Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Büdöske és pár randitipp

2019. július 22. - Ethan Wolf

bad-breath-opener-400x400.jpg

Egy ismerkedős oldalon ráírtam Dettire, aki 28 éves, barna szemű, és 170 magas lány volt. Rövid barna haja volt, viszont csinos arca. Az első mondatom, amivel felhívtam magamra a figyelmét az volt, hogy szimplán megírtam neki egy eseményt, ami aznap történt velem. Tél volt, éjjel ónos eső esett és reggel minden csúszott. Boltba menet seggre ültem a jégen ez történt. Szóval csak megírtam neki, hogy jártam. Néha egyszerűbb beszélgetést kezdeményezni, ha nem erőlködsz és nem is nyomod a sablon szöveget. Csak elkezdesz beszélgetni, mintha élőben odamennél valakihez. Ne foglalkozz azzal, hogy az ismerkedős oldalak levelezésre vannak kitalálva, a nők nem szeretik, ha hosszan írsz. Úgy kell használni a rendszert, mintha chat lenne. Ez van.

clean-smelly-teenagers-compressor.jpg

Jól reagált a nyitásra és váltottunk is jópár mondatot a télről, onnan a téli sportokról, onnan a nyári sportokra, onnan a nyári alakra, onnan a sima sportokra, onnan az étrend fontosságára, onnan annak a fontosságára, hogy mit iszik az ember, onnan a borokra és már el is jutottunk az ital meghívásig. Ez remélem, segít azoknak, akiknek gondjuk van azzal, hogy irányítsanak egy beszélgetést, és hogyan tereljék a személyes találkozó felé a dolgot. :)

Ez nagyjából két nap alatt lezongorázható beszélgetés, van iránya, tudod terelni, van egy célod. Le lehetne zavarni rövidebb idő alatt is, de ha túl gyorsan válaszolsz az sosem jó. Minimum 20-30 percet mindig várj, 4-5 válasz után pedig hagyj ki 2-3 órát.  Azt még hozzátenném, hogy nem vittem át a beszélgetést (ahogy szoktam) kétértelműbe és szaftosba. Ennek az volt az oka, hogy 28 éves volt, ez egy más generáció (sajnos). A 20-25 közöttiek másféle kommunikációt kívánnak (nevezzük izgalmas férfi dumájának), míg ezek az idősebbek már az „érettebb férfi dumájára” vevők. Itt nem annyira férnek bele a szaftos témák, mert azonnal levágják, hogy csak dugni akarsz.

girl-holding-a-stinky-fish_helydkstwg_thumbnail-full01.jpg

Eleinte nem akarta elfogadni a helyet, ami ajánlottam, hanem felhozott egy általa ismert helyet. Ezt természetesen nem fogadhattam el, hisz akkor automatikusan ő válik domináns féllé a beszélgetés során, ami az első megbotlás a lejtőn. Ezért egy köztes hellyel hozakodtam elő, ami neki is megfelelt és nekem is. Ekkor kértem el a számát. Csak, hogy meglegyen és biztosan tudjam, komolyan gondolja a találkozót. Ennek ellenére nem is beszéltünk telefonon.

Eljött az este és a megbeszélt, beülős hely előtt találkoztunk. Kicsit más volt, mint a képeken. Ő volt, de a képeken jobban nézett ki. Nem trükközött a beállításokkal, fényekkel, effektekkel vagy ilyesmi, egyszerűen csak a képeken 2 ponttal többnek tűnt. Képen hetes volt, a valóságban csak ötös. Kicsit bántam is az időt, ami beleöltem, de nem akartam paraszt lenni, gondoltam megiszunk valamit és lelépek valami kamu dumával. Beültünk és megittunk egy pohár bort. Már az első pillanattól kezdve beszéltem, hogy elkerüljem a kínos csendet. Élőben már viccelődtem és mondtam pár kétértelmű dolgot, amelyekre jól reagált. Aztán persze meg is bántam, mert jobb lett volna eljátszani a „szerencsétlen fiú a randin”darabot és akkor hamar lerázhattam volna, de vitt előre a rutin és toltam a szöveget. Azonban, nem tudtam nem észrevenni, hogy mikor közel hajolt, büdös volt a lehelete. Nem dohányos, hanem csak büdös.

quick-fixes-for-your-stinky-body-parts-01-1440x810.jpg

Sok oka lehet annak, azonban egy első randira nem mész el így. Egy órát voltunk ott, majd elkísértem a villamosig. Azzal köszöntünk el, hogy majd írok, de nem írtam. Nem volt mit.

Nem tudok többet írni, mert nincs miről. Amint megéreztem a szájszagot, már a rutin is cserben hagyott, kibillentett a dolog és kínos „mit csinálsz, mi a kedvenc ételed” típusú beszélgetés következett.

Ilyenkor vajon érdemes jelezni a másiknak, hogy van egy kis gond? Esetleg megkérdezhettem volna, hogy kér-e tik-takot? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr4714946746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz101 2019.07.22. 16:17:40

Nyilván akadémiai a kérdésed. De nem találkozunk hely előtt. Először mindig kis séta van. Az utóbbi években így ráztam le az ilyeneket. Ott simán megmondom hogy bocs, nem érzem a dolgot. Megindokolni nem kell hisz hisz ő még nem invesztált.

Egyből egy eset ugrott be igaz nem volt büdös a szája de kib igénytelenül nézett ki ahhoz képest amit a fotókon sugallt pedig azok se voltak effektezve.

Az Örsön találkoztunk. Tudom régen rossz ha egy nő arra lakik. Vagyis 4-5 éve még gáz volt.

Úgyhogy az ikeába ültünk be arra a 15 percre legalább sétálni se kellett volt kényelmes kanapé meg fény ahol le tudtam fixalni hogy egész biztos semmit nem akarok tőle
süti beállítások módosítása