Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Randi - nem randi

2019. augusztus 26. - Ethan Wolf

originalll.jpg

Volt egy kolléganőm, nevezzük Noéminek. Noémi egy másik osztályon dolgozott, de nap mint nap összefutottunk. Vállig érő barna haj, barna szemek, formás test, iszonyat jó fenék. Sajnos kicsit olyan "karótnyeltnek" tűnt mindig, és csak hébe-hóba beszélgettünk. Komoly kapcsolatban volt és amikor odakerültem a céghez, még én is. Úgyhogy csak amolyan kollégás néha trécselős viszony volt köztünk. Pár év múlva elment és saját vállalkozásba fogott, de facen fél évente írtunk pár mondatot. Közben én már elkezdtem a randizós ámokfutásom, mikor egyszer ráírtam és az jött le, hogy a kapcsolata kezd kihűlni.

original.jpg

Finoman bepróbálkoztam, de nem kaptam rá választ. Túl korai volt, de éreztem, hogy csak jobban kell időzíteni. Vártam hát.

Mikor egy "szerelmes" pár, akik facebookon nem nagyon töltenek fel képeket, hirtelen elkezdenek hetente utazni ide-oda és erről elkezdik feltölteni a képeket, az mindig gyanús. Mutatni akarják a világ felé és persze önmaguknak is, hogy minden rendben van. Próbálják a kapcsolatot életben tartani. De ez már a pusztulás jele.

Pár hónappal később megint ráírtam és akkor már szingli volt. Egy határozott meghívással el is hívtam inni valamit. Semmi "hozzám átjövős" dolog, mert féltem, hogy a régi, munkahelyi karakteremhez képest (amelyet megismert), ez túlontúl idegen lenne. Rá is bólintott, de el volt havazva, ezért a tényleges találka egy héttel később következett be. Közben napi szinten váltottunk pár mondatot, hogy ne haljon el a kontakt, de sosem vittem túlzásba, hogy az izgalom faktor megmaradjon az irányomba. Persze kicsit más karakter jött át neki ahhoz képest, amit a munkahelyen megismert, de tetszett neki. Az is kiderült, hogy nem olyan karótnyelt, tud lazítani, de ahogy én is, úgy munkahelyen ő is igyekszik egy másik arcát mutatni.

gettyimages-171693273-57aa8b775f9b58974a350a95.jpg

Eljött a találkozó napja egy csendes, de látványos kis kávézó előtt a belvárosban. Beültünk meginni egy pohár bort (kávé helyett), és az első egy óra jól ment. Én voltam domináns helyzetben, érdeklődött utánam, jónak tűnt a helyzet. Egy óra után sétát javasoltam, és egy másik helyet. Séta közben egy kisebb parkszerűségen haladtunk át és akkor volt egy pillanat. Megállt, közelebb hajolt és mutatott valamire, hogy az mi lehet. De utólag visszagondolva, csak ürügyet keresett, hogy megállhassunk picit. Ez volt az a pillanat, mikor meg kellett volna csókolni. Akkor is éreztem, de valamiért, nem kapcsoltam. Egyszerűen elúszott mellettem a pillanat. Ez volt az első hiba az este során.

A séta végén benéztünk egy szexshopba is, ami poénnak indult, hogy úgysem merünk bemenni. Bementünk és megnéztünk pár dildót. :P Ő hozta fel, hogy menjünk be, ami úgy gondolom elég erős jel, hogy akarna valamit. Bent megint volt egy olyan „csókra alkalmas” pillanat, amivel megint nem éltem, mert 40 centis fekete műbrokik vettek minket körül a polcokon. Második hiba.

Onnan egy másik beülős helyre mentünk, ahol folytattuk a borozást. Itt már éreztem, hogy ha még nem is, de lassan kezdem elveszíteni a meccset. Akkor már két órája randiztunk és még csak addig jutottam, hogy megérintettem. Jó egy órát időztünk ott is és egyre oldottabban vihoráztunk, majd újabb séta jött. Éhes lett, ezért javasolt egy helyet, ahová rendszeresen járt és közel is van. Hajrá. Harmadik hiba, nem lett volna szabad hagynom, hogy ő mondja meg, hova menjünk.

dating-single-mom-1024x682.jpg

Kellemes kis kajálda volt, de mesélte, dolgozik ott egy értelmi-fogyatékos srác is. Aznap este is dolgozott, és mint kiderült a srác nyomult Noémire. :P Ezt Noémi említhette volna, mert akkor hótzicher, hogy nem megyünk oda. Lehet, hogy csak a reakciómra volt kíváncsi. Leültünk a kajánkkal és pár perccel később ott volt a srác, állt az asztalunk mellett és lökte a sóder a csajnak. Az enyémnek. :D :D

Ha egy normális srác lett volna, akkor tudtam volna kezelni a helyzetet, udvariasan megkérem, hogy húzzon a gecibe, de ez a srác értelmi-fogyatékos volt, vagyis félig…vagy ilyesmi. Egyértelműen nem volt vetélytárs, igazándiból nincs az a nő, akinél esélye lenne szerencsétlennek, de engem rettentően zavart, hogy azt a csajt akarja fűzni, akit én is. Bár, amennyi hibát vétettem az este, lehet hogy ő nagyobb szerencsével járt volna, mint én. :D :D

Ezt a helyzetet humorosan kellett volna kezelnem, de valamiért nem ment.  

A srác rá is kérdezett kicsit később, hogy a párod (Noémitől kérdezte, de rám mutatott), mennyi idős. Nem is ez a lényeg, hanem Noémi reakciója…amolyan „menekülős”…sietve rávágta, hogy „nem a párom, egy kedves jóbarátom”…ez szíven ütött, mert itt már tudtam, ez el lett baszva elég keményen. Ha most lennék ebben a helyzetben, akkor nem szaroznék, egy ilyen mondat után felállnék, megköszönném a részvételt és hazasétálnék. De persze akkor nem ezt tettem.

Bedobtuk a kaját, Noémi is érezte, hogy nem kéne sokáig enni, mert a srác, nem fog odébbállni. Szóval befejeztük és eljöttünk. Úgy gondoltam, itt már csak az „ultimátum” segíthet, azaz a sétát a lakásom felé irányítom és meglátom, tudok-e fordítani. Séta közben, megint volt egy amolyan csókos pillanat, amit ezúttal kihasználtam. De elfordította a fejét. Csak jelzem, hogy addigra már lassan négy órája tartott a randi. És ezt a szót sokszor használta Noémi is, mikor beszélgettünk. Többször elhangzott az elején, hogy randin vagyunk.

dating-in-daylight-cover-photo.jpg

Elfordított a fejét, de sétáltunk tovább, mikor rákérdezett hova is megyünk, megmondtam, hogy hozzám. Megállt és mondta, hogy nem jön fel. Ezt elütöttem egy poénnal, amin nevetett is, de azt mondta, inkább sétáljunk másfelé. Ekkor a hangulatom zéróra csökkent, de elkísértem. Felhoztam, hogy próbálkozzunk-e második randival. Erre Ő visszakérdezett, hogy „te azt gondoltad, ez randi?”. Itt már eldobtam az ékszíjat. Ő maga is randiként hivatkozott az esténkre, most már hirtelen nem az. Csak egy találkozó.

Elkísértem a metróig, felültettem rá és hazamentem. 

Több, mint négy órán át tartott a randi, ami a végére nem randi lett. Mi a jó szarért, nem akart hazamenni mondjuk két óra után, mikor már tudta, hogy nem lesz semmi? Valószínűleg szórakoztató központként funkcionáltam számára egy unalmas estén.

Sok hibát vétettem az tény, de nem tudom, hogy mi lett volna, ha nem hagyom ki azokat a pillanatokat és időben csókot kezdeményezek. Akkor minden másképp alakult volna, vagy akkor ugyanúgy elfordítja a fejét. Azért voltam mérges, mert elbasztam több, mint négy órát és lemondtam egy cuki kis 24 éves csajt, akivel tuti lett volna valami. Csak Noémi egy fokkal jobb csaj volt, meg ismertem is régről, ezért prioritást kapott. Így vesztettem egy esélyesebb dugást, és négy órát. :D

UPDATE: Amióta ezt megírtam (nem ezt a posztot, hanem a bejegyzést még a naplómba), eltelt öt hónap és egy véletlen során, összefutottam Noémivel az egyik szórakozóhely előtt. Hazafelé tartott a barátnőjével. Köszöntünk és váltottunk pár szót. Spicces voltam én is és ő is, valahogy – magam sem tudom, hogy – leszerveztünk egy találkozót. Amolyan jó lenne összefutni estét.

attrazione-chimica.jpg

Másnap írásban jobban belementünk a részletekbe és egy táncolós este lett a dologból. Én azt hittem, hogy esetleg már máshogy látja a dolgot a lány, és már vevő rám, ezért ment bele nagyon gyorsan és könnyen a találkozóba. Szóval pár nappal később elmentünk egy laza kis táncikálásra. Kicsit lazábbnak éreztem, mint hónapokkal ezelőtt. Még poénkodni próbált a szexxel. Hogy "táncolj úgy, mintha dugnál". :P Ezt elég egyértelmű jelnek vettem. Pedig nem az volt. Az egész este alatt kínosan ügyelt arra, hogy ne kerülhessek csók kísérleti helyzetbe. Aztán hajnali háromkor közölte, hogy ő most hazamegy. Gondoltam, szuper elkísérem és hajrá. De azonnal leállított, hogy szó sem lehet róla és már hívta a taxit. Puszival elváltunk. Én meg állok, mint egy fasz. Most ez mi volt? Az első tippem, hogy szívatott. Vagy megint csak jó voltam egy unalmas este elűzésére.

De másnap ő írt rám, és már szinte szervezte a következő találkozót. Menjünk ki sétálni a ligetbe. Én meg csak néztem ki a fejemből, hogy mi van? Most meg ő akar találkozni? Ennyire nehéz eset lenne? Kell ez nekem? Egyszerűen túl sok energiám megy el a semmire. De mivel amúgy sem volt programom, a séta is szimpatikus ötletnek tűnt, ezért belementem. Azon agyaltam, hogy anno, öt hónapja nem volt biztos bennem, talán bánta is, hogy pattintott és táncolni azért jött, hogy adjon még egy lehetőséget. Azonban második nekifutásra sem érzett semmit, ezért nem engedett semmit. DE, akkor minek hív el egy harmadik találkozóra?

3a375c34cb464bc48d4a1c4f42c13566.jpg

Ki kellett derítenem. A séta közben megintcsak nem volt esélyem csók közeli helyzetbe jutni és nem is éreztem, hogy olyan oldott lenne a hangulat köztünk. Rá is kérdeztem, hogy mi folyik itt, miféle randik ezek? Jól ledöbbent, mert szerinte mi nem is randiztunk. !!! Szerinte csak haverkodunk és barátkozunk, mindhárom alkalommal. Mi a fasz?????? Azok után…hogy a picsába hiheti, hogy ezek csak barátkozós összejárások?

Felkaptam a vizet, azt mondtam, hogy na jó, nekem erre nincs időm és eljöttem. Ott hagytam a picsába. Azóta nem írtam neki, és ő sem írt nekem. Aki érti, mi történhetett, az ossza meg velem. Köszönöm. Ja, és kerüljük a „csak baszni akart, de nem voltam elég férfi, hogy a betonon meghágjam mindenki előtt, mert egy alfa azt tette volna” okoskodásokat. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr9214886200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raon 2019.08.27. 13:59:58

Azért ne kezdjük már el az egysejtűektől kutatni az élet értelmét. Tangát is nyilván azért hordanak nők áttetsző ruha alatt, mert kényelmes viselet, és úgy szembetűnőbb lesz a szociális érzékenységük. :D
Mindkét nemnek megvannak az érvényesülési technikái, teljesen felesleges ezeket erkölcsi relativizmussal méregetni (és pláne minősíteni). Mindenki próbálja jobban eladni a maga portékáját, ez az emberiség egyik abszolút közös nevezője. :)
Beszélgetni persze érdemes róla, mert mindig tanulhat újat az ember.

Az a fickó, aki nem képes legalább alap szinten csűrni-csavarni a dolgokat (értsd: nem földbe állni az első kudarctól, hanem tovább játszani, tempót diktálni, vagy legalább rugalmasan alkalmazkodni az adott helyzethez), kb. tökéletesen életképtelen a mai világban úgy minden másban is. Persze ennek az eszköztárnak része lehet a türelem is - node arra alapozni mindent, hát az olyan szintű kiszolgáltatottsággal jár, amit csak az képes bevállalni, aki emiatt még nem szívtak eléggé. Tény, hogy vannak olyan szerencsés flótások, akik így is boldogan le tudnak élni egy életet (én is ismerek ilyet), de ez finoman szólva sem gyakori annyira, hogy érdemes legyen általános irányelvként tanítani.

Az mondjuk teljesen logikus, hogy sok nőnek miért érdeksérelem, ha a férfi ilyen téren képzi magát - és miért szeretné azt, hogy a türelmes odaadás legyen a fő követendő eszmény, amellyel kb. 110 %-ban minden döntési és irányítási helyzet az ő kezükbe kerülne át. A férfiszerep pedig kb. arra degradálódna, hogy tettrekészen lesse a kiskirálynő minden óhaját (és hány ilyet látni a mai fiatalok között, akár csak tömegközlekedésen is, tejóisten).

Aki szeret kicsit szélesebb látókörben gondolkodni, érdekes trendekre figyelhetett fel az eszköztár változások kapcsán. A feminizmus miatt a nők ezen eszköztára (vagy így, vagy úgy) jobban előtérben van, sokkal többet írnak-beszélnek róla - de ez nem jelenti azt, hogy a férfiaké ne bővülne, változna. Mindkét nem tanulhat egymástól, és ahogy én látom, egyéni szinten sokan tanulnak is. Csak ezek általános elfogadottsága (ismerete) nem tart még kb. sehol.

Womb Rаider 2019.08.27. 14:09:44

@buttercup13: " Mire várjon? Hogy a nő vonakodva, nagy kegyesen szettegye neki a lábát? "
Hova kapkodjon? Hogy a pasi nagy kegyesen belelógassa a himbilimbijét?

"Akit ennyi ideig kell fuzogteni, az általában nem éri meg. "
Aki ennyire rohan a szerelemben..az lehet, hogy mást is ennyire sietősen intéz :) Föl illenék már fohni, így, a XXI. századba befelé gyalogolván, hogy a szexhez való viszonyulás (ebből fakadóan a tempó) férfi és nő esetében alapvetően nem azonos..

Értem én, hogy egy férfi számára zavaró a várakozás, mert implicite megtöri a dominanciát, jelzi, hogy a döntés a nőnél van, na, meg azt, hogy van számára választási lehetőség, nem kell kapkodni, nem ég a körmére a probléma ;)..Ő

Kulics 2019.08.27. 14:29:58

@Womb Rаider: A nő oda kapkodjon, hogy egy számára megfelelő partnerrel összejön-e vagy a férfi nem várja meg a sztárallűrjeit és faképnél hagyja.
Ez már a 21. század.

julius_caesar 2019.08.27. 14:41:58

@Daenerys Targaryen:

,,Túlbecsülöd a nőket. Náluk is sok a bizonytalanság: nem konzekvensen jeleznek vissza, hangulattól függ hogy épp mit akarnak... blablabla
"

Ez pontosan így van, barátnőmön is látom, hogy mennyire valósidőben jön egy inger valaki mástól, és mennyire változik ennek függvényében a hangulata, gyakorlatilag azonnal. Így megfejteni, hogy mi is történt kb lehetetlen ennél a történetnél, de sajnos néha a valóságban is.

Womb Rаider 2019.08.27. 14:42:30

Minden tisztelettel.. (Wolf irányába) nem tudom, hogy a sztori hőse mennyiben 'megfelelő' partner?

Womb Rаider 2019.08.27. 14:45:07

@julius_caesar: A nőkben jobb processzor ketyeg..a férfiak az alkoholt dolgozzák fel gyorsabban, a nők a külvilág ingereire reagálnak fuzzy logic módon..

Krisz101 2019.08.27. 14:53:33

@Raon: igen, de ezzel az a probléma hogy a női viselkedést nem érdemes ilyen mélyen elemezni. Inkább arra kell törekedni hogy te vezess, ez legyen a biztosíték arra hogy ilyen hülye, túlérett helyzetek ne tudjanak kialakulni.
Legyen ez a vezetés akár IQ bol, tanult alapokon, vagy ösztönből.
A posztnak az első esete nem is világos nekem, hogy ott miért nem csinált valamit. Ha nem is csók, de lekarolni, végig érinteni a lányt testhelyzettől függően. Az mindig egy kiváló köztes megoldás, és egyből kiderül, hogy mi van, lehet e tovább menni stb.

Tehát nem arról van szó hogy mindig full maszkulin alfának lenni és telibe támadni a csajt.

Elég ha megvannak az apró eszközök hozzá hogy egy ilyen helyzetet egyértelművé tegyünk, ne maradjon megfejthetetlen, utólag kibogozhatatlan mint a posztban.

Krisz101 2019.08.27. 15:11:29

@Daenerys Targaryen: jól beszélsz. Készül már a fürdővíz..? ;-)

Ethan Wolf 2019.08.27. 15:34:53

Összesítve reagálok.

Lehetséges, hogy érezte rajtam, hogy nincs meg a "mindenáron akarom" érzés. Bár én inkább a szenvedély hiányának nevezném ezt. Ez valóban elkopott, X nő után ez elszáll (nálam elszállt). Eleve hogy adtam több lehetőséget. már az is nagy szó :D
Egy idő után már nincs epekedés lehet akármilyen jó a csaj. Ez nevezhető kiégésnek is.

Kapitány bannolva lett, mert unalmas volt, hogy ugyanazokat a frázisokat tolja, ráadásul hiteltelenül.

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.08.27. 15:56:07

@Krisz101: A magam számára tuti nem, mert szerencsére nem vagyok érintett, nem vagyok benne ebben a párkeresős körforgásban.

"Bármilyen magára valamit is adó nő egy két percen belül de legkésőbb pár órán belül tudja hogy akár e szexet a másiktól, komolyabban kapcsolathoz pedig a szexen keresztül vezet az út. Minden más csak duma meg önámítás."

Ez tökigaz. De attól még nem kötelező azonnal bedőlni a kardba :)
És az a visszatetsző, de ezt most általánosan írom, hogy ha a nő hamar lefekszik, akkor iszonyú gyorsan rásütik hogy ribi, mert biztos minden pasinak ilyen gyorsan szétteszi a lábát, és biztos már soknak megtette. Az meg már újabb minusz pont.
Akkor most hogy legyél okos :)

Raon 2019.08.27. 16:18:30

@Krisz101: ez így teljesen okés, minden szavával egyet lehet érteni. A nagy kérdés az, hogy amikor efféle tudásról/ismeretről van szó, a nők egy része miért asszociál olyasmikre, amiket fentebb olvashattunk. Jó, ez igazából költői kérdés volt. :)

Krisz101 2019.08.27. 16:20:08

@Szőkenőő: kinél mínusz pont? Aki ért a nőkhöz, pontosan tudja: minden kis ártatlan csaj, aki kifelé ezt a képet mutatja, randiztatja a pasit stb, neki ugyanúgy megvolt az életében az a néhány ember, akivel első randi végén lefeküdt. de legkésőbb a másodikon, mondjuk logisztikai okok miatt.

Főleg ha még magyaráz is hogy ő nem olyan lány, meg ő még sosem csinált olyat DDD

Mi most a nők 99 százalékáról beszélünk. Persze vannak kivételek, tapasztalatlan, szűz, unikornis, stb.

Krisz101 2019.08.27. 16:23:21

@Raon: leginkább mert nekik komoly előny ha ezt valaki elhiszi nekik, és csomó férfi még mindig ott tart hogy szívesen fogad el kapcsolati tanácsot nőktől, ráadásul problémás esetekkel kapcsolatban.
Nézd a jó oldalát, több marad neked.

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.08.27. 16:32:54

@Krisz101: @Krisz101: Jól fogalmaztál....aki ért a nőkhöz. És most nem a férfiak 99 százalékáról beszélek :D
Csak aztán be ne vallja, hogy már te vagy a 25. a sorban :)

Krisz101 2019.08.27. 16:36:44

@Ethan Wolf: a poszttal az volt a gondom hogy a körülményeket igen részletesen leírtad, de hogy mit éreztél a nővel kapcsolatban meg tőle, kisugárzás, kémia arról kevés infó. az első szituáció amikor bealudtál. nehéz elképzelni téged hogy esti parkban szinte hozzád bújik a nő és nem karolod le legalább főleg hogy jó segge van. Az egész dolog kulcsa ott van, annak ellenére hogy fordítani persze utána is lehetett volna de erre nem történt valódi lépés.

Ember hiteltelensége alatt mit értesz? Volt valami olvasó találkozó, pl férfihang, és élőben nem volt kongruens azokkal amiket mond?

Vicces egybeesés hogy az egész Red Pill közösség hiteltelenségi válságban van gyakorlatilag.

Raon 2019.08.27. 16:37:39

Na ez a kettő így egymás alatt szépen mutat srácok, gratula - a mögöttes miértekkel ez kb. olyan, mint a másodfokú egyenletek univerzális, x1,2 megoldóképlete. Mondjuk lehet már csak ezért sem lesz túl népszerű. :)

Krisz101 2019.08.27. 16:38:05

@Szőkenőő: 25 még épp belefér persze nem mindegy mennyi idő alatt

De ha Spanyolország és Erasmus akkor 4-es a szorzó

Raon 2019.08.27. 16:38:40

Na, közben bejött több - szóval ez a 16:23 és 16:30-ra vonatkozott.

LucretiaBorgia 2019.08.27. 16:50:40

@Krisz101: Eskü megkeresem dóra gyula idevágó videojat. Pont az ellenkezőjére okítja a noket. Kb. 3 éve, 2 hetente 200-at. Folyamatosan teltházas. Számolj!
Már irtam erről posztot. De még folyt. Kov. Ahogy időm engedi.
Ember legyen a talpán ( mondom EMBER= FFI,NÖ) aki még tudja mostanság h mikor mit hogyan kellene tenni?! Vagy h pontosan mit is akar, akarhat.

Krisz101 2019.08.27. 17:32:47

@LucretiaBorgia: az az a fajta üzlet amikor arra okitja a nőket amiket azok hallani szeretnének.

Comfortable lies vs the uncomfortable truth.

A magyar férfiak szégyene hogy ilyen sarlatánok nincsenek úton utfélen kihíva a hazugságaik miatt.

A nők azon részének aki még jól néz ki, mi szüksége egyáltalán arra? Ha normálisan néz ki és viselkedik, a legtöbb randi közegben 10:1 hez a férfi nő arány.

Gyanítom ezekre a tanfolyamokra főleg azok mennek akik már nekimentek a falnak és megkopott a vonzerejük. Pl egyedülálló anyucik válás után és hasonlók.

Manapság egy korrekt csajnak 10-15 pasi van a telefonjában akik folyamatosan nyomulnak rá a különböző csatornákon.

Krisz101 2019.08.27. 17:37:22

@LucretiaBorgia: amúgy ha jól tudom Csernus volt az első ilyen modern vagy legalábbis internet kori tanácsadó.

Éveken keresztül totumfaktumként kezelték a nők.

Egy drogos nárci szociopata, akinek soha egy normális kapcsolata, családja nem volt, ellenben embereket kitűnően tud manipulálni.
"kapcsolat szakértő..."

2019.08.27. 17:48:50

@Szőkenőő: "ha a nő hamar lefekszik, akkor iszonyú gyorsan rásütik hogy ribi, "
Ez egy olyan ősi ostobaság, amit anyák nyomnak rá a lányaikra végtelenített ciklusban.
Nem, nem és nem igaz!
El kéne felejteni ezt végre valahára.

Nem nézi ribancnak a nőt a pasi, ha mindketten megkivánják egymást és nem rebegteti a csaj a pilláit még pár napig, még pár randiig.
Sőt!
Ma már ott tartunk, hogy a pasit dobja a csaj, ha nem nyomul elég rámenősen.

Raon 2019.08.27. 18:32:04

@Daenerys Targaryen: sőt, és csomagban jön mellé az infó a baráti körben, hogy az a töketlen puncihím nagy ívben elkerülendő.
De ez egy szabad világ, mindenki eldöntheti, mit szeretne, hogy skatulyázzák be a nők: töketlen puncihím vagy nyomulós férfiállat. :))

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.08.27. 18:32:22

@buttercup13:
Az tény, hogy a nőket sem kell félteni, ugyanúgy megérik a pénzüket :) Van igazság abban amiket itt olvasok a férfi hozzászólóktól. Nem is kevés. De sajna a közelítés megy nehezen. Egy idő után már gyűlnek a rossz tapasztalatok, a csalódások, és eleve ezzel állnak oda a következő delikvenshez. Ez főleg a nőkre jellemző, de a férfiak se mentesek ettől. És hamar ki is lehet égni, ahogy Wolf írta.
Egy csók nem a világ mi? De akkor mit ellenkezik utána a kis szüzike. Ugyebár :D

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.08.27. 18:34:53

@Daenerys Targaryen: bocsika, ezt nem én mondom, ezt olvastam számos kommentben pasik tollából...izé klaviatúrájából :)
De mint mindennek, ennek is megvan az ellenkezője, szerencsére.

2019.08.27. 20:06:56

@Szőkenőő: hazudnak, ne higgy nekik! Azt nevezik ribancnak, aki nem tetszik nekik, de azért egyszer megdugják. Ha jó a szex, tetszik a nő nekik, kellemes a személyisége, akkor igyekeznek megtartani, mert a JÓ-t mindenki szereti hosszú távon megélni.
Lelki sérültek, személyiség defektesek kíméljenek jeligére.

julius_caesar 2019.08.27. 20:37:06

@Krisz101:
,, Vicces egybeesés hogy az egész Red Pill közösség hiteltelenségi válságban van gyakorlatilag."

Ez alatt mire gondolsz pontosan? Szerintem vannak megbízható források, akik jókat írnak.

VT 135 2019.08.27. 23:18:53

Na látom, töméntelen mennyiségű komment lett. Én meg 2 hétig nem voltam net közelben (YEAH, jó volt!! :) )

"Mi a fasz??????"
Tippjeim:
1., Egyszerűen zizzent volt a csaj. Azért tudjuk, rengeteg férfi tapasztalja, h napjainkban a nők tekintélyes része zizzent. Nincs értelmes magyarázata a viselkedésüknek. Ennek okáról van elképzelésem, de most nem fejtem ki.
2., Nem részletezted, a vállalati korodban milyen voltál. Béta, vagy már valamiféle dugómester-kezdemény. Ha az előbbi, akkor abból kiindulha keresett egy kis szórakoztató segédet. Mondjuk még ezzel együtt is belejátszhat az 1-es pont, mert 3 randira azt mondani, h az semmi volt... Vagy csak extra pofátlan volt a csaj. Az ingyen figyelem begyűjtése, kiprovokálása meglehetősen gyakori női tulajdonság, pláne a mai időkben, amikor már nincsenek meg a korábbi, bevállt figyelem begyűjtési lehetőségek, források.

VT 135 2019.08.27. 23:28:24

@Szőkenőő:
"Miért kell mindent nevesíteni? Nem mindegy, hogy randi vagy csak találkozó? Szerintem kis türelemmel, pár "találkozóval" később már alakulhatott volna valami. De ezt ugye már nem tudjuk meg."

Ekkor bullshitet a Red Pill korában szerencsére már tényleg csak a legtudatlanabb paliknak lehet beadni. :D
Esetleg írjad még meg azt is, h egy férfi dolga csak annyi, h önmagát adja és ha nem jön össze a randi, akkor csak keressen tovább, majd úgyis megtalálja a Zigazit (akkor is, ha már századik csaj hajtja el). :)

VT 135 2019.08.27. 23:31:22

@Daenerys Targaryen:
"Túlbecsülöd a nőket. Náluk is sok a bizonytalanság: nem konzekvensen jeleznek vissza, hangulattól függ hogy épp mit akarnak... "
Igazad lehet. Viszont utólag, randi után mindig remekül meg tudják ideologizálni. :D És természetesen, ha nem úgy alakult, valami, ami a megideologizálás után kisült, akkor mindig a férfi a hibás. ;)

VT 135 2019.08.27. 23:43:21

@Krisz101:
"A magyar férfiak szégyene hogy ilyen sarlatánok nincsenek úton utfélen kihíva a hazugságaik miatt. "
Nem akarnék én itt flame war-t, mert alapvetően egyetértek azzal, amit írsz, de itt nagyon mellé nyúltál. Te ajánlgatsz itt rendszeresen videókat. Megnézted egyáltalán miről beszél Daenerys??????? Mert akkor nem mondanál ekkora sületlenségeket Dóra Gyulával kapcsolatban. Bocs, de ez már tényleg Captain Admin-os szint - ő nyomta ugyanezt Gyuláékról - és ha nem sikerült azt sem felismerned, h kedves CA-nk mennyire súlyos sérült és hiteltelen net-huszár, akkor már elkezdek aggódni is...

Ettől függetlenül ebben a konkrét kérdésben, h mikor feküdjön le a nő, én sem értek egyet Gyulával, de érteni vélem, miért mondja ezt. Mindenesetre baromira nem ez a lényege mindannak, ami a tanfolyamukon van!! Ha vennéd a fáradtságot és elolvasnád az írásaid, láthatnád, h még férfiként is nagyon értékes anyag, különösen, amit a férfi princípiumokról, pl. a birtoklásról, vagy a Nap-szerepről ír.

VT 135 2019.08.27. 23:52:08

@Daenerys Targaryen:
"@Szőkenőő: "ha a nő hamar lefekszik, akkor iszonyú gyorsan rásütik hogy ribi, "
Ez egy olyan ősi ostobaság, amit anyák nyomnak rá a lányaikra végtelenített ciklusban.
Nem, nem és nem igaz!
El kéne felejteni ezt végre valahára."

Pontosan!
Azzal egyetértek, h ne kényszerűségből, megfelelési kényszerből feküdjön le a nő a férfival *hamar*. De ugyanígy, ne kényszerűségből, megfelelési kényszerből NE feküdjön le vele!

Vázolom a helyzetet, (valamennyire) egészséges lelkületű férfi szemszögéből: megismerek egy számomra potenciális kapcsolatnak látszó nőt. Nyilván beindul a férfi-szex program. Ha nem fekszik le velem, de amúgy adja a jeleket, akkor valamennyit várok. Ahogy John Gray írja: a férfi örül, ha első randin (tehát randin - nem dugó-ismerkedésen!) lesz szex, de nem várja el. Viszont, ha lefekszik, akkor hülye lennék azért dobni egy potenciális kapcsolatnak tűnő nőt, mert *hamar* lefeküdt velem!! Noooormális? Abból amúgy is kevés van. ;)

A félreértés két okból jöhet. Egyrészt a puncimestereknek, akik leéneklik első randin a bugyit az egyszeri nőről, de többet nem akarnak. És mivel a nők 80%-ának ők 'a' férfi, ezért... A másik ok az, h ha viszont egy nő valamennyire tetszik, de bizonyos okból nem látok benne potenciális társ lehetőséget - ez bármi ok lehet - akkor sokkal bátrabban vezetem fel a szex lehetőségét, hiszen ha emiatt menekül, vagy kilép a nő, akkor sem vesztettem semmit. Ha meg összejön a dolog, akkor örömbódottá. Csak ettől még várhatóan nem fogok vele komoly kapcsolatot kiépíteni. Ezt szintén értelmezhetik úgy a nők, h emiatt vágták el magukat a férfinál. Pedig nem.

VT 135 2019.08.27. 23:53:43

@Krisz101:
Igen, Csernus ez is, senkit sem kell, nem szabad tótumfaktumként kezelni, ettől függetlenül rengeteg jó meglátása, megállapítása van a világról, akár férfiről, nőről.
Nem vagy te egy kicsit beszűkült tudatállapotban, csőlátásban...?

VT 135 2019.08.27. 23:55:49

Ja igen, ez a *hamar* lefeküdni már csak azért is orbitális ökörség, mert mi a "hamar"?? Első találka (netes ismerkedés esetén)? Első randi? Második? Harmadik? Egy hét? Tíz nap? Tinédzsereknél ez akár éveket is jelenthet. :)

Krisz101 2019.08.28. 00:14:42

@VT 135: szia, nem ő írta, hanem a Lukrecia. Azt az ürgét nem nagyon ismerem, pár videóját láttam, és nagyon semmitmondó volt, magától értetődő dolgokat rágott elég hosszan.
Tipikus magyar coachnak tűnt, aki nem a világban ismert főbb vonulatokat nyomja, hanem kitalál ilyen saját bölcseleteket, kihasználva hogy a magyarok nagy többsége még mindig nem tájékozódik, vagy szimplán nem beszél angolul/németül.
Tehát kb mint a Csernus.

Ne vedd kioktatasnak de használható önsegítő és párkapcsolati pszichológiai irodalom legalább 30 de inkább 40 éve rendelkezésre áll annak aki utána megy.
Nekem ez volt a nagy eszmélés amikor kezdtem kicsit belelátni ebbe.

Amit a végén írtál ha jól saccolom valami ezo/guru dolog lehet, attól mászom falra, bocs ha félreértem, de nekem már a suttogó, műfinomkodó előadásmódról is ez jött le. Kicsit ezo, guru, polkorrekt, könnyen emészthető, egyik oldalt se ostorozza nagyon...

Mérnök vagyok, tényeken alapuló pszichológia, párkapcsolat, viselkedéstudomány érdekel, a hideg és kegyetlen igazság mindenféle köntös nélkül.

ha szerinted van olyan videója amiben valóban tabu témákat feszeget és nem polkorrektkedik, akkor kérlek linkeld ide. (de csak ha ezo, misztika stb mentes, tényeken alapuló)
Csak attól félek hogy nem lesz mert a miénk nagyon kis ország, sok feminista írónővel 2-300ezer követővel, ha érted mire célzom

Krisz101 2019.08.28. 00:19:30

@VT 135: javaslom hallgasd meg puzsért amikor Csernus ról beszél

Arról hogy mit jelent a hamar ha jól tudom van egy konkrét szám 7 óra minőségi interakció, vagy valami ilyesmi

tehát nagyon is lehet beszélni arról hogy mi a hamar És mi a későn átlagos felnőtteknél

Krisz101 2019.08.28. 00:37:19

@julius_caesar: szia én a redmen group, 21 convention És Rollo Tomassiék közötti balhéra gondolok.
Ahol az utóbbiakat tekintik többen hitelesnek, illetve az előbbiek akik jobban verik a balhét.
De már pénz és doxxolás is volt a háttérben Szóval elég szövevényes hanem követted Itt biztos nem tudom leírni neked

Lényeg hogy többeknél Kiborult a bili kiestek a csontvázak a szekrényből olyanok amiket addig egymás iránti tiszteletből elhallgattak

Például van aki a fiúkat is szereti van akinek a feleségét négerek dugják és felveszi videóra van aki folyamatosan kilences csajokról beszél és közben négyes csajokkal látják van aki meg csak szimplán nekiállt hisztizni hogy neki nem jön be ez a redpill dolog és vissza menne bétának

Ez eléggé felrázta a redpill társadalmat az elmúlt három hónapban megszűrte, sokan hitelüket vesztették satöbbi. Sajnos olyan is akit én tiszteltem de a bemutatott Tények alapján meg kellett változtatnom a véleményem hát dióhéjban ennyi

Krisz101 2019.08.28. 00:57:08

@Daenerys Targaryen: jól mondod. Amúgy menyire hasonlítasz az avatarodra? :)

julius_caesar 2019.08.28. 07:54:26

@Krisz101:
Azta a kurva... Tényleg elég gáz.

Most elsősorban hagyományos pszichológiai könyveket olvasok(leírom ha érdekel) , de Rollot is olvastam, a redman groupba belehallgattam, de nekem olyan nagyon nem tetszett. Te most olvasol/ követsz valami csatornát aktívan? Amúgy a 33secrets-et linkelted már, ott vannak jó tartalmak.

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.08.28. 08:14:44

@Daenerys Targaryen:
" Azt nevezik ribancnak, aki nem tetszik nekik, de azért egyszer megdugják"
:D nemááár! Ilyet soha nem tennének :D
Kis cuki hozzászólás, szakadok :DDD

Szőkenőő · szociesatjukol.blog.hu 2019.08.28. 08:25:33

@VT 135: Azért itt már komoly számokról beszélünk, ha a nők számát, és az éveket nézzük, mióta a poszter csajozik. Ez már 3 szemjegyű az tuti. És ebből egyetlen egy sem érte el azt a szintet? Itt azért kétségbe vonnám, hogy mindig a nő a szűk keresztmetszet.
De ilyen is kell. El van látva a blog jó előre sztorikkal. Egyszer talán olyan is lesz, hogy végre, megvan az igazi! Drukkolok neki hogy egyszer így legyen még akkor is, ha nem tart rá igényt. Mert nem lehetetlen küldetés, viszont igen kellemes állapot. :)

Womb Rаider 2019.08.28. 08:59:34

Nem mondhatnám, hogy rohamléptekben haladnánk a cél felé.. mert oké, most a jelen problémáira kell öszpontosítani, valahogy végre meg kéne találni az altimét csajozós receptet.. és értem, hogy a R&D olykor éveket, évtizedeket ölel fel..de szeretném megélni egyszer, hogy az itt akadémikusi szinten álló elméleti 'szakemberek' végre eljutnak a alkalmazási fázisig..és ne adj isten a következő lépésen törik majd a fejüket. Amikor végre-valahára már nem a megszerzés lesz az egyetlen , mindent elhomályosító cél, hanem a kapcsolat huzamosabb ideig tartó működtetésének problematikájába is ennyire mélyen, alaposan sikerül magukat beleásni :)
Mer' ez így, három lépés távolból szemlélve a csacsi és a répa viszonyrendszerére hasonlít..
web.archive.org/web/20150601161250/http://i.stack.imgur.com/8WbO1.jpg

2019.08.28. 09:42:44

@Krisz101: haha semennyire. Kopasz vagyok, 105 kg, izzadt parkettás. Most épp 200 négyzetmétert kell legurítanom tölggyel. Megyek is párnafát fektetni.

Puzsérral én is egyetértek a csernusozásával.

LucretiaBorgia 2019.08.28. 10:35:32

@Daenerys Targaryen: Felmondtál a floridai rézbányában ? Bedöntötted a 100 off-shore céget, megjártad Norvégiát ? Színészekkel pacsiztál ?
...és most parkettázol ??
Micsoda mozgalmas élet ! Jézus Mária (ésavacsorája) :):):)
Igazi reneszánsz polihisztor vagy! Irigyellek !
Mi biztos találkoztunk anno, amikor én életvitelszerűen férjhez mentem és mérgezgettem :):):)

2019.08.28. 13:17:04

@LucretiaBorgia: nem érdemes irigyelni, baromi unalmas itt a portásfülkében, csak reszelgetem a körmömet és irkálok hülyeségeket... :-)

Lucrezia Borgia: "Számos vád - mint az apjával és testvérével folytatott vérfertőző viszony és két férjének rejtélyes halála - azonban megalapozatlannak bizonyult, jóllehet, a méregkeverő nevet nem mosták még le róla. ... Valójában semmi bizonyíték nincs arra, hogy Lucrezia bárkinek is ártott volna rövid élete során. "

Krisz101 2019.08.28. 14:34:14

@Daenerys Targaryen: az jó, basszus, remélem szuszogsz is közben, meg jó hangosan csinálod

julius_caesar 2019.08.28. 19:08:34

@Womb Rаider: Nyilván ez a blog nem a párkapcsolati tuti tippeket írja le, de a csajok és pasik blog-on a Father Justice kommentelő általában nagyon jókat ír, érdemes visszaolvasni. Mindig leírja, hogy mennyire fontos a pénz(ha férfi vagy) és tényleg. Egyszerűen ezt most tapasztalom barátnőmön, hogy ehhez mennyire ösztönösen és kompromisszum mentesen áll hozzá, miközben a számára elérhető fizetések nem arányosak az elvárásaival.
Visszatérve a tuti csajozós recept R&Dre, azért az egyéjszakások dopamin szintjére rá lehet függni.

Amúgy szerintem a ribanc definíciója az olyan lány, aki évekig nincs párkapcsolatban, és közben faszkörhintázik.

julius_caesar 2019.08.28. 19:11:37

Ezt csak így itt hagyom, mint női oldal beszámolója:

ebredoszexualitas.blog.hu/2015/11/13/elso_analis_elmeny_egy_elso_randin

Szerintem nem kell kommentálni

2019.08.28. 19:23:02

@julius_caesar: én azért csak kommentálnám. Ez a nő elhatározta, hogy állása nincsen és valamiből pénzt kell csinálni és a szex a legnépszerűbb téma, tehát ebbe a dologba fektetett. Én egyetlen szavát sem hiszem el, amiket leírt és jobban jársz, ha te sem.
Akkor már inkább nézem a Fleabag első évadát, az vicces.

julius_caesar 2019.08.28. 19:29:29

@Daenerys Targaryen: ellenpéldának szántam. Amúgy most ezt olvasom, ez jó, igen, nem Red pill, de a gondolatok jók benne

hvgkonyvek.hu/konyv/kapcsolatok-konyve

countercunt 2019.08.28. 20:04:35

Ezt a csetlest-botlast, teljesen mindegy, hogy mi miert tortent, egyszeruen nincs olyan konstellacio, amiben ne kovettel volna el legalabb 4-5 elemi hibat :) Itt teljesen mindegy, hogy milyenek a nok, mit miert csinalnak, mire gondolnak kozben, egyszeruen mindent elrontottal amit el lehetett, es ezt tudod is, nem kell ide semmifele okoskodas.
Azert a tortenetet koszonjuk es dijazzuk az oszinteseget.

LucretiaBorgia 2019.08.28. 22:10:56

@Daenerys Targaryen: Jajj, szegénykém! Megint a ganz mávagnál?
Lesz ez jobb is:):):)
Probalj egy állást gründölni a NASA-nál!
A tréfát félretéve, igen, erdekes lucrezia megítélése. De mit tehet egy nő amugy, ha folyamatosan politikai celbol adjak veszik, hat főz vmi finomat. Sose tudjuk meg. De én igy is imádom. Mert művelt volt. Olvastam róla jó pár száz oldalt. Mielőtt a nevemre vettem:):):)

VT 135 2019.08.29. 08:08:14

@julius_caesar:
"ebredoszexualitas.blog.hu/2015/11/13/elso_analis_elmeny_egy_elso_randin"

Ennél az oldalnál már csak a szerzője a nevetségesebb. Pedig nem akarom fikázni, de itt jogosnak érzem ezt az erős véleményt.
- Igénytelen cikkek: miután egy clickbait-es cím alapján belemész, kiderül, h röviden, felszínesen, a semmiből a semmibe vivő írásról van szó. És gyakorlatilag az összes ilyen.
- Éééérdekes módon az adott témája/traumája mindig akkor lesz aktuális, amikor éééépen pont arról készül rendesen túlárazott "workshop"-ot tartani (ami igazából egyszerű beszélgetés a résztvevők között).
- Sosem szól hozzá, reagál a kommentekre. Soha.
- Most vagy csak előadja, vagy tényleg így van, de a csaj tele van fel nem dolgozott traumákkal, sehol sem tart még a szex megélésében. Amivel nem lenne semmi gond, csak talán nem vaknak kéne vezetnie a világtalanokat. Borsos áron...
- Nagyon új témákat sem tud már felhozni, ami megint nem lenne gond, ha más szemszögből, más aspektusból tudna foglalkozni velük - de mélységében. Ez viszont ugye nincs, mert a cikkek felszínesek, igazán még a nőimagazin szintet sem érik el.

VT 135 2019.08.29. 08:18:06

@julius_caesar: Mondjuk ez még egy egészen élvezetes írása, meg merném kockáztatni, h a legélvezetesebb produktum az összes közül. Viszont tartalmilag ez is elég vérszegény: rövid, az állítólagos anális szexet nem részletezi, tehát pont a témával kapcsolatban, amiről a blog szólna, felszínen kőröz. Emiatt viszont tényleg elég hiteltelen, kitaláltnak tűnik az akció. Nem ír semmit a síkosításról - mert a pornóban lehet, h elég egy kis nyál, mert már rég bekenték előtte a nő belsejét mással, de amúgy ez semmi. Vagy az előzetes tágítás, ellazítás, nem csak dúrrbele, ahogyan a bejegyzése alapján feltételezhetnénk. Arról sem ír, h közben igényelte-e a csikló/punci izgatást, esetleg ő magának csinálta-e. Egy első anális behatolásnál ez kb. minimum, hiszen a nők többségének ez azért nem annyira kellemes még.

VT 135 2019.08.29. 08:24:46

Opsz! Most látom, már nincs is komment szekció... Na ez aztán a bátor igényesség: ha nem tetszik, nem tudok mit kezdeni a kommentelőkkel, akkor törlöm az egészet a p-ba! Gondolom ez a tudatosság, nyitottság, meg felébredtség.

Womb Rаider 2019.08.29. 08:30:25

@VT 135: Na, maga ismerős nekem valahonnan:)
Polilili egy kabaré.. párszor kommenteltem a posztjait.. aztán amikor felfutott a biznisz, nagy bölcsen lezárta a kommentszekciót. Teherré vált a sok-sok kritikus észrevétel (jóformán csak azok voltak..)
Ez az análos posztja amúgy is ordító kamu... álomképnek elmegy, de megnézném azt, akit félszárazon seggberaknak , minden előkészítés nélkül..ELSŐRE.. és javasolnám neki a gasztroenterológiai szakrendelést..
Nem érdemes sok tanulságot levonni és a nőkre általánosítani a blogja alapján.
@julius_caesar: "Egyszerűen ezt most tapasztalom barátnőmön, hogy ehhez mennyire ösztönösen és kompromisszum mentesen áll hozzá, miközben a számára elérhető fizetések nem arányosak az elvárásaival. "
Nos.. nem tudom, mekkora a személyes merítésed, mennyire vagy objektív.. mennyire látod saját magad a kapcsolatban.. de valahogy engem kétkedéssel tölt el (nem az amit te mondasz) en bloc az a lehangoló véleménytömeg, amit az internet HANGOSABBIK része kommunikál a témában. Ugyanaz az effekt működik (szerintem) mint anno a televízió esetében: benne volt a tévében, tehát így van! Az internet/szocmédia hajlamos aránytalanul felnagyítani egyes véleményeket, aztán a folyamat öngerjesztő, megfut, beindul a láncreakció..és azok is csatlakoznak, akik ugyan nem így látják elsőre..de valahová szeretnének tartozni..(van erre valami szociológiai/pszichológiai kategória is..azt hiszem)
Abba meg végleg nyakig lehetne merülni, hogy az egyes esetleírások és az azokból levont megállapítások mennyire szinkronok az objektív valósággal? Mi van, ha alapból jókora szubjektivitás vegyül a történetbe és azt olyanok 'elemzik' akiknek a módszerei/ezközei nem alkalmasak a feladathoz? Mi lesz a végeredmény? Lektorálja ezt valaki majd? (De minek is, ha a kiindulásnál elveszett a valóság)
Ja.. és az sem tesz jót ennek az egésznek, hogy egyre hangsúlyosabb látszik mindemögött az üzlet.. a sok-sok tanácsadó, kócs, szakértő, akik nem megoldást mutatnak, hanem rugalmasan illeszkednek a saját narratívádhoz, nem szembesítenek a véres valósággal, csak meghallgatnak, símogatják a buksidat, nehogy elijesszenek

2019.08.29. 09:41:41

@julius_caesar: igen, azért Feldmár kicsit jobb, mint egy noname megélhetési bloggerina

@LucretiaBorgia: művelt volt, mert gazdag családba született. Akkoriban eléggé egyvágányon ment az emberek élete: ahova születtek az a sors várt rájuk.

julius_caesar 2019.08.29. 13:14:06

@Womb Rаider: Alapvetően megértem a problémát, és igazad van. Egy szubjektív valóságon keresztül látjuk (éljük át) az egészet, és emiatt nehéz az egészet megtárgyalni. Nyilván van igény a fejlesztésre(nem tetszik az eredmeny amit az élet hoz) , és emiatt jön be a Red pill, mert megmagyaráz egyes dolgokat. Bevallom én ezért nem szoktam csak Red pillt olvasni, sokszor eléggé ugyanaz a narratíva megy, de vannak jó ötletek.

Végeztem "tudományos kísérletet", és nem tetszett az eredmény. Egy lánynak nyomtam a rizsát, és random elmentünk ebédelni és sörözni, miközben kiderült hogy van barátja. A probléma, hogy gyorsabban válaszol, lelkesebben mint a barátnőm, és egy random sörözésre ráért, és a jövőben is ráér. Azért én nem lennék boldog, ha a barátnőm random fiúkkal járna sörözni, miközben lehet nem is tud rólam a fiú (?). (barátnőmnek én mondtam hogy haver lánnyal sörözök, mielőtt valaki szól hogy nem vagyok erkölcsi mintapélda, mit papolok, a probléma felvetés miatt nem számít ) Nyilván ez megmagyarázható a CA által használt szintelmélettel, de akkor is szomorú. Nem, nincsen tovább víve a történet olyan eshetőségre, de a kellő alkohol és game már növeli az esélyeket. Persze volt panasz a barátra mennyire megfeneklett a kapcsolat, nem foglalkozik vele, stb.

Puzsérnak van egy APU epizódja a személyes sors igazságárol, azt hallgassátok meg, mert nagyon jó,amit taglal probléma kör azt erre is rá lehet húzni.

julius_caesar 2019.08.29. 13:17:36

@Daenerys Targaryen: Tegnap megnéztem a Fleabag első részét, nagyon jó így az egyes férfi karakterek-főhős nő közötti inerakciót vizsgálva. Tetszett, jó hogy említetted.

Candydaisy 2019.08.29. 13:46:37

@Ethan Wolf: Sokat agyalsz :) Ha hétfőn nem jött össze, majd szerdán vagy pénteken. Nincs jelentősége. Kihívás kéne neked pl 2 lány. Bár ez egyénfüggő, hogy mi hozza vissza vagy növeli a szenvedélyed.

2019.08.29. 14:58:40

@julius_caesar: próbáltam lefordítani, mert akkoriban, amikor néztem, még nem volt magyar felirata. Hát elég izgalmas feladat volt. lehet kapaszkodni az angoljától.
A kettes évad már nem tetszett sajnos.

LucretiaBorgia 2019.08.29. 16:27:31

@Krisz101: Ígéret szép szó !
Majdnem kiment a fejemből. Hosszú haj, rövid ész.
Azt kell mondjam, van benne logika...

www.youtube.com/watch?v=Hk9LpfnLv5k&list=PLhp1Pt948CZYKRzZTZA3W98__ahH7Jpin&index=7

Krisz101 2019.08.29. 16:38:04

@julius_caesar: szia! 33nak van egy másik csatornája, alphamalesecrets, és fej fej mellett megy, nem tudom miért.

Rollot szoktam még, van már neki is saját csatornája, új műsora. Redmen groupból is a régiek a jók amiben Rollo még benne volt. Merthogy lenyulták azt a csatornát ebben a balhéban és már nem az eredetiek csinálják.

És még Richard Cooper t, aki mostanában egy férfiaknak segítő pszichológussal (ironshrink) csinál műsort ami nagyon jó szerintem. Pszicho alapon dumálják ki a red pill dolgokat,meg a tipikus férfi balfaszságokat.

Hát nagyjából ennyi.

De amúgy ezt az égetést láttad? Ez a true giordie nevű figura is nagyon megkapta most másoktól is
youtu.be/xOVUx30WL1c

Krisz101 2019.08.29. 18:24:27

@LucretiaBorgia: jesszusom...
Hozzáteszem kicsit nehéz most visszaolvasnom, úgy emlékszem valaki más említette ezt a Dórat, de köszi hogy megerősítettél a véleményemben!

Ha nem itt linkelte volna be valaki, akkor a sörözés, penzfeldobas részig nézem, de tiszteletből végigszenvedtem

Annyi szinten hazugság az egész hogy gyakorlatilag minden mondatához 2-3 féle cáfolatot tudnék írni. Nem csoda hogy captain utálja ezt a palit.

Erre mondjuk hogy Vichy Male.
Egy áruló férfi, aki már érti a társas dinamikát, de ezt a tudását inkább az emberek tovább hulyitesere használja, az kényelmetlen igazság feltárása helyett, a kellemes hazugságokat szajkózza, amit hallani akarnak. Úgy hogy ő közben már érti a színfalak mögötti összefüggéseket. Ezzel magának státuszt szerez, és persze az egóját fényezi.

Ha olvasod ezt a blogot, nem kell elmondanom mennyire nevetséges a sörös sztori. Főleg ahogy az a pali kinéz. Nyilván az ő meg a haverjai 2-3 órán belül már fűrészelnek

VT 135 2019.08.29. 19:51:39

@Krisz101: Pedig érdekelne, h szerinted miben is hazudik a nőknek. Az alapján, amiket az oldalán lévő cikkekből olvastál. De az a gyanúm, h nagyon más malomban, azaz más világban őrölünk: szerinted az emberek kizárólag racionális, egyenletek alapján működő robotok, mindenféle érzelem, lélek nélkül, akiknek a kaja,pia, hatalom, szex, szórakozás szintjén nincs másra szükségük. Ez egy materialista világfelfogás, én meg tudom, mert megtapasztaltam, h ennél sokkal többek vagyunk. És ez független attól, h 90%-ban az ösztönök irányítanak minket.

2019.08.29. 20:36:10

@Krisz101:
Krisz.
Azért mielőtt nagyon bratyiznál az itt jelenlévőkkel - főleg ezzel a lukréciaizével - javasolnám a blogjának olvasását kicsit, ha eddig nem tetted meg, a legutolsó megnyilvánulásából egy kis szösszenet, most volt nemrég, a link és idézet:

szociesatjukol.blog.hu/2019/08/05/me-t_too-dom_en?full_commentlist=1#comments

"Lássuk a tényeket. A férfi agresszióért és szexualitásért felelős agy területe nagy, sokkal nagyobb, mint a nőé, kommunikációs képességei cserébe szerények. Figyelme nem több síkú, mint a nő, szemléltessük csőlátással. Alapból jól simul rá a győzni akarás, a siker vágyás, a fanatikus céltartás, az ember feletti erőfeszítés, az érzéketlenségig tűrés.

Kikből lesznek a katonák ? Rendőrök ? stb. Kik erőszakolnak ? Bántalmaznak ? Kik fanatizálhatóak ember társaik legyilkolására ? Most kérem hagyjuk, hogy a nők között is vannak agresszívek. Persze. Pár százalék. Ahogy női katonák is vannak.

Minderre figyelemmel vajon elvárható-e a férfitől, hogy kutyából szalonna legyen ? Pláne, ha az előbb említett közegek, beleértve az élsportot is még rá erősítenek erre, építenek rá."

2019.08.29. 21:00:04

@VT 135: megerősíti az ősi női félelmet, hogy nem teljes önmaga kell a pasinak, hanem csak a dugás. Elég szánalmas a pasi baráti köre ha pénzfeldobás hogy sörözés vagy dugás. Ez olyan szinten primitiv alpári tahóság, hogy ezt a suttyóságot csak úgy tudja eladni, hogy azt mondja amit a nők hallani akarnak: ha csak a szex kell a pasinak (honnan lehet ezt előre tudni ugyebár?), akkor rögtön delete gomb. Tovább nem is néztem ezt a szerencsétlen pojácát.

2019.08.29. 21:00:47

@icipicicsipa: sztem elromlott az irónia detektorod. De sebaj.

Raon 2019.08.29. 22:04:35

@VT 135: vártam ezt a videót, mert kíváncsi voltam rá - de bár sosenem láttam volna. Ez így döbbenetesen felháborító és elképesztően káros. Mondjuk aki képes ezt így elhinni, az meg is érdemli, hogy ilyenek alapján döntsön...

Az a fő gond, hogy a fickó szemlátomást nem ura a szavainak, gondolatainak. Ilyen kényes témákban nem lehet úgy csinálni, mint amikor rajzban éles kontúr helyet vonalrengeteget húzunk, és majd a végén választjuk ki a megfelelő darabot. Plusz hát ott van az, hogy ha lecsupaszítjuk a körítést, a lényeg feketén-fehéren manupiláció javából.

Elkezdi a fickó úgy, hogy van az a típus, aki már rögtön az első randi alatt-után alpári módon célozgat, nyomást gyakorol, követel, kb. tini érettségi szinten szexualizálja agyon a dolgot. Mind ismerjük az ilyet, ez eddig tiszta sor, mert tényleg léteznek. Node aki tényleg ért ezekhez a dolgokhoz, és amúgy ér is valamit, az kurvára nem így csinálja, ez az egész ilyen egyszerű... de erről persze nincs ott egy árva gondolat sem.

Van tehát egy állítás, ami alapvetően valóságos dolgokon alapul - ám amikor a mester erre elkezdi megadni a maga válaszait, a tanítása egyszercsak átcsúszik abba, hogy MINDEN férfi ilyen. Nézzétek csak vissza, maga sem veszi észre, hogy a delete gombosoktól indít, aztán később már MINDENKIRE áll a jótanácsa. És ezen alig degecz csúsztatás után innentől természetesen az a végső konklúzió, hogy a nőnek az a jobb, ha eszébe sem jut kockáztatni. Sőt, ez valójában egy PRÓBA - és innentől jön az a kártya, hogy a fontos infókat megkapta, innen minden rajta áll.

Egyébként el kell ismerni, hogy valahol sajnálatosan ügyes ez a trükk - mivel sok nő legnagyobb félelmére hat, sokan nyilván imádják is érte, hogy megerősítést, és támogatást kaptak tőle.

És a vége a legjobb: itt már megint visszavált a nyitó gondolatra, hogy csak a köcsögöknek jár a delete, vagy kis türelmi időt kaphatnak még... és ha ebből a sok jótanácsból valaki nem lát tisztán, csak el kell mennie hozzá egy tanfolyamra, és ott majd segítenek. Végül is csak 27ezerért.

Két esetet tartok lehetségesnek. A fickó vagy nem lát rá a férfilét azon szférájára, ahol ez nagyon más szinten működik - vagy igen, és szándékosan hazudik, mert üzletileg ez neki így jövedelmezőbb.
A videó alapján ezt nem tudom eldönteni, tippelni sem látom értelmét, mert egyik lehetőség rosszabb, mint a másik.

Krisz101 2019.08.29. 22:25:44

@VT 135: ne haragudj, itt linkelte a csaj a videót fentebb.
nem olvastam cikkeket, videókat néztem.
de ez a most linkelt volt a top. a top szar.

ezen mit magyarázzak?
egy szó nem igaz belőle, és kurva gáz h valaki ezzel a szarral hülyíti a nőket. őket frusztrálni fogja, mert csak a kicsi lánykoruk óta beléjük nyomott téveszméket, sztereotipiákat erősíti, a férfiak elé meg mesterséges akadályokat gördít, amin pont nem a megfelelő arcok fognak átjutni.
totál kútmérgezés amit csinál

ha csak ezt a blogot olvasod és semmi mást, akkor is ordit mekkora bullshit az egész szöveg.
már azért elég régóta foglalkozol ezzel a dologgal te is
olvastad legalább a rational male-t?
most komolyan kezdjem ez ezt a videót elemezni?
már ott hazudik, amikora arra az alapra helyezi, hogy a nő az érzékeny, érzelmes, sérülékeny fél, a férfi meg a rideg, szexuális, aki pillanatok alatt tud váltani, cserélgeti a nőket, újat szerez stb.
hát ha valamit megtudtunk a redpillből az az hogy ez mekkra hazugság, amivel gyerekkorunk óta hülyitenek minket.
ma már statisztikák vannak h a férfi heveri ki nehezebben a szakítást, hogy hasonló kinézetű nők és férfiak közül a nőknek van több szexpartnere élete folyamán, pedig ők nem is vadásznak, illetve a nőnek van lehetősége pár órán belül partnert szerezni, nem a férfinek.

komolyan nem látod mire játszik az ürge? kiégett lepusztult single anyukákra, meg ronda nőkre 4-estől lefelé, akik a szexpiac legalját képviselik, ahol van egy meredek zuhanás a görbében, és utána az ő állapotukat próbálja általánosítani.
ebből te ffiként mi a fenét tudsz kivenni, ne hari?

Krisz101 2019.08.29. 22:27:47

@Raon: szándékosan hazudik az fentebb emlitett demográfiára épitve.
amúgy öszinte részvétem hogy ezzel igy megküzdöttél, bevállaltál egyet a csapatért :P ;)

Krisz101 2019.08.29. 22:32:59

@Raon: igy van, megerősítést, támogatást ad a nőnek abban, amit hallani szeretne, véletlenül sem a kényelmetlen igazságban. jól mondod!

Krisz101 2019.08.29. 22:44:16

@icipicicsipa: jó hát én mondtam neki hogy begone thot :D

de az a videó tényleg hallod...

elkezd sztorizni a kopaszodó, túraruhás, jobb napjaiban is max 7-es, totál béta kisugárzású bölcselő, hogy ők feldobtak egy pénzt a haverokkal és 2 óra múlva mindnek csaja volt, 3 óra múlva meg fűrészeltek.
aha persze :D
kit, a mariska nénit a falú végéről? :D :D

ilyet ma már top puák sem állítanak, vagy ha igen, akkor kihívják őket a videójuk alatt.
ezt meg nincs pár férfi aki kihívja és ott ajnározzák, meg tereszti ezt a hülyeséget a nők között.

Krisz101 2019.08.29. 22:47:38

@Daenerys Targaryen: sosem gondoltál arra h saját képet használj avatarnak? csak kérdezem.

julius_caesar 2019.08.29. 23:11:44

@Krisz101:
,,hát ha valamit megtudtunk a redpillből az az hogy ez mekkora hazugság, amivel gyerekkorunk óta hülyitenek minket. "

Ez pontosan így van, innen hallgass meg kb 4-5 percet amíg elmondja:
youtu.be/yRXfGMgO1rg?t=349

Nincs új a nap alatt, csak kicsit másképp elmondva.
Mi szerint érzelmi mintázatainkat, referenciánkat másoljuk a sorozatokból, filmekből. Kb red pill truth, de teljesen más a kontextus, nekem így jobban átjött az egész.

Amúgy köszi a csatorna neveket!
amit én ajánlok:
sztoicizmus (pl: www.amazon.com/Daily-Stoic-Meditations-Perseverance-translations-ebook/dp/B01KAFIQE6)
meditáció
ezekkel hatásosan ki lehet kerülni korábbi szokások alól.

2019.08.30. 08:47:25

@Krisz101: A blog.hu 134.500 felhasználója közül te meg még pár üzleti blog használ saját fotótk. Ti vagytok az elhanyagolható kisebbség.
A válaszom: Nem gondoltam soha.

Krisz101 2019.08.30. 13:27:54

@julius_caesar: ja, hát a Puzsi meg a Fam eléggé ott vannak, szinte ők a legredpillebb gondolkodók az országban, mármint akik arccal vállalják magukat. ami egyrészt kicsit szégyen, ugyanakkor jó kezekben is van náluk. még nem hallottam hogy gyalázták volna ezt az oldalt, inkább megpróbálnak tárgyilagosak maradni. Gondolom tudod van sok ilyen témájú videójuk.
Szívesen megkérdeznem tőlük, olvasnak is ezzel kapcsolatban vagy csak saját magukon, haverokon keresztül szedték magukra.

Womb Rаider 2019.08.30. 13:33:04

@Krisz101: "szinte ők a legredpillebb gondolkodók az országban"

1.
Dávid zsoltára.
Puzsér az én pásztorom; nem szűkölködöm.
2.
Fűves legelőkön nyugtat engem, és csendes vizekhez terelget engem.
3.
Lelkemet megvidámítja, az igazság ösvényein vezet engem az ő nevéért.
4.
Még ha a halál árnyékának völgyében járok is, nem félek a gonosztól, mert te velem vagy; a̲ ̲t̲e̲ ̲v̲e̲s̲z̲s̲z̲ő̲d̲ ̲é̲s̲ ̲b̲o̲t̲o̲d̲,̲ ̲a̲z̲o̲k̲ ̲v̲i̲g̲a̲s̲z̲t̲a̲l̲n̲a̲k̲ ̲e̲n̲g̲e̲m̲.̲

2019.08.30. 14:49:14

@Womb Rаider: jól van nagymama drága, erre a hétre most kimerült a cinizmus tartalékod, pihenj, a te korodban már így kell ezt, hogy a jövő hétre újult erővel pikírkedhess. Széphétvégét!

whoamiohmy 2019.08.30. 16:01:58

@Krisz101: FAM meg Puzsér nem red pillerek. Mindkettejüket ismerem személyesen, bár inkább FAM-ot. FAM foglalta össze a legjobban: politikailag liberálisok, gazdaságilag szocialisták, kulturálisan konzervatívok. Tényleg egy húron pendül a 2 csávó egyébként, csak Robi kicsit kevésbé kommer mint FAM. FAM már csak azért is érdekes, mert tényleg nagyon konzervatív, már csak a buddhista meg a katolikus háttér miatt is. Ehhez képest úgy fújja a kommunista kiáltványt mintha az élete múlna rajta.

Az tény hogy a kulturintervencionalista baloldal bassza a csőrüket. De FAM-nal inkább azért, mert hisz a szocialista tervgazdálkodásban és a baloldal politikai erőpazarlásának éli meg a kulturkampfot. Robi már inkább keynesista.

2019.08.30. 16:30:38

3 randi és nem dugtad meg..
nézzük a jó oldalát: nem kellett pizzát sütnöd...

:D

Womb Rаider 2019.08.30. 16:48:30

@Daenerys Targaryen: PIKÍRT >>pikírTkedik.. másrészt (ez nem cinizmus, de lehangoló lehet számodra..) feletted éppen úgy múlik az idő és az, hogy már azt sem tudod, fiú vagy-é vagy lány.. az arról mesél, hogy atipikus demencia sújt :)
Jó hétvégét!

2019.08.30. 18:08:14

@Womb Rаider: bagoly és veréb esete: te meg épp kinek az avatárjával tobzódsz, hahaha... atipikus skizofrénia sújt. További kellemest.

Wildschwein 2019.08.31. 09:33:30

@Daenerys Targaryen: Ez nem igaz, én is a saját képemet használom avatarként. Lehet, hogy ezért szoktam egyetérteni azzal, amiket Krisz ír.

Wildschwein 2019.08.31. 09:41:13

@whoamiohmy: Ejha, orvos létedre eléggé járatosnak tűnsz a politikai gazdaságtanban :) Amúgy számomra érthetetlen, hogyan lehet valaki gazdaságilag szocialista ÉS kulturálisan konzervatív. Aki gazdaságilag szocialista, az a közismert bölcsesség szerint (talán Margaret Thatcher) a mások pénzét osztogatja addig, amíg van. A kulturálisan konzervatív beállítottság ezt szerintem kizárja.
Csak hogy a témához is hozzászóljak, ugye.

Raon 2019.08.31. 12:43:12

@Krisz101: köszi, de nem volt nagy bevállalás, épp egy annál sokkal rosszabb szöveggel kellett dolgoztam, szóval kb. kikapcsolódásképp éltem meg (jó, mondjuk nyilván bosszantott is :) ).

Krisz101 2019.08.31. 16:58:42

@whoamiohmy: csaó ez nekem magas, tudod :D
Elsősorban egyébként a beszéljünk a nőkről c. Beszélgetésre gondolok, Ill volt még pár hasonló amikor a kapcsolataikról beszélnek.
Rengeteg olyan információ kijelentés van bennük amiket nekem jópár könyv, oktató videó stb elfogyasztásával sikerült megszereznem.
Köztük nagyon jellemző és konkrét gondolatok.
Ilyenkor elgondolkozik az ember ők ezeket honnan szedik magukra? Stikaban olvassák, követik ezeket az irodalmakat? Mert végülis ez a munkájuk.
Haveroktol szedik magukra?
Őszintén szólva annyira nagy csajozó gépnek nem tartom egyiket sem.
Annyi hogy az átlagnál több nőjük volt, de semmi extra szerintem. Illetve nyilván rengeteg libsi femi, hisztis, borderline stb nővel volt dolguk az valószínűsíthető.

Meg ami zavart még, amikor az a beszélgetés kijön, sok olyan dolgot mondtak ami akkor még az amerikai mainstream red pillben se nagyon volt benne. Hacsak nem a TRP redditet bújták a legújabb infokért. Szóval ilyen időrendi dolgok is vannak amit nem értek.

Erre vonatkozott a kommentem.

Krisz101 2019.08.31. 18:47:59

@Wildschwein: gondolom úgy h sajna fam az köpönyegforgató, erről régen lehetett olvasni a nemzeti oldalon, többször kihívták azt az embert.
ettől függetlenül mostanában jókat hallok tőle, semmi olyat, ami nagyon ellentétes lenne azzal amit gondolok.
egy gond van vele, h nagyon arrogáns és tévedhetetlennek gondolja magát. sokszor kinyilatkoztat.

Womb Rаider 2019.09.02. 10:25:26

@Daenerys Targaryen: "te meg épp kinek az avatárjával tobzódsz, hahaha... atipikus skizofrénia sújt. "

Mivaaaan???

VT 135 2019.09.13. 21:38:07

@Krisz101:
Na végignéztem az ominózus Gyula videót. ( www.youtube.com/watch?v=Hk9LpfnLv5k ).
A "teszt" részig teljesen egyetértek Gyulával (akit amúgy tisztelek, becsülök, mert nagyon sokat tud segíteni nőknek, ezen keresztül pedig gyógyítani a férfi-női kapcsolódásokon).Valóban: a szexre ne megfelelési kényszerből, vagy félelemből kerüljön sor, h a nő, ha nem teszi szét a lábát, akkor elbukja az adott férfit.
A "teszt" viszont egy gigantikus baromság! Én elfogadom, h vannak olyan idióták is a férfiak között, akik, ha "túl hamar" fekszik le velük a nők, akkor dobják. Szerintem ők a kisebbség. Miért?
Mert ha találkozom egy nővel, akiben meglátom a hosszú távú kapcsolat lehetőségét is, akkor nem fogom emiatt dobni! Minden férfi vágyik mielőbb lefeküdni a nővel. Szándéktól függetlenül. Ez a biológiai program! Viszont. Ahogy John Gray, az ismert Férfiak a Marsról, nők a Vénuszról jönnek könyvsorozat írója mondja: Egy férfi - ha komoly kapcsolatot akar a nővel - akkor örül, ha hamar lesz szex, de nem várja el (!). Tehát visszatérve az állítólagos "teszt"-re: azért, mert egy nővel első este az ágyban kötünk ki, nem fogom kidobni, ha látok benne hosszútávú kapcsolatra potenciált! Miért? Mert nem hibbantam meg! Mert nem terem minden bokorban olyan nő, akiben látnám a hosszú távú kapcsolat potenciálját. Ezért, ha egy ilyenre találok, akkor nem fogom ilyen ökörségek miatt dobni.

Bár Gyula többi gondolatával és írásaival nagyrészt egyetértek, de ez a véleménye kifejezetten káros. Mert általánosságként tálal valami olyasmit, ami csak a férfiak kis részére jellemző - már ha jellemző... Legalább ilyen rossz a másik véglet, amikor a nő totál görcsösen a "kézikönyv" alapján engedi, pontosabban nem engedi magához közel a férfit. Legyen szó ölelésről, csókról, érintésről, szexről. Merthogy még nem telt el annyi idő... Na ez ugyanúgy kiakaszthat egy férfit és mondhatja azt, h inkább keres egy olyan nőt, aki megengedi magának a természetességet, a dolgok természetes folyását és nem mesterségesen, görcsösen számolgat. (Természetesen a kulcs az, h a nő hogyan érzi a kapcsolatát a férfival - nem pedig az agymunka.)

Ez a téma egyik része.

A másik viszont a te reakciód. Egyrészt nem vágom, mi triggerelt téged benne ennyire. Ez egy vélemény, amit elmondott. Téved. Általánosságként adta elő, ami hiba és káros - de ennyi. A kérdés az, vajon nem totális felszínesség-e egy embert egyetlen videó alapján minősíteni, minden rossznak elmondani...? Mert konkrétan ezt tetted. Ami persze gyakori az átlagemberektől, de tudtommal magadra úgy tekintesz, mint aki alaposan körbejár egy témát, elemez, kutat, mielőtt arról véleményt nyilvánít. Ez esetben ezt miért nem így csináltad? (Én mondjuk az érzelmi triggerelődésre tippelek, hiszen tudom, h ha valami érzelmileg felbasz minket, akkor gyorsan szétoszlik bármiféle objektivitásra, mélyebb megismerésre törekvési szándék.)

Szóval akkor fussunk neki még egyszer. Olvasgasd Gyula írásait a titkostanacsoknoknek.hu oldalon, majd utána folytassuk a diskurzust arról, mivel nem értesz vele egyet. Merthogy én pont azt látom, h nagyon sokat segít a nőknek, ezen keresztül pedig a férfi-női kapcsolatoknak is azzal, h megtanítja a nőket ismét nőként viselkedni, élni, női energiákat, női erőt, női kommunikációt használni a fasznövesztett férfi-nőhibridség helyett.

Krisz101 2019.09.14. 01:58:14

@VT 135: nyilván olvasgatni fogom

Raon 2019.09.14. 06:52:01

@VT 135: bár lehet nem kellene beleszólni, de

> mi triggerelt téged benne ennyire

Pénzért árulja ezt a titkos tudást - azaz ez egy termék. A segítő szándék nemes, meg minden, de azért tényszerűen induljunk ki innen, mert ez volna a lényeg.

VT 135 2019.09.14. 20:11:36

@Raon: Igen. Ahogy a villanyszámlát és az ételt sem szívességért adják a boltban. Ebben most mi a pláne? Valamiből neki is meg kell élni. Eleve az emberek azt, ami ingyen van, semmire sem becsülik. Ez nem titkos tudás, írt, vagy beszélt erről, h más nevet akart a weboldalának, de az már foglalt volt. Attól, h valaki feltűnő címet ad a weboldalának, még nem befolyásolja, h az lévő tartalom hiteles-e, vagy nem. Az meg, h csacsogásnak érezted, ahogy ír - könyörgöm: nőknek írja!! :) Az egy másik dolog, h férfiaknak is nagyon hasznos elolvasni. Az meg, h nem bírod magad átrágni rajta...hát már megbocsáss, de szerintem bőven vagy annyira intelligens, h ne okozzon gondot neked sem az, h egy szöveg nem tökéletesen ideálisan van tördelve. :) De akkor tőled is várom az érveket, h mi is a baj egy olyan emberrel, aki segít a nőknek visszatalálni a nőiességükhöz, segít abban, miképpen tudnak nőiesen kommunikálni férfi kommunikáció helyett, miképpen tudnai nőiesen erősek lenni, erős nők helyett. Valahogy olyan férfihang-érzésem van,h annyira benne vagytok már a antifeminista csatában, h mindenre lőttök, ami mozog, akármerről is érkezik...

Raon 2019.09.14. 22:10:44

@VT 135: szerintem itt pár dolog félrement. A pénz példa plánéje az, hogy akkor az onnantól nem nemes ügy, hanem termék. Ráadásul ennél még kiválóan látszik is, milyen trükkökkel van megporcukrozva, hogy még kívánatosabb legyen. Ettől függetlenül még mindig lehet érdemi tartalmat szolgáltatni, csak azt ne felejtsük el egy pillanatra sem, hogy ilyenkor az elsődleges cél a bevétel, és utána jön minden más.

A csacsogást azért írtam példának, mert nálam az idő kb. a legdrágább kincs a világon, és azzal a formával az az oldal számomra felesleges többlet időt rabol ahhoz képest, amilyen tartalmat ad érte. Nyilván át bírnám rágni magam rajta, de az a tapasztalatom, hogy ahol ilyen szintű szövegnemgondozás van, ott nagyon-nagyon ritkán találni gyémánt félkracjárt - ezért nem küzdöm végig magam rajta, ennyire nem vagyok időmilliomos, ez nekem nem ér annyit. Ráadásul amit eddig láttam az úrtól (jópár pár videót meghallgattam munka közben), az alapján szerintem kb. egyenletesen hozza a dolgait, különösebb kiugrások nélkül - ami akkor így engem, ebben a formában nem érdekel.
Ezzel együtt nekem semmi gondom azzal, ha szerinted ez itt hasznos kultúrmisszió tőle - csak szerintem ez nem az, de legalábbis nem "megkérdőjelezhetetlenül jó példa" mértékben.
Érvek kapcsán egyszer írtam neked pár hete, hogy szerintem mi a gond xy témájában, arra nem válaszoltál. Úgy általában amúgy sem emberek, hanem ügyek mentén szoktam állást foglalni, így számomra eleve a kérdés értelmezhetetlen, hogy "mi a baj az emberrel". A királyi többes számnak érteni vélem az okát, de én biztos nem vagyok benne semmiféle antifemi csatározásban, már sok éve végeztem vele.

VT 135 2019.09.14. 22:43:21

@Raon:
"A pénz példa plánéje az, hogy akkor az onnantól nem nemes ügy, hanem termék. "

Sajnálom, de vagy nagyon elbeszélünk egymás mellett, vagy kibuggyant belőled a rejtett szocialista. :)
Ki beszélt itt nemes ügyről?? Ez egy szolgáltatás. Ugyanúgy, mintha elmész egy férfifejlesztő coach-hoz. Gyula pedig női RP-t oktat.

"ilyenkor az elsődleges cél a bevétel, és utána jön minden más."
Tehát arra célzol, h ha egy szolgáltatásért pénzt kérnek, akkor az bizonyára szar. Ezt mivel támasztod alá? Bocs, de ez már így kezd tényleg elmenni az abszurditás irányába... És megint csak nem a tartalomról értekezünk...

"Érvek kapcsán egyszer írtam neked pár hete, hogy szerintem mi a gond xy témájában, arra nem válaszoltál." - Ez melyik rész volt? Nem volt szándékos, ha nem válaszolok azonnal - és erre nincs mindig energiám, nem vagyok én WR :D -, akkor addigra lehet, h elfeljtem.

Ettől függetlenül, ha nem olvasod el ez és további írásait, akkor nem tudom komolyan venni az érveidet arra, h amit ír, mond, az hiteltelen lenne. Az embert nem te támadtad, hanem Chris, csak mivel amúgy azonos volt Gyulával/szolgáltatásával a véleményetek, ezért egy válaszban reagáltam rá.

Raon 2019.09.14. 23:12:11

@VT 135: figyu, zárjuk ezt rövidre, szerintem nem ér ennyit.

> Ki beszélt itt nemes ügyről??
Elnézést, te írtad azt többször, hogy így-úgy segít nőknek. Namármost ezt ugye nem tudhatjuk biztosra - amit igen, hogy a biznisz az pörög. :)

> Tehát arra célzol, h ha egy szolgáltatásért pénzt kérnek, akkor az bizonyára szar.
Ha arra céloznék, akkor azt írnám ugye. Tizensok éve vagyok vállalkozó, éppenséggel pont szolgáltatás szférában - nekem evidensnek tűnik pár ottani trükk, elég sokszor láttam már.

> Ez melyik rész volt? Nem volt szándékos, ha nem válaszolok azonnal
Semmi gond, legalább kiderült (mert annak meg az volt a látszata, hogy nem akartál rá írni, ezért inkább nem írtál).
Biztos vissza lehetne keresni, de lehet nem baj, hogy félbehagytuk, a jelek szerint az úr dolgait eleve máshogy látjuk.

> Ettől függetlenül, ha nem olvasod el ez és további írásait
Látod, továbbit nem írtam - azt írtam, hogy az eddigiekből elég ennyi. Értékelném, ha nem jönne előre békaemberes ítélet, az csak a filmben volt lehengerlő humor. :)

VT 135 2019.09.15. 00:31:13

@Raon: OK, fontos, h tudjuk, nyugodtan láthatunk másként dolgokat. :) Csak egyszerűen számomra meglepő volt a véleményed, mert szinte mindig egyetértek azzal, amit írsz. Dehát, ahogy mondják, minden házasságban kell egy kis veszekedés is. :D
süti beállítások módosítása