Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Sűrű nap - Három randi egy nap alatt

2016. június 02. - Ethan Wolf

women-fighting.jpg

Aki interneten ismerkedik, az tudja, hogy egy megbeszélt időpont nem jelent semmit. Sokszor az utolsó pillanatban mondják le, vagy el sem jönnek. Ezek benne vannak a pakliban, épp ezért nyugodtan lehet több nővel ismerkedni egyszerre. Akár egy napra két randit is be lehet szervezni, mert az egyik tuti lemondja. Mivel hétköznap elég elfoglalt voltam, csak hétvégén értem rá randizni és mivel több nővel is előrehaladott beszélgetéseket folytattam, minél többet ki akartam hozni a hétvégéből. Sajnos nem sikerült két napra elosztani a három lányt, mindegyiknek a szombat volt jó.

Gondoltam nem baj, akkor legyen három randi egy nap alatt, minimum egy úgyis lemondja majd. Nos, egyik sem mondta le. :P Első lány, Jázmin csak délelőtt ért rá, mert délutánra programja volt (gyakorlatra ment, de ennyi erővel lehet, hogy neki is több randija volt aznap), Szandrával három órára beszéltem meg találkozót, míg Patríciával este hétre.

conflict-two-women-man-11358599.jpg

Jázminnal a Jászain találkoztam és egy közeli kávézóba ültünk be. Főként párkapcsolatokról beszélgettünk és már az elején láttam, hogy bejövök neki. Egyre erotikusabb témák merültek fel, közben ment a szemezés, érintés, majd közelebb ültem és átkaroltam beszélgetés közben. A róla szóló posztban részletezem, hogyan zajlott a randi, de most a lényeg, hogy elkísértem egy darabon, majd lassan indulhattam is a következő találkozómra.

Miután elköszöntünk (ami nehezen ment, mert nagyon élvezte a társaságom, alig akart elindulni), visszamentem a Jászaira és kb 10 perc várakozás után megérkezett Szandra.

Szandrát egy másik helyre vittem (nehogy a pincér felismerjen, nem mintha köze lenne hozzá, hány nővel randizom egy nap alatt). Magas, kimért, kék szemű nő volt. Sajnos már elsőre láttam a szemében, hogy nem jövök be neki, de ha már ott voltunk, hát beszélgettünk. Könyveléssel foglalkozott, valahonnan vidékről költözött fel pestre (nem emlékszem, hogy pontosan honnan), és az volt az álma, hogy saját könyvelő céget alapítson. A beszélgetés elég felszínes volt, olyan tessék-lássék beszélgetés, de mindketten tudtuk, hogy ebből semmi nem lesz. Ilyenkor miért nem állunk csak fel, köszönjük meg az eljövetelt és megyünk a dolgunkra? Miért csináljuk végig illemből? Hátha a másik meggyőz? Az már régen rossz…

Mindegy, egy órát beszélgettünk és azzal váltunk el, hogy még dumálunk. :P Én illemből másnap ráírtam, hogy mi a helyzet, de a válasz nem lepett meg, nem jöttem be neki. :P Visszakanyarodva a szombatra, négy óra múlt és még volt időm a harmadik randiig. Hazaugrottam, kajáltam (egész nap nem ettem semmit), zuhanyoztam, hogy kicsit felfrissüljek, majd lassan eljött a következő randi ideje.

girl-fight-over-man.jpg

Este hétkor Patríciával találkoztam és egy sétát beszéltünk meg a belvárosban. Egy alacsony, vékonyka lány érkezett. Arca aranyos volt, de az összhatást furának találtam. Kicsit késett amúgy, de szinte mindegyik lány késve szokott érkezni. :P Séta közben azt kérdezte, hogy mennyire vagyok művelt és tanult, ami eléggé meglepett. Olvasott ember vagyok és sok témához hozzá tudok szólni, szóval gondoltam, nem lesz nehéz beszélgetni vele. De aztán azt kezdte bizonygatni, hogy a végzettség semmit sem számít, mert ő is milyen művelt. Nem értettem, hogy ezt miért mondja, de kiderült, hogy azért, mert neki nincs érettségije. Ez ledöbbentett – persze attól még lehetett rendes csaj – mert még nem találkoztam olyan huszonéves lánnyal, akinek nem volt érettségije.

A gond az volt, hogy folyamatosan bizonygatta, hogy ő igenis okos. Olyan elánnal, hogy kezdtem aggódni miatta. Mikor valami olyasmit mondott, ami téves volt, nem is mertem kijavítani. :P Aztán az i-re a pontot az tette fel, mikor arról kezdett magyarázni, hogy a világ jobb lenne, ha nők irányítanák, a matriarchális társadalom előnyeiről beszélt. A gond az volt, hogy még kimondani sem bírta, hanem "matráhilis"-nek nevezte. Más témakörben pedig igyekezett hangzatos idegen szavakat használni, hogy műveltebbnek tünjön, de a prókátor szó helyett azt ejtette ki a száján, hogy "proktor". :D Proktornak a rendőrakadémia című film egyik karakterét nevezték. :D

Eszembe se jutott ellenkezni, vagy olyat mondani, ami ellentétes az álláspontjával, mert mikor megpróbáltam kijavítani a tévedéseit még eleinte, akkor elég szúrós tekintettel nézett. Attól féltem, hogy esetleg lehet a táskájában egy kés vagy valami, nehogy már leszúrjon. :D

Elég hamar rákérdezett, hogy mennyire is tetszik ő nekem. Szabadulni akartam tőle és a hülyeségeitől, de nagyon megbántani sem akartam, mert láttam rajta, hogy nagyon igyekszik, valószínűleg régen volt pasija és nem jött össze neki semmi az utóbbi időben. Sajnáltam egy kicsit. De szerintem tudta ő, hogy azért nincs pasija, mert ilyesmikről beszél állandóan. Csak akkor miért nem változtat ezen? Mindegy, azt mondtam, hogy nem elég magas hozzám (ezt a nők úgyis gyakran lövik el a pasikkal szemben), nem örült, de megértette. Illetve beszélt arról, hogy a magasság nem tényező, ha két ember összhangban van. Ezt majd én is elmondom legközelebb, amikor egy nő azért pattint le, mert nem vagyok elég magas neki. :P Felajánlottam, hogy egy darabon még sétálok vele hazafelé. Sajnos nem beszéltünk semmiről. Neki kínos volt, hogy úgy kísérem el, hogy nem jött össze a randi, nekem meg… nos, én már csak túl akartam lenni az egészen. 

A végeredmény, egyik randi sikeres, mert lett belőle valami (Jázmin), egy randin én nem jöttem be a csajnak (Szandra), egyik pedig nekem nem volt szimpatikus (Patrícia). Fárasztó nap volt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr528693446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz101 2016.07.27. 04:16:03

bocsi én 190 vagyok, és konkrétan az utolsót nem értem... ha kvázi rádnyomul és még bizonyítani is akar, akkor mi bajod van egy pici és vékony lánnyal?? haza kellett volna vinni és jól megdugni még aznap este. vagyis a leírásodból úgy jött le, h vevő volt rád. én már többször volt h direkt rámentem erre, sétálni tényleg idétlen egy pici lánnyal, viszont dugni a legjobb velük. szerintem :D

Ethan Wolf 2016.07.27. 18:06:30

@Krisz101:
"szúrós tekintettel nézett. Attól féltem, hogy esetleg lehet a táskájában egy kés vagy valami, nehogy már leszúrjon"

Kicsit zizisnek éreztem a csajt, és nem szívesen mutattam volna meg neki, merre lakom.

Krisz101 2016.07.27. 21:59:29

@Ethan Wolf: picit irigyellek ezért a problémáért. régen nagyon sokat randiztam, de ma már halálosan fáraszt a bekészülés, ráhangolódás, jólkinézés, ezért nálam a chates/telefonos fázis ált sokkal hosszabb, mert utálom az ilyen szitukat. szeretem ha telefonban már mennek a kis flörtök, szexuális célzások.

igaz, h neked óriási előnyöd h ott a belvárosban laksz, én sajna 3 ker, kertváros, jó hely, de a világ végén. el sem tudom képzelni, milyen lehet h folyamatosan insta-pull helyzetben vagy.

én a helydben erre építenék egy teljes rutint. h az ilyen és ehhez hasonló nőket, akinél nem lehet eldönteni, nem érzi az ember h mi van, nem megy semerre a dolog (viszont nem félsz h kés van nála). egyszerűen felvetni, h oké akkor nálad folytassátok. és akkor már csak megy a dolog valamerre.

Ethan Wolf 2016.07.28. 18:04:28

@Krisz101: Ez is amúgy egy régi randim volt. :) Akkor még nem tudtam rendesen szűrni, ma már hatékonyabb vagyok én is, de pont azok a randik érdekesek, ahol még én is hibáztam.

A felkészülési rutin nálam 25-30 perc és ebben benne van az, hogy elmosogatok és rendbe rakom az ágyat, meg elkészülök, úgy megy, mint valami olajozott gépezett. Azért olyan hűde nagy készülődés nem kell, ha annyit kell készülnöd az már rég rossz, mert akkor túl komolyan veszed az egészet, tuti görcsölni is fogsz.

Krisz101 2016.07.31. 15:28:32

@Ethan Wolf: haha nekem 30 perc egy zuhanyra nem elég
süti beállítások módosítása