Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Az énekesnő

2018. augusztus 27. - Ethan Wolf

retrowomanmicrophone2.jpg

Orsit a tesóm révén ismertem meg, akkoriban érdekelt a fotózás és Ő elég fotogén nő volt. Készítettünk pár képet, de semmi extra. Éneklés volt a hobbija, de még csak bontogatta a szárnyait. Akkoriban én benne voltam egy komoly kapcsolatban, mint ahogy Ő is. Nem is történt semmi, csak fotózás hobbiból. Azt hiszem, még kétszer találkoztam vele a tesóm révén, mikor összejöttünk páran és elmentünk ide-oda, de ennyi.

depositphotos_7957187-stock-photo-rock-star-sexy-girl-singing2.jpg

Hat év telt el, az én életem gyökeresen megváltozott közben és már javában üldöztem a csajokat, közben a tesóm egy olyan cégnél dolgozott, ahol énekeseket, együtteseket szerződtettek le bizonyos fellépésekre, koncertekre, előadásokra. Az évek alatt pedig Orsiból ismert énekesnő lett (felhívom a figyelmet, hogy amint azt a legelső posztomban írtam anno, a neveket megváltoztatom). A tesóm pedig épp őt szerződtette le egy fellépésre, így futottak össze újra (mivel közben eltávolodtak). A barátságuk megerősödött, és az egyik ilyen fellépésre (ez valami fellépés sorozat volt), kaptam két VIP jegyet, amivel találkozhattam hátul az összes fellépővel.

Épp kavartam egy lánnyal, így őt vittem magammal. A tesóm bemutatott minket pár ismertebb személynek (az aktuális csajom olvadozott), de Orsival nem futottunk össze. Nem is volt célom. Szóval, elkezdődött a fellépés és megláttam a színpadon. Rögtön belém hasított a felismerés, hogy „hé, ismerem régről, elhívhatnám valahova”. Megszületett bennem az elhatározás, hogy felszedem Orsit. :) Illetve, megpróbálom.

_dsc7242-12.jpg

Aznap éjjel, mikor véget ért a show, még beszéltem tesómmal és megtudtam tőle, hogy Orsi nemrég szakított a párjával (akivel anno együtt volt, mikor még fotóztam őt). Úgy éreztem, hogy ez is egy jel.

Másnap ráírtam facen Orsira (még anno jelöltük egymást facen, különben ma már nem tudnám jelölni ismerősnek, mert mióta ismertebb lett, már nem jelölhető), hogy megnéztem este. Válaszolt is, hogy örül, hogy ott voltam és, hogy mi van velem. Szóval elkezdődött egy beszélgetés, de sosem válaszolt azonnal, hanem mindig ilyen fél, de gyakran teljes napok teltek el a válaszai között. Oké, értem, sok dolga van, ismert, sok mindent csinál.

Próbáltam lazán nyomulni és meghívni egy italra. Az a nap, amit felajánlottam, nem volt jó neki, de nem is mondott nemet. A következő hetem nekem volt sűrű és később hoztam fel az italozás témáját megint. Megint nem ért rá. Ekkor nem írtam neki három napig semmit, mire küldött egy meghívást az egyik fellépésére (nem ugyanaz, amelyiket a tesómék szervezték). A meghívás üzenetben érkezett és nem körüzenet volt, hanem én voltam a címzett. Gondoltam, ez felhívás keringőre. Jeleztem, hogy ha lesz időm, ott leszek. Válaszolt, hogy örülne. Tesómon keresztül érkezett is egy VIP jegy tőle.

Természetesen elmentem a fellépésre. Nem az én világom amúgy, mármint a zenéje, meg amit csinál, de elismerem, jól csinálja. Párszor találkozott a tekintetünk, ami fura érzés volt. Nem tudom... de azt éreztem a tekintetében, mintha meg lenne keseredve. Mintha már nem szívesen lenne ott a színpadon, csak köti a szerződés. Persze ezt nem tudhatom, talán csak bebeszélem magamnak. De fura érzés fogott el.  A végén, miután mindenki elment, csak páran maradtunk ott, Akik olyan jeggyel jeggyel rendelkeztek. Ahogy néztem többségében újságírók, bár inkább bloggerek (basszus én is az vagyok) voltak. Kinyitották azt az ajtót, amin keresztül be lehet menni hátra és találkozni a fellépőkkel. Ne ilyen nagy koncertet képzeljetek el amúgy, nem Budapest Park méretű. :) Bementem én is, egy helyiségbe jutottunk, ahol egy hatalmas bárpult volt. Kértem egy koktélt (nem mondom meg milyet), és vártam. Hamarosan megjelentek a „sztárok” (azért az idézőjel, mert azért nem akkora sztárok, hogy menekülniük keljen a rajongók elől). Páran körbevették Orsit és beszélgettek vele. Egy pillanatra megint találkozott a tekintetünk és megint elfogott az a fura érzés.  Akkor döbbentem csak rá amúgy, pedig tudnom kellett volna, hogy Orsi már elmúlt harminc. Ez csak azért érdekes, mert én ugye igyekszem kerülni a harmincas nőket, sosincs velük szerencsém, ez régebbi posztokból kiderül. :P

112.jpg

Vártam egy darabig rá, de úgy tűnt, nem tud szabadulni és mintha valakinek lett volna születésnapja, mert előkerült egy torta, meg virágok és az egyik kollégáját körül állták. Nem volt pofám odatolakodni, mert látható volt, hogy ők egy társaság és épp ünnepelnek valamit. Még a többi "rajongó/blogger" se nagyon merészkedett közelebb. Orsival volt szemkontakt többször is, látta, tudta, hogy ott vagyok, gondoltam, ha el tud szabadulni, majd odajön. Aztán közben csörgött a céges telefonom, a háttérzene és a zaj miatt kimentem. Sajnos a főnököm sokat tud pofázni, így kint voltam vagy 20-25 percet. Mire letettem a kagylót és visszamentem, már eltűnt. Eljöttem, és nem kerestem többet. Azt gondoltam, hogy ha van részéről érdeklődés irántam, akkor majd ír, hogy milyen volt a fellépés, hova tűntél, vagy ilyesmi. De egyáltalán nem írt. Én sem írtam neki többet. Lehet, hogy most kéne? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr3014127291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildschwein 2018.08.27. 08:40:35

Wolf, semmi bántás vagy ilyesmi, de ez most elég blue pilles volt. Tényleg nem szemrehányásból mondom, már csak azért sem, mert én is ismerem ezt az érzést, de ettől meg kell szabadulni. Többet kellene olvasgatnod a blogodat :)

Krisz101 2018.08.27. 10:48:41

cucks of instagram voltál :D ?

Krisz101 2018.08.27. 10:58:02

dehogy kéne. egy black pilled férfi számára nincs is jobb mint egy késő 30as közben már nyilván narcisztikussá vált közepesen ismert művésznő, aki azzal kel és azzal fekszik, hogyha tkp elért sikereket, de messze nem azt amit szeretett volna, meg h mennyivel nagyobb sztár is lehetett volna, ha máshol születik, máshogy manageli magát stb stb

volt ehhez szerencsém, ezek a legkibírhatatlanabbak. ez a tkp sikeres vagyok csak megélni nem tudok belőle, mindig van valami balhé.

amúgy pop, jazz, alternatív? nem a tóth vera gondolom :DD

Wildschwein 2018.08.27. 11:50:14

@Krisz101: Black pilled férfi??? Azok az incelek, nem?

Krisz101 2018.08.27. 15:43:22

@Wildschwein: nem! youtube: roosh v black pill

Figy L M 1 ideYEeeah 2018.08.27. 17:37:28

Azt hitte leléptél. Erre ő tényleg lelépett és soha nem keresett. Írhatsz neki, de nem hiszem hogy lenne visszaút. Az hogy a főnököddel 20 pecig beszéltél, ő ezt ennyi idő távlatából lehet hogy csak kínos magyarázkodásként fogja definiálni.

2018.08.27. 18:30:49

Wolf, mikor ez az eset volt érzésed szerint milyen szinten voltál a csajozásban?
Nem tudni, hogy odament volna e, ha már nem foglalják le. Kérdéses látta/láthatta e miközben kimész vagy annyira belemerült a társalgásba, hogy nem figyelte. Lehet egy másik ajtón ment ki, ahol esély se volt összefutni, hogy elkapjon telefon közben. Az is lehet, hogy nem egyedül ment a távozáskor. Csupa, ha. Valószínűleg én ráírtam volna maximum válasz nélkül hagyja vagy semlegesen/pozitívan reagál és abból lehetett volna következtetni.

Jeronimo 2018.08.27. 22:51:54

@Krisz101: A siker részhez: azért az egyik fő ismérve a profit/bevétel, nem? :D Tán kukackoskodás de az ilyen csak a sikeresség érzetével henceghet, azt is kicsit kártyavár jelleggel.

Krisz101 2018.08.27. 23:56:47

@Jeronimo: egy művésznő számára a profit?? az inkább a karrierista multispicsáknak számit. a művész az elismertséget , imádatok keresi. hogy körülrajongják. szerepeljen a nők lapja, elle stb címlapján.
de mindenkinek más a siker szerintem

Ethan Wolf 2018.08.28. 06:07:16

@M87: Akkor már eléggé benne voltam a csajozásban, de ismert/celebecske nőkkel nem volt még tapasztalatom. Visszanézve igen, ugyanazt kellett volna nyomnom, mint egy átlagos csajszi esetén.

Jeronimo 2018.08.28. 08:26:12

@Krisz101: Igen, csak az én szókincsemben a művészeti elismertség nekem nem sikerrel egyenértékű. Elismert, ismert, stb. Ha sokat keres belőle, akkor sikeres is. Lehet csak én kukackoskodom túl. :D

Krisz101 2018.08.28. 12:40:53

@Jeronimo: abszolút :D
ha rákeresel a narcisztikus személyiségjegyekre, ami amúgy nagyrészt jellemző a nőkre alapesetben is, akkor látni fogod hogy elég összetett kérdés, és sokszor az anyagi siker másodlagos, inkább csak szükséges összetevő.

egyesek szerint ezért van annyi erőszakos elmebeteg a különböző nonprofit eu imádó, migráns imádó, eszkimó támogató szervezetekben. na de ez más téma.

viszont egy művésznő esetében, neki simán elég lehet, h tud egy korrekt lakást bérelni a bulinegyed jobb részén, esetleg a bálna környékén, és inkább az érdekli, h mennyire ismerik a helyi közösségben, ha lemegy a helyi kávézókban megszólítják a barátai, ismerősei, kollégái, dícsérik, a pincérsrác bókol neki, központi figura, plusz a rajongók a koncerten, szóval ilyenek. tehát érzi hogy benne van a forgatagban és művész körökben mérvadó. szerintem náluk ez a siker főbb ismérve. a pénz csak annyiban kell h az ilyen életmód járulékos költségeit fedezni tudja

túl logikusan közelíted meg a dolgokat ami a férfi gondolkodás.

TopszLee 2018.08.28. 21:25:04

Srácok, hazánk legnagyobb társkeresőjén találtam egy 82 (!!) éves társkereső hölgy tagot. Szerintetek milyen nyitószöveggel lehetne jó benyomást tenni rá? :)

Ethan Wolf 2018.08.29. 06:31:56

@TopszLee: Már ha nem kamu.
De nyithatnál azzal, hogy "Kezit csókolom asszonság, mit töccik keresni egy ilen asszonynak mint magácska, egy ilyen helen, mint ez?" :D

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.08.29. 16:26:21

@Wildschwein: „Black pilled férfi??? Azok az incelek, nem?”

De.

TopszLee 2018.09.02. 00:31:04

És megint egy új rekord ugyanazon a társkereső honlapon. 21 éves csaj, egész jól néz ki. Nézem az adatlapját: regisztrált: 4 órája. Olvasatlan levelei: 10+
Mindezt Szombat este, amikor elvileg aki nem múlt el 80 éves társasággal van (család, barátok, haverok, stb.) És nem a neten lók. Elvileg.

Jeronimo 2018.09.02. 16:12:54

@TopszLee: Ez az RV? Szép teljesítmény amúgy, de lehet hogy ő is írogat random és ennyi válaszlevelet nem nézett meg, a beáramló indokolatlanul sok bejövőn felül. Vagy csak cseszte kinyitogatni őket?
A kezdeti levéláradat azért köszönhető az új tag regisztrált önkéntes spam áradatnak is.
süti beállítások módosítása