Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Zajos randi

2016. augusztus 10. - Ethan Wolf

how-to-handle-the-noise-520.jpg

Valamelyik randioldalon találkoztam vele és iszonyat cinikus és szarkasztikus hangnemben csevegtünk végig. Kigúnyoltunk mindenkit, aki online ismerkedik, hisz milyen ciki is az már. Aztán röhögtünk saját helyzetünkön. Róla annyit tudtam meg, hogy magas, vékony, imádja a telet és a téli sportokat. Ha utazik, az mindig valamilyen hegység… Ez nekem annyira nem jött be, én rühellem a telet és a havat, ha tehetném, olyan országba mennék, ahol mindig meleg van. Sosem váltottunk hosszú sorokat, mindig csak pár mondat, de azok ütősek voltak, tele humorral, cinizmussal, vagy szarkazmussal. Ha igazán jó passzban voltunk, akkor egyszerre mindhárommal. :)

clipboard012_1.jpg

A személyes találkozót már elég hamar elkezdtük szervezni, de majdnem két hét volt, mire odáig jutottunk. Közbejött neki munka és betegség. Ezeket persze nem feltétlenül hittem el, ezért én közben is randiztam. De végül csak összehoztuk. Megbeszéltük, hogy poénból, úgy ismerjük meg egymást, hogy mindketten viszünk magunkkal valamilyen nem hétköznapi tárgyat és a megbeszélt helyen (egy kávézó előtt) fogjuk a kezünkbe és majd ezekről a tárgyakról ismerjük meg a másikat. Tetszett az ötlet, én egy műpuncit vittem magammal :P Persze olyat, ami ránézésre sörös doboznak tűnt, csak ha lecsavarod a tetejét, akkor derül ki, hogy mi is az. Az addigi merész beszélgetéseink alapján tudtam, hogy ez nem lesz túlzás. Ő is feltűnt, könnyen megismertem, mert nem sok magas nő járt arra épp. Kezében egy elég nagy plüssmaci volt. :P Mondom neki, hogy a plüss az nem valami szokatlan tárgy. Mire ő vissza akart vágni azzal, hogy a sör sem, de ekkor lecsavartam a tetejét és meglátta, hogy műpunci. Jót röhögtünk. :P

istock_000018199127xsmall-w480.jpg

Egy órát töltöttünk a kávézóban és jót beszélgettünk. Utána egy hosszú séta a bazilika felé és útközben beültünk egy szórakozóhelyre. Azt hiszem, ez volt a fordulópont. Egészen idáig nyeregben voltam, irányítottam a randit, a beszélgetést és minden rendben zajlott. A szórakozóhelyre ő akart bemenni, mert megtetszett neki a hely. Itt követtem el a hibát, nem jutott eszembe, hogy azért nem rajongok az ilyen helyekért, mert a háttérzaj elvonja a figyelmem.

Én az a típus vagyok, aki egyszerre csak egyetlen dologra tud koncentrálni, de arra nagyon. Ha valakivel beszélgetek, de a háttérzaj elér egy bizonyos szintet (egy tévé például nem zavar), akkor nem tudok rendesen koncentrálni az illetőre. Régen azt hittem, valami hallásproblémám van, de nem, sőt… ha nincs különösebb háttérzaj, akkor a hallásom jobb is, mint a többieké, de ha van valami, ami mondjuk hangosabb egy átlagos tévénél (például forgalmas út mellett), akkor rohadtul elvonja a figyelmem. Ha időben eszembe jut ez a kis probléma, akkor nem ülök be vele oda. De már mindegy volt.

Egy órát töltöttünk ott, de az számomra kimerítő volt. Sajnos el is vesztettem a kontrollt a beszélgetés felett és szerintem itt buktam az egészet. Nem tudtam kreatív lenni, nem tudtam humorizálni, sem sziporkázni, ami amúgy az erősségem és sok nőt köszönhetek eme tulajdonságaimnak. Csak teljesen átlagos kommunikációra futotta tőlem és ez hazavágta az amúgy jó első félidőt. :)

Mint superman, mikor kriptonitba fut. :P

Így utólag visszagondolva lehetett volna annyi eszem, hogy azt mondom, keressünk egy jobb helyet, mert ez nem szimpatikus, de ott akkor azt hittem, megoldom. Hát nem. :P Elkísértem hazafelé egy darabon, elköszöntünk, majd hazasétáltam. Másnap még dumáltunk, de már a búcsúzáskor tudtam, hogy ez bukó… Az is volt. Jól érezte magát, de ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr608844962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MerylStreep (törölt) 2016.08.10. 20:43:25

....és ez a randi miben volt különleges? :)
bocs ezt nem tudtam kihagyni.... :P

Krisz101 2016.08.10. 21:03:06

Naaa
Ennél jobbat kérünk ez elég lapos volt.

MerylStreep (törölt) 2016.08.10. 21:06:48

@Krisz101:
Mert van, aki csendben olvassa.... :)
pl. a barátnőm.

Krisz101 2016.08.10. 21:08:19

*úgyis lesz másik, mármint hogy sokkal kisebb hiba miatt is dob és elveszti az érdeklődését, annyira fel van tolva az egója a sok gyógyegér által. Olyan szituációban ahol egyéb kiegyenlített reális erőviszonyoknál simán tenne keresztbe szalmát, hogy felhozzon kicsit téged. Mármint ilyen előzmények után. Am remélem miután egy mupinaval állítottál be eszkaláltál rendesen???

Ethan Wolf 2016.08.10. 22:16:58

@MerylStreep: A bukásom ostoba mivolta miatt :D

Ethan Wolf 2016.08.10. 22:21:49

@Krisz101: Kicsit olyasmi ez mint a foci. Az első félidőt uraltam, de gólig nem jutottam, a második félidőre meg kifáradtam (háttérzaj miatt) :D
Ez szintén régi randi, akkor még nem tudtam, hogy nem érdemes szórakozóhelyre menni. Ezeken a régi eseteimen ezért tudok ma már mosolyogni.

Igyekszem részletes lenni, de akkoriban, nem mindig azonnal írtam le az eseményeket, hanem később emiatt sok minden elfelejtődött, például, hogy miről is beszéltünk pontosan. Vannak esetek mikor még frissen jegyzeteltem, azok részletekbe menő posztok, és vannak ilyenek is. Ilyen az élet. :)

A futtatását a blognak nem viszem túlzásba, ahhoz hogy index2-re kitegyék, engednem kéne a reklámokat (ez alól azok a blogok a kivételek, amelyekkel "szerződésben" állnak, de halandó blog csak akkor kerül ki, ha engedélyezi a reklámokat), azt meg nem akarom. Jó ez így.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2016.09.28. 02:38:13

„A futtatását a blognak nem viszem túlzásba, ahhoz hogy index2-re kitegyék, engednem kéne a reklámokat (ez alól azok a blogok a kivételek, amelyekkel "szerződésben" állnak, de halandó blog csak akkor kerül ki, ha engedélyezi a reklámokat), azt meg nem akarom. Jó ez így. ”

Helyes. Én is így vagyok vele ;)

Ethan Wolf 2016.09.28. 19:09:48

@The Cortez: Plusz a túl sok olvasó túl sok gonddal jár. Jönnének az önjelölt pszichológusok, feministák, erkölcscsőszök, stb...

Pár éve volt egy másik blogom (teljesen más témakörben, amolyan félig meddig tudományos érdekességes blog) és 2-3 alkalommal kitettek főoldalra és a nagy olvasottság ára a sok retardált komment lett. Abba is hagytam egy év után. :D

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2016.09.28. 22:49:50

@Ethan Wolf: Én is önjelölt pszichológusoknak hívom őket :D Ők és a feministák 1 brigádba tartoznak, rajtuk kívül vannak még a mezei libsik, ők azok akik állandóan erkölcscsőszöznek másokat. De Téged a téma miatt az igazi erkölcscsőszök is megtalálhatnak.

Igen, népszerű tartalmakra özönlenek a retardáltak.

Ethan Wolf 2016.10.01. 16:19:51

@The Cortez: Az a baj erkölcscsőszökkel, hogy elrohant alattuk a világ. Ma már a fiatalabb, nagyvárosban élő generáció így él, csak még annyira nincs kimondva. Mindig mosolygok, mikor valamelyik posztom alatt valaki elszörnyed, hogy milyen emberek vannak (néha rajtam, néha a lányokon csodálkozik), pedig szerintem ez ma már a természetesnek számító ""erkölcs", csak még senki nem meri kimondani. Még...

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2016.10.02. 15:20:57

@Ethan Wolf: Nem számít természetesnek, legfeljebb nálunk fiúknál.
süti beállítások módosítása