Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Egy átlagos lány megpróbáltatásai

2017. július 31. - Ethan Wolf

26-tech-companies-where-the-average-pay-is-over-1200002.jpg

Egészen friss eset. Megismertem Krisztinát egy lány barátom (haverom) révén. Ez a havernőm gyakran hozza egy-egy barátnőjét magával bulizni, így időnként megismerek rajta keresztül is másokat. Amúgy azért hoz magával mindig valakit, mert úgy megyünk bulizni, hogy én csajozni, Ő meg pasizni megy, de tudja magáról, hogy ha iszik, marhaságokat csinál, én pedig nem mindig vagyok ott, hogy segítsek. Ilyenkor jól jön neki egy barátnő. 

Ez a csapat nem ugyanaz, mint akiket egy másik posztomban említettem. Csak van névegyezés, de lusta vagyok most emiatt átnevezni valakit. :D

24hchn2yle2wjoht00wa_m.jpg

Lényeg a lényeg, megismertem Krisztinát, aki első blikkre teljesen normális csajnak tűnt. 27 éves, 173 magas, barna haj, barna szemek, átlagos testalkat. Arcra is átlagosnak mondanám, amolyan tipikus barátnő alapanyag. Ezúttal olyan képeket raktam ki a poszthoz, amely SZERINTEM átlagos lányokat ábrázol. Valami ilyesmi kategória volt Kriszta is.

Első blikkre megvolt köztünk a szimpátia és ment a poénkodás, adok-kapok, Aznap este nem jártam sikerrel a csajok körében, így kettesben figyeltük a bárpultból, ahogy a fent említett havernőmre három percenként rámozdult egy hím. Nem túlzok. Havernőm persze válogatós, szóval hamar le is koptak a jelentkezők, de persze gyakran akad kedvére való. Érdekes, hogy mennyi ilyen fél-ork csávó van a szórakozóhelyeken. Kigyúrt, nagydarab, általában kopasz, vagy nagyon rövid a haja, tetovált és a szókincse mint egy papagájé. De mindezek ellenére a jóképűbbekre tapadnak a csajok. De elég a kitérőből. 

Krisztával kellemesen telt az este, két éve szingli, egy öt évig tartó kapcsolatból jött ki. Nem azért jött bulizni, hogy pasizzon, sosem szedett fel senkit szórakozóhelyről, ő csak kimozdult picit otthonról, kapóra jött neki a havernőm invitálása. Kriszti vicces, a maga módján művelt, amolyan mindenben teljesen átlagos aranyos csaj. Így nem is lepődtem meg, hogy napokkal később facen is folytatódott a beszélgetés köztünk. Nem terveztem vele semmit, számomra ő amolyan egyszer megdugom kategória lenne, de nem olyannak tűnt, aki az ilyesmibe belemenne. Nem az a könnyen fektethetős fajta. 

Egy héttel később javasolta, hogy tartsak vele és két barátnőjével egy új hely megnyitójára (meghívták őket), én pedig éltem a lehetőséggel. A két barátnőjére nem térek ki, elég hamar elvesztettük őket az este során. Gondolom, összejöttek valakikkel. Krisztivel pedig finoman iszogatni kezdtünk és dumáltunk, amolyan barátilag. Elég sokat ittunk, de nem történt semmi olyan, végig dumáltunk. Könnyű volt vele beszélgetni.

Aztán a következő hónapokban többször is megesett, hogy elhívott ide-oda, de sosem kettesben mentünk, mindig jött velünk valaki. Azért sejtettem én, hogy bejövök neki, azért hívogat, de nem érzékeltem amúgy hagyományos jeleket felőle. Aztán az egyik ilyen összeröffenős alkalommal, mikor hazafelé szétvált a társaság, bennünk pedig sok pia volt, kitaláltuk, hogy hozzám jövünk Krisztivel és kicsit afterezünk. 

3896827_370.jpg

Sejthető, de a további piálásokból testkontakt lett, majd csók is. Úgy voltam vele, hogy egye fene, ha már így az ölembe pottyant a dolog, egyet megér nekem ez a csaj. :) Azt hittem, ő is ilyesmiben gondolkodik aznap este (vagyis az már bőven másnap hajnal volt). Persze hülye vagyok, hisz ha csak dugni akart volna velem, akkor nem építgette volna ezt ilyen sokáig, a rendszeres találkákkal. De akkor este (hajnalban) sok pia volt bennem is és elkapott minket a hév (nem a H5-ös). 

Az előjáték jól ment, de a vetkőztetés nagyon nyögvenyelős volt. Alig akart megszabadulni egy-egy ruhadarabjától, pedig bőven ment már az előjáték és tapizás, dákó simizés. Akárhányszor próbáltam vetkőztetni, hárított és mindig magyarázkodott. Ő nem ez a típus, és neki így nem fog menni. Ez nem is lett volna baj, de tovább folytatta az előjátékot és tovább izgatott. Húzott rendesen, de szerintem nem direkt. Mintha nem tudta volna eldönteni, hogy legyen valami, vagy ne, és hogy közben ne legyen kínos a dolog, inkább játszadozott velem.

Nem olyannak ismertem meg amúgy, aki húzná a férfiak agyát. Nálam pedig a sokadik próbálkozás után (én már pucér voltam álló fasszal, amit kézzel és puszikkal kényeztetett - igen, nem cumizott, csak puszilgatta és simogatta), elszakadt a cérna, és mondtam, hogy most vagy lesz valami, vagy menjen inkább haza, mert ez már rohadt kínos és nem jó se neki, sem nekem.

Mosolygott, kiment a mosdóba, majd pucéran jött vissza és végül dugtunk. Elég érdekes volt, mert közben mintha kínos lett volna neki az egész. Közben is mondta, hogy neki ehhez amúgy sokkal több idő kéne (ágyba jutáshoz), de nagyon bejövök neki. Sok mindenre nem emlékszem, mert mint írtam, ittunk rendesen. Azt tudom, hogy a szex nem volt nagy eresztés és csak egy menetig jutottunk, azt is igyekeztem gyorsan lezavarni. Nálam aludt és aznap délután ébredtünk, pár mondat és mosolygás után hazament. 

img_52992.jpg

A következő időszakban úgy beszélgettünk facen, ahogy előtte, gondoltam neki is csak ennyi volt a dolog és túlléptünk ezen. Azonban két héttel később találkozni akart és meggyőzött, hogy átjön hozzám pár üveg piával. Én hülye azt hittem, hogy akkor időnként dugunk is, amolyan barátság extrákkal dolog lesz ebből (hátha a második szex jobb lesz vele, mint az első). De nem egészen. Átjött, oldottuk a hangulatot és kezdődött az előjáték. Megint ugyanolyan nyögvenyelős volt az egész, mint első alkalommal. Szexig nem is jutottunk el. A pia hatására kitört belőle, hogy neki nagyon tetszem, és Ő olyan jó barátnő lenne!

Felsorolta, hogy tud főzni, meg nem félrelépős fajta és tök jók lennénk együtt. De szinte sírt közben. Rohadtul megsajnáltam. Ölelkeztünk, én pedig elmagyaráztam neki, hogy nem tudom megadni, amit szeretne, mert nem akarok kapcsolatot. Kicsit jobban sírt, de mint kiderült, nem azért, amit mondtam, hanem azért mert szegény próbálkozik társat találni, de nem igazán megy neki. Pasik időnként itt-ott rámozdulnak, el is megy egyikkel-másikkal randizni, de ő olyan típus, akinek kell 1-2 hónap az első szex előtt, aki amolyan házias barátnő tudna lenni. De ez nem nagyon kell a pasiknak. Itt már tényleg nagyon sajnáltam, de csak közhelyeket tudtam mondani neki. 

Régen is ilyen volt, lassú víz partot most, de akkor volt rá ideje gondolom, most meg már talán ketyeg a biológiai óra (27 éves) és ha ilyen lassan tud megnyílni, akkor ha most talál valakit, harminc lesz, mire gyereket vállalna tőle. Ezt nem ő mondta, ez csak én eszmefuttatásom. Tényleg aranyos, olyan lány, akit papíron a legtöbb férfi keres. Csak szegény Kriszti szerintem fölé választott. Tudhatta rólam milyen vagyok, hisz csajozni jártam velük a szórakozóhelyekre, miért gondolta, hogy velem ez működhetne? Talán ha más kategóriában próbálkozna, találna partnert maga mellé. 

Szóval aznap este nem volt semmi, csak ölelkezés, némi sírás, a férfiak szidása (nem volt kedvem elmagyarázni a valóságot neki, nem akartam még jobban összetörni szegényt), majd hajnalban hazakísértem. Mint kiderült, otthon már a szüleinek is elmesélte, hogy velem "randizik"...

Azt hittem, tisztáztuk a dolgot és talán visszaállhatunk a régi kerékvágásba (szex előttire). De időnként próbálkozott, persze tagadta, hogy az lenne, de hát egyértelmű volt, hogy kettesben szeretne lenni velem. Mivel többszöri beszélgetéssel sem sikerült lekoptatnom, azt tettem, ami a legjobb neki. Töröltem és tiltottam minden platformon.

Gondoltam, hogy ezzel paraszt leszek, de így hogy berág rám, és a szeretet átmegy haragba irántam, talán könnyebb lesz neki túllépnie ezen a dolgon. Nem tudom, hogy vált be....

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr4612633709

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sadist 2017.08.01. 19:04:55

"Felsorolta, hogy tud főzni, meg nem félrelépős fajta és tök jók lennénk együtt."

Valahol rettentően elszomorító, hogy a csajok már ezt is óriási featureként akarják eladni, hogy nem félrelépősek. Ennek kellene az alapnak lennie. Ez kb. az a szint, mint amikor egy férfi azzal akar bevágódni, hogy mindig lehúzza a wc-t használat után...

"Kicsit jobban sírt, de mint kiderült, nem azért, amit mondtam, hanem azért mert szegény próbálkozik társat találni, de nem igazán megy neki. Pasik időnként itt-ott rámozdulnak, el is megy egyikkel-másikkal randizni, de ő olyan típus, akinek kell 1-2 hónap az első szex előtt, aki amolyan házias barátnő tudna lenni. De ez nem nagyon kell a pasiknak. Itt már tényleg nagyon sajnáltam, de csak közhelyeket tudtam mondani neki."

Pontosabban azoknak a pasasoknak nem kell állandóra, akik neki bejönnek. Abban egészen biztos lehetsz, hogy volna ott rengeteg férfi, aki odaadó, hűséges, türelmes és egyáltalán nem esne nehezére várni 1-2 hónapot az első kufirc előtt, de a csaj ezeknek nem ad esélyt és észre sem veszi őket.

Nem kell sajnálni a nőket, amelyik nem ronda, mint a lőtt seb, az simán talál magának normális pasast állandóra is, csak nem három kategóriával fentebbről kell válogatni, mert ott egyértelmű, hogy csak dugásra lesz jó.

"Régen is ilyen volt, lassú víz partot most, de akkor volt rá ideje gondolom, most meg már talán ketyeg a biológiai óra (27 éves) és ha ilyen lassan tud megnyílni, akkor ha most talál valakit, harminc lesz, mire gyereket vállalna tőle. Ezt nem ő mondta, ez csak én eszmefuttatásom."

Kíváncsi vagyok, hogy milyen pasas lehetett, akivel 5 évet lehúzott (20-25 között, gyakorlatilag a legjobb éveit), mert van egy tippem, hogy nem egy vele közel egykorú Átlag Józsi, hanem egy 8-10 évvel idősebb, befutott faszi.
Az ilyen csajok valójában már a kezdeteknél elbasszák, rosszul választanak, magasra kerül a léc, majd miután befuccsol a kapcsolat, egyszerűen nem találnak olyat aki egyszerre megfelelne a mércéjüknek és hajlandó a hosszútávú elköteleződésre is.

"Tényleg aranyos, olyan lány, akit papíron a legtöbb férfi keres."

A gyakorlatban is, csak nem ezeknél a férfiaknál állnak sorban a csajok. Legalábbis nem fiatalon, amikor még csak a kötetlen szórakozásról van szó.

"nem volt kedvem elmagyarázni a valóságot neki, nem akartam még jobban összetörni szegényt"

Pedig hosszútávon nem ártana. Már iskolás korukban el kellene magyarázni a lányoknak, hogy ha 30 éves korukra férjet, családot és boldog életet szeretnének, akkor már kora huszonéves koruktól ezt kell szem előtt tartaniuk és dolgozniuk rajta. Olyankor kell normális férfit választaniuk, amikor legmagasabb a húspiaci értékük, mert az csak a legritkább esetben működik, hogy fiatalon szórakoznak, "kiélik magukat" a náluk kategóriákkal jobb pasasokkal, aztán mikor úgy gondolják, hogy itt az idő családot alapítani, csak levesznek egy elvárásaiknak megfelelő faszit a polcról, mintha csak a szupermarketben vásárolnának.

Ethan Wolf 2017.08.01. 20:41:08

@Sadist: Valahol belül egyetértek mindennel, amit írtál, de valahogy mégis sajnálom ilyenkor őket. Ez még talán a régi, érzékeny énem maradványa. :D

Sadist 2017.08.01. 21:58:28

@Ethan Wolf: Én egyedül azokat a nőket tudom sajnálni, akiket önhibájukon kívüli ok miatt kerülnek a férfiak, pl. balesetben megsérült az arcuk, gyógyíthatatlan betegség miatt csúnya a bőrük, hiányzik valamelyik végtagjuk vagy bármi egyéb, amiről nem tehetnek.
De amikor egy huszonéves, legrosszabb napján reggel felkelve is 7/10-es, alkalmanként fotómodellkedő lány panaszkodik arról, hogy már mióta nem talál egy normális pasit, olyankor egy szemernyi empátia sincs bennem.
Ismerek két csajt, mindketten ugyanannak a jóképű tánctanárnak voltak a barátnői egymás után, de mióta szétmentek vele, azóta egyiküknek se volt normális kapcsolata (vagy nagyon jól titkolják, mert facebookon se egy egy kapcsolati státusz, se egy közös fotó, semmi). Mindketten elég jól néznek ki, kis túlzással szinte bármelyik férfit megkaphatnák, de mégse.
Ilyen esetben ha kicsit megkapargatod a felszínt, mindig kiderül, hogy a valóságtól teljesen elrugaszkodott elvárásaik vannak. Én még soha nem találkoztam olyannal, hogy a csaj jól nézett ki, nem volt semmi dilije, reális elvárásai voltak, de mégsem talált magához illő, normális férfit.

2017.08.01. 22:49:05

@Ethan Wolf:
" Ez még talán a régi, érzékeny énem maradványa. :D "

Nem-nem.
Kicsit abszurd, de valójában az volt az irracionális éned, ami neveltetésedből, szocializáltságodból fakadóan azt nyomta, hogy a nő a szegény, szerencsétlen ártatlan bárányka és jaj de rossz neki. ,

Közben meg ha korrekten, higgadtan és logikusan belegondolsz - és ezek nem embertelen, vagy hideg, gonosz tettek, hanem ezek a tények - az állhat az egész mögött ténylegesen, amit Sadist levezetett az első hsz-ben.

Az emberek önsorsrontók, de a női nem ebben viszi a pálmát....
Nem véletlen van a vicc az emeletes áruházzal, ahol minden szinten jobbnál jobbak a férfiak akik közül válogathat magának a nő, de mindig tovább kell menni, sosem jó az, ami egyszerűen jó.
Aztán a legutolsó meg emeleten koppan....

Szerintem jó pár generációig ez lesz még, de persze, hogy lesz-e nagyobb mértékű változás, azt mi szerintem 30-40-től fölfele férfiak biztos nem fogják meglátni/megtapasztalni, de lehet, hogy a mostani 10-20 évesek sem.

Valami pedig lesz, lennie kell, mert ez így egyre abnormálisabb.

Wildschwein 2017.08.02. 08:57:01

Wolf, csak hogy kötözködjek kicsit: azért néha nálad is működik a hörcsög :)
"mikor hazafelé szétvált a társaság, bennünk pedig sok pia volt, kitaláltuk, hogy hozzám jövünk Krisztivel és kicsit afterezünk."
Szóval, ez itt olyan, mintha a saját felelősségedet akarnád hárítani, pedig hát nehéz elképzelni ezt a cselekedetet ("kitaláltuk") többes számban, még kevésbé úgy, hogy Kriszti találta ki; én inkább úgy képzelem, hogy te javasoltad :)

Egyébként Sadist-tal együtt én is kíváncsi vagyok, milyen típusú pasival volt Krisztinek az említett hosszú távú kapcsolata. Ezt nem árulnád el? Sok mindent megmagyarázna (vagy megcáfolna) szerintem.

2017.08.02. 09:08:57

@Sadist: azért nem sajnálod a 7/10es mégis magányos és panaszkodó nőket, mert szent meggyőződésed, hogy a csinos külső mögött egy rendezett, sérülésmentes tudati világ áll. Holott nem tudod mekkora nyomrúságok húzódnak meg gyerekkori traumák, lelki sérülések mögött. És ha azt hiszed, hogy a nők irreális elvárásai is szabad akaratukból alakultak ki, avagy csak fel kéne nyitniuk a szemüket és máris reálisan látnának.
Érdekes a te hitvilágod.
Mintha a nők nem pont ugyanebben a világban élnének, mintha őket nem szekálnák halálra amikor a 10-12 évesen csúnya kövér kiskamaszok, mintha nem léteznének zaklató nagybácsik, vagy agresszor szükők, akik akár egy életre is megmérgezik a tudatukat, lelküket.
Én találkoztam már olyan 7/10es lánnyal, aki nem tudta elhinni, hogy ő szép, állandó bizonyítási kényszerben volt, mert lelkileg súlyosan sérült volt. Ezek a nők külsőre mindenük megvan hogy boldogan élhessenek, de a lélek sötétjében nyomorúságok, félelmek, kinlódások húzódnak.
Miért nem sérülékeny emberként gondolsz a nőkre? Miért démonizálod őket, hogy ők direkt elcseszik a férfiak és a saját életüket is ? Hogy csak pici józanság kéne nekik és akkor boldog hely lenne a planéta ? Tényleg ezt hiszed ?

claire85 2017.08.02. 09:42:09

Számomra ez az írás eltért a többitől- jó értelemben.

Csak mert kiderült, hogy sok férfivel ellentétben akik ide is kommentelnek, minden eszközöd adott lenne ahhoz, hogy bárkit kihasználj, hazudva- átgázolva.

De a lényeg az utolsó két mondatban van és bár mindenki így tenne.
Fontos tudni, hogy azzal teszel egy nővel jót hosszútávon, ha pontosan tudod adott esetben mit akarsz és képes vagy úgy is tenni. Azzal, hogy tiltottad megmentetted egy csomó felesleges körtől... önmaga körül.

Bár mindenki így tenne. És nem tetszelegne a rajongás mély tavában, nap mint nap megfürödve..

claire85 2017.08.02. 09:47:42

@Kulics: hihetetlenül érett gondolkodásod és letisztult világképed van..

De én már belátom bizonyos szűrőn át nézve a dolgok nem változnak. Így telejsen felesleges bárkit, bármiről győzködni.

A változás fáj.. és ha vki nem ismeri fel, hogy ugyanazokat beszűkült gondolataival turnézik blog- blog után.
Akkor hagyjuk meg neki az örömet, hogy ha kibeszéli / kiírja magából talán enyhül a frusztrációja..

claire85 2017.08.02. 09:57:32

Nekem nemrégiben ismeretlenül azt írta valaki, felesleges nekem itt lennem, mert hiába keresem a válaszaimat azok nem itt lesznek. Meg, hogy szerinte 'nincs jogom' ideírni, mert azok a férfiak akik itt vannak mind 10/ 10-esek, vagy legalábbis többet tettek a saját fejlődésükért, mint én az elmúlt évben a magaméért.
Na már most Wolf egyik írása szerint a nők bosszúállóak, és a barátnők egymást védik. Ez pontosan így van. ..

Végignézve itt a kommentek között én nem azt látom, hogy 1-2 -3 kivételtől eltekintve itt a férfiak azért szólnak hozzá, mert önmagukat építve megosztanák a tapasztalatikat, amely hasznos volna elolvasás szempontjából is.

Inkább körülnézek és azt látom, szapulják a nőket, a viselékedésüket, neveltetésüket, a gondolataikat, a külsejüket és habár állítólag nincsen rájuk szükség, azért egy dologban mégis mindig egyetértenek- ha szexre éhesek- ahhoz bizony nélkülözhetetlenek- egyelőre ( majd jönnek a robotok)..

Nem gondolom, hogy itt 10/ 10 -es pasik írogatnának.
És azt sem, hogy közületek a legtöbben majd beleszakadtok annyit küszködtök a nők megértésével.

claire85 2017.08.02. 10:02:17

@Sadist:

Klasszul érvelsz. És logikusan felépíted a mondanivalód.

Kár, hogy a mondanivalód bármilyen jól is van megfogalmazva mégis mindig, mindenütt ugyanaz.

Egyébként ha ennyire ki vagy akadva a nők 90 %-ra, akkor adódik a kérdés:
Mégis miért táncolsz? Mert az pont a nő és a férfi kapcsolódására van felépítve. A salsa-t kivitelezni egyedül szinte lehetetlen. Akkor mégis miért?

erkölcsi hulla 2017.08.02. 10:05:15

@Kulics: Akit 20-as éveitől úgymond 'megbélyegeznek' a nők, esetleg még gimiben is kapta tőlük az alázást, azaz olyan blue pilles jófiú, akibe ezt belenevelték, és pl. 30-as éveiben jut először nőkhöz normális mennyiségben, abban is van legalább annyi lelki sérülés mint egy nőben, sőt. Talán ezért kezdik el kategorizálni a nőket, mivel nagyon nehéz esendő embernek nézni azokat akik miatt el lett baszva sok év az életéből.
Persze, ez általában a ffi saját hibája, és nem mások hibáztatása a megoldás, de akkor is...
És én tényleg nem hiszem el hogy a nők nagy részét zaklatták szexuálisan, vagy ilyesmi, mert ez tényleg súlyos lelki problémákat szül, de mondom, nem hiszem el. A szülői alázást meg nem számolom bele, mert azt a ffiak is kapják bőven.
Viszont, egy átlagos fiú sokkal több alázást kap már iskolában a másik nemtől mint egy átlagos nő, és az ráteszi a bélyegét nem kicsit a későbbi magánéletre, magamból indultam ki persze elsőre. Máig emlékszem mikor nem gyengén aláztak csajok pl. általános végén vagy gimi elején, és tényleg egy fél életre szóló élmény volt.
Bocs a csapongásért, basztatnak munkahelyen :)

erkölcsi hulla 2017.08.02. 10:21:52

@Ethan Wolf:
Ez a csaj már majdnem a szürke-egér kategória, mivel elmondása szerint csak egy kanja volt eddig összesen.
Na én is merek olyat aki már inkább a 30hoz van közelebb és még nem volt senkivel (szűz), egész egyetemen tanult, kiváló eredménnyel stb.. viszont tényleg ránézel és ez jut először eszedbe róla (alacsony, átlagosan nem kihivóan öltözik, stb...). És tényleg full visszahúzódó, elég ránézni és látja az ember hogy teljesen be van görcsölve, mert ugye már sürgős lenne hogy legalább lefeküdjön valakivel, de még azért nem akarja a legaljára adni ... Persze gondolom volt lelki trauma is meg szülői érzelmi manipuláció, de hát kinek nincs ilyen :)
Kíváncsi vagyok a véleményekre :)

qqqqqqqqq (törölt) 2017.08.02. 11:11:39

@erkölcsi hulla: tökéletesen egyetértek, a pasik is szopnak eleget, engem is basztattak eleget a kamasz években, mert nem én voltam a az istencsászár überkirály.

Sok nő élete ugyanilyen szívás, nézd csak meg szegény Meg Griffint, a family guy-ból :-)
Pedig Mila Kunis, aki játsza, az 10/10 es nő és mégis mennyit bántja a családja :-))

2017.08.02. 18:46:01

@Kulics:
" Holott nem tudod mekkora nyomrúságok húzódnak meg gyerekkori traumák, lelki sérülések mögött. "

1. Az a baj, hogy úgy néz ki a világ jelenleg, hogy 10-ből 8 nő így viselkedik és baromira nem hiszem, hogy mindegyiknek traumája van. DE mégis csak ezt halljuk mindenkitől, hogy "jaj én szegény"
2. Attól még gyerekkoromban volt bármiféle traumám, azt nem hiszem, hogy utána felnőttként körbenézve a világban, hogy MOST milyen jó nekem, mert csttintek és ugrik 100 kan, na akkor nem tartok átgondolást az életemről, hogy mekkora rossz is nekem? Neem, brühühühü és traumás vagyok.
3. Érdekes, a férfi ilyenkor megint le van sz@rva, neki nincs lelke, sőt a férfiak a parasztok már megint, hogy hát ebbe nem gondolnak bele.

De nyilván minden diktátor, tömeggyilkos traumás volt, tehát szerencsétleneket mentegessük már fel.

Nem, ez csak önsajnálat és nárcisztikus jellemről szól.

Ez egyébként meg tudod ki a traumás, tudod kinek szar?
Aki lebénult, megvakult, akinek halálos betegsége van, nem az vazze, aki a körülötte lévő embereken tapos, meg nyekereg felnőttként annak, aki vele van, hogy őt akkor is sajnálni kell, mert neki milyen szar, mert gyerek korában mi történt vele.

De egyébként nem értem, miért kell a "white knight"-ot játszani, innen remélsz valami puncit?

2017.08.02. 18:59:55

@claire85:
"Inkább körülnézek és azt látom, szapulják a nőket, "

Hát persze, a gonosz férfiak.
Miért nem csöpögősen ömlengve az egekig magasztalják a nőket, mi?
Te figyelj.

Abba belegondoltál, hogy miért van ez?
Szerinted mi itt férfiak, a világban a férfiak nem boldogok akarnak lenni, nem a boldogságot keresik, hmm?
Szerinted mi ezt akarjuk, erre vágyunk?
A lófaszt.
Nézd körül a világban, globálisan.

Már meg sem lehet számolni annyi blog, fórum, Youtube-csatorna van stb-stb, ami azzal foglalkozik, hogy a nőkkel mi a f@sz van már, hogy mekkora gáz a helyzet.

Ezen nem gondolkodtál még, hogy ez miért van?
És máshol sem az van, hogy jaj de szép a világ, mert azokat a dolgokat hallod vissza mindenütt Amerikától Nyugat-Európától idáig, hogy sz@r van a palacsintában a nők részéről qrvára.

Ezen elgondolkodhatnál, hogy vajon akkor mi a bibi a számításodban...

Sadist 2017.08.02. 21:00:53

@Kulics: "azért nem sajnálod a 7/10es mégis magányos és panaszkodó nőket, mert szent meggyőződésed, hogy a csinos külső mögött egy rendezett, sérülésmentes tudati világ áll. Holott nem tudod mekkora nyomrúságok húzódnak meg gyerekkori traumák, lelki sérülések mögött."

A példaként említett két csajt jól ismerem, szerető, támogató családjuk van, semmi traumatizáltságról nincs szó.

"Mintha a nők nem pont ugyanebben a világban élnének, mintha őket nem szekálnák halálra amikor a 10-12 évesen csúnya kövér kiskamaszok, mintha nem léteznének zaklató nagybácsik, vagy agresszor szükők, akik akár egy életre is megmérgezik a tudatukat, lelküket."

Mekkora ezeknek az aránya? 1%? Azok is jellemzően vidéki, vallásos, szegény családból származók, nem középosztálybeli, tanult, minden téren támogatott lányok.

"Én találkoztam már olyan 7/10es lánnyal, aki nem tudta elhinni, hogy ő szép, állandó bizonyítási kényszerben volt, mert lelkileg súlyosan sérült volt. Ezek a nők külsőre mindenük megvan hogy boldogan élhessenek, de a lélek sötétjében nyomorúságok, félelmek, kinlódások húzódnak."

Olvasd el még egyszer, hogy pontosan mit írtam! Nem zártam ki annak a lehetőségét, hogy valakit esetleg gyerekkorában trauma ért, hanem azt írtam, hogy még nem láttam olyan lányt, aki külsőre és belsőre is oké (jól néz ki, nincs semmi pszichés defektje), reális elvárásai vannak és mégsem talál normális faszit. Ebben az esetben a három dolog közül legalább egyben súlyos hiányosságai vannak és ez általában a reális elvárások, de természetesen lehet a pszichés defekt is.

"Miért nem sérülékeny emberként gondolsz a nőkre?"

Mert nem vagyok mangina, aki gyámoltalan, megmentendő gyerekekként tekint a nőkre. Én tisztelem, ezért felnőttként kezelem őket. A felnőtt létnek pedig az az egyik alapja, hogy vállaljuk a tetteink és döntéseink következményeit, nem pedig a szülőkre, a traumás gyerekkorra, a társadalomra vagy a gonosz férfiakra kenjük az egészet.

"Miért démonizálod őket, hogy ők direkt elcseszik a férfiak és a saját életüket is ?"

Én csak annyit várok tőlük, hogy nőjenek fel, viselkedjenek felnőttként és vállalják a válogatósságuk következményeit, ne pedig picsogjanak, hogy sehol egy normális pasi. Ez egyáltalán nem démonizálás. Meg pláne ne mentegessük őket ilyen kamu indokokkal, hogy gyerekként biztos nagy traumát éltek át.
Basszus, soha az emberi történelemben nem volt még a nyugati nőknek (Magyarországot is beleértve) annyi szabadságuk és lehetőségük, mint ma, mégsem tudnak értelmesen élni vele.

"Hogy csak pici józanság kéne nekik és akkor boldog hely lenne a planéta ?"

Igen, némi realitásérzék csodákat tenne.

claire85 2017.08.02. 21:18:37

@icipicicsipa: Az én számításomban semmi bibi nincs. Egyszerű ténymegállapítás. És erre a blogra és a kommentekre hatványozottan igaz.

Sadist 2017.08.02. 21:22:06

@claire85: "Klasszul érvelsz. És logikusan felépíted a mondanivalód.

Kár, hogy a mondanivalód bármilyen jól is van megfogalmazva mégis mindig, mindenütt ugyanaz."

Ezt hívják következetességnek. Hidd el, nagy erény és az élet szinte minden területén nagyon hasznos :)

"Egyébként ha ennyire ki vagy akadva a nők 90 %-ra, akkor adódik a kérdés:
Mégis miért táncolsz? Mert az pont a nő és a férfi kapcsolódására van felépítve. A salsa-t kivitelezni egyedül szinte lehetetlen. Akkor mégis miért?"

Arra még nem gondoltál, hogy a premisszád eleve hibás, okostojás? :)
Te (meg gyakorlatilag mindegyik eltérő nézetet valló) abból indulsz ki, hogy ha a vitapartnered nem magasztalja egekig a nőket, hanem le meri írni a számodra/számotokra kellemetlen igazságot is, akkor csakis egy elhízott, pattanásos, anyunál élő, önállótlan mama kedvence, aki egyetlen nőnek se kell és emiatt frusztrált nőgyűlölő.
Amikor meg kiderül, hogy nem, akkor jön a kognitív disszonancia, mert nem tudod összeegyeztetni, hogy valaki jól táncol, bejön a nőknek, mégis kritikával meri illetni őket.
Nyitottabb elmével és az előfeltételezések elhagyásával sokkal konstruktívabb vitát folytathatnál.

claire85 2017.08.02. 21:25:36

@Sadist: Nem gondolom ezt rólad... Hisz itt 10 / 10- es pasik vannak. Ezt már mondták!
;)

claire85 2017.08.02. 21:28:06

@Sadist: Az 'okostojás' milyen jelző? Pozitívan vagy negatívan értelmezzen? :)

Sadist 2017.08.02. 21:30:56

@claire85: Nézd, itt van egy ábra, ami számodra nagyon hasznos lehet:
abagond.files.wordpress.com/2010/08/disagreement-hierarchy.jpg
Jelenleg kb. alulról a 3. szinten vagy. Érdemes volna neked is elérni a csúcsot.

qqqqqqqqq (törölt) 2017.08.02. 21:35:02

@Sadist: "Basszus, soha az emberi történelemben nem volt még a nyugati nőknek annyi szabadságuk és lehetőségük, mint ma, mégsem tudnak értelmesen élni vele."
Ezzel sajnos egyet kell, hogy értsek. Nem lettek boldogabbak a szabadságtól. Csak a válások száma ment az égbe és egy újabb beteg generáció fog felnőni, akik nem látnak értelmes családi mintát.

Wildschwein 2017.08.03. 14:08:10

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Nem értem, ennek mi köze van ehhez a poszthoz. Egyébként pedig maga a cikk említésre sem érdemes, a szokásos feminista semmitmondó bullshit és picsogás, szó sincs benne a valóságról, okokról és okozatokról, mindez pedig egy mangina előadásában. Kulicsnak biztos tetszene.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2017.08.03. 17:51:46

@Wildschwein: Bármelyik poszthoz linkelhettem volna, mert elég gyakori téma itt, még ha nem is tűnik fel.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2017.08.03. 20:58:20

@icipicicsipa: „De egyébként nem értem, miért kell a "white knight"-ot játszani, innen remélsz valami puncit? ”

Mert az. Mindenhol ezt csinálja.

Ethan Wolf 2017.08.03. 22:28:11

@Wildschwein: "Szóval, ez itt olyan, mintha a saját felelősségedet akarnád hárítani, pedig hát nehéz elképzelni ezt a cselekedetet ("kitaláltuk") többes számban, még kevésbé úgy, hogy Kriszti találta ki; én inkább úgy képzelem, hogy te javasoltad :)"

Ez félig igaz is, de gyakran a lányok dobják fel a labdát. Ez kb. így néz ki: Séta, majd jön az ötlet, hogy még kicsit inni kéne, de akármelyik helyet ajánlom nem jó (mindenféle indokok miatt). Ez egy irányított akció, mivel a lány arra játszik, hogy miután kizár minden opciót, nem marad más választásom, mint feldobni az "igyunk nálam" labdát. Így mentesíti magát, hogy nem ő találta ki.
De az is benne van, hogy valóban egyik általam ajánlott hely sem volt ínyére a végén, de ha mondok plusz még egyet, az már jó lett volna.

Szóval van, amikor én dobom fel magamtól a labdát, van amikor elhiteti velem a lány, hogy én dobtam fel a labdát magamtól. :)

qqqqqqqqq (törölt) 2017.08.03. 22:35:41

@Wildschwein: hűha, walaky most beszólt :-) remélem ettől jó napod lett, isten tartsa meg jó szokásodat továbbiakban is.

Santer 2017.08.05. 12:49:49

Akik a "kettős mérce" miatt nyafognak... miért NE lenne kettős a mérce? Ki adta be azt a baromságot, hogy a szexualitás egy demokratikus alapjog, ami mindenkinek egyformán jár?

Nem az. Evolúciós szerepe van, ennyike. A női szexualitás a faj vagyona, az a korlátos erőforrás, azt kell óvni, ellenőrizni, kontrollálni. Egy férfi gyakorlatilag korlátlan számú utódot nemzhet, egy nő élete során max 10-12-szer eshet teherbe. Ezt a kapacitást nem szabad elherdálni. A nőtől evolúciós elvárás, hogy a párosodáshoz teremtsen versenyhelyzetet, és csak a győztessel párosodjon, így biztosítva a legjobb gének továbbörökítését.

Evolúciós örökségünk, hogy a nőktől nem tűrjük, hogy boldog boldogtalannak bepucsítsanak. Férfiak esetében meg pont az evolúció követeli meg, hogy lehetőleg minél több nőt ejtsenek teherbe, mert úgy statisztikailag nagyobb a valószínűsége a szerencsés génkombinációk örökítésének.

Aki a szexualitásban egyenlőséget papol, az hazudik, aki egyenlőséget követel, az az evolúcióval akar szembe menni - nem fog sikerülni.

Krisz101 2017.08.07. 02:55:11

brühühü... szörnyű a nők sorsa.
azért kíváncsi lennék egy pasi ilyen általános teljesítmény nyújtana (faszpuszilgatás, nyafogás) akkor mennyi nője lenne mondjuk 10 év alatt.

annyi gond van ezzel, h felsorolni is nehéz.
na igen, ez nem az a típus akit a mailben említettem :D
meg olyan nőt még1x barátnőnek aki nem full jó az ágyban - brrrrrr

Krisz101 2017.08.07. 02:59:10

nyafogás, tapadás, felülválasztás, csapnivaló szex, irreális világkép, se hús se hal időhúzó mentalitás, félmeztelenül problémázás h akkor most lesz dugás v sem...
van itt minden ami szem szájnak ingere :D

Krisz101 2017.08.07. 03:19:35

@Sadist: sok mindennel egyetértek.
nézd meg, az új kedvencem
www.youtube.com/watch?v=skBCuNqpSAg
süti beállítások módosítása