Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

A benzintyúk

2016. március 19. - Ethan Wolf

3.jpg

Mártival egy társkereső oldalon ismerkedtem meg. Nem volt hosszas levelezés, két nap után már meg is beszéltük, hol találkozzunk. Azt már észrevettem, hogy azok a randik, amikből lesz is valami, azok nagy eséllyel nem hosszas levelezéssel kezdődnek, hanem pár levélváltással, majd találkozóval. Semmi ilyen, „hetekig írogatunk” hülyeség...

4.bmp

Olyan kávézót ajánlottam, ami nincs messze tőlem (ahogy szoktam). Annyira gyorsan hoztuk tető alá a dolgot, hogy még számot sem cseréltünk és erre akkor jöttem rá, mikor már bent ültem és vártam rá. Kicsit késett és aggódtam, hogy közbejött valami, vagy csak nem talál ide, de végül megérkezett. Aranyos, feketehajú csaj volt. Nem mondanám vékonynak, de testes sem volt, olyan 8-10 kg plusz lehetett rajta, de szerencsére egyenletesen, így vonzó alakja volt.

Sok sört ittunk, de szerencsére valami nagyon alacsony alkoholtartalmút, így nem volt gond. Megvolt az összhang, repkedtek a poénok, kiderült, hogy szereti az abszurd humort. Én mondjuk nem annyira, de mindegy. Kiderült, hogy ő sem lakik messze a kávézótól. Ami azt illeti, egyikünk sem lakott messze. Merthogy szomszédok vagyunk… két utcányira lakik tőlem. :P Döbbenet, milyen kicsi a világ. Szóba kerültek a kutyák, mutattam pár képet a puncimágnes kutyámról, mire olvadozni kezdett. Este hétkor találkoztunk a kávézóban (ami csak félig kávézó, inkább beülős hely, de ezt a kifejezést utálom), és 11kor indultunk el sétálni kicsit. Gondoltam bemutatom neki a kutyát élőben, ezért lehoztam és hárman sétáltunk a városban erre-arra. A kutya mondjuk érdekes fejet vágott, hogy mi a picsáért akarom levinni őt éjfél körül, de lelkesen jött velünk. :P

1.bmp

Éjjel egykor visszaértünk hozzám, és beinvitáltam, hogy még picit iszogassunk. Jól sikerült, mert hamar elkezdődött a csókcsata, majd az ágyamban kötöttünk ki. Érdekes volt vele a szex. Jól mozgott, bár inkább a saját érdekében mozgott, saját ritmusban, ami nekem kényelmetlen volt picit, de miután elment, mehettem a saját tempómban. Nem ő volt ez első, aki nem a nekem megfelelő ritmusban mozog, de ahogy a tapasztaltak mondják: az ágyban mindenki a saját orgazmusáért felel. Két menetet nyomtunk és teljesen fel volt villanyozva. Ezidáig ő volt az egyetlen, aki azt kiabálta, hogy:”egy isten vagy”. Gyakran felidézem ezt a mondatot. :P

Amúgy rendszeresen járt motoros találkozókra és ő maga nevezte magát benzintyúknak. A motoros szcéna messze áll tőlem, nem sokat tudok róluk, de Márti úgy mesélte, hogy azért benzintyúk, mert nincs saját járgánya, hanem mindig valaki mögött utazik. Sokáig abban a hitben voltam, hogy ez a definíciója a benzintyúknak, de később találkoztam más nőkkel, akik jártasak a kétkerekűek világban és az egyikük le is oltott, hogy rosszul tudom. Szerinte a benzintyúk simán csak a motoros csajt jelenti (saját géppel). Mondjuk nekem is az utóbbi magyarázat tűnik logikusnak, de az én szempontomból mindegy is.

Úgy volt, hogy egy pár leszünk, randiztunk is, sétáltunk párszor, de valami nem stimmelt. Ő ilyen motoros csaj volt, bőrcuccok, motoros túrák meg ilyesmi. Nem az én világom. Egy éjjel, masszíroztam őt (az ő lakásán voltunk épp, két utcányira), amikor láttam rajta, hogy valami baj van. Hosszas kérlelés után kinyögte, hogy szerinte ez nem fog működni. Kérdeztem, hogy akkor ennyi volt? Mire a válasz az volt, hogy ő a szexet folytatná, mert az nagyon jó. Magamban arra gondoltam, hogy ennél szebb dolgot nem is mondhatott volna nekem. Csak szex és semmi más! (a kalandjaim nem időrendben íródnak, és ő volt az első olyan kapcsolatom, ami kifejezetten szexkapcsolat volt, vagyis lett). Azért nem merte ezt elmondani, mert félt, hogy mit fogok gondolni róla, meg hogy engem nem olyannak ismer, aki ilyesmibe belemenne. Szerinte érzékeny, romantikus vagyok, akiből nem nézne ki egy szexkapcsolatot. :D 

2.jpg

Miután sikeresen megbeszéltük életem első barátság extrákkal kapcsolatát, még kb 5 hétig jártunk át egymáshoz. Hol én mentem át, hol ő jött, de a közelség miatt majdhogynem mindegy volt. Azt is megbeszéltük, hogy ő azért komoly kapcsolatot keres majd közben, szóval csak addig fog tartani ez a kaland, amíg egyikünk nem talál párt. Én nem is kerestem, elégedett voltam a heti 2-3 szabad szexxel, amiért gyakorlatilag semmit nem kellett tennem. De öt héttel később talált magának valakit, így véget ért a kapcsolatunk. Időnként még írunk egymásnak, kb félévente egyszer. Kellemes emlék.

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr248470838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása