Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Rövid hírek: A szétkefélt kanapé

2017. február 05. - Ethan Wolf

clipboard013.jpg

Nekem is olyasmi jellegű kanapém van, mint a képen. Látható, hogy a háttámla részén varratok vannak. Nos, mikor felhozok valakit és jól alakulnak a dolgok, olyankor az első kör mindig a kanapén történik (lovagol a csaj). Hisz már eleve ott ülünk iszogatás közben. Nem is olyan régen, észrevettem valamit.

A lányok, mindig balra ülnek (szemből nézve), én pedig melléjük ülök nagyjából középre. Mikor úgy alakulnak a dolgok és rám ül, olyankor a két kezével megtámaszkodik a háttámlán a két vállam szélességében. Ez a szélesség épp a két varratra esik. Minden nőnél, minden alkalommal. Mikor elélveznek persze, hogy megszorítják a háttámlát épp a varratnál. Ennek következménye, hogy alig másfél év alatt, a két varrat elkezdett szétjönni. :) Szó szerint, szétkeféltem a kanapém. :D Gondolom, hogy ez az oka, mivel a többi varrat rendben van.

Ja, és középen jobban besüpped, mikor ráülök, mivel lovaglás közben két ember súlyát tartotta. :P

Most dobtam ki, szóval ha valaki belefut egy ilyen jellegű kanapéba, akkor az az enyém volt. :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr9112144929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

claire85 2017.02.07. 17:51:39

Ezt hogy jutott eszedbe leírni? :D

Ethan Wolf 2017.02.07. 20:23:45

@claire85: Szegről-végről kapcsolódik az élményeimhez/történeteimhez. :)

VT 135 2017.02.08. 01:57:13

@Ethan Wolf: a blog Wolf randijairól/kufircolásáról szól és, ahogy a posztból kiderült, Mr. Kanapé ebben fontos segédje, asszisztense volt. Mondhatni alapot biztosított a hölgyekkel történő interakcióhoz. :)
Tényleg, hogyan kerestél új kanapét?
"Looking for a new date/fuck assistant. We seek a stable personality - good stress and monotony managing is needed. You will encounter every day new challenges and many times your work will end up in a climax."

Ethan Wolf 2017.02.08. 09:16:02

@VT 135: Hasonlóan, csak előrelépési lehetőséggel kecsegtettem, castin couch is lehet belőle... :)

Krisz101 2017.03.14. 00:42:47

amúgy csak kérdezem, milyen új kanapét vettél? mostanában nézelődtem... a normál árkategóriában, tehát mondjuk 3k alatt... elképesztő szarok vannak. olyan érzése van az embernek hogy vakok és eunuchok tervezik őket. sem dugni sem tévézni nem lehet rajtuk. főleg ha az ember nagy. a kedvenc amikor a háttámla és a ülő rész derékszöget zár be egymással és ezt ilyen sittes párnákkal akarják kiváltani. én úgy vagyok vele hogy egy normális kanapén minden felületen kényelmes kell legyen ülni és feküdni is, beleértve a karfákat is. melyik lehet a legjobb Netflix and chill kanapé :-D

Ethan Wolf 2017.03.14. 07:06:27

@Krisz101: Nekem úgy ajánlottak egy céget, akik kézzel csinálnak ülőbútorokat valahol kelet Magyarországon. Ismerősömnek volt is egy tőlük és jónak tűnt, így rendeltem egy ugyanolyat. De a helyzet az, hogy hosszabb távon nem volt a legjobb választás.

Ha most kéne vennem, arra figyelnék, hogy az ülő része kicsit szélesebb legyen. A túl puha sem jó, mert ha túl belesüpped az alany, az kényelmetlen lehet. Értelemszerűen a túl kemény sem jó.

Amúgy, mostanában azon filoztam, hogy milyen lehet babzsákon dugni? Sokat olvasok úgyis, lehet, hogy veszek egy babzsák-fotelt olvasáshoz és tudom használni másra is :D
süti beállítások módosítása