Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Nyelvtanárnő

2020. február 17. - Ethan Wolf

4183387859_2077870254-600x600.jpg

Ilona angol-német-olasz nyelveket tanít középiskolában és magánban. 33 éves, dögös MILF kategória csak épp gyerek nélkül. Tinderen arról beszélgettünk, hogy mindketten öregek vagyunk már a tinderes ismerkedéshez (khm). Akármikor írtam, Ő másodperceken belül válaszolt, ami eleinte szimpatikus volt, később inkább ijesztő. Ez mindig tinderen lóg? :P

2e1bfbd988267d277c6bbbe892.jpg

Könnyen és gyorsan szerveztünk le egy találkozót. Mivel idősebb, ezért meg sem próbáltam a lakásomra szervezni az első találkozót. A nyugatinál találkoztunk. Kicsit késtem, de Ő is, szóval néhány másodperc eltéréssel érkeztünk meg mindketten. Élőben is olyan volt, mint a képeken, szívesen meghúznám párszor. Kicsit sétáltunk, majd beültünk az első utunkba akadó kávézóba. Furcsa volt beszélgetni vele. Idegesnek tűnt, ha beállt pár másodpercnyi csend, úgy érezte azonnal el kell azt űznie és mondani valamit. Ettől néha kicsit erőltetetté vált a találkozó. Akármikor megszólaltam, bármit mondtam Ő bólogatott és lelkesen egyetértett. De már a mondatom elején, azt se tudhatta, mi lesz a mondandóm vége, de már helyeselt. Fura.

Azt mondjuk díjaztam, hogy szereti a színházat, az operát, a túrázást, az állatokat, ráadásul imádja a gyerekeket. Mondjuk vicces is lenne, ha úgy tanítana, hogy utálja a kölköket. :D

Egy órát csevegtünk, aztán sétát javasoltam. Addigra mintha alábbhagyott volna a zavartsága, és mintha gördülékenyebben ment volna a beszélgetés. Volt már férjnél, de elvált és ennél többet nem tudtam kihúzni belőle.

5_classes_cover.jpg

Séta közben percről percre oldódott a hangulat és már igazán megvolt az összhang. Egyre jobban érdeklődött irántam, és a randi csúcspontján vetettem véget a találkozónak. Azzal a szöveggel, hogy dolgom van. A hal ráharapott a csalira, most jön a fárasztás.

Most már jobban érdeklődik utánam, mint én Ő utána, ilyenkor kell "elengedni" a randit, had fáradjon a hal. Két napot akartam várni a kapcsolatfelvétellel, de a találkozót követő nap már írt, méghozzá reggel. Meg is beszéltünk egy újabb találkozót. A tervem az volt, hogy a nyelvismeretére megyek rá. Elhintettem, hogy az angolomra ráférne egy kis frissítés. Azt mondta, az övére is, mert nagyon alap angolt tanít kisgyerekeknek és jó lenne komplexebb mondatokat is használni. :)

Javasoltam is egy kávé melletti angolozást nálam. Azt mondta, hogy inkább üljünk be valahova és meglátjuk. A meglátjuk szó annyit tesz, hogy nem valószínű. :)

Ennek ellenére láttam lehetőséget a csajban és belementem a randiba,

mes_2_753_2048x2048.jpg

A kávézó nagyon közel volt a lakásomhoz és az volt a terv, hogy az este az ágyamban végződik (mármint vele). Direkt késtem, írtam neki, hogy addig rendeljen két kávét és üljön le. Mikor odaértem, úgy mentem oda az asztalhoz mintha egy eltévedt külföldi turista lennék, aki épp tőle kér segítséget. :)

Tetszett neki és belement a játékba. Megkérdeztem angolul, hogy merre van a Bazilika, hogy mit érdemes itt megnézni, stb. :) Jól ment a játék, mert egy órás randi volt angolul. Azt mondtam, hogy sajnos lekéstem a gépem és a következő csak másnap megy, ismer-e egy jó szállodát. 

Ekkor megláttam a huncut mosolyt. Ez az a mosoly, amit minden szoknyavadász vár. Ez az, amikor tudod, hogy nemsokára dugni fogtok. Ez az a mosoly, ami engedély a behatolásra. Ami azt üzeni, hogy Ő is tudja, hogy ebből akció lesz, mert beindult. 

Megláttam a mosolyt, és folytattam a szerepjátékot. Azt mondta, hogy kicsit bemutatja nekem a várost. Így szálltunk fel a villamosra és mentünk kicsit. Közben magyarázott hogy mi micsoda. Persze semmi különös nem esett útba, egy akármilyen boltra rámutatott és elmondta, hogy az a nem tudom milyen híres üzlet. :D

tb1lnzpipxxxxx9xvxxxxxxxxxx_0-item_pic.jpg

Aztán leszálltunk, bőszen magyarázta, hogy az utca ahol vagyunk, az egy híres magyar költő utcája (nem az volt). Aztán megálltunk egy kapu előtt. Azt mondta, hogy van itt egy kis szálloda, de döntenem kell. Ha csak egy éjszakára akarok megszállni, akkor jöjjek, de ha tovább akarok maradni egy éjszakánál, akkor most ne menjek be.

Magyarul felajánlotta, hogy ha csak dugni akarok, akkor menjünk itt lakik, de ha komolyabbat is szeretnék tőle (hosszútáv), akkor ma ne szexeljünk, mert az egy komoly kapcsolathoz még korai. 

Nagyon be voltam indulva rá, mentem vele szó nélkül. Mosolygott. 

Persze ez lehetett teszt is, de gondolhatta komolyan is. Nekem annyira tetszett ez a szerepjáték, hogy karakterben maradtam, így Ő is. Bent megkértem, hogy vezessen körbe a "szállodában", majd egy heves csókcsatába keveredtünk, aminek az lett a vége, hogy a szobájában dugtunk. De mint az állat. Ott már kiestem a szerepből, de Ő is. Jó volt vele. Három kört nyomtunk le éjjel kettőig. Akkor elaludtunk. Nekem is kicsit idegen ez a terep, nem sokszor megyek fel a csajhoz (azért megesik). 

Reggel elköszöntünk. Írtam neki később és pedzegettem egy újabb találkozót, de megkaptam a hideg zuhanyt. Szerinte komoly kapcsolat nem lehet olyanból, aminél már második találkozón ágyba bújnak a felek. Azt hittem, este csak viccelt, de hajthatatlan volt. Szerinte jó pasi vagyok, és jól érezte magát velem, de nem hiszi, hogy készen állok egy kapcsolatra. Neki pedig az kell.

Utólag bánom, jobb lett volna nemet mondani aznap este és kivárni még 1-2 randit és kialakítani valamilyen kapcsolatot vele. Ezt buktam.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr5915331282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Indian_Joe 2020.02.18. 12:32:54

Csak azt furcsallom, hogy tanar letere nem zavarja az, hogy a tanitvanyai megtalaljak Tinderen? A kolkok mar siman ott nyomulnak mindenen. Egy tanarnak azert az is lenyeges, hogy ne kompromittalodjon. Amugy mindig izgattak a tanarnok :D

Indian_Joe 2020.02.18. 15:17:34

Mit nem adtam volna erte fiatal koromban, ha a tanarnoim el akartak volna csabitani. Ilyen tanar ajandek.

Womb Rаider 2020.02.19. 14:04:57

@Indian_Joe: Kéne még rendőrnős, doktornős, bírónős, óvónénis, ügyvédnős.. mik a tipikus kamasz fiú fantáziák?

Indian_Joe 2020.02.19. 15:34:09

@Womb Rаider: Rendorre meg nem is gondoltam. A fegyveres testuletekre nem izgulok. Az idosebb nok a gyengeim. Szerettem volna, ha egy 50-es csajjal veszithetem el. Most mar 42 vagyok, szoval ebben mar semmi plane nincs. A tanar vegul megadatott. 13 evig eltem egyutt a volt felesegemmel. Tole van a szakmara nemi ralatasom. O eleg komolyan torodott a makulatlan hirnevevel. A varosban koztiszteletben allt o is, meg a szinten tanar szulei is. Nem is epp ok nelkul. Az oviban az ovonokert is odaig voltam.

Ethan Wolf 2020.02.20. 14:07:20

@Womb Rаider: Tinderen egy időben elég sok óvónő/tanárnő volt fent (főleg még karrier kezdetén lévő huszonévesek). De bírónővel nem találkoztam. Az egészségügyben dolgozókról elég sokat értekeztünk, nem feltétlen orvos, de ápolónő/asszisztens/fogorvos stb nem ritka a társkeresős oldalakon.

Az a baj, hogy aki nem nyitott szemmel jár a világban, vagy csak nem jut el addig, hogy többet ismerkedjen, el se hiszi, hogy mi mindennel lehet találkozni. Néhány esetben a pornó elbújhat az élet mögött.

TopszLee 2020.02.21. 20:37:52

@Ethan Wolf: "Néhány esetben a pornó elbújhat az élet mögött." Ja, nekem egy ilyen sztorim van csak, bár nem lett semmi belőle, de orvosi rendelőben a doktornő kis híjján rám vetette magát. A bal karomon volt egy folt amit meg akartam nézetni, de miután beléptem a rendelőbe 3,5 perc múlva már csak gatya volt rajtam. Tök zavarban voltam, már bánom hogy nem mentem végig a játékkal.... :P

Wildschwein 2020.02.23. 08:17:03

Wolf, szerintem ez az egyik legjobb sztorid itt a blogon. (Már azt hittem, kifogytál az említésre méltó esetekből, mert az utóbbiak elég laposak voltak.) Ez a spontán szerepjátékosdi nekem eddig kimaradt, pedig nagyon jó lehet, próbálkoztam is vele néhányszor, de valamit rosszul csinálhattam, mert senki nem vette a lapot, aztán meg már nem erőltettem.
Egyébként erős a gyanúm, hogy ha nem az egyszeri kaland, hanem a hosszabb kapcsolat mellett döntöttél volna, akkor nem lett volna részed ilyen szenvedélyes, odaadó, minőségi szeretkezésben.

Womb Rаider 2020.02.24. 08:52:30

@Csillogómakk: " te még mindig itt kísértesz te elbaszot életű szerencsétlen skizofrén?! "

Te a tükröddel beszélgetsz? És miért gondolod, hogy ez közérdeklődésre tart számot?

Ethan Wolf 2020.02.24. 10:02:51

@Wildschwein: Van olyan, hogy az egy éjszakásba sokkal többet beleadnak, mint a normál kapcsolatba. Gondolom azért, hogy a másik élete végéig emlegesse micsoda menet volt. :)

Womb Rаider 2020.02.24. 10:34:00

@Ethan Wolf: "Gondolom azért, hogy a másik élete végéig emlegesse micsoda menet volt. :) "

Tipikus pasis gondolkodás.. Kötve hiszem, hogy bárkit is motiválna bármi is azon túl, hogy mindent kivegyen , amit csak lehet. Sokaknál lehet ez koncentrált élmény, mert aztán akár hosszú hetekig córesz van.

MsIreneAdler 2020.02.24. 15:37:56

@Ethan Wolf: szerintem meg azt képzeld el, hogy egy olyan férfinek mennyit "adhat bele", akihez még gyengéd érzelmek is fűzik és igazából érdekli, hogy neki is fantasztikus legyen az együttlét... Nekem valahogy inkább ez jutott eszembe.

Wildschwein 2020.02.24. 15:54:16

@Ethan Wolf: A Red Pill Intézet Elméleti Tanulmányok Tanszékén ezt úgy különböztetjük meg, hogy a nő szempontjából van a "validational sex", meg a "transactional sex". Már az elnevezés is sokat elmond, de a kifejezések tartalmához hadd ajánljam a nagy guru, Rollo Tomassi bejegyzését (figyelem: eléggé terjengős a stílusa, de tökéletesen igaza van):
therationalmale.com/2018/03/07/transactional-vs-validational-sex/

@MsIreneAdler: Kedves Yrén, a fenti linket neked is ajánlom a figyelmedbe. Amikor azt írod, hogy "egy olyan férfinek mennyit adhat bele, akihez még gyengéd érzelmek is fűzik és igazából érdekli, hogy neki is fantasztikus legyen az együttlét...", akkor bizonyára a hosszútávú kapcsolatra gondoltál. Rollo Tomassi szerint ez pont fordítva van: a validational sex során érdekli a nőt igazán, hogy a férfinek is fantasztikus legyen az együttlét, ilyenkor ad bele mindent, ilyenkor vannak "gyengéd érzelmei" a férfi iránt - de ez nem feltétlenül a hosszútávú kapcsolat jellemzője, sőt abban kifejezetten ritkán fordul elő.

VT 135 2020.02.24. 16:59:19

@MsIreneAdler: Egyetértek. Nem látom a logikát abban, amiről Wolf írt. Mi lenne abban motiváló, h olyan csodás emlékeket okozzon egy olyan embernek, akivel többet nem találkozik, semmilyen érzelmi, vagy anyagi kötődése nincs hozzá? Persze, létezik önzetlen szívesség, de viszonylag ritka, h mindez a szex keretein belül történjen. Bár holisztikusan, a nyers ösztönökön túllépve lehetne, hiszen a szex egy szakrális tevékenység is, a pina egyfajta dimenziókapu (az élet kapuja), templom, tehát a gazdája a papnő, ergo szakrális adást is megvalósíthatna - de ez azért elég ritka. :D

MsIreneAdler 2020.02.24. 17:38:59

@Wildschwein: nézd, nem azt mondtam, hogy a hosszútávú kapcsolatban nem laposodhat el a szex, természetesen lehetnek hullámvölgyek. Mert ugyebár az ember emberből van, érhetik olyan hatások, amik nem hatnak kedvezően a napi betevő őrült majom szexre. Én egyáltalán nem erről beszéltem. Csak azt mondom, gondolom, hogy ha a nőci így szétszed egy vadidegent, akivel tisztázta, hogy nem lesz folytatás, akkor mit tehet egy olyan férfivel, akivel hosszabb távon tervez, aki fontos is a számára. Szerinted az a logikus, hogy vele meg fekszik, mint egy fadarab?

De értem ám kedvenc gurud eszmefuttatását a témában, tényleg logikusan levezeti, hogy szerinte miért csökken a szex mennyisége és minősége a hosszútávú kapcsolatokban. Nekem az a gondom az ilyen okfejtésekkel, hogy általában abból indulnak ki (szólj, ha tévedek) , hogy a nők egyáltalán nem szeretik a szexet, mindössze eszköznek használják egy egy férfi becserkészére. Kizárják annak lehetőségét, hogy egy nő csupán a szexszel járó élvezetért legyen együtt egy pasival. Ez egy rendszeresen visszatérő motívum, szóval abszolút nem egyedi a dolog. Érthető is, hiszen a női szexualitás évszázadokig tabu volt. Sokszor a nők még a mai napig szégyellik, hogy igenis szükségük van a szexre és élvezik azt.
A másik érdekesség (sajnos nem tudtam tüzetesen átolvasni a cikket, lehet csak ezért tűnik így nekem) hogy a szex minőségi/mennyiségi romlásáért kizárólag a nőket teszi felelőssé, mert hipergámia és hormonok, oszt ennyi. Ez ebben a formában csak félig hasznos tanács, magyarázat, sokkal előrébb nem jut vele az, akinek ilyen probléma merül fel a házasságában. Célszerű lenne a szexben résztvevő összes fél verzióját, teendőjét megismerni :D

MsIreneAdler 2020.02.24. 17:59:20

@VT 135: na igen, bár én nem értek úgy a nőkhöz, mint Rollo Tomassi, továbbra is fenntartom azt az állításomat, hogy aki fontos a számunkra, annak kell igazán odatenni magunkat szex közben. Annyi kiegészítést még tennék, hogy akadnak olyan nők, akiket mindennél jobban felizgat az, ha látják, hogy a pasi igazán be van indulva, és bizony ez az állapot neki köszönhető, és talán még ez is lehet az oka, hogy mindent belead az ágyban...

(azé' nem cseppet dagad a mellem a büszkeségtől, most hogy megtudtam, egy interdimenzionális-szakrális pinakapu van a lábam között :D)

Lorrh 2020.02.24. 18:02:51

@Wildschwein: bizony, bizony. Ahogy megkapta a pasi figyelmét, karrierjét, fizetését, megvan a kertesház, kétgyerek, kétkocsi meg a nyaraló, akkor rohadtul nem teszi már oda a csaj. Hisz megkapott már mindent.
Meg nyilván a férj se tesz már bele mindent.

Lorrh 2020.02.24. 18:09:50

@VT 135: bassszuus, te vagy az spitzer gyöngyiiii!!!???

VT 135 2020.02.24. 18:48:25

@MsIreneAdler: kérdés, mire használod...?! :D
Amúgy mi van a hátsó lukkal? Az a másodlagos, szervízalagút? :O :)

VT 135 2020.02.24. 18:51:07

@Lorrh: Ahogy a Hangok mondják: néha a vas tyúk is talál szeget.

"Ahogy megkapta a pasi figyelmét, karrierjét..." - igen, az aranyásó így működik. De nem lehet a házasságok, kapcsolatok szétrohadását ezzel takarni, mint univerzális megoldókulcs. Minden kapcsolatban két fél visel felelősséget. Vagy magának a kapcsolatnak az alakulásában, vagy ahogyan, akit választott.

Lorrh 2020.02.24. 19:29:20

@VT 135: igen, a konkrét eseteket egyedileg kell vizsgálni. A redpill meg általánosságban megmutatja a nők olyan természetét, ami a férfi kihasználására és eldobására "kiszeretett belőle" mutat mintát.
Tehát a konkrét egyedi felelősségeken, férj és feleség hibázásain túl is kimutathatóak mintázatok.

VT 135 2020.02.24. 20:06:50

@Lorrh: Persze, így van, egyetértünk, vannak mintázatok, amelyek sokszor, legtöbbször (?) az ösztönökből származnak. Ugyanakkor mindig fel érdemes tenni a kérdést: mi volt az ok és mi volt az okozat? Mi volt a mélyben és mi a felszínen?
Magam is azt az elméletet támogatom, miszerint, amennyiben egy harmadik félnek jut hely egy kapcsolatban, akkor ott a kapcsolatban volt valamiben akkora hiány, üres tér, h azt a kapcsolati fizika alapján, valaminek (valakinek) be kell töltenie. Summa summarum a kapcsolatok többsége nem azért megy gallyra, mert ennek így kell lennie, hanem azért mert a résztvevők tapasztalatlanok, tudatlanok, sérültek, stb.

MsIreneAdler 2020.02.24. 20:12:59

@VT 135: mi másra használnám, minthogy az arra érdemes személy belépjen általa egy másik dimenzióba :)?
(a csodacsoki barlang titkaira meg még nem állsz készen :) ;))

MsIreneAdler 2020.02.24. 20:21:53

@Lorrh: amit te leírtál az az idióták forgatókönyve. Egy épeszű nő nem hogy elhanyagolja a helyes, negyvenes férjét, hanem ekkor kapcsol rá igazán. Tudom ezeken a blogokon él az az urban legend, hogy kétgyermekes elvált anyukának lenni mekkora aranybánya meg buli, de az igazság az, hogy rohadtul nem az. Ezért egy normális, intelligens nő igenis szeretné minimalizálni a kockázatát, hogy ilyen sorsra jusson. Legalább a szexen ne múljon már a világ dicsősége, ha már annyi mindenen elcsúszhat a dolog.

Lorrh 2020.02.24. 22:32:31

@MsIreneAdler: bizony! és sajnos az emberek között elképesztő mennyiségű idióta van.

Amikor már minden megvan, akkor simán visz mindent a csaj, hisz nála marad a gyerek, elég csak idegileg kikészíteni a férjet, aki csomagol és megy albérletbe, csak ne kelljen a genyóságait hallgatnia. Mert a csaj inkább a "hufnágelpistihez ment volna férjhez" nem ehhez a kopaszodó, pocakos alakhoz, aki széthagyja a koszos zoknijait a nappaliban és már előre rettteg a hétvégétől, amikor össze lesznek zárva a lakásban.
A valódi életből hoztam példát.

Womb Rаider 2020.02.25. 08:56:50

@Lorrh:"A valódi életből hoztam példát."

Néha nagyon úgy tűnik, mintha a sajátodból :)

"Mert a csaj inkább a "hufnágelpistihez ment volna férjhez" nem ehhez a kopaszodó, pocakos alakhoz, aki széthagyja a koszos zoknijait a nappaliban és már előre rettteg a hétvégétől, amikor össze lesznek zárva a lakásban."

Hááát... fordítsuk már meg, egy másodpercre. A drága jó, redpillen hízlalt öntudatos pasi szeretne egy nejlon otthonkás, csapzott hajú, karfiolos seggű , folyton fejfájós, szőrös hónaljú, 80 kilós macát, aki még egy citromos teát is odaéget?

"A redpill meg általánosságban megmutatja a nők olyan természetét, ami a férfi kihasználására és eldobására "kiszeretett belőle" mutat mintát. "

Tőled sokkal többet vártam. Kiábrándító amit itt elővezetsz. Nincs olyan, hogy 'a nők általánosságban' A ffi-nő kapcsolat csak önmagán belül értelmezhető, akciók és reakciók összessége. A partner lehet katalizátor, de ugyanennyire működhet inhibitorként.. és persze iniciátorként is.
Rémesen bugyuta és egyoldalú a megközelítés, ami nagyvonalúan igyekszik a párkapcsolati kudarcok, válságok minden felelősségét a "női természetre" kenni.
Ócska önfelmentés..

Lorrh 2020.02.25. 09:40:52

@Womb Rаider:
"Néha nagyon úgy tűnik, mintha a sajátodból" igen! Az én környezetemben történtek ilyenek. Autentikus példa.

Persze, sejtettem, hogy a női egó ezt visszautasítja, amikor a feleség volt a szemétláda. Kinevetlek ám emiatt, mert faék egyszerű a gondolkodásod, amit rámvetítesz, hogy én vagyok ilyen.

Nyilván a párkapcsolatban a felek minősége meghatározza a kereteket, de a hozott ösztönökkel meg van színesítve a kép. Ráadásul állandóan változnak a szereplők, elképesztő mennyiségű inger éri őket naponta.
Ráadásul ezen a blogon nem beszélünk azokról az aljasságokról, amikor a férj lelép a húsz évvel fiatalabb titkárnőjével és otthagyja a kopott anyucit. De azt az oldalt rakd hozzá te magadban. Én nem törekszem a tökéletes objektivitásra, nekem meg van engedve a szubjektivitás.

Womb Rаider 2020.02.25. 10:28:53

@Lorrh: Bla-bla-bla.

" Autentikus példa."
Anekdota :) Annyit is ér!

Nincs értelme külön taglalni a partnerek tulajdonságait, sztereotip , sablonos , blőd szólamok mentén főleg nem.
Kiragadni egy-egy erősen negatív példát és azt úgy felmutatni, mint általános jellemzőt.

"Persze, sejtettem, hogy a női egó ezt visszautasítja, amikor a feleség volt a szemétláda. "
Nem, nem ezt utasítja vissza a "női ego". Azt utasítja vissza, hogy bizonyos szekták elvakult hívői szemrebbenés nélkül összekacsintanak (képzavar..) "Ilyenek ezek a nők..ajj, mi szegény férfiak!" A "női ego" csak a monokróm szemléletmódot utálja, amikor egy komplex párkapcsolati krízist szemrebbenés nélkül jó és rossz (eredendően jó és eredendően gonosz) egyenlőtlen küzdelmeként próbáltok(próbálsz) leírni.
Holott az idővonalon nézve is jelentős dinamikájú folyamat.

"Kinevetlek ám emiatt, mert faék egyszerű a gondolkodásod, amit rámvetítesz, hogy én vagyok ilyen."
A villamos alóli kacaj ritkán őszinte..

MsIreneAdler 2020.02.25. 11:04:30

@Lorrh: ez is megtörténik, persze. Mondjuk szerintem azért nem ilyen könnyű ingatlanhoz jutni, ha mélyebbre ásunk az efféle sztorikban általában nem azt találjuk, hogy a férfi a házasság előtt, önerőből felépített palotáját viszi a nő...
Mint írtam, rengeteg dolgon elcsúszhat egy kapcsolat. Ezek közül kettőt emelnék ki. Az egyik az alkalmazkodás teljes hiánya mindkét nem részéről. Sokan azt hiszik, hogy egy kapcsolatot vagy egy házasságot mintegy mellékszálként tudnak futtatni az életükkel párhuzamosan, csak amolyan hobbi szinten. Nem figyelnek a másikra, nem hajlandóak semmilyen erőfeszítésre a partnerükért.
A másik, amikor egy ideális, kirakat életbe szeret bele a férfi és a nő nem pedig egymásba. Nem a másikat szeretnék boldoggá tenni, hanem csak a környezetüket akarják elárasztani a "boldogságukkal" pl a facebook által. Ez a lufi viszont mindig kipukkan.
És egy személyes példa a képmutatásra, van egy kolléganőm, aki mindig előbb kel és később fekszik le, mint a pasija. Az ok igen egyszerű : a férfi nem láthatja őt smink nélkül, mert milyen már az.... (wellness hétvégére vagy egy szimpla strandolásra már nem mertem rákérdezni :D)

vanderkaay 2020.02.25. 13:16:30

@VT 135: "a pina egyfajta dimenziókapu"

Nem szeretek nagy szavakat használni, de nem tudom hogy valaha életemben fogok-e még ennél szenzációsabb szóösszetételt olvasni bármilyen témában

VT 135 2020.02.25. 21:45:54

@vanderkaay: mivel az élet ezen keresztül érkezik meg erre a világra. A szellemi anyag ott materializálódik anyagivá.

VT 135 2020.02.25. 21:48:28

@vanderkaay: illetve ugye van az is, h miért is vágyunk mi, férfiak mindig oda és miért érezzük úgy, mikor becsusszantunk-befurakodtunk, h "Ah, megérkeztem haza, otthon vagyok!" Vágyunk vissza a Forrásba.

Womb Rаider 2020.02.26. 07:48:10

@VT 135: Te méhen kívüli terhességből születtél talán? Javaslom, hogy lapozz át egy, a női szaporítószervek pontos anatómiájával és az ember születésével foglalkozó könyvet :P

P.S.

A pasik jelentős része a csokiraktárba is szeret befurakodni.. ott vajon mi a motiváció?

2020.02.26. 07:59:13

@VT 135: akkor mi nok meg azert szeretjuk, ha becsusszantok, mert a kicsusszanasnal azt erezhetjuk mindig "ah, megszultem"?
Mar ertem a motivaciot.

Womb Rаider 2020.02.26. 08:23:00

@Frau Untermensch4: Ja, csak sok esetben rögtön ránk is törne az aggodalom: Olyan kicsi... vajon életben fog maradni?

2020.02.26. 08:40:33

@Womb Rаider: jaj, dehogy, a szulocsatorna tul tag :)

MsIreneAdler 2020.02.26. 08:54:10

@Womb Rаider: ne legyél már ekkora ünneprontó. Ahelyett, hogy örülnél, a jó kis csodakapu/szellemi anyag materializáló szerkezetnek az altesteden, jössz itt mindenféle tudományos blablával :)

@Frau Untermensch4: aki után úgy érzed megszültél, na az már kemény :D

Womb Rаider 2020.02.26. 10:05:32

@MsIreneAdler: Van ebben valami! Ám, ha így nézzük, hát valójában mi, dimenziókapus források vagyunk a felelősek a sok elbaszott férfiegyed materializálódásáért .

Érdemes lenne (ennyi idő után..) végre valami upgrade, hogy ne csak teremteni, de ha a körülmények úgy indokolják, hát annihilálni is képesek legyünk a micsodánkkal!

MsIreneAdler 2020.02.26. 10:30:11

@Womb Rаider: nekem nincs ilyen grandiózus tervem a mindzsómmal, irtó, ártó dolgokat meg aztán végképp nem művelnék vele :) Ez itt kérem szépen a béke és a móka szigete :D

2020.02.26. 12:44:12

@MsIreneAdler: aaa, feledesbe merul, es ujra vallalkozunk a szulesre :)

2020.02.26. 12:49:54

@VT 135: Császárról még nem hallottál?

"illetve ugye van az is, h miért is vágyunk mi, férfiak mindig oda és miért érezzük úgy, mikor becsusszantunk-befurakodtunk, h "Ah, megérkeztem haza, otthon vagyok!" Vágyunk vissza a Forrásba."

Azért vágysz oda mert a média meg a társadalom, meg persze a Dóra Gyula féle balfékek zt hitetik el veled, hogy az jó meg forrás meg a faszomtudja mi. Ha a füllyukra mondanák ezt, akkor abba vágynál bele.

2020.02.26. 12:50:43

@Womb Rаider: "Ám, ha így nézzük, hát valójában mi, dimenziókapus források vagyunk a felelősek a sok elbaszott férfiegyed materializálódásáért . "

Az elbaszott nőket megint direkt kifelejtetted. Pedig te is megszülettél valahogy. Sajnos :(

Womb Rаider 2020.02.26. 13:25:22

@Kaki Matyi: Válaszolnék... de sejtésem szerint megint le leszel húzva a wc-n.. szóval nem pazarlom a betűket.

VT 135 2020.02.26. 13:54:13

@Womb Rаider:
Nos, azon túl, h jók ezek a kiszólásaid, hiszen mutatják, mekkora beakadásaid, feldolgozatlan ügyeid vannak a férfiakkal kapcsolatban, valami fontosra ránutattál - még ha nem is ez volt a terved.

Ugyanis a legtöbb komolyabb férfi "elcsesződés, mint erőszakolók, szadisták, pszichopaták (?) megalkotásában valóban a nők a felelősek. Azok az anyák, akik képtelenek voltak megadni a kisfiúknak azt a szeretetet, amire szükségük lett volna.
És mielőtt elkezdesz velem kéjesen vitatkozni, meg igyekezni megsemmisíteni, mint elbaszott férfiegyedet, feleslegesen teszed, hiszen amiről amiről írok, annak széles körű tudományos anyaga van. Csak nyilván, a mai, feminista propaganda-hazugságoktól átmosott világban ez zavarná a képet, miszerint a rohadék, gonosz, elnyomó férfiak sok esetben a nagyobb sebeket cipelő, nagyobb áldozatok.
Részemről viszont ez, a népszerű egymást hibáztatás, vagy megsemmisítés helyett arról szól, h gyógyítsuk egymást. Ehhez viszont először el kell jutni az okokig.

MsIreneAdler 2020.02.26. 14:24:42

@Frau Untermensch4: nem nem. Úgy gondolom, megfelelő számú lényt materializáltam erre a világra, én befejeztem. A csodakapu már csak arra való, hogy mókaföldre viszi a szerencsés delikvenst. :D

Lorrh 2020.02.26. 14:48:24

@VT 135: volt az az efbiájos sorozat, amiben sorozatgyilkosok profilozását kezdi el a főhős: Mindhunter a címe és valós eseteket dolgoz fel. Abban is arra futott ki a mondanivaló, hogy súlyosan sérült kisfiúk voltak, akiket a szüleik, de leginkább az anyjuk kínzott meg. De mivel nem fizikailag, hanem lelkileg bántalmazta, alázta őket, ezért nem is tűnt fel senkinek a környezetükben, hisz nem voltak lila foltok.

MsIreneAdler 2020.02.26. 16:10:34

@Lorrh: az egy nagyon jó sorozat volt. Gyomor mondjuk kell hozzá. Ajánlom még figyelmedbe az I Am A Killer c. netflixes dokumentumfilm sorozatot. Itt nem a profilozás a lényeg, hanem, hogy maguk a gyilkosok nyilatkoznak többnyire a halálsorról, az áldozatok, az elkövetők családtagjai is beszélnek, valamint az ügyészek, nyomozók is. Szinte kivétel nélkül, az összes elitéltet bántalmazták gyerekkorában. Ez tuti nem véletlen. Viszont (és ez most kegyetlenül hangozhat) bármilyen borzalmakat is élt át valaki gyerekkorában, az nem menti fel őt a felnőttkori tettei alól.

Womb Rаider 2020.02.26. 16:37:37

@VT 135: Apa.. most szólok, mielőtt már késő lenne: vakvágányon csühögsz, nagyon benéztél valamit.
(persze, ha neked hobbid, hogy a valóságot hajlítod az elképzeléseidhez, az más.. )

@Lorrh: @MsIreneAdler:
Hát így lenne a lottón ötösöm.. lehetőleg a héten!
Minden gonoszság forrása a nő.. minden gonosz hím mögött gonosz, csúnya nők sorakoznak, főleg a gonosz anyjuk! (Akiket perszemég anno otthagyott az 1 éves leendő gonosz kisgyerekkel a gonosz anyja által megnyomorított férjük..
Hát most mi legyen? Meg kéne találni a 0. gonosz nőt.. mint a 0. koranavírusos olaszt..
Nem láttam a sorozatot.. így nem tudom megítélni, mennyire hiteles.. de azért én vastagon belekalkulálnám a bűnözők/szocio/pszichopaták kissé kétséges szavahihetőségét. Ami párosulhat némi ösztönös önfelmentéssel és konfabulációval.. lehet, már ő is elhiszi, hogy maga is áldozat..egy gonosz nő áldozata.

" Viszont (és ez most kegyetlenül hangozhat) bármilyen borzalmakat is élt át valaki gyerekkorában, az nem menti fel őt a felnőttkori tettei alól. "
Ez jobbára így van, de bizonyos gyerekként átélt traumák okozhatnak rögzülő mentális betegséget..

Nem teljesen idevágó.. de ezen kissé megrökönyödtem:
index.hu/kultur/zene/2020/02/26/duffy_elkabitottak_elraboltak_megeroszakoltak/

VT 135 2020.02.26. 20:59:23

@Womb Rаider: Édesegyetlenkisilányom!
Tájékoztatlak, h konkrétan arra reagáltam, amit itt leírtál. Tehát maximum magaddal vitatkozhatsz ezen, amin nem is lepődnék meg, sok sikert hozzá! :) Ami nem annyira vicces, h te ebben a bejegyzésedben azirányú vágyaidat fejezted ki, h rendelkezzél olyan eszközzel, amellyel emberek millióit tudnád kiírtani.
"mi, dimenziókapus források vagyunk a felelősek a sok elbaszott férfiegyed materializálódásáért . [...] annihilálni is képesek legyünk a micsodánkkal!" Csak jelzem, h ha a "sok elbaszott férfiegyed" helyett mondjuk a "zsidók" szót írtad volna, akkor már a TEK ment volna ki érted és már börtönben várnád az ítéletet. Persze, tudom, a férfiak, különösen a fehér férfiak szabadon kilőhető, gyalázható csoport, de azért csak ne menjünk el amellett, amit képes voltál leírni. És hát nyilván ez is azt bizonyítja, h nem, véletlenül sem, szó sincs róla, h bármiféle beakadások lenne a férfiakkal kapcsolatban...

A korábbi hozzászólásomban emlegetett ok-okozatokkal nem kell foglalkoznod, nyugodjál meg. Mivel egészen biztos voltam benne, h egy betűt sem értesz meg belőle - ahogyan ez be is bizonyosodott -, így tényleg ne fárasszad vele magad, h próbálold értelmezni - ami nem megy, azt nem kell erőltetni. Hidd el, mások attól még gazdagodhatnak belőle.

MsIreneAdler 2020.02.26. 21:34:21

@Womb Rаider: senki nem állította, hogy minden nő gonosz. Azt sem értem, miért érzed sértőnek az egész női nemre nézve, ha azt állítjuk,

MsIreneAdler 2020.02.26. 21:43:21

@Womb Rаider: ahol az anyai szeretet hiányzik, ahol az anya a bántalmazó, az ultra gáz, az a személy, akitől legelőször feltétel nélküli szetetet vár a gyerek. Anélkül, hogy azt külön, mindig kiemelnénk, természetesen a férfiak is el tudnak cseszni gyerekkort, ők is bántalmazhatnak.
Amúgy érdekes, hogy te is csak az "elbaszott férfiakat" ítélnéd pina általi halálra, az elbaszott nőkről nem beszélsz :) Miért kérsz máson olyat számon, amit magad sem tartasz be?

2020.02.26. 22:38:22

@VT 135: Azért ne told túl megint a bicklit. A fehér férfiak köszönik szépen, nem kérnek a te megjátszott mangina sajnálatodból.

2020.02.26. 22:39:36

@Womb Rаider: miért nem vallod be hogy kifogytál az érvekből? Megint.

@MsIreneAdler: "Amúgy érdekes, hogy te is csak az "elbaszott férfiakat" ítélnéd pina általi halálra, az elbaszott nőkről nem beszélsz :) Miért kérsz máson olyat számon, amit magad sem tartasz be? "

Mit vártál egy feminácitól?

Womb Rаider 2020.02.27. 08:28:49

@VT 135: "Tájékoztatlak, h konkrétan arra reagáltam, amit itt leírtál. "
Na, de hogyan reagáltál? Hogyan? Fenyegetve érezted tán magad? Szereted a viccet, csak nem érted, ugye? Elcseszettnek érzed magad? Szeretnél erről beszélni? Ritkán cserélték a pelusod?
"Ami nem annyira vicces, h te ebben a bejegyzésedben azirányú vágyaidat fejezted ki, h rendelkezzél olyan eszközzel, amellyel emberek millióit tudnád kiírtani. "
Gyorsan keress szakembert, itt már én nem tudodok segíteni :)
Na.. nem kell ez a befeszülős pozőrködés, apafej, nem kell a műbalhé! Senki nem öl meg senkit (és nyilván mikropéniszű Weinstein is csak azért lett aberrált szexuális ragadozó, mert Anyu elvette a csúzliját..)

"Mivel egészen biztos voltam benne, h egy betűt sem értesz meg belőle "
Azért ne gondold, hogy valami akadémiai székfoglalót tartottál..

"Hidd el, mások attól még gazdagodhatnak belőle. "
Mivel? Egy rögeszmés-szektás faszsággal. "Jjjaajja a gonosz nők kiirtják szegény fehér férfiakat!!! " Egymást irtjátok, azzal, hogy önjelölt , elferdült messiások agymenéseit biflázzátok és mantrázzátok, miközben egymás sebeit nyalogatjátok. Feleseges, hamis célokat tűztök ki magatok elé: ti minden nőt meg akartok szerezni, akire csak kedvetek támad, ezt születési jognak vélitek.. de valójában egyet sem tudok (tudnátok) megtartani és emberként, nőként elfogadni. Helyette igyekeztek a felelősséget is másra, a nőre hárítani. Azon rinyáltok, hogy a világ elment mellettetek és már nem lehet a hajánál fogva hazavonszolni a büdös barlangotokba a kiszemelt nőstényt.
Mindent akartok, de semmiért nem akartok megküzdeni.. nektek minden jár, de csakis a legjobb.. hát nőjetek fel a feladathoz! Kevesebb red pill, több tökösség!

Womb Rаider 2020.02.27. 08:34:13

@MsIreneAdler: "senki nem állította, hogy minden nő gonosz."
Na, az biztos, hogy én nem. Vagy amennyiben tévedek ezt illetően, úgy tedd meg, hogy beidézed, hol írtam ilyet.
Emlékeim és a blog tanúsága szerint én azt írtam, hogy a [durcás kisfiúk] a saját elcseszettségük okaként (mintegy önfelmentésként) igyekeznek a nőket megjelölni. Illetve annyit írtam, [hogy nem minden nő gonosz] de a gonosz mindig nő eredetű. Érted a különbséget? Ha a nők nem szülnének.. akkor nem lenne gonosz ember a Földön! Há' nem? Há' de!

"Amúgy érdekes, hogy te is csak az "elbaszott férfiakat" ítélnéd pina általi halálra, az elbaszott nőkről nem beszélsz :) Miért kérsz máson olyat számon, amit magad sem tartasz be? "
Ez meg tiszta praktikum.. munkamegosztás.. a pasik ellen Terminátor Suncival harcolhatunk, az elcseszett nők ellen meg harcoljanak a bosszúszomjas kis pöcsök a Megtorló Fasszal.. :)

Rémes, hogy mennyire bele tudjátok magatokat hajszolni ebbe a gender war-os faszságba..rémes..

"ahol az anyai szeretet hiányzik, ahol az anya a bántalmazó, az ultra gáz, az a személy, akitől legelőször feltétel nélküli szetetet vár a gyerek. "
És? Cáfoltam talán ezt valahol? Ám az nem tetszik, hogy sokan megpróbálnak ebből valamiféle mentséget találni az elkövetett disznóságaikat illetően "Engem nem szeretett az anyám!" vagy "Engem kiskoromban bántalmaztak!" Annyira olcsó ez.. az meg még szánalmasabb, amikor egy pasi odáig megy, hogy ezen felelősséget igyekszik , amennyire lehet, a nőkre hárítani. "Anyu nem védett meg, anyu nem szeretett, anyu folyton spenótot főzött, pedig én a dobostortát szeretem!

Másrészt.. igen, úgy gondolom , hogy az olyan elcseszett gennyládákat, akik fizikai erejüket, vagy hatalmukat arra használják, hogy nők testét-lelkét összetörve, vágyaik kielégítéséhez vegyék igénybe, az ilyen mocskokat illenék végre úgy megleckéztetni, hogy azok kedvét is elvegyük ezzel, akik hasonló vágyakat dédelgetnek.

Nem minden hímet, nem az összes férfit, nem.. csak az aljanépet..hogy a számosságuk mekkora, kicsi vagy nagy? Én nem tudom.. de, hogy mindenütt ott vannak , az nyilvánvaló. Nyilván vannak a nők között is ilyenek.. de nagyságrendi különbségek vannak.. ez a fajta magatartás egyféle férfi princípium :)

2020.02.27. 12:33:58

@Womb Rаider: "Nyilván vannak a nők között is ilyenek.. de nagyságrendi különbségek vannak"

Igen, a nők között több a gennyláda. Lásd magadat.

" ez a fajta magatartás egyféle férfi princípium :) "

A metoo, hamis nemi erőszakvád meg női, ami sokkal rosszabb :D

"az ilyen mocskokat illenék végre úgy megleckéztetni, hogy azok kedvét is elvegyük ezzel, akik hasonló vágyakat dédelgetnek."

A hozzád hasonló, hazudozó "nők" kedvét fontosabb lenne elvenni :)

"Rémes, hogy mennyire bele tudjátok magatokat hajszolni ebbe a gender war-os faszságba"

Még jó hogy te kezdted el. kábé egy hétig tartott a te nagy pálfordulásod.

2020.02.27. 12:34:49

@MsIreneAdler: Eddig tartott az ő nagy "személyiség fejlődése".

VT 135 2020.02.27. 13:16:18

@Womb Rаider: "hehehe, hahaha, hát csak vicceltem, amikor emberek tömegeinek a kiírtásán fantáziáltam, hát nem értitek a viccet, hihihi". Szánlak. Azt értem, h neked ez a normalitás, de elárulom: egy egészséges lelkületű ember viccből sem fantáziál más emberek elpusztításáról... esetleg kérdezzük meg az ügyészséget, h ez a kijelentésed a humor kategóriába tartozik-e? A szólásszabdság híve vagyok, egészen addig, amíg nem emberek elleni erőszakos felhívásról van szó - ugyanis az ilyen eltorzult lelkű emberek vezetésével írtottak ki 100+ millió embert a 20.sz-ban. És lelkes kulturális marxista követőik ma is megtennék, ha lenne lehetőségük rá.

Lorrh 2020.02.27. 13:21:27

@VT 135: Lehet leszállni a csajomról!
Itt ül mellette, riheg-röhög, tényleg csak viccelt. Oh wait...

Womb Rаider 2020.02.27. 15:23:31

@VT 135: " esetleg kérdezzük meg az ügyészséget, h ez a kijelentésed a humor kategóriába tartozik-e? "

Hu.. te jobb lesz, a inkább az ápolódat kérded meg, hogy valóban jó gyógyszert adott-e reggel, mert láthatóan leszakadtál a valóságról.. ez valami roham? Vagy állandósult állapot?
Az feltűnt, hogy te a saját kreatúrád ellen hadakozol nagy elánnal?

"ugyanis az ilyen eltorzult lelkű emberek vezetésével írtottak ki 100+ millió embert a 20.sz-ban. "

Azt hiszem.. inkább küldöm én az ápolókat.. :(

Womb Rаider 2020.02.27. 15:27:31

@Kaki Matyi: Ne hisztizz már.. VT135 után téged is ellát majd az ápolószemélyzet. Addig bírd ki valahogy.

Nem is tudom, mi lesz veletek, ha bezár Wolf intézete..

2020.02.27. 16:26:26

@Womb Rаider: annyit emlegeted az ápolókat, gyógyszereket. Most már mindenkinél, ahogy olvasom.
Ez olyan semmisem puffogtatás, amikor kifogysz az ötletekből, amiket még nem írtál le?
Mi erre az érdemi válasz szerinted, hogy komolynak tűnjön és úgy, hogy tényleg foglalkozott az illető azzal, amit írsz, hogy megpróbáljon értelmesen, könnyen érthetően megmagyarázni neked valamit, amit úgy lát, hogy egyébként reménytelen, de van még benne erő és türelem, hátha sikerül, pislákol még benne hit, hogy talán egyszer eljut oda a kis fejedbe és elengeded, vagy kiderül egy mondatodból, hogy volt értelme, érezted az "aha érzést", és ezzel lecsendesülsz?

Womb Raider 2020.02.27. 16:43:17

@Frau Untermensch4: Jajj.. most mire hajtasz, de őszintén?

Most játszod a naívat? Vagy tényleg úgy gondolod, hogy népirtásra buzdítottam?
Szerinted valóban helyénvaló köztem és a '100 milliókat kiirtó eltorzult lelkűek' között párhuzamot vonni?
Valóban komolyan lehet venni egy-egy ilyen kirohanás után a tisztelt kommenttársat?
(Nem, nem érdekel, hogy esetleg máskor kandidátusi értekezéseket kanyarít adott témát illetően.)
Ha azt hiszi is, amit leírt az sem igazán bíztató, de ha ezt csak azért írta, hogy felszítsa a hangulatot.. az még szomorúbb.

Amúgy te ma mindenki mögé beállsz, aki az ellenséged ellensége? Basszki.. és még én vagyok beteg lelkületű.. húha.

venszivar 2020.02.27. 16:57:33

@Womb Raider: Engemetettnek, ma ki töröltette egy "szembesítésemet"........:)

2020.02.27. 17:18:09

@Womb Raider: ma mindenhol az ápolásról és gyógyszerekről írsz az embereknek, ha nem tudsz mást írni. Erre próbáltam összeszedni a szavakat, és remélni, hogy megérted.
Nem sikerült.
"'100 milliókat kiirtó eltorzult lelkűek' között párhuzamot vonni?"
Ebbe én nem kívántam belemenni, nem is írtam róla, ne hozd fel. Nem álltam VT135 mögé. Unom, hogy szerinted mindenki ápolt és gyógyszerre szorult, kivéve téged.
Nem mondom azt sem, hogy neked van rá szükséged. Ilyen vagy.

Womb Raider 2020.02.27. 17:36:36

@Frau Untermensch4: "Ebbe én nem kívántam belemenni, nem is írtam róla, ne hozd fel. Nem álltam VT135 mögé. "

Aha.. tehát megint ott a baj, hogy Wombi visszaütött.. értem..

"ma mindenhol az ápolásról és gyógyszerekről írsz az embereknek"
Erre megint nehéz mást írni, mint azt, hogy ez szimpla tódítás a részedről.
Ismerlek annyira, hogy ez nem véletlen, hanem precízen kimért és adagolt hangulatkeltés.

MsIreneAdler 2020.02.27. 18:29:12

@Womb Raider: nézd, az a vita, hogy ki a gonoszabb, meg melyik nem szenvedett / szenved többet a férfiak vagy a nők, egyszerűen értelmetlen. Mindig lehet nagyobbat mondani a másiknál, licitálni egymásra. Az is tiszta ökörség, hogy a normális férfiakon verik el a port a sok tetű alak miatt. Meg kell hallgatni mindkét felet. Ha a férfiak fogalmaznak meg kritikát a nőkkel szemben (tegyük fel kulturált formában, nem minden alapot nélkülöző ostobaságot ) , azt először is meg kellene próbálni nem személy szerint magunkra venni, másodsorban pedig nem zsigerből odakommentelni, hogy "dehát a férfiak is...". Fordítsuk meg a helyzetet: egy nő ellen elkövetett erőszakról szóló cikk alatt, milyen gáz már a sok "a nők is szemetek" stílusú komment. Ez bakker olyan, mintha felmennék a nosaltyra, oszt odaírnám minden recept alá, hogy "Afrikában meg éheznek..." Nem azért papolok, mert ez nekem olyan flottul megy, mármint a nem dühből kommentelés, de legalább próbálkozok.
Nem nem igazságos csak az egyik nemet kikiáltani bűnbaknak, eredendő gonoszak, és én is jobban szeretem, ha egy szituációt több szempontból is megvizsgál az ember. Az értelmes vitához viszont elengedhetetlen a másik tisztelete, ami szerintem nem fér össze azzal, hogy a vitapartnert lebolondozzuk, meg ápolásra szorulónak béllyegzünk...

Lorrh 2020.02.27. 18:30:54

@Womb Raider: gyere anyus, hagyd ezeket, hisz nem értenek ezek tetégedet, bemegyünk a nagyszobába, felbontunk egy barack kompótot és megnézzük a barátokköztet. vagymianyavalyát.

Womb Rаider 2020.02.27. 19:58:28

@MsIreneAdler: "nézd, az a vita, hogy ki a gonoszabb, meg melyik nem szenvedett / szenved többet a férfiak vagy a nők, egyszerűen értelmetlen. Mindig lehet nagyobbat mondani a másiknál, licitálni egymásra."

Ez pusztán attól függ, hogy meddig van kedvünk visszamenni a történelemben és mekkor távolságra vagyunk hajlandóak kitekinteni a világba.
De most persze nem azért gyűltünk itt össze, hogy azon vitatkozzunk, ki ölt meg kit.. hanem hogy vigadjunk!

" Az is tiszta ökörség, hogy a normális férfiakon verik el a port a sok tetű alak miatt. "
Vitán felül áll.. én (emlékeim szerint) nem szoktam 'normális' férfiakat bántani..

" Fordítsuk meg a helyzetet: egy nő ellen elkövetett erőszakról szóló cikk alatt, milyen gáz már a sok "a nők is szemetek" stílusú komment. "
Általában törekszem arra, hogy ne fogalmazzak meg széles körűen általánosító véleményt.. de mindig eldurran az agyam, mikor meglátom leírva: "a" nők így, vagy úgy.
Mivel nem vagyok keresztény, nem köt a "Tartsd oda a másik orcád!" béklyója. Ha ő így, én sem fogok finomkodni. De ez mindig (törekvéseim szerint) személyre szabottan megy.

Tudom azt is, hogy az inkriminált megjegyzésem sehol nem járt volna olyan (mű)felháborodással, mint egy férfiak dominálta blogon. Így utólag látom, hogy ideális célpont lettem, a népírtásért epedező femináci, akit véres kardként körül lehet hurcibálni: Lássátok, ilyenek ezek! Főúr, még egy red pillt!

"Nem nem igazságos csak az egyik nemet kikiáltani bűnbaknak, eredendő gonoszak, és én is jobban szeretem, ha egy szituációt több szempontból is megvizsgál az ember."
Azt hiszem, hogy soha nem fogalmaztam meg ilyen véleményt, de abban egészen biztos vagyok, hogy szándékomban soha nem állt ilyesmi.

"Az értelmes vitához viszont elengedhetetlen a másik tisztelete, ami szerintem nem fér össze azzal, hogy a vitapartnert lebolondozzuk, meg ápolásra szorulónak béllyegzünk... "
Ok-okozat.. Nehéz épelméjűként tisztelni valakit, miután népirtó elmeháborodottnak titulált.. úgy, hogy kiforgatott egy amúgy talán meredek, de sejthetően nem komolyan tett kijelentést. Ő bele akarta látni a saját elképzeléseit.. én meg határozottan visszautasítom, hogy bármi formában párhuzamba állítson gyilkosokkal.

2020.02.27. 22:38:42

@VT 135: "A szólásszabdság híve vagyok"

Aha. Azért kampányolsz mindenhol nyíltan és sunyiban a neked nem tetsző vélemények betiltásáért. HIHI HAHA

2020.02.27. 22:40:41

@Womb Rаider: "Nem is tudom, mi lesz veletek, ha bezár Wolf intézete"

És veled? Ja mész a többi szemétdombodra.

Kaki Matyi (törölt) 2020.02.27. 22:46:07

@Womb Rаider: "Ez pusztán attól függ, hogy meddig van kedvünk visszamenni a történelemben"

Mi köze a múltnak a jelenhez? A történelemben amúgy sem minden igaz.

Kaki Matyi (törölt) 2020.02.27. 22:48:40

Tisztelt Olvasók, Kedves Barátaink!

Senki ne dőljön be Womb Raider és VT135 vitájának. Ez csak egy előre megbeszélt műbalhé, mert a mangina VT helyre akarja állítani félresiklott renoméját.

Womb Rаider 2020.02.28. 10:17:52

@Kaki Matyi: :) Te többet tudsz, mint én..

"Mi köze a múltnak a jelenhez? A történelemben amúgy sem minden igaz. "
Nincs különválasztható múlt és jelen. Egy folyamatot láthatsz, ha nem ekként értékeled, úgy semmit nem fogsz érteni. Lehet, te másként sem.

Kaki Matyi (törölt) 2020.02.28. 11:21:53

@Womb Rаider: Itt nincs semmiféle folyamat. Ha szemetebbek is voltak régebben a férfiak, a nők mára régen lenyomták ebben őket. Másban láthatóan nem nagyon sikerült. Te vagy ere az élő példa.

"Lehet, te másként sem."

Itt csak te szajkózod a férfiellenes hisztidet.

Womb Raider 2020.02.28. 11:34:29

@Kaki Matyi: "Itt csak te szajkózod a férfiellenes hisztidet."

Azt hiszem, nem nagyon sikerült abból értelmezned, amit leírtam, pedig nem olyan bonyolult. Azért a védekezés fontos, Mindig nézz a hátad mögé..

2020.02.28. 14:23:42

@Womb Raider: mivel vágtál vissza? Azzal, hogy az elbaszott mondatodat igyekszel elsikálni még azzal is, hogy rám is kensz belőle akkor is, ha egyértelműen és elolvashatóan egy árva szóval sem említettem? Gondolkodj máskor mielőtt írsz, hogy amit írsz, azt később ne kelljen "meredek, de sejthetően nem komolyan tett kijelentést"-nek nevezned, és másokra hárítani, hogy ők hibásak mert ők voltak a hibásak, hogy komolyan vették.
Vagy ha leírod, akkor vállald, vállald azzal, hogy a gusztustalan és elítélendő gondolataid kijöttek belőled, és ez is a te lényed része.

2020.02.28. 14:28:30

@Womb Raider: @Frau Untermensch4: esetleg javaslom még a "bocs, nem így gondoltam", "bocs, hülyén fogalmaztam", bocs, hogy ezt leírtam", ilyesmi használatát, ahelyett, hogy másokat okolsz, azért ahogy érthető volt amit leírtál.
Vagy egyszerűen próbálj meg hallgatni legalább és ne tenni még egy lapáttal a szarodra.

VT 135 2020.02.28. 15:19:08

@Frau Untermensch4: Ugyan már, egy kis önkritikát kérnék! Mindannyian hülyék vagyunk, h szembe megyünk az autópályán WR-rel, aki valójában a helyes irányban halad. :)

Womb Rаider 2020.02.28. 16:04:33

@Frau Untermensch4: Figyuzz.. szerintem már elmondtam, mivel üsd el az időt, mert ez a műbalhé, amit VT-vel levágtok, inkább arról szól, hogy dafke is kötözködni vágysz,. de úgy, hogy valamiféle jobbító szándéknak tűnjön az áskálódásod. Hogy te ebben mire izgulsz.. nem tudom.
Fura, hogy most sincs egy szavad sem VT túltolt-érzelgős sápítozásához, sőt, még meg is tolod egy kicsit.. EMTAP..

Womb Rаider 2020.02.28. 16:06:01

@VT 135: Nem hülye4 mindenki, ne csúsztass.. annyira gyerekes, hogy megpróbálod a hangulatot szítani. Talán van valami elintézetlen balhéd nőkkel, hogy ilyen hiperérzékeny vagy?

2020.02.28. 17:00:08

@Womb Rаider: figyu, az én időmmel nem kell foglalkoznod, oszd be a magadét, vagy a kapcsolataidét.
Már megint egy baromsággal igyekszel elterelni a figyelmet arról, amiről írtam.
Az én kötözködésemről neked aztán igazán nem kéne beszélni. Nevetséges, hogy pont te írod ezt. Te mit csinálsz, te szerencsétlen mindenhol, ahol nem bólogatnak a baromságaidra?
Semmiféle jobbító szándék nem vezérelt. Egy rám lőcsölt szar mondatodról van szó. Nem értem, hogy te ezt miért nem tudod felfogni.
Ismétlem, arról írtam, hogy neked mindenki beteg és gyógyszerre van szüksége, akinél nem tudod bizonyítani a marhaságaidat és nem ad neked igazat.
Mire izgulok?
Tudjuk, hogy neked nagy igényeid vannak e téren, nekem valóban nincs ekkora étvágyam, de nem is szeretném, és egészen más szokott felizgatni.
VT135 gondolataival amikor nem értek egyet, leírom neki, a te hülyeségedet intézd el te, és arra sincs szükségem, hogy leírd, mikor legyen hozzá szavam.
"hangulatot szítani"
OMG, most erre álltál rá, hogy más hangulatot szít? Az isten szerelmére magad vagy a hangulatalakító. Senkinek nem kell segíteni ebben. Most még jön majd az áldozatos szereped is, hogy mindenhol kell annak lenni és mindig te szegény vagy maga az áldozat? Vagy az a szöveged, hogy azért vagy, hogy taníts minket és megváltoztass?
Elfelejtettél nicket váltani, vagy már gyengének érzed magad egyedül, ezért segítségül hívtad a másik önmagadat is? Ketten többen vagytok?

2020.02.28. 17:01:50

@VT 135: igen, miután leírtam, az jutott eszembe, miért írná hogy "bocs", hiszen ő tud mindent jól és csak az az igaz, és minden úgy van, ahogy ő mondja. Az önteltség és önimádat mellé nem illik egy ilyen szó.

MsIreneAdler 2020.02.28. 17:17:49

@Womb Rаider: szerintem többször leírtam már : ami a kommentben szerepel, az csak és kizárólag a kommentelőt minősíti. Nem a blogot, nem a trollt, nem a másik kommentelőt. Szóval, ahogy gúnyolódsz, bagatelizálsz és úgy írsz, mintha legalábbis mind a seggedben teleltünk volna, az mind te vagy. Sajnálom, hogy nem azt látjuk belőled, amit te szeretnél láttatni magadból, ez nem a mi hibánk. A mártírkodásod meg áldozat szerep sem áll jól neked, főleg ahogy nagyképűen, magas lóról osztod itt a népet. Vannak jó meglátásaid, nem mondom hogy nincsenek, de ez a bicskanyitogató, kioktató stílus agyonbassza a jó gondolataidat is. Hát úgy ennyi. Most pedig kérem a kényszerzubbonyt :D

Womb Rаider 2020.02.28. 17:18:46

@Frau Untermensch4: "Elfelejtettél nicket váltani, vagy már gyengének érzed magad egyedül, ezért segítségül hívtad a másik önmagadat is? Ketten többen vagytok? "

Nevetséges vagy..túltoltad.. E N G E D D E L ! ! !

2020.02.28. 17:52:56

@Womb Rаider: hú, most aztán jól megmondtad :)
@MsIreneAdler: mindig elfogulatlan, és nem heveskedős, vagdalkozós, nem hiába szeretnek vele beszélgetni a fiúk itt.
Ezért, ha már tőlem nem, legalább tőle fogadd el, amit írt.

Womb Raider 2020.02.28. 17:53:49

@MsIreneAdler: Elbeszélünk egymás mellett, hogy ez véletlen, vagy szándékolt, nem tudom.

"Szóval, ahogy gúnyolódsz, bagatelizálsz és úgy írsz, mintha legalábbis mind a seggedben teleltünk volna, az mind te vagy."
Te miből is érzed úgy, hogy veled így beszéltem? Vagy te valami szóvivő vagy most éppen és a közhangulatot vázolod?

Most halál komolyan kérdem.. te miként válaszoltál volna, amikor implicite őrült tömeggyilkosnak bélyegeznek???

"A mártírkodásod meg áldozat szerep sem áll jól neked, főleg ahogy nagyképűen, magas lóról osztod itt a népet. "
Nem mártírkodom, pusztán egy tipikus csoportdinamikai szituációt érzek és csak jeleztem, hogy sok lúd igyekszik disznót győzni.. vagy ilyesmi.. (ezentúl valami jelet teszek majd, hogy lehessen tudni: Wombi humorizálni próbált)

(*H*) ez lesz a jel!

"Sajnálom, hogy nem azt látjuk belőled, amit te szeretnél láttatni magadból, ez nem a mi hibánk. "
Lehet, meglepő, de nem baszom el azzal az időm, hogy azon agyaljak, hogy mit és hogyan 'mutassak'. Azt nem állítom, hogy nem zavaró, ha valami nagyon csúnyát látnak a mondandómba.. de túlélem. Ám azt is megérzem, ha valaki pózol és szerepet játszik (nem te, mielőtt félreértés lenne)

"de ez a bicskanyitogató, kioktató stílus agyonbassza a jó gondolataidat is. "
Ahol gyalulnak.. (*H*)

Amikor valaki femináci kuvának nevez, azt amúgy hova számoljam? Dícséret, vagy a nevelő célzatú megjegyzések közé? Mert gondolom semmiképpen sem otromba sértés.. mert olyanra csak én vagyok képes..szerte e világon.

" Most pedig kérem a kényszerzubbonyt :D"
Van szájpeckem is! Na? (*H*)

2020.02.28. 18:22:49

@Womb Raider: köszönöm, hogy elolvastad amit írtam, sajnos úgy látom, nem tudod "E L E N G E D N I" és annak ellenére magyarázod magad még mindig hogy mindenki tisztában van vele miket és milyen stílusban szoktál írni.
A "náci" szót egyébként te is szoktad használni nem is egyszer, bár már törölve lettek a posztok és önmagad is többször újra teremtetted, így kedvenc szavadat használhatod újfent: "hazudsz"...

Womb Raider 2020.02.28. 18:31:08

@Frau Untermensch4: :)))))))))
Csak a jegyzőkönyv kedvéért..

"A "náci" szót egyébként te is szoktad használni nem is egyszer,"
Lécci.. csak egy pédát, kontextussal.. Egyelőre itt engem femináciztak le :)

"bár már törölve lettek a posztok "
Engem pedig gyíkká változatatott..többször is.. de már elmúlt!!! Esküszöm! Az ég a tanúm!

És, ha megbocsátasz, (lehet, nem tűnt fel) de a 'magyarázkodás' az én terminológiámban válasz volt Ms I.A. nekem címzett kommentjére. Nem pedig neked szólt. Felejtsd el;)

2020.02.28. 18:35:59

@Womb Raider: tudtam, hogy hamar elmúlik a tikkelésed és szavakba is öntöd a véleményedet, mert nem bírod ki, pedig "rádiócsendet" hirdettél :D
Vagy az a másik éned volt? Már nem is tudom, úgy összekeversz ezekkel az arcokkal :(

2020.02.28. 18:43:05

@Womb Raider: sajnos a te állításod, hogy nem mondtad áll az enyémmel szemben, hogy többször mondtad. Mindenki annak hisz, akinek akar :)
A lényeg az lenne, hogy TE emlékezz rá, mikor hasonló és más jelzőkkel látsz el mást, hogy ne kérd ki magadnak, amikor kapsz valami sértőt.

VT 135 2020.02.28. 18:47:19

@Womb Rаider:
"Talán van valami elintézetlen balhéd nőkkel, hogy ilyen hiperérzékeny vagy?"
Hogy került a csizma az asztalra? Mi közük hozzád a nőknek? Te egy szellemi kisgyerekkorban rekedt, ijedt kislány vagy, aki zavarában össze-vissza kalimpál, hadonászik, kiabál, sajnáltatja magát - és valójában fogalma sincs, mi történik vele, mi történik körülötte a világban...

Womb Raider 2020.02.28. 19:04:47

@Frau Untermensch4: Tehát én vagyok a hülye, mert a rágalmaidra reagálok és nem engedem el..

Imádom nézni, ahogy szépen lassan lebomlik a máz és felbukkan a valódi Frau, az aljas kis húzásaival..

"sajnos a te állításod, hogy nem mondtad áll az enyémmel szemben, hogy többször mondtad. Mindenki annak hisz, akinek akar :)"

Tudod, ha csak erre tudsz építeni, az sokat elárul arról, hogy mennyit is érnek a szavaid. Szemrebbenés nélkül rágalmazol, mocskolódsz, mert hiszed, hogy a gyanú magjait sikerül elvetned. Már sokadjára futod ki magad ezen a pályán... Tudod, hogy nehéz minden kis hazugságod cáfolni, ezt is megtanította a pasipótlékod..
Engem azért megnyugtat, hogy jól vagy idomítva és így, este a manézsban már nem kell ostort használnom, teszed, amire születtél :)

Womb Raider 2020.02.28. 19:05:52

@VT 135: Nyugtass meg, hogy nem emberekkel foglalkozol a munkád során.. és ez a fotel-profiler izéd ez csak egy szerepjáték része.

2020.02.28. 19:40:41

@Womb Raider: nem vagy hülye, bár csak ennyi lenne az egész veled kapcsolatban. Az, hogy mi vagy, a válaszod ismét megmutatja.
Ostort használsz? Hú, baszod, gratulálok. A minőséget képviseled a virtuális világ szennyében.

MsIreneAdler 2020.02.28. 22:29:02

@Womb Raider: igazából, nekem ezzel a témával kapcsolatban nincs több mondanivalóm, szerintem mindent leírtam, ll0or

MsIreneAdler 2020.02.28. 22:33:14

@Womb Raider: sőt, idő előtt el is küldtem, mikor kiugrott a kezemből a teló :) !
Szóval én nem akarok ilyen adok-kapokba belemenni, meg ismételgetni önmagam. Csak leírtam, nekem mik jönnek át a kommentjeid alapján.

Untermensch4 2020.02.29. 10:21:57

@Womb Raider: ""A "náci" szót egyébként te is szoktad használni nem is egyszer,"
Lécci.. csak egy pédát, kontextussal.. Egyelőre itt engem femináciztak le :)"

Egyszerűsítem a helyzetet.

A) Te lenáciztad fraut megalapozatlanul én pedig önkéntes jogkövető magatartást folytatok

B) Te nem náciztad le fraut én pedig világraszóló terrorcselekményt készítek elő

Válaszd ki hogy a kettő közól melyik a valóság. Én magam ragaszkodom ahhoz hogy az "A" az.

Amennyiben ragaszkodsz a "B"-hez, állampolgári kötelességed megtenni a feljelentést.

Mielőtt eszedbe jutna hogy másoknak is kötelessége ez, felhívnám a figyelmedet hogy a többiek az én egy amúgy talán meredek, de sejthetően nem komolyan tett kijelentésemen eltöprenghetnek sokáig mert tudják hO1G xar a humorom, Te viszont személyesen tetted vagy nem tetted a nácizós kijelentést.

Tehát: várom szeretettel a rendőröket. Ha nem jönnek abból látszik hogy az én állításomnak megfelelően "A" állítás igaz.

Womb Rаider 2020.03.02. 10:23:52

@Untermensch4: :)))
Figyi.. szerintem a daruzásra összpontosíts, a zugjogászkodást egyelőre ne erőltesd.
(Abba bele sem megyek, hogy szokás szerinte kissé belekavarodtál.. és picit szubjektív vagy.. de ez téged csak fordított esetben szokott zavarni.
Nem baj, te megtetted, amit a 'haza' elvárt, mehetsz a jutalomért.

"Mielőtt eszedbe jutna hogy másoknak is kötelessége ez, felhívnám a figyelmedet hogy a többiek az én egy amúgy talán meredek, de sejthetően nem komolyan tett kijelentésemen eltöprenghetnek sokáig mert tudják hO1G xar a humorom, Te viszont személyesen tetted vagy nem tetted a nácizós kijelentést.
"
Elég lett volna, ha leírod: más szemében a szálkát, sajátodéban a gerendát sem veszed észre.. sőt, bármikor képes vagy elképzelni tetszőleges méretű szálkákat, ha az érdeked így kívánja.

Untermensch4 2020.03.03. 06:58:01

@Womb Rаider: Arra számítottam hO1G a terelő válaszod nagyobb terjedelmű lesz...
Mivel állításod szerint telik ügyvédre, akkor térjünk át a polgári peres nyomvonalra.
Én azt állítom hO1G hazudsz legalább egy, korábban általad tett kijelentésről.

Womb Raider 2020.03.03. 08:31:51

@Untermensch4: Unter.. polgári perlekedésről majd akkor fantáziálj, ha felmutatsz egy személyigazolványt, melyen Frau Untermensch4 név áll..

Addig azon agyalj, hogy vajon miért egy darun gübbedsz ahelyett, hogy jogászként egy kényelmes bőrfotelben hátradőlve az antik bútorokkal berendezett irodádban fújnál takaros karikákat szivarfüstből..;)
Tudod, ki-ki a saját mesterségét folytassa...
P.S.
"hogy a többiek az én egy amúgy talán meredek, de sejthetően nem komolyan tett kijelentésemen eltöprenghetnek sokáig mert tudják hO1G xar a humorom, "

De tudod mit!! Nekem meg ilyen a humorom..;)

Untermensch4 2020.03.03. 09:22:49

@Womb Raider: Tudod mit!! Kb azon kevesek közé tartozom akik vmennyire feismerik a humorod ilyenségét. És nem is a humorodba szoktam beleakadni... hanem a trollkodásodba. Abba is csak azért mert nem minőségi.
Van több mesterségem is de ha belegondolsz, állampolgárként kötelező jogkövetőnek lennünk, bármely területen az adott terület szakjogászával legalább olyannyira közelítő mértékű ismerettel hO1G kérdezni legalább tudjunk és megértsük a választ.

A nickjeink mögött valódi természetes személyként ott vagyunk, te is és én is. Jogilag én mint természetes személy tettem rád mint természetes személyre egy becsületsértő kijelentést, azt hO1G hazudtál. Neked kellene engem beperelned ha fenntartod azt hO1G nem hazudtál.

Aki majd az ügyvédem lesz, dolgozott már targoncásként is. Remélem majd neki is beszólsz. :)

Womb Raider 2020.03.03. 09:27:43

@Untermensch4: Megint rohamod van..
Te nem tudod, ki vagyok én, mint természetes személy.. így a vádaskodásod is fiktív. A nickemet tudod támadni, mert támadnod kell.. de ez meg nem sokat ér.
A fenyegetőzésed gyermeteg, de sokat elárul beteges lelkületetekről.. a zugugyvéded meg egyre lesz jó, esetleg, hogy megcsapolja a pénztárcádat :)

2020.03.03. 10:36:30

@Womb Raider: "ha felmutatsz egy személyigazolványt, melyen Frau Untermensch4 név áll"

leszállnál rólam akkor, ha nem velem beszélsz?
Ad elég munkát neked Unti, élj a válaszlehetősséggel neki az én emlegetésem mellőzésével.
Köszi.

Womb Rаider 2020.03.03. 11:18:24

@Frau Untermensch4: Nem kell a műfelháborodás.. minap egészen kedélyesen elcsacsogtál rólam boborjánnal vagy valamely klónjával.... az éjszaka közepén.. :)

2020.03.03. 12:21:13

@Womb Rаider: rólad beszéltünk, ahogy te is szoktál másról.
Nincs ezzel gond, ez a hely is példa erre, szokás ilyet tenni, illetve az említett is reagálhat, ha akar, te is élsz ezzel a lehetőséggel.
Én mindössze annyit kértem, hogy a nevünk hasonlóságának okán a "jutalmazás" -t, a megjegyzéseket, hogy ki milyen pótló és kinek milyen hiánya van hagyd ki, hiszen annyi más lehetőség van a személyeskedésre, amivel élsz is. Visszataszító, amikor arról írsz, hogy te mennyire megbecsülöd a munkásaidat, miközben egy másik munkásnak azt hozod fel, hogy csak egy "egyszerű darus". Most akkor melyik igaz, s teszem hozzá, hogy már nem először, és nem is másodszor. Vagy csak a saját munkásaid érdemlik meg a megbecsülésed?
Neked állítólag egyetemi végzettséged van és cégtulajdonos vagy, mégis lemész egy olyan szintre mindig, ami ha vesszük a te gondolatmenetedet, nem helyénvaló.
Vagy nem vagy egyetemi végzettségű cégtulajdonos, vagy még az ilyen pozícióban lévő emberek is mentesek az értelmes, intelligens kinyilatkoztatásoktól.

Szubrina 2020.03.03. 12:40:05

Beszartam a szexi képeken, miközben ez az "inkább üljünk be egy kávézóba" frigid picsáról írtál, na jó jogos utólag kiderült, h csak egy kicsit az.:)

Womb Raider 2020.03.03. 13:44:16

@Frau Untermensch4: "Visszataszító, amikor arról írsz, hogy te mennyire megbecsülöd a munkásaidat, miközben egy másik munkásnak azt hozod fel, hogy csak egy "egyszerű darus". "

Jajjbasszus.. már roppant kínosnak érzem a csúsztatásaid és az erőltetett okoskodásod.

"Neked állítólag egyetemi végzettséged van és cégtulajdonos vagy, mégis lemész egy olyan szintre mindig, ami ha vesszük a te gondolatmenetedet, nem helyénvaló."

Nem hiszem, hogy bármiféle etalon lennél , sem ítélőbíró, hogy képes legyél meghatározni, mit mikor, miként illik. Folyamatos szereptévesztésben élsz. Nevetségesek a folytonos kioktató prédikációid és a magas lóról folytatott észosztásod.
Egyszer nézzél már végig magadon, meg azon, hogy mit művelsz időnként és nem csak velem kapcsolatosan. Drága pároddal :))) imádtok rászállni nektek nem tetsző nickekre és vannak, akiket évekre visszanyúlóan köpködtök.. olyankor is jó lenne, ha magad prédikálta etikettre támaszkodva csendben maradnátok.

"Vagy nem vagy egyetemi végzettségű cégtulajdonos, vagy még az ilyen pozícióban lévő emberek is mentesek az értelmes, intelligens kinyilatkoztatásoktól."
Esetleg, vannak olyan emberek, akikkel nehéz értelmesen kommunikálni és le kell menni a szintjükre, hátha a számukra ismerős módszerek és terminológiák jobb kommunikációs csatornát biztosítanak.
(Már az röhejes, hogy "kinyilatkoztatásokról" beszélsz.. Frajd pörög, mint a motolla.. és nem "megnyilvánulásokról".)

Édi, hogy értékes időtök jókora részét arra fecsérlitek, a pároddal, hogy vállt vállnak vetve bizonygassátok a nagyvilágnak, hogy W1G... (Ezt Unterül írtam!)
Mondom: nagy baj lenne, ha még szeretnétek is.

Ja..és a darusok.. Unter tudálékoskodása és végtelen szókígyói indítottak arra, hogy javasoltam: arról beszéljen, amiben van valami ismerete, tapasztalata. Neki is jobb lesz és nekünk is. A nálunk dolgozók megbecsülésének mértékét meg újfent nem a te feladatod megítélni.. én megelégszem azzal, hogy a visszajelzéseik olyanok, ami illeszkedik az elképzeléseinkhez.. ha esetleg mást tesznek, mondanak, mint amit valóban éreznek.. nos, ez nem az én saram és nem az én bajom)

Szeretnél még valamiről társalogni, ami nem rád tartozik, vagy amihez nem igazán értesz?
(Apropos!!! Mi a helyzet a szájmaszkokkal? )

2020.03.03. 14:40:08

@Womb Raider: nos, úgy látom, hogy nem voltál képes megérteni és elfogadni, hogy miért kérem, velem beszélj, vagy vele beszélj, de nem baj, kerekedett ebből megint egészen más.
Mi ketten nem töltünk annyi időt azzal, hogy bizonyítsuk ki WR, mint te magad, magad vagy a magad jellemzése, ahogy mindenki más is.
Az dicséretes, hogy te csak ahhoz szólsz hozzá, amit értesz és tudsz. Biztos egyébként?
Az, hogy ki kit basztat akárhány éve, írnám azt, hogy van egy WR sokadik nickkel, aki mást sem csinál, mint a virtuális világ jó néhány blogján beírogat neki nem tetsző nickeknek és személyeskedik, mert nem passzol az illető politikai nézete az övéhez, a többiről nem is beszélve. S hogy ennek jó része elvesszen, törölgeti magát szépen, s nyit ugyanolyan névvel és arccal másikat, amit egyébként elítél és sunyi dolognak tart.

"Esetleg, vannak olyan emberek, akikkel nehéz értelmesen kommunikálni és le kell menni a szintjükre, hátha a számukra ismerős módszerek és terminológiák jobb kommunikációs csatornát biztosítanak."
Én nem kértem, hogy kommunikálj velem, s leszállj a szintemre, szerintem Unti sem, és mások sem, te tartod kötelességednek, hogy ezt tedd (ezt is leírtad már a libáknál).
Frajddal neked van dolgod, bár valószínű, hogy széttárná karját ha még élne, és veled kellene beszélgetnie.
Hát ez a világ is kifordult magából, egy darus tud összetett mondatokat írni és szókígyókat, egy egyetemet végzett cégtulajdonos viszont szép és összetett gondolatokat ad közre másokat jellemezvén, és saját viselkedését számon kérni máson. Ez nem Unti hibája :)
Örülök, hogy jól érzik magukat a dolgozóid, bár azt mondasz amit akarsz róluk, egyiket sem ismerem. Lehet, hogy kiderülne egy-két dolog, amit suttognak mögötted . S milyen jó, hogy sok mindent nem tudnak rólad (amiket már voltál kedves, és elárultál nekünk) és nem olvassák itt amit írsz.

Beszélgethetünk szájmaszkról, ha akarod.

Womb Rаider 2020.03.03. 15:14:49

@Frau Untermensch4: Hogy szemléltesesm, megint fölösleges az okoskodásod, ami valójában semmi más célból nem született, csak a fogvicsorgó gyűlölet manifesztációja.

Van aki játszik veled.. van aki legyint és van, aki elejét veszi annak, hogy elsazbadult hajóágyúként letaroljatok mindent, kánonban.

Idézek neked egy doktorátussal rendelkező embertől:
"Látod, ilyen fogalomzavart is csak olyan szopóskurva kérdez, mint te. "
"Ezerszer megbeszéltük, hogy a szopóskurva jó édes anyádat sem érdekli ez. "
"A lekapcsolhatatlan atom rosszabb, mert a túltermelést nem tudod kipótolni, te mongolidióta!"
"beégtél ebben is, mert selejt vagy, Magyarország legalja. A pöcegödör, útszéli szopóskurva vagy, de ubrálsz, hogymindenhez is értesz. "
"Mi a jó ldes kurva anyádat akartál ezzek mondani, te mongidióta?"
"Te yan selejt vagy, nem bírod elhinni, hogy van ilyen, és nem hazudlak szembe, mert magadból és a környezetedből indulsz ki. Te hazug pszichopata vagy, az ismerőseid is azok, azt hiszed, mások is olyan selejtek, mint te. "
"Ostoba, korlátolt kis faparasztok vagytok, pontosan olyanok, amilyenek a Fidesz buzik általában. A magyar társadalom legalja vagytok, a selejt. "
"Azért vagy atombuzi, mert egy degenerált, korcs, elmebeteg, pszichopata selejt vagy. A magyar hulladék, a csőcselék vagytok, ti atombuzi, náci Fidióták! "
"Ja, és bazdmeg, még Mészáros is naperőművet vett, nyilváb Orbángecid utasítására, a saját Führered fos téged pofán, te kis ribanc, de még mindig tátod a szád, több szarért!"

Folytassam? Ennyit az elméletedről :)

"Az, hogy ki kit basztat akárhány éve, írnám azt, hogy van egy WR sokadik nickkel, aki mást sem csinál,"

Mást sem csinál. Ja.. megint az értelmetlen tódításod, a hangzatos, de valótlansággal kitömött szólamok. Mindig itt vagyok és mást sem csinálok.. életszerű.

És még valami: nem a nekem nem tetsző nickeknek írogatok.. hanem a nekem nem tetsző állításokat, vagy véleményeket bátorkodom szóvá tenni, vitatni. Aki 'beírogat, az te vagy, meg a kapcsolt részeid. Bosszúállón, szívósan, konokul. De én elfogadom, ilyen ez a popszakma..ilyenek a virtuális közösségi terek. És a nem létező vállakozásomban azt is megtanultam, vagy inkább bevésődött, hogy nem hagyunk elvarratlan szálat, ha kérdeznek: válaszolunk, ha vádolnak: megvédjük magunkat.

"S hogy ennek jó része elvesszen, törölgeti magát szépen, s nyit ugyanolyan névvel és arccal másikat, amit egyébként elítél és sunyi dolognak tart. "

Ezerszer próbáltam elmagyarázni, hogy miért az a véleményem, de te nem akarod megérteni.

Megkísérlem újra: ha szerinted az én viselkedésem ekvivalens azzal, aki csakis kizárólag a provokációra és a mocskolódásra gyárt egy másod nicket, proxyn, VPN-en keresztül és pát komment után azonnal törli is magát, miközben ott van valahol az élő, aktív nickje is.. hát akkor nem én leszek a fény az éjszakádban.
Másrészt, ha szerinted az azonos néven , bár új egyedi azonosítón kommentelni ugyanaz, mint ki tudja hány néven (esetleg párhuzamosan több néven) és néha eltüntetni a múltat.. akkor nincs értelme a vitának. Projektálsz, aztán kettős mérce alapján próbálod sárba döngölni a renomémat.. ha ettől neked javul az életminőséged, úgy már nem éltem hiába..

A szájmaszkról meg annyit, hogy emlékeim szerint valamikor a járvány legelején "valahol" leírtam, hogy felesleges, hamis illúziót, biztonságot jelent. Akkor emlékeim szerint le lettem hurrogva (hülyézve..), kórusban :) A hülye wombi megint okoskodik..

2020.03.03. 15:49:19

@Womb Rаider: a visszakereshető nick, akárhányat is nyit -mert nem törli magát- megnézhető mit írt. Bár az ilyen emberek, akik csak kiengedik a gőzt a maguk módján, nem érdemesek arra, hogy keresgesse az ember az írásukat. Az hogy téged megtalálnak általában azt ne rajtam verd le, hanem velük beszéld meg.

A törlés és újra kezdés ugyanazzal a külsővel elárulnád légyszi, hogy mi az életszerű oka, ha nem az, hogy töröld a múltat és ne legyen visszakereshető?
Ha az válaszod, hogy jogod van hozzá, akkor válaszoltál is a kérdésre :)

"És a nem létező vállakozásomban azt is megtanultam, vagy inkább bevésődött, hogy nem hagyunk elvarratlan szálat, ha kérdeznek: válaszolunk, ha vádolnak: megvédjük magunkat."
Nekem ahhoz, hogy ezt megtanuljam, még vállalkozás sem kellett :)
Ez egyébként a virtuális világ, itt ismételgetheted, amikor már nem tudsz mást írni, hogy E N G E D D E L, meg beteg vagy és gyógyszer kell, meg ápoló, az életben ezzel valószínű nem sokra mennél, legfeljebb amikor már őrjöngve zihálod, kapnál egy pohár hideg vizet.

Én nem gyűlöllek, beszélgetek veled. Ma is szépen megkértelek, mindössze arra, hogy kezelj minket külön emberként, mert külön emberek vagyunk. Erre te értelmes és okos cégvezető, egyetemet végzett asszony röhögve ismételted "Drága pároddal :)))"
Arra pedig nem válaszoltál a másikon, így megismétlem itt is:
Te támadni vagy védekezni szoktál?

A maszkra térve, a MÁV a jegykezelőknek kiosztott egy egészségcsomagot, melyben kézfertőtlenítő és szájmaszk van. Úgy tudom állami cég, nem holmi suttyó és tudatlan cégtulaj tulajdona.
Két dolog lehetséges:
1. a szájmaszk mégis véd valamennyire (sose beszéltünk arról, hogy tutira biztos, mellette felsorolt Dió mást is).
2. beteg az összes kalauz, és ezzel védik az utazóközönséget.
Egyébként azt kérték a lakosságtól, hogy ne vásárolják fel, hogy legyen a betegeknek.
A MÁV akkor szoci-fogiban gyártott a munkásaival valami akármit, amit a szájuk elé tesznek, vagy felvásároltak egy csomót, a betegek elől?

Womb Rаider 2020.03.03. 16:42:49

@Frau Untermensch4: Apaaaaaa... keeezdőőődik..

"Ez egyébként a virtuális világ, itt ismételgetheted, amikor már nem tudsz mást írni, hogy E N G E D D E L,"
Felhívom szíves figyelmed, hogy ezzel te szoktál, bölcsességed teljes tudatában operálni. :)

"Én nem gyűlöllek, beszélgetek veled."
Ha te mondod.. no, de Orbán is megtanította : ne azt nézzék, mit mondok, hanem azt, amit teszek.. :)

"Arra pedig nem válaszoltál a másikon, így megismétlem itt is:"
Ismételgesd! Felőlem kis köröket is rajzolhatsz a porba, ha az megnyugtat.

"a visszakereshető nick, akárhányat is nyit -mert nem törli magát- megnézhető mit írt. "
Te sem vagy visszakereshető.. bár ha hiszed, ha nem, semmi ingerem ilyesmire. Tudtommal te is takarítottál.. szóval kérlek, ne fárassz már a prédikációiddal.

"az életben ezzel valószínű nem sokra mennél, legfeljebb amikor már őrjöngve zihálod, kapnál egy pohár hideg vizet. "
Más terep..más jellegzetességek, más megoldások. Ha IRL nem jutunk dűlőre, van sok lehetőség. Ha nagyon nem érted, kibontom.

"A törlés és újra kezdés ugyanazzal a külsővel elárulnád légyszi, hogy mi az életszerű oka, ha nem az, hogy töröld a múltat és ne legyen visszakereshető?
Ha az válaszod, hogy jogod van hozzá, akkor válaszoltál is a kérdésre :) "
Kérdezd magadtól :). Egyébként már válaszoltam erre a kérdésre IS, csak vagy nem értetted, vagy nem tetszett, vagy elfelejtetted és nem volt archiválva.
Megjegyzem, az erkölcsi prédikátor szerep mellett ez az inkvizítor sztájl sem túl nyerő.. ne feszülj be.

A maszk.
Láthatóan nem tudsz a dolgok mögé nézni, illetve nem veszed észre a pszichológiát..
Több dolog is lehetséges, illetve ezek kombinációja
A szájmaszknak kb annyiban van jelentősége, hogy a betegen alkalmazva csökkenti a terjedést.. de a másik oldalon ennél sokkal komolyabb intézkedésekre lenne szükség (életszerűtlen) Pl: speciális maszk, relatíve rövid használati időintervallummal és egyéb , kiegészítő és szakszerűen használt védőeszközökkel, eljárásokkal.

Mivel jelenleg még nincs igazolt fertőzés idehaza, így a maszkok használata (annak haszna) jobbára csak megnyugtatásul szolgál.
Nem lehet szkafanderbe bújtatni minden embert de ezt ez a vírus nem is indokolja.

"A MÁV akkor szoci-fogiban gyártott a munkásaival valami akármit, amit a szájuk elé tesznek, vagy felvásároltak egy csomót, a betegek elől? "
Mint állami-stratégiai vállalat, nyilván lehet hozzáférésük "M-zárolt" tételekhez.. és a rabok amúgy gyártják, mint a güzü, hogy a sok pánikoló szerencsétlennek legyen megnyugvása.
Én együtt szoktam szaunázni a háziorvosunkkal és a férjével, aki a nőgyógyászom, de egyikük sem használ maszkot, mert mindketten egészségesek. (szombaton még azok voltak)
Dio meg arról zakatolt, hogy 80%-os hatásfokú 'a maszk' .. de erre soha nem volt bizonyítéka.

2020.03.03. 16:51:40

@Womb Rаider: neked van igazad, ok? Így jó lesz? Neked adom a győzelmet, minden úgy van, ahogy leírtad, ahogy te gondolod :)
Remélem most már megnyugszol és nem írsz még és még és még és még...

Womb Raider 2020.03.03. 16:56:40

@Frau Untermensch4: Szerintem menj haza, én is így teszek, készülj a holnapi vádbeszédedre!

Este ne maradj fenn sokáig

2020.03.03. 17:09:43

@Womb Raider: "Te sem vagy visszakereshető.. bár ha hiszed, ha nem, semmi ingerem ilyesmire. Tudtommal te is takarítottál.. szóval kérlek, ne fárassz már a prédikációiddal."

Mivel te érzelmi nulla vagy, így a sokszor leírt válaszom, hogy egy nickemet miért töröltem nem ment át. Egy olyan mondat miatt, amit két ember írt egymásnak. Egy ígéretnek tekintett mondat. Amit be is tartottam.
Mert úgy szoktam.

Te ellenben megint nem válaszoltál, hogy miért éltél ezzel a lehetőséggel.
Talán égett a talaj a lábad alatt, vagy te is érzelmileg döntöttél így?

Én nem kívánok veled holnap beszélgetni, mert reménytelen és felesleges ezeket a köröket két helyen, nap, mint nap lefutni. Mondjuk ma is csak egy kérést tettem feléd, s lám lett belőle már megint egy nagy kupac.

MsIreneAdler 2020.03.03. 17:29:59

@Womb Raider:
@Frau Untermensch4:

Most komolyan a magatokról véletlenül (?) elkottyantott magán jellegű infó morzsákkal csépelitek egymást oda-vissza?
Hogy jutottatok el a maszkig? És ki az a Dio?
Amúgy meg csak egy popcornt kérek :D
Peace :)

2020.03.03. 18:08:42

@Frau Untermensch4: " egy egyetemet végzett cégtulajdonos"

Már minden útszéli kurva ezt terjeszti magáról a neten?

És ja jöhet a popcorn. Mindig élmény amikor két feminista marja egymást :D :D

2020.03.03. 18:25:16

@Wolf ánusza: vanderkaay szerint én vagyok WR.
Vagyis magamat marom magammal, aztán vissza, csak hogy bizonyítsam, nem én vagyok ő. Úgyhogy Kedves, ez a marás csak egy álca, hogy hihető legyen nem vagyunk ugyanazok.
Jól csináljuk? :)
Popcorn

2020.03.03. 18:30:28

@MsIreneAdler: két éves már ez, a maszk csak egy apróság a jelentős véleménykülönbségben.
Milyen jó, hogy influenza szezon van, így legalább újdonság is került a repertoárba :)

MsIreneAdler 2020.03.03. 18:38:43

@Untermensch4: tejóég 2016 :D

@Wolf ánusza: nem adok a popcornomból :D

@Frau Untermensch4: ki tudja, ha többet beszélgetnétek, esetleg privátban, akkor rájönnétek, hogy nem is különböztök annyira. Nekem volt már ilyen jellegű tapasztalatom, kellemes csalódásom.

2020.03.03. 19:51:05

@MsIreneAdler: "tejóég 2016 :D"

Wolfika akkor hazudott a legtöbbet.

"ki tudja, ha többet beszélgetnétek, esetleg privátban, akkor rájönnétek, hogy nem is különböztök annyira"

nem különböznek. Ez is megrendezett műbalhé.

2020.03.03. 20:10:12

@Wolf ánusza: hú hallod, még ha fizetnének érte, akkor sem csinálnám ezzel a nővel ezt az örökös balhézást.
Ennyi szart leírni és emlékezni és gondolkodni, hogy mire mit írjak, hogy ne küldjem el a francba véletlenül sem, és nem beszélve elolvasni egy olyan nőnek a millió szavát, akit megvetek, csak azért, hogy műbalhézzak és eloszlassam a kételyt, hogy nem vagyunk ugyanazok?
És miért? Hogy két szájból (illetve háromból, mert ő kettő nicket tart fent) ontsam a szerinted "feminizmust"? Minek, hisz egyből is lehet? Neked nem jön le tényleg, hogy mennyire valós marakodás ez?
Ha emlékeznél rá, itt is leírtam már, hogy kérdezem én, mi a pontos definíciója a feminizmusnak, és abból mi az amit egy mai nőnek, még ha nem is az, meg kell csinálnia, ha akarja, ha nem?
Mert azért a feminizmusból is jó az, ami a férfit szolgálja, csak az szar, üldözendő és elítélendő, ami nem azt.

Úgy emlékszem itt olvastam, valamelyik magadfajtától, hogy vegyék el tőlünk a szavazati jogot. Hát tudod nem ragaszkodom hozzá, ha csak ezen múlik a két nem békéje. De az, hogy még ezt is képes említeni - miközben gyagyábbnál gyagyább pasi lézeng a világban, akiknek szavazati joga van, és az bassza a csőrét néhány hímnek, hogy a nőknek szavazati joga van?

MsIreneAdler 2020.03.03. 20:43:31

@Wolf ánusza: szerintem nem műbalhé. Ha mégis, akkor ez majdnem olyan szánalmas húzás (de csak majdnem) mint amikor valaki a századik kamu nicket találja ki, hogy egy általa gyűlölt blogra irogasson.
(badooomcsssszzzz :D)

2020.03.03. 22:35:54

@Frau Untermensch4: Dehogy veted meg. Egyik nap barátnők vagytok, másik nap nem.

2020.03.03. 22:36:48

@MsIreneAdler: Nem lenne száz kamu nick, ha nem lenne egy diktátor a bloggazda. Ennyike.

MsIreneAdler 2020.03.03. 22:59:05

@Wolf ánusza: jó, persze értem én, a körülmények áldozata vagy, te szegény :)
Mi lenne, ha kipróbálnál esetleg egy olyan nicket, amiben nem szerepel férfi nemiszerv, vagy más érzékeny testrész?

Untermensch4 2020.03.04. 08:26:54

@Wolf ánusza: "Egyik nap barátnők vagytok, másik nap nem."
"Egyik nap"-okból felsorolnál néhányat? :)

"Nem lenne száz kamu nick, ha nem lenne egy diktátor a bloggazda."
Indíthatsz saját blogot, mutasd meg hogyan kell jó bloggazdának lenni!

Womb Raider 2020.03.04. 09:22:18

@Frau Untermensch4: "hú hallod, még ha fizetnének érte, akkor sem csinálnám ezzel a nővel ezt az örökös balhézást."

Van az a pénz.. láthatóan..

"Ennyi szart leírni és emlékezni és gondolkodni, hogy mire mit írjak, hogy ne küldjem el a francba véletlenül sem, és nem beszélve elolvasni egy olyan nőnek a millió szavát, akit megvetek"

Öööö.. talán nem kellene szerepet játszanod, csak szabadon engedned folyását a benned fortyogó dühnek. Az elfojtástól görcsölsz. Légy önmagad ;) Még, ha nem is tetszik a kép, amit a tükrödben nézel reggel, amikor borotválkozol :P

2020.03.04. 09:26:22

@Wolf ánusza: @Untermensch4: valóban van egy téma, amiben hasonlóan gondolkodunk, és ennek hangot is adunk.
Az "ész"telen nőgyűlölő pasikról hasonló a véleményünk: a hiba nem biztos, hogy csak a nőben van, tartalmazza bőven a másik nem is, és ennek csak a nőkre lőcsölése primitív és szánalmas tulajdonság, valamint az, hogy általában az fúj a nőkre -mindre-, akinek nem jut :)

Két-három napja volt egymáshoz egy-egy személyeskedés nélküli mondatunk itt, illetve örömmel tölt el, és törekednék arra, hogy ne minden nap arról szóljon minden hely, ahol jelen vagyunk, amiről a tegnapi. Ha ez barizós viselkedés, akkor tekintse @Wolf ánusza annak, neki így könnyebb felfogni és értelmezni.
Én nem szoktam így beszélgetni a barátnőimmel, így én nem tekintem annak.

2020.03.04. 09:29:48

@Wolf ánusza: nos, ennyit a barátságról. :D@Womb Raider:
Új napra virradtunk, s a barátság töretlen, megdönthetetlen, látható és érezhető, sőt mindent túlél :D

Womb Raider 2020.03.04. 10:00:51

@MsIreneAdler: "Most komolyan a magatokról véletlenül (?) elkottyantott magán jellegű infó morzsákkal csépelitek egymást oda-vissza?
Hogy jutottatok el a maszkig? És ki az a Dio?
Amúgy meg csak egy popcornt kérek :D
Peace :)"

Ez szenvedély.. Frau még küzd.. de lehet, annál édesebb lesz a jutalom :)))

A maszk .. lényegtelen. Mi nagyjából bármin tudunk vitázni. A késztetés ugyan nem azonos.. de ez számomra inkább könnyebbséget jelent.
Diorella Queen. Egy fura nőci.. vannak Fraus vonásai, de vannak sajátos , néha egészen érdekes, szórakoztató , elgondolkodtató megnyilvánulásai is.

És sajnos a háttérben azért mindig felfedezhető a politikai identitások közt feszülő ellentét..

Untermensch4 2020.03.04. 10:04:17

@Womb Raider: "Öööö.. talán nem kellene szerepet játszanod, csak szabadon engedned folyását a benned fortyogó dühnek. Az elfojtástól görcsölsz. Légy önmagad ;)"

"Majd, ha te igazoltan képzett pszichológus leszel, még az is lehet, hogy meghallgatom a véleményed."

Womb Raider 2020.03.04. 10:17:21

@Frau Untermensch4: Bár neked lenne igazad :) De messze még az éjfél.

Womb Raider 2020.03.04. 10:20:47

@Untermensch4: Ne szólj már bele a felnőttek dolgába.. oké, hogy ott lihegsz Frau bokája körül és meg-megugatod a rossz bácsikat és néniket, de most megint bebizonyítottad, hogy nem igazán vagy képes a rejtett utalásokat felfedezni. Te csak a mondatok elsődleges jelentését tudod dekódolni.
Na.. hogy értsd: Frau, a gazdid, időnként átmegy ezóba és olyankor szokott mindenféle relaxációs és konfliktuskezelési tanácsokkal támadni. Én meg tartom a tükröt ;)

Wolf ánusza (törölt) 2020.03.04. 16:51:29

@MsIreneAdler: a BLOGGAZDA ÁLDOZATA.

"Mi lenne, ha kipróbálnál esetleg egy olyan nicket, amiben nem szerepel férfi nemiszerv"

Melyikben volt? És miért kéne olyan? Félsz tőle? :D

Wolf ánusza (törölt) 2020.03.04. 16:52:43

@Untermensch4: "Egyik nap"-okból felsorolnál néhányat? :)"

Nem fogok évekre visszamenően kutakodni.

Te is csinálhatsz egy saját blogot, ahol egész nap nyalahatod a szerelmed picsáját.

Wolf ánusza (törölt) 2020.03.04. 16:54:52

@Frau Untermensch4: Csakhogy szerintetk minden férfi nőgyűlölő. Mindet egyik sem szidta.

"hogy általában az fúj a nőkre -mindre-, akinek nem jut :) "

ez inkább a nőkre igaz.

MsIreneAdler 2020.03.04. 17:31:51

@Womb Raider: jó, hát azt vágom, hogy nektek múltatok van és már akár amolyan hagyományból is nyúzzátok egymást :)

@Wolf ánusza: oh, el is morzsoltam egy könnycseppet sanyarú sorsod miatt :) Tyű, most megfogtál...de tuti mindig valami obszcén neved volt..., nem?
Félni? Azóta nem félek, mióta megnyugtattál, hogy azért kicsi és puha, hogy ne fájjon ;)

Untermensch4 2020.03.04. 19:10:44

@Wolf ánusza: "Te is csinálhatsz egy saját blogot..."
Nem én szabadságharcolok egy "diktátor bloggazda" ellenében :)

Womb Raider 2020.03.05. 11:06:59

@MsIreneAdler: "jó, hát azt vágom, hogy nektek múltatok van és már akár amolyan hagyományból is nyúzzátok egymást :)
"

Engem jobban izgat..sőt! felcsigáz a jövő! Megpróbálok kezdeményezőbb lenni..

dontkillthemessenger 2020.03.14. 22:53:44

"ez majdnem olyan szánalmas húzás (de csak majdnem) mint amikor valaki a századik kamu nicket találja ki, hogy egy általa gyűlölt blogra irogasson."

És neked ciki lenne itt is a tyúkólas nickedet használni?

MsIreneAdler 2020.03.15. 13:30:40

@dontkillthemessenger: ha szeretnél tőlem kérdezni valamit, kérlek tedd már meg, hogy megjelölsz itt, mert ezt a kommentet csak totál véletlenül vettem észre. Ne aggódj, akármekkora baromság is, szívesen válaszolok ;)
Azt a tyúkólat nem ismerem, nem emlékszem, hogy valaha írtam volna oda, szeretem ezt a nicket, nincs okom másikkal kommentelni. Nem vagyok haragban senkivel, nem akarok mocskolni senkit, vállalom, amit írok. A kulturált vitához tudod elég egy nick is...

Womb Rаider 2020.03.16. 08:33:06

@MsIreneAdler: "ha szeretnél tőlem kérdezni valamit, kérlek tedd már meg, hogy megjelölsz itt, "
Szándékosan nem jelöl meg, mert akkor nyoma marad a kommentjének.. és esélyt ad arra, hogy válaszolj neki. Nagyon ritka, hogy ne így ügyeskedjen. Imád konspirálni..

MsIreneAdler 2020.03.16. 11:48:12

@Womb Rаider: az igen. Erre nem is gondoltam :).
süti beállítások módosítása