Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Boros Zsóka

2016. május 20. - Ethan Wolf

wine4woman2.jpg

Tinderes találat, a bemutatkozó mezőbe azt írta, hogy lefekvés előtt nincs jobb egy finom bornál. Ráírtam, hogy mégis melyik bor a legjobb lefekvéshez, a vörös vagy a fehér, édes vagy száraz. El is indult a beszélgetés, a borokról átugrottunk a kávéra, és az egyéb függőségekre, például dohányzás. Ő dohányos. Ezek után invitáltam át facebookra, ahol egymás képeinek átnézése után folytattuk a beszélgetést. Kezdetben általános témákat jártunk körül, de végig az irónia, cinizmus, szarkazmus triumvirátus segítségével csevegtünk, azaz húztuk egymást. Nem is váratott sokat magára az első találkozó.

happy-woman-drinking-wine.jpg

Hétfő este a belvárosban egy igényes borozóban találkoztunk, ahol ezerféle bort lehetett megkóstolni. Ha már a borokkal kezdődött az ismerkedésünk, akkor úgy kerek, ha boros lesz az első randi is. Fekete tűsarkú, harisnya, miniszoknya, tavaszias kabátka, és szép arc, fekete hajjal. Még a tűsarkúban is alacsonyabb volt nálam pár centivel, ami épp ideális. Igazán nőies megjelenése volt. Nyitásnak arcra puszi, majd elszívott egy cigit és beültünk a borozóba. Annyit értek a borokhoz, amennyit mindenki, de ő szakértő volt, úgy válogatott és beszélgetett a pincérrel a borválasztékról, hogy csak néztem. Végül rendelt valamit (még a bor nevére sem emlékszem), én pedig ugyanazt kértem, mint ő. Szerencsére ugyanolyan hangulatban zajlott a beszélgetés, mint online. Sok poén, nevetés, nagyon sok témakör, és szóba került is a szex is.

Este tízkor jöttünk ki a borozóból, ezalatt az idő alatt kialakult bennem Zsókáról egy kép. Jó munkája van, valószínűleg sokkal többet keres, mint én, pedig én sem keresek rosszul. Világot látott, sok országban járt és dolgozott! Saját lakás, amit teljesen egyedül vett meg, saját autó, hosszú távú célok és minden, ami normál esetben elriaszt egy férfit. Egyelőre nem stresszeltem magam emiatt, még azt sem tudom, mi lesz ebből. Sétáltunk, majd az eső miatt azon tanakodtunk hova kéne még menni. Szerettünk volna még együtt töltetni egy kis időt. Egy másik helyre beülni nem láttuk értelmét, mire én felajánlottam a lakásom, amibe belement. A randi ezúttal messzebb volt, nem a megszokott pár utcányira a lakásomtól, ezért vagy 15 percbe telt, mire ideértünk.

femeie-vin2.jpg

Közben megbeszéltük, hogy élőben is szimpatikusak vagyunk egymásnak, és mivel még a lakásomba is feljött én ezt egyértelmű zöld jelzésnek vettem. Nálam még iszogattunk egy kicsit és a kanapén ültünk. Előtte persze a szokásos lakásban körbenézés volt. Aztán csókolóztunk. Hosszan… De mikor tovább léptem volna, jelezte, hogy itt megállj van. Nem teljesen értettem, de azt mondta, hogy komoly kapcsolatot keres, és abba nem fér bele a szex már az első találkozásnál (ezzel mondjuk nem értek egyet), ezért nem mentünk tovább. Megint valaki feljön és nincs szex, ez kezd rendszeressé válni, vagy a nők nem érzik a lakásra menés jelentését, vagy változnak az idők és ma már ez nem feltétlen jelent szexet. :P

Megbeszéltük, hogy találkozunk még és meglátjuk, hova jutunk. Éjfél volt, mikor hazakísértem. Másnap meg munka. :P Egész héten csevegtünk facen és keményen erotikáztunk is, volt minden, ki, mit szeret, merre hány méter, stb. Péntek este ismét találkoztunk, kimentünk a Margit Szigetre sétáltunk, és nagyon sokat csókolóztunk. Megint kifejtette, hogy nagyon bejövök neki, majd elpirult, hogy nem kéne ennyire nyíltan jeleznie, hogy tetszem neki, mert még elbízom magam. :P Gyalog mentünk vissza a körút mentén, és beültünk egy kávézóba. Bort rendeltünk (szinte nincs is már kávézó, ahol ne lenne bor is) és kibeszéltük a világ nagy gondjait. Volt, amiben eltért a véleményünk, de jóízűt vitáztunk, végig érvek mentén. Közben teljesen besötétedett és élveztük a kivilágított körút hangulatát. Tényleg gyönyörű ilyenkor az a rész. Aztán lassan feljöttünk hozzám.

3914862.jpg

Itt már nem sokat vacakoltunk és rögtön csókolózni kezdtünk, majd vetkőztettük egymást. Fél órás előjáték után irány az ágy és majdnem két órán át szexeltünk. Nem tudom, hányféle pózt próbáltunk ki, de elég sokat és meg kell mondanom, eddig minden nőm közül, neki volt a legjobb teste. Bár nem sportol semmit, dohányzik, és nem veti meg a piát sem, ennek ellenére a megjelenése, a teste olyan nőiességet sugárzott, amilyet még nem láttam.

UPDATE: Azóta már láttam párat. :)

Teljesen lefárasztottuk egymást, nekem másnap izomláz volt a farpofámban és a combomban. Szóval, éjjel egy körül kikísértem, mert mennie kellett, másnap korán reggel utaznia kellett valahová.

Másnap még váltottunk pár mondatot és mindketten elégedettek voltunk a másik teljesítményével. Ez fontos, mert azt már az elején letisztáztuk, hogy még ha kapcsolat is lesz ebből, fontos hogy a szex jó legyen, mert arra lehet építeni. Mindketten eleget tapasztaltunk már, hogy tudjuk, ha a szex csak közepes, az bizony később csak romlani fog és előbb utóbb emiatt feszültségek lesznek a kapcsolatban. Ezt a hibát nem akarja egyikünk sem elkövetni.

15428_womanwinetasting.jpg

Zsóka amúgy 26 éves, én pedig az elején 29-nek kamuztam magam (mivel max 29 éves korig keresett valakit), meg még volt pár apró kamum, ami normál esetben nem okozott volna gondot, de Zsókával megbeszéltük az első randi végén, hogy mindenben őszinték leszünk egymáshoz (micsoda naiv klisé) és meglepő módon ez működött. Bármi gond volt, megdumáltuk és megoldottuk, tök jó volt. Azonban ő már a kezdet kezdetén jelezte, hogy nála egy hazugság a kapcsolat végét jelenti. Akkor még nem érdekelt, mert azt hittem, egy-két éjszaka lesz és kész. Nem gondoltam volna, hogy ennyire bejön az egész csaj és ennyire jól elleszek vele. Ebből tényleg lehetett volna valami komolyabb is.

Gondoltam, akkor tiszta vizet öntök a pohárba. Normál esetben jobb hazudni, vagy eltitkolni dolgokat, például ha megcsalod az asszonyt, akkor tagadj, tagad, tagadj! De itt a koromat titkoltam el, ami rövid időn belül úgyis kibukik, meglátja személyimet, vagy elszólja magát egy ismerős. Nem volt más megoldás, bevallottam bűnöm.

Hát.... buktam a nőt. Bármit mondtam, nem hatotta meg, mivel már az elején elmondta, hogy egy hazugság és vége. Így is lett. Kár, ebből bármi lehetett volna.

Gondolom most le kéne vonnom a tanulságot, amit meg is teszek. Csak nem úgy, ahogy a többség tenné. Nem kellett volna hazudnom a koromról? Akkor eleve el sem jutottam volna egy randiig vele (29 éves korig keresett valakit, gondolom fontos volt, hogy még 30 alatt legyen), elég határozott nő, esélyem sem lett volna máshogy. Igaz, hogy buktam őt végül emiatt, de legalább együtt voltam vele párszor és megismertem egy értékes embert. Ha nem hazudok az elején, akkor még ez sem lett volna. Megérte kamuzni!

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr518701322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz101 2016.07.27. 23:10:41

Ezt a csajt nem aginak hívják aki a kadarkaba szokott járni állandóan..?

qqqqqqqqq (törölt) 2017.07.23. 13:23:16

@Ethan Wolf: Azért valljuk be, hogy egy online ismerkedésen valaki ennyire mereven ragaszkodik a "no-kamu" sémához, az vagy naiv, vagy olyan instabil lélekben, hogy pár évnyi különbséget sem tud elviselni. Ott a későbbiekben sok probléma lehet még.
Kell egy lelki érettség, lelki stabilitás a nőknek is. Anélkül csak hisztis élhetetlen párkapcsolatot tudnak összekinlódni.

Ethan Wolf 2017.07.23. 22:20:24

@Kulics: Normál esetben talán, de ő leszögezte az elején. Gondolom okkal, biztos érte valami, ami miatt ez nála kitétel volt. Lefektette a szabályokat, én pedig megszegtem. Ebből a szempontból érthető.
De amúgy meg, ja... :D
süti beállítások módosítása