Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Mindenképpen beszélünk még

2019. december 23. - Ethan Wolf

cutted.jpg

Tinderes találat egy 27 éves, barna hajú, barnaszemű lány személyében. Juliról annyit tudtam a képei alapján, hogy szereti a kutyákat, a szép éttermeket, és sosem szerepel a képeken egyedül, vagy kutya, vagy barátnő van mellette. :P

Kiderült, hogy eléggé elitnek számító étteremben dolgozik, a felszolgálókat irányítja, vagy valami ilyesmi. Nyilván nem fogom a hely nevét megírni. A fővárosi éttermek lett a főbb témánk, majd pár nap után randira hívtam. De nem étterembe, mármint az volt az első ötlet, ami részemről szigorúan csak csali volt. Eszem ágában sincs első randit étterembe szervezni. De csalinak tökéletes volt, amin aztán csavartam kicsit azzal a dumával, hogy ő egész nap étteremben dolgozik, én is sokat járok, nem lenne túl kreatív randi. Inkább ismerkedjünk főzés közben és dobjunk össze valami kaját házilag.

81ugyb7dnul_ul1500.jpg

Tetszett neki, hogy ilyen határozott vagyok és az ötlet sem rossz. Ő felajánlotta, hogy hoz piát, aztán főzünk valamit. Kicsit ment a vita, hogy én megyek, vagy Ő jön, de aztán Ő jött inkább.

Kicsit felemás érzésem volt vele kapcsolatban, mikor megláttam. Elegáns öltözet, de a sminkje túl sok volt. Erő rúzs, rengeteg púder, valahogy nem volt meg az összhang. De attól persze csinos volt, csak nem ezt vártam egy olyan nőtől, aki nem csak elit helyen dolgozik, de szereti is ezt az életformát. Azt nem tudom, hogyan csinálja, hisz ha szereti az életformát, akkor van is rá lé, de akkor miért dolgozik étteremben? Ebbe nem akartam mélyebben belemászni.

Egy tanács amúgy, aminek a nevében szerepel az elit szó, vagy egy illető így titulálja magát, azt jobb elkerülni. :P 

high-street-fashion-for-girls-39.jpg

Szóval, körbevezettem a lakásban, majd a konyhában egy üveg bor társaságában elkezdtünk párolt lazacot csinálni. Amúgy Julin volt pár kiló plusz, ha már ott tartunk, hogy elit. :P Persze, a súlyától függetlenül lehet valaki elit, de eléggé visszás, hogy nem tud figyelni az alakjára, ha már állítólag pénzes.

Vacsora készítés és fogyasztás közben elfogyott egy üveg bor, közben érintettünk pár témát. Semmi említésre méltó, tipikusan ugyanazok a válaszai, vágyai, véleménye, mint akármelyik átlagos nőnek. Igazából semmi elitistát nem véltem felfedezni a személyiségében. Inkább csak mondta magáról, hogy az, de ez semmiben nem nyilvánult meg.

Vacsi után kicsit táncoltunk és viccelődtünk, de megcsókolni nem hagyta magát. Elfordította az arcát. A szokásos szöveg, hogy első randin sosem, de tudjuk ez mit jelent. :) Nem sokkal később indulnia is kellett, ami szintén rossz ómen. Valamint búcsúzkodáskor a „mindenképp beszélünk” mondat, ami szintén annyit tesz, hogy „kösz, nem”. :P

Nem is erőltettem, nem kerestem többet, túl sok jelzés arra vonatkozóan, hogy nem kér belőlem. Nem tudom, mi történt, talán nem voltam eléggé elit. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr2815331118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tanor 2019.12.25. 05:47:56

Általában ezek a nők akik pénzes férfit keresnek minden áron. Ő csak a pénzre nyílik meg,mert ő meg is elit pina.

Nekem is volt olyan csajom aki kifejtette, hogy nem tetszik a lakás helye stb,de végülis megvolt, de érezhető volt, ha Rózsadombon lenne jobb lenne, pedig egy albérleti picsa volt vidékről.

Ez egy tökéletes tinder Story 10 ből 6 nő tartja így magát, de vicc már a 10/5 alatti nők is ugyan ezt hiszik.
Persze egy 8,9,10 nőnél még oké 8 alatt khmm

Supergranat az igazságosztó 2023.07.07. 10:25:55

Több száz nővel randiztam életemben.
Ezekből kettőre emlékszem akik nem engedték a csókot első találkozón és mégis lett kufirc. A többivel második találkozó sem lett. Ja de egyre emlékszem aki akkor sem engedte! Én hülye! Mai fejjel régen otthagytam volna a picsába!

Supergranat az igazságosztó 2023.07.28. 07:18:09

Pont tegnap este volt egy ilyen. Nem hogy csókot , puszit sem engedett az arcára. Pedig milyen lelkes volt Messengeren. Dehát tudjuk hogy nőknek semmit sem szabad elhinni.
Következő ilyennèl azonnal elköszönök.
süti beállítások módosítása