Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

A második lökés

2017. december 04. - Ethan Wolf

Úgy egy éve volt már egy poszt arról, hogy mely randik, mely tapasztalatok vezettek oda, hogy nyomulósabb legyek a nőkkel. Sok randit ma már egyből a lakásomra szervezek, de alapszabály, hogy első randi végén kell lennie csóknak. Ha nincs, akkor jó eséllyel halott a dolog (mindig van kivétel persze). Úgy vagyok vele, hogy inkább legyek lepattintva azért, mert túlságosan nyomulok, mintsem azért, mert lett volna lehetőségem, de kihagytam azzal, hogy lassan építgettem a dolgot.

Ez volt az egyik első lökés, az egyik első tapasztalat, ami ráébresztett, hogy a nőknél nyomulni kell:

http://sorozatrandizo.blog.hu/2016/11/17/az_egyik_elso_lokes_a_nagyobb_tempo_fele

Most pedig itt a másik ilyen tapasztalat is:

sharp-bangs-12.jpg

Társkeresős ismerkedés, aminek fő mozgatórugója a fotózás volt. Ő is szerette kattintgatni a gépét és én is. Kibeszéltük a fényképezőgépeket, megvolt a canon vs nikon beszélgetés (döntetlen eredménnyel). Nem is kellett sok a közös kávézáshoz. Olyan 165 centi, vékonyka, fekete haj (mostanában ők jönnek), zöld szem, hegyes áll, aranyos arc. Iszonyatosan tetszett. Az egész lány összhatásilag azonnal felkeltette bennem a "dugd, amíg bírod" érzést, sőt....

Picike csajszi volt, edzőcipő, farmer és póló. Nála nem vettem zokon ezt a szerelést, jól állt neki ez a lazaság. Kiderült, hogy ő is imádja a filmeket, így vagy két órán át azokról csevegtünk.

Később sétálni indultunk. Addigra már megtört a jég és a sok nevetés (de jó, hogy jó a humorom) hatására minden ment, mint a karikacsapás. A duna mentén sétáltunk elég sokáig, párszor majdnem el is ütöttek úgy rohangáltunk ide-oda. Addigra már ránk sötétedett. Egy padon ültünk és szinte megállás nélkül zajlott a csevegés. Nem dominálta egyikünk sem a randit, minden nagyon egyensúlyban volt. De tényleg, olyannyira minden úgy ment, mintha egymásnak teremtettek volna minket, hogy már nem csak megdugni akartam, hanem simán benne lettem volna vele akármiben!

sharp-bob-hairstyle-idea-for-black-staright-hair2.jpg

Itt voltam puhapöcs. Tudni kell, hogy ekkor még tapasztalatlan voltam. Simán megcsókolhattam volna. De akkor még jófiú módjára azt hittem, a lassabb tempó komolyságot sugároz. Ennek ellenére úgy váltunk el, hogy lesz második randi.

Pár nappal később lett is. Itt megint hibáztam. Mindketten imádtuk a filmeket és épp adtak egy filmet egy olyan rendezőtől, akit mindketten szerettünk. Gondoltam jó ötlet moziba menni. Nem az! Mozi maximum a harmadik randin lehet. Első kettőn a nővel kell foglalkozni. További gond lehetett, hogy a film alatt sem foglalkoztam vele, a kezét fogtam (szánalmas), meg néha a combját. Az a baj, hogy ha érdekel a film, akkor az teljesen beszippant, megszűnik a külvilág. Szegény, meg gondolom arra készült, hogy ha már első randin nem smároltam le, akkor majd most végig csókoljuk a filmet. :P

Hát nem. Persze a film után még sétáltunk és beszélgettünk, majd mikor hazakísértem, nagy nehezen megcsókoltam. De úgy izgultam előtte, mint egy tini. Nem akartam elcseszni, nagyon tetszett ez a lány. Visszacsókolt, minden szépnek tűnt. Elköszöntünk, hogy lesz újabb randi. Jó nagy hülye voltam akkor. :P

black-bob-hairstyle-photos2.jpg

Így utólag persze már könnyű látni a hibákat, de ez van. Másnap csevegés facen, de csak nagyon ritkán válaszolt. A következő randi firtatására pedig kinyögte, azaz megírta, hogy ennek nincs értelme. Tudni akartam a miérteket és mivel eddig őszintén (annak tűnően) beszélgettünk, ezért válaszolt is. Szerinte, nem érdeklem eléggé, mert akkor jobban közeledtem volna már első alkalommal is. A második randinak is azért adott esélyt, mert amúgy nagyon bejöttem neki, de ennél nagyobb tempót remélt.

Még próbáltam szépíteni, hogy semmi gond, most, hogy tudom, pörgetem a dolgokat, de már nem akart harmadik randit. Törölt. Gyaníthatóan más gyorsabb tempót kínált, mint én és két randi után már nem látta értemét egy olyan harmadik randinak, amin nincs spontán reakció (hisz azzal, hogy elmondta, mi a baj, a következő randira már rákészültem volna, az meg már nem az igazi).

Nos, ennyi. Akkoriban ez volt a második lökés, ami abba az irányba mozdított, amelyen most is járok. Hogy pörgetni kell a dolgokat, inkább, azért pattanjak le, mert túl nagy tempót diktálok, mintsem azért, mert túl lassút. 

Utólag neki is hálás vagyok, ha nem mondja meg, hogy túl lassú a tempó, akkor később, vagy talán sosem jövök rá, hogy mi velem a baj és úgy végzem, mint a többi "jófiúcska": "Nem kellek a nőknek, pedig rendes gyerek vagyok és kedves is... és mivel nem kellek, minden nő kurva"

:P

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr5313410601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.12.04. 06:29:20

"Így utólag persze már könnyű látni a hibákat, de ez van. Másnap csevegés facen, de csak nagyon ritkán válaszolt. A következő randi firtatására pedig kinyögte, azaz megírta, hogy ennek nincs értelme. Tudni akartam a miérteket és mivel eddig őszintén (annak tűnően) beszélgettünk, ezért válaszolt is. Szerinte, nem érdeklem eléggé, mert akkor jobban közeledtem volna már első alkalommal is. A második randinak is azért adott esélyt, mert amúgy nagyon bejöttem neki, de ennél nagyobb tempót remélt."

1. Semmilyen hiba nem volt, hülyeség.
2. Ha ettől azt vonja le a nő, hogy nem érdekelted, az vagy csak lepattint, vagy ostobán hülye, vagy öntelten hülye, vagy zéró empátia.
3. És csodásan kék-pirulás reakciókat vált ki belőled.

Wildschwein 2017.12.04. 10:28:13

Érdekes, hogy mind a két nő elmondta, hogy mi volt a probléma. Sokszor van olyan érzése az embernek, hogy a nők azt várják el a férfitől, hogy az ilyesmit magától kitalálja, és ebben nyilván sok igazság is van, de van egy olyan gondolat is a Red Pill-ben, hogy a nők tulajdonképpen elmondják, hogy mit szeretnének / mi a bajuk, tehát ezt a férfi tudomására hozzák, sőt ezt akár még időben is teszik (tehát nem túl későn), csak a sok egyéb érdektelen információ között, amit a férfire zúdítanak, a férfi ezt általában nem veszi észre. Még a rutinos rókák is sokszor csak utólag kapcsolnak: "Hiszen még mondta is, csak akkor még nem gondoltam, hogy ez fontos."

Wildschwein 2017.12.04. 10:29:48

@icipicicsipa: "És csodásan kék-pirulás reakciókat vált ki belőled." Ez olyan, mintha nem ugyanazt a posztot olvastuk volna. Miféle kékpirulás reakciók???

VT 135 2017.12.04. 17:24:57

Elég kemény dolog ez. Mindenesetre jó jelzés arra, h pl. ha a nő már a kezét is elhúzza, mikor randin megfogod, akkor abból kurva hétszentség, h nem fog tovább alakulni. Még akkor sem, ha jön a női bulshit-tel, h "nekem ez gyors" - mi a gyors, Édes? Nem a bugyidban matattam (bár lehet, ezt kellett volna... :) ).
Ennek ellenére tapasztalatom alapján nincs ilyen vasszabály, h ha első randin nincs csók, akkor nincs folytatás sem. De az tény, h ha nincsen valamilyen tevékenység az első egy-két randin, amely túlmutat a "jóízűen beszélgetünk" keretén, akkor abból nem lesz folytatás.

2017.12.04. 18:08:50

@Wildschwein:
"Ez olyan, mintha nem ugyanazt a posztot olvastuk volna. Miféle kékpirulás reakciók??? "

Nekem ez a mondat tűnt annak így kora reggel, de lehet, én értem félre:
"Így utólag persze már könnyű látni a hibákat, de ez van."

Mert szerintem semmi hiba nem volt abban, amit tett.
Teljesen normálisan, korrekten állt a másik EMBERHEZ, nem a puncit látta és nem a puncit akarta.
És számomra ez az idézet mondat úgy tűnt a reggeli olvasatnál, hogy tényleg valamiféle jellemhibának róná fel magának ez Wolf.
Mikor ebben semmi ilyen nincs.

Ethan Wolf 2017.12.04. 18:56:48

@icipicicsipa: Inkább próbálok megérteni valamit több nézőpontból/irányból is. Azt észrevettem, hogy amint az ember próbál másik irányból is megközelíteni valamit, akkor az már rögtön blue pill. Nem kéne ennyire fekete-fehéren látni ezt. Ha jól sejtem, mind annyi mindenben, itt is a középút lesz a nyerő...

VT 135 2017.12.04. 19:35:08

Nekem ebben a történetben az a fura, h végül eljutottatok a csókig és ENNEK ELLENÉRE nem akart a csajszi már egy újabb találkozót. Ergo, vagy nem volt olyan a csókod, amilyenre ő vágyott, vagy valami ismeretlen beakadása volt. Tekintve, h a csók is szex, így ez olyan, mintha azért nem akart volna veled újra lefeküdni, mert nem vitted fel azonnal az első félóra után, szobára. Valami más lehetett az ok.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2017.12.05. 08:00:50

szerintem is kamuzott egy orbitálisat.

Ethan Wolf 2017.12.06. 06:00:27

@VT 135: Lehet, hogy a csók nem jött be neki, régebben én is posztoltam többször is olyanról, akinek a csókja fura volt számomra. Lehet ugyanez fordítva is, plusz még hogy lassú teknős is voltam....simán lehet...
De az is lehet, hogy csak akadt párhuzamosan velem olyan, aki versenyben volt és a csók volt a döntőszám, ahol csak ezüstöt kaptam :D :D :D
Vagy simán csak kettyós volt a csaj... :P

VT 135 2017.12.06. 12:06:40

@Ethan Wolf: Honnan tudod, h ezüstöt kaptál? Lehet, h többen is voltak még és csak vígasz ágon kerültél be a versenybe! :))

Ethan Wolf 2017.12.06. 18:08:36

@VT 135: Gázolj a lelkembe.... :D

VT 135 2017.12.07. 00:44:22

@Ethan Wolf: Csak igyekezlek megeddzeni, h a nők már te tudjanak benne kárt tenni! :D

whoamiohmy 2017.12.09. 21:44:02

"Iron Rule #3

Any woman who makes you wait for sex, or by her actions implies she is making you wait for sex; the sex is NEVER worth the wait."

Pont emiatt én is azt gondolom, hogy érdemesebb jobban nyomulni, mint kevésbé. Ha gyors neki a tempó, de bejössz, legfeljebb megvárat, de legalábbis tudomásodra fogja adni, hogy mehet a részéről a dolog. Ha meg nem gyors a tempó, akkor belecsaptok a lecsóba... :)
Tényleg úgy van, hogy ha egy nő megvárat a szex-szel, akkor az taktikázik, ha taktikázik, akkor soha nem lesz vele normális szexuális életed, tehát tök feleslegesen randizol vele.
Tényleg elég jó ökölszabály, hogy első randin csók, másodikon szex. Ha NAGYON jó nő, akkor oké, harmadikon. De annál tovább nem érdemes várni.

VT 135 2017.12.10. 14:03:08

@whoamiohmy: csak ha jól csinálod. Hanem, akkor görcsösség lesz belőle, amitől a nő hanyatt-homlok menekül. Emellett mi a helyzet azzal a szituációval, h tojsz a nőre, aki ettől indul be és kezded el érdekelni?

Krisz101 2017.12.11. 00:29:34

@whoamiohmy: ja egyébként nem találod furcsának, h ahhoz képest, h tele van vele a net, az amazon és hasonló femcentrikus oldalakon is rengetegen veszik, állati jó az átlaga, a review-k... közben nálunk még csak nem is hallani, h mondjuk lefordítanák magyarra..?

vajon mikor fogják lefordítani? már nem mintha engem zavarna, h angolul kell olvasnom, csak azért ugye mégis. előbb utóbb nem lesz megkerülhető, gondolkoztam, vajon milyen visszhangja lenne...

szinte magam előtt látom a tvritykó, demcsák, papprékakinga és hasonló baloldali/feminista megmondóemberek szörnyülködnek a reggeli műsorokban, huhognak, h micsoda felelőtlenség ezt a "nőgyűlölő" borzalmat a szegény magyar férfiakra rászabadítani, és persze megpróbálnák minden módon lehúzni. jönnének a hestegek és a berki meg hasonló celebek az instán határolódnának el :DD

ettől függetlenül gondolkoztam, h mi lenne valójában, hisz előbb utóbb megkerülhetetlen lesz. lehet annyian felébrednének a mátrixból, h mindenkinek jobb lenne. kicsit visszaállnánk a 10-15 évvel ezelőtti normalitásba

am hallottad, h Roosht 5 évre kitiltották Nagy-Britanniából? :DDD fent van a videó, olyan hivatalos levelet kapott, amiben konkrétan idézték a kijelentéseit a nőkről.

TopszLee 2017.12.11. 01:09:38

@Krisz101: Támogatom az ötletet (Rollo írásait lefordítani magyarra). Nincs vele gond, de nem könnyű olvasmány. Meglehetősen nagy szókinccsel, szinte irodalmian ír, többszörösen összetett mondatokkal, és rengeteg manosphere-ben ismeretes / használt fogalommal / rövidítéssel.
Nem olyan, mintha egy regényt olvasnál, na. :P

whoamiohmy 2017.12.12. 11:25:51

@Krisz101: megválaszoltad a saját kérdésedet ;)

Apropó, láttad, hogy kijött a harmadik könyv? Olvasta valaki? Megéri elolvasni?

VT 135 2017.12.12. 19:15:19

@Krisz101: Indíthatna a Férfiak klubja (haha :) ), vagy a Férfihang egyesület közösségi finanszírozást a könyvek kiadására. Így senki személyt nem tudnának a feminácikok célpontba fogni, valamint fel lehetne mérni a projekt támogatottságát is. Meg valami hasznosat is csinálnák a fenti szervezetek...

Krisz101 2017.12.12. 20:43:31

@VT 135: valszeg ők is úgy vannak vele mint én... nem szívesen terjeszteném az igét, nem ölnék munkát bele hogy mások munka nélkül megkapják azt a tudást, amiért én éveket dolgoztam. nem akarják ők sem a konkurenciát, mert ha jól alkalmazod ezeket, igenis előnyt jelent. minek okítsunk ki egy csomó béta balfaszt...? amikor nekünk az az előnyünk, h ezeknél sokkal jobban látjuk a dolgokat.

ettől még igaz lehet a második dolog is, hogyha sokan olvasnák el, ettől az általános helyzet javulna... de ki tudja mennyi idő alatt, és mennyire. megannyi kérdés.

Krisz101 2017.12.12. 20:47:42

@TopszLee: persze de én úgy gondoltam, h valaki, aki foglalkozásszerűen ezt csinálja, piaci alapon lefordítaná, mint a Game-et, meg sok más hasonló, de nem ennyire radikális könyvet. és természetesen árulnák valamelyik nagy könyvterjesztőnél. pro-kontra kritikákkal stb.
amúgy a Game fordítása nem volt olyan rossz, sőt, és párhuzamosan olvastam angolul és magyarul. más kérdés, h kb negyedéig jutottam, akkora ostobaságok, kamuk és túlzások vannak benne. de ha úgy lefordítanák rollo-t teljesen oké lenne.
süti beállítások módosítása