Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Salsa golyó

2019. november 04. - Ethan Wolf

unnamed.jpg

Tinderen egy elég gyors randit sikerült leszerveznem egy Szilvi nevű lánnyal. Úgy indult az egész, hogy valamelyik este jelezte a program, hogy összepárosított vele. Olyan nagyon nem hatott meg, mert fáradt voltam, gondoltam majd másnap írok neki. Erre hajnalban arra ébredtem, hogy üzenetet küldött.

Vállig érő szőke haj, kék szemek, szép dekoltázs (olyan képek voltak fent, hogy egyértelműen azzal akart hódítani), cuki mosoly. De gyanús volt, hogy nem volt egész alakos kép fent róla. Délután, miután kipihentem magam, visszaírtam neki. Kiderült, hogy másnap délután már utazik is el két hétre, ezért aznap estére találkozót forszíroztam. Nem volt ellenére. Addig elég sok üzenetet váltottunk, főleg a táncról, azon belül pedig a salsáról. Azzal vagánykodtam, hogy tudok salsázni, mivel akkortájt csináltam a salsás kísérletemet (volt róla poszt). Szóval igent mondott, hogy este átjöjjön hozzám és taníthassak neki pár lépést. :P

clipboard01_1.jpg

Ekkor azonban eszembe jutott, hogy nincs fent róla egész alakos kép, így kicsit próbáltam puhatolózni (holott tudtam én már, hogy mi lesz ennek a vége), kaptam telefonszámot, FB elérést, FB visszaigazolást. Nem lettem okosabb, mert ott is csak olyan képek voltak, amikből nem lehetett egyértelműen megállapítani. Arca normálisnak tűnt, sehol nem látszódott még a felkarja sem, ami árulkodó szokott lenni. Illetve a másik kedvenc módszerem ilyen esetekben, hogy megkeresem az idővonalán azt 1-2 női nevet, aki a legtöbb posztját lájkolta. Magyarul a két legjobb barátnőjét keresem. Ha megvan, akkor a barátnők képeit nézem meg, hátha valamelyik betaggelte/megjelölte a célszemélyt. Ilyenkor gyakran olyan képek kerülnek fel, amelyek „életképek”, nem beállítottak. Sokszor járok sikerrel és a barátnő képei közt találok olyat, ahol teljes alakban láthatóak. Szilvi nem ilyen eset volt, semmit nem találtam.

Még rá is kérdezett, hogy milyen lányokra bukom, meg is írtam, hogy a vékony/sportos/átlagos a kedvenc. Mire visszaírt, hogy sajna rajta van 8-10 kg plusz. Gondoltam, az még talán bele is fér, meg az arca amúgy is tetszett. Nem mondtam le a találkozót.

belly-dancer-01-1483725784.jpg

A címből sejthető, kivel futottam össze. Kemény 155 centi magas volt, ami azért ciki, mert mikor rákérdezett a magasságomra és válaszoltam, akkor azt írta, hogy pont jó. Ebből arra következtettem, hogy kb 10-15 centi van köztünk. De a slusszpoén, hogy az a 8-10 kg plusz inkább volt 14-16! Kis golyónak tűnt, bár nagyon aranyos arccal. Természetesen nem vittem haza, hisz én nem vagyok olyan (ilyen esetekben), hanem beültünk valahová és elkezdtünk vodkaszódázni. Azt terveztem, hogy illemből egy fél órát dumálok vele, aztán lépek. Csak aznap nem kajáltam rendesen és a pia beütött elég hamar.

Vagy két órát beszélgettünk és ittunk. Kiderült, hogy a kis golyó elsunnyogta, hogy évek óta salsázik, kíváncsi volt, tényleg tudok-e és majd jól meglepett volna a tudásával (ha tényleg nálam salsáztunk volna). Elég sok hazugság ez így már (magasság, súly, salsa). De a beszélgetéseink vitték a prímet. Vagyis inkább, amiket ő mondott. Mesélte, hogy milyen pasikra vágyik, és kikkel volt eddig együtt. Mindegyik egzotikus országbeli, kuba, spanyol, olasz. Csak ilyenekkel volt dolga (állítólag), és a leghosszabb kapcsolata egy Márkó nevűvel volt, akiről vagy fél órát áradozott. A leírás alapján ez a Márkó valami nagy kaliberű alfának tűnt, így vagy felnagyította a srácot, hogy saját magát jobb színben tüntesse fel, vagy nem is volt ez igazi kapcsolat, csak ez a Márkó meghúzta párszor és dobta, nem volt ez igazi kapcsolat. Mindegy is. Azt vettem észre, hogy akikre ő vágyik, azoknál esélye sem lehet. Az egyik tánctanára valami srác, aki anno szerepelt valamelyik táncos sorozatban, Amerikában. Mutatott róla képet, mondanom sem kell, ez a csávó a 45 kilós modelleket is kúrhatja lazán, biztos nem fog összejönni a kis salsa golyónkkal. :P

2019-04-26_0036_2400x.jpg

Alapvetően Szilvi úgy el volt szállva az igényeivel és saját magával kapcsolatban, hogy az valami hihetetlen. Ő ide meg oda jár csak, ilyen értelmiségiekkel találkozik és ő is az, ennek ellenére csak kiderült, hogy van egy szar melója és nem tud szabadulni tőle. Nem is keres annyit, hogy szülői támogatás nélkül megmaradjon (27 éves), szóval nekem az jött le, hogy épített egy álomképet saját magáról, elhelyezte ebben az álomvilágban magát és ennyi. Várja, hogy történjen valami.

Ha nem iszom annyit, nem maradok ott vele fél óránál többet, de így hallgathattam a marhaságait. :P Ja, és tervei szerint, egy éven belül vékony lesz (50 kilót mondott). Hát max. zsírleszívással lehet ennyit leadni egy év alatt.

Elkísértem a villamosig, majd hazajöttem és inkább kivertem. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr1115231100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davidlejardin 2019.11.04. 07:18:27

Hát igen sajnos a mi köreinkben már elcsépelt közhely ez a tapasztalat. Elszállt igények, ami mögött nincsen tartalom.
- Legyen izmos
- Extrán jóképű
- Magas (185cm+)
- Izgalmas
- Vicces
- Tanult/intelligens
- Magabiztos
- Megfelelő egzisztencia(Minimum saját lakás, évente külföldi nyaralás stb.)
- Lehetőleg a csaj miatt minden más nővel szakítsa meg a kapcsolatot.

Összeségében még nekem nem is az elvérésok meglétével van a gondom, mert azt mindenki maga dönti el mit vár el a másiktól. Nekem a problémám abból indul, hogy nincs meg az az önkritikus faktor, amivel belátnák, hogy nekik is le kell tenni valamit az asztalra.

Persze ez nem is fog nagyon változni, mert nincsenek rákényszerítve, hiszen ott az instagram validációnak, meg a tinder, meg valamelyik papucs úgyis megdugja őket is.

Én az önfejlesztő utam elején járok még, de azzal hogy beletörődtem a játékszabályokba és igyekszem magam minél "magasabb szintre" felhozni, már egy sokkal reálisabb képet látok. Pocakom kezd eltűnni, magabiztosabb vagyok(ez köszönhető elég sok pozitiv visszacsatolásnak nőktől, illetve hogy a munkámban kiemelkedőt nyújtok mostanában), az elmúlt egy évben megháromszoroztam a fizetésemet, így tudok egzisztenciát is építeni. És még mindig csak a 20-as éveim közepén járok szóval bőven van potenciál bennem szerintem.

Amivel én személy szerint leginkább harcban állok az a magasság dolog, persze ezen nem tudok változtatni, meg talán még ez a legelfogahatóbb deal breaker a nők szempontjából, de azért sokszor eszembe jut mennyivel jobb lenne csak 5-6 centivel magasabbnak lenni. Teganp Tinderen volt egy nagyon jó beszélgetésem ami minimum3 óráig tartott, instant válaszolt a csaj meg minden, már terveztem is hogy hol találkozunk, amikor megkérdezte milyen magas vagyok(a bemutatkozójában benne volt, hogy 170 cm magas a csaj és hogy csak magasabb srác jöhet szóba, én a magam 180 centijével gondoltam nem lesz gond), válaszoltam neki, hogy 180 erre már nem is reagált azóta sem. Ha matematikailag nézzük(nyilván nem úgy kell) a 180 több mint a 170, de ezek szerint ez sem elég magasság különbség neki.

2019.11.04. 09:06:30

@davidlejardin: "nincsenek rákényszerítve"
Hogy érted? Bejönnek az álmaik? Azzal, hogy egy alfa, illetve az általuk vágyott pasi párszor megdugja őket és utána dobja, azzal kielégül az álmuk? Meglesz a baba-kutya-családi ház-álompasi kombó?
Nem, nem lesz meg.
A kényszer önmagukból eredhetne, a társadalom nem fogja kényszeríteni valóban. Ma már bárki lehet valid módon szingli gyerektelen kövér macskás öregasszony.

napalm 2019.11.04. 09:19:50

"nekik is le kell tenni valamit az asztalra."
Letettek. A puncijukat. Gondolják (a n) ők.

Samhazai 2019.11.04. 11:06:07

Igen a mai világban nagyon magasak az elvárások, de nemcsak a nők részéről. De a nőknél ez olyan fokú, ami már pszichés. Egyáltalán nincsenek tisztában a kvalitásaikkal, de azt várják, hogy a Brad Pitt kinézetű, Mészáros Lölö pénztárcájú, Richard Branson kalandvágyú, Kiss Ádám humorú és minden házimunkát elvégző faszik jelentkezzenek náluk. Kompromisszum az nincs, aztán sírnak, hogy senkijük nincs, 40 évesen nincs gyerekük. Magukba semmi pénzért nem néznének be, annak ellenére, hogy némelyik még lélekbúvár - nem Coelho - könyveket is forgat. Pedig érdekes dolgokat láthatnának, tv előtt ülés, netfüggőség, butaság, lustaság, igénytelenség, kövérség....

2019.11.04. 12:49:36

Ismerős kövér csaj az egyik társkeresőn.
"Súly: egy-két kiló plusz."
Fénykép csak arcról.

Biztos siker lesz egy találkozás, mint itt is.
De persze a mocsok férfiak, ja...

MsIreneAdler 2019.11.04. 13:01:47

@davidlejardin: az a nő, aki ilyen pasira vágyik, pofára fog esni, nem érdemes az ilyen királylányokkal foglalkozni, maguk alatt vágják a fát. Azt tanácsolom, hogy menj és keresd meg inkább a hozzád való topmodell testű, házias, néma szexistennőt, akinek nem számít az az 5-6 centi. Mert megérdemled.
:D

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.11.04. 13:02:02

@davidlejardin: az azért kemény, ha egy 170-es csajnak a 180 alacsony. A 180 szerintem semmiképp sem alacsony, úgyhogy nincs szükség az extra centik kívánására, felesleges önmarcangolás.
Ha magasságbéli elvárásra gondolok, én úgy fogalmaznám meg saját magamnál, hogy csak "lenézni" nem akarok senkire, szóval ha megvan a 172, akkor onnantól nem érdekelne. Túl van lihegve nagyon ez a magasságdolog. Inkább testalkatfüggő szerintem. Vannak az alacsony, de pasiban is formás, áramvonalas típusok, az tök szexi. Aztán vannak a tömzsi, törpének tűnők, akik hiába magasabbak, akkor is olyan fura a testalkatuk. A nagyon magasak meg sokszor pálcikaemberek vagy imádkozó sáskák, az sem annyira vonzó számomra, szóval a jó tényleg az úgymond átlagos, arányos. A kigyúrtság sem kell, csak olyan kellemes legyen ránézni és kész. A szememben az alacsonyak sokszor épp a gyúrással rontanak az összképen, mert tömzsibbnek tűnnek tőle, egy vékonyabb, kisfiús testalkattal sokkal jobban néznének ki.
Ha a nőket nézem, én róluk is hasonlókat mondanék. A kicsi, tömzsi, "gurul" nem néz ki jól, a nagyon magasaknak viszont jobban áll, ha van rajtuk pár extra kg.

Krisz101 2019.11.04. 13:40:00

Senkinek nem akarom a lelkébe taposni de kevés szánalmasabb dolgot tudok mint a salsázas... Meg az ahhoz kapcsolódó körítés... Erről egyszer írt vki egy nagyon jó kommentet amit el is mentettem.

kb. minden harmadik nőnek az van kiírva a lapjára, hogy "imádja a salsát, én se vessem meg :)", s mindig megkérdezem tőlük, hogy ezt komolyan gondolják-e

általában megsértődnek, volt, aki letiltott a faszba, de páran kifejtették nézeteiket, hogy az bizony nagyon jó mulatság
na most
az a fickó, aki egy ilyen társas szarra képes elmenni az egy nyomorult féreg, akinek az egyetlen lehetősége, hogy nőhöz jusson az, hogy miután hatszor rálépett erzsike lábára, azután félénken megkérdezhesse tőle, hogy van-e kedve egy bögre zaccos kávéhoz

az a nő pedig, aki ilyen helyeken képes vergődni, az csak a saját szegénységi bizonyítványát állítja ki, ugyanis egy bizonyos kor fölött - ez legyen mondjuk nyolc esztendő - az ember tudatosan odafigyel, hogy csak annak adjon az energiáiból, akik arra méltók, megérdemlik, vagy csak szimplán, és egyszerűen jó velük

elképzelni nem tudom, hogy egy nő hogyan képes hetente kétszer kb. 5-10 vadidegen trógerrel ölelkezve lépegetni, mint egy kacsa, és még jól is érezni magát...felfoghatatlan, hogy senki nem tud gondolkodni, és minden nőnek second nature, hogy mindenféle kretén aurájába dugja a sajátját, aztán csodálkoznak, hogy senki nem bízik bennük, és egy működőképes kapcsolatuk nincs soha

hát nincs min csodálkozzanak

Nem én írtam :DD
Bocs a kivételtől.
De itt is ugye, lehet szépíteni de egy dagadt nőnek nem áll jól a tánc, lehet ezen sírni de ezek tények.
Palinál dettó, akinek jól áll az amúgy is jó testű, jó mozgású pali, akinek meg nincs szüksége erre az egész salsa klubos marhaságra anélkül is tökéletesen tud ismerkedni.

A kommersz társas táncok amúgy is mindig a nők exhibicionizmusárol társaságban kitunni vágyásáról szólnak amihez egy csomó béta férfi asszisztál a punci reményében.

Ezen társas dinamika szörnyszulottjei az ilyen nők akik mindenféle adottság nélkül ezt a tevékenységet erőltetik, természetesen nem a tánc miatt hanem az ilyen közegben uralkodó nemi eroviszonyok miatt.

A másik véglet pedig az oktató latin, kubai stb macsó aki egy normál szórakozóhelyhez képest bőven privilégizált helyzetben van plusz meg is él belőle DDD

vanderkaay 2019.11.04. 14:14:44

"Elkísértem a villamosig, majd hazajöttem és inkább kivertem. :P"

Hát ezért az egy mondatért már megérte végigolvasni az egész történetet
A sztori egyébként tipikus, teljesen átlagos vagy az alatti nő, messze az átlag feletti elvárásokkal. A leírás alapján összesen annyit tud felmutatni, hogy még huszonéves és emiatt a testében még található annyi kollagén amitől az "aranyos duci csaj" kategóriába esik, és emiatt időnként beakad neki valami Márkóhoz hasonló jó pasihoz tartozó kóbor farok. Aztán rövid néhány év alatt innen majd várhatóan átcsúszik a "ronda dagadt középkorú nő" kategóriába, és a vége majd valami durván kompromisszumos kapcsolat lesz egy Márkóval egy hónapban sem említhető szerencsétlen balekkal, vagy jönnek a kisállatok és a világ igazságtalanságán való nyavalygás.

2019.11.04. 14:23:22

@Krisz101: Ezeknél a salsa-meg egyéb latin táncoknál a férfi választ, felkéri a nőt és a férfinak kell vezetnie is.
A csúnya nők azért keresnek randipartnernek táncolni tudó pasit, mert az életben nem kérik fel őket. Végigszobrozzák a fal mellett az egész estét, ha épp túl sok nő jött aznap este és nem jut táncos pasi.
Ez azért az általánosabb, hogy több nő jár ilyen helyre.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.11.04. 19:22:32

@Daenerys Targaryen: de ezzel kinek ártanak? Azért ennyire ne legyünk már intoleránsak, hogy már az is baj, ha valakinek a társastánc a hobbija, valaki meg teniszezni szeret, más meg kiülni a rétre rajzolgatni. Nem bántanak ezzel senkit, hogy elmennek néhány órát ugrabugrálni valamerre.

2019.11.04. 19:27:40

@Serial Slut: nincs ezzel semmi baj. Csak elmondtam a dolog hátterét. Szerintem a kommentemben semmi rosszallás nem volt. Kérlek légy toleráns velem :-)))))

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.11.04. 19:29:16

@Daenerys Targaryen: igazat adok neked, te is csak reagáltál az intoleráncsos kommentre. Kérlek, bocsáss meg! :)

erkölcsi hulla 2019.11.04. 21:36:01

@Krisz101: "az a fickó, aki egy ilyen társas szarra képes elmenni az egy nyomorult féreg,"

A te posztodat, mégpedig a fenti idézetet nyilvánítom a kommentfolyam legjobb aranyköpésének. Megmosolyogtatott.

davidlejardin 2019.11.04. 23:40:04

@whoareyou12345: gondolom nem akart tapló lenni, illetve volt benne félsz hogy mit gondolhat róla majd utána a csaj, vagy ezek keveréke.
Szerintem minden pasinak aki kissé aktívabban jelen van a "húspiacon" volt már hasonló találkozója.

2019.11.05. 08:36:05

@whoareyou12345: azért mert szemtől szembe mondani az annyira erős kontent, hogy még a férfiak se viselik el. Mert ez kb nyilvános megsemmisülés.
Ezt jobb otthon egyedül megélni a szakító emailt vagy messzidzset olvasva.
Én csináltam már élőben szemtől szemben is, de nagyon kínos a másik arcán látni a döbbenetet, ami átfordul undorba, majd rögtön gyűlöletbe és agresszióba.

Samhazai 2019.11.05. 09:25:58

@Daenerys Targaryen: az azért eléggé szánalmas, hogy ez agresszióba, gyűlöletbe megy át. Egy "nem" ilyen helyzetben nem indokolhat sem gyűlöletet, sem agressziót, de még undort sem. Mindenkinek nem tetszhet az ember. Milyen önismerete van annak, aki meglepődik a "nem"-en, pedig csak keveset mutató képet, régi képet, retusáltat, vagy akár másról készültet rak fel, vagy igénytelen szájszaggal, Süsüre hajazó fogszámmal jelenik meg a randin, hogy a másik fél a valóságot látva kijelenti, hogy köszöni a lehetőséget, de nem látja értelmét a további időpazarlásnak. Szerintem semmilyen. Aki pedig még gyűlölettel reagál a nemre az aztán kimutatja a valós énjét, jobb is, ha csak kettő percet tölt vele az ember.
Én voltam már úgy, hogy utána üzenetben közöltem, hogy nem látom a jövőt a dologban. Nem is vagyok rá büszke. Szerintem ez gyáva megoldás.

VT 135 2019.11.05. 14:20:24

@davidlejardin: azt hittem, 160 cm vagy. :) Nem mintha megfelelő game-mel ne lehetne siker annyival is. De 180! Csak kifogtá egy újabb extrém elszálltat. És ne aggódj, 192-vel sem özönlenek a nők, csak egy pipával beljebb vagy..

VT 135 2019.11.05. 14:29:50

@Krisz101: kezdhetnék flame wart, de minek.. maradjunk annyiban, h olyan szinten be vagy ragadva a saját hiedelemvilágodba, megspékelve egy nagy adag megkeseredettséggel, h kár lenne energiát feccölni abba, h észérvekkel meggyőzzelek. Maradjunk annyiban, h a tánc, a páros tánc egy csodálatos dolog, nem véletlenül egyidős az emberi civilizációval és *tökéletesen* lemodellezi egy jól sikerült páros tánc egy harmónikus férfi-női viszonyt.

VT 135 2019.11.05. 14:32:35

@Daenerys Targaryen: az csak az illetőt minősíti.. eleve, ha hazugsággal indít (azaz eltitkolja az alakját), milyen alapon vár a másiktól megértést?

2019.11.05. 14:47:41

@VT 135: Nem biztos, hogy ő hazugságnak éli meg. Nem a konkrét esetről írok, ahol nem tett fel egész alakos képet. Általánosságban az emberek sokszor testkép zavarban vannak. Feltesz egy öt évvel ezelőtti fotót, mert "szerinte" azon jól néz ki. De azt már nem látja, hogy az akkori kép nincs köszönőviszonyban a mostani alakjával, kinézetével. Nem rosszindulatból. Hanem mert vak a saját testképére.
Persze biztos vannak eleve hazugsággal indítók is. Mittudomén. Nem lehet egy hozzászólással leírni a világ teljes sokaságát.

davidlejardin 2019.11.05. 22:25:36

@VT 135: hát szerintem nekem ez a sorsom, hogy ilyen szupergáz csajokkal hoz össze a sors. Bár kedem azt hinni, hogy hozzájuk vonzódom csak, mert a "rendes lányok" nem ugorják meg az inger küszöbömet. Tisztában vagyok vele, hogy ez az én hibám/problémám, igyekszem azért ezen változtatni.

davidlejardin 2019.11.05. 22:28:44

@Daenerys Targaryen: szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy a többségük ezt nem hazugságnak éli meg, mert az álomvilág amiben létezik, ezt teljesen lefedi. Plusz a másik dolog, hogy a modern társadalomban az átlag testalkat már bőven nem az egészségesen fittel egyenlő, hanem a pár kiló plusz már szinte kikerülhetetlen. (Igen nekem is van feleslegem, amin dolgozok hogy kevesebb legyen.) Gyakorlatilag ez azt szüli, hogy szinte mindenki aki körül veszi őket szintén extra súllyal rendelkezik, így nem tűnik fel neki, hogy ez esetleg sok is lehet, az egészségügyi következményeiről nem is beszélve.

julius_caesar 2019.11.05. 22:47:09

@davidlejardin: szerintem írd ki a profilodba a magasságod, és akkor nem lesznek pofára esések ebből.

julius_caesar 2019.11.05. 22:55:51

OFFTOPIC leszek, de olyan jó motivációs könyvet találtam hogy egyszerűen hihetetlen, nagyon jó élet megközelítést ad. Nem igazán red pill szakirdalom, de sokat lehet belőle tanulni, igazából férfi-nő interakció sincsen benne. Arról szól, hogy egy ember életét megmutatja a gulagon szibériában, ahogy ügyeskednek, és megpróbálnak túlélni. Szomorú az egész, de utána tudjuk csak értékelni a lehetőségeinket.

mek.oszk.hu/01400/01480/01480.htm

julius_caesar 2019.11.05. 23:04:24

@VT 135: Szerintem Krisz_101 arra gondolt, hogy "hátsó motivációval" megyünk táncolni, tehát randipartner iránt nézegelődnénk, és ezt fejtette ki amit másolt.

Egyébként nem tudom neten kívül hol lehetne magas hatékonysággal ismerkedni, buliban nem annyira egyszerű barátnő alapanyagot kifogni, mondjuk neten sem.

davidlejardin 2019.11.05. 23:27:36

@julius_caesar: hát leginkább sehol sem... próbálkozni kell aztán előbb utóbb csak talál az ember olyat aki miatt megéri elköteleződni. Amúgy az valóéletben való ismerkedésnek az nagy előnye, hogy a kisugárzásoddal, magabiztoságoddal lehet kompenzálni ha valaki nem adonisz. Ez online gyakorlatilag lehetetlen.

julius_caesar 2019.11.05. 23:38:21

@davidlejardin: Ez mondjuk jó hozzáállás, mondjuk a kisugárzás/magabiztosság is "hullámzik" vannak magas pillanatok és néha kicsit lentebb.

Gyakorolni kéne a random emberekhez odamenni mondani a faszságot. Egyszer captain_admin fejtegette, hogy BKV-n nem érdemes, de utcán már inkább.
Most inkább csaj haverokat akarok majd szerezni, azokkal ha mész bulizni, tényleg könnyebb másokkal táncolni.

Krisz101 2019.11.06. 00:15:54

@VT 135: bocsi de ezzel a feminista shame-eléssel kit akarsz itt betámadni? csak nem betalált/ismerős volt a dolog?
igazából nő vagy? mert ha nem akkor várom az érveket.

a szigorú értelemben vett, etikett alapú társas tánc egy társadalmi kreálmány, régen így adták férjhez a lányokat, amikor még a párosításra is ügyeltek.
remélem nem az ősi, törzsi stb táncokkal akarod 1 kalap alá venni mert az kicsit más kategória.

az a pár százalék, aki tényleg jól táncol, amatör verseny szintre eljut az oké (bár nekm ffinél az is nagyon gáz amikor egy vödőr zselében verik magukat mint elbaszott kakadu...)

viszont a többi 95% az a lukért alázza magát ott.
ott is a nő választ, ő van a középpontban, ő az értékes árú, ő az akiből hiány van, mármint aki jól néz ki!
ez évszázadok óta bármilyen táncos mulatságban, bálban, discoban így van!
a sok béta meg adja alá a lovat és népszerűnek érezheti magát.
a fasz ott is az ömlesztett árú, ami ingyen van.

ma, 2019ben minden férfi egy pojáca, aki olyan társas tevékenységben vesz részt, ahol a nők piedesztálra vannak emelve, mert amúgy is az egész társadalom ezt csinálja, mindent a nők köré épít, az instás influenszerektől a vásárolható használt fürdővízig bezárólag, házasság intézményéről ne is beszéljek.

nincs szükség a nők további nyomatására, szupplikálására, ha ezt nem érted akkor hülye vagy bocs.

Krisz101 2019.11.06. 00:16:24

@VT 135: ez a salsás mese meg amivel pár PUA hülyíti a tanítványait, h menj el táncolni mert ott jó csajozni... most gondolod ha van egy jó csaj, akinek nem tetszel, de jól megpörgeted, rájön hogy az átlagnál jobban táncolsz, akkor majd szétteszi neked a lábát :D ???
a nagy lófaszt :D
hagyjál már ezzel a bullshittel :D
amikor egy dagadt krumplira is kubai macsó jut ott?? :D
ember
get real.

az ismerkedés ILLÚZIÓJÁT!!! nyujtja csak neked, hogy letapizhatsz, nyakába liheghetsz olyan csajnak, akiért máshol a kidobók fejeddel nyitnák az ajtót.
de a puncit ugyanúgy nem kapod meg.
ugyanaz a társas/szexuális dinamika van, mintha egy buliban szólítottad volna le.
csak közben még bohócot is csinálsz magadból ezzel a férfiatlan vonaglással. Bokszolj inkább az többet ad.

davidlejardin 2019.11.06. 00:25:08

@julius_caesar: ez a hullámzás nagyon jól megfogja a lényeget! Nekem is van hogy "benne vagyok a flow-ban" akkor gyakorlatilag bármit csinálhatok, olyan energiákat sugárzok, amik érdekesek a másik félnek, jó ahangulat stb. És vannak olyan esetek amikor, ha a konyha közepén brékelek se jön össze, mert nem sikerül belehelyeznem magam ebbe a tudatállapotba. Persze az igazi az lenne, ha nem kellene ezt tudatosítanom magamban, hanem magától jönne, de ez majd a következő lépcső lesz.

Néha szoktam beszélgetni idegenekkel, de akkor sem úgymond random, hanem valami apropó azért jó ha van, nem tűnik életidegennek a dolog, hanem mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne valamiről beszélgetni.

Jelenleg a könyvesbolt a kedvencem, ott sikerült már megismernem értékesebb embereket. Lehet könyvekről és azokon keresztül sok mindenmásról is beszélgetni.

Krisz101 2019.11.06. 00:26:55

@Daenerys Targaryen: "Ezeknél a salsa-meg egyéb latin táncoknál a férfi választ, felkéri a nőt és a férfinak kell vezetnie is."

A férfi választJA KI, HOGY kihez megy oda felkérni, akárcsak egy szórakozóhelyen, és ugyanúgy a nő dönt, h akar e valamit. nyilván van ott egy etikett, h ne lehessen bunkón visszautasítani, de nyugi bele egy rutinos, jobb csaj ugyanúgy éreztetni fogja egy palival ha nem jön be neki, hogy annak többé ne legyen kedve felkérni.
Szex meg ugyanúgy nem lesz.
Tehát akkor mi a különbség?

"A csúnya nők azért keresnek randipartnernek táncolni tudó pasit, mert az életben nem kérik fel őket. Végigszobrozzák a fal mellett az egész estét, ha épp túl sok nő jött aznap este és nem jut táncos pasi.
Ez azért az általánosabb, hogy több nő jár ilyen helyre."

Ez kicsit bonyi volt nekem.
De továbbra is azt hiszem, nem a csunyaság miatt jár oda több nő, hanem azért mert ott egy nőnek általában több babér jut.
Ha szobrozni kell, minek mennek oda? bár a blogból azért nem ez derül ki, látod ennek a labdának is egekben volt az egója a semmire.
Miközben rólad semmit nem tudok és milyen visszafogott vagy :D

mondjuk lehet én borzalmas alak vagyok, de a csúnya/dagadt/trampli/alkatilag nem előnyös emberek táncolgatását ill annak erőltetését mindig is állati szánalmasnak tartottam.

2019.11.06. 08:54:38

@Krisz101: persze hogy a nő dönt hogy legyen-e a tánc után folytatás, lesz-e dugás!

2019.11.06. 08:57:08

@Krisz101: tulajdonképpen szinte minden csak formás, fiatal, vékony testtel szép.
Szeretkezés, tánc, biciklizés, futás, éneklés, sétálás, bevárlás, felmosás, ablakpucolás, lépcsőn feltipegés...
A fiatalság elrepül, az élet megtapos, a betegségek tönkretesznek, a lustaság eltompít, a gyerekszülés is nyomot hagy, ahogy a több műszak is...
Ezért fent említetteket a lent említettek nem csinálják, mert az gusztustalan, és csúnya :)

whoamiohmy 2019.11.06. 09:55:24

@Serial Slut: Nekem volt egy korszakom (emlekszem, a kardiologian dolgoztam egy kb. 200.000-es nemet varosban), amikor egy bolgar kolleganövel jartunk tarsastancolni (ö azota kardiologus lett, mar tanit is egy nemet egyetemen, en meg atjöttem Svajcba a nefrora). Eszmeletlen jo volt. A nemeteknek van egy disco fox nevu tancuk, ami 3-4 honap alatt megtanulhato, szinte az összes diszkoszamra lehet tancolni, es hihetetlenül jol nez ki, raadasul tarsastanc, vagyis forgatod-pörgeted a csajt. Nyilvan, feltetel, hogy legyen eleg hely a diszkoban, hogy tudd csinalni, meg nem art, ha a csajos is ismeri a lepeseket. Emellett volt akrobatikus rock and roll, tancestek, öltönyös-kosztümös hepeningek a tanciskolaban, egyszoval tökeletes volt.

Szex a csajossal aztan nem lett, mert nekem egyreszt beakadt egy magyar nögyogyasz kolleganö, aki raadasul eszmeletlen orgazmikus csajszee volt (volt, hogy berangatott az agyaba es közölte, hogy nem allunk le amig tizszer el nem ment, receptre kene felirni az ilyesmit a ferfi önbizalom növelesere), plusz a bolgar csajszeenak, mint utolag kiderült, volt egy rossz parkapcsolata, ahol az alkoholista pasija ütötte-verte, es ebböl meg nem jött teljesen ki lelkileg, igy nem akartam belemenni abba, hogy a 2 csaj parhuzamosan fusson. De nagyon jol ereztük magunkat, neki föleg az angol keringö jött be nagyon. Nekem inkabb a disco fox.

Szoval a tarsastanc jo dolog, na! Januar 1-töl atmegyek a jelenlegi svajci kisvarosbol Svajc egyik legnagyobb varosaba, ha beilleszkedtem a munkarendbe ott, szerintem elmegyek valami tanciskolaba. Bar most inkabb szolo diszko tancok erdekelnenek. Frankfurtban volt egy hely, a Moon 13, ahova valami miatt lejart fel Nemetorszag összes Shuffle tancosa. Eszmeletlen shuffle partik voltak, egy macedon kardiologus gyerekkel jartunk oda kb. hetente, csak a shuffle miatt. Sajnos volt ott par drog razzia azota, es a hely elsüllyedt. Viszont most december elejen jön 3 magyar kollega, elmegyünk velük a svajci kedvenc helyemre, utana meg lenyomjuk a Pub Crawl-t Zürichben. A Pub crawl-ok tökeletesek, ha fel akarod fedezni egy nagyvaros helyeit, mert a helyi egyetemistak visznek el a legjobb helyekre, es pikk-pakk megtalalod, amit keresel. En több nagyvarosban volt, hogy több pub crawl-t is lenyomtam, hogy legalabb 10-15 helyet megismerjek, hogy aztan tudjam, hova akarok jarni majd.

whoamiohmy 2019.11.06. 10:04:37

@Krisz101: Basszus, ezt en se ertettem soha. Nalam SOKKAL nagyobb sunator pasikkal volt, hogy elmentünk bulizni, es azt ecsetelgettek a barpultnal, hogy ha igy meg ugy meg amugy megyek el a tancteren, akkor kinek es hogy lehet megfogni a segget. WTF? Eleve a csavoknak nem volt gond akar 2-3 szexpartner futtatasa egymassal parhuzamosan, de meg ha bomba seggeket akarok fogdosni vagy akar dugni, akkor inkabb kifizetem, de ilyen cringe szitukba nem megyek bele, hogy fogdossak vadidegen nöket szorakozohelyen. Egyreszt taplosag, masreszt szanalmas, harmadreszt soha a büdös eletben nem lesz belöle punci, negyedreszt max annyit ersz el vele, hogy a nö eleve horribilisen felduzzasztott egojat meg tovabb pumpalod.

whoamiohmy 2019.11.06. 10:10:09

@julius_caesar: Sajnos ez egyre inkabb ugy tunik, hogy nemcsak a törtenelmi mult, hanem a közelgö jövö kezikönyve is lesz. Egyre inkabb ebbe az iranyba megy el a vilag. Imadom Szolzsenyicint egyebkent.

julius_caesar 2019.11.06. 10:12:45

@Krisz101: Igazad van teljesen, pontosan ugyanazok a férfi-női dinamikák érvényesek, mint egy átlagos szórakozóhelyen.

Most szélsőségesen fogalmazok, szóval ha Béta Csabi egy nyeretlen ultrabéta, akkor teljesen lényegtelen hol próbálkozik, nem valószínű, hogy szórakozóhelyen, vagy táncon arat. Viszont ha Alfa Aladár, aki egy alphex sunátor megy el mind a kettő helyre, akkor valószínűleg táncon is tud aratni. Nyilván az kisebb eséllyel lesz 1 éjszakás, de alapvetően el lehet indítani az ismerekedést (kávé, séta stb).

Tehát innen nézve már jó lehet (nem tart hajnali 4ig, nem vagy másnapos stb, másnap lehetsz produktív), persze ha érdekel az egész, meg a zene. Ha nem, akkor felejtős, nyilván ha csak a csajok miatt mennél egy techno bulira, az is egy értelmetlen szenvedés.

@whoamiohmy ez a pub crawl jól hangzik, ha majd megyek valahova utazni, mondom majd a többieknek, hogy egy ilyenre mindenképpen menjünk

Raon 2019.11.06. 10:50:52

@Krisz101: látszik, hogy a fejedben élő sztereotípiákkal viaskodsz, méghozzá igen erőteljesen - szerénység, Bástya elvtárs, az de írtak szerint ebben a tánc témában nálad bőven lenne mire :)
(de most komolyan: attól, hogy ilyen vehemensen letámadod a másikat, nem leszel férfiasabb, ellenben elárulod magad, hogy ezen a téren milyen fehér foltjaid akadnak)

Természetesen létezik az a jelenség is, amiről beszélsz - de aki megmaradt csak annyiban, az "férfiként" kb. meg is érdemli a sorsát.
A teljes kép meg szerintem az, hogy ha csak egyvalamit lehetne változtatni az iskolarendben a jövő férfigenerációinak megsegítésére, akkor nálam nagy vacillálás lenne, hogy a tényleges test-nevelés alapjait, vagy a kötelező táncórák adta alap szintű tánctudást venném előre. Nagyon más irány a kettő, de az önfejlesztéshez/érvényesüléshez kb. ugyanolyan mértékben fontos.

Gondold csak végig a tényeket. Ma az a magyar átlag, hogy tíz fickóból nyolc nem tud táncolni/iszonyatosan önbizalomhiányos/konkrétan béna benne, egy szintén nem, de legalább nyitott/lelkes, egy meg tud, és ezzel kb. bárhol bármikor visz/vihet bárkit.

Ha már nagy kedvvel hangoztatjuk, hogy a mai nők mennyire elsárkányosodtak/mennyire elmerültek a modern lehetőségek végtelen mocsarában, akkor úgy korrekt, ha idevéssük azt is, hogy a férfiszféra egyik legfőbb mulasztása meg az, hogy így kikopott a kötelező tánctudás ideája. Sőt, jellemzően sokan még ellenpropagandát is folytatnak azzal, hogy az milyen "férfiatlan, megalázó, punciimádó vonaglás". Jellemzően persze azok mondanak ilyet, akiknek ez sosem ment, akiknek csak hátrányuk származott abból, hogy nincs meg bennük ösztönösen a kellő ritmusérzék... vagy akik mondjuk sosem tapasztalták meg, milyen az, amikor nem neked kell nők után menni, hanem ők jönnek hozzád... vagy amikor egy belső tüzében kb. vulkanizálódott nő rád csavarodva kész szexuális erőszakot követ el ellened a tánctéren. :)

Én nem tudom, hogy táncon kívül létezhet-e még bármilyen más kommunikációs forma, amellyel egy árva szó kimondása nélkül is (szórakozóhelyeken ez max hangerőn ugye amúgy is problémás) úgy nagyjából bármeddig el lehet jutni.

A táncra úgy érdemes tekinteni, hogy az egy rituális előjáték. Kb. csak akkor létezhet szexualitás nélkül, ha a felek eleve kizárják ezt - egyébként ez akkor is ott vibrál a felek között, ha mondjuk a legjobb barátod feleségével táncolsz (csak akkor mondjuk lepedőparti helyett egy sima mosoly a zárása).
Ugye sok nő pont ezért szeret annyira táncolni, mert ők nálunk sokkal jobban tudják, érzékelik, hogy ez mi mindenről szólhat.

És hát ott van egy másik vetület is... bár erről érdemben a nők tudnának többet nyilatkozni. De talán majd megteszik. :)
Nem tudom, milyen nézeteket vallasz szexuális kultúra téren, de szerintem a dominanciára, elemi erőre, kontrollállatlanságra épülő "férfistílus" csak egy kisebb része a teljes képnek, és minden, ami utána jön, elválaszthatatlanul összekapcsolódik a tánccal. Sőt, én ki merném jelenteni, hogy értelmezhetetlen is nélküle. Azaz lehetsz isten az ágyban azzal is, hogy végigsöpörsz a nőn, mint egy állat (manapság ugye erre is nagy az igény) - de a szexuális kultúra nagyobb része mégiscsak ezután kezdődik.
A tánctudásoddal ezt teszed kirakatba, hogy mire lehet számítani nálad ezen a téren - vagy ennek hiányát, ugye.
A nagy kérdés tehát az, hogy amit írtál, hogy "hiába táncolsz vele, ettől nem teszi szét a lábát" mennyire állhat. Szerintem nincs olyan, hogy akivel egy nő táncol egy jót, azt nem kívánja jobban. Ettől függetlenül még ezt is ugyanúgy el lehet cseszni, mint bármi másban máshogy, de az alapesetnél egy jó tánccal biztos beljebb van.

És ez persze fordítva is áll - ezért is érdemes ebben a férfiaknak is okosabbnak lenni, mert rengeteg mindent le lehet venni belőle. Egymásra hangolódás, közös ritmus, mit tud kontrollálni, és mit nem akar, van-e benne játék, évődés, és persze, hogy mire vágyik, hogy játszanak vele, rajta. :)

Egyébként a végére egy kérdés, ami lehet személyeskedő lesz, de a ténytartalma a lényege: nem lehet, hogy valójában az a gondot, hogy a táncot nem lehet megmámájerkedni? Mert a dumád lehet jobb, a testbeszéded lehet jobb, egy csomó mindenben mutathatsz jobb képet, mint a valóság - ezek tanulható dolgok. De a táncban ez nem áll, azt nem lehet álcázni, többnek mutatni, elmismásolni, ott pontosan az sugárzik majd rólad, amit valójában tudsz.

Raon 2019.11.06. 10:55:55

@whoamiohmy: na, mire begépeltem az enyémet, bejött ez. :) Jó, hogy ezeket így leírtad - nagyon kellett ez ellenpontozásképp, sok nő amúgy is azt hiszi, hogy a faszik utálnak táncolni, de szerintem ez nem igaz, az a gyakoribb, hogy az Átlag Béla mértékű nemtudást/frusztrációt nem tudja oldja a világ összes piája sem.

Raon 2019.11.06. 11:06:47

@julius_caesar: érdekes kérdést feszegetsz. A dinamikák természetesen ugyanazok - a kérdés, hogy a tánccal bejöhet-e új változó az egyenletbe. :)
Ha hiszünk a szint-elméletben, akkor így a fő kérdés az lesz, hogy a tánc változtathat-e ezen. Én azt mondom, hogy egyértelműen igen - ez simán kézenfekvő kiugrási pont lehetne Béta Csabiknak, hogy ne Alfa Aladárok vigyen mindent. Persze a lényeg az, hogy aki elmegy táncolni tanulni, az ne a lépések memorizálásától várja a megváltást, mert az úgy természetesen semmit nem ér, pláne ha nem történik tőle semmilyen változás lelki szinten. A legtöbben itt bukják el a dolgot, hogy lám, ez sem ér semmit - pedig érhetne, csak tenni is kell érte.

2019.11.06. 11:12:47

@Raon: +1

"amilyen a táncban, olyan az ágyban" - tarta a mondás.

A tánc a nőnek sok mindent elárul a férfiről.
A nemtánc még többet ;)

2019.11.06. 11:34:07

@Frau Untermensch4: jajjmár! Meg az is sokat elárul, hogyan eszik a pasi, meg milyen a keze, megsatöbbi sztereotip bullshitek.
Bőven tudnék ellenpéldát mindenre.

.Delin. 2019.11.06. 11:39:59

@Raon: Egyèrtelműen bejöhet tànc àltal egy ùj vàltozò az egyenletbe, ami hatalmas plusz lehet a fèrfinak. Alapbòl tàncnàl a fèrfi vezet, egyertèlműen kimutatja a nő felè a dominanciàjàt, amit a nő ösztönösen elkezd követni, ha megvan az összhang. Èrzik egymàs illatàt, elindul a fèrfi-női dinamika, anèlkül, hogy bàrki letapiznà, vagy fogdosnà a màsikat. Egyszerre tud vàratlan, izgalmas ès meglepő lenni.

2019.11.06. 11:51:25

@Daenerys Targaryen: amikor hisztis, baszogatós, kekec nőt játszol, akkor nem kedvellek.
És az fárasztó nekem.
Mára ki is fárasztottál, hagyjál pihenni.

whoamiohmy 2019.11.06. 12:21:55

@julius_caesar: Nyomd le a berlinit (eletreszolo elmeny), a londonit (szinten nem rossz), a dublinit (foleg a szeszröl fog szolni, az irek hihetetlen mennyiseget meg tudnak inni), es a romait (nekem ez volt a legkedvesebb, de azert mert szexeltem az akkori csajommal a lany WC-ben, ami akkor az elso ilyen szorakozohelyen WC-ben szexelünk elmeny volt).

whoamiohmy 2019.11.06. 12:24:51

@Raon: Annyit ide, hogy szerintem manapsag jobban jarsz valamilyen szolo tancformaval, föleg fiatalon. Shuffle/jumpstyle/electro, ilyesmi. Manapsag a klasszikus tarsastanc gyakorlatilag sehol sem megy 40 alatt. Valoban, hatalmas forma lenne a közepsuliban mondjuk shuffle-t tanitani a fiatal fiuknak, amivel aztan jol tudnak tancolni szorakozohelyen. Meg ha nem is csajozol, egyszeruen a mozgaselmeny miatt teljesen mas elmenni egy buliba, ahol az egesz ejszakat vegigtancolod (es tudod is, hogy kell), mint ha csak lezengesz es probalod magad alkohollal erzesteleniteni, hogy ne fajjon annyira, hogy nagyon rosszul erzed magad.

2019.11.06. 13:25:13

@Daenerys Targaryen: :)
Jó éjszakát, álmodj szépeket, remélem nem egy kapszulahotelben hajtod le fejed :)

Ethan Wolf 2019.11.06. 15:25:53

Vicces, hogy előkerült a shuffle, pár éve, mikor elkezdtem a csajozást, kerestem valami jó kis táncfélét, amit megtanulhatok. A Melbourne shuffle nagyon bejött és elkezdtem tanulni pár hétig, az alapok ma is mennek, de odáig nem jutottam, hogy kivigyem a "tudásom" valamelyik szórakozóhely táncparkettjére. :)

Krisz101 2019.11.06. 21:45:07

@Raon: ez egy tip purple pill szöveg amit hosszan leírtál (mert ugye engem akasztott ki a dolog)

Azt írod amit a nők szeretnek hallani, illetve olyanná nevelnéd a suliban a srácokat ami a nők kívánalmainak felelne meg. Én már ezen túlléptem

Önbizalomra akarod nevelni őket? Akkor küldd el bokszolni, vagy vízilabdázni. Vagy más küzdősportra. Problem solved.

Soha nem láttam még igazi G-t, aki az általad említett rituálét, számomra inkább idegesítő fél 1 órás bohóckodást végignyomta volna, csak hogy meglegyen a csaj. Uyge akit ennek az epitomusanak tekintenek a tájékozatlan emberek, John Travolta , saturday night fever vagy mi, egy homoszexuális groper, aki ráadásul az idősebb és rondább férfiakat szereti.
Ennyit a tánc és a szex kapcsolatáról.

Továbbra is csak én teszem meg a distinkciót, van az a kisebbség aki tehetséges, természetesen jön neki, hamar. Ő miért ne táncoljon.

De a többség akkor is azért megy oda mert a lehetőségeit reméli bővíteni hogy olyan csajt tapizhat akire amúgy esélye nem lenne. Egy pótszer, mint amikor a sztriptízben megfogod a csaj seggét. Kapsz egy illúziót hogy volt valaki eksön.
Miközben a véges idődet egy értelmetlen dologra cseszted el, igazából nem kaptál semmit.

Személyes kérdésedre, totálisan hidegen hagy a tánc. Viszont én is foglalkoztam a gondolattal mint ism lehetőség a 2000es évek vége felé még a partifotós időszakban. Rengeteg kép volt elérhető különböző salsa klubos eseményekről meg salsa tábor satöbbi. Látva az ottani emberanyagot nekem egyáltalán nem ért meg több hónapnyi gyakorlást hogy abból meríthessek :DD

Plusz még akkori tudásommal, fotókról is sütött a korábban vázolt szexuális dinamika. Van pár jó csaj, rájuk nyomul mindenki, a maradék meg az átlag akikhez kurvára nem kell ilyen bohóckodásban részt vennem.

Krisz101 2019.11.06. 21:49:18

@whoamiohmy: nekem az nem világos hogy tudtál hónapokig együtt táncolni egy csajjal úgy hogy legalább egy autós ujjazás kiverés nem volt.
Én ha összekapaszkodom egy csajjal nálam beindulnak dolgok, lehet az ikeás butorszereles is DDD

Krisz101 2019.11.06. 22:07:45

@Frau Untermensch4:

Agree and amplify...?
Van akinél még működik?

Köszi hogy beírtad a közhelyet is.
A tánc a szex megfelelője
Aki rosszul táncol rosszul szexel és viszont
Hát hogyne DDD
Nagyon hitelesen hangzik
mint mikor a nők hosszan sorolják hogy milyen pasi jön be nekik és miért, majd pontosan az ellenkezőjével jönnek össze mert maguk sem tudják mi kell nekik ill a legtöbb nőnek zéró önismerete van.

Egy dolog miatt tetszik neked, mert az összes táncos program valamilyen társadalmi happening ahol a nő van toppon. És a pali asszisztál neked. Jól megtáncoltat te meg élvezed hogy mindenki téged néz, és ez alaposan birizgálja a nárcizmusod.

Viszont utána simán nem annak a palinak teszed szét a lábad hanem egy masiknak aki tetszik neked csak ő épp leszar. Nemhogy még ott ugrabugráljon veled.

Ennyi és nem több. Ha lenne önismereted magad is tudnád ezt.

whoamiohmy 2019.11.06. 22:19:08

@Krisz101: úgy, hogy miközben a kardiológus kiscsajjal táncikáltam, a nőgyógyász csaj hetente 3-4-szer alkalmanként 5-6-szor elélvezett alattam, aztán úgy leszopott, hogy behorpadt a homlokom ;)

És még jobb csaj is volt. Viszont táncolni csak részegen szeretett, és csak csajszeekas módszerrel (egyet jobbra, egyet balra, picsukarázás).

whoamiohmy 2019.11.06. 22:20:36

@Ethan Wolf: na, táncolni én se mertem még sehol a shuffle-t, de nézni a Moon13-ban zseniális volt. De a shuffle-hoz kell egy bizonyos testalkat is (40 kilós csajok, 60 kilós srácok, lehetőleg alacsonyan).

Krisz101 2019.11.06. 22:24:59

@julius_caesar: közöttem meg aki nem azt mondja mint én, az a különbség hogy én már kvázi black pilled vagyok ő meg még hisz illúziókban, amikkel én már leszámoltam, meg azt mondja amire a nők bólogatnak.

Ha annyira bejön neki a tánc akkor mondja azt, de ne kezdjen el bullshittelni itt hogy attól vmi különleges kapcsolat lesz a nő és férfi között, meg ott minden más meg több... hagyjuk már.

Menjen el inkább bokszolni meg daygameelni, ugyanannyi befektetéssel biztos hogy több csaja lesz ráadásul környékbeli nem a város másik végéről, mert gondolom egy jobb táncklubba a státusz miatt is nem feltétlen a környékről jönnek hanem akár az agglóból is (kb mint egy bulihelyen)

whoamiohmy 2019.11.06. 22:29:04

@Krisz101: alapvetően mindennel egyetértek. Egyetlen apróság: férfiként is lehet élvezni a táncot, még akkor is ha nem vagy egy hiperalfa sunátor (és én messze nem vagyok az). Ez 2 esetben lehetséges:

1. Van egy jó, stabil kapcsolatod amiben mindketten szerettek táncolni és összeszoktatok

2. Imádod magát a táncot és leszarod hogy tudsz-e vele csajozni vagy nem (na ez volt a feelingem a shuffle-os gyerekekkel Frankfurtban).

Abban teljesen egyetértek hogy ha alfa vagy, akkor a táncikálás csak bohóckodás puncivadaszat szempontjából.

2019.11.06. 23:29:38

@Krisz101: nincs önismetem baszki.
Hát azt is most tudom meg tőled, hogy miért táncikálok mással, mint akinek szétteszem a lábam.
Ezentúl hozzád fordulok, ha nem értem mit miért csinálok.
Köszi szépfiú ;)

Raon 2019.11.07. 20:32:38

@Krisz101: hogy én azt írom, amit a nők hallani szeretnének? Aztakulva, te nagy figura vagy, ilyennel sem vádoltak még soha. :) A hétvégén megyek egy népesebb házibuliba, sok ismerős közé, ezt tuti elő fogom adni... csak ránk ne hívják a rendőröket a padlódöngölő röhögéstől.

Ami a többit illeti, köszi a részletezést, de tartok tőle, hogy elmecsakráink bárminemű kereszteződés nélküli, egymás mellett elszáguldásának esete áll fenn. Egyébként természetesen egyetértek, a legfőbbvezér admirális generálisoknak ilyesmire valóban nincs szükségük - ugye épp ezért nem is róluk beszéltem.

(és ha elfogadsz egy tippet, szakadj már le a salsa példáról, az ebben a témában kb. a user default settings az admin jogokhoz képest... mondjuk ott a bachata, na az már tánc)

Raon 2019.11.07. 21:26:33

@whoamiohmy: ezek jó tippek! Azzal is egyetértek, hogy a tánc adta mozgáskultúra önmagában nagy érték. Nem is kell, hogy a vadászat legyen a célja. De persze ha helyzet van, akkor jelentősen bővítheti a lehetőségeket. :)

Indián Joe 2019.11.09. 23:28:31

Magyar neptancot miert nem emlegeti senki? Miert csak ezeket a divat szutykokat?
Legszebb csajok a neptancosok. Legszebb kiallasu pasik a neptancosok. Lehet menni tanchazakba batran. Jaaa! Nem trendy?

youtu.be/5byHlUu9tc8

Iskolaban oktatni kellene amennyire koran csak lehetseges.

Krisz101 2019.11.10. 22:46:43

@Raon: hagyjuk már a mesét öreg. fentebb adod a csaj alá a lovat a tánc-szex összefüggéssel kapcsolatban, ami a legnagyobb ostobaság kb.

utána meg: milyen fontos a tánc a fiúk nevelésénél, suliban stb. ez a hülyeség is kb 90%ban egy nőnek imponál, ők helyeselnek szorgalmasan az ilyen dolgokra.

ha egy férfit vagy egy apát megkérdezel tuti nem a táncot fogja említeni, ami hű de fontos és oktatni kéne. hanem pl önvédelem, gazdasági ismeretek, a felvilágosultabbja meg vmi párkapcsolati ismeretek (hogy ne rabolják le tartásdíjra stb)

Krisz101 2019.11.10. 22:52:28

@Indián Joe: néptánc, az kellene még úr isten. volt szerencsétlenségem megtapasztalni több osztályon keresztül, kötelező jelleggel. a hátam közepére nem kívánom, hogy utáltam azt az ugrabugrálást, totál elvesztegetett idő. mindig úgy blicceltük el ahogy csak tudtuk, éveken keresztül kinoztak minket még versenyekre is jártunk, borzalom. kedvencem amikor vannak a párcserék, és összeraknak az osztály legrondább/legbüdösebb lányával és utána magadon érzed azt. brrr.

tudod én úgy vagyok vele, h én szeretem megválogatni melyik nőt fogom meg, engedem a közelembe.

Krisz101 2019.11.10. 22:53:46

@Daenerys Targaryen: ja, akkor már értem miért kommentelsz itt ilyen szorgalmasan. idegen ország effektus... pedig már azt hittem valós, körülményektől független érdeklődés.

Raon 2019.11.10. 22:56:17

@Krisz101: ezzel így csak annyit érsz el, hogy a leglogikusabb rád hagyni - így látod, te életed. Egyébként meg én apaként írtam. :)

Krisz101 2019.11.10. 22:59:50

@whoamiohmy: mondom én ezeket általánosságban írtam, ahogy azt is hozzáírtam, h van akinek megy, természetesen jön neki, mint másnak a szörf, sízés, snowboard, akrobatikus jóga stb stb. annak nyilván érdemes csinálni, az egy réteg.

mondjuk rajtad meglepődtem, mert nagyon nem táncos típusnak néztél ki a képek alapján :D

julius_caesar 2019.11.10. 23:18:08

Kicsi témaváltás.

Szerintekek ha barátnő szerzés a cél, akkor első randin belefér-e a szex, előnyös-e vagy elronthatja ami amúgy ment volna? Azért nem triviális, mert ilyenkor néha rámenősnek kell lennem, ami lehet rövidtávon előnyös, de (néha) hosszú távon ezzel elégethetem a kapcsolati hidat.

whoamiohmy 2019.11.11. 00:11:32

@julius_caesar: a környezetemben több házasság indult orbitális kefelesekkel már az első randin, egy ügyvéd haverom esetében konkrétan még anal is volt első éjjel. Úgyhogy ha megvan a szikra, akkor hajrá, semmi nem múlik rajta a hosszú távú kifejlet szempontjából.

Inkább pont az ellenkezője; ha egy nő max a harmadik randin nem szexel, akkor vagy nem jössz be neki szexuálisan vagy manipulál a puncijával. Mindkettő rossz ómen hosszú távra.

whoamiohmy 2019.11.11. 00:12:11

@Krisz101: attól függ MILYEN tánc ;)

Krisz101 2019.11.11. 01:18:16

@whoamiohmy: bocs bro de inkább azt néztem ki belöled h terpeszkedsz egy pohár borral a csaj meg nyomja a lapdancinget :D

mondjuk valszeg ez zavar a társas táncokban is h ott a palinak is kell produkálnia magát, az meg ugyebár a nő dolga lenne :D tudod, vhogy igy
www.instagram.com/p/Bv07fxtBbAh/

whoamiohmy 2019.11.11. 07:28:42

@Krisz101: van ilyen is, de azok a csajok fizetősek ;)

Ismered a Rokker Zsoltis viccet: miért van a csajokon rés? Hogy kártyával is lehessen fizetni ;)

jebem.vam.mater 2020.09.24. 13:22:37

Nemrég találtam rá a blogra. Most eltekintek attól, hogy mennyire valósak a történetek, biztos van pár színezés, de alapvetően teljesen hihetőek, életszagúak.

Sosem volt nagy gondom a csajozással, de mindig lehet újat tanulni és a sztorikból, hozzászólásokból sikerült. Majd meglátjuk, nálam mennyire válnak be.

Igaz, én kevésbé vagyok randizó, inkább az éjszakát jártam/járom (szórakozóhelyek - bár, most a 11-es zárással kérdés, mi lesz) és úgy vittem fel csajokat egy éjszakára magamhoz.

Ezzel kapcsolatban egy tapasztalati tényt tudok megosztani (hasonló eset szerepelt itt valamelyik randi-sztoriban).
Ha ott vagy a szórakozóhelyen, tánc közben már heves smárolás, mindenét letaperoltad, kb. majdnem a tánctéren megdugtad, de nem vitted haza, csak cseréltetek számot/Facebook stb., hogy majd akkor találkoztok, na azokból legtöbbször már semmi nem lesz. Persze, nem törvényszerűség, de egy ilyen éjszaka folyamán általában eldől, hogy lesz-e valami (szex) vagy sem. Pont egy haverom is így járt három hete. Ott zajlott előttem, túlfűtött tánc, csók, minden, ami kell, számcsere, a csaj fel se vette.

Szóval, vagy már aznap este viszed a csajt szobára vagy pár randi után. De aki éppen csak nem engedi magát megb_szni, azt te már nagy valószínűséggel nem is fogod.

Indián Joe 2024.01.25. 15:35:38

@Krisz101: Neked is van ebben igazad. Elismerem. En viszont latom azt, hogy milyen pozitiv szocializacios hatasa lehet. Felnottkent tancot tanulni meg mar eleg nagy szivas, foleg, ha az embernek jol bemerevedett izomzata van.

Indián Joe 2024.01.25. 15:39:02

@jebem.vam.mater: Egy noi ismerosom bekapta a HPV-t. Elete vegeig hordozni fogja. Szelsoseges esetben okozhat mehnyakrakot is. Ferfiakra is veszelyes lehet. Most ne jojjon itt nekem senki a kotonnal dugassal, mert azt semminek se hivjak!

Krisz101 2024.01.26. 07:17:33

@Indián Joe: lol vazze mi van ember rád jött az extrém nosztalgia?? ???? azt hittem rosszul látok amikor jött egy értesítés e-mailben. Azt hittem első áldozó vagy aki most olvassa a blogot de látom hogy már korábban is kommenteltél :) amúgy szerintem elég gáz hogy ez a blog még létezik és nem törölte a tulaj. Azóta már máshogy gondolkozom és elég erős kétségeim vannak a bejegyzések valóságtartalmával kapcsolatban. Mondjuk százalékosan mindenképpen.
Hát nézd én már ítélek meg senkit erről egy járvány után és egy háború mellett. Ha van aki jól érzi magát benne a kort csinálja. De azt továbbra is fenntartom hogy akinek nincs egy alaptehetsége hozzá csak szívás lesz főleg harminc után. Nem fogja elérni vele azt a amit szeretne (egy legalább szakadozó "utánpótlást" nőkből). Szerintem egy középkor felé közelítő ember főleg a mai világban ( úristen mennyi minden változott az elmúlt öt évben is!!), már nagyon megnézi hogy kire mire szánja rá az idejét. Amúgy kösz hogy reagáltál lol ??‍♂️
süti beállítások módosítása