Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Szülinapi poszt

Hogyan vegyünk rá egy nőt, hogy ágyba bújjon velünk randi nélkül!

2016. november 07. - Ethan Wolf

A blog egy éves születésnapja alkalmából, egy különleges poszttal készültem. Az eset egész friss, alig pár hete történt. Azzal kísérleteztem, hogy randi és előzetes találkozó nélkül rávegyek egy nőt, hogy jöjjön át hozzám és szexeljünk.

Elég sok nővel ismerkedtem, jártam, szexeltem, randiztam és sokat tanultam tőlük. Egész pontosan a kommunikáció, manipuláció, érzelmi hullámvasút és ilyen jellegű dolgokat. A nők ezeket rutinosan, ösztönösen alkalmazzák (talán saját maguknak fel sem tűnik), nekünk, férfiaknak persze ez egy kissé idegen terep. De eltanultam tőlük és egy kísérlet kedvéért alkalmaztam is eme tudást. A saját fegyverükkel, szedtem le az egyiküket. :P

Évát egy ismertebb oldalon láttam meg és a profilképe alapján szimpatikus volt. Ő lett a kísérleti alanyom. Kapcsolatfelvétel, majd pár mondat után megvolt a szimpátia köztünk, majd nem sokkal később irány facebook. Rövidesen közöltem vele, hogy számomra a legfontosabb a jó szex, ezért szeretem már első randin ezt megtapasztalni. Ha jó a szex, akkor van értelme időt fordítanunk egymásra és ismerkedni, ha meg nem olyan jó, akkor nem pazaroljuk az értékes időnket. Ez most persze rendesen le van sarkítva, ennél sokkal finomabban zajlott a beszélgetés (erre még visszatérünk). Az első reakció persze a felháborodás, törölt is face-ről. DE! Folytattam vele a beszélgetést normális hangnemben és úgy 10 nap alatt elértem, hogy egyik este átjöjjön és dugjunk.

A kommunikációnk diagramja: X tengely az eltelt idő (napokban), míg az y tengely a nő érdeklődése irántam.

diagramu.jpg

A kommunikációnk vonala így nézett ki: normális beszélgetés, semleges zóna, látszik, hogy épp csak elhagyom a semleges zónát, majd mikor közöltem, mi a célom (szex), a görbe lezuhan a mélybe (harmadik nap). Ez volt a cél, hogy milyen mélyről tudom visszahozni magam. Ezután a beszélgetést apránként újraépítem és a vonal emelkedni kezd, mígnem elérjük a cél.

De pontosan hogyan?

Akkor most kicsit részletesebben, hogy mi is történt.

Első nap, erős nyitás, megnyerő személyiségjegyek villantása, például humor, műveltség. Sok poénkodás, de csak általános témák, semmi különös. Tapogatózom, hogy melyik lesz az a téma, amiben el tudunk mélyedni. A nap végére kiderül, ez a téma a kutyák. Imádja, neki is van.

Második nap, már elkérve a teljes nevét és átköltözve facebookra. Kutya téma kivesézve, már vagy 100 mondatot váltottunk. Kibeszéljük az online párkeresés nehézségeit, közben kétértelmű megjegyzések humorba csomagolva. Példa: Említi, hogy közben megéhezett, mire én válaszolok, hogy éhes nővel nem szabad packázni. Nevet és „bólogat”. Mire én: „persze kérdés, hogy milyen éhségről beszélünk :)” (ezt az éhes dolgot sokszor alkalmazom) Ha érti, és nyitottabb természetű, akkor itt finoman át lehet siklani a szex témára, de sosem szabad konkrétumokkal dobálózni. Ha nem veszi a kétértelmű finom utalásokat, akkor az egész terv bukik.

Rákérdez, mióta vagyok egyedül, ekkor érdemes egy évnél nem több időt megadni. Ha több, mint egy éve, akkor megijedhet, hogy baj van veled, hogy nem kellesz senkinek. Megemlítem, hogy azért ez az egy év kellemesen telt, kiéltem magam, sok nővel voltam, de ideje megkomolyodni ismét és végre megint tartós kapcsolatot akarok. Ez három okból jó, egyrészt a nők imádják az ilyen „rosszfiú jó útra tér” történeteket. Másrészt, azt éreztetem vele, hogy már kiéltem magam és többet akarok a nőktől, és ezt a többet talán éppen tőle. Ez simogatja a lelkét. Harmadrészt, valahol legbelül felkelti a kíváncsiságát, hogy mit is tudhatok, ami miatt ennyi nőt meg tudtam húzni. Ezek szerint sok nő szűrőjén átmentem, így értékes préda lehetek.

Megemlítem, hogy szerintem fontos a szex és egy jó párkapcsolat alapja az kell, hogy legyen. Nem teljesen ért egyet, de elismeri a szex nagyon fontos. Merészebb leszek és pedzegetem, hogy kíváncsi vagyok rá az ágyban. A reakció a szokásos: „majd megtudod idővel. Remélem nem sok idővel, stb.”

Harmadik nap: A beszélgetést egy irányba terelem: első randin, ha szimpátia van, akkor jó lenne megtapasztalni a másikat az ágyban. Csak, hogy ne raboljuk egymás idejét, mert ha nem jó a szex, akkor kár randizgatni. FONTOS! Normál esetben ez a téma öngyilkosság, itt most nem a megszokott módon ismerkedtem a csajjal, itt direkt hoztam ezt fel. A reakciója felháborodás, disznók a pasik és így tovább. Töröl is az ismerősök közül. Mostanra már túl vagyunk egy masszív kommunikáción, mert mindent finoman és lassan, mintegy félvállról kell beadni neki. Úgy 4-500 mondaton vagyunk mostanra túl. Elmondom neki, hogy én csak a sok csalódás miatt gondolkodom így, mert sok nőnél kiderült, hogy béna az ágyban és az addig eltelt hetek mentek a kukába. Aztán lehet jelezni, hogy a világ ma már annyira felpörgött, hogy ez már természetes, én pedig csak alkalmazkodom a körülményekhez. A lényeg, hogy el kell érni, hogy amit ő gondol az erkölcsről, tartásról, az már idejétmúlt. Aljas dolog, de a cél szentesíti az eszközt.

Negyedik nap, a lesajnálás. Itt már elkezdem jelezni, hogy én is ember vagyok és sok sérelem ért. Szeretném megnyitni a lelkem, de annyira sérült, hogy nem bízom annyira senkiben, hogy megtegyem. Szóval a szokásos, nem vagyok olyan gonosz, csak mélyen legbelül nagyon érzékeny vagyok, csak ezt senki sem tudja. Érzelmi hullámvasútra ültetem. Ezután váltás és azt mondom, hogy semmi baj azzal, ahogy ő csinálja, nem is kell lefeküdni elsőre senkivel. Bocsánatot kérek, amiért túl nyomulós voltam, majd közlöm vele, hogy egy normális férfi nagyon boldog lesz mellette…. MAJD VALAMIKOR. Bocsánatkérés, hogy meg akartam fektetni, majd sajnálkozás, hogy ezt már elrontottam. De szerencsére kapós vagyok (nem ennyire nyíltan írtam ezt meg neki) és már vannak másik randik betervezve, így most majd a következő nőnél normálisabb leszek. Magyarul, épp most, az ő hatására tértem jó útra és használható pasi alapanyag vagyok, de ő ebből már nem kaphat. :P

Ötödik nap, itt úgy teszek, mintha megpróbálnám őt a barátzónába lökni. Azaz beszélgetek vele (sokat), éreztetem, hogy nagyon jó barát válhat belőle. Az előző esti randiról is mesélek neki (mert nyílván randizom). De figyelek, hogy mikor mesélek egy másik randiról, akkor az sikertelen randi legyen. Azaz nem volt meg a szikra, ezért nem volt semmi. Ha azt mondom, megdugtam a másik csajt, azzal most csak rontok a helyzetemen. Úgy beszélem ki a randimat vele, mintha egy haver lenne. Semmi olyan jellegű érdeklődést nem mutatok felé, ami arra utal, hogy mint NŐ érdekelne engem a továbbiakban.

Hatodik nap, baráti beszélgetés, de finom célzások, hogy élőben is szívesen csevegnék vele, DE éreztetve, hogy nem, mint NŐVEL akarok találkozni vele, hanem mint egy baráttal. Ha erre jársz, ugorj be, ilyesmi.

Hetedik nap, úgy irányítom a beszélgetést, hogy megint szóba jöjjön a szex. Az "egyéjszakásaim" többsége visszajárt hozzám. Levonom a következtetést, hogy tudhatok valamit az ágyban. Finom fényezés. Ő is jelzi, hogy rá sem volt még panasz. Sajnálkozás, hogy kár, hogy két ilyen lepedőakrobata nem próbálja ki egymást, de ez van. Vállrándítás. Haverkodok vele tovább, majd a következő randim „jól sikerül”, azt mondom neki, hogy ő lehet talán az igazi. Nem volt szex, de már megbeszéltük a következő randit. Ekkorra, már elfogja a féltékenység és fogy az ideje, nemsokára „elkelek” a randi piacról, Ő pedig lemarad rólam. :P

Nyolcadik nap, az alkudozás. Ekkor már vonzódik hozzám, kíváncsi nagyon. Megpróbál alkudozni, „találkozzunk egy italra”, de hárítok, sosem érek rá, de mindenképp sort kerítünk erre valamikor, elvégre a haverok néha találkoznak.  Aztán azzal jön, hogy még akár lehetne egy randi is. De nem engedek. Tök jó haverok vagyunk, kár lenne ezt elrontani. Ekkor kicsit megnyílok felé és nagyobb bepillantást engedek az érzelmeimbe, de csak mértékkel. Jó lenne egy olyan párt találni, akivel nem csak szex lehet, hanem több is. De talán ez a legutóbbi lány… :P Már érzi, hogy nagyon fogy az ideje.

Kilencedik nap a fordulópont. Haverkodós beszélgetés és célzok rá, hogy ő már régen volt pasival, szinte érthetetlen, hogy egy ilyen nő, hogy nincs tele randikkal. A beszélgetés olyan irányt vesz (mostanra kialakul valamennyi bizalom), hogy megosztja, szívesen szexelne, csak nincs jelölt. Akárkivel nem fekszik le. Közlöm, hogy keresni kell, egy éjszakára akárki jó lehet. Nem akar idegennel lefeküdni. Finoman jelzem, hogy még pár nap és örökre eltűnhetek az elérhető férfiak sorából. Az idő fogy :P

Egyszercsak felveti, hogy szeretne kihasználni egy éjszakára. Mielőtt elmerülök ebben az új lányban, élne a lehetőséggel, hogy kicsit megizzasszuk egymást. Félvállról veszem, kicsit vonakodom, de tekintettel, hogy tök jól megvagyunk az utóbbi időben, hát miért ne. Megbeszéljük a részleteket. Itt a váltás kicsit hirtelen történt, amin meglepődtem. Gondolom, úgy vélte, hogy ezzel kiütheti a másik nőt a képből. Nem tudom persze, mi járt a fejében, talán csak annyi, hogy ha lefekszik velem, azzal időt nyer. Mert ha nem fekszik le velem, akkor késő lesz, azé a másik nőé leszek.

A tízedik napon, átsétál hozzám egy üveg borral. Küldetés teljesítve. :D

Ez így 10 nap. Egy átlagos nőt egy átlagos pasinak a második, de legkésőbb harmadik randin lehet megdugni. Tíz nap alatt simán le lehet tudni a 2-3 randit és ugyanott vagy. Csakhogy! A fenti módszerrel nem kellett három randit végigcsinálnom. Ráadásul szerintem abból a szempontból „egyenesebb” (nyílván nem őszinte), hogy a csaj tudta, hogy ebből nem lesz kapcsolat, így nem is csalódott. Ezzel szemben, ha elviszed 2-3 randira, majd szex után pattintod, akkor lehetséges, hogy érzelmileg sérül, mert ő azt hiszi, ez egy kapcsolat lesz.

Idáig nem ismételtem meg a módszert és szerintem nem is fogom. Aki olvassa a blogot az tudja, hogy az ilyen 10 napos fűzés nem az én világom. :P Valamint kicsit gyomorforgató ez a manipuláció, amit alkalmazni kellett ANNAK ELLENÉRE, hogy a nők ezt napi szinten csinálják. Nem az én műfajom.

Azt is hozzátenném, hogy Évi egy szép nő, középvezető, elég művelt (mikor a könyvekről és írókról beszélgettünk, akkor ez egyértelműen kiderült), nem pedig egy idétlen ribi. Ez rávilágít annak a fontosságára, hogy neked is műveltnek kell lenned. Ha egy nő a könyvekről akar beszélgetni, akkor annak is mennie kell. Megpróbálhatsz csalni és guglizni, de mikor kikéri a véleményed valamelyik íróról, vagy könyvről, akkor úgyis rájön, hogy a saját véleményed mondod, vagy csak ámítasz. Olvass sokat, művelődj. De az sem jó amúgy, ha túl művelt vagy, mert akkor feszélyezve érzi magát. Ha szerinte a filozófia csúcsa Coelho, akkor kár elkezdeni magyarázni, miért is nem az. :P

 

Akkor most lássuk, hogyan is alakult a dugás Évivel:

Kimentem elé, szerencsére pontos volt. Szőke, vállig érő haj, zöld szem, átlagos testalkat, magassarkú, olyan egybe ruha, aminek nem tudom a nevét, de az alsó része szoknyában végződik, és oldalt van a cipzár.  Hozott egy üveg bort, amire azt mondtam nem kellett volna, de azt válaszolta, hogy sehova nem megy vendégségbe ajándék nélkül. Hazajöttünk, útközben a környékről meséltem neki, itt pedig gyors lakás bemutatás. Én már előre bekészítettem a hűtőbe bort, úgyhogy nem azt nyitottam fel, amit hozott. Amíg ő kényelembe helyezte magát a kanapén, én bevittem a bort. Koccintás, csatorna váltás a tévén valami zenei csatornára, de csak halkra állítva. Amolyan háttérzenének.

Egymás mellett ültünk, egyik kezemmel átkaroltam és arról beszéltünk, hogy fura helyzet ez. Kérdeztem, hogy mennyire van zavarban. Azt mondta eléggé. Megittuk közben a pohár bort. Dobtam pár poént, közben utántöltöttem a poharakat borral. Ilyenkor nyugodtan lehet viccelődni a helyzeten, amiben vagytok. De mindenképp lazának kell kinézned, ha elég rutinod van, akkor ez magától jön. Ő még talán sosem csinált olyat, hogy egy sosem látott ember lakására felmegy kefélni egyet, de pont azért választott engem, mert nekem ebben rutinom van. Átkarolom és simogatom a vállát. Már jobban érzi magát, de még kicsit zavarban van. Ekkor odahajolok és megcsókolom. A csók lassú, nagyon lassú és nagyon érzéki csókolózás, hogy ne érezze, hogy sietsz. Akár fél órán át lehet kisebb szünetekkel csókolni finoman, majd egyre hevesebben. Közben lassú simogatás, a karját, lábát, combját, majd 15-20 perc után, mellét (azt már lehet durvábban), majd a végén már belenyúltam a bugyiba és csókolózás közben a punciját kényeztettem a kezemmel.

Vetkőztetés, kicsit éreztem, hogy már oldódott ugyan, de még egy hangyányit zavarban van. A vetkőzés ilyenkor nekik nehezebb, mert egy idegen előtt nyílnak meg. Ilyenkor egy megoldás van, én vetkőzöm előbb. Ha látja, hogy én lazán megteszem, az bátorságot ad neki is. Irány az ágy, közben csókok. Csók a nyakra, kulcscsontra, mellekre, lejjebb és lejjebb. Kézzel simogatom a punciját, erőteljesebben dörzsölöm a melleit, csókolgatom. A sóhajokból lehet tájékozódni. A punci már nagyon nedves, a sóhaj egyre kéjesebb, ez az a pillanat, amikor már alig várja, hogy betegyem neki.

Ez meg is történik. Ekkor már teljesen enyém, semmi zavarodottság nincs Éviben és meg sem állok, amíg el nem élvez. Szerencsére ő az a típus, akinél könnyű tudni, mikor megy el. Érdekes hörgő hangot ad ki, megfeszül, elernyed, megfeszül, elernyed, kipirul, stb. Kinyitja a szemét, mosolyog, én is, és folytatom. Tovább nem részletezem, de jött egy lovagló póz, elment másodszor, mire én is (először). Pihenő jött, beszélgetünk, de közben időnként megcsókolom, és végig cirógatom. Úgy 15 perc alatt töltődöm újra. Utána jön egy újabb fél órás menet, három pózzal. A teljes szexelés úgy egy-másfél órán át tartott, ha jól számoltam ő négyszer, én kétszer mentem el. Fekszünk egymás mellett, cirógatom és arról beszéltünk, hogy ez nagyon jó volt. Ilyenkor megszoktam jegyezni, hogy az adott nővel, jelen esetben Évivel, mennyivel másabb volt a szex, mint a többi nővel. Ő valahogy odaadóbb és ilyen hosszan még egyik nővel sem ment. Ezzel az önbizalmukat pumpálom feljebb., amúgy is fel vannak pörögve az orgazmusok miatt (ellentétben velem, aki ilyenkor teljesen ki van fáradva).

Mivel neki is jó volt (és közben eldöntötte, hogy végleg ki akarja ütni azt a másik nőt a nyeregből), ezért felveti, hogy időnként ezt megismételhetjük, de csak érzelmek nélkül. :P

Ekkor úgy érzik, hogy ők diktálnak, nekem jó volt vele, neki is velem, én nyitott vagyok még több szexre vele, ő pedig érzi, hogy hatalma van felettem. A valóság az, hogy csak azt akarom elérni, hogy úgy menjen haza tőlem, mint egy istennő. Így nem azt érzi, hogy egy ribi, aki elsőre felment egy idegenhez. Amúgy is boldog, és pörög az orgazmusok miatt, amit én megdobok ezzel a technikával. Úgy távozik tőlem, mintha ő lenne a szépség és szex istennője. Mindenki boldog. :P

Azt meg majd én eldöntöm, hogy nekem valójában mennyire volt jó vele és lesz-e időm, időnként szexelni érzelmek nélkül. :P

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr911790837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz101 2016.11.09. 02:19:05

haha, kiváló szülinapi poszt :) nekem semmi bajom a sémával és a "manipulációval", hisz ők mindig ezt csinálják. persze a konkrét kivitelezést nem látom, nagyon sokat én sem szeretek írogatni, nem tudom mennyire terjengős beszélgetések voltak ezek, mennyire volt a vége felé rétestészta feeling.

"Magyarul, épp most, az ő hatására tértem jó útra és használható pasi alapanyag vagyok, de ő ebből már nem kaphat. :P" ez nagyon tetszett, nekem ez volt a dolog sarokköve. :D

egy konkrét kérdés... én sajna eléggé kiesem, nem a belvárosban lakom. szerinted működne ez a séma, ha te akarsz a csajhoz átmenni, vagy mit kellene változtatni rajta?

Ethan Wolf 2016.11.09. 18:07:26

@Krisz101: Sajnos ez a módszer arra nem alkalmas, hogy te mehess át hozzá, hisz épp a kedvenc részed: "használható pasi alapanyag vagyok, de ő ebből már nem kaphat" résznél fordul a kocka és neki kell tepernie értem/érted és ebben már nem fér bele, hogy te menj át hozzá, neki kell jönnie.

Ez amúgy is ingoványos talaj, mármint a csajhoz menni. A csajok akkor engednek fel magukhoz látatlanban, ha sokkal jobb pali vagy, mint ami passzolna hozzá, hisz mindenáron meg akar szerezni. Ha csak picivel vagy jobb nála, akkor van esélyed, hogy te vidd haza, de ő magához nem fog.
Ez érthető is, mivel neki nagyobb a kockázat, ha őrült vagy, akkor tudni fogod, hol lakik és neki ez nagy rizikó. A férfinak meg kell érnie ezt a kockázatot ehhez pedig atomjóképűnek kell lenni. :)
Persze nekem is volt olyan esetem párszor, hogy én mentem a csajhoz, de ezek ritkák és inkább "úgy alakultak" esetek voltak, mintsem direkt kalibrált mutatványok.

Krisz101 2016.11.10. 08:35:41

@Ethan Wolf: ezt már több nő is előadta nekem (bár volt olyan is, aki a fordítottját)... de szerintem tévhit, épp hogy a saját lakásában van sokkal nagyobb biztonságban szerintem. az hogy vki tudja a címét, egy alapszituációban semmit nem jelent. és? mit kezd az ürge vele? mármint a tudat a csajnak kellemetlen, de gyakorlatban a csávó nem tud semmit csinálni.

ellenben ha ő megy át valakihez, akkor az bármit csinálhat szinte, amíg nincsenek külsérelmi nyomok, úgy preparálja a lakást ahogy akarja, ráadásul a rendőrségnek kicsit érdekes lenne előadni másnap, h az egész úgy történt h ő felment a pasi lakására.

én 2 nőt ismertem jól akivel erőszakoskodtak, mind2 egy pasinál volt, tehát nem a nő lakásán. a saját birodalmában mindenki sokkal többet enged meg magának.

egyébként nem akarlak meggyőzni, mert egyértelmű h a te esetedben ez a kényelmesebb és neked biztonságosabb, tehát ilyen formában igazad van, csak azt h ezt gondolják ilyen tipikus hülye női logikátlan gondolkodás.

én egyébként csak csajnál voltam így elsőre, tehát fordítva nem. de azok olyan esetek voltak, amikor egyből, 1-2 nap után ment a dolog, tehát nem kellett így game-elni. azért kérdeztem a véleményed, mert megragadta a fantáziám, majd azért kipróbálom a bonyolultabb esetekre is

nekem 2009 felé volt egy elég durva menetem ezzel, h egy évben kb 10 csajnál voltam fent így, hogy elsőre. mostanában vhogy sokkal zárkózottabbak, többre értékelik magukat, h ez beleférjen. de amikor olvastam a sztorit beugrottak a régi szép emlékek (ilyen szempontból mind1 volt, h kinél, lényeg h rögtön lakáson, semmi faxni) :D

Ethan Wolf 2016.11.10. 19:20:35

@Krisz101: Amiket megírtál, azok tények. De a párválasztás nem tudatosan zajlik (mármint jobb esetben), így lényegtelen, hogy statisztikailag mire, hol van nagyobb esély. A nők azt érzik, hogy biztonságosabb nem megadni a címüket egy idegennek, inkább ők mennek fel a pasihoz. Még ha ez a férfi logika szerint butaság is.
Például ha ismerkedsz online, akkor nagyobb eséllyel kapsz facebook jelölést, mintsem hogy megadják a számukat neked. Holott, FB-ről több minden megtudható, látom kivel, hova megy bulizni, egy zaklató oda is mehet. A képekből még az is körvonalazható merrefelé lakik, mi az érdeklődése stb. Van, akinek még a telefonszám is ott figyel...
A férfi logika szerint biztonságosabb lenne neki megadnia a számát, mint az FB-t és lám, mégis...

varosilany 2016.11.11. 08:03:42

Én egy ismerősöm barátjával mentem a nyáron "randizni". Jól szituált, jóképű normális pasinak ismertem meg, gyönyörű szemekkel. Egy termálfürdőbe mentünk, én naivan gondoltam miért ne..mivel "ismerős" és nyilvános hely is gondoltam úgysem lesz probléma. Értem jött, végig úriember volt, amíg a vízbe nem értünk, ahol 10 perc után megkérdezte nem-e elégíteném ki lábbal ott a helyszínen? majd ezt negyed óránként feltette ismét. Cuccaim nála voltak a kocsiba, elég érdekes lett volna fürdőruhába "elmenekülnöm". Ezért még jött 3 óra folyamatos terelés, szerencsémre mivel "ismerős" volt így nem erőszakoskodott, még egyszer hazafele bepróbálkozott, félrehúzódva egy földes útra (ott beparáztam) ahol is elővette, nem-e játszadoznék el vele? Kérdeztem eddig nem volt egyértelmű a hozzáállásom? Mire lazán beközölte eddig sose mondott neki senki nemet. Nem az én vagy ő lakásán voltunk, mégis hónapokig nem mertem senkinek igent mondani egy randira. Nem tartom magam egy prűd nőnek, de ez első alkalommal sokkolt (úgy gondolom egy kapcsolatba bármi beleférhet, de nem egy vadidegennel). Nyilván ha fürdőbe visz randizni nem élete párját keresi, én meg elmentem, de ez elég sokkoló volt számomra. Utána kétszer zaklatott telefonon még (amit nem értettem, mert ha senki nem mond neki nemet miért olyat hív aki hozzá se ért). Még jó hogy nem ez volt életem első randija, különben lehet sose mennék már el senkivel :)

claire85 2016.11.12. 20:37:34

Ugyanezt le tudom írni nőként, az alábbi eset megtörtént. Kíváncsi voltam a pasik vajon hogyan működnek ha egy kevésbé számukra 'előnyös' fotót töltünk fel gmailre.

A pasi nagyon elszállt, önelégült, macsó típus, azt hiszi bárkit megkaphat. De hogy m működteti engem az érdekelt. Annyira nem vette a fáradtságot, hogy elgondolkodjon vajon miért viselkedik vki így, ahogy...

Kamu kép. Bárki be tud csatolni. Én direkt előnytelen fotót linkelgettem be.

És bejött. És annyira lejátszott meccs volt ez. Hogy ti pasik úgy működtök, ahogy.. AKARJUK.

Tesztelni, játszmázni bárki tud. (hat) Aki picit is intelligensebb.

Mi a célja ezeknek a a 'dugásoknak'?

Csak teszt?

De akkor miért vagytok megsértődve, ha... veletek ugyanazt játszani fogják. Igaz?? !!!!

sureee. 2016.11.13. 13:07:00

@claire85: "Mi a célja ezeknek a a 'dugásoknak'?"
A dugás, és az, hogy így is megy. Btw sajátos női logika, ahol a szexet valamilyen cél eléréséhez szükséges eszköznek látják sokan. A férfiak számára a dugás a cél, nem eszköz.

Valószínűleg az én szövegértelmezési képességeimmel van a gond, de nem igazán sikerült kihámoznom a fenti kommentedből, hogy egyébként mit is szeretnél mondani.

claire85 2016.11.13. 17:18:32

@sureee.:

Akinek inge.... magára veszi.

:)

De. A lényege csupán annyi volt, h. annyira feleslegesnek tűnnek ezek a játszmázások.

'Így is megy'. :))))

De ti tudjátok.!

Ethan Wolf 2016.11.13. 22:07:54

@varosilany: Azért ez masszívan kimeríti a szexuális zaklatás fogalmát. Nem értem, miért nem kértél a fürdőben segítséget, hiába voltak a cuccaid a kocsijában, biztos segítettek volna az emberek visszakapni azokat. Aztán az eset után még vele maradtál, vele mentél haza? Ez elég fura...
A csávó is elég fura nekem, ennyire "bátor" volt, hogy egy termálfürdőben akarta, hogy lábbal kielégítsd? Biztos, hogy nem értettél félre valamit, esetleg csak rosszul előadott vicc akart lenni?
Bocs, hogy kételkedem, de ez a történet tele van érthetetlen dolgokkal/reakciókkal...

Ethan Wolf 2016.11.13. 22:12:33

@claire85: "....ahogy.. AKARJUK" - ez csak a szexre igaz. Illetve rossz következtetéseket vonsz le. Persze, hogy olyanok a reakciói, amelyekre számítasz, mert nincs tétje, addig míg nem találkoztok. Juss el párral a találkozóig és próbálj úgy játszmázni, meg fogsz lepődni. Ez pont olyan, mint amikor kapsz egy képedre férfiaktól 100 lájkot és levonod a következtetést, hogy akkor annak az 100 pasinak kellesz. NEM. Dobtak egy lájkot, mert első blikkre bejössz és amúgy sincs tétje. De hogy a 100-ból hánynak kellesz igazán, az max akkor derülne ki, ha találkozol is velük. Sajnos a nők gyakran rossz következtetésekre jutnak.

Amúgy igaza van sureee-nak, tényleg érdekesen fogalmazod meg a mondataidat, nehéz értelmezni.

claire85 2016.11.13. 22:42:43

@Ethan Wolf:
Azért olyan érthetetlen, mert egy burkolt üzenet.

De. Bárhogy gondolkodom eközben, és jó a stílus, egyszerűen nem értem ezeket a 'minél kevesebb erőfeszítés tegyünk' egy dugásért.. Vagy csak a vadászat benne az élvezet?
Miért kell ilyen lelki és pszicho síkon jól kitervelt, letesztelt módszert bevetni. Csak pszichológiai megfigyelés? Mert ez amit leírtál durván kimeríti a manipuláció fogalmát.
Amit egy 'újoncka' de akár egy tapasztaltabb online ismerkedésben 'gyakorlott' nő is simán belesodródik.

Tényleg ennyire egy cél a fontos, a dugás?

varosilany 2016.11.14. 16:40:08

@Ethan Wolf: igen sajnos utolagosan mar en is tudom mit hogy kellett volna ott viszont nem jutott eszembe semmi csak "panik" jott ram es kerestem ismeros arcokat hatha valakit ismerek. Felreerteni nem ertettem felre semmit. Elso fel oraba ketszer nyomta a labamhoz. Akkor ertette a nemet. Majd mikor ezekre egyertelmuen nemet mondtam akkor jott a kerdes "legalabb kiverhetem a labadra?" Ha ezt nekem valaki elmeseli en el se hinnem hogy ilyen van. Mondjuk mikor levettem cipom es papucs kerult ram folyamat a labfejem nezte de meg se fordult volna a fejembe hogy labfetisiszta lenne esetleg. Azota ovatosabb vagyok csak ilyen meg nem volt nalam es ismerosok kozott sem. Ismerosok is lecsesztek miert nem telefonaltam jojjenek ertem...ebbe nagyot hibaztam de szerencsemre sikeresen hazaertem. Egy nagy bogessel lerendeztem mert akkor tudatosult bennem mi tortent es mi tortenhetett volna...

Ethan Wolf 2016.11.14. 17:48:01

@claire85: Írtam is, hogy a módszert nem ismételtem meg épp azért, mert manipulatív. De azért nem kell előadni a királylányt, aki rácsodálkozik a világra, ezeket a módszereket a nők nap mint nap alkalmazzék, csak már talán észre sem veszik.
A vadászat izgalma is fontos, de itt előjön, hogy neked annyira nem fontos a szex, míg egy férfi számára nagyon is az.

claire85 2016.11.14. 17:57:57

@Ethan Wolf:

Ez amúgy rohadtul nem igaz. Sokkal inkább előjön az általánosítás a női nem felé, miszerint a nőknek nem fontos a szex.
Elárulom, de igen nagyon fontos. Sőt az egyik legfontosabb működtető 'rugó' a kapcsolatban.
Rohadtul jó, kielégítő, vad szex nélkül nincs is jó párkapcsolat.

De nem mint cél. Ez nem lehet cél.

Másrészt már régebben is írni akartam, vagy kérdezni. Mi az amiért vajon képtelen vagy elköteleződni valaki mellett. Jelen pillanatban én úgy érzem, képtelen vagy a kötődésre. Mi lehet ennek az oka?

Ethan Wolf 2016.11.14. 20:34:07

@claire85: Volt sok évig tartó kapcsolatom (talán még a legelső posztban írtam is róla), el tudok köteleződni, HA akarok! A helyzet az, hogy csak kivételes esetben látom értelmét az elköteleződésnek. Nekem nincs szükségem lelki társra, magam hozom a döntéseimet. Nincs rá szükségem, hogy valaki itthon várjon, mert alig vagyok itthon, annyi hobbim és programom van. Nem kell senki aki mos vagy főz rám, mert ezeket tudom én is. Egyelőre nem hajt a családalapítás érzése sem. És jön a végső érv, nincs szükségem egy párkapcsolatra csak azért, hogy legyen egy állandó puncim, hisz így is tudok szerezni és még a változatosság is megvan. Az a helyzet, hogy egy nő nekem nem tud olyat nyújtani, ami miatt érdemes lenne elköteleződnöm mellette.
Ám de, nyitott vagyok, hisz az ember mindig remél...hátha van az a nő...

sureee. 2016.11.14. 21:36:51

@claire85: "Rohadtul jó, kielégítő, vad szex nélkül nincs is jó párkapcsolat. De nem mint cél. Ez nem lehet cél."
Már miért ne lehetne? Mert te ezt így kijelented, attól még nem lesz igaz.
Én sajnos elég sok olyan kapcsolatot látok amit kizárólag a szex tart össze. Elég sok pasi kilépne az omladozó 'kapcsolatából', ha lenne kilátásban egy másik nő és nem éveket kellene kibekkelnie két kapcsolata között.

claire85 2016.11.14. 22:17:06

@sureee.: Magamnak jelentettem ki. Kizárólag magamnak. Erről markánsan más a véleményem amúgy. Miért akkor szerinted ez egy kapcsolat 'ereje'? végcélja? jövője? jelene?

Minden egyéb másodlagos.

Talán csak korszakok vannak. Amin mindenki átlépked szép sorjában, pontosan akkor és ott ahol és amikor tart.

claire85 2016.11.14. 22:41:12

@Ethan Wolf:
Nem tisztem megítélni, mivel semmi közöm hozzá. Csupán megfigyelés volt. Ha 'akarsz' szerintem nem tudnál már........

és másrészt ez nem akarat határozza meg.
Szerintem . :)

sureee. 2016.11.14. 23:25:48

@claire85: A leírtak második részével egyetértek. A kapcsolatok célja mindig igazodik egy adott életkorhoz, élethelyzethez, szóval akkor végülis miért lenne olyan elrugaszkodott gondolat, h egy kapcsolat célja lehet a dugás is? Ha lehámozod a párok által közösen megvalósítandó, elérendő célról a gyermekvállalást/családalapítást, akkor mi marad, mi egy kapcsolat?
A szex és az, h jól érzed magad a másik társaságában. A kettő azért komoly korrelációt mutat.
Szerinted egy tesztoszterontól túlfűtött tizen- huszonéves srác, aki a legyet röptében is megdugná, miért akar kapcsolatot?

claire85 2016.11.15. 07:18:26

@sureee.:

Itt nem tizen-huszonéves fiúcskákról van szó. Hanem sokkal inkább 30 körüli vagy 30 +-os férfiakról. Elfogadom, hogy valakinek a dugás végcél- ha ez 'átmeneti'... ennyi lenne az érték benne? ennyire 'állatias' -ak lennénk, mi emberek?

Másrészt pont ezt látom magam körül, ameddig ennyi tartja össze a párokat- a szükség, pontosan ezért omladoznak.

Persze, tudom naiv és királylányos világom van. :) Csak annyira nem értem ezt a felfogást, , hogy azért mert a nőknek nem elsődleges a szex, ebből azt a téves következtetést levonni, hogy akkor mi nem szeretjük. ..?!
Holott szerintem egy kapcsolat sokszor ott is elmegy, h. a pasik azt gondolják néhány hónap után, mikor nekik csillapodik a dolog, h. mindig ugyanúgy csinálni, ugyanott, ugyanazt az a nőnek pont elég. Pedig. Szerintem a szex a nőknél kapcsolaton belül fontosabb, jóval fontosabb. :)

sureee. 2016.11.15. 11:13:52

@claire85: "Másrészt pont ezt látom magam körül" Akkor viszont nem igazán értem, miért volt emiatt vita köztünk, ha te is ezt látod magad körül. Azt nem állítom, h ez így jó, vagy hogy én adott esetben ne vágynék többre, de sokan így működnek. Társadalmi szinten nem igazán tehetsz semmit, egyéni szinten kell olyan párt keresned, akivel megegyeznek az igények, hasonló értékrendetek van. Ez mindkét nem számára ugyanúgy nehéz feladat.

"Pedig. Szerintem a szex a nőknél kapcsolaton belül fontosabb, jóval fontosabb. :) " Húú, nagyon eltérő tapasztalatunk lehet a világról.:) Van egy olyan érzésem, h te gyanúsan magadból indulsz ki, sajnos a nőtársaid többsége nem így vélekedik. Szerinted a 'Ne most drágám, fáj a fejem' meg hasonló terelést melyik féltől hallod sűrűbben egy kapcsolatban? Csak abba gondolj bele, h melyik nemű fél szokta a társát szexmegvonással zsarolni? Nem véletlen az a régi klasszikus sem, hogy a legjobb fogamzásgátló az esküvői torta. Vagy hogy a gyerek születése után többnyire melyik fél nem kívánja már a szexet? (és itt nem az extrém esetekre -depressziós lesz a nő, vagy extrém kemény volt a szülés és komoly fájdalmai vannak etc.,, hanem a normál ügymenetre gondolok)

claire85 2016.11.15. 12:02:29

@sureee.: :) Nem (csak) magamból indulok ki, hanem a környezetemből ÉS magamból.
A többi marhaság, a tv-ből szedted? :D

Én azért a pasi helyében eléggé elgondolkodnék, 'ha rendszeresen fájdalmakkal bújna ki a párja a szex alól'- mert ha csak nincsenek extrém eltérő szokásaik vagy étvágyuk, ami valljuk be elég hamar kiderül. Akkor bizony ott lelki síkon és testi szinten sem azt nyújtja a dolog amit...

Egyébként nem vitáztam, te kötözködsz. :)

sureee. 2016.11.15. 13:30:33

@claire85: Te figyu, ha nem tudsz szöveget értelmezni az nem gond, de legalább ne reklámozd már. Én ilyet hol a bánatban írtam, azonkívül, hogy most ideollózom neked?
' 'ha rendszeresen fájdalmakkal bújna ki a párja a szex alól''
Nem a szextől vannak komoly fájdalmai te nagyon okos, hanem a szüléstől, és attól fáj a pinája, hogy egy gyerek bújt ki ott. Ráadásul a félreértések elkerülése végett leírtam, h ne a szülés utáni extrém esetekről legyen szó, de neked csak sikerült abba belekötnöd. Ráadásul rendkívül korrekt módon még idézőjelbe is tetted... Attól, hogy a te alternatív világodban azt olvasod ki belőle, még nem azt jelenti. Egy ingyenes jó tanács a netes vitakultúrád javítása érdekében, kizárólag akkor hivatkozzál idézőjelben a másik által leírtakra, ha azt valóban ki tudod copypastezni a bepötyögött szövegből, nem csak a fejedben létezik.

Igen én csak egy kötözködős f*sz vagyok, akinek azért csak kiderült, hogy utólag szerinted is igaza van. "Másrészt pont ezt látom magam körül"

Sok sikert az alternatív valóságodhoz!

claire85 2016.11.15. 18:40:09

@sureee.:
Az időzőjel és az aposztróf között bazi nagy ám a különbség. Az idézőjel más, amit én használtam az azt jelenti mögöttes tartalommal bíró- nem szó szerint értendő. De azért nekem vannak szövegértelmezési gondjaim, meg alternatív világom van. Mindkettő lehetséges. Bár nem én kezdtem személyeskedni.
A felém irányuló dühöd, pedig megint elgondolkodtató.. ki írta h. most idézek várj, megpróbálok jól!!! " kötözködős f*sz " vagy?!

Mindegy.

Nem akarok személyes vagdalkozást indítani.

Megértem, h. ti férfiak tartsatok össze... :)

Szóval ez egy férfi blog. Oké.

Ethan Wolf 2016.11.16. 17:41:41

@claire85: Szeretném, ha ez nem egy férfiblog lenne, sőt...a férfiak meglátásait én is ismerem, ezért is jó, hogy vannak nők, akik kommentelnek. A másik fél véleménye mindig érdekesebb.

Krisz101 2016.11.17. 18:36:13

pár napra kiteszem a lábam és máris betámadnak a blue pill feministák, hogy mondd el a tyúktól meg a tojástól. egy törli magát miattam, 2 jön helyette :-D... hacsak nem más néven :-P

Krisz101 2016.11.17. 18:39:08

@claire85: dugás végcél- ha ez 'átmeneti'... ennyi lenne az érték benne?

az attól függ, kivel van a dugás, illetve milyen értéket ad. és ez nagyon lényeges elem.

Krisz101 2016.11.17. 18:49:44

@Ethan Wolf: sántít nekem is a story. Így viselkedik egy fürdőben és utána beszáll a kocsijába csak azért hogy ne kelljen gyalog vagy taxival hazamenni? na ne már itt valami nem kerek, lehet érdekes lenne a másik oldalt is meghallgatni mint az összes ilyen úgynevezett zaklatós storynál...

Krisz101 2016.11.17. 18:57:52

ja nagyon jó összefoglaló arról, hogy miért is szükségesek ezek az úgynevezett "játszmázások"
youtu.be/7DrMNPCyb58

claire85 2016.11.17. 20:40:02

Egyébként gondolatébresztő, ha...

1. Ez nem férfiblog. ...és érdekes lehet a 'mások oldal' véleménye is akkor..

2. Ha hozzá (merünk) szólni, ami nyilván teljesen más jellegű lesz mintha férfi írta volna, mert máshogy forog az agyunk..

3. Akkor mégis miért aggattok jelzőket, miért címkézgettek be, és miért vagytok olykor dühösek a női véleményre... Pl. királylány, feminista, alternatív valóság, szövegértelmezési probléma

4. Számomra a vita értelmes gondolatok mentén építő, a véleménykülönbözőség pedig abszolút nem okoz dühöt számomra.
Akkor itt meg miért? ....

5. Nem az lenne a lényeg, h. két oldal (nő-férfi) különbözősége révén, ellenére esetleg mi agunk is rájöhetünk egy-két plusz dologra? ! Amit bőven, fel is használhatunk, a saját előnyünkre.

VT 135 2016.11.24. 13:31:38

@claire85: azért te is nem egyszer harcias, támadó stílusban reagálsz, vagy vitatkozol másokkal, úgyhogy nem értem, te miért kérsz védelmet. Külső szemlélőként - értem ez alatt, h véleményem szerint nem igen folytam bele ezekbe a vitákba -, egyébként szerintem senki sem lépte még át azt a vonalat, amely már direkte egymás becsmérléséről szólna.

Ettől függetlenül magam is a kultúrált diskurzus híve vagyok. Aki címkéket ragaszt a másikra, azzal mindig a saját gyengeségét, önbizalomhiányát, félelmét fejezi ki - ugyanis nem érez magában elég erőt, h a másik véleményét észérvekkel cáfolja meg. Ősi dakota bölcsesség, h ha nem tudunk belekötni a másik mondanivalójába, akkor támadjuk meg a személyét, hátha az majd sikert hoz (nem hoz: csak a saját mondanivalójának értékét degradálja a nulla irányába a hozzászóló).

claire85 2016.11.24. 15:27:54

@VT 135:

...mutasd hol van ebben a "védelem kérés"- hol?!
Miért kellett volna belefolyni? Hiszen általában a két ember hozzászólásbeli különbözőségén, és szövegértelmezésből, eltérő szókincshasználat, vagy írásjelek különböző használatából akadtak a hevesebb vérmérsékletű 'viták'. Bár ezeket én nem tekintem vitának, mivel nem érvek mentén ütköztünk. A kiragadok egy fél mondatot és máshogy értelmezem az számomra kötözködés, nem vita. Ami pedig épp most,itt, - bár már több héttel ezelőtt ugye kialakult köztem és 'sureee' között az szimpla írásban elcsúszik a kommunikáció sokszor kérdésköre volt. Használunk szavakat, többletjelentéssel bíró kifejezéseket, nincs hangsúly, nincs arc, nincs visszacsatolás...mind-mind gyengítik a szövegértelmezést. Pedig legtöbbször azért értem amiről ír, sőt egyet is szoktam vele érteni magamban, de legalábbis értelmes érveket használ a véleménykifejezésre.
Az előző regisztrációmat, egy másik névvel, más okból kifolyólag töröltem.. Magam miatt.
De akkor is beszéltünk már, és nem végződött ennyire nagy 'csattanással' a végén.

Üdvözlöm a dakotákat ;)

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2016.11.29. 12:43:09

@VT 135: Ha a címkézés jogos (mint fentebb), úgy elmehetnek a picsába a dakoták!
süti beállítások módosítása