Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

A robot

2017. február 15. - Ethan Wolf

bots.JPG

Amióta lehet egymással kommunikálni az interneten, azóta kísérleteznek robotokkal, röviden botokkal. A bot nem más, mint egy program, amely képes beszélgetni. Nem valódi mesterséges intelligencia, csak azt imitálja. Az ezredforduló környékén a chat igen népszerű volt az interneten és ott jelentek meg először olyan profilok, olyan "emberek/felhasználók", akikkel tudtál beszélgetni, de nem hús-vér emberek voltak. Hanem csak egy program, amely embernek adta ki magát.

48409678_cached2.jpg

Kezdetben nagyon bénák voltak, pár mondat után ki lehet szűrni, hogy egy géppel beszélgetsz, de már 2002 környékén volt olyan program, ami ennél okosabb volt. Egy barátomnak is megvolt, nem emlékszem a nevére a programnak, de a lényege, hogy rendelkezett egy nagy adatbázissal, ami tartalmazott szavakat, mondatokat, összefüggéseket, és azokból szemezett. De tanítható is volt. Ha beírtad neki, hogy ma krumplis tésztát csinált anyád, akkor visszakérdezett, hogy az mi? Mert ugye angolul beszélt a program és lövése nem volt, mit az a krumplis tészta. Miután nem tudta mi az, nem találta az adatbázisában, hát rákérdezett. Ekkor mi megírtuk, hogy az egy étel. Ekkor Ő elraktározta magának az infót, hogy a krumplis tészta egy étel és megkérdezte, miből áll. Elmagyaráztuk neki. És ez ment minden olyan témával, amit nem értett. Aztán másnap, mikor beszélgettél vele és szóba került akármilyen étel, ő rákérdezett, hogy a krumplis tésztát szereted-e. :) Félelmetes volt, hogy mindent elraktározott, belőtte, hogy mit milyen szövegkörnyezetben érdemes használnia, és használta is. És ez akkor volt!

De akkor a lényeg. Akárhova mész a neten, ahol nagyobb közösség van, ott mindig lesznek botok. Fórumokon, randioldalakon, chat szobákban mindenhol. Hogy pontosan, mi értelme ezeknek, az homályos. Az esetek nagy részében csak a létszámot növelik velük, mint a hamis profilokkal, hogy úgy tűnjön, sok ember használja az adott oldalt. Másik cél lehet a gyakorlás, hogy mennyire okosak ezek a programok, illetve a csalás. Megad neked egy linket, te rákattintasz és telepítődik valami a gépedre. 

Ezen a képen, ami most jön, egy viszonylag könnyen kiszúrható bot van:

712ca3d616d082c687798e82ad60cfc9.jpg

A srácnak eleve gyanús, hogy két bomba csaj van képen és azok írnak rá elsőnek. Ilyesmi a valóságban nem történik.Itt már gyanús volt neki a dolog. Meg is írta nekik, hogy mit fognak mondani, a gép pedig reagált, ahogy kell. Írja is a srácnak, hogy a tinder állandóan kidobálja (ami mondjuk igaz is lehet, engem is szokott) és megad egy oldalt, ahol tudnának beszélni és találkozót szervezni. Persze nem ajánlott rámenni arra a linkre. :) De ez egy könnyű eset volt, béna robottal.

Onnan lehet felismerni őket, hogy nagyon dögös nők profilképeit használja, és gyakran ők kezdeményeznek (bár esetemben nem így volt, én kezdeményeztem). Nem használnak összetett mondatokat, vagy csak nagyon bénácskán, mindig angolul beszélnek (tinderen könnyű, amúgy is sok a külföldi), nem lehet őket találkozóra rávenni, mert átugorják a kérdést, vagy nem érnek rá a héten (de azért gyakran megírják, hogy unatkoznak).

Mint kiderült, másfél napig fűztem én is egy ilyen botot. Van olyan, amelyiket könnyű kiszűrni, gondolom ezek az olcsóbb botok, de amelyikbe én futottam bele, az nagyon komoly teremtmény volt. Még a válaszidőből sem tudtam kitalálni, mert változó, hogy mennyit várt a válasszal, volt hogy perceket, volt, hogy órákat.

Eleve nem szabad azonnal válaszolni egy nőnek, szóval mondjuk óránként, két óránként egy mondat, így azért nem olyan sok idő ment kárba, de azért na... Eleinte normális beszélgetés volt angolul, Ő pesten tanul közgázt, szeret borozgatni és nem ismeri annyira a várost, stb. Tök általános dolgok. Ami gyanús lett, hogy az én kommunikációm erőteljesen használja az iróniát, szarkazmust, humort, kétértelműséget, stb, és ő ezekre nem reagált. Folytatta a csevejt, mintha  a fentiek közül egyik sem lett volna a mondataimban. Egy valódi nő, vagy veszi a lapot és benne van a játékban és Ő is így kommunikál, vagy ha nem olyan típus, akkor kicsit besértődik, visszakérdez, ilyesmi. De nem ugorja át a nyilvánvaló kétértelműséget.

images.jpg

A beszélgetés elején még szóba került, hogy szereti a száraz fehér bort, de a rosé-t nem annyira. Mikor kezdett beigazolódni a sejtésem, hogy mivel van dolgom, rákérdeztem, hogy a rosé-t szereti-e. Ekkor szóról szóra megkaptam ugyanazt a mondatot, mint a beszélgetés elején, hogy a száraz fehéret szereti, de a rosé-t nem annyira. Minden szó ugyanaz volt. Ekkor visszakérdeztem olyasmire, amiről már beszéltünk és teljesen ugyanazok a mondatok ismétlődtek.

Ekkor poénból megírtam, hogy te biztosan robot vagy. Erre kaptam tőle egy nyelvkiöltős szmájlit és törölt. :)

Szóval ilyen is van, ezek fejlődnek... Mondjuk, ha lenne hozzá emberszerű testük, és élethű puncijuk, akkor ki tudja... :D

A robotokon kívül még vannak a véletlenszerűen generált profilok. Azt ugye tudjuk, hogy amit felteszel a netre, az ott is marad. Nem adják ki az adataidat harmadik személynek, de valahogy mégis. Feltöltesz valahova pár képet magadról, azokat pedig eladják, vagy a nyilvános képeidet lelopják facebookról. Ekkor lesz egy hatalmas adatbázis tele képekkel. Ennek az a lényege, hogy tinderen is belefutottam párszor olyan generált profilba, amit a rendszer véletlenszerűen rakott össze. Kiválaszt egy képet (és gondolom megjelöli, megflaggeli, hogy azt a képet már ebben a régióban elhasználta), hozzárendel valamilyen kort, valamilyen nevet (amelyek épp beleesnek a keresési feltételeidbe) és belöki neked, hogy tessék itt van Claudia 27 éves, húzd jobbra vagy balra. A dolog akkor bukik ki, mikor bevési, hogy 22 éves a csaj, de a nő a képen/képeken van vagy 35. De egészen biztos akkor lettem ebben a profil generálósdiban, mikor két ismerős csaj is felbukkant (fél év különbséggel), más korral és a névvel ellátva. Az egyik ráadásul már rég Izlandon élt, de a program szerint tőlem alig 8 km-re volt.

Csak óvatosan az ismerkedéssel, nehogy lyukra fussatok (a szó nem jó értelmében). :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr2312161977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whoamiohmy 2017.02.15. 09:03:02

Én is belefutottam egy ilyenbe, ami még is magyarázta, mi az értelme az ilyen botoknak (egyébként a fenti kép a rövid chatrol demonstrálja is): a cél mindig az, hogy egy kis weboldalra csábítsanak át, ahol aztán egyszer csak elkerik a hitelkartyad számát... nekem egy angol kártyáról 150 fontot emeltek le egyetlen nap alatt, halistennek a bank azonnal blokkolt, és bár a kártyát le kellett cseréljem, a dolog egy fillérbe nem került végül. Tényleg vigyázni kell.

Krisz101 2017.02.15. 12:56:13

@whoamiohmy: én ezt nem hirdetném ne hari...

Krisz101 2017.02.15. 13:16:22

de ki az aki ezeknek a faszsagoknak bedől? Te is csak azért mert néha néztél rá, gondolom jó szokásod szerint az én 10 csajomat fűzted egyszerre, akik nekem kellettek vna

whoamiohmy 2017.02.15. 15:33:22

@Krisz101: hehe, ez jó 10-12 éve volt mikor még fiatal voltam és bohó. De jogos, ilyennek egyszer sem szabad bedolni. Szerencsére egy fillérembe se került a dolog.

whoamiohmy 2017.02.15. 15:39:30

@Krisz101: egyébként az a brutális, hogy fél éve skype-on kezdtek el bombázni ugyanilyenekkel, sőt, újabban Facebookon is kapok naponta ismeretlenektol jeloleseket. Egy-két bot annyira intelligens, hogy például azt hazudjak, betegapolo nővérek, és nálunk a kórházban akarnak dolgozni (az adatlapomon fenn van a kórház ahol dolgozom). Ezeknél nem vagyok róla meggyőződve, hogy robotok.

Ethan Wolf 2017.02.15. 17:55:31

@Krisz101: Mostanában nem fűzök egyszerre tízet, max 4-5-öt, öregszem. Szóval marad azért neked is :D

Krisz101 2017.02.16. 14:31:17

@whoamiohmy: jó figy bocs :P nem tudtam, h olyan régen volt. azok szép idők voltak, akkor még ha ráírtál egy csajra, sokkal könnyebben válaszolt, nem ez a kavarás volt mint most.

VT 135 2017.02.17. 00:44:02

@Ethan Wolf: Ajaj, ha így folytatod az irányt, hamarosan 2-3 lesz, aztán 1, aztán azt az 1-et meg kénytelen leszel feleségül venni, h ne hagyjon el öreg éveidre. ;) :D

Ethan Wolf 2017.02.17. 18:12:11

@VT 135: Csak nem... Amúgy pár éve még ment a heti több randi, de mostanra elég nekem a heti 1-2 is. Lassan szerintem minden létező nőtípussal randiztam/dugtam és már kezd önismétlődővé válni a felhozatal (nem égtem még ki azért).

Krisz101 2017.03.19. 23:18:47

@Ethan Wolf: jó de nem akadtál ki a legutolsó megjegyzésemtől a másik posztban ugye?
kicsit off kérdésem lenne. tegnap felmentem Tinderre pimpelt képekkel és nagyon gyenge a felhozatal. randivonalas. az elmúlt hetekben többször olvastam hogy az új algoritmus a jobb csajokat már csak azoknak mutatja akiknek magasabb az elo pontszáma vagy előfizet 5000 ért. lehet hogy már nálunk is ez megy? tapasztaltál ebből valamit?

amúgy közben kitaláltam hogyan tudnám veled az összes Tinder screenshot omat megosztani :-P

Ethan Wolf 2017.03.20. 18:01:40

@Krisz101: Nehezen tudnál olyat mondani, amin kiakadnék.

Nem tudom, mi van a tinderrel, de egy ideje a találataim száma nekem is jelentősen lecsökkent, még akkor is mikor nemrég még előfizetős voltam. Vagyis akkor már adott találatokat, de javarészüket szóra se tudtam bírni, ami tőlem szokatlan. Valami van a tinderrel az tény. De lövésem sincs, mi az az elo pontszám, lehet ott pontozni is? Melyik tinder verzio melyik rendszeren?

Akkor ne várass ,küldjed a képeket. Gondolom wetransfer vagy mammutmail vagy ilyesmi lesz

Krisz101 2017.03.21. 01:08:11

@Ethan Wolf: szió, én erre céloztam.
youtu.be/4hnT-CEuGL0?t=8m32s 8:30tól
meg erre
www.quora.com/How-does-the-Tinder-algorithm-work

már egy ideje hallom/olvasom egyre jobban, főleg ez az elo-score. ott akadtam ki amikor azt mondja h a legjobb csajokat már nem is mutatja ha nem fizetsz. de szerintem ez pánik volt, mert tegnap ota helyre állt a rend a tinderemen.

én ezt ott el is hiszem, ahol 5M+ ember lakik egy nagyvárosban és szinte sosem fogynak el az emberek. hisz ha nem mutatja a legjobb nőket akkor mutat helyettük mást. nálunk viszont durva lenne ha bevezetnék hiszen simán el lehet fogyasztani az embereket egy 6-8 km-es körzetben. és akkor mondjuk nem mutatna még 30 jó csajt, ha nem fizetsz elő...

de most úgy érzem, sejtem, hogy ez még nálunk nincs bevezetve.

még folytatom

Krisz101 2017.03.21. 03:34:41

oké küldtem megosztást. 5 folder. az elején pár kivágott kép de utána teljes screenshotok. ha nem találod akkor a spamben lehet. hali :-P

Ethan Wolf 2017.03.22. 17:57:49

@Krisz101: Megkaptam őket, de átnézni csak hétvégén lesz időm. Köszi.
süti beállítások módosítása