Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Be nem áll a szája

2016. január 03. - Ethan Wolf

nyito.jpg

A szemei miatt vettem fel vele kapcsolatot (nem ez az első eset, hogy valamelyik nőre a szemei miatt hajtok rá), és könnyed beszélgetésbe elegyedtünk egy fél napra. Aztán másnaptól kezdve nagyon ritkán írt, állítólag a sok munka miatt. Ekkor úgy döntöttem, elkérem a facebook elérhetőségét, amit készséggel meg is adott. Ott már könnyebben beszélgettünk, mert azt az oldalt, ahol megismerkedtünk, elég nehézkes telefonról használni, ő pedig mobilról nyomta. Kihasználtam a csordogáló beszélgetésfolyam adta lehetőséget, és egyik estére borozgatást szerveztem vele egy borházba.

Folytatás:

Aznap, mikor a randi lett volna, egész nap nem jelentkezett, nem reagált semmilyen üzenetemre, ezért feltételeztem, hogy nem lesz találka és a jó öreg eltűnős trükköt alkalmazza. Nem is készültem rá az estére, meg semmi, inkább elkezdtem nézni egy filmet. Ekkor megszólal a telefon, sms jött tőle, hogy nem volt elérhető egész nap, de áll a randi, már el is indult. Na, mondom, ez fasza. Gyors összekaptam magam, már amennyire lehetett, mert alig egy órám volt a találkozóig és nekem is utaznom kellett addig, ami úgy 25 perc. Szóval, volt kb fél órám összekapni magam, de nagyjából sikerült. Azt leszámítva, hogy borotválkoznom is kellett (mivel úgy tűnt napközben, nem lesz randi, ezért borostásan hagytam magam), de a sietség miatt, kicsit megvágtam magam borotvával, a nyakam közelében. Ezt persze nem is vettem észre azonnal, csak mikor kiléptem a lakásból éreztem, hogy valami csiklandozza a nyakam. :P

clip2.jpg

Útközben papírzsebivel itattam és úgy mentem a randira. Mire odaértem, elállt szerencsére, de az ilyesmi sosem jó előjel. Késtem is pár percet, de Ibi még ott volt. Majdnem egy fejjel volt alacsonyabb nálam, vékony, de formás teste volt, gyönyörű zöld szemek, hosszú barna haj. Két puszi, majd beültünk inni. A borlapot néztük, de én olyan nagyon nem vágom a borokat, csak azt tudom, hogy a nők buknak a rosé-ra. Ő persze pont nem, hanem valami különlegességet szúrt ki magának. Abból kértünk kettőt.

Nekem nem nagyon ízlett, de ő élvezettel itta. A beszélgetés nem is beszélgetés volt. Láttam, hogy zavarban van és talán ez volt az oka, hogy be nem állt a szája. De úgy nyomta, mintha az élete múlna rajta. Brutális volt a kontraszt azzal a nővel szemben, akivel online csevegtem és aki valójában. Az előbbi alig beszélt, az utóbbi meg alig NEM beszélt. :)

Egyik témát befejezi és abból szünet nélkül már indítja is a következőt. Alig tudtam néhány szót szólni, és olyankor sem állt le, csak mondta tovább. Egy órát voltunk ott, de annyi infót zúdított rám, hogy közben elkalandoztak a gondolataim és azon járt az agyam, hogy odamegyek a pultos lányhoz és mindenki előtt megdugom a pulton. :P

Mikor kicsit kezdett kifáradni Ibi és lehetőségem volt megszólalni, sétára invitáltam, amibe belement. De amint kiértünk, már folytatta is a szövegelést. Mindenről beszélt szegény. Most vagy azért volt zavarban, mert bejöttem neki, vagy azért mert nagyon nem és esélyt sem akart adni, hogy esetleg beszéddel meggyőzzem, hogy jófej vagyok. :P Ezt akkor még nem tudtam, nem sokkal később persze kiderült.

clip1.jpg

Fél óra séta után leültünk egy parkban egy padra. De még ekkor is csak beszélt, azt hiszem, valami gyerekkori trauma volt a témája, amikor meghalt a kutyája. Ebből persze jött a következő téma szünet nélkül, ami a kutyákkal volt kapcsolatos, de addigra azt éreztem, hogy az agyam kezd kiégni. Jeleket nem láttam tőle, de egyáltalán semmit. Lábak mindig keresztben, a kezei szintén. Nem is láttam értelmét próbálkozni, olyan zárkózottságot mutatott velem szemben, hogy inkább lemondtam a dologról. Pedig testileg bejött és egész értelmes volt, mert beszélt pár komolyabb témáról is. Akkor lenne párkapcsolatra alkalmas csaj, ha brutálisan visszavenne a beszédből. Vagy lehet, hogy csak velem volt ilyen. Későre járt, mennie kellett. Elkísértem a metróig, búcsú puszi, majd hazajöttem.

Másnap még ráírtam, annyit még beszéltünk, hogy valóban zavarban volt, de mikor egy újabb találka lehetőségét felvetettem, arra semmi válasz nem jött. Az eltűnést választotta. Így jártam.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr838194460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása