Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Szakácsnő a drága

2019. december 09. - Ethan Wolf

 

f815482ca9b0a11d4ccb8cb32940a968.jpg

Szakácsnő volt a drága. 160 centi magas, átlagos testalkat (értsd. 5-6 kg plusz), fekete haj, zöld szemek. A képei közt volt olyan, ahol épp sütött valamit, bele is kötöttem, hogy az én receptem az adott ételhez biztosan jobb. Erre ráharapott és elindult egy beszélgetés, ami elég könnyed és pörgős volt. Hamar fel is vetődött, hogy akkor verseny sütést kéne tartani nálam, hogy eldöntsük, ki a jobb konyhaművész. Persze, hogy ő, de ezt nem tudhatta. Közben kiderült, hogy három hónapja szingli és visszaköltözött a szüleihez.

14770729-612x612.jpg

Leszerveztük a talit, megbeszéltük, mit fogunk sütni és hogy kinek, mi lesz a büntetése, ha veszít. Merthogy az nyer, aki finomabbat alkot. Ha ő veszít, akkor elmosogat. Ha én veszítek, akkor megjavítom a laptopját (csak egy windows install kellett rá). Egy ilyen telepítést a guruk tízezer forintért csinálnak, így neki jó biznisz lett volna, ha nyer. :P

Kimentem elé, nem késett és épp olyan volt, mint a képeken. Fél siker. :P Elindultunk felém, közben pedig törtem a jeget. Eleinte nehezebben ment, majd egyre könnyebben. Mire elértünk hozzám, már mosolygott, mint a tejbetök. Körbevezettem a lakásban, majd megkínáltam egy itallal. Kiderült, nem iszik alkoholt. Már rossz előérzetem volt, mert javarészt, amelyik nem iszik, az nem is tud ellazulni olyan nagyon. Egy idegen lakásán egy nő alapból feszült, de ha iszik, az segít. Mindig macerásabb egy olyan, aki nem iszik. Nem azt mondom, hogy legyen a csaj piás, de 1-2 pohár bor este férjen már bele (nem minden nap).

19990476-7596363-image-m-73_1571662547118.jpg

A sütés jól ment, a végén döntetlenben egyeztünk ki, mert mindkettőnké jó lett. Azért a muffin (mindig a muffin) nem egy nagyon nehéz sütemény. Közben kiderült pár infó, de csak az alap témákat jártuk körbe. Olyan nagy dolgokra nem derült fény. Annyit elkotyogott, hogy közvetlenül a szakítása után habzsolni kezdte az életet és volt, hogy ágy lett a randi vége. Végre valami jó előjel, gondoltam. Miután ettünk a sütikből, hallgattunk egy kis zenét és táncolni kezdtünk. Kicsit félénk volt, de miután látta, hogy én gond nélkül nyomom, ő is beszállt. Ebből csók lett, majd csókcsata. A pillanatot nem nekem kellett előkészítenem, jött magától. Aztán újra és újra. De a tapizást mindig megállította. Kaptam a tesztkérdéseket is sorban: „te csak azt akarod tőlem”, „minden nőt egyből felhozol”, stb. Sikerrel vettem az akadályokat, de túl sok idő telt el. Hétköznap este volt és másnap dolgoznia kellett neki is, nekem is. Mivel szakács, kora hajnalban ébred, ezért indulnia kellett.

Elkísértem egy darabig, majd hazajöttem. Pakoltam kicsit (nyilván nem mosogattunk el), mikor csörgött a telefonom. Ő volt és mondja, hogy a kapuban van, nálam maradt az egyik fülbevalója. Valahogy kieshetett tánc alatt. Mondtam, hogy akkor jöjjön be és keressük együtt. 

544656520-612x612.jpg

Az ékszer valóban meglett, a szőnyeg szélén volt. Nekem gyanúsnak tűnt a dolog, mert épp úgy volt odaesve, hogy megtalálható legyen. Épp a TV tartó állvány egyik lábától jobbra, ami olyan hely, hogy ha direkt ott nem keresek fülbevalót, akkor nem látom meg. Szerintem, ez volt a "B" terve arra az esetre, ha nem keresném másodszorra. De valami miatt, mégis visszajött még aznap este. Ennyire be lehetett indulva? Vagy csak bebeszélem és nem is direkt maradt nálam az ékszer? A lényegen nem változtat.

Meglett, közben jókat nevettünk és ismét csókcsatát vívtunk. Annyira, hogy már a tapizás is mehetett, ami pár perc után már vetkőztetésbe fajult. A szőnyegen elterült, levettem már róla a felsőt, kezem a bugyiban és kényeztetem. Lehúzom róla nadrágot a bugyival együtt, ennél a pontnál volt egy kis megjátszott "jajj, mi történik" sóhaj, de közben a keze már nyitja a sliccem. Ott a szőnyegen dugtunk egy nagyot.

Na most, a szőnyegen dugást nem javaslom, hacsak nem rendelkezel pihepuha szőnyeggel. Kidörzsölődik a térded, kemény a talaj, vagy a könyököd, vagy a bokád kerül kellemetlen pózba. De azért jól esett ez a gyors menet. 

b0bi7m6ciaesnq-.jpg

Szabadkozott, hogy tényleg megy, mert valóban korán kel. Mivel én is és kissé fáradt is voltam, nem volt ellenemre, hogy nincs több menet. Annak ellenére, hogy szerintem Ő nem ment el. Nem tudom, hogy taktika volt-e a fülbevaló, vagy sem. De örülök, hogy így alakult. Tetszett a csaj, és gondolkodtam a folytatásban. Persze semmi konkrétumban, de még akartam vele dugni. Azonban nem volt túl aktív a válaszolgatásban, mikor pár nappal később írtam neki. Volt szó második randiról, de nem nagyon éreztem a lelkesedést az irányából, ezért egy idő után nem írtam. Így jártam.

Valaki más telepítgeti a laptopját. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr1215331058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2019.12.10. 17:26:03

"Annak ellenére, hogy szerintem Ő nem ment el."

Ne okozz csalódást, hogy lehet ebben bizonytalannak lenni? :)

tanor 2019.12.13. 06:43:55

Nem volt jó a szex és utólag megbánta. Fejében zavar van, szakítás után van és hiánya is van.Első alkalomakor ez fenn áll, főként 1 talin sex van.
Véleményem szerint ezek a nők tipikus az egy éjszakás kalandok. Ők is ennyit keresnek csak ők nem válják be. Persze mindig a férfi a bűnös.
Ha egy nő nem akar b... Az nem is fog.

érthetetlen chris 2019.12.15. 10:08:40

A beugró kérdések még megvoltak, mert lett sex, de a zh már nem sikerült.

woltör (törölt) 2020.01.08. 16:47:43

@érthetetlen chris: dehogy lett. nincs olyan, hogy a csaj visszajön baszni. tehát ez is egy kamu sztori.
süti beállítások módosítása