Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Önelégült piTSa

2015. december 07. - Ethan Wolf

bayodressre_400sq.jpg

Melindával az egyik legnagyobb társkereső oldalon ismerkedtem meg. Szőke haj, kék szemek, titkárnős szemüveg, szép, napbarnított bőr. Első ránézésre is olyan érzésem volt, hogy egy jó csaj, aki titkárnősre vette a figurát.Csupa nyaralós képet tett fel magáról. Fiatalosnak tűnt ugyan, de a közelebbi képeken azért látszódott, hogy 32-35 között lehet. Az is látszódott, hogy rendesen kiélte már magát és ez visszaköszön a tekintetén. Elég sok mindenről árulkodtak a fotói.

Kicsit csipkelődős, beszólogatós levelet írtam neki, persze humorosra véve a figurát, és ez megtetszett neki. Válaszolt, mert hajtotta a kíváncsiság, hogy mégis miféle férfi kezdi úgy az ismerkedést, hogy beszól neki. Elkezdtünk levelezni, amit elég hamar átvezényeltem viberre, ott mégiscsak gyorsabb a kommunikáció és nem kell fellépni az oldalra (ez főleg akkor előny, ha munka közben is tartani akarom vele a kapcsolatot).

A levélváltásaink, majd később a viberes kommunikációnk is, amolyan adok-kapok jellegű csipkelődéssel telt. Vevő volt a humoromra és vissza is tudott vágni, ha beszóltam neki. Tetszett, hogy nagyon értette a szarkazmust és a cinizmust is .

Igyekeztem egy-két nap után személyes találkozót kezdeményezni, de csütörtök volt, Ő pedig hazautazott vidékre pár napra. Ha már a randit nem sikerült összehoznom, gondoltam ráveszem, hogy felhívhassam, hogy legalább a hangját halljam. Nem volt ellenére, sőt örült, hogy végre valaki, aki erre is szán energiát. Állítása szerint a legtöbb férfi még arra is sajnálja a pénzt, hogy telefonon beszélgessenek. Kellemes hangja volt, lágy, nőies, érett. Attól kezdve, naponta beszéltünk legalább egy órát, és végig poénkodtuk az egészet. Kicsit aggódott is, hogy túl haverosra vesszük a figurát. Ezt lassan megpróbáltam ellensúlyozni azzal, hogy behoztam a beszélgetéseinkbe az erotikus vonalat. Erre vevő volt ő is, és olyan beszélgetéseket folytattunk, amelyek után szinte mindig nedves volt a gatyám. :P

Az első kapcsolatfelvételünk óta több, mint egy hét telt el, mire sikerült megbeszélnünk egy találkozót. Akkora időzítettük, mikor visszaér vidékről. Sajnos aznap este nekem otthonról dolgoznom kellett, emiatt előre jeleztem, hogy ha aznap akar találkozni, akkor az maximum nálam lehet, mivel internet közelben kell lennem. Azt hittem, hogy emiatt megijed és másik időpontot kell megbeszélnünk. De nem, belement abba, hogy ő jön el hozzám. Nem találkoztunk még soha, de elég sokat beszéltünk így kialakult köztünk valamiféle kapocs. Az erotikus beszélgetéseink során szinte mindent megtudtunk a másikról, ki hogyan szereti, milyen pózban, mire izgul, mit nem szeret és így tovább. Ez persze hiba volt így utólag, mert egy finom erotikus vonal kell a beszélgetésekbe, hogy feltérképezzük mennyire prűd a másik, de konkrétumokig kár elmenni. Felesleges arról csevegni, hogy ki, hogyan, milyen pózban, mert az csak rontja a varázst.

smug-girl.jpg

Eljött a vasárnap este, én pedig kimentem elé. Nem ért csalódás, épp olyan volt, mint a képeken. Az ő elmondása szerint én is olyan voltam, amilyenre számított. A kínos első másodpercek után, úgy kezdtünk el beszélgetni, ahogy előtte telefonon is szoktunk. Gondoltam ez jó jel. Lassan sétáltunk a lakásom felé. Előre felkészültem borral, és töménnyel is, arra az esetre, ha iszogatni támadna kedvünk. Melinda nagyon közvetlen volt szinte az első perctől kezdve, furcsa is volt, mert azért mégiscsak első találkozás. Mikor levette a kabátját, akkor láttam csak, hogy milyen szexi teste van, szép lábak, formás fenék, teljesen rendben volt a nő. Ami azt illeti túlságosan is, azt hiszem, minimum két kategóriával felettem volt. UPDATE: akkor még nagy dolognak éreztem, hogy az én kategóriám feletti nőkkel randizom, később persze természetessé vált, hogy a magaménál 2-3 kategóriával jobbakat is le lehet vadászni.

A kanapémra leheveredett, én mellé ültem és beszélgettünk. A leheveredésért elnézést kért, de egész nap rohant és hullafáradt volt. Pedig már azt hittem, ez egy egyértelmű jelzés, hogy szabad a pálya. Beszélgettünk egy fél órát, mikor nekem meg kellett csinálnom azt a munkát, ami miatt internet közelben kellett lennem. Ezt egy húsz percet alatt lezavartam, de közben folyamatosan beszélgettünk és iszogattuk a bort. Mikor végeztem a munkával és mellé ültem, beszélgetés közben próbáltam közeledni felé, de nem sok sikerrel. Nem láttam semmi olyan jelet, ami arra engedett volna következtetni, hogy szabad a pálya. Észrevette, hogy próbálom időnként megérintetni a kezét és közelebb ülni hozzá, ezért elmondta, hogy ez nem randi. Nem fog történni semmi, csak beszélgetünk. Elég határozott volt, úgyhogy nem is próbálkoztam tovább. Sima beszélgetős, nevetős, borozós este volt. Pár órával később indulnia kellett, mert másnap korán kelt. Természetesen kikísértem. Mikor elbúcsúztunk próbáltam megcsókolni, de hárított, hogy ez is korai. De elmondása szerint jól érezte magát.

Ekkor úgy gondoltam, vége is a történetnek. Beleegyezik, hogy eljön a lakásomra, majd nem történik semmi? Azt hittem, mindenre kész volt, csak mikor élőben találkoztunk mégsem jöttem be neki, ezért lett csak sima beszélgetés a dologból. El is könyveltem, mint sikertelen randi. Egészen másnapig, amikor írt viberen, hogy szerdán találkozhatnánk. Gondoltam, talán mégiscsak bejövök neki, de előző este tényleg nagyon fáradt volt, azért alakultak úgy a dolgok, ahogy. Gondoltam, megpróbálom kicsit felpörgetni a dolgokat. Mikor arról csevegtünk, hogy szerdán hol is kéne találkozni, megemlítettem (persze humorosan, hogy ki tudjak hátrálni a dologból egy smiley-val), hogy ő már látta az én lakásomat, most nekem kéne látnom az övét. Simán belegyezett és küldte is a címet.

smug-woman-elegant-hand-on-her-own-face.jpg

Ez felhívás keringőre gondoltam. Szerda este tuti lesz valami. Hétfőn és kedden is írtunk viberen egymásnak, bár már nem olyan sűrűn, mint első találkozásunk előtt. De mivel mindketten dolgoztunk, ez normálisnak tűnt. Eljött a szerda este, egy üveg borral a kezemben elmentem a megadott címre. Ami egyébként nem is volt messze az én lakásomtól. Pontos emelet és házszámot nem kaptam, ezért a kapu előtt megcsörgettem. Hamarosan meg is jelent, aminek örültem, mert még az is megfordult a fejemben, hogy kamu címre küldött. Nem tudom, miért gondoltam ezt, lehet, hogy paranoia. :P

A lakás picike, egyszobás volt, kicsit puritán megjelenéssel. Nem volt nagyon nőies, de elmondása szerint csak pár hónapja lakik ott és pár hónapnál többet nem is fog maradni, ezért nincsenek rendes bútorai. Egy gyors körbevezetést kaptam majd leültünk a kanapéjára vörösbort inni. Ismerős szitu, nálam is kanapén ücsörgés és borozgatás szokott lenni a menetrend. :)

Sajnos minden apró közeledésemre azt mondta, hogy még korai. Gondoltam, ez röhej, hát ha már voltunk az én lakásomban is és az övében is, akkor nehogy már semmi ne legyen. De nem történt semmi.

Ekkor, hogy a beszélgetés ne forduljon unalomba, előhoztuk a mindig vicces témát: a többieket a társkereső oldalon. Mindegyikünknek voltak vicces sztorijai onnan, azokat megosztottuk egymással, majd a beszélgetés olyan irányt vett, amitől kicsit felfordult a gyomrom. Elkezdte sértődötten ecsetelni, hogy milyen férfiak veszik a bátorságot, hogy írjanak neki. Hogy miért nem látják, hogy nem az ő „súlycsoportjuk”. Ezzel nekem több problémám is akadt, de mivel hülye fejjel még reménykedtem az esti szexben, ezért nem mondtam el neki hangosan, hogy erről mit gondolok. Így utólag már bánom, mivel aznap nem volt szex, legalább jól beolvashattam volna neki. Persze, én is milyen ember vagyok már, ha megdughattam volna, akkor elnéztem volna neki. :D

Egyrészt bátorság kell egy nálunk jobb nővel felvenni a kapcsolatot, ezt értékelhette volna a többi férfi részéről. Nem mintha védeni akarnám őket, mert megmutatta a képeket azokról, akik írtak neki és hát a férfitársaimnak lenne mit tanulniuk. De a lényeg, hogy ez a nő fel volt háborodva, hogy szerinte „rangon” aluliak is mertek írni neki. Itt felhívnám a figyelmet arra, hogy a mai média, PR, reklám szarságok miatt a nők jelentős része, azt hiszi magáról, hogy ők különlegesek. Látjuk a hamis facebook profilokat, agyoneffektezett fotók, trükkös beállások, hogy semmi olyasmi ne látszódjon, ami ciki, olyan ruha, olyan körülmények, amiken a legjobb oldaluk látszódik. Nem akarok számokkal dobálózni, de megteszem, hogy érzékeltessem a problémát.

Tehát, egy hatos nő, effektezett/retusált képekkel, beállásokkal, kiépít egy olyan imázst magáról (FB-n, instán, akárhol), ami azt sugallja, hogy ő egy nyolcas nő. Ez már önmagában problémákhoz fog vezetni társkeresés terén, de ez csak a kisebbik gond. A nagyobbik gond az, hogy egy idő után el is hiszi magáról a hatos nő, hogy ő nyolcas. Ezért nyolcas, vagy annál jobb férfit kezd el maga mellé keresni (egy régi filmben nagyon jól megfogalmazták ezt a jelenséget: "egy nő csak felfelé, vagy a saját szintjén dug, lefelé sosem").

Csakhogy egy nyolcas férfi tudni fogja (legkésőbb akkor miután megdugja és másnap lekerül a smink meg minden egyéb trükk), hogy a csaj csak hatos, ezért dobni fogja. Egy hatos nő, aki elhiteti magáról, hogy nyolcas, az sohasem fog egy nyolcas pasival tartós kapcsolatot kialakítani. Ezt sok nő nem érti, és később majd megy a sírás, hogy ezek a szemét férfiak… Ő meg várhatja a szőke herceget, fehér audin.

woman-thumbs-down.jpg

Szerintem azok a férfiak, akik rajtam kívül felvették még Melindával a kapcsolatot az oldalon, pont az a kategória volt, amelyik megfelel Móni valódi kategóriájának. Azaz hatos pasik egy hatos nőnek. Az már más kérdés, hogy azok a férfiak előnytelen fotókat tettek fel. Meg kéne érteni, hogy az online társkeresés a fotókon múlik. Szinte mindenki sokat írt a bemutatkozó szövegébe és mélyen szántó idézeteket vésett oda, de az csak másodlagos. Első körben a képek alapján döntenek a nők arról, hogy kinek olvassák el az adatlapját.

Mikor Melinda röhögött azokon a férfiakon én is mosolyogtam, de belül arra gondoltam, hogy lehetséges, hogy éppen most, valahol egy kilences pasi ül egy kilencesnek tűnő, de valójában hetes nő kanapéján, és azt hallgatja, ahogy a nő röhög az én profilomon? Hogy hogy merészeli egy hatos, vagy hetes pasi felvenni vele a kapcsolatot? :P Mikor eljöttem, megbeszéltük, hogy másnap beszélünk viberen. Ez így is történt, de valahogy nem bírtam kiverni a fejemből az esti dolgot. Az egyik üzenetére már egyáltalán nem válaszoltam. Azóta sem. Hagytam a fenébe a hatos piTsát. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr868130552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2016.04.28. 15:41:53

Kár, hogy nem küldted el a picsába ezt az egoista picsát. Az is menő lett volna, ha szex után teszed meg.

Ethan Wolf 2016.04.28. 20:30:05

@The Cortez: Hallottam másoktól is, hogy hasonló nőkbe futottak bele, de gondolom megvan ennek a férfi változata is.

JúliusÓtaSorozatrandizó 2022.11.05. 15:50:36

6.5 év elteltével azt tudom mondani, július óta elég sokat randizva, hogy ez a jelenség ez még több nőnél megjelent. Illetve nem is feltétlenül csak 1-2 szinttel kategorizálják felfelé magukat, hanem többel is. 32 éves fejjel mondom ezt, hogy maga a közösségi média rettentően felvitte sok nőnek az egoját. Mások véleménye szerint is átlag felett vagyok kinézetben, szövegelésben, anyagi helyzetben is, meg úgy általában, jó messze a csúcskategóriától, de szerintem mindenben bőven átlag felett. Szóval, igen, baromira irritáló, mikor 5-6-os csajok fel vannak háborodva, ha egy kb. 7-es férfi rájuk merészel nyomulni, mert az "rangjukon aluli".

Casa Nuova 2023.03.10. 03:25:38

@JúliusÓtaSorozatrandizó: Ez a jelenség az online társkeresőkön fokozottan igaz! Egy 5-ös, 6-os csaj kap napi 30 vagy még több jelölést, és ezek után úgy felmegy az egója, hogy királylánynak képzeli magát. És persze 8-as, 9-es, 10-es faszikat próbál becserkészni... Mert az neki jár... Nevetséges! De erről a jelenségről sajnos a sok lúzer férfi tehet, aki folyamatosan lájkol, bókol stb. ezeknek a tök átlagos vagy kifejezetten rusnya nőknek. Nagyon el lett ez baszarintva valahol ezzel a közösségi médiával, meg online ismerkedéssel. A való életben szerencsére még nem működik ilyen erősen ez a királylány effektus...
süti beállítások módosítása