Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Lapos csaj - lapos randi

2020. január 20. - Ethan Wolf

11_400x400.jpg

Egy ismerkedős applikáción „lapozgattam” a rendszer által feldobott nők között, mikor az egyiken megakadt a szemem. Nem volt extrém szép, vagy ilyesmi, inkább csak megfogott benne valami. Vékonyka, zöld szemek, barna haj, és olyan nőies kisugárzás, amit látszólag semmi nem támasztott alá. Nem azért volt kisugárzása, mert jó teste volt (nem volt, hisz vékonyka volt, deszkalapos), sem azért, mert esetleg olyan csábos lett volna a mosolya. Egyszerűen azt éreztem a képei alapján, hogy nem megjátszós, azt adja, amit látok. Olyan nyugodt vonzódásszerű érzés fogott el. Írtam is neki.

adrianne-ho.jpg

Mivel volt fent kutyás képe, és én is rajongója vagyok az ember legjobb barátjának, így könnyen meglett a közös hullámhossz. Azt írta a bemutatkozójában, hogy a személyes találkozás híve, ami nekem is kapóra jött, mert pár mondat után már javasolhattam, hogy telefonon folytassuk az ismerkedést. Így is lett. Majd le is beszéltük az első randit másnap estére.

Egy kávézás volt a terv, ami átment borozásba. Egy kellemes kis beülős hely elé beszéltük meg a találkát. Késtem két percet (nem is értem, hogyan), már várt rám. Mosoly és kézfogás. Nem volt puszi. Kicsit kimértnek éreztem. Ez azért lehetett, mert nem huszonéves volt, hanem 33 (tudom, meleg a pite). Amíg bementünk és leültünk, elmesélte, hogy egy hozzám hasonló srác állt mellette és azt hitte, én vagyok ő, de szerencsére nem, mert a srác harminc kilóval több volt, mint amire számított. :D Ismerős érzés.

278ad15600000578-3037838-image-a-40_1428988244686.jpg

Léna, mint kiderült, egyedül él (kutyát leszámítva), egy éve szingli, HR-es egy multinál, szeret festeni, és rendszeresen sportol (Jóga és futás). Valamint vega. Szerencsére nem az az idegesítő fajta, nem is említette, én kérdeztem rá, mert élőben vékonykább volt, mint a képein. Megvoltak a közös témák, amik segítségével másfél órán át borozgattunk. Aztán szóba jöttek az addigi randik. Mesélt egy srácról, akinek a nyitószövege hasonló volt, mint amit én szoktam használni (Léna esetén nem azt használtam), és a srác technikája, nagyon olyan volt, mint normál esetben a sajátom. Első randi a lakáson, süssünk együtt téma, és még pár apróság. Ezek szerint nem csak én járok ezen az úton. Azt még jó lett volna tudni, hogy Léna bedőlt-e ennek a srácnak, vagy sem. Szerintem igen, de ez csak megérzés. Érdekes érzés tudni, hogy van kint valaki, aki az én szövegemet használja..

A borozgatás során egymással szemben ültünk, nem volt testi kontakt, a lány nagyon kimért volt, bár sokat nevettünk, de nem éreztem, hogy ebből lehet is valami. De közben éhesek lettünk, így beültünk egy étterembe enni. Mindenki fizette a sajátját. :P

3360456275_f4011d1a20_b.jpg

Összesen három órán át ismerkedtünk, és sok mindent megtudtunk a másikról, de semmi különös nincs, amit érdemes lenne leírnom róla. Kissé tipikus volt mindenben. De élőben éreztem ugyanazt a szimpátiát, mint mikor először láttam a képeken. Nehéz volt eldöntenem, hogy bukott ügy már a randi, vagy lesz még folytatás. Elkísértem egy megállóig, majd puszival elválltunk. Részemről nyitott voltam egy folytatásra..  

Nem reagált semmire. :)

Lapos csaj, lapos randi, lapos poszt :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr8315331102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vanderkaay 2020.01.20. 10:43:48

33 éves, multis HR, kutya, vegán, jóga... Kell még valamit mondanom, Ildikó?

VT 135 2020.01.20. 11:35:05

"Nem reagált semmire." - Tehát még picsa is volt.

VT 135 2020.01.20. 11:35:59

@vanderkaay: Kéne, Emese, mert sem a kutya, sem a jóga nem red flag. Sőt, még a multi sem, amennyiben nem karrierpicsa.

vanderkaay 2020.01.20. 12:50:10

@VT 135: Hát nem tudom, nekem ezek eléggé a textbook leszálló ágban lévő multis-harmincas Gizike ismertető jegyei, aki egyrészt még keresi a neki járó Nagyon Nagy Őt, másrészt az úgynevezett Normális Férfiak hiánya okán kezd rácsúszni az állattartás-spiritualitás vonalra. Persze én nem voltam ott, úgyhogy lehet hogy volt benne valami (ebben az esetben nem Wolf farka)

Krisz101 2020.01.20. 15:42:08

mondjuk valóban tudhat valamit az a srác, amikor nekünk akik kezdetek óta követünk pl fogalmunk sincs a szövegeidről, nyitásaidról, de még olyanokról sem, amit régen használtál és már nem...

vajon honnan tudja, h mik a szövegeid?

Lorrh 2020.01.20. 17:34:24

@Krisz101: jajjmár. Csak arra várt ez a troll hogy etesd. Nem látod hogy épp három különböző nicken van itt és mindenhová odaszemetel csak szóljanak már hozzá. Olyan kis nyomorák, hogy a álnickjeivel beszélget is saját magával.

Ethan Wolf 2020.01.20. 20:11:40

@Krisz101: Két "helyről" is tudhatja. Egyrészt a csajok nyilván mesélnek baráti körben a tinderen kapott szövegekről (eséllyel azok a nők, akikkel nem lett semmi). Ezek szépen terjednek, mint tinderes sztorik.
Másrészt pedig, volt szó a blogon szövegekről. :) Csak egy példa: pizza sütés. De volt több is.

Ethan Wolf 2020.01.20. 20:14:03

@Lorrh: Az külön érdekes volt, hogy lemásolta a róla szóló kommentet és megismételte. Van ott baj fejben rendesen...

vanderkaay 2020.01.21. 11:23:51

@beretFa: Te is egy 3 hozzászólásos nick vagy aki nyilvánvalóan valamelyik feminista/antifeminista/faszomtudja kisdedóvóból szabadultál ide. Ha szépen megkérünk benneteket, eltakarodtok innen mindannyian a kurva anyátokba, vissza a saját játszótereitekre? Ott folytathatnátok a megszokott magas szintű értekezéseiteket, ami abból áll hogy napi 24 órában szemlézitek a kinevezett halálos ellenségeitek munkásságát, és lapogatjátok egymás hátát hogy ti mekkora spillerek vagytok, szemben azokkal a szánalmas trollokkal ott a másik oldalon. Itt viszont általában relatíve értelmes társalgás zajlik, és jó lenne ha nem kellene eközben a hozzátok hasonló félnótásokat kerülgetni

vanderkaay 2020.01.21. 14:24:45

@Sötét balfaszok ligája: Te melyik bohóc vagy, a kritikus intrikus? Ezért igazán kár volt egy újabb nicket regisztrálnod, gondolom hamarosan vágják ezt is a levesbe a többi után. Bár sokkal hasznosabb lenne ha magadtól húznál innen az apád faszára.

Ethan Wolf 2020.01.21. 17:24:23

@vanderkaay: Ha azt időt, amit arra használ, hogy email címet regisztráljon, majd a blog.hu-ra regisztráljon és ide írjon, arra használná, hogy önfejlesszen kicsit, akkor lenne nője és nem itt vezetné le a frusztráltságát. Mert amit művel az szexuális frusztráltság.

Krisz101 2020.01.21. 18:02:03

@Ethan Wolf: én a konkrét nyitószöveg re gondoltam. az egy dolog hogy az elvet elmondod de azzal egy külső személy gyakorlatilag semmit nem ér hiszen a megvalósítás megfogalmazás 90% a dolognak az ördög mindig a részletekben rejlik hogy hogy adod elő.

csak azért kérdeztem rá mert én a saját Tinder kísérleteim alapján nem érzem reálisnak hogy valakinek a nyitó szövegei elterjedjen ek.

amikor női reggel voltam fent azt láttam hogy embertelen mennyiségű férfi van és egy nőt ennyi impulzus ér. ebben a közegben maradandó benyomást tenni szinte lehetetlen. olyan fajta közösségi élet sincs mint anno love boxon például ahol terjedhetne.

szerintem inkább az illető saját magától jutott el ugyanarra az álláspontra mint te

2020.01.21. 18:36:45

@Ethan Wolf:
Te pont akkora nyomorék seggfej vagy kisapám amekkorának kinézel ennyi ostoba baromság után amit ide basztál az évek alatt :D
Mióta kell új email a nick regisztrációhoz te ökörpörkölt balfasz?
Egy nárcisztikus kis köcsög vagy akiről azt is kinézem hogy utoljára pinát öt éve szagolt és azt is csak pénzért ;)

De látom már a jelölt gyógyegér nikis képzeled magad hallucinációk mellett és aggódsz a szexuális élete miért nem baj 3 szeretőből egyet át passzolt neked is ha már tényleg nem lesz téma és kifogy az ihlet.

Addig meg próbálj leállni a szintetikus drogokról mert az eleve elbaszott életed még rövidebb lesz...

2020.01.21. 18:38:07

@vanderkaay:
Ejnye kiscsákó az a térdén megkérgesedett bőrű sarki kurva anyád nem tanított meg két szopás között emberi mód beszélni?
Az is nyelt volna le míg fél kanál híg geci voltál legalább valami meleg lett volna a gyomrában szopás után :D

vanderkaay 2020.01.21. 19:23:59

@Elsolatszatraisseggfej: Nézd öcsi, én a frusztrációdat megértem. Szahar lehet neked nőkről szóló posztokat meg kommenteket olvasgatni úgy, hogy a témában az egyetlen releváns tapasztalatod annyi, hogy a latrinatisztításból szerzett éves bevételedet kifizetted egy alsókategóriás kurvának a soroksárin azért, hogy rakjon meg hátulról a felcsatolhatóval. Most hogy ezen sikeresen túlestél, nem takarodnál vissza inkább a telibebaszott kurva anyádhoz, hátha meglesz a második hasonlóan sikeres aktusod is?

Krisz101 2020.01.21. 21:23:56

@vanderkaay: ez a fasz ez kicsoda v milyen néven volt fent eredetileg? mi a tököm történt itt h vkivel ennyire elszaladt a ló?

vanderkaay 2020.01.21. 21:52:07

@Krisz101: Hát én szerintem először Kritikus Intrikus néven láttam írni a palit valahol néhány hónapja, de nyilván van egy millió különböző nickje, itt is ma ez a harmadik amivel visszajön. Hogy mi baja pontosan, arról fogalmam nincsen, ezt talán az orvosai tudják, ha vannak neki egyáltalán. Amolyan elszabadult hajóágyúnak tűnik a gyerek, amit én láttam belőle az alapján semmilyen szekértáborhoz nem tartozik, ész nélkül esik neki nagyjából mindenkinek aki éppen ott van. Én pl. asszem akkor láttam először amikor a CSP blogon egy fél tucat hozzászóló éppen kollektíve a szokásos alfa tripjén lévő Admin Kapitánnyal balhézott, amikor megjelent balról a színpadon ez a csávó és egyetlen lendülettel hajtotta el a kurva anyjába a kapitányt, a vitapartnereit és úgy általában mindenkit a teremtett világon. Gondolom itt is kb. ez csinálhatta, Wolf meg már kiszórta pár néven, de egyelőre még nem adta fel

Figy L M 1 ideYEeeah 2020.01.21. 23:07:25

Az a baj hogy itt a komment szekcióban a posztról már egy szó sem esik, mert egy valaki szétrolkodja az egészet.

Serial Slut · http://serial-slut.blogspot.com/ 2020.01.21. 23:43:18

@Ethan Wolf: mondtam, hogy az ignorálás naiv gondolat, ő annál jóval kitartóbb. Nem hallgattatok tapasztalt kolléganőtökre. :)

Az meg menő, ha valaki a te nyitószövegeidet használja, szóval lehet, innen inspirálódik. Viszont az ízlésedet illetően most kicsit megzavarodtam, legalábbis a képeken szereplő csajok szerintem nem laposak vagy túl vékonyak, hanem pont jól néznek ki. Ők laposnak számítanak?

MsIreneAdler 2020.01.22. 00:06:56

Én csak egy dolgot nem értek. Tegyük fel, hogy pl én szánalmas vagyok, amiért olvasom ezt a blogot, idekommentelek vagy vitázok másokkal. Tegyük fel. Na de akkor azt minek lehet nevezni, aki úgy olvassa, véleményezi, trollkodja tele itt a dolgokat, hogy a bloggazdát utálja, baromságnak tartja a posztokat, minket pedig lószarnak sem néz? Ha én azért, mert itt pötyögök, lúzer gyökér vagyok, akkor ő mi? Szerintem annyira felesleges (hogy egyéb jelzőt most ne írjak) direkt olyan dolgokon túráztatnia magát az embernek, ami nem tetszik neki. Nekem eszembe nem jutna olyan oldalakat bújni, amiktől hányok, olyan emberekkel beszélni, akiket megvetek. Ha ezt tenném, na az lenne igazán szánalmas...

Ethan Wolf 2020.01.22. 06:20:31

@Serial Slut: A helyzet az, hogy a nem minden kép kifejezetten a poszthoz illeszkedik. Ennek sokszor az az oka, hogy nincs időm mindig releváns képeket keresgélni.

De például az utolsó képen lévő (pinky), lapos szerintem.

Ethan Wolf 2020.01.22. 06:25:40

@MsIreneAdler: Ott a pont, ami nem érdekel/nem hiszek el/utálok, azt elkerülöm. Érdekes, hogy mások nem így tesznek.
Amikor elkezdtem a blogot, körbenéztem kicsit és találkoztam érdekes szerzeményekkel. Volt olyan nick, amelyik majdnem minden poszthoz (akármelyik blogról), ami kikerült indexre, hozzászólt. Hogy van ennyi érdeklődési köre és ideje? :) A kérdés költői. :)

Viszont ennek az oka lehet, amit én benéztem, azt hittem, minden reghez kell külön mail cím ide, de ezek szerint nem. Ez megmagyarázza, hogy miért több itt a troll, mint máshol. Itt akkor nincs vele munka, hogy visszajöjjön más néven. Más oldalon legalább új mail cím kell a regisztrációhoz, az meg már munka mindig újat kreálni.

VT 135 2020.01.22. 10:28:49

@MsIreneAdler: Már leírtam többször: az ilyen emberek annyira alacsony energiaszinten vannak, h kétségbeesetten kutatnak lehetőségek után, honnan tudnának másoktól kicsalni, vagy rabolni. Amíg figyelmet kap, addig marad.

MsIreneAdler 2020.01.22. 18:14:17

@Ethan Wolf:
@VT 135:

Igazából azon teljesen túl is tudok lépni, kinek mire van ideje, lehet én csinálok valamit rosszul, hogy mindig futok magam után. Még azt is leszarom, hogy ki hány nicken beszélget akár saját magával,amíg normális, nem személyeskedő stílusban teszi ezt, még válaszolok is neki szívesen. Nekem az magas, hogy mi a jó abban, hogy más szórakozását, ami ez esetben az itteni vitázás, pötyörészés, azt tönkrevágja valaki a témához nem kapcsolódó baromságaival. Senki nem a világot akarja itt megváltani, csak ilyen olyan okokból hallatni akarja a hangját (jó képletesen:D). Miért olyan kurva nagy baj ez egyeseknek?
Még egy gondolat. Nem arról van szó (szerintem) hogy, aki negatív kritikát fogalmaz meg a bloggal kapcsolatban az rögtön troll. Láttam már itt tök normális formában eltérő véleményt írni nem egyszer. Pocskondiázás, feltételezgetések nélkül.

@Békés Troll: néha tud olyan irányba fordulni a beszélgetés, hogy egy-egy téma kapcsán egy adott nickre hivatkoznak (talán én is tettem már ilyet, nem tudom). Belebuzulásnak ezt azért nem nevezném, de ha bővebben kifejted, mire gondoltál, lehet jobban fogom érteni.

MsIreneAdler 2020.01.23. 09:46:37

@Békés Troll: szerintem meg megemlíteni egy személyt, akinek a véleményével, világnézetével nem értek egyet, vagy hivatkozni rá egy téma kapcsán abszolút rendben van. De például, ha én ennek a valakinek a blogját bújom folyton, lesem, várom, hogy posztoljon valamit, ami alá odaböföghetem, hogy "kamu" meg "szűzgyerek" és ezekhez hasonló építő jellegű és roppant informatív dolgokat....na az gáz. Remélem érzed a különbséget.

MsIreneAdler 2020.01.24. 19:52:20

@Békés Troll: még mindig nem tudom, konkrétan kire, gondolsz, akit csak a háta mögött mertek kiosztani a többiek.
A trollkodás kizárólag magát a trollt minősíti, nem a blogot vagy a többi kommentelőt. Nem lesz attól kevésbé szánalmasabb vagy valamivel nemesebb a tevékenysége, hogy mások milyenek. Szóval ez egy kissé erőltetett magyarázat, hogy azért bunkó valaki, mert mások sokat dicsérik a bloggazdát... Nem látok összefüggést.

Lorrh 2020.01.26. 22:14:28

@Békés Troll: osztan neked ehhez az egesz bloghoz kommenteleshez dicsergetesekhez milyen semmi közöd nincs? Te megint csak az itteni hateze trollnick masod harmad leszarmazottja vagy. Ki hivott ide? SENKI

Lorrh 2020.01.28. 09:59:51

@Békés Troll: ha visszaolvasod latni fogod hogy te kezdtel hisztizni ezen a blogon. Nem en. Ez a nagy kulonbseg jancsika.

VT 135 2020.01.28. 19:33:49

@Békés Troll: Idéznéd kérlek azokat a kritika nélküli blog dicsőítéseket?

Lorrh 2020.01.29. 09:47:09

@VT 135: ne állj le hülyékkel vitázni sztem.

VT 135 2020.01.29. 11:21:59

@Békés Troll: aha, szóval süketelésen kivül másra nem vagy képes. Ez mondjuk eddig is látható volt, de most legalább a coming outolásoddal egyértelmüvé tetted, mennyi figyelmet érdemes rád szánnunk. Viszlát az virtuális örök trollmezőkön!

VT 135 2020.01.29. 14:27:10

@Békés Troll: "ugyanis egyből magadra vetted a blog kritika nélküli dicsőítését" - ez csak a te agyadban képződött így le, amit nem csodálok, akkora ott a káosz... Mondhatnám, idézzed azt a részt, ahol magamra vettem, de nem követelek tőled ilyen, számodra teljesíthetetlen feladatokat, hiszen ezt már előbb sem tudtad megugorni.

Amúgy csak zárójelben jegyzem meg, valójában te "vetted rám", egy hozzászólásoddal ezelőtt, de megértem, h a sok különböző nick hsz. között már te sem látod át, kinek-magadnak, mikor, mit írtál. No, én a továbbiakban nem adok neked figyelem-táplálékot, marad az az egy-két résztvevő, akik etet téged, ahelyett, h hagyna figyelem-éhenveszni és kivárná, amíg eltakarodsz.

VT 135 2020.01.29. 14:31:52

Wolf, amúgy miért nem teszel legalább egy kísérletet azzal a megoldással, amit én javasoltam? Aztán a tapasztalatok alapján meglátjuk továbbiakat. Megértem, h a halál faszára kívánod ezt a moderátori tevékenységet, miközben te csak egy élvezetes blogot és érdekes beszélgetéseket szeretnél, de ha nem lépsz, ezek a lelki nyomorékok teljesen szétverik, lehúzzák mindazt, amit nem kevés munkával és idővel alkottál. Kár lenne érte. Így is úgy érzem, egyre kevesebb a résztvevő - amit nem csodálok, mert erre a fos-jakuzzira, ami mostanában folyik, nekem sincs nagy étvágyam.

Ethan Wolf 2020.01.31. 14:51:53

@VT 135: A hozzászóló résztvevők valóban kevesebbek, az olvasottsága a blognak viszont nő.
Nem tudom, van-e bármi értelme a trollokkal foglalkozni, bízom benne, hogy aki idejár, azok többsége van azon a szellemi szinten, hogy a helyén tudja kezelni az ilyeneket. Néha bannolom őket, ha épp eszembe jut, de nem óhajtok a szükségesnél több energiát trollokra pazarolni.

MsIreneAdler 2020.02.02. 21:16:51

@Elsolatszatraisseggfej: jajj ne mááár. Mónika show? Tényleg ezzel vonsz párhuzamot? Ha eltekintünk attól, hogy teljesen más a stílus, a célcsoport, de még az évtized is, még akkor is nagyon fontos különbség, hogy ezt a blogot nem nyomják úgy az ember arcába, mint anno azt a szart. Ráadásul itt a posztok szerintem tök jó téma índítók, ki a francot érdekel, hogy megtörténtek-e, úgy történtek-e. Aki nem akar a témához hozzászólni, értelmesen vitázni, az csak azért jön ide, mert szánt szándékkal tönkre akarja tenni más szórakozásását. Erre a szánalmas pronyóságra meg nincs mentség, nem igazolja semmilyen "magasztos" cél.
A CSP-t sajnálom, bár én próbálkozom, hátha beindul valami (meg mert egy grafomán luvnya vagyok :D) . Olyan jó kis társaság alakult ki ott, szomorú vagyok, hogy így szétverték a kommentelést. Mire kezdte volna az ember megszokni az indapass-os írkálást, visszajött a fb. Ki érti ezt?

Figy L M 1 ideYEeeah 2020.02.07. 23:10:46

@Elsolatszatraisseggfej: Elsősorban nem vitát várok (bár az is lehet) hanem véleményeket hasonló sztorikat etc etc.
süti beállítások módosítása