezektől a csili- vili csajoktól a tetkós csajoktól ki vagyok. Oké, egy két helyen elhelyezett ízléses tetkó oké, hogy lássa mindenki ő vadcsajszi :D (ágyban sajnos nem ... általában)
De, nem értem a nőket, hogy miért kell zöld haj, én kapásból hagytam volna.

Amúgy meg nem lehetett volna talonba hagyni ? nehezebb napokra:)

Somogyi József 2019.07.09. 19:47:35

@whoamiohmy: ez jó a sörétes rész odabassz :D

2019.07.11. 19:22:13

Komolyan mondom, ettől az utolsó bekezdéstől még az is jobb lett volna, ha azt vetíted, hogy másnap megdugtad. Ott volt az alkalom, minden adott volt, mégsem tudtad megdugni. Másodszorra pedig már végképp nem tudtad volna elviselni, hogy nem te irányítod a történéseket.

Azt írod, hogy nem volt gond a csajjal, vagyis ha módodban állt volna, te bizony megdugtad volna. A kérdésem az, hogy miben jobb egy olyan csajjal randizni, aki kétszer több rizikó faktort tartalmaz (hiszen csak annyit tudsz róluk, hogy képeken jobban néz ki mint a zöld), mint aki már megfelelt valamennyire (jó volt vele smárolni stb stb) és másodszorra már jó eséllyel megdugható?

Semmiben. Plusz ha vannak jobb opcióid adott időben, akkor miért pazarolsz időt akár csak egy órát is, vadidegen netes ribancokkal történő randizgatásra? Ha vannak bevált szexpartnereid, akkor leegyezteted estére, és kezelgeted valamelyiket. Nem pedig vadidegenekkel randizgatsz. :D Tehát most vagy az a vonal sántít, hogy voltak jobb opcióid, vagy az indok, amit megneveztél annak az okaként, amiért másnap nem találkoztál. Nagyon sántít ez a story így.

Minden bizonnyal itt is a szokásos történt, csak a leírásból kimaradtak az erre utaló tények. Elbuktál a csaj tesztjein, és ezért (is) húzódhatott az első csók a találkozás pillanatától 4 órával későbbre. Az, hogy erre nem került sor hamarabb, az arra utalhat, hogy nem jöttél be neki élőben már. Vagy külsőre, vagy pedig az elbukott shit tesztek miatt. Így látatlanban azt mondom, hogy külsőre minimum az a kategória vagy, amire azt mondják a nők képek alapján, hogy nézzük meg élőben, aztán meglátjuk mi lesz.

Nem mellékes, hogy ez is egy netes társkeresős csaj volt, tehát nem egy lányneveldében leszólított random csaj. Aki nő ilyen talikat csinál, az egyáltalán nem zárkózik el a szex lehetőségétől HA MÁR ELSŐ ALKALOMMAL a pali lakására is felmegy. Elhúzódott, távolra ült tőled, nézte, hogy tökös vagy-e és megléped-e azt amit meg kell lépni ahhoz, hogy már elsőre is megbaszhasd. Természetesen kimaradt a helyzet, tudomásul vetted a kamu képet amit mutatott magáról, azt hogy ő egy "félénk kismadár". :) Meg a faszom. Egy félénk kismadár kurvára nem megy föl egy vadidegen pali lakására, pláne nem első alkalommal.

2019.07.11. 22:54:43

@Captain Admin: én felmennék. Bármikor, bárkihez.

Krisz101 2019.07.14. 03:13:11

@Captain Admin: jaj mán megin. Inkább azt mondjad olvasói találkozón voltál e. Ha igen oszt milyen volt? Kik voltak ott? :D innen még vki esetleg?
süti beállítások módosítása