Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

A modern karrierista nő

2020. február 10. - Ethan Wolf

il_570xn_944656490_m4uc.jpg

Nem gondoltam, hogy valaha is randi lesz belőle. Mikor megláttam, csak poénból húztam jobbra tinderen, mire párba rendezett a program. Bea 31 éves, szép arc, sportos testalkat, fekete, vállig érő haj, barna szemek, modern hipszter szemüveg (az a vastag keretes). Randiztam már hasonlóval, hipszterrel is, de Ő már a bemutatkozó mondatával is másnak tűnt.

„Sport, utazás, megjelenés, EQ, IQ, értelem, érzelem, intelligencia”

6a968f35dd7140c6d8d0a3f6b17ede7e.jpg

Kicsit most átmegyek „csajok a netről” elemzésbe. Ha már leírta, hogy EQ és IQ, akkor minek írja le újra, hogy értelem, érzelem és intelligencia? És miért van minden harminc fölötti nő bemutatkozójába odaírva, hogy EQ és IQ? Akinek mindkettőből van, az nem tinderről fog mennyasszonyt keresni. :D Várjunk csak… :P

Annyira nem vettem számításba, hogy ebből valaha is találkozó lesz, hogy minden válaszára fél napos csúszással reagáltam. Szerintem, épp emiatt érdeklődött utánam. A szokásos témák kerület terítékre, csak az erotikus vonalat hanyagoltam. Ő kérte két nap után, hogy menjünk át viberre.

Aztán elkezdtünk találkozót szervezni. De nem érdekelt, mert már a beszélgetés során nagyon leereszkedőnek éreztem és olyan nagyzolónak. Mikor, hová utazott, mekkora főnök Ő, hány beosztottja van, stb. Mellé pedig az elvárások a férfitól, kb. a felének feleltem meg. Olyannyira nem érdekelt még ekkor sem, hogy az első randiról elfeledkeztem és előtte pár órával jutott eszembe, és mivel ígéretesebb hölgyeményt szerveztem addigra, így Beát lemondtam.

ffice.jpg

Megint fél napokat várattam minden válasszal, de még így is elkezdődött a második első randi szervezése egy hétre az elsőre! Ekkor már gondoltam, hogy ez tényleg találkozni akar velem. De ha már ennyire beindult rám azzal, hogy késve válaszolgatok, ezért tartottam magam ehhez. Be is vált. Eljött hát a randi napja.

Két perccel korábban érkezett. Nem csalódtam, mint a képeken, a megjelenése és a kisugárzása is kissé önelégült. Nehéz megfogalmazni, mit éreztem. Úgy tűnt, hogy Ő olyan nő, aki nagyon hajt azért, hogy kasztot váltson. Közép osztálybéli lehetett és mivel jól fizető szakmában volt (projekt menedzser), magasabb életvitelt engedhetett meg magának. De mintha ez sem lett volna elég neki, és szeretett volna a gazdag értelmiségi osztályba bekerülni. De ezek csak megérzések.

Beültünk valahová. Olyan helyre, ahol még én sem voltam, épp ott volt a találka ponthoz közel. Végig szidta a helyet. Limonádét kért, de kért bele uborkát (???), cukor helyett édesítőt, de felsoroltatta milyen édesítőjük van, mert akármelyik nem lesz jó. Persze olyan pont nem volt, ami neki tetszett volna, így nagy finnyásan elfogadta az egyik fajtát.

379e734f75abfe170360a66050f0b8dc.jpg

Majdnem végig szakmázott és ecsetelte, hogy honnan hova jutott, mennyire küzdenie kellett, stb. Rohadtul untam. Amikor beszélt, már kínomban az elhaladó autók rendszámát memorizáltam magam sem tudom, miért. Szerintem neki fel sem tűnt, hogy nem figyelek oda. Amúgy jó nő volt tényleg, szép, sportos, minden rendben volt ránézésre. Csak a személyisége….

Aztán sétáltunk egy picit, majd mondtam, hogy nekem mennem kell. Nem láttam értelmét folytatni, hiába volt jó nő, még a dugást se tudtam elképzelni vele. Szerintem még szex közben is elégedetlenkedne, vagy nagyzolna. „Ó, engem már dugtak nagyobbal is..” :D :D :D

Nem éreztem a csíít vele kapcsolatban, inkább leráztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr3715331258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vanderkaay 2020.02.10. 10:50:59

A Magyar Kisállatkereskedők Országos Szövetsége lájkolta ezt a bejegyzést

Lacipók (törölt) 2020.02.10. 11:11:58

Ez is mese habbal, de legalább hihetőbb.

VT 135 2020.02.10. 20:51:26

@Krisz101: Ritka ellenszenves csávó. Az, amikor igazából nem ismered, de a stílusából, beszédéből, arcából, szeméből összeállítasz egy képet róla. Az meg, h játékautókat vesz, a szellemi kamaszkorban ragadtság egyértelmű bizonyítéka. Ugyanaz, mint a nő, aki látványosan kirakja a picsáját, cicijét a világnak. Ettől még lehet jó nőfelszedésben, de ez csak egy skill, ha maga az ember mögött nincsen szellemi érték, mert valahol beragadt.

VT 135 2020.02.10. 20:52:41

Ez az EQ a legújabb trendiség a tinderes puncik körében, ezt én is láttam. :)

VT 135 2020.02.10. 20:57:34

Amúgy gondolom a Hörcsög azt mondta neki a randi után, h A., Megijedtél tőle, amiért ilyen intelligens és Erős Nő (TM), B., Nem is voltál te akkora szám, szóval valójában ő pattintott. Ettől függetlenül ő is a rendszer áldozata, amely elhiteti a nőkkel, h attól lesznek boldogok, ha több pénzük, hatalmuk, függetlenségük lesz és ahhoz persze jár egy Szőkeherceg is, pont olyan képességekkel, mint amelyeket ő az elváráslistájába beleírt.

Lacipók (törölt) 2020.02.10. 22:28:33

@VT 135: Hiába írkálod a red pill szavakat, továbbra is balafsz mangina maardsz.

julius_caesar 2020.02.10. 23:20:21

@VT 135: Nekem ilyen szakmunkás proli jutott eszembe, aztán utána néztem... talán a FOREX trading gyorstalpalónál rá lehet jönni, hogy pénze abból van, hogy mutatja, így emberek fizetnek neki minden szarért ...
(www.cobratate.com/)

Mondjuk a történetei jók voltak, nekem tetszettek.

Wolf: Ilyenkor a legjobb a sok hallgatás + kegyetlen irónia :DD
Mondjuk ilyenkor szoktam sajnálni az elbaszott estéket.

Lorrh 2020.02.11. 08:47:49

@julius_caesar: ásítani kell. Attól teljesen kikészülnek.

.Delin. 2020.02.11. 11:35:52

@VT 135: Ennek semmi köze nincs a rendszerhez. A csajnak önèrtèkelèsi gondjai voltak, azèrt bizonygatta görcsösen mi mindett èrt màr el az èletben ès kötött bele mindenbe. Az elvàràslistàjàròl pedig konkrètan semmit nem tudtunk meg, mèg csak azt se, hogy Wolf bejött-e neki, vagy sem.

MsIreneAdler 2020.02.11. 14:23:32

Férfiaknál még megértem (bár szintén szánalmasnak tartom) , hogy a munkahelyi sikereivel, a beosztottjai felett gyakorolt vélt vagy valós hatalmával akarja lenyűgözni a randipartnert, ehhez még hozzá jöhet az is, hogy mit, mikor mennyiért vett, milyen drágán. Na de egy nő miből gondolja, hogy a "férfiak világában" elért eredményei majd vonzóak lesznek egy pasi számára? Ráadásul mindezt önelégült, lekezelő stílusban tálalva. Az EQ meg IQ hangoztatása egy bemutatkozó szövegben nekem azt sugallná, hogy a "szerző" igencsak hadi lábon áll ezekkel a fogalmakkal.

Jótanács legközelebbre: nyugodtan állj fel, és mondd, hogy tuti nem egymást keresitek (miközben ezt a tudtára adod, a cehnek megfelelő összeget lazán kúrd az asztalra :) Veszteni valód nincs, az ilyen típusú ember arca, pedig egy tanulmány, mikor otthagyod :D ;).

Indian_Joe 2020.02.11. 16:38:50

Na nehogy mar bekajaljuk, hogy egy projekt manager mekkora meno arc. Rohadtul nem az. 120. senki. Oket cseszteti mindenki mindennel. Annyira jol se fizetik oket. Mernokoknel mindenkeppen sokkal alacsonyabban.

vanderkaay 2020.02.11. 18:06:26

@Indian_Joe: Az attól függ, mert a projekt menedzser elég túlhasznált elnevezés. Takarhat ez igen nagyhatalmú valakit is aki sok tucat ember fölött diszponál, a másik véglet meg amikor ezt a megnevezést aggatják rá olyanokra is akik lényegében afféle adminisztrátori/koordinátori feladatokat látnak el, ami valójában alig több mint egy hangzatosan elnevezett titkárnő. A kettő között nyilván fizetésben is meglehetős szakadék tátong. A nő itt arról beszélt, hogy neki "beosztottjai" vannak, ami alapján én nem ezen a kvázi titkárnői szinten képzelném el, persze első randin nyilván még bőven lehet vetíteni is. De valójában ez nem is annyira lényeges, mert bármilyen munkakörben is dolgozik, a leírtak alapján az általa felállított mércét kb. a férfiak legfelső 10%-a lenne képes átugrani, azok pedig a rendelkezésükre álló 6000 másik versenyző közül igen jó eséllyel nem őt fogják választani, így a kérdés lényegében arra egyszerűsödik, hogy kismacska lesz vagy aranyhörcsög

Lacipók (törölt) 2020.02.12. 02:55:47

@Elsolatszatraisseggfej: Ezazaz :D :D :D

Krisz101 2020.02.12. 13:02:27

@julius_caesar: szakmunkás proli sakkmester és többszörös kick box bajnok, az érdekes... faterja sakkbajnok volt Wikipédia cikk is van róla. miről beszélsz ember... Google: emory tate

Krisz101 2020.02.12. 13:08:43

@VT 135: csak irigy vagy haver
nem egy Gyula az biztos
www.instagram.com/p/BsdJdeZIlC5/

VT 135 2020.02.13. 00:23:10

@Krisz101: faék egyszerűségű lett egy ideje a gondolkodásod. :(
- Valaki nem ért egyet veled = mangina, feminista
- Nem szimpatikus valakinek a személyisége = irígykedik a másik
- Szakember, aki a nőket tanítja női RP-re = áruló/sarlatán
Abban viszont egyetértünk, h nem egy Gyula. Joós István meg pláne nem.

VT 135 2020.02.13. 00:24:23

@VT 135:
Ja kihagytam a kedvencedet:
- Társas/páros tánc = nyomorék pinakoldusok erőlködése

VT 135 2020.02.13. 00:34:38

@Krisz101: Ismerem ezt az állapotot - olyan szinten el vagy barikádozva az agyadban, h semmilyen attól eltérő véleményt nem engedsz be oda. Ez ugyanaz a mintázat, mint a vallási, ideológiai fanatikusok gondolati mintázata. Sajnálom, mert intelligens ember vagy.

julius_caesar 2020.02.14. 20:12:55

@Krisz101: szerintem ő nem jó példa, számomra 33secrets-es csávó 10x hitelesebb, mint ő, mivel ő nem akar többnek látszani mint aki. Tök őszintének tűnik, meg ahogy kommunikál nekem vele nincs problémám, jókat szokott mondani, emberileg normális. Utóbbi csávó a saját magáról összerakott videója alapján nárcisztikus jegyeket mutat(=figyelemre vágyik). A közhiedelemmel ellentétben a nárcisztikus nem azt jelenti, hogy imádja önmagát hanem ellenkezőleg, ezt a külvilágtól várja figyelem formájában.
süti beállítások módosítása