Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Vigyázz, vegyész!

2016. június 09. - Ethan Wolf

fel-0.jpg

Jázminnal egy derűs szombat délelőttön randiztam. A sors úgy hozta, hogy épp több minden is összejött az online ismerkedésem során, azaz túl sok randi ígéret halmozódott fel, ezért volt, hogy egy nap 2 vagy akár három randit is lezavartam. Ez még akkor volt, mikor nem rögtön szexxel akartam befejezni a találkozót. Ám arra is kész voltam, hogy ha úgy alakulna, akkor mehetne a dolog, a többi randit pedig lefújom. :)

Szóval az egyik lány, akit sikerült badoon befűznöm, az Jázmin volt. 165 centi magas, kék szem, barna haj. Kapóra jött, hogy valami gyakorlat miatt csak délelőtt ért rá, mert aznap estére már volt egy randim, időközben pedig még egyet besuvasztottam délutánra is. Ha mégis jól alakulna az első, vagy a második, akkor még mindig le tudom mondani a többit.

fel-1.jpg

Kicsit késtem, de megvárt. Élőben is olyan volt, mint a képein, mosolygós, életvidám 22 éves. Ránézésre is bejöttem neki, mert itta minden szavamat kávézás közben. Olyannyira nyeregben éreztem magam, hogy még ott átkaroltam és megcsókoltam! Fél órája találkoztunk, és alkoholt sem ittunk. :) Visszacsókolt. Miután vagy fél órája játszottak a nyelveink, gondoltam sétálni hívom és hátha sikerül a lakásomig elkeveredni. 

Sétáltunk, de hiába pedzegettem, hogy mehetnénk hozzám is, nem hajlott rá. Kijelentette, hogy első randin sohasem, ráadásul nemsokára indulnia kell arra a gyakorlatra. Nem erőltettem tovább. Neki mennie kellett, elkísértem egy darabig, majd mentem a délutáni randimra. De ezekről majd egy külön posztban lesz szó, itt most Jázmin története folytatódik.

fel-2.jpg

Pár nappal később ismét találkoztunk, moziba mentünk. Hozzám akartam felvinni, de jelezte, hogy ő nem olyan, akit könnyen ágyba lehet vinni. Ám legyen… A mamut előtt találkoztunk, csók, majd a szokásos rutin beszélgetések jöttek, milyen napod volt, gyakran jársz moziba, stb. Megvettük a rágcsálnivalót és az italokat, majd irány a terem. Mindig próbálok középre jegyet szerezni, ezúttal sem volt másképp. Egy jó vígjátékot néztünk, amit végignevettünk, de a film alatt nem történt más, csak érintés. Mivel én filmrajongó vagyok, ha moziba megyek, akkor filmet nézek. :P Utána sétáltunk egy órát és közben sokat beszélgettünk. Jázmin vegyész és imádja a munkáját. Van egy lakótársa, szereti az állatokat és nem sportol semmit. Ez azért elég durva, mozognia mindenkinek kéne. Próbálkoztam azzal, hogy magamhoz csábítom, de még nem engedett.

Igazából elég semmilyen volt az a randi, de lehet, hogy csak a film élménye jobb volt, mint maga a találkozó. :) De akkoriban még kitartóbb voltam a nőkkel, mint manapság, mondjuk nagyon bejött a csaj. És én is neki, ez látszott az első, majd most a második randin is. De szilárd erkölcsű nő. Én meg még amatőr voltam, nem tudtam akkor még, hogy minden nő ágyba vihető első randin (persze nem nekem, hanem csak minden nőnél van az a férfi típus, amelyiknek azonnal szétteszi a lábát, állítom, hogy ha a mai rutinommal rendelkeztem volna, akkor már első randin ágyba viszem). 

fel-3.jpg

Eljött hát a harmadik randi. Azon már illik mindennek megtörténnie. Már másfél hete jártunk (és még nem volt szex, basszus :P ), mikor sikerült rávennem, hogy filmet nézzünk nálam. Amúgy nem nehéz rávenni egy nőt, hogy átjöjjön filmet nézni hozzánk. Meg kell tudni milyen film ment a moziban pár hónapja, ami érdekelte, de nem látta. Ezután a filmet le kell tölteni (izé, megvenni) és mondani, hogy „komolyan, téged is érdekel az a film? Ne már, épp most szedtem le (vettem meg), de még nem láttam”…. és akkor megdumálod,hogy nézzétek meg, mert te is rohadtul kíváncsi vagy arra a filmre. :P

Átjött, körbevezettem a lakásban, majd elkezdtük nézni a filmet egy üveg bor társaságában. Közben szinte folyamatosan simogattam, és sokat csókolóztunk. Lassú tapizás, majd egyesével lekerültek a ruhadarabok. Fantasztikus érzés volt belé hatolni, finom és forró volt. Elsőre el is durrantam elég korán (nem szexeltem vagy két hete), de szerencsére háromszor, négyszer is harcra kész tudok lenni szinte azonnal egymás után. A második kör már közel harminc percig kitartott és az alatt két pózt vettünk át. A misszionáriussal kezdtem, mindig azzal kezdek, mert az a biztos, aztán lehet változtatni és közben jelezni, hogy kinek melyik póz nem jön be. A másik póz a lovaglás volt és akkor hagytuk abba, mikor már nem bírta a combja. A harmadik nekifutás még hosszabb volt, közel két órán át szexeltünk, akkor már volt kutyapóz, kanál, fordított lovaglás, hatvankilenc (de fura ezt nem számmal leírni). Imádtam, amikor elment, szerencsére többször is megtette. Olyankor az egész teste beremegett, majd olyan széles mosolyra szaladt a szája, hogy az már nem szexi volt, hanem ijesztő. :D Itt is aludt, majd reggel haza kísértem.

fel-5.jpg

Én már sejtettem, hogy ebből járás nem biztos, hogy lesz, mert a szex ugyan rendben volt, de azért nem dobtam el a hajam. Mármint, a legelső behatolás fantasztikus volt, de a többi menet már nem. Azt hiszem, csak ki voltam éhezve, plusz a másfél hetes vadászat sikerének öröme együttesen okozta, hogy az első menet iszonyat jó lett. Azonban biztos akartam lenni, gondoltam, hogy úgysem fogunk minden alkalommal ilyen hosszan szexelni, ha az első menet megint jó lesz, mikor legközelebb találkozunk, akkor nincs nagy baj. 

A következő alkalommal nála találkoztunk. Elég durva környéken lakott és én este mentem, szóval volt para, de odataláltam. A lakótárs nem volt otthon és mivel viccből azt mondtam, hogy milyen jó lenne, ha egy szál semmiben fogadna, mikor odaérek, hát így is tett. :P Szexi mikor egy pucér nő nyit neked ajtót. Így vezetett körbe a lakásban, majd bevonultunk a szobájába. Nem volt tévéje, ő olyan „nincs tévém, mert olyan intelligens vagyok, de a világban zajló eseményekről lövésem sincs, pedig van netem, de azon csak facezek” típus.

Kipróbáltunk egy számomra szokatlan védekezési módszert. Egy gyógyszer, amit ő felhelyez, vársz egy kicsit és mehet az akció gumi nélkül is, mert a cucc ott bent kinyírja a hímivarsejteket. Vagy ilyesmi. Ezáltal viszont ugrott a nyalás, ami azért kár, mert ha elmegyek egyszer, és kell pár perc újratöltési idő, olyankor a nyalás jó időtöltés szokott lenni. De attól a gyógyszertől kellemetlen íze lesz a puncinak. Szexeltünk, de elég „üres” volt az aktus.Sajnos az történt, amit gyanítottam. Első együttlétünk első menete csak azért volt szuper, mert ki voltam éhezve és a valóság olyan, amilyen a második és harmadik menet volt. Arra meg nem építhetek, hogy majd kéthetente szexelünk, ha már ki vagyok éhezve.

Érezte, hogy valami nem stimmelt és rákérdezett szex után, hogy mi a gond. Én pedig elmondtam, hogy nem volt rossz, de nem volt olyan ütős sem, hogy erre építeni lehessen bármit is.

fel-6.jpg

A szex az egyik legerősebb pillére a párkapcsolatnak és számolni kell azzal, hogy az évek múlásával, csökkenni fog az érdeklődés a másik iránt. Ha a szex simán csak jó, az 5-10 év múlva csak közepes lesz, még később meg pocsék. Érdemesebb olyannal kezdeni, akivel a szex oltári. Akkor tovább húzzák. Ha pedig a szex ellaposodik, akkor a kapcsolat napjai megvannak számlálva. Kivéve, ha oltári szexxel indul a kapcsolat, akkor az kibírja szerintem legalább 15 évig, addigra meg már testiség nélkül is együtt marad a pár.

Úgy tűnt, hogy Jázmin is egyetértett velem, nem haragudott, mosolyogva váltunk el. Persze nem tudhatom, valójában mire gondolt, vagy, hogy érezte magát. Azt hiszem, nem célszerű ennyire őszintének lenni, legközelebb finomítok a dolgon. Annyiszor sírnak az emberek az őszinteség után, aztán meg nem tudnak vele mit kezdeni. Persze azzal sem árt tisztában lenni, hogy vékony a mezsgye az őszinteség és a bunkóság között. Sajnos néha én is átbillenek egyikből a másikba. :(

Másnap gondoltam végig, hogy ezzel lehet, hogy nagyon megbántottam, mi van, ha most azt hiszi, hogy ő rossz az ágyban és megsértettem a nőiességét? Lelkiismeret furdalásom lett, ezért felhívtam és elmagyaráztam, hogy nálam van a baj, vele minden rendben. De ez meg olyan tipikus pasis lerázó szövegnek hangzott: „nem veled van a baj”, „miattam van”. Lehet, hogy csak rontottam a helyzeten. Ezt már sosem tudom meg, nem sokkal később törölt az ismerősei közül (rontottam a helyzeten). Hülye voltam, azt hittem, lehetek teljesen őszinte és elmondhatom, mi a gond, de nem esett le, hogy ezzel talán megbántom. 

Update: Egy évvel később, már sokkal nagyobb rutinnal a hátam mögött tudom, hogy pusztán a kémia nem stimmelt köztünk az ágyban. Nem nagy dolog, elég gyakori, ilyenkor el kell köszönni és keresni mást. Túlmisztifikáltam.

Update 2: Ezt az utolsó találkozásunk után másfél évvel írom, láttam őt valamelyik Plázában délután, szerencsére nem vett észre. Egy 195 magas sráccal volt (brutális volt a magasságkülönbség), mindkettőn jegygyűrű. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr318693372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása