Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Valéria becserkészése

2019. szeptember 16. - Ethan Wolf

wt-_6noe_400x400.jpg

Az egyik képen egy könyvet olvasott, vagy legalábbis tartott a kezében. A könyv egy erotikus thriller, ami ígéretes kezdés. :P Legalább nem a szürke akárhány árnyalata. Vali nem volt az a kifejezett szépség, de nagyon nőies kisugárzása volt a többi képen. Jó alak, barna szemek, barna haj, nagy mosoly, kellemes kisugárzás. Jobban megmozgatott a képei alapján, mint a bombanőnek kinéző csajok. Egy beszélgetést megér, gondoltam.

sexy-smile-girl-625x625.jpg

A könyv volt a nyitó párbeszéd alapja, majd a többi könyv, írók, és így tovább. Vali karrierista 24 éves lány, egy jól menő cégnél. Saját lakás, tervek, minden, ami kell. Persze később még változhatnak a prioritásai. Kicsit „megpiszkáltam” azzal, hogy a karrier miatt feltételeztem róla, hogy nem olyan jó a nőies dolgokban, például a sütés. Természetesen bizonygatni akarta az ellenkezőjét, de én csak húztam az agyát. Elég értékesnek tűnhettem a szemében ahhoz, hogy bizonygasson. Ha nem így lett volna, csak egy pasi lettem volna az ezerből, akkor nem akart volna bizonygatni, hanem vállat von és eltűnik az éterben.

Szóval addig ment ez a beszélgetés, míg meg nem beszéltük, hogy átjön pizzát sütni hozzám (ez eddig is bevált). Három nappal később találkoztunk egy szerda estén. Kimentem elé, nagy mosoly, puszi (közben felkar megérintése), majd pár poén és séta haza. :P Könnyedén elbeszélgettünk egymással, lassan sétáltunk és poénkodtam vele (nem rajta). Lakásbemutató, majd borozgatás és közben pizza sütés. Humor, bor, háttérzene, konyha, ezek a siker receptjei, ha először van a lakásodon a csaj.

Valéria alapvetően figyel az étrendjére, ami meg is látszott rajta, nagyon jó alakja volt. De kivételeket szokott tenni, így tett a pizzával is. Miután megettük, a kanapén heveredtünk le. Meglepő módon, hozzám bújt (ültünk). Simogattam, majd próbáltam megcsókolni. Elfordította a fejét. Vehettem volna buktának a dolgot, de mivel hozzám bújt, úgy éreztem, csak időre van még szüksége a teljes oldódáshoz. Így úgy tettem, mint akit nem zavar a dolog. Ment tovább a simogatás és a poénkodás. Kicsit később táncoltunk is, amikor pedig újrapróbálkoztam a csókkal, sikerrel jártam, visszacsókolt. Kezdődött a csókcsata és a simogatás (az volt eddig is mondjuk). Leültünk az ágy szélén és csókolóztunk, majd erősebben tapiztam. A lábai közé nem nyúlhattam, hárított. De fél óra előjáték után, határozottan, kérdés nélkül becsúsztattam a kezem a bugyijába és azonnal a csiklóra mentem, persze finoman. Ilyenkor jobb nem ügyetlenkedni, azonnal telibe kell találni, hogy rögtön kapjon egy kis élvezetet, akkor könnyebben belemegy a folytatásba.

photo-1560748369-d05f480b43bf.jpg

Így is lett, lassú vetkőztetés, csókok, egyre hevesebb előjáték (ezt inkább középjátéknak kéne hívni). Minden ruha lekerült, gumi fel, ő pedig meglovagolt. Elég hamar elment, egyértelmű volt, az egész csaj remegett egy rövid ideig, majd újra nekilódult. Tizenöt percig lovagolt és azalatt kétszer elment. Ekkor csere, kutyapóz én pedig megadtam neki. :P Egy pohár bor, majd folytatás és még egy menet. Közben persze simogatás, cirógatás, csókok, a legvégén pedig bújás. Későre járt az idő és másnap mindkettőnknek munkanap lesz. Összekapta magát, meg persze én is, és kikísértem.

Már másnap beszéltünk viberen és szerveztük a következő találkozót. Ami szintén nálam került megrendezésre, mivel épp ott lakom, ahol dolgozik. Így könnyebb volt neki munka után beugrani hozzám. Mondanom sem kell, mivel telt az este. :P Aztán a harmadik találkozó egy komplett hétvége volt, péntek este átjött és vasárnap délig maradt. Végig ágyban voltunk, filmet néztünk, stand up-ot, sorozatokat és közben szexeltünk. Folyamatosan. Azt tudom, hogy vasárnap este fájt a dákóm. Nem úgy, hanem amolyan „túlhasználati” fájdalom. A combom és vádlim is sajgott. De kellemes hétvége volt. Bírom a csajt, jó vele a szex, sok mindenben egyetértünk, csak ne lenne ennyire törtető. Mert bizony az.

photo-1440589473619-3cde28941638.jpg

Úgy két hónapig jártunk össze, leginkább ő jött hozzám, de néha én is átmentem hozzá. Egyedül lakott, egy szép kis külvárosi lakásban. Mondjuk, egyik este mikor zuhanyoztam nála, a szekrényben találtam férfi tusfürdőket is. Bár azok megmaradhattak régebbről, de akkor is fura érzés volt. Aztán úgy másfél hónap, heti két összejárás után a szex elkezdett rutinszerű lenni. Amiket addig csináltunk, azok voltak a repertoár, onnantól semmi újítást nem engedett, pedig lettek volna ötleteim. Úgy éreztem, azt hiszi, hogy már megfogott és most már övé a kontroll. Beszéltünk is erről, aminek az eredménye az lett, hogy Ő már többet akarna ettől a kapcsolattól (surprise). Ez csak azért furcsa, mert a harmadik vagy negyedik összefekvésünknél még ő hangsúlyozta, hogy neki ez így épp jó és nem akar kapcsolatot. Gyorsan meggondolta magát.

Azóta fokozatosan csökkent a találkák és beszélgetések száma és elszakadtunk egymástól. Ő többet akarna, én meg nem. Nem lett volna értelme ezt folytatni. Elgondolkodtam egy párkapcsolaton vele, és akár működhetett volna, de annyira törtető a csaj, hogy ilyennel nem tudnék meglenni hosszabb távon. Égettem már meg magam ilyen nővel. Ha valakivel kapcsolatot alakítok ki, azzal nem csak a szex lesz jó, de amolyan „nyugis” csaj lesz. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr9514946886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildschwein 2019.09.16. 07:56:07

Végre itt az új poszt! Ráadásul egy kifejezetten tanulságos történet, fel is kellene venni az új Red Pill tankönybe ("Esettanulmányok a 21. századból, III. kötet).

Külön pirospont jár a "középjáték" kifejezésért :)

Krisz101 2019.09.16. 08:16:40

@Wildschwein: aszittem már nem is lesz poszt

Krisz101 2019.09.16. 08:27:12

" ő hangsúlyozta, hogy neki ez így épp jó és nem akar kapcsolatot"

Tehát levegő jött ki a száján és pont úgy rezgett hogy ez hallatszott. ;)

Amúgy szerintem ez pont az amikor később még ráprobálhatnal hátha megjon az esze hogy ez a karriermania onamitas...

Voltatok valami utazáson akár belföldön ahol valami kalandos nem ideális helyzet történik? Az fontos látni hogy viselkedik olyan helyzetekben, ott jön ki a valós személyiség

2019.09.16. 08:52:26

Nyugis csajjal nem lesz jó a szex. Unalmas lesz.
Kár ezért a fenti kapcsolatért.
Nem lehet mindent megkapni, túúúdooood: az áruház legfelső emelete a viccben, amit a nők gúnyolására használnak.
Aztán a végén Wolf majd kutyás öregúr lesz :-))))

2019.09.16. 09:11:39

@Wildschwein: elmondanád nekem, hogy ebben a sztoriban számodra mi volt a felvillanyozó, pozitiv tanulság? Tényleg érdekel.

2019.09.16. 09:54:49

@Krisz101:
"Tehát levegő jött ki a száján és pont úgy rezgett hogy ez hallatszott. ;)"

Ez jó! :)

"Voltatok valami utazáson akár belföldön ahol valami kalandos nem ideális helyzet történik? Az fontos látni hogy viselkedik olyan helyzetekben, ott jön ki a valós személyiség "

Szerintem ez nem szükséges.
Ha megfigyeled a másik embert, a személyiség az, ami a többségi cselekedeteit és megnyilvánulásait jellemzi, független attól, hogy most hol vagyunk, mit csinálunk.

És én nőknél - kolléganőknél főleg, illetve családtagoknál, akiknél ezt ugye hosszabb távon megfigyelhető - inkább az agressziót, a türelmetlenséget, az akarást, az erőszakosságot tapasztalom 90%-nál a mindennapokban, legyen az bármilyen szituációban, helyzetben.

Olyan mértékben rosszabb emberi minőséget lehet tapasztalni a nőknél, hogy az elképesztő.

Vélhetőleg Wolf nem véletlenül hangsúlyozta a "törtető"-t többször, szerintem tudat alatt - aztán persze tudatosan is, elemezve a személyiséget, hogy mi a zavaró - megtapasztalta azt az agressziót, erőszakosságot, ami a jellemző ma, és ami nem tette őt ezért vonzó emberré a szemében, nem tette nővé, hanem inkább egy taszító, gonosz lénnyé igazából.

És ez kizárólag a nők hibája, a nők választása, ők akarnak így cselekedni.
Nincs rá mentségük, a saját tudatos döntésük ez.

Ez ma jött velem szembe itt:
www.youtube.com/watch?v=XQOCi0MMJ9s

Lunamaria
6 hónapja
I am Japanese woman and will tell you exactly why you not happy... You western white women have abandoned your role and place and allowed a toxic and dishonest movement to manipulate you and turn you into man hating monsters that see yourself as a man's equivalent even though you can't function in society without a plethora of safety nets under you... You protest things like being told you're pretty by men... You lie and say male privilege when men have non and we have it all.. You white women are the most coddled and privileged humans on this Earth.. Shame on all of you for creating such a toxic western environment and for not honoring the sacrifices men make historically and currently

whoamiohmy 2019.09.16. 09:59:45

@Krisz101: "Tehát levegő jött ki a száján és pont úgy rezgett hogy ez hallatszott. ;)"

:))))))))

Ahogy mondani szoktam: ha egy nő spontán, teljesen magától, a beszélgetés kontextusától mereven elütő témában mond valamit, annak pont az ELLENKEZŐJÉT kell elhinni. Ha egy beszélgetésben egy konkrét kérdésre válaszol, akkor az általa tett kijelentés és a valóság semmilyen kimutatható kapcsolatban nincs egymással. Ergo a nők, ha spontán mondanak valamit, hazudnak. Ha van idejük gondolkodni, akkor is, csak akkor azt sem lehet megmondani, hogy mennyire.

whoamiohmy 2019.09.16. 10:04:10

@icipicicsipa: Pont ezen vitatkoztunk most nemrégiben a Facebookon egy csoportban. A diploma továbbra is jó befektetés, de kellenek hozzá life hackek. A régi rendszerben volt a dolgoknak egy bevett rendje, amit ha követtél (és megfeleltél a követelményeinek), akkor kvázi sikerre voltál ítélve. Magyarán volt prosperitási stratégia. Most, ha ezeket a jól bevált módszereket követed, kudarcra, boldogtalanságra és egy életen át tartó anyagi nyomorgásra vagy ítélve. Magyarán a rendszert meg kell hackelni, ha előre akarsz jutni. A 21. századnak ez voltaképpen a veleje: a rendszer csak akkor működik, ha meghackeled.

A saját szakmámban rengeteg példát tudnék mondani erre. Csak egyet tennék most ide: Angliában úgy 2009-2010 körül ha a hagyományos szakképzési rendszerben dolgoztál, olyan 1300 fontot kerestél heti 80-100 óra munkával. Ha locumoztál (ez egy ilyen life hack orvosoknak), 15-20.000 fontot ugyanennyi munkával. Megéri az orvosi diploma? Igen, ha meghackeled. Egyébként kutyaszart nem ér.

whoamiohmy 2019.09.16. 10:05:45

@icipicicsipa: Bocs, azt az átkötést elfelejtettem beleírni az elején, hogy belenéztem a videóba amit linkeltél, és ott beszél róla az ukrán csaj, hogy a diplomaszerzés és karrier rohadtul nem hozza be azt, amit a nők elvárnak tőle.

Womb Rаider 2019.09.16. 10:18:47

Valéria lábán körömcipő, utána omlik, bomlik, romlik száz möszijő!

@whoamiohmy: éééés igen... máris célegyenesbe fordult a kommentszekció!!! mióma 'spontán' illusztrálja önnön überalfa státuszát...beveti a határok nélküli Dr Lájfekker dumát :))) Hogy bírtad ki idáig?

2019.09.16. 10:47:41

@whoamiohmy:

Oké, így már értem, mire válaszoltál. :)

De ez nem igaz, behozza a diploma meg a karrier a nőnek a boldogságot, hiszen a Szex és New York-ban is megmondták.
A többi, ezzel ellentétes duma meg csak a mérgező férfiasság, nem szabad vele törődni.

Wildschwein 2019.09.16. 10:50:37

@Daenerys Targaryen: Egy szóval sem említettem, hogy "felvillanyozó", vagy hogy "pozitiv". Azt mondtam, hogy "tanulságos". Mégpedig azért, mert legalább két dologban tökéletesen szembemegy a mainstream ismerkedési-párkapcsolati jótanácsokkal (pl. amiket a női magazinokban lehet olvasni), és egyben alátámasztja a Red Pill által hirdetett ismereteket. A két dolog közül az egyik az ismerkedés: ahogyan Wolf felkelti az érdeklődést, ahogyan saját magát értékesnek pozicionálja, ahogyan már a találkozásnál elkezdi adagolni az érintést stb. A másik pedig az, ahogyan ez a kapcsolat alakult. Ha igaz lett volna az, amit a nő magáról, az életcéljairól állít, akkor egy ilyen dugópajti jellegű kapcsolat mind neki, mind pedig Wolfnak ideális lehetett volna. Mégis, egy idő után kiderült, hogy a nő többet akar, komolyra szeretné fordítani a dolgot. Amúgy ezzel szerintem nincs is semmi baj, tudomásul lehet venni azt, hogy a nők egy bizonyos életkor felett stabil, elköteleződéssel járó kapcsolatot szeretnének, mert így vannak összedrótozva, de akkor miért kell az elején mást mondani? (Költői kérdés.) Szóval ezekre a tanulságokra gondoltam. Tankönybe illő, mint említettem.

whoamiohmy 2019.09.16. 10:54:45

@Ethan Wolf:
Figyelj már Wolf, én ugyan általában a legutolsó vagyok, aki mások bannolására buzdít, de most már tényleg kezd egy kicsit több lenni a kettőnél ez a nő. Nem akarnád esetleg kinyomni innen? Jelentősen csökkenne a zajszint a komkmentszekcióban.

whoamiohmy 2019.09.16. 10:58:43

@Wildschwein: Szerintem egyébként ez megint egy kicsit rosszul van értelmezve. Vágynak a nők a stabil, elköteleződéssel (elsősorban persze a férfi elköteleződésével) járó kapcsolatra? Igen, vágynak arra IS. Egy 40, 50, akárhány éves nő egészen pontosan ugyanúgy az alfa phucks, beta bucks dichotómiában akarja élni az életét, ahogy egy 20 éves nő, csak két dolog változik: egyrészről, már jóval kisebb a libidója mint egy 20 éves nőnek, másrészt az elköteleződést vállaló béták értéke ebben az életkorban már valóban nagyobb. De ha tehetnék, ezek a nők is egészen pontosan ugyanúgy alfákkal keféltetnék magukat rommá és aztán a bétákkal neveltetnék fel a gyerekeiket illetve hordatnák össze a high life-hoz szükséges vagyont, ahogy a 20 évesek. Persze mindezen a szocializáció, a korszellem, a társadalmi/gazdasági helyzet mind-mind módosít, de az ösztön szintjén működő alapmotívum szerintem végig változatlan.

Womb Rаider 2019.09.16. 10:59:02

@whoamiohmy: Ne picsogj!
Maradj a tárgynál!

vanderkaay 2019.09.16. 11:21:02

@Womb Rаider: Már írtál ma vagy 60 sort, és még egyszer sem volt benne, hogy itt mindenki sikertelen a nőknél és kicsi a farka. Nem kezeltek le elég alaposan hétvégén a szvingerklubban, vagy mi ez a hirtelen irányváltás?

Womb Rаider 2019.09.16. 11:34:50

@vanderkaay: Evidenciákat minek ismételgetni?
:)
Nem indulhatunk mindig a kályhától..úgyis hamar meleg lesz. Tapintatos aggódásod megindító, ám alaptalan.. s hogy ezt is tisztázzuk, egyszer s mindenkorra: ami nekem kell, azt megszerzem :) légy nyugodt!

Raon 2019.09.16. 13:24:49

@Daenerys Targaryen: "Nem lehet mindent megkapni, túúúdooood: az áruház legfelső emelete a viccben, amit a nők gúnyolására használnak." - még jó, hogy korábban szóba került a sérelemkultusz... Érdekes módon pl. rendőr ismerőseim nem bánják a rendőrvicceket (még a csajok sem), sőt, ők tudják a legjobb sírvaröhögőseket. Mondjuk nekik van humoruk. :))

vanderkaay 2019.09.16. 13:32:02

@Daenerys Targaryen: Nagyon ígéretesen hangzik, de WR számára a látókörének a tágítása helyett jól láthatóan fontosabb volt a végbélnyílásának a tágítása, ezért inkább nem.

Ethan Wolf 2019.09.16. 13:58:54

@Krisz101: A poszt története során ez volt az első (maximum a második) eset, hogy nem jött poszt az egyik héten. :)

Ethan Wolf 2019.09.16. 14:02:51

@whoamiohmy: Épp írni akartam neki, hogy most egyértelműen Ő kezdte, de aztán úgy voltam vele, hogy semmi értelme figyelmeztetni, hisz már megtettem más posztok alatt erre megint itt tartunk.
Kapott egy hónap bant.

VT 135 2019.09.16. 15:24:37

@whoamiohmy:
"a rendszer csak akkor működik, ha meghackeled"
Egy újabb jele annak, h a rendszer már régen nem működik. Hogy semmi nem működik, vagy legalábbis nem olyan hatékonyan, ahogyan működhetne. A kultúránk, civilizációnk, társadalmunk utolsó napjait éljük. Az persze rajtunk múlik, h végül megsemmisülünk-e, vagy képesek vagyunk legalulról építkezve felépíteni egy új világot. A válság mindig egy lehetőség a változásra, továbbfejlődésre, akár egyéni, akár társadalmi-emberiség szinten.

VT 135 2019.09.16. 15:30:11

@Wildschwein:
"tudomásul lehet venni azt, hogy a nők egy bizonyos életkor felett stabil, elköteleződéssel járó kapcsolatot szeretnének, mert így vannak összedrótozva, de akkor miért kell az elején mást mondani? "
Azért ez nem olyan bonyolult: változott a véleménye, rájött, h bejönne neki ez a pali hosszabb távon is, illetve elkezdett kötődni. Viszont 24 évesen nem mondanám, h annyira benne lett volna a korban, h mindenképpen stabil párkapcsolatot kellett volna igényelnie. Pláne, ha közben valójában alkalmatlan a női szerep megélésére, mert a saját karrierjével van elfoglalva. Persze nincsenek meglepetések, a nagyon ritka kivételektől eltekintve egy 20-hoz közelebbi nő még igen csak éretlen személyiség, nem sokat tapasztalt meg az életből, nem ment át azokon az életszakaszokon, amelyek alkalmassá tennék a mai világban, h valódi társa lehessen egy férfinak (...és igen, tudom, károgók: a férfiak többsége sem az még 20-hoz közeli korában).

VT 135 2019.09.16. 15:34:04

@bcp13: Én már rutinszerűen továbbscrollozom a hozzászólásait és tudatosan nem reagálok rájuk, végső esetben egyes szám harmadik személyben beszélek róla másnak, de nem adok neki energiát azzal, h figyelek rá. Ha mindenki ezt tenné, gyorsan lekopna, de sokan képtelenek nem reagálni a hsz-aira. És ezzel pont azt a táncot táncolják, amit ő akar.

2019.09.16. 15:55:19

@VT 135: egyetértek veled.
És nem akarok belepolitizálni, de ugye felvetődött, hogy a nőknek nem lehet semmit elhinni, mást mondanak, mint gondolnak, állandóan változik a véleményük stb. Csak halkan kérdezném, hogy azok a nagyon felelősségteljes politikus férfiak, akik most hatalmon vannak... na nekik hányszor is változott gyökeresen a világnézetük? A soros ösztöndíjtól a soros, mint az ördög c. műsorig bezárólag?

Nem értem miért a nőktől várjátok a stabilitást, szilárdságot. Ez nem férfi princípium?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.17. 08:06:51

Gondolom ezek mind kitalált sztorik, mert kizárt hogy jobban ragadjanak rád a nők mint Brad Pittre, vagy a Stathamre.
Ilyen termése annak van ,aki a fehérmájú nők szigetére téved , de még akkor is két esélyes hogy összejön.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.17. 08:34:38

@Untermensch4:

Mert ő a Horkay 2.0
Biztos volt néhány régi sztroija ami jól elsült, de kétlem hogy tele a spájz velük és még mindig van mit előrántania.
Ráadásul fiatal csajokat nem a legegyszerűbb begyűjteni, ők a kortársaikkal tolják inkább 5 év különbségtől elájulnak.

2019.09.17. 08:37:06

@szociál: volt már itt párszor ilyen hitetlen ember... nagyon szép temetésük volt :-))))

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.17. 08:40:50

@Daenerys Targaryen:

:))

Esetleg juhokkal eltudnám képzelni a sztorikat....úgy már izgis lenne ;)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.17. 10:29:52

Wolf te voltál Wolf a lovecityn 2001 környékén ?
Érdekelne.

Jazmina, Mira, Kori, Cojote, Eszterke...nem ismerősek ?

Krisz101 2019.09.17. 13:00:48

@Daenerys Targaryen: na egy pill :) manapság a politikusi pálya alapfeltétele a nárcisztikus szociopátia, vagy akár pszichopátia. Más szóval machiavellizmus. De ezt te rendes csajként úgyse fogod átérezni túl erős az önismereted

Krisz101 2019.09.17. 13:01:57

@szociál: szerintem akkor még azt hitte a gólya hozza

Ethan Wolf 2019.09.17. 14:48:49

@szociál: Biztos, hogy nem én voltam.

Gondolj bele, pár éve volt olyan, hogy a hét minden napján randiztam. Ha visszaolvasol, akkor sokszor említettem, hogy 2014-15-16 a tinder aranykorszaka volt itthon.
Az pedig, hogy mennyire ragadnak a nők, részben rajtad is áll, de erről is már sokszor volt szó. Olvass vissza szerintem mielőtt kifejtenéd a véleményed, mert így csak részinformációid vannak, amelyek könnyen tévútra vezetnek.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.09.17. 18:01:43

@Ethan Wolf:

azok a nők akik ennyire ragadnak azok olyanok is, nem jobb rámenni a minőségre a mennyiség helyett ?

@Krisz101:

régen egy társkereső volt, de sokan inkább fórumozni jártak oda, voltak privát csetek, nagyon működött, jó volt a légkör.
Olyan mint a csépé, csajozás/pasizás régen, ott is voltak témák szerint topicok, gumiszoba, kultúra, hobbi stb, azt se társkeresésre használta a 80% csak haverkodni, meg fórumozni jártak fel.

whoamiohmy 2019.09.17. 18:32:35

@Krisz101: kár hogy nincs a blogmotoron like.

+1

whoamiohmy 2019.09.17. 18:35:04

@szociál: egyébként a chat.hu ugyanez volt olyan 1999 és 2005 között. Többnyire okoskodni járt fel mindenki de hihetetlen jó kis csajokat lehetett onnan felszedni.

Új volt még a jelenség, mindenki fenn volt és bár akkoriban még nem volt szokás a képfeltöltés netre, így ha elkezdtél beszélgetni valakivel, az zsákbamacska volt de még így is megérte feljárni oda.

Raon 2019.09.17. 18:48:47

@whoamiohmy: ó, boldog régi idők - amikor a diszkrét utalás egy postán csomagban feladott bugyi formájában érkezett. :))
Ott még tényleg a beszélgetés-ismerkedés volt a lényeg, és a net csak annyit jelentett, hogy áthidalta a földrajzi távolságokat.

Raon 2019.09.17. 19:01:03

De akkor én is írók ilyen ősi varázsigét, az eggyel régebbi - mIRC.
Az még azaz idő volt (97-től), amikor még elég kevés helyen lehetett netezni - pl. a felsőoktatási intézményekben bevezették, de alatta csak ideiglenes volt elérhető (sulinetes rohamként ismertük, amikor a számtech órájukon rászabadultak a fiatalabbak). Így csak az volt fenn, aki vagy egyetemista volt, vagy olyan helyen dolgozott, ahol megtehette ezt. Össze sem lehet hasonlítani, mennyire másképp működött, mint akár utána 5-10 évvel bármi. Ott még külön etikája volt a megfelelő viselkedésnek, és a többség számára az volt a norma, ahogy élőben, szemtől-szemben tette volna.
Nagyon hatékony volt minden tekintetben, csajozási téren meg főleg. :)

whoamiohmy 2019.09.17. 19:11:51

@Raon: nálunk is azzal indult 4+8-as gimiben számtech órán...

De én akkor még azt se tudtam minek van az a pattanás a lábam között...

2019.09.17. 19:34:54

@Krisz101: igen, a politikusi pálya annyira becsület süllyesztő, hogy oda tényleg a legalja megy. Más oldalról amit ők (jogosan) kapnak utálatot azt elviselni, kell a vastagbőr.

2019.09.17. 19:37:18

@Raon: óó a mirc tényleg!!! külföldi csatikon voltam, kitágult a világ, szépidők. És a maihoz képest mennyire kedves ártatlan világ volt. Mai napig is vannak onnan ismerőseim immár húsz éve.

VT 135 2019.09.17. 21:54:57

@Daenerys Targaryen:
"igen, a politikusi pálya annyira becsület süllyesztő, hogy oda tényleg a legalja megy."
Ahogy más téren, úgy a fekete-fehér szemlélet itt is félrevisz. Nem az egyes emberek a hibásak, hanem a rendszer nem működik (világszinten). Két fajta ember megy bele a politikába (van rálátásom, pár évig én is tagja voltam egy pártnak): az egyik, a pszichopata, aki mindenkin keresztülgyalogol, mert azt hiszi, h ha hatalma lesz, akkor boldog lesz. A rendszer rosszul működése itt abban látszik, h nem csak képtelen kiszűrni ezeket az embereket, hanem egyenesen lehetőséget ad nekik.

A másik kategória az az átlagember, aki szeretne jót tenni, szeretne javítani a világon. Szilárd meggyőződésem, h aki nem az első kategória, az innen indul. A rendszer viszont úgy működik, h vagy bedarál, vagy kiköp. Minél régebb óta van valaki benne, annál kevésbé lép ki, magas posztról igazából egyedül Ángyán József neve az, aki beugrik, aki inkább ember maradt és lelépett. Illyés Zoltán sok ideig egy hiteles környezetvédő volt, de őt idővel bedarálta a rendszer. Szóval az intelligensebbeket, lelkiismerettel rendelkezőket hamarabb kiköpi a rendszer (vagyis önként kilépnek - velem is ezt történt), a bennmaradókat pedig korrumpálja a rendszer és idővel kiégnek és már csak a lopást, mint egyedüli hasznosságot látják az egészben.

Ahogy mondtam, alapvető világszemléleti változás szükséges emberiség szinten és ez csak alulról tud megvalósulni. Ahogy a rendszer, a világunk többi része nem működik, vagy nem olyan hatékonyan, ahogy tudna, úgy látható, h a demokrácia is ebben a formában teljesen működésképtelen lett - nem itt, mindenhol.

2019.09.17. 22:58:07

@VT 135: "alapvető világszemléleti változás" ez egy eufemizmus a "lehetetlenség"-re.
Legalább ezen a blogon maradjunk a realitások talaján. A többivel egyetértek.

mgdé 2019.09.18. 17:49:38

@VT 135:

"demokrácia is ebben a formában teljesen működésképtelen lett"

- teljesen működésképtelen? -

Miért, szerinted mi a társadalmi felépítmény/a társadalmi forma/a (demokratikus) állam alapvető feladata?

Van a csövekben víz?
Van a drótokban áram?
Elfogadják az állam fizetőeszközét a boltokban?
Büntetlenül fosztogatnak, gyilkolnak mindenféle különböző fegyveres bandák az utcákon? (Ha csak egyetlen egy, azt szokásosan államnak hívják.)
Menthetetlenül elpusztulnak az egyedül élők?
Nincsenek általánosan elfogadott szokások, sőt törvények?

Hogy nem elég örömteli az élet?
Hogy nem kedved szerint való az életút, amit felfest eléd?
Hogy pl. nem biztosít automatikusan nőt, vagy ingyensört, vagy ...?
Stb.? Na ja. Ettől még működik ...

Szóval miért "teljesen működésképtelen" a demokrácia?

Hogy lehetne jobb. Akár sokkal jobb? Természetesen!

2019.09.18. 19:53:44

@Én de genere Mi: összekeverted a demokrácia mint elv és az állam funkcióit. Az állam a diktatúrákban is működik mert az akár egyszemélyes diktátoroknak is érdeke a társadalmi rend és fegyelem. Sőt! Még csak ott működik igazán!

Demokrácia (főnév) = Egy szabad társadalom, amelyben több politikai párt jelöltjeiből választott törvényhozó testület (országgyűlés) hozza a törvényeket minden állampolgár érdekeit szem előtt tartva – ellentétben a diktatúrával.

VT 135 2019.09.18. 23:22:54

@Daenerys Targaryen:
**"alapvető világszemléleti változás" ez egy eufemizmus a "lehetetlenség"-re.**

A te hitetlenséged miért lenne a realizmus? Tehát akkor mindenki nyugodjon bele, h pár évtized, aztán vége, addig meg élvezzük nyakló nélkül, ami még hátravan? Abban egyetértünk, h nagyon sokan nagyon mély energiaszinten, tudatosság szinten alszanak és nagyon morcosak, ha valaki ébresztgetni próbálja őket. Nem is szabad. El kell fogadni a döntésüket. Ugyanakkor egyre több magas tudatszinten lévő ember van. Pont ez okozza az egyre nagyobb feszültséget, h a két csoport közötti szakadék egyre növekszik. A kulcs szerintem az, h a magas tudatszinten lévők megtanulják, megtalálják egymással az együttműködés lehetőségét és ezzel az egész rendszert képesek lesznek megújítani. Nem egyszerre lépünk, de idővel mindenki lépni, emelkedni fog. Ha sikerül ezt az utat követni. (disclamer: attól, h magasabb tudatszinten van valaki, attól még nem több, nem jobb ember. Ugyanazon fejlődési út más pontján tart, ennyi.)

VT 135 2019.09.18. 23:29:51

@Én de genere Mi: @Daenerys Targaryen:
"összekeverted a demokrácia mint elv és az állam funkcióit"
Köszi, h összefoglaltad, ennyi.

A demokrácia akkor működne jól, ha a az egyének, kisebb közösségek igényei, érdekei felfelé tudnának áramolni, a vezetők pedig nem saját egójukba szorult hatalommániás faszkalapok immár, hanem az új típusú vezetők, amely nem szerep, hanem funkció - főszervező, integrátor. Ehhez persze kell minden szinten a világszemlélet váltás, h a boldogságot nem a még több pénz, vagy hatalom (vagy, h a bloghoz kapcsolódjak: még több pina, farok, szex) hozza el, hanem az, h ha azt végezzük, amit igazán szeretünk, ami a hivatásunk, ami lelkesít és mindezt egy segítő, szerető emberközegben élve tesszük.
Továbbá a vezetőket különböző szinteken kontrollálják, ellenőrizhetőek, visszahívhatóak, számonkérhetőek. Nincsen háttér-elit, amely az egész bábjátékot irányítja, mert az elit tagjai is végül (alulról felfelé) átmentek a világszemlélet változáson.

Ajánlom figyelmetekbe a holakrácia és szociokrácia szervezeti formák tanulmányozását. Már évtizedek óta léteznek, használják őket, persze nem tökéletesek, ezek is még kísérletezgetések, de megmutatják, valójában tényleg lehet másképp is csinálni. De ahogy említettem, nem mindenki ért meg még rá.

VT 135 2019.09.18. 23:31:44

@VT 135: Lemaradt a link: www.socio-hola.hu/ persze máshol is lehet találni, de magyarul elég kevés info van ezekről.

mgdé 2019.09.19. 00:01:43

@Daenerys Targaryen:

Tehát pl. az izlandi Althing régebben nem is volt demokrácia, mert nem voltak pártok? :)

Nem kevertem össze semmit. Csupán megkérdeztem, mitől, milyen lényegi ismérvek alapján tartja "teljesen működésképtelen"-nek. Erre valahogy nem kaptam választ. Semelyik besorolás szerint sem. Annak alapján amit VT leírt, a diktatúra is, a theokrácia is, stb., stb. azok, azaz kvázi mindegyik nem csak elméletekben, hanem ténylegesen is létező forma "teljesen működésképtelen". Oszt mégis elműködgetnek. :)
Csak a demokráciák valamiért innovatívabban ...

(Kína egyedi eset, s hogy azzá vált/válhatott, annak megvannak a saját okai.)

2019.09.19. 07:53:05

@Én de genere Mi: a kategorikus "teljesen működésképtelen" nyilván túlzás, de pont ez az érzelmekre ható, gonzo újságírási stilus jellemzője. Ma már egy valódi újságban is ez a stílus, nem hogy egy blogon. Akadémikus, tudományos kutatásokat vársz tán?

@VT 135: bocs, de nekem ez a rezgésszint ez ilyen ezo maszlag. Minden korban voltak értelmes emberek és félállatias ostobák. Épp az a nyugati világtendencia, hogy az "okos értelmes" emberek ki akarnak halni, mert maguk mellé veszik a félállatiasakat, hogy azok legyalulják őket. Ezt a pofonegyszerű forgatókönyvet nem veszik észre a nagyon okos, magasrezgésű izéid.
Üdv: Zsófi, a 310 GHz-es hullámról :-)

mgdé 2019.09.19. 09:20:05

@Daenerys Targaryen:

"Akadémikus, tudományos kutatásokat vársz tán?"

Azt nem. De tényeket és érveket igen. Sorry, én már csak ilyen maradi vagyok.

(
Ha érzelmekre vágyom, majd női blogokat olvasok ...
Hogy legalább ebben megfeleljek a közvélekedés bölcs iránytűjének. :)
)

Wildschwein 2019.09.19. 10:19:51

Hűha, eléggé kezd eltérni a csevely az eredeti témától ("A nők párválasztása során megfigyelhető jelenségek a 21. században"). Wolf, a következő poszt címének javaslom azt, hogy "Barbara, a politológus hallgató" - akkor talán nem okoz ilyen disszonanciát az, ha olyan mélyre süllyedünk a beszélgetés során, hogy a demokrácia hatékonyságát elemezgetjük. Azt hittem, hogy ilyesmit önként csak és kizárólag béták művelnek. (Igen, én is szoktam néha, meg is bánom mindig.)

Untermensch4 2019.09.19. 15:46:24

@Wildschwein: Nemár! Csevely kommentelt ide a legkevesebbet. :)

Untermensch4 2019.09.19. 16:05:44

@VT 135: " holakrácia és szociokrácia "
Szóval újra feltalálták az anarchizmust. Már csak az embereket kéne átalakítani hogy működjön is a dolog.

VT 135 2019.09.19. 21:42:30

@Untermensch4: Gratulálok a troll-beszólásodhoz. Az a célod, h leküzdjed magad WR szintjére? Ezt azért ahhoz kevés lesz, bár látványos volt.

2019.09.21. 08:53:23

@VT 135: kicsit sajátságosan kezelitek ezt a "troll vagy", "trollbeszólás" dolgot.
Jó néhány trollbeszólás felett léptél át szótlanul te is mások is. Ja, azok minket nőknek szóltak...

Úgy látom, hogy itt ebben a farokmeleg környezetben az a lényeg, hogy csak ti legyetek. A régi jó kis bólógatós társaság, szűk látókörrel, elfogultsággal, youtube-os linkekkel, próféták neveinek felsorolásával. A vérnyomás akkor emelkedik csak, ha Megmondomnektekatutitmagatokrólésanőkről1 -et lehülyézi valaki és azt mondja Megmondomnektekatutitmagatokrólésanőkről2 az igazi, előbbi egy hülye.

Az egyetlen Férfi itt Wolf. Mindenestől. És még humora is van, nem veszi magát ennyire komolyan. Megengedi magának azt a luxust is, hogy hibázhat. És a legnagyobb erények egyike, meg is osztja veletek, ha sikertelen. Ezt nem sok férfi teszi meg, még a virtuális világ tágas mezején sem.

Attól, hogy minden nőt kiutáltok innen (szerintem @Serial Slut-ot nem kéne, bár odabökitek a foglalkozását, ha úgy hozza a lehetőség, de okos, értelmes, érzékeny nő, érdemes meghallgatnotok, és beszélgetnetek vele, ne basszátok el, könyörgöm!!!), még nem lesz tiétek a világ. Még néhány évig itt vagyunk mi is.

És én mondjuk nem kívánom, hogy ti vesszetek ki, vagy váljatok impotenssé, vagy már csak a martokat tartsátok magatoknak, mert a Férfi fontos "darabaja" az életünknek. Magunk után közvetlenül a legfontosabb ;)

Somogyi József 2019.09.21. 10:40:59

Oh jajj mi van már itt megint?
Megint a gonosz férfiak elnyomják a nőket, antifát ide iziben :D

2019.09.21. 12:26:27

@Somogyi József: Köszi, hogy röviden, tömören megfogalmaztad a lényegét annak, amit írtam.
Benned különösen bíztam, hogy érteni fogod.
Ritkán szólsz, de akkor ütőset.
Grat.

Somogyi József 2019.09.21. 13:55:33

Szomoru idők amikor már itt is nő elnyomás van.
Wolf légyszíves csinálj valamit ezt már nem lehet birni :)

erkölcsi hulla 2019.09.21. 15:31:51

@Frau Untermensch4:
"Úgy látom, hogy itt ebben a farokmeleg környezetben az a lényeg, hogy csak ti legyetek. "
Ezért nem érti senki, miért nem takarodsz már el :)

2019.09.21. 16:36:39

@Somogyi József: önértékelési problémáid vannak Józsi, ha kettő darab nő a blogon benned már azt az érzetet kelti, hogy női elnyomás van :)
Jóóóóózsi, szedd össze magad, légy férfi :)))

Somogyi József 2019.09.21. 17:17:31

szövegértelmezés nulla :D

VT 135 2019.09.21. 20:02:55

@Frau Untermensch4:
"@VT 135: kicsit sajátságosan kezelitek ezt a "troll vagy", "trollbeszólás" dolgot."
Én egy ember vagyok, csak szólok, szóval értelmetlen ez a többes szám. Akkor esetleg érdemben is kifejtheted, mennyiben volt ez értelmes, tartalmas hozzászólás, ami erre reagáltam.

A szokásos, férfi-általánosításaidra nem reagálok, mert nem adok energiát a visszaesésedhez. Tudtál te ennél értelmesebbet is. Azért, mert van, akik hozzádállásán megsértődsz, felmerül a kérdés, h miért is kezdesz el hirtelen mindenkit egy kalap alá venni (ja, bocs, Wolfot nem). Mondjuk tőlem csinálhatod, szíved joga, csak amit mondjuk magadat korábban felépítetted, h tudok veled értelmesen diskurálni, azt most gyors ütemben lerombolod.

Untermensch4 2019.09.21. 20:46:57

@VT 135: " Az evolúcióban ugrások vannak, ahol a következő szinten az előzőhöz képest radikálisan új dolgok jelennek meg, amiket a korábbiból nem lehet kikövetkeztetni (pl. ha egy követ nézünk, semmit sem találunk, ami az élőlényre utalna benne)."
Mivel az evolúció elmélete élőlényekre vonatkozik, ez nem érvelés vagy magyarázat hanem ostobaság. Az hogy egyébként a holonokról ilyen holisztikus beütéssel írnak, önmagában lehetne esztétikai kérdés.
A könyvre egyébként azért írtam azt amit mert ez tényleg (a pozitív értelmezés szerinti) anarchizmus és működőképesnek is tűnik (aminek személy szerint örülök). Ám a történelem azt mutatja hogy az emberek alkalmasak hierarchikus rendszerekbe szervezésre és van is hajlamuk ilyenek megszervezésére. Konfliktus esetén pedig a hierarchikus rendszer a nem-hierarchikushoz képest sokkal nagyobb lokális erőkoncentrációt tud megvalósítani. A nem-hierarchikus rendszerben lévő emberek vmekkora hányadában is megvan a képesség/hajlam/lehetőség tehát "megfertőződnek". Fordítva ez kevésbé jellemző, hierarchikus rendszereket sokkal kevésbé tudnak a nem-hierarchikus rendszerekre fogékony emberek felbomlasztani.

2019.09.21. 22:19:07

@VT 135: megismétlem, számtalan trollbeszólás volt már, te sem szóltál értük.
Más sem szólt. Vagyis senki sem.

Bezzeg sírnak néhányan, hogy Wolf kit tiltson ki. Dedó!
Tanár bácsiiiiiiii, védjen meeeeeeeg.
Nem te, itt nincs általánosítás, akik így csinálnak, tudják, hogy rájuk vonatkozik.

Nagyon régen diskuráltunk. Igen, volt egy kezdeti fellendülés, de már jó ideje semmi. Ha ez a diskurálás csak akkor jöhet létre majd egyszer, valamikor, talán, esetleg újra, ha nem "esek vissza", és te úgy döntesz, hogy most éppen "felépítek", akkor nem fogunk diskurálni, nem akarok ennek megfelelni.

Ez a véleményem, amit írtam.
Nem általánosan minden vonatkozik mindenkire, én általánosan érzem ezt.
Te voltál a "címzett", de nem te vagy az egyetlen címzett.

Szeretném, ha mosolyognál időnként egy kicsit, ha nem vennéd ennyire komolyan magad, ha hullámaimat is elfogadnád, tudva azt, hogy ismered azt az énemet is, amikor "felépítek"... :)

VT 135 2019.09.22. 12:36:39

@Frau Untermensch4: Értem, hát nekem most elment a kedvem kissé az egész fórumtól, mert mindenféle lelki sérülés és egódráma ellenére úgy érzem, az itt hozzászóló emberek többsége intelligens. Ehhez képest sikerült meglehetősen dedós szinten reagálni - tisztelet a kivételnek - olyan témákra, amelyek alapvetően határozzák már meg a jelenünket, illetve a lehetséges jövőnket, vagy lehetséges bukásunkat.

2019.09.22. 13:53:09

@VT 135: Az élet nem attól megy tovább, hogy arról beszélnek, ki nem illik bele és miért.
Hogyan és miért kell egyre kevesebb gyereket nemzeni, én nincs szükség a nőkre, vagy a férfiakra, és ennek igazolásául azt említik, hogy már nem divat a házasság (pedig de, sok házasság köttetik), az egyke, férfi nevelte gyerek a sikeresebb, robot nőkre vágynak, és már a "méh" sem az egyedüli, amiben élet fejlődhet. Természetesen fordítva is, amikor nők írnak hasonlókat a férfiakról. Amikor egy orvos, aki az életre esküdött azt írja amit, és leírja, "nem kedveli a nőket..." - közben jön egy 5 hsz-es, aki felhívja a figyelmet, hogy egy svájci orvossal beszélgetünk, basszus, mivaaaan? Amikor vannak szellemi fogyatékosok, akik egy nőre azonnal ontják a mocskukat és a többi férfi ezt hagyja. És még sorolhatnám.

Az életet együtt kéne "művelni", nem egymás ellen. Én leginkább azoknak szóltam be, akik nem így gondolták és szerintem durván kommunikálták ezt.
Időnként elgurult nekem is, és többek között az itt szólók miatt kicsit megváltozott a véleményem a férfiakról.

Nem gondolom, hogy ez Wolf célja ezzel a bloggal. Mégis kileng a kommentelés sokszor és nagyon. Ebben én is "benne vagyok" - sajnos, nem vagyok néhány mondatomra én sem büszke.

Lehet, hogy a többség intelligens. De hangosabbak azok, akik nem. A két nem közötti ellentét pedig nagyon erősen megjelenik. Talán nem kéne ennyire komolyan venni? Csak az, hogy zacskógyerek, meg "takarodj" és a kettősmérce mindig válaszra ingerel.
Az értelmes beszélgetés pedig sajnos egyre ritkább. Az viszont egyre sűrűbb, hogy "takarodj". Vajon az életben is ezt használják, ha nem tudják értelmesen elmondani, hogy miről mi a véleményük?
Szerinted, amikor ránk nőkre -akármit is írtunk, most nem lényeg- dőlt az értelmetlen durvaság nem "kellett" volna nektek, az intelligenseknek jelezni nekik, hogy ezt nem kéne? Jobb volt a csendben hallgatás?

2019.09.22. 22:03:58

@Frau Untermensch4:

"Amikor vannak szellemi fogyatékosok, akik egy nőre azonnal ontják a mocskukat és a többi férfi ezt hagyja."

"Szerinted, amikor ránk nőkre -akármit is írtunk, most nem lényeg- dőlt az értelmetlen durvaság nem "kellett" volna nektek, az intelligenseknek jelezni nekik, hogy ezt nem kéne? "

Nézd, elmondhatjuk százszor, hogy mi a gond a veled való kommunikációval is, de képtelen vagy illetve képtelen leszel felfogni, nagyrészt ösztönszinten.

Már itt nyomod a mantrát a fehér lovagokról meg a többi férfi hibáztatásáról amiért nem segít a szegény nőn, nőkön a vélt sérelmekért.

Annyi logikai és értelmi buktató van a szövegedben, ami tökéletesen megmutatja az egész női agy komplex idiotizmusát és a férfi számára értelmetlen, logikátlan működését.
Egyáltalán felesleges bármit mondani, le vagy, le vagytok maradva szellemi fejlődésben.
Lényegében a nőknek sokkalta inkább egymás társaságában kellene csak megszólalniuk ilyen témában, férfiak közötti beszélgetésben felesleges, mert minimum a hörcsögötök úgyis belepofázik majd a hülyeségével, amivel nem lehet majd mit kezdenie egy férfinek érdemben.

Szóval vegyél erőt magadon és inkább szorítkozzatok az ilyen jellegű magatartásra, és ezt javasold szerintem a barinőknek is.

Nektek is jó lesz, meg nekünk is, hidd le.
Ilyen helyen nem rontjátok majd a szintet, magatok közt - a többi hasonló IQ és EQ-val rendelkező lény (nő) társaságában - meg úgysem lesz már lejjebb.

mgdé 2019.09.23. 00:19:24

@icipicicsipa:

"meg úgysem lesz már lejjebb"

Szólj már Putyinnak, hogy szívesen lennél az orosz Nemzeti Bank elnöke, az a tatár pitsa úgysem alkalmas erre. :D

2019.09.23. 07:12:36

@icipicicsipa: nem kell segíteni, csak ha minket lebasznak gondolatokért, trollkodásért, akkor az ilyen szellemi fogyatékosnak is kéne. Szerintem.
Ha nem, akkor kettős mércét használnak, vagy egyetértenek, de akkor miért szólnak be nekünk sokkal kevesebbért?
Remélem így lépésről lépésre megmagyarázva már te is megértetted :)

2019.09.23. 08:07:14

@icipicicsipa: ez tényleg nagyon gáz, hogy a fehérlovagért kiált a csaj. Védje már meg valaki. Édesistenem itt tartunk!!??

2019.09.23. 08:27:07

@Daenerys Targaryen: azért azt nem gondoltam, hogy még te sem érted, magyarázat után sem.
Heidegger-t emészted még mindig, vagy azon gondolkodsz, hogy ma férfiként vagy nőként add elő magad, és ennek eldöntése több, mint amivel elbírsz?

Wildschwein 2019.09.23. 08:59:49

Wolf, mi van, csak nincs valami baj, hogy nem jött új poszt?
Egyébként van hozzád egy javaslatom: aki leírja itt azt, hogy "demokrácia" vagy "Putyin", az legyen azonnal, örökre kitiltva a blogról. Továbbá, haladéktalanul vigyék hátra és lőjék agyon. Most már itt az ideje a rendcsinálásnak, ez így nem mehet tovább.

Raon 2019.09.23. 10:08:47

hisztéria (főnév)

1. Nagyfokú idegesség, félelemből, zavarodottságból eredő kapkodás, nyugtalan viselkedés, összevisszaság, vagy éppen teljes zűrzavar, ami a hasznos tevékenységek megszűnését okozza.

2. Túljátszott sérelem; túlzó, színészkedő érzelmi kitörés, felesleges cirkusz, figyelemfelhívás, amivel az illető engedményeket, egyetértést próbál kikövetelni.

3. Észszerűtlen indulatok; az érthetetlen megértésére tett meddő erőfeszítés következtében fellépő ingerlékeny állapot, indokolatlan feldúltság, nyugtalanság, elfojtott düh, érzelmi kitörés, mások hibáztatása, és próbálkozások a feszült helyzettől szabadulásra. A zavar forrásának megtalálásakor megszűnik ez az átmeneti észszerűtlen viselkedés.

4. Orvosi: Érzelmi ingatagság. Nagy veszteségek sorozata, vagy erős sokkhatások sora miatti irányíthatatlan zaklatott idegállapot, rettegés, lelki összeomlás, amely veszélyt okozó indulatkitörésekkel jár vagy görcsökben, rángatózásokban nyilvánul meg.

Raon 2019.09.23. 10:54:44

@Frau Untermensch4: adok pár külső nézőpontot, az "érted, nem ellened" elvek mentén.
- már megint azt kéred számon másokon, amire te magad nem igazán vagy képes. Reál etika szerint akkor lehet jogos az olyasfajta megjegyzés, hogy "miért nem szólaltál fel ellene", ha te magad, mintegy jó példát mutatva meg tudod csinálni. Bármilyen más eset a "bort iszik, vizet prédikál" klasszikus mutatványa sajnos, akár gonosztevő adja elő, akár élőszent.
- azt írtad, hogy "együtt kellene, nem egymás ellen". Ezzel nagyon is egyetértek. A kérdésem innentől csak az, hogy te itt mit tettél az "együtt"-ért? És miket tettél "ellene"? És a kettőnek mi itt nálad az aránya, a hozzászólásaidra melyik a jellemzőbb? És az kinek a hibája, ki tehet ellene?
- azt írod, hogy az itt olvasottak alapján megváltozott a véleményed a férfiakról. Az sosem baj, ha valaki akár egy fórumozás után képes formálni a meglátásait - node akkor ez azt jelenti, hogy nem volt elég kiforrott és helyénvaló álláspontja. Ha ugyanis lett volna, akkor arról bármi ilyesmi élből lepattan. Így megy ez.
- megtudtuk, hogy itt Wolf az egyetlen Férfi - aki egyébként jobbára következetesen nem vesz részt a diskurzusban. Ez így bizony érdekes meglátás. Ilyen alapon rengeteg Férfi társa lehet, akik csak olvasnak minket, de nem folynak bele ebbe a kismocsokba. Egyébként én is úgy vélem, hogy férfiasabb lenne veled kapcsolatban hagyni a facba az egészet, de szerintem attól semmi nem lesz jobb - így meg talán még lehet.
- rendre előjön nálad az, hogy te és WR egy személy vagytok. Belegondoltál már, hogy ennek mi az oka? Az, hogy amikor sárkány üzemmódban írsz, nem nagyon van különbség közöttetek sajnos. Ugyan bemutattad, többször is, hogy tudsz te másfélét is írni, de valahogy mindig úrrá lesz rajtad a negatív hullám... mintha az lenne az alapértelmezés, és olyankor aztán jön minden, és egy sem szép.
- és itt jönne a kulcsgondolat: azt írod, hogy fogadjanak el téged a hullámaiddal együtt. Na akkor ez viszont már tökéletes ontopic téma lesz, külön is veszem.

Raon 2019.09.23. 12:22:41

@Frau Untermensch4: fogadjel téma.
Nézzük meg, hogy reálisan nézve itt mi is a lényege ennek. Értékeljék azt, amit jobb pillanataidban tudsz, és ez halványítsa el, amikor kimaxolod ide a negatív érzelmeidet. Azaz mindenki más alkalmazkodjon, hogy te ugyanazt csinálhasd, mind eddig - de közben jobban érezhesd magad, hogy ez így teljesen rendben van, és várható konfliktusok nélkül háttértámogatással csinálhatod tovább úrinői kedved szerint az idők végezetéig.
Kerekítsem még, vagy ebből már látszódik, hogy ez így mennyire nonszensz?

Persze van az a helyzet, amikor kialakulhat efféle védőháló - mondjuk amikor valaki döntő többségben (!!!), következetesen hozzátesz a dolgokhoz, és akkor ehhez képest egy kis kilengés belefér, mert hát mind emberek vagyunk, senki sem tökéletes. Azaz ha mondjuk 90+ %-ban pozitív, akkor könnyen tolerálható, ha néha ledobja az ékszíjat - node ezt a 90+ % építő-pozitív szerepvállalással érte el, nem járt alanyi jogon!

Fordított arányoknál (90+ % nem építő tevékenység esetén) ezt mégis mi alapján várhatja el bárki? Mármint persze, elvárni könnyű, az ingyen van - de mitől, lehetne ez jogos elvárás? Nem kellene (illene) valamit tenni is érte, nem úgy lenne korrekt?

Tipikus viselkedési problémakör (bár ez lassan inkább már kortünet), hogy az önérzetes sárkánylélek csomagban van a többivel, az csak úgy egyben jöhet - ez van, el kell fogadni és kész.
Hát a nagy fityfenéket.

Reálisan nézve az ész nélküli elfogadás mítoszból nem a békesség aranyembere, hanem jobbára csak határokat nem ismerő, extra önérzetes, sérelemkultuszos, gyenge jellemű izé formálódhat. A határkijelölés, következetesség, és az erő ezek megtartására meg nem a gonoszság bevett eszközei, hanem kb. mind jobban felértékelődő fogalmak a markánsabb jellembéli dolgok témájában.

Abban persze igazad lehet, hogy nem mindegy a hogyan, a határkijelölés módja. Sokféleképpen lehet ezt csinálni, és a mai világ egyik vívmánya az lehet, ha egyszer ösz. társadalmi szinten továbblépünk a múlt századi, katona jellegű "pofád befogod, sírást abbahagyni, szállj magadba és tanulj belőle" verzión. Ugyanakkor az is sajnálatos tény, hogy van, akinél nem lehet/nem érdemes szép szavakkal, megértéssel, türelemmel próbálkozni, pláne sokadjára, mert csak a konkrétabb jelzésekből ért. Ilyenkor a sértettek persze általában extra energiákkal kérik ki maguknak - közben a bevett séma az, hogy kaptak ők bőven tök normális jelzéseket is arra, hogy átléptek bizonyos határokat, csak nem foglalkoztak vele. Csak az ütötte át az ingerküszöböt, amikor valami a lelkükbe karmolt (aminek a miértje szintén megérhetne pár extra kört, ez is fontos és tanulságos téma - de nem így).

Fogalmam sincs, veled mi lehet a helyzet - tippem szerint pl. most legutóbb a robotméh körül sokkolódtál le annyira, hogy azóta sem tértél belőle vissza -, de ezt nekem nem is kell tudni, és nem is akarom tudni. Egy ilyen fórum nem erre való.

Az eddigi, itteni hozzászólásaidból ehelyett szomorúan le kell vonjam azt a konklúziót, hogy én is tévedtem anno, amikor többet láttam bennük. Többször mutattad, hogy csak akkor tudsz másmilyen lenni, ha "helyzetbe hoznak", és magadtól nemhogy nem próbálod megteremteni ezeket a helyzeteket, de kifejezetten rendszeresen "lelki szemetesláda" jelleggel fórumozol, és írsz le mindet, ahogy épp érzed/eszedbe jut. Ütve-vágva mindenkit, néha extra manipulációs technikákkal élve. És persze rendre kikéred magadnak, ha erre mások reagálni mernek úgy, ahogy azt ők helyesnek vélik...

Én akkor itt válaszolok az egyik fő problémádra, hogy én miért nem szóltam e kérdésben másokhoz: a hogyannal esetenként én sem értettem egyet, ahogy páran írtak neked, de a fentiek tükrében teljes mértékben meg tudom érteni őket.
Lehet másra mutogatni, de a megoldás kizárólag csakis rajtad áll.

2019.09.23. 12:40:36

@Raon: Miért nem szólaltam fel ellene?
Tán kapott bármelyikőtök primitív értelmetlen, semmiről sem szóló hsz-t?

"mit tettél az "együtt"-ért?"
Elmondtam, hogy női oldalról, hogyan látom amit ti férfiak megbeszéltek, hogy szerintetek a nők miért, hogyan, csinálnak. Elsőkézből. Ez időnként süket fülekre talált, időnként néhány oda-vissza párbeszéddel talán eljutott hozzátok.

Mennyi az arány?
Annyi, amennyi nektek köszönhető.

A legtöbbször oda futott ki az egész, hogy takarodj, Wombi vagy, Claire vagy, hülye picsa vagy, stb. És ilyenkor akivel eredetileg beszélgettem csendben maradt. És jöttél mindig te aki ezekért a "vitákért" mindig csak belémszálltál, ahogy most is.
Célzol arra, hogy az én hibám. Nem az enyém. Azért nem, amit fent leírtam neked.
Igen, megváltozott valamelyest a véleményem. Értékesebbé váltak néhányan.
Nem gondolom, hogy új információk megismerésekor is ragaszkodnom kéne addigi véleményemhez. Pont az a lényeg, hogy mástól kapok valamit, amit nem tudtam, ezáltal láthatom máshogy már én is. Ezért írtam nektek női "látásmódot". Más nő meg másikat. Ezért lehetne értelmes a beszélgetés.

Biztos fáj, hogy titeket nem tartalak igazi Férfinek, de nem kell ezen rágódni, ez csak az én véleményem, titeket olvasva számtalan nő lehet, aki titkon titeket tart annak. Zsák a foltját...

Wolf jól teszi, hogy nem száll be. Gondolkozz el, miért.

Miért nem vagy képes felfogni, hogy amikor baszogatnak, akkor én is, ha értelmes beszélgetéssel tisztelnek meg, akkor én is?
Nem kéne ezt túlbonyolítanod és értetlenül állnod ehhez minden alkalommal. Rád is vonatkozik, hogy amikor személyeskedés a válasz véleményekre, akkor másnál hallgatsz. Vagyis másnál ez mehet, nálam ez "sárkánykodás". Te egyébként mit csinálsz most is? Pusztán jó indulatból, az én "fejlődésemet" segíted a folytonos kioktatásoddal? Csak az enyém érdekel? Miért olyan fontos ez neked? Jóindulatot nem látok benne, csak erőfitogtatást, a magadfajta előtt demonstálod a bölcs, megfontolt, igazságot osztó Raont, aki nem primitív szavakkal teszi helyre a dolgokat, hanem mázos mondatokba burkolja ugyanazt a rád törő negatív hullámaidat. Hisztizel te is, csak máshogy.

VT135-nek írtam, hogy fogadja el, mert benne veled ellentétben nem látom a rossz indulatot.

Szívesen olvasnám már egyszer önmagad elemzését, bár a blogod és a hozzászólásaid alapján véleményem nekem is van, de vajon te látod-e a hibáidat?
Én nem egyszer leírtam, hogy tévedek, rosszul reagálok, nem jól gondolom nem vagyok tökéletes, és boszantanak az olyan hülyék, mint te.

Most megint nem a poszt az, ami a téma, hanem kénytelen vagyok a te személyeskedésedre válaszolni, mert nem volt elég még eddig, neked feltétlen bele kell szólni és növelni azon hozzászólásaim számát, ahol azt kell újra és újra magyaráznom, amit már annyiszor az okoskodásodra.
Ha ennyire közléskényszered van, miért nem használod a blogod, ott off-olhatsz, amennyit akarsz és legalább a néhány szánalmas posztod mellé vérfissítésnek is elmegy és nem másnak a posztját terheled folyton.

Raon 2019.09.23. 13:53:56

@Frau Untermensch4: annyira könnyű téged beugrasztani, hogy ha lenne lelkem, most biztos furdalná az ismeret :)
Jó, megint bántottak, szétpatriarcháltak, istenesen kikérted magadnak - ez eddig előre kalkulálható volt, menjünk tovább. A bloggazda meg majd eldönti, meddig maradhat vagy honnantól töröl.

Azt próbáltam görbe tükörrel demonstrálni, hogy ha jót is akarsz (amit én nem vonok kétségbe), ezekkel az eszközökkel biztos nem fog menni (ahogy azt már megannyiszor láthattad), ellenben garantáltan csak tovább generálod magadnak a problémákat (ahogy ezt éppen most demonstráltuk). Sőt, ezzel ezt olyan hatékonyan csinálod, hogy talán még az is kérdés lehet, miért csinálod ezt igazából... (de akkor ez csak kisördögös kihangosítás).
Hát igen, ilyen az, amikor visszamanipulálnak - amivel arra próbáltam rámutatni, hogy ebben sem ártanak határok, mert ez bizony mindig kétélű fegyver, és ha ilyennel élsz, akkor az ellened is használható lesz.

De akkor új kör, és megint kipolírozom - a megfelelő emotikon jelzésekkel, hátha azok jobban segíthetnek. :)
Szóval te ezek szerint semmiről nem tehetsz, te itt csakis a legjobbat akarod, de akaratod ellenére annyi sok rosszat előhoznak belőled ezek a gonosz itteniek - és ezt annyira utálod ezt az egészet, hogy rendre vissza is jársz ide szörnyülködni és ennek hangzatos hangot adni. :D
Kerekítsem még, vagy ebből már látszódik, hogy ez így mennyire nonszensz? :))

Van az a kommunikációs technika, hogy ha eltérő érzelmi szinten reagálsz, az sokszor eleve ellenállást szül - ezért le kell menni a másik szintjére, ugyanúgy reagálni rá, vagy eltolni kicsit lefelé, és utána lehet elérni, hogy "visszaálljanak a dolgok a rendes kerékvágásba". Legnagyobb szívfájdalmamra ezt a sciánosok is így tanítják - de amúgy tényleg létező és hatékony módszer. Pl. ha visszaemlékszel, az első ilyen nagy vitánk is így billentett ki, és hozott vissza az előrefelé dolgok irányába - sőt, ott rá tudtál tenni még néhány extrát is.

Egyébként ne hidd azt, hogy ez élvezetes munka - cseppet sem az, de valakinek néha ezt is meg kell tenni. Vélhetően ezért is fűszerezek bele némi pikírtséget is, hogy közben ne unjam el magam - meg különben is, Irónia az az ország, ahol javarészt magyarok élnek. Amihez meg ez dukál. :/

Ethan Wolf 2019.09.23. 14:39:35

@Wildschwein: Nyugalom, kint van a mai poszt. :)

2019.09.23. 15:34:56

@Raon: "Egyébként ne hidd azt, hogy ez élvezetes munka - cseppet sem az, de valakinek néha ezt is meg kell tenni. Vélhetően ezért is fűszerezek bele némi pikírtséget is, hogy közben ne unjam el magam"

Pontosan ezt érzem én is, amikor értetlenkedőknek, hitetlenkedőknek írom le, amiről ők csak gondolják, hogy tudják, pedig dehogy tudják.
Én sem élvezem, sőt... De muss sein :/

Untermensch4 2019.09.23. 19:24:25

@Raon: "Az sosem baj, ha valaki akár egy fórumozás után képes formálni a meglátásait - node akkor ez azt jelenti, hogy nem volt elég kiforrott és helyénvaló álláspontja."

Aki már eljutott a tökéletességnek arra a fokára hogy nincs hová tovább csiszolnia meglátásait a világról az téved. Mert még ha létezne is olyan pillanat amikor tényleg eléri ezt az állapotot, a világ nem statikus, változik. Az emberileg beszerezhető információ-mennyiség pedig mindenképpen korlátos, a becslések és kerekítési hibák már megakadályozzák a tökéletesen helyénvaló álláspont kialakítását.

"Az, hogy amikor sárkány üzemmódban írsz, nem nagyon van különbség közöttetek sajnos."
Mivel vszeg olyan szerencsés vagy hogy ritkán botlasz WR-be, jelezném hogy a karaktere az elmúlt egy évben döbbenetes személyiség-változáson ment keresztül. (Na, ez pl egy olyan eset hogy nekem jóval több infóm van amiből álláspontot alakíthatok ki róla meg Frauról is de nem savazlak a téves meglátásod miatt mert a rendelkezésedre álló véges információkból kellett dolgoznod).

" Ütve-vágva mindenkit, néha extra manipulációs technikákkal élve. És persze rendre kikéred magadnak, ha erre mások reagálni mernek úgy, ahogy azt ők helyesnek vélik..."
Ez nagyon szép csúsztatás de a vita parttalan lesz ha a "troll/trollkodás", az "ütve-vágva" és a hozzászólások pozitív/negatív tartalmának a mérése ennyire szubjektív-konszenzusos. Ebben a mondatban használnom kéne a wildschwein által betiltott egyik szót de inkább Platón bácsit idézném "Az igazság nem lehet szótöbbség kérdése."

"Van az a kommunikációs technika, hogy ha eltérő érzelmi szinten reagálsz, az sokszor eleve ellenállást szül - ezért le kell menni a másik szintjére, ugyanúgy reagálni rá, vagy eltolni kicsit lefelé, és utána lehet elérni, hogy "visszaálljanak a dolgok a rendes kerékvágásba"."

Jut eszembe, a "manipuláció" mint negatív/elítélendő eszköz definíciója is megérne némi eszmecserét.

2019.09.23. 20:51:34

@Untermensch4: " WR-be, jelezném hogy a karaktere az elmúlt egy évben döbbenetes személyiség-változáson ment keresztül"
Milyen irányból? Mi itt már csak ezt az elviselhetetlen kötekedését tapasztaltuk meg. Volt ő kedves cirmoscica is valamikor?

2019.09.23. 21:16:24

@whoareyou12345: "Igen, az Igazi Férfiak már kihaltak :("
Miért a ":(" jel?
Nő vagy, vagy ez most egy coming out?

Untermensch4 2019.09.24. 07:28:28

@Daenerys Targaryen: Nem az nem volt. Szabatosan fogalmazó, káromkodástól mentes, enyhén "kocka" (műszaki gondolkodásmódú) aki gyorsan (és eléggé jól) utánaolvas a társalgásban érintett szakterületeknek, na az volt. Kizárólag politikai témában mutatott némi kötekedési hajlamot. De ezt sztem már tudtad "foxi" révén... ;)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2019.09.24. 15:45:41

Hogy egyesek milyen eufémizmusokat képesek használni torzikára. Fantasztikus.
süti beállítások módosítása