Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Egy korszak vége - a búcsú

2020. április 03. - Ethan Wolf

Sziasztok,

Többen már tudják, hogy mi történt pár hónapja, és hogy a blog napjai meg vannak (voltak) számlálva. Aki nincs képben és esetleg nem a kezdetektől olvassa a blogot (pedig talán az első vagy második posztban írtam anno pár éve), azoknak röviden: A randikat jegyzeteltem akkor, amikor megtörténtek egy amolyan naplófélében. A blog innen táplálkozott annyi módosítással, hogy a neveket/helyszíneket variáltam kicsit és azokat a dolgokat, amik alapján felismerhető lenne a randialany.

Sajnos nem olyan régen ez a napló megsemmisült hála a laptopomnak (megírtam valamelyik poszt alatt egy kommentben, hogy mi történt és mi lett a biztonsági másolattal), úgyhogy a blog veszélybe került. Azért sajnálom nagyon, mert ha megnézitek, egy fejlődési görbe azért kirajzolódott (nagyjából kronológiai sorrendben tettem ki a posztokat, néha persze variáltam és kikerült egy-egy frissebb is), és bár az itt megjelent randik többsége úgymond sikertelen volt, azért egyre több volt a sikeres is. Most érkeztünk volna el időrendben ahhoz az időszakhoz, amikor a tapasztalat és a rutin olyan szintet öltött, hogy ez az arány megfordult és már több volt a sikeres randi, mint a sikertelen. Aki eddig hitetlenkedett egy-egy poszt eseményein, az lehet, hogy azoktól kiszaladna a világból.

Emlékezetből megpróbálhatnám összeszedni a posztokat, de olyan szinten keverednek már az emlékek és a randik jelentős részében fogyott a bor és a whiskey, hogy nem lenne hű a bloghoz, ha fantáziával tölteném ki a hiányos emlékeket. Mint azt írtam anno az első posztokban, ez a blog amolyan megosztott naplóféle, amit mások is olvashatnak, de főként magamnak, ezért nincs értelme olyasmiről írni, ami nem igaz. Most kezdenek el hozzászólást firkálni a trollok. :)

A blog nem feltétlen kellene, hogy véget érjen, hisz lehetne real time, azaz mostantól, ha randizom, akkor rögtön írhatnám ide a posztot. Azonban már nem randizom. Erről később.

Kaptam megkereséseket, hogy lehetnének olvasói posztok kitéve. Ez nem rossz ötlet, meglátom, hogy milyen írásokat kapok, de persze ebben az esetben nem tudom ellenőrizni a randi hitelességét. Meglátjuk, hogy ebből lesz-e valami.

Megosztok pár érdekességet a bloggal kapcsolatban, javarészt statisztikák. Érdekes, hogy nem egyezik az olvasottság a hozzászólások számával (nem minden esetben). Nem feltétlen az a legolvasottabb poszt, ahol a legtöbb a hozzászólás és vica versa. Több lapletöltést és látogatót vonzottak azok a posztok, ahol bele lehetett könnyen kötni a randipartnerbe, illetve a "csajok a netről" sorozat volt még népszerű. Gondolom a gúnyolódós elemzések miatt. Azonban pont azok a randik kerültek a lapletöltések aljára, ahol minden gördülékenyen ment és sikeres is volt. Ja, és persze azok a randik is népszerűek voltak, ahol én bénáztam és lehetett rajtam röhögni. :)

Népszerűségben az "aszinkron" című poszt lett az első (mondjuk ott voltak hozzászólások is rendesen), ami  elég meglepő, de ti tudjátok. Ami az ilyen böngésző meg operációs rendszer elemző statisztikát illeti, úgy tűnik, hogy többségében androidos telefonról, chrome alól néztétek a blogot. Ezek szerint mégsem a munkahelyről ment a kommentelgetés, mint ahogy régebben hittem. :D

Akkor most vissza ahhoz a témához, hogy miért is nem randizok mostanság. Mert összejöttem valakivel másfél éve kb. Tinderes találat volt. Az keltette fel a figyelmem, hogy olyasmit írt, hogy vele nem kell játszmázni. Ezt már láttam másoknál is, de ez mindig izgalmas. Szokásos módon indult a beszélgetés a borokról és elég gyorsan randira hívtam. 28 éves, vékony nő, elegáns öltözködési stílussal. 

Nem írok le minden részletet, nem rátok tartozik (most kivételesen), de a lényeg, hogy első randin kiderült, hogy valóban nem kell vele játszmáznom, semmi trükk vagy ilyesmi. Ez azóta is megvan, ha van valami, elég kimondani és könnyen megbeszéljük. Tetszett ez a gördülékenység, és hogy ennyire természetesen zajlik. Szó mi szó, egy év után össze is költöztünk és még a mostani járványhelyzet miatt kialakult "karantén" sem okozott törést a kapcsolatban. Pedig Ő is home office-ban, én is, egész nap együtt vagyunk, mégis minden olyan természetes, és annyira helyrekerültek a fogaskerekek, hogy nem is gondolok randizásra. Meglátjuk, meddig marad így. Mielőtt valaki megírná, nem, ez nem a rózsaszín köd, ami elvakít. Annál már rutinosabb vagyok.

Rólam ennyit. Azt tudom, hogy a mostani helyzet nehéz azoknak, akik randiznak/randiznának, ez a koronavírus most betett a szingliknek. Kitartást mindenkinek, és köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat, megkereséseket. 

Meglátjuk, mit hoz a jövő a blog számára és főként mindannyiunk számára.

E.W. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr7615586380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2020.04.03. 10:25:09

Örülök :)
A kérdésem csak annyi, hogy törlöd is a blogot, vagy marad így?

Lorrh 2020.04.03. 10:40:26

Nagyon jó hír, hogy vannak még ilyen értelmes párkapcsolatok. Minden jót neked Wolf!

Szubrina 2020.04.03. 11:40:10

Végre valaki, aki gondol ránk szinglikre is:) Sztem ez szép befejezése a blognak.

Wolf neked is sok boldogságot és kitartást!

Miért törölné, nem fogja törölni.

Nekem az a fura a blogom statisztikájában, h a felhasználók 49%-a linuxot használ és csak 41% windowst...viszont már többen nézik telefonról, mint lapotpról vagy asztali gépről, ami azért fura, mert a mobilos appon egyenmegjelenés van, nálam még is a háttér miatt rinyáltak:O

Ethan Wolf 2020.04.03. 18:04:43

@Frau Untermensch4: Nem törlöm, marad itt. Később még jól jöhet, ha mégis lesznek vendég írások.

MsIreneAdler 2020.04.03. 18:04:47

Örülök, hogy találtál valakit. Különösen tetszik, hogy a vele való sztorit nem teszed közkinccsé. Nyilván sokakat érdekel, hogy ki ő, milyen ő és hogyan érte el, hogy lehorgonyozz mellette, de teljesen jól van ez így, hogy ezt megtartod magadnak, kettőtöknek. Csak így tovább, hajrá, én drukkolok.
A blogot beérkezett levelek alapján megpróbálhatnád üzemeltetni. Vesztenivalód nincs.

Womb Rаider 2020.04.04. 11:34:35

Megértél arra, hogy kapcsolatban élj. Ennyi.. Megdolgoztál érte :)

Wildschwein 2020.04.04. 22:18:32

Wolf, minden jót neked. Jó kis blog volt ez, szerettem. Legyél észnél továbbra is, és csak a saját szabályaid szerint játssz - ha érted, mire gondolok.

SubMatt 2020.04.05. 01:32:24

@Ethan Wolf: @Wildschwein: @Krisz101 @whoamiohmy @VT 135
Eredetilag az előző cikkhez írtam, de ott túl nagy volt a "zaj", lehet elkavarodott a kommentáradatban. És megfogalmazva, ehhez a bejegyzéshez illik jobban a kommant. Íme az eredeti (kb egy héttel ez előttről):

"Új vagyok a blogon, igazából azért regisztáltam, hogy ezt a kommentet megírhassam.

Február elején a Férfihangon olvastam a kényszerű cölibátus megtörésének történetét (www.ferfihang.hu/2016/08/07/egy-kenyszeru-colibatusban-elo-ujjaszuletese/), illetve alatta a kommentedet, akkor jöttem át erre a blogra. Három nap alatt olvastam végig az egészet, egyszerűen hihetetlen élmény volt, élvezetes nyelvezet, poénok, amiken könnyesre röhögtem magam (Aszinkron, Texas girl, stb), rengeteg tapasztalat, gyakorlati tanácsok, magyarázat, ajánlók.

Úgy gondolom, hogy kivételes értéket képvisel a blog, hiánypótló a magyar internet felületén. Nagyon sajnálom a blogot, ugyanis kb 2019 elejétől érezhetően megugrott a trollok száma, és aktivitása, különösen az elmúlt 6-7 hónapban. Biztos neked is egyre kiábrándítóbb a moderátori szerepkör. Az "aranykor" kb 2016 második fele, 2017 volt, akkor rengeteg önfejlesztő cikk, és különösen komment érkezett a blogra. A trollok óta meg tényleg csak a randiaid jelentek meg, megfelelő minőségű sárdobálás kommenttel borítva.

Most, az elmúlt 4-5 napot azzal töltöttem, hogy minden tanító célzatú cikket, kommentet, linket, videót, amik az évek alatt a blogon és a kommentszekcióban felhalmozódtak, kigyűjtöttem az önfejlesztés jegyzetembe. Külön köszönet Krisz101-nek, Wildschwein-nak, whoamiohmy-nak, VT 135-nek a megannyi kulturált vitáért a blogon, és a megszámlálhatatlan önfejlesztő anyagért, tapasztalatért, gyakorlati tanácsért amit általatok kaptam!

Konkrétan, kétszer végigolvasva a blogot, az ember fiának gyakorlatilag elmegy a kedve a nőkkel való bárminemű kapcsolattól. Legalábbis nekem így történt. :D (Azért láttam példát értelmes női hozzáállásra is, SerialSlut, Delin és anno néha clarie85 személyében. Nincs minden veszve. :D)

Életem során csak egy férfipélda áll előttem, Apám, aki keményen dolgozó, munkásosztályban maradt, értelmiségi gondolkodású - sajnos béta. Én magam további férfipéldák hiányában incelként kezdtem párkapcsolati pályafutásom (és ha nem találok rá a Férfihangra egy depressziónak köszönhetően, kb azt az utat járom be, mint ami fent van írva a cikkben), jelenleg kb alsó épphogy-bétára tenném magam, köszönhetően az elmúlt 1-2 év fejlesztésének.

Bár sok tapasztalattal még nem rendelkezem, de amennyit zavarbaejtőn ifjú korom ellenére össze sikerült hoznom - plusz a legjobb haverok élményei is - maximálisan alátámasztják a RedPill ismereteket. Munkahelyi viszonyok, alfa-béta game, hipergámia, alfa f×cks, beta bucks (vagy sucks, egyre inkább) - TÉNYLEG minden így van, ahogy leírtátok többen.

Nagyon bánom, hogy nem gimis éveim alatt, az indulásakor találtam rá az oldalra (2016-ban érettségiztem, 22 vagyok jelenleg :D ), pár kezdeti csalódást megúszhattam volna és talán jobban alakulnak a dolgaim nőfronton.

Párkapcsolatom volt már, de még szűz vagyok, sajnos. Mindegy, hosszú, szűzkurv@'-t fogtam ki elsőre is, megesik a mai világban. El is ment a kedvem a nőktől egy időre:/ )

A továbbiakban nem fogom aktívan követni a blogot, talán 1-2 havonta, mert sajnos tényleg meg vannak számlálva a napjai. Ha nem üt be az anyagaid eltűnése, akkor talán a trollok miatt hagytad volna abba. Tényleg sajnálom. Ha esetleg direkt húzás volt részedről, hogy "elszálltak a jegyzeteid", és ezáltal egyfajta tényleges befejezést adtál az egésznek, akkor mesteri fogás volt. Igazából még így kerek is az egész.

Egyébként is, elkezdem önfejleszteni magam, főként az általatok közreadott anyaggal (videók, könyvek, edzés, befektetési tippek, stb), egyetem mellett pedig nem lesz időm követni a blogot.

Csak meg akartam köszönni Nektek, és főleg Wolfnak, mert bármi is vezérelt, hogy 4,5 éve elindítsd a blogot, hatalmasat segítettél vele. Remélem nem csak nekem."

Mégegyszer köszönet a blogért Wolfnak és a többieknek, rengeteget adtatok!

UI.: Wolf, gratulálok! :D

Ethan Wolf 2020.04.05. 07:57:33

@SubMatt: Örülök, hogy hasznodra volt a blog, valamint a hozzászólások.
Köszi a dicsérő szavakat. A trollok nem okoznak gondot, időnként törlöm és kész, a blogot pedig szívesen készítettem és folytatnám örömmel, de így nincs értelme.

Ez az általad összegyűjtött önfejlesztő jegyzet lehet, hogy másnak is hasznos lenne. Bár az meg járja végig ugyanazt az utat, mint te (és mások is) és szedje össze magának. Ez is lehet egy első lépés a változás útján. :D

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2020.04.05. 08:30:33

@SubMatt:

Mit nyafizol 22 évesen, hogy nem volt egy normális párkapcsolatod ?
Majd ha 40 leszel és akkor sincs na akkor lesz gáz.
Nem az a normális hogy 14 évesen varrod már le a csajokat, idővel fognak jönni a punettik.
Munkahelyen a legkönnyebb becsajozni.

2020.04.05. 10:33:38

@SubMatt: a személyek kiválogatásáról, amit írtál, hogy kinek köszönöd, jutott eszembe, hogy nekem minden hozzászólás, ami nem személyeskedés volt, hanem egymáshoz, egymásra reagálás, bővítette a tudásomat, és adott új információkat, megmutatva, hogy hányféle ember és hozzáállás van, mennyi oldala van valaminek.

Például én nem kedveltem a svájci orvost, a pökhendi stílusát sem, de tőle tudtam meg, hogy zacskós gyerekeké a jövő és hogy a nők már szülésre sem kellenek.
Kriszről nem is beszélve. Raon lebaszásaira is szükségem volt.

Ezért én mindenkinek megköszönném a hozzászólását és nem tennék különbséget közöttük, ki így, ki úgy tágította a látásomat, tudásomat, sőt az én érzéseimet is általuk ismerhettem meg ezekhez.

Wildschwein 2020.04.05. 14:56:06

@SubMatt: Szia!
"Nagyon bánom, hogy nem gimis éveim alatt, az indulásakor találtam rá az oldalra (2016-ban érettségiztem, 22 vagyok jelenleg :D ), pár kezdeti csalódást megúszhattam volna és talán jobban alakulnak a dolgaim nőfronton."
Igen, az ember mindig bánkódik, hogy "mennyivel jobb lehetett volna, ha...", de hidd el, 22 évesen még nem maradtál le semmiről. Én 40 felett ismertem meg a Red Pill-t, gondolhatod mennyi mindent elszalasztottam, illetve mennyi felesleges kört futottam addig. Soha nem késő, tényleg. Még akkor sem, ha már nem dübörög benned úgy a tesztoszteron, mint régen (például, akármilyen hihetetlen, de el fog jönni az idő, amikor már nem lesz automatikusan reggeli merevedésed :)). Merthogy a Red Pill nem elsősorban a nőkről vagy a csajozásról szól, hanem rólad, arról hogy fejlődj, hogy jobb legyél.

"Egyébként is, elkezdem önfejleszteni magam, főként az általatok közreadott anyaggal (videók, könyvek, edzés, befektetési tippek, stb), egyetem mellett pedig nem lesz időm követni a blogot."
Nagyon helyes, erről beszélek :) egyébként pont most néztem az egyik RP aktivista új videóját, amelyben arról beszél, hogy ez a mostani koronavírus-helyzet egy soha vissza nem térő lehetőség az önfejlesztésre. A legtöbb embernek most egy darabig sokkal több ideje van, mint általában. Kérdés, hogy mire használja. Bulvárhírek fogyasztására? Ostoba sorozatok nézésére? Idióta haverokkal folytatott csetelésre? Videójátékokra? Vagy pedig arra is szakít időt, hogy végre foglalkozzon azzal a területtel, amiben már régóta jobban el szeretett volna mélyedni? Hogy végre megtanulja rendesen azt az idegen nyelvet? Hogy végre elég időt szánjon a testedzésre?

Még egy dolog: így utólag visszagondolva, talán a legfontosabb, amit 22 éves férfiként nem tudtam, de jó lett volna tudnom, az az SMV-diagram. Az idő neked dolgozik, használd ki jól.

MsIreneAdler 2020.04.05. 15:22:17

@Frau Untermensch4: zacskós gyerek :D? Azt meg hogy? És ki neveli fel? Komolyan volt itt ilyenről szó? Döbbenet...

Lorrh 2020.04.05. 15:34:59

@MsIreneAdler: felnevelni? azt minek? A lényeg, hogy a pasi a saját génjeit tovább tudja örökíteni mint az állatvilágban. Akik ilyeneket irkálnak azok pont ezen az állati szintjen mozognak. De nem is baj, jobb ez így mindenkinek.

VT 135 2020.04.05. 16:00:38

@szociál: Sikerült az égvilágon semmit nem mondanod, de azt legalább nagyképűen! Welcome to the Troll Club!

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2020.04.05. 16:05:28

@gyurivgyokahegyről:
:)))))
Hazinyulra nem lovunk, mi ? :))
Talan az usa-ba a metoo botrany ota, itthon az osszes doki kurja a novereket .
Barmilyen melohelyen belehet csajozni, meg a mav-nal is :)

2020.04.05. 16:51:52

@MsIreneAdler: "Népszerűségben az "aszinkron" című poszt lett az első", ebben volt:

"gizmodo.com/artificial-wombs-are-getting-better-and-better-1833639606
Az EGYETLEN ok amiért embereknél MÉG nincs, az etikai aggályok része... de mivel a Távol-Keleten ezeket leszarják, ezért pár éven belül lesznek klinikák, ahova bemész, befizeted a pénzt, kiválasztod a petesejtet es 9 hónap múlva elhozod a gyereket.
Csak pár példa, hogy Kinában milyen vállalkozások vannak:
1. Házikedvencek klónozása szőrszálból
2. Saját genprofilhoz igazított petesejt megtalálása több milliós bankból
3. Üzemszerű beranya programok (ismerek olyan japán pasit például akinek NYOLC gyereke van 8 különböző béranyától)
4. Genetikailag módosított újszülöttek (2019 januárjában jött világra az első kettő)
Ez nem sci-fi, ez anyukám a véres valóság

MINDEN a témában készült kutatás azt igazolja, hogy az egyedülálló anyák által felnevelt gyerekek borzasztó hátrányban vannak a teljes családban vagy akár az egyedülálló apák által felnevelt gyerekekhez képest (ez utóbbi kettő között nem igazán van különbség). Vagyis a gyerek felneveléséhez apa kell, anya már nem igazán. Mivel a modern korban az emberek eleve vagy nem házasodnak vagy kb 60-80% eséllyel elválnak ezért vagy az lesz, hog a férfiak teljesen mesterségesen vagy béranyától, egyedül vállalnak gyereket, vagy marad a hagyományos út: házasság, gyerek, válás, mely esetben ezek a gyerekel brutális hátránnyal indulnak majd a férfiak által egyedül nevelt gyerekekkel szemben.
Kb ez lesz a jövő. A hagyományos családi és párkapcsolati modellnek annyi. Ez a blog is pontosan erről szól. Ebből már nincs visszaút.

Egyszerűen túl nagy kockázatot jelentenek a nők az élet minden terén és drámai gyorsasággal jelennek meg a jobb opciók. Menthetetlenül elavultatok. Ez van.

gyereke annak lesz, akinek lesz rá pénze. A gyerekvállalás elsősorban pénzkérdés lesz, biológiailag szerintem 2040-re minden tekintetben jobb opció lesz a petesejt/himivarsejt bank, CRISPR (genetikai módosítás) és mesterséges méh. Egyszerűen kiküszöbölhető minden kockázat és optimalizálható minden tényező.

Lesz az egyedülálló nőknek is pénze erre? Hogyne, hiszen ma már a nőknél van az összes pénz 85%-a (más kérdés hogy a gazdasági értékeknek csak 40%-at termelik meg). De hagyományos család nem lesz. És az egyedülálló apák által felnevelt gyerekek brutális előnyben lesznek at egyedülálló anyák által feneveltekhez képest.

Persze az anyaságot sokan meg akarják majd élni, tehát a hagyományos biológiai út nem fog eltűnni. Lesznek hibrid modellek is (genetikai optimum kikotyvasztasa in vitro aztán beültetés például). De a nők monopóliuma a reprodukció szempontjából el fog tűnni (a szex szempontjából már most eltűnt)."

Lorrh 2020.04.05. 18:15:17

@Frau Untermensch4: ismerős házaspárnál a pasi éjjelnappal geccsölt a lóvéért, és az asszonyra bizta a három gyereket. Most a nagyfiú húsz éves és semmire nem hajlandó az életben, se tanulni se dolgozni, ül a mamahotelben, anyuci felviszi a kakaóját és a srác tolja a minecraftot. Mert apuka mindig le lett hurrogva, hagyja a gyerekeket, anyuci tudja mi a jó nekik. Klassz életképtelen lett az új generáció jó nagy része.
Persze apukát nem mentem fel a felelősség alól, neki is könnybb volt a gyereknevelést anyucira tolni.
De a végeredmény siralmas.

MsIreneAdler 2020.04.05. 20:06:06

@Lorrh: de ha így is van, hogy esetleg igény lenne ilyen szolgáltatásra, akkor is MOST hol vannak ezek a mindenáron gyermeket akaró férfiak tömegei? Miért nem hallottam eddig róluk? Miért nem kígyózik hosszú tömött sor MOST belőlük az árvaházak előtt (addig is, amíg ugye az instant gyerekek létre nem tudnak jönni)?

Lorrh 2020.04.05. 21:29:31

@MsIreneAdler: nem. az árvaház nem férfinak való. A férfi a saját génjét akarja az utódba továbbadni. Az örökbefogadás kizárólag női igény, mindegy-csak-babusgassak-valakit.
Ez kizárólag nőknek megoldás.
Férfi sose akarna ilyet. Idegen gyereket nevelni önszántából. Hogy is gondolsz ilyet el!?

MsIreneAdler 2020.04.05. 22:04:55

@Frau Untermensch4: @Frau Untermensch4: ez szép. Rémlik amúgy valami.
A témával így első ránézésre két problémám van.
Első, engem még mindig a "hogyan tovább" része érdekel a dolgoknak. Oké, kifizette, hazavitte, és utána.? Mutogatja szegény gyereket, hogy "ha ha jól kibasztam a nőkkel"? Sokszor még egy nőt is meglepetésként éri, hogy mennyi fizikai és érzelmi munka van egy kisgyerekkel, pedig elvileg a természet őket erre találta ki, sőt ebben segítik is a hormonjai. De egy férfi vajon tudja-e? Vajon mi történik szegény gyerekkel, ha elszáll a nőkön vett revans által okozott örömmámor és csak a szaros pelusok maradnak?
A másik, ha valaki nem képes egy felnőtt emberrel olyan kapcsolatot kialakítani, ahol utód nemzésre kerül sor, miből gondolja, hogy készen áll egy gyermekhez alkalmazkodni? Tőle nem lehet elválni, vele nem lehet szakítani. Bár hülye vagyok, hisz kifizette, majd simán visszaviszi, amíg garanciális... :(

MsIreneAdler 2020.04.05. 22:07:08

@Lorrh: aha értem. Hova is gondoltam, hogy a nagy gyermek utáni vágy majd elveszi az alfaszupermacho pasik eszét... :D?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2020.04.06. 04:51:48

@gyurivgyokahegyről:

:))))

Te aztán keresed a kifogásokat :)
Ahogy elnézem kettőnk közül inkább te fogsz hokizni :))

2020.04.06. 08:15:30

@MsIreneAdler: ezt ideztem, nem en irtam :)
Bovebben nem fejtenem ki ujra, ott van a posztban a beszelgetes.

Womb Rаider 2020.04.06. 08:34:54

@Frau Untermensch4: Az egész még nagyon-nagyon jövőidő, és ebben a formájában semmi egyéb funkciója nincs, csak az, hogy a nagyon korai koraszülöttek túlélési esélyeit javítsa. Szóval szó nincs arról, hogy elvetjük a magot és learatjuk a gyereket.
Mindenképpen kell egy anya, aki a testében hordja 5-6 hónapig a magzatot. Nem állítom, hogy a fejlődés megáll és nem jön el az (egyszer) amit te írsz, de maga a lehetőség még nem következteti azt, hogy ez általános gyakorlattá is válik.

MsIreneAdler 2020.04.06. 08:56:04

@Frau Untermensch4: azért sejtettem, hogy nem gurult el a gyógyszered, láttam, hogy idéztél :D
Csak gondoltam, ha már feljött a téma, leírom, hogy mit gondolok.

MsIreneAdler 2020.04.06. 09:06:22

@Womb Rаider: ezt nem Frau állítja, egy korábbi poszt alól idézte. Ott írja valami okos, hogy a műméh majd megtöri a szaporodási monopóliumát a nőnek... Abban teljesen igazad van, hogy akárki, akármit is mondd, holnaptól még nem nyit ki a bébigyár :) Meg, ha a feltételek adottak lesznek, akkor sem olyan formában fognak működni, ahogy azt a kedves eredeti szerző képzeli.

VT 135 2020.04.06. 12:22:32

@Frau Untermensch4: Na ja, minden tiszteletem WhoamI-nak, mindazért, amit elért az életben, de nagyon látszott rajta, h ő sem tudta még feldolgozni a válásakor bekövetkezett megreccsenést, bizalomvesztést. Amiket felvázolt megoldásnak, az a sötét disztopikus jövő lenne - pontosan az, amit a háttérhatalom épít nekünk, ahol nincsenek valódi férfiak, nők, családok, csak a magányos, uniszex, kultúra-, és nemiség nélküli massza. Ugyanis ezt lehet legjobban irányítani. Szeretet, bizalom pedig a kanyarban sincs, csupa "ember-robot" vegetál. 1984 és Szép új világ Deluxe.

Lorrh 2020.04.06. 12:36:46

@VT 135: annyira gagyik ezek az összeesküvés elméletek. Melyik gazdag ember szereten egy olyan világban élni amit ti az ő ármánykodásuk eredményeként vizionáltok?
Ezt a mostani ostoba tömeget így is tökéletesen tudják irányítani.
Ők párszázan, mindenhol beleütköznének a többi hétmilliárd, általuk zombivá tett emberbe. Jó lenne ez nekik?
Másik bolygót nem tudnak csinálni még ha egy egy szigetet, vagy pár száz hektáras birtokot be is tudnak maguknak keríteni.
Az időjárás odaviszi a savasesőt, mindent.

Womb Rаider 2020.04.06. 12:50:28

@Lorrh: Azért az igaz, hogy az egyedülálló ember ideálisabb fogyasztó, mint a stabil családban élő. A legjobb az lenne, ha valahogy megoldható lenne (átmenetileg) a vgytiszta, árva fogyasztók szaporítása.

"Ők párszázan, mindenhol beleütköznének a többi hétmilliárd, általuk zombivá tett emberbe. Jó lenne ez nekik?"

Már miért is?

"Az időjárás odaviszi a savasesőt, mindent. "
Minden eső savas... csak szólok.. ;)

Lorrh 2020.04.07. 10:17:38

@Frau Untermensch4: neki elég ennyi a világból. De jól is van ez így.
Mindig olyan öröm a kis fényes pofazacskóját látni, ahogy bezabált a sok mocsokból és itt végre kiengedheti. Átjön a megkönnyebbült öröme >|-)))

Womb Rаider 2020.04.07. 13:08:17

@farokcsóváljawolfit: "szóval faszikám a következő pár semmit érő éved arra fog elmenni hogy visszajársz habzó pofával cenzúrázni ezt a feleslegesen született blogot?"

És akkor majd hátradőlhetsz a székeden és elmondhatod magadról, hogy nem éltél hiába!

Lorrh 2020.04.07. 13:45:36

@Womb Rаider: micsoda emberi sorsok, drámák, küzdelmek, áldozatok és győzelmek. Ezt a srácot Hemingway-nek kellene megénekelnie. Annyira mély és tanulságos... oh wait...

VT 135 2020.04.08. 09:09:20

Üdvözlöm a Tisztelt Egybegyülteket!
Úgy döntöttem, megírom Szub - VT 135 epikus, kódexekbe illő, hősies történetét, ismerjétek meg az én oldalmat is.Bár nem terveztem, mert úgy gondolom, ez a dolog kettőnkre tartozik, az internetnek meg semmi köze hozzá. Dehát számíthattam volna rá, h akinek ennyire kétségbeesett figyelem/energia-éhsége van, az mindent, de tényleg mindent megragad, csak h akárhogyan, minden témát bevetve, de figyelemhez jusson. Ám legyen, nem szégyellek semmit. A levelezés tartalmi részét viszont továbbra sem fogom megosztani.

Kezdjük talán ott, h Szub volt az, aki nekem írt privátot. Én válaszoltam neki - bizalmat, időt, figyelmet adtam neki - annak ellenére, h a fórumban első megnyilvánulása felém az volt, h ledíszfaszozott. Rögtön kérdezhetitek: "de miiiért?". Nos, úgy voltam vele, nézzük meg, mi lesz belőle. Nem volt semmi elvárásom - viszont ettől még óvatos voltam. Pláne, miután láttam, hogyan viselkedik azokkal is, akik teljesen normálisan, kedvesen, szeretettel viselkednek vele, hogyan marja el őket is, ahogyan mindenkit, magától. Azt láttam, h ez a nő úgy viselkedik, mint egy vadállat: mindenkit megmar, aki közeledik hozzá. Azt éreztem, h olyan, mintha egy aknamezőn lépkednék - elég egy rossz mozdulat és leszakítja a lábamat. Én meg nem akartam, h leszakítsa a lábamat.

Ettől függetlenül pozitívan indult a levelezés, számos személyes dolgot osztottunk meg egymással, bizalmat adva egymásnak. Láttam, h valahol, nagyon a mélyben ott van benne az emberi, az ember. Csak - ahogyan ez rövidesen kiderült - sajnos annyira mélyen, annyira vastag, kipárnázott páncél mögött,  oda semmi sem szűrődik be a világ történéseiből. Nincsen otthon, nincsen magánál. Ha kapcsolatba akarsz lépni vele, akkor csak az A & A (agresszív & alpári) üzenetrögzítővel tudsz társalogni. Na de vissza a történésekre! Közben úgy alakult, h lebetegedtem. Nem hiszem, h megkoronáztak volna, sima, hétköznapi vírus, de jópár napig szarul voltam, lázas, levert, energiátlan. Ennek ellenére még írtam neki egy-két levelet, de jeleztem neki, h beteg vagyok, most egy ideig nem vagyok abban az állapotban, h tartalmas, érdemleges szinten tudjak levelet írni.

Ezt pár napig elfogadta, majd jött a lecseszés-számonkérés, h mi az, h én kommentelni merészelek, miközben neki nem írok, biztos nincs is semmi bajom, csak neki nem akarok írni?! Jeleztem, h egy-két könnyed komment egész más erőt, energiaszintet igényel, mint ha valakinek érdemi, tartalmas levelet írok. Nem mintha erre szükség lett volna, hiszen nem kötöttem vele olyan szerződést, miszerint nekem kötelező, naponta legalább egy levelet írni, különben jön a kötbér. :) Más kérdés, h már rögtön az elején éreztem, h ő kinevezett a legújabb szerelmének és ez alapján elvárta, h úgy ugráljak, ahogyan ő fütyül (h ez miképpen passzol az állítólagos "mindenki fogadja el a másikat olyannak, amilyen, akkor működik egy kapcsolat" elméletébe, azt nem tudom). Részemről, mint írtam, teljesen nyitott volt a dolog, h mi lesz ebből. Tekintve, h nem sokat ismertem belőle, gondoltam, megismerjük egymást. H férfi-nő relációban lett-e volna valami, ez is totálisan elméleti kérdés, hiszen nem jutottunk odáig. Volt persze egy-két kétértelmű mondat, játék a szavakkal, de semmi több. Egészen egyszerűen nem tartottunk ott. Azt is el tudtam képzelni, h gyógyítóként tudok rá pozitívan hatni, h talán elindul a változás-gyógyulás irányába. A lányeg az, h akármilyen ismerkedésről is beszélünk, mindenképpen az elején voltunk.

Ehhez képest jött ő másodszor is a lecseszés-számonkérés hadjáratával. Ekkor már úgy voltam, h ezt tényleg nem kell erőltetni, ha valaki az ismerkedés ennyire korai szakaszában is ennyire görcsös és követelődző, hiszen ez mindenfajta játékosságot, élvezetet kiöl az egészből. Illetve egészen pontosan még adtam egy esélyt, jelezve, h akkor írok, amikor úgy érzem, nem amikor ő elvárja. (Tudom: tényleg abszurd ez az egész...) Innentől kezdve azonban Szub-nál bekapcsolt a már mindenki által ismert üzemmód: paranoia, áldozatként tetszelgés, arrogancia. Részemről ezt látva elbúcsúztam tőle, minden jót kívánva, illetve jelezve, h részemről nincsen harag és ha nem támad meg a neten, akkor én sem fogom őt. Hát ezt nagyjából két hozzászólásig tudta tartani, utána már én is kaptam a szokásos ívet, ahogyan mindenki más, úgyh a jóindulat részemről is itt fogyott el.

Végszó? Örülök, h nem tartott tovább ez az ismerkedés, mert egy veszélyes őrült tényleg az a kategória, akitől érdemes távolságot tartani. Illetve aki ilyen mértékben elfalazza magát a világtól, kényelmesen kipárnázva az önámításával, alternatív valóságával, ott tényleg nincs remény valakinek a segítségével a változásra, gyógyulásra. Itt már csak a sors segíthet, h akkora pofont kever le az illetőnek, h kipofozza ebből az elzárt börtön-szobából. Persze ez sem garancia semmire, hiszen a delikvens visszamászhat az ismert zúgba. Én azért drukkolok neki, h sikerüljön kijutnia. De ez már nem az én dolgom.

Womb Rаider 2020.04.08. 10:10:08

@farokcsóváljawolfit: Egyet árulj el.. mivel telnek majd a napjaid, ha már nem kell naponta 4-5 új nicket összeszkriptelgetned, hogy jól beszólhass a világnak?

Nem félsz a depressziótól? Életed céltalanná válik, kiüresedik :(

Lorrh 2020.04.08. 10:39:13

@VT 135: hoppácska, upszika.
Annyiból nem paranoiás, hogy sokan tényleg lenézik őt és finoman bújtatva ott van ez a sorokban még akkor is, ha a többiek nem is mennek le alpári parasztba..
És mindez azért történt, mert ő kezdte a tahó viselkedést, kb mindenkivel. Ha megnézed a homáron a kommentjeit out-of-nowhere elkezd agressziv tahóskodni.
És ő tényleg érzékeny, megérzi ezt a lenézést. De odáig nem jut el, hogy lássa, hogy ő indítja a lavinát.

Azt tudtad, hogy az érzékeny sérült lelkű emberek növesztenek nagy testet, vastag zsírt maguk köré, hogy védekezzenek?

VT 135 2020.04.08. 11:47:54

@Lorrh:
Ok-okozat-következmény. Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten. Amilyen képet mutatunk a viselkedésünkkel a világnak, a világ arra tud reagálni. Nem az van, h a szemét, gonosz világ lenézi őt, hanem ő tesz meg mindent annak érdekében, h lenézzék, eltávolodjanak tőle. Ezen keresztül pedig máris a megszokott, biztonságos állapotába tud kerülni, ahol ő a szegény, ártatlan áldozat, akit mindenki csak bánt...ez is paranoia.

Azért láthattad, h jópáran abszolút türelmesen, kedvesen, jószándékkal közeledtünk hozzá, de végül mindannyiunknak ugyanaz lett sorsa... sőt, még azzal is így bánik, aki lábtörlőként eléje fekszik.

(Megjegyzem, az, h megállapítjuk, h valaki súlyosan sérült, beteg, gyógyításra szorul, abban semmi lenézés nincs - amennyiben jóindulattal és nem a másik lenyomására, vagy "érvelésnől" tesszük. Mindannyian sérültek vagyunk, a különbség csak a sérülés mértéke - valamint azt, h az adott ember képes-e önmagával szóba állni, elfogadni, h gyenge, esendő, mert ember és ezt követően képes-e ebből fejlődni. Vagy a világot hibáztatja és képtelen a saját életéért, cselekedeteiért, felelősséget vállalni.)

"Azt tudtad, hogy az érzékeny sérült lelkű emberek növesztenek nagy testet, vastag zsírt maguk köré, hogy védekezzenek?"
Igen, ez is lehet egy ok.

MsIreneAdler 2020.04.08. 14:45:36

@VT 135: azért így picit más a leányzó fekvése. Igazából végig azt gondoltam, hogy te kereseted meg őt. Hiába régimódi vagyok :) Na ezért gondolom azt, hogy mindig érdemes meghallgatni a másik oldalt, mert érdekes "apróságok" derülhetnek ki.

Lorrh 2020.04.09. 08:18:36

@farokcsóváljawolfit: Tévedsz. Ő nem kirívó. Ilyen a mai emberek többsége, csak még nem derült ki róluk, mert a többiek tudják magukról és titkolják. Ő meg büszkén hirdeti milyen. Leginkább a nők zakkannak meg negyven fele amikor nincs gyerekük.. A pasik meg a kapuzáráskor, amikor nem áll fel már.

Ethan Wolf 2020.04.20. 09:54:35

@Womb Rаider: Megint próbálkozott és olyan hosszú kommentet rittyentett össze, hogy csak na. Tényleg szomorú, hogy ebben tudja csak kiélni magát, mennyire lehet pocsék élete egy ilyen embernek?

VT 135 2020.05.05. 19:47:15

@Ethan Wolf: Amúgy irogathatnál még red pilles tippeket is, a tapasztalataidra alapozva. Ez amúgy is sokkal hitelesebb, mint az elméletek. Illetve tinderes, stb. párkeresők oldalainak a bemutatásáról - legalább jókat szórakoznánk. :) Vagy elbújt a múzsa?

Womb Rаider 2020.05.06. 09:07:08

@Ethan Wolf: Wolf! Nézz már rá lécci a postaládádra..

Ethan Wolf 2020.05.14. 09:10:19

@Womb Rаider: Válaszoltam, sorry a késésért.

Ethan Wolf 2020.05.14. 09:12:18

@VT 135: Az ötlet nem rossz, de azt hiszem, a legtöbb "tudás" ott van szétszórva a kommentekben és a posztokban is.
Kaptam olyan leveleket, hogy végigolvasva minden posztot és kommentet, az illetők ki tudták hámozni a hasznos infót. Aki meg még erre sem képes, annak úgyis mindegy. :)

Custertábornok 2020.05.16. 02:10:19

Vajon mekkora menthetetlen baromnak kell lenni hogy valaki pont ide jöjjön "hasznos információkért"?! :D
De ahhoz még súlyosabb esetnek hogy sok évig össze fantáziáljon egy ilyen blogot

Szubrina tokája 2020.05.30. 18:03:15

@VT 135: Inkább blue pillt te fasz! Takarodjál másik oldalra, és ne ezen a nem létező blogon kéregessél új posztokat!

Szubrina tokája 2020.05.30. 18:04:08

@Custertábornok: Jó kérdés :D :D :D

"De ahhoz még súlyosabb esetnek hogy sok évig össze fantáziáljon egy ilyen blogot "

Ez meg a másik.

exilis 2020.06.18. 11:44:45

Az, hogy hány nőt tudsz megfektetni nem párkapcsolati siker, az amit te begyakoroltál, és amiben egész biztosan sikeres vagy nem fog megvédeni azoktól a hibáktól, amiket az emberek többsége elkövet komoly párkapcsolataiban. Ugyanazokat a játszmákat nem fogod te sem felismerni és kivédeni, amit a szűzen nősült társad, mert valódi párkapcsolati tapasztalatod neked is csak annyi van, mint neki.

Reactor 2020.08.29. 18:39:22

Szép lövés, Ámor. Telibe!
süti beállítások módosítása