Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Anna az óvónő

2017. december 26. - Ethan Wolf

sexy-teacher32.jpg

Írtam régebben - talán többször is - hogy a gyerekekkel foglalkozó csajok (gyógypedagógus, óvónő, tanárnő, stb), elég jó terep a vadászatra. Ezekkel a nőkkel javarészt pozitív a tapasztalatom (most már, volt időszak, mikor nem annyira).

Szóval, megint valaki, akinek gyerekekhez van köze. Ez egy nagy tempóban lezavart randi volt. Egyik oldalon ráírtam, persze kerülve a kliséket és ezért azonnal beindult a beszélgetés. Valahogy pár mondat után szóba került, hogy Ő milyen spontán és bátor nő. Gondoltam, ezt rögtön próbára is teszem. Kicsit hergeltem, hogy annyira mégsem lehet bátor, ha az lenne, akkor találkoznánk két óra múlva egy bizonyos helyen. Simán belement.

a58303e29b336bc7b71dc1e1d91c6ec12.jpg

Egyrészt gondolom, hogy bizonyítsa, hogy valóban spontán és bátor, másrészt tetszett neki a határozottságom abban a pár mondatban. Az egész beszélgetés az oldalon nem tartott tovább 30-35 percnél (megszegve a "nem válaszolunk azonnal" szabályt). A végén persze számcsere. MEGJEGYZÉS: Néha vannak posztok, amelyek eseményei szembemennek a megszokott szabályokkal. Itt is, azonnal ment a válaszolgatás írásban. Ettől még a szabályok (inkább szabályszerűségek) helytállóak, de minden alól van kivétel. Ez is egy ilyen eset. Normál helyzetben, ha azonnal válaszolok, nem szokott működni a dolog, de ezúttal igen. Ilyen ez. :)

Két órával később már a megbeszélt helyen várt rám. Ekkor esett le, hogy még a nevét sem tudom. Az oldalon valamilyen-lány néven futott (nem valamilyen, csak nem akarom kiírni, hátha még ma is használja ezt a nevet). Rögtön felismertem, a képeken semmi műviség nem volt. Puszi, bemutatkozás, így megtudtam, hogy Anna a keresztneve. Elég gyakori név, mármint, ami a randijaimat illeti. Elsétáltunk egy kávézóig, ahol két capuccinoval indítottunk. Anna amúgy göndör, sötét barna hajú, szép arcú, barna szemű lány. Hatalmas mellei voltak, meg hozzá egy kis pocak. Nem volt vékony, hanem olyan átlagos (azaz 3-4-5 kiló plusz), de teljesen jó alakja volt.

Nagyon nyitott és közvetlen volt már az első pillanattól fogva. Mint kiderült, ő már lassan tíz éve űzi az online ismerkedést. Ez eléggé ijesztő, mert azért ez elég sok idő. Gyanús. Rögtön gondoltam, hogy valami difije van, de semmi különöset nem tapasztaltam. Sokat beszélt, szerette jártatni a száját mindenről. Óvónő a drága és imádja a gyerekeket, amikor meglátott egyet, rögtön kiszúrta és áradozott, hogy milyen cuki. Azt is megtudtam, hogy négyen bérelnek egy háromszobás lakást a budai oldalon.

Ezek eddig nem jó jelek, túl régóta ismerkedik a neten, láthatóan már gyereket akar, hisz sokat beszélt róluk, ugyanakkor semmi egzisztenciája nem volt még.

8d1b658be7183ea94e0a9438fe8dddb12.jpg

Kávé után séta következett, ami úgy nagyjából a körút mentén zajlott és vagy másfél óráig tartott. Elhangzott a szokásos frázis is tőle: „Én nehéz eset vagyok”

Amikor egy nő ezt mondja, akkor kell futni. :P Ízlése nem igen volt, zene, filmek, étel, bármit hoztam fel, mindenből az tetszik neki, amilyen éppen a hangulata volt. A kiadós séta után kérdezte, merre menjünk tovább én pedig mutattam az irányt és mondtam, hogy arra lakom. Gond nélkül jött, úgyhogy feljöttünk hozzám.

Egy kis vodkával koccintottunk, majd a kanapén egy rövid beszélgetés után megcsókoltam. Visszacsókolt, minden jól indult. Lassan volt egy kis tipi-tapi is. Aztán jött a hideg zuhany. Nem szeretné elkapkodni. Aha… megint a szokásos probléma. Első randin feljövünk a pasi lakására, akkor azt gondolja, hogy nem lesz semmi? Tényleg ennyire nem veszik a lapot? :P Azt hittem, csak teszt és csak nyomulnom kell tovább, de nem jártam eredménnyel.

Jó, akkor nem lesz semmi gondoltam. Erre kíváncsi lett az ágyamra, hogy milyen kényelmes. Befeküdt, én is mellé. Megint csók. Azt hittem, akkor most meggondolta magát, de egy idő után megint leállított. Itt már majdnem elküldtem a picsába, hogy ne szórakozzon, vagy lesz valami, vagy hagyjon a fenébe. De inkább nem mondtam semmit, mosolyogtam. Elmondta, hogy ő nagyon laza életet élt és régen sokszor bújt ágyba első randin, de most nem akarja ezzel elrontani.

20140215_blp5062.jpg

Nem mondtam neki, de marhára elrontotta. Felhúz, majd mégsem lesz semmi. Nálam ez már „válóok”. Minek jött fel akkor? Komolyan azt hiszi, hogy majd ha kiéheztet, akkor jobb lesz? Egyes nők abban a hülyeségben hisznek, hogy ha jól felhúzzuk egymást első randin, de nem történik semmi, akkor majd a következő randin mennyivel jobb lesz a szex.

Hát hölgyeim, ez rátok talán igaz, de ne csodálkozzatok, ha nem fog a pasi hívni többet. Ez egy hülyeség, még egy férfitől sem hallottam, hogy milyen jól esett nem azonnal dugni, hanem álló farokkal tapizni a nőt, majd két nappal később megdugni. :P 

Ráadásul nem először hallom nőktől ezt a „régen laza voltam, sok egyéjszakásom volt, de mostantól…”. Hagyjuk már, ezzel pont, hogy nem pozitív dolgot sugall a férfi felé, hanem negatívat. Tehát pár évvel ezelőtt bárki megkaphatta pikk-pakk, de most neked ugyanazért meg kell dolgoznod (idézet egy másik oldalról). Túrót. :P

Én erre faarcra váltottam, felkeltem az ágyból és mondtam, hogy lassan mennie kéne, mert másnap korán kelek (nem). Durván döbbent arcot vágott a másodperc egy töredékéig, majd eleresztett egy mosolyt, feltérdelt az ágyon és megfogta a combom az egyik kezével, a másikat pedig végig simította a sliccemnél. Szerintem levágta, hogy ha nem lesz semmi, akkor soha többé nem keresem, úgyhogy hirtelen megunta a szutyok kis játékát. "Kicsatolta" az övem (az automata övvel mindig megszenvednek a nők ez észrevette más is?), lehúzta a gatyám a boxerrel együtt és kézimunkázni kezdett, majd pár másodperc után, mikor a szerszám kemény lett, cumira váltott. Jól esett, a szája forró volt és ügyesen járt a nyelve, olyannyira, hogy nem is bírtam sokáig. Gond nélkül nyelte. 

Folytatni akartam, de nem akart dugni továbbra sem. Gondoltam, megint bevetem a faarcot és a távozásra sarkallást, ha már az előbb bevált, de megelőzött. Felállt, megtörölte a szája szélét, ivott még egy korty piát, majd mondta, hogy mennie kell.

Elkísértem egy darabon, mosolyog, vidám, csók a végén. Szerintem azt hitte, hogy másnap hívom és folytatjuk. 

Nem így történt. De egészen prózai okok miatt. Családi gond miatt haza kellett utaznom és három napig kisebb gondom is nagyobb volt, mint csajoknak írogatni. Negyedik nap írtam rá, de nem válaszolt. Persze, nem tudhatom, hogy ha nem várok ennyit (csak két napot, ahogy kell), akkor válaszolt volna.

De már mindegy is, azért emlékezetes cumi volt. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr913410689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csárli atya 2017.12.27. 11:57:37

Mikor az ilyen lehasznált darabok benyomják, hogy ők bizony már "komoly" kapcsolatot szeretnének...
Nevetségesek :DDD

whoamiohmy 2017.12.27. 13:34:16

Ez mennyire szar dolog... én is utálom, mikor egy nő az arcodba vágja, hogy ő korábban bárkivel bármikor, de te vagy a komoly kapcsolat, akivel nem akarja elsietni. Én az ilyen nőket ma már gondolkodás nélkül vágom kifelé. Oke, ne legyen az első randin szex, ha nagyon jó a nő, még 4-5 randiig is hajlandó vagyok várni, de ez mikor közlik veled, hogy ők mennyire imádják a szexet, aztán nem hajlandóak szexelni, gátlástalanul szemét dolog. Szerintem egyébként ez ilyen shit teszt: ha hajlandó vagy ezt zokszó nélkül elfogadni, akkor könnyen idomítható vagy és bármire hajlandó leszel a punciert.

VT 135 2017.12.27. 16:45:31

Jó és érdekes sztori, köszönjük! A férfiszopatás átvitt értelembe vett részére - felmegy a csaj szobára, aztán "ő nem olyan..." - még visszatérek, mert érdekes téma, amit érdemes lenne még kivesézni.
A tényleges cumi...hát...legalább neked jól esett, de nekem, olvasva, egyáltalán nem volt jó érzésem a csajjal kapcsolatban: A., egy ritka nagy ribanc, aki mindenkivel összefekszik és egy gyors cummantás semmi gondot nem jelent neki B., vagy/és egy újabb súlyos lelki/agyi sérült eset, ugyanis nekem ez rohadtul nem jön össze logikailag, h neki ez ennyire semmiség. Meg hogy megbaszós szexre nincs igénye, de egyoldalú pippantás oké. Ez olyan, mint az egyházi iskolák egyes tanulói, akik így őrzik meg a szűzességüket (true story). Meg, h azért, mert 3 napig nem jelentkeztél, már automatikusan felejtős. Ez utóbbi azért furcsa, mert ha már akkora hatással voltál rá, h felment egyből hozzád kecóra, meg lepippantott - tehát nem csak afféle, "na jó, lássuk meg, mi lesz ebből" langyos lábvíz randi -, akkor rejtély, miért nem adott nektek egy esélyt, h a folytatásban legyen egy(több) nagy szex.

2017.12.27. 18:59:16

@VT 135:
"vagy/és egy újabb súlyos lelki/agyi sérült eset, ugyanis nekem ez rohadtul nem jön össze logikailag, h neki ez ennyire semmiség. "

Nem neki, hanem "nekik".
Sajnos igen, van olyan réteg a nők között, akiknek ennyit számít egy cumi.
Semmiség, nem tartozik bele semmilyen nagyobb jellegű testiségbe, tetszik a faszi, és/vagy be vagyok gerjedve, akkor gyerünk.

Ezeket a dolgokat 10 éve már hallgattam húgomtól az LV100-as ribanc barátnői/iskolatársnői hétvégi bulibeszámolói sztorizásainál.
A kedvenc az volt, amikor a 17-18 éves meséli, hogy "valakit leszopott a buliban, de hogy ki volt, már nem is emlékszik, mert annyit ivott már."
Nincs itt semmi látnivaló, csak baromira más a világnézete a férfi és a női-agynak meg még mindig hajlamos az ember túl sokat tulajdonítani a női lelkivilágnak illetve túl sokat képzelni a valós igényeinek.

erkölcsi hulla 2017.12.30. 19:04:45

Nem értem miért nem írt vissza 4 nap után, ha vette a fáradtságot a cumira. Akkora az egója hogy nem fogja fel hogy tényleg problémák voltak, és rögtön behaluz valami mást. Vagy a cumika már annyira súlytalan, mint a levegővétel, bárkinek bármikor. Ami amúgy jó dolog, néha. Pl. ilyen esetekben :D

Ethan Wolf 2017.12.30. 20:07:58

@erkölcsi hulla: Semmit nem jelent ma már, volt olyan poszt, ahol írtam is, hogy a csaj szerint még csak nem is számít szexnek a szopás.

The Cortez · http://redstyleschool.blog.hu/ 2018.01.03. 16:12:33

Ebben az egészben az a legfelháborítóbb, hogy 1 ilyen óvónő lehet. És nem ő az egyetlen ribanc, aki gyerekekkel foglalkozik.
süti beállítások módosítása