Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

Ajánló - filmek és sorozatok

2018. március 05. - Ethan Wolf

d13895ac7529219102380f65b928a962--movie-posters.jpg

Amióta elindult a blog megismertettétek velem a PUA-t, amit azóta is tanulmányozok és pár módszerét át is vettem (míg a többségére már magamtól is rájöttem), és észrevettem, hogy filmekben, sorozatokban is fel-feltűnnek olyan csajozós jelenetek, amelyek erre a technikára utalnak vissza. Legtöbbször persze gúnyolódva, de akkor is. Az idők során, ha láttam ilyesmit, akkor feljegyeztem. Oké, nem mindegyiknek van PUA kötődése, de akkor is érdekes momentumok ezek. Nyilván lehet kismillió ilyen még, de egyelőre ezekbe futottam bele.

the-worst-movie-pick-up-lines_cr7e2.jpg

A képek nem az említett művekből vannak. 

1.) A Powerless című sorozatban (ami tavalyi) az első évad ötödik részében volt egy jelenet, mikor az egyik kocka srác direkt leszólja az egyik csajt valami durva beszólással, majd rögtön hozzáteszi, hogy úgyis randizni fognak. A leszólt csaj persze megvan lepődve, és kérdezi, hogy ugyan, miért is fognak randizni ezek után? Mire a srác csak annyit válaszol, hogy mert leszóltalak és a Reddit fórumon azt írták, hogy akkor tuti randizni fogunk. 

Ez a kigúnyolása és a lesarkítása annak a módszernek, aminek az a lényege, hogy apránként kicsit megtöröd a lány önbizalmát ezáltal azt az érzetet kelted, hogy fölé és alárendelt viszonyban vagytok. És mivel a nők vonzódnak a magasabb szinten lévő férfihoz, randi lesz belőle. Ezt most én is kicsit lesarkítottam, majd a nálam jártasabbak kiegészítik. :) A lényeg, hogy a nők a bunkókhoz vonzódnak. :D

2.) Spread (Toyboy) című Ashton Kutcher film. A főszereplő narrálja a filmet, kibeszél a nézőkhöz és néha egész PUA-s tippeket ad a csajozáshoz. Mikor az egyik gazdag nő körbevezeti a férfit a lakásában, ami egy gyönyörű, nagy, áll leejtő kecó, akkor a férfi narrálja a néző felé, hogy sose mutassuk ki, hogy le vagyunk nyűgözve, az rontja a piaci értékünket. Vagy, mikor azt mondja, hogy ha nagyon beszél, szakítsd félbe a mondandóját, jelezve, téged az nem érdekel annyira. Amúgy a film nem olyan nagy durranás, vannak jó pillanatai, de ennyi.

movie2.jpg

3.) Casual című sorozat (Alkalmi címmel fut itthon), amelynek szigorúan az első évada jó. A srác egy randioldalt hoz létre valami algoritmussal, és nagy durranás lesz, gazdag lesz és egész nap csak csajozik. Az első évad erről szól, hogy kihasználva a teljes hozzáférését az oldalhoz csajokat szed fel. Pontozza is őket és büszkén meséli, hogy megdugott egy hatost (mert ennyire még nem ment le soha). Azonban a többi évad nem jó, elmentek a dráma irányába és unalmas lett.

4.) A Kingsman című film első része, amikor az a feladatuk, hogy lányokat szedjenek fel. Az egyik srác negálással próbálkozik, amire az egyik lány be is szól neki, hogy az ilyen anti-bókolás régen volt divat. Még el is magyarázza, hogy ez az, amikor egy sértést bóknak csomagolnak és ezzel próbálják a lány EGO-ját kikezdeni. Aztán az egyik srác bedob egy témát, mire a haverja közli, hogy ügyes olyan témával próbálkozni, ami mindenkit érdekel, de mivel Ő hozta fel, így mindenki érdeklődése felé irányul, így a kiszemelt lányé is.

5.) American Gods című sorozat, első évadának a nyolcadik része. Egy részen belül sok ugrálás van az idősíkokban, itt most csak arról írok, ami minket érint. Szóval Egyiptomban a szex istene uralkodik az orgiák pedig mindennaposak. A hatalma a 70-es-80-as évekig tart, amikor is elveszti erejét (magyarul nem szexelnek már annyit az emberek, túl vagyunk a hippi érán is). De aztán 2013-ban a technika istene segítségével ismét újult erőre kap a szex istennője. Nem mondják ki ugyan, de gondolom nem véletlen, hogy épp 2013-ban szaporodtak el az olyan applikációk, amelyekkel  könnyen szexpartnert találhat az ember.

mhf0zjajn43x2.jpg

6.) A 2012-ben remakelt Emlékmás (tudom, jobb az eredeti), amiben Colin Farrell egy egyszerű gyári munkás a nője pedig igencsak top kategória. Ez persze nem véletlen és mikor kiderül, aminek ki kell derülnie, a nő pedig meg akarja ölni a férfit, akkor a csaj beszól neki: "Komolyan azt hitted, hogy egy ilyen nő, mint én, hozzámenne egy gyári melóshoz?"

Ez egy olyan mondat, amiben sok minden benne van, kár is lenne boncolgatni, tökéletesen leírja a mai helyzetet. :)

7.) A 2003-as Beavatás című film, amelyben Colin Farrell (már megint Ő), negálással szed fel egy nőt a bárban. Odalép egy dögös csajhoz, aki rögtön annyit mond, hogy "nem érdekel" és elfordul. Ez gondolom az akkori "van barátom" beszólás lehetett. Farrell erre olyasmit válaszol, hogy engem sem érdekelsz. A csaj persze kíváncsi lesz, hogy ugyan már miért ne érdekelné. Farrell erre annyit mond, hogy amit én keresek az lejjebb van a te elvárásaidnál. Erre persze már nagyon kíváncsi lesz a csaj. Meg is kérdezi, hogy mégis mi lenne az. Farrell ennyi mond: Szerinted? Odahajol és valamit a csaj fülébe súg. Nem hallani, de gondolom, hogy egy kiadós dugásra invitálja.

6-04_7592.jpg

8.) Csajok hajnalig című film. Egyik jelentben tipikus telefonon félreértős, "nem neked akartam ezt mondani" helyzet áll elő, aminek az az eredménye, hogy a főszereplő vőlegény azt hiszi, a menyasszonya épp most vallotta be, hogy megcsalta. Erre a srác egyik haverja lazán annyit mond, hogy a mai világban őrültség elvárni a monogámiát. 

Ez az egy mondat is sok mindent elárul a jelenlegi helyzetünkről.

9.) Válótársak, harmadik évad első része. Stohl karaktere kifejti, hogy a félrelépés férfiként csak sima félrelépés, de ha nő teszi, akkor az "tisztáznom kell az érzéseimet" és hasonló magyarázatok mögé van bújtatva.

Egyelőre ezeket gyűjtöttem össze, ha akad még egy csokorra való, azokat is összeírom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr6613554049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildschwein 2018.03.05. 09:01:45

"Ez egy olyan mondat, amiben sok minden benne van, kár is lenne boncolgatni, tökéletesen leírja a mai helyzetet."
Méghogy a mai helyzetet... ez mindig is így volt. Suba a subához, guba a gubához - mint az közismert.

"Erre a srác egyik haverja lazán annyit mond, hogy a mai világban őrültség elvárni a monogámiát"
Ezt egyszerűen nem bírom felfogni, milyen férfi az, aki a nőjétől nem várja el a monogámiát?

Egyébként mintha keveredne a bejegyzésedben a PUA és a Red Pill fogalma. Persze van átfedés a kettő között, meg nem is ugyanúgy érti mindenki ezeket a fogalmakat. Az én felfogásomban a PUA olyan technikákat jelent, amelyek segítségével hatékonyan lehet nőkkel ismerkedni és ágyba vinni őket. A Red Pill pedig ennél átfogóbb, inkább egy olyan ismeretanyag, amely arról szól, hogy milyenek a nők valójában, melyek azok az ösztönök, amelyek a viselkedésüket befolyásolják, és melyek azok a hazugságok, amelyeket erről nap mint nap hallunk és olvasunk - valamint hogy férfiként mit lehet kezdeni ezzel a helyzettel, hogyan lehet egyre jobbnak lenni, hogyan lehet az életünkben a férfi-női viszonyt a megfelelő helyre tenni. Amire itt példákat felhozol, abban jócskán van Red Pill is. Még említed is a Redditet, gondolom a Theredpill subreddit-ről van szó, ott meg a PUA-ra kb. úgy tekintenek, mint valami nyolc danos harcművész a nagyszájú kocsmai verekedőre. És amúgy a blogodban is inkább a Red Pill szellemiségét éreztem, főleg ami az önfejlesztést illeti.

TopszLee 2018.03.05. 11:43:06

@Wildschwein: A PUA meg a Red Pill két teljesen külön dolog, bár a céljuk ugyanaz: kölcséghatékony szex minél jobb nővel és / vagy jobb párkapcsolat minél jobb nővel (kinek mi). A PUA neve nem véletlen Pick Up, bár nem voltam egy hazai előadáson sem, de amennyire tudom nem kifejezetten hosszú távra van tervezve :P
A másik különbség a kettő között hogy a PUA azonnal eredményeket ígér, minimális erőfeszítésért cserébe (jó, tudom: ki kell lépni a komfortzónádból, megtanulni kommunikálni, stb.) így az egy alapvető vállalkozás, pénzért.
A Red Pill ingyenes (amennyire tudom), bár biztos lehet itt is kérni személyes coachingot, meg ilyenek, de a community belőle és az anyagok elég szerteágazóak, és nagy részük ingyenes.
A PUA-val az a gondom, hogy kikerüli az evolúciós szabályokat. Megtanulsz jobban kommunikálni, ennyi. Ha balfasz vagy akinek nincs semmi életcélja, nem is volt, esetleg valami eredménye amit elért (férfiként ez nagyon fontos szerintem) akkor ugyanúgy balfasz maradsz, akárhány nők fektetsz meg pua-val.
A Red Pill ellenben megtanít tényleg férfinak lenni, akinek a legfontosabb feladata: hogy egyre jobbá és jobbá váljon. Ez lehet amit akarsz: jobb testű, jobb anyagi hátterű, vagy jobb férj, jobb apa, jobb vállalkozó, vagy csak egyszerűen: szabadabb.
A PUA ezeket megkerüli és a jutalomra fókuszál: ha egyre jobbá válsz, akkor egyre jobb és jobb (és több) nőket vonzol be magadhoz PUA nélkül is. Ha lusta vagy (mint a többség), akkor ezt mind megkerülheted, elmész a tanfolyamra, ott megtanítják amit meg kell, majd mész "terepre" gyakorolni, és előbb utóbb menni fog. Ennyi.
Azt hiszem a PUA egyik marketing szövege hogy "nem számít kövér vagy-e vagy gazdag", aha. Igen ezeket meg lehet kerülni, csak a gond, hogy aki jól néz ki és jól is él az a legtöbb esetben TETT is érte. Tehát keresztül ment bizonyos folyamatokon amik formálták az ő jellemét (most a kokszosokat, meg az adócsalókat hagyjuk ki), aminek a KÖVETKEZMÉNYE a jobb külső, jobb egészség, anyagi gyarapodás, ÉS majd a jobb és több nő. Na a PUA ezeket kikerüli, és megtanít úgy kommunikálni MINTHA ezeket te már megcsináltad volna, és jöhet a jutalom: a több és jobb nő.
Röviden: easy way: easy results, hard way: hard results. Valahogy így tudnám összefoglani a PUA meg a RED PILL közti különbségeket.
Mindenki maga döntse el hogy melyiket preferálja :P

Wildschwein 2018.03.05. 12:11:29

@TopszLee: Egyetértek, csak én nem fejtettem ki ilyen részletesen.

2018.03.05. 18:09:08

Pár szösszenet:
- Nem áll túl jól neked ez a ruha, le kéne venned :)
De szép nagy szemeid vannak vagy csak a fejed kicsi?
Ékszer lábaid vannak....olyan nyakbavalók....
Iszol egy kólát? Hozzál már nekem is...
- Szia! A női nemnél jobban csak a női igent szeretem!
- Te olyan lány vagy, akit szívesen elvinnék a muteromhoz, de sajnos nem bízhatok meg az apámban.
Lazán kell mondjad félmosollyal.

Wildschwein 2018.03.06. 08:40:30

@Natibaby: "Lazán kell mondjad félmosollyal."
Han Solo, mi? :)

2018.03.06. 16:47:16

Tudom....,hogy tudod ;)

Krisz101 2018.03.07. 00:13:39

@Wildschwein: én inkább a te meghatározásoddal értek egyet.

Wildschwein 2018.03.07. 08:41:12

@Natibaby: Érthető volt elsőre is :) Kiváló elméleti szakember vagyok a csajozásban, és ez a jelenet nyilván alap.

2018.03.07. 10:16:06

Akkor te vagy a Vadkanok vad kanja :) ;)

2018.03.07. 10:16:58

@Wildschwein: Akkor te vagy a Vadkanok vad kanja :) ;)

Wildschwein 2018.03.07. 14:48:14

@Natibaby: Ugyan, dehogy. A hangsúly az "elméleti" szón van :) ellentétben például a bloggazdával. Amúgy is legalább 15 évvel idősebb vagyok nála, igazi szürke kispolgár, a társadalom támasza, az ideális "beta provider".

2018.03.07. 17:52:53

@Wildschwein: Ezt most elrettentésnek szántad? :D Még jó, hogy nem vagyok ijedős. Ez fordított technika? Elméleti szinten ilyen csajozós önbemutatást, bemutatkozást oktatnak?

Az ideális^...beta provider :) Különben is az alfákat túlbecsülik.
Wolfiet 32-36 tippelem szóval akkor te 47+.
Apucim lehetnél.
Ezzel az életkorral csak kiváló elméleti szakértő vagy, te a társadalom vadmalackája?
@Ethan Wolf: Jó a tipp, bocsi ? :)

Ethan Wolf 2018.03.07. 22:27:40

@Natibaby: Jól tippelsz, de nem mondom meg, hogy az általad megadott intervallumon belül melyik... :D

2018.03.08. 05:56:45

@Ethan Wolf: Nem is kell a pontos. Köszi szépen, hogy válaszoltál. Jól tippelek mindig :)
Még azt is megkockáztattam volna 81'-82 évjárat, de ezt fedje homály :)

Mit szólsz, hogy Wildschwein szerint te vagy a kiváló gyakorlati szakember a "Nagy Vadász"?

Az első randit mindig úgy próbálod összehozni, hogy leterítés (vadászatnál maradva) legyen belőle?
@Wildschwein: Remélem kapok válaszokat :)

Ethan Wolf 2018.03.08. 06:14:38

@Natibaby: Annyi randival a háta mögött, mint nekem, bárkiből lehetne "szakember", aki észreveszi a "mintákat". :) Sejtem, mi lesz a következő kérdés...

Ma már igen, a leterítésre megyek, mivel sajnos ott tartok, hogy egy átlagos nőre már annyi energiát is sajnálok, amennyi a két randis ismerkedéshez kell. Túl sokszor döbbentem rá, hogy a sok energiával végigvitt becserkészés egy közepes vagy annál rosszabb szexet eredményez jutalmul. Nincs nekem már időm közepes szexre... :D :D :D
Azért néha akad egy-egy kivétel, aki esetén mégis lassítok és lehet második randi is, de nagy elvárásaim már nincsenek.

2018.03.08. 08:18:36

@Ethan Wolf: Így kevés a sikerráta, hogy felmegy a csaj első randin vagy ha fel is megy lesz-e valami. Nem hangzik valami jól, olyan mintha ismeretlen kaját rendelnél ismeretlen helyről és aztán várnád a csodát, hogy ízlik-e vagy ehetetlen esetleg ételmérgezés lesz. De megértem, mert női oldalról is így van, órákig tudom más csak percekig :D etc.
Vannak módszerek, amikkel lehet következtetni erről majd bővebben később. Topikhoz is akarok még írni.
"Nincs nekem már időm" Jajj Wolfie :*

Wildschwein 2018.03.08. 11:08:25

@Natibaby: "Remélem kapok válaszokat :)" Természetesen kapsz. Mint említettem, elméleti szakember vagyok, így először a tökéletes választ írom (amelyet persze kellően hosszú várakoztatás után küldenék, hogy lásd, nem vagyok "needy", nem létszükségletem az, hogy pozitív visszajelzést kapjak egy nőtől): "Folytassuk ezt a beszélgetést inkább személyesen, egy kávé mellett, mit szólsz? Mondjuk holnap délután ötkor, a ... téren beülhetnénk valahova. :)"

Ez volt tehát az elméletileg tökéletes válasz, a kommentedre pedig a válaszaim a következők:
"Ezt most elrettentésnek szántad? :D Még jó, hogy nem vagyok ijedős. Ez fordított technika? Elméleti szinten ilyen csajozós önbemutatást, bemutatkozást oktatnak?" Hohó, ne szaladjunk annyira előre, miféle csajozás? Hiszen csak beszélgetünk :)

"Különben is az alfákat túlbecsülik." Na ezért kell alfának lenni :)

"Wolfiet 32-36 tippelem szóval akkor te 47+. Apucim lehetnél." A Red Pill szférában sokat elmélkednek arról, hogy mi az ideális korkülönbség egy hosszú távú (tehát mondjuk több mint egy éjszakás :)) kapcsolatban. Bár megoszlanak a vélemények, de a meghatározó személyek (Rollo Tomassi, Heartiste, Henry Fenech) azt írják, hogy a nagy korkülönbségnek van a legtöbb előnye mindkét fél számára, és ez egyáltalán nem természetellenes. Csak a feminista média akarja természetellenesnek beállítani pl. Trump, Sárközy, Berlusconi esetén, és Macron példáját mutatják pozitívnak, holott ez utóbbi az, ami teljesen szembemegy minden normáis ösztönnel, akár perverznek is tekinthető. Nagyon szemléletes hasonlat: a férfi úgy öregszik, mint a bor, a nő pedig úgy, mint a tej.

"Ezzel az életkorral csak kiváló elméleti szakértő vagy, te a társadalom vadmalackája?" Röf-röf :) Akkor holnap? :)

2018.03.08. 19:03:31

@Wildschwein: Úgy érzem vadkan támadás ért. Praktikákról akartam írni, de most akkor válaszolok neked. "Nem létszükségletem, hogy jó visszajelzést kapjak egy nőtől" : Dehogynem XD :) De elárulok egy titkot erre mindenkinek szüksége van, egy nőnek is és itt nem csak randizásra gondolok.
ÁÁ nem needy=nyomulós csak mindenki előtt tesztelsz engem és rám indultál.
Elméleti szinten tesztelsz engem, hogy miket reagálok?
Mint már említettem nem vagyok ijedős. Megérzésem szerint te nős vagy.

Találkoznék veled, de te már egy családos beta provider vagy és életkorban se jó. Wolfie is jóval idősebb, mint én. Apropó @Ethan Wolf: te olyan vagy, mint aki egy félkarú rablóval játszik és azt várja, hogy egyszer 3 cseresznye lesz :D

2018.03.08. 19:53:23

@Wildschwein: Köszönöm a válaszokat akkor holnap .. téren :D :D Nagyon rossz vagy. Sokszor megnevettettél. Bírom ezt az elméleti tudásodat csak szerintem szívrohamot is kapnál a gyakorlattól :)

Ethan Wolf 2018.03.08. 22:25:20

@Natibaby: Ismerem a félkarú rabló mechanikáját így jóval nagyobb eséllyel jön ki a három cseresznye, mint másnak. :)
Ha nem lennének sikerek, nyilván nem így csinálnám, de egyelőre köszönöm szépen, így is megvagyok. :) Hosszú út vezetett idáig, javaslom az egész blog átolvasását. :)
Amúgy, ha annyira fiatal vagy, akkor hogy-hogy olvasol blogot? Azt hittem, csak az insta, snapchat a menő manapság, nem holmi blogok. :D

2018.03.09. 05:38:11

@Ethan Wolf: Hozzád képest vagyok fiatal. "Érteni kicsit magyar?" :D
Nincs insta és snapchat.
Sokat olvasok, mert szeretek, kutatásokat is. Jó majd elolvasom Pulitzer (aki magyar származású volt) díjas munkásságodat kis hazárdjátékos ;) Csak húzogasd .... a kart :D

2018.03.09. 07:21:18

@Ethan Wolf: ,,olyan mintha ismeretlen kaját rendelnél ismeretlen helyről és aztán várnád a csodát, hogy ízlik-e vagy ehetetlen esetleg ételmérgezés lesz" Erre nem is írtál semmit :)

,,nőre már annyi energiát is sajnálok" ,,Nincs nekem már időm" -Lazy Wolfie :D de blogírásra van, ez kicsit ellentmondás nem gondolod?

Szép és vidám napot mindenkinek! :)

Wildschwein 2018.03.09. 09:21:46

@Natibaby: "Úgy érzem vadkan támadás ért." Magas labdát adtál fel, nem hagyhattam ki :) Azért abból, hogy nem privátban írtam, hanem itt minden kedves olvasó füle hallatára, nyilván leszűrted, hogy mennyire gondoltam komolyan.
"Sokszor megnevettettél." Ennek örülök. Jó kis beszélgetés volt, kedvelem ha egy nőnek van érzéke a frappáns visszavágásokhoz :)
"csak szerintem szívrohamot is kapnál a gyakorlattól :)" Lehet, de legalább szép halál lenne :) És hogy sajnálnák ezt azok a nők, akik olyasmiket szoktak mondani, hogy "melletted végre igazi nőnek érzem magam!" :) Persze biztos a szerénységem miatt szeretnek ennyire.

Egyébként a needy szó jelentése szerintem nem az, hogy "nyomulós". Bár nem néztem meg a szótárban, de a Red Pill subredditen olyan értelemben használják, hogy "olyan férfi, aki nem elég biztos önmagában, és azért akar görcsösen becsajozni, mert ezáltal érezné megerősítve azt, hogy ő is ér valamit". Nem tudom, mi lenne erre a megfelelő magyar kifejezés. Mindenesetre általánosan elfogadott vélekedés szerint ez nem egy sikeres stratégia.

Wildschwein 2018.03.09. 09:25:43

@Natibaby: Ja igen, és azért a praktikákat oszd meg velünk! Remélem nem vettem el a kedved ettől :)

És ugye ismered azt a bölcs közmondást, hogy amelyik vaddisznó röfög, az nem harap? :)

2018.03.09. 09:37:59

@Wildschwein: Minden kedves olvasó szeme láttára* nem füle. Jól promózod magadat. Humorod kiváló elméleti zseni, ezért jár egy puszi :)
....virtuálisan

TopszLee 2018.03.09. 09:52:07

@Wildschwein: "olyan férfi, aki nem elég biztos önmagában, és azért akar görcsösen becsajozni, mert ezáltal érezné megerősítve azt, hogy ő is ér valamit". Szerintem nem. Bár nem olvastam utána így konkrétan, de needy lehet nő és férfi egyaránt. Én úgy értelmezem, hogy olyan illető aki már nagyon rég óta van egyedül / szex nékül, és már bárki jó lenne szinte, csak legyen már valaki. Tehát egy társ / szexkapcsolat / bármi egyéb nélkül az élete nem teljes nem boldog. Vagyis a saját boldogságát egy külső dologhoz (társ, szex) köti, kvázi erre szüksége van (need) hogy jól érezze magát a saját bőrében - és ez már látszik is rajta. Na akkor needy valaki - legalább is én így értelmeztem.

2018.03.09. 11:14:52

@Wildschwein: ,,És ugye ismered azt a bölcs közmondást, hogy amelyik vaddisznó röfög, az nem harap? :)"
Válaszom: Éhes disznó makkal álmodik. Vén kecske is megnyalja a sót :) Csak, hogy stílusos legyek és te is nevess egy kicsit :)) Hogy lehetsz csak elméleti szakértő, ha a nők ilyeneket mondanak neked ahhoz tenni is kell valamit?

Wildschwein 2018.03.09. 11:24:30

@Natibaby: Nevettem is, nem is kicsit :) De arról volt szó, hogy te jössz a praktikákkal, nem? Ne tereld el a témát :)

2018.03.09. 11:45:43

@Wildschwein: Majd munka után édes Malacka. Nem én vagyok az, aki terel :) Csak nem tettem szóvá. Nem válaszoltál a kérdésemre :D

Wildschwein 2018.03.09. 15:42:06

@Natibaby: Tudod, van az a jól bevált módszer, hogy ha el akarod terelni a témát, akkor vádold meg a beszélgetőpartneredet azzal, hogy elterelte a témát :) De azért értékelem, hogy ilyen tapintatos vagy.

A kérdésedre pedig, mint mindig, most is válaszolok - és elméleti szakemberhez méltóan, több válaszom is van:
1. Persze hogy tenni kell azért, hogy a nők ilyeneket mondjanak, de ha az ember ezt a blogot olvassa, akkor hamar megtanulja, hogy mit kell tenni.
2. Ugyan miért kellene tenni bármit is? Mit tesz pl. Han Solo, azon kívül, hogy lazán megjelenik, kis félmosollyal rád néz, mond egy vagány dumát és máris bármire hajlandó vagy? Csak önmagát adja, ugye.
3. Szívesen mesélek erről többet is, mert nagyon érdekes téma, de pont olyan, amit csak személyesen lehet igazán kifejteni, és te elzárkóztál a személyes találkozótól. Meg hát én sem gondoltam komolyan a meghívást. Igazán sajnálatos.
4. Jaj, hát nem vetted észre, hogy csak viccelek? Ne higgy el mindent, amit egy férfi mond, főleg ha egy öreg, háziasított vadmalacról van szó.
Nem tettem szmájlikat, mert úgy vettem észre, hogy enlkül is van humorérzéked :) Kiválaszthatod, amelyik a legjobban tetszik.

A közönség pedig szerintem már nagyon várja a praktikákat :)

2018.03.09. 16:23:26

@Wildschwein: Téma a burkolt sértés bók: Nem minden nő típusra ajánlom ezt és nincs olyan szöveg, ami mindenkinél bejön, mert ez személyiségfüggő, hogy ki hogyan reagál és ebben is vannak fokozatok: teljes sértés, édes sértés, fél bók. Egy agyon ajnározott csajnál bejön, mert egocentrikus, ezért ha valaki be mer neki szólni akkor felkelti az érdeklődését.
Általánosságban elmondható, hogy a kíváncsiság felkeltése a cél. Egyre jobban érdekelni fogod, ha mindig csak egy kicsit engeded közelebb, mert ez szellemi kihívást generál. Húzd meg ereszd meg. Mit tudhat ez a pasi??? Nekem kell ez a férfi :)

Ugye ez attól is függ, hogy most akarod megismerni vagy már egy ideje ismered, mert akkor lehet frappánsabbat,erősebbet mondani. Meglepetés erejével hasson, de nem letámadás. Lazaság és pimaszság kell, de nem beképzeltség és bunkóság.

Figyelni kell : hangnem, hangsúly, eredetiség, hatásszünet, pimaszság, megjegyezzen téged, kiszámíthatatlanság, mosoly vagy nevetés kiváltása, érzelmet kell kiváltani, Csavart labda effektus :)
Mindenképpen kell egy kis feloldás a végén vagy az elején.
A vezetés nem az erősséged... kéne egy jóképű sofőr?
Csak a telefonodnak élsz?
Rossz a sminked... eltakarja a szép arcodat.
- Akartam valamit kérdezni tőled, de sejtem a válaszodat - Erre rögtön felkapja a fejét és vissza fog kérdezni.

Gregory Corso szavaival élve: ,, Az utcán állni és senkire sem várni, ez a hatalom" Amikor azért nem várunk senkire, mert senkire sincs szükségünk. Amikor ezzel az érzülettel közeledünk nőkhöz vagy férfiakhoz, akkor kivétel nélkül mindenkinek a mi szintünkre kell feljutnia, ha egyszer felkerült a palettára. Ez ad egy fajta magabiztosságot és csökkenti az izgulást, ezért a hatalom a saját magunk irányításának képességében rejlik. Férfiként neked kell legyél a dominánsabbnak :)

2018.03.09. 16:42:54

@Wildschwein: Igen tapintatosság fontos. Han Solo, azért évődik Leiával nem csak bambán nézi már bocsi :D Én zárkóztam el? Tényeket közöltem :))) Most is te magyarázod a bizonyítványt. Ki kezdett el magáról beszélni és ki kezdte a tali témát? Ooh csak nem magadra mutogatsz Vadmalacovics :))

VT 135 2018.03.09. 20:36:59

@Natibaby: "de blogírásra van, ez kicsit ellentmondás nem gondolod?" - mint gyakorló blogíró, ebbe beleszólok én is jól! A (blog)írás egy élvezetes dolog, amelybe ha munkát fektet az ember, eredményt ér el. Kiszámítható - nem úgy mint a nők jelentős része. :D

VT 135 2018.03.09. 20:40:11

@Wildschwein: "a needy szó jelentése szerintem nem az, hogy "nyomulós""
Nem inkább tapadós?

2018.03.09. 21:26:10

@VT 135: Persze, hogy az írás élvezetes, de a punci a nőknél van :) Nem kiszámíthatóak, de megnyerhetőek. Aki mer az nyer. Testbeszéd,lábfej,pupilla, hajdobálás-babrálás, mosoly, ajak kipirul, kihúzza magát, érintésre visszahúzódik-e például randin megnézed a karkötőjét, óráját vagy a gyűrűjét, körmét ha összerezzen az nem jó. Ha élvezi az érintésedet esetleg szívesen viszonozza is akkor szuper. Belső csukló rész nagyon érzékeny. Simítsd csak meg :)

Ugyanis egy nő nem tud olyanhoz vonzódni, akinek az érintése taszítja. (Leszámítva gold diggers)

Tanácsom jó nőbe kell fektetni az energiát :D Feladtam a leckét tudom. Írás remek dolog csak időigényes.

VT 135 2018.03.10. 00:55:30

@Natibaby: "de a punci a nőknél van" - miért, toll nem lehet náluk? :O :) Mondjuk jut eszembe, a tollal is lehet finoman kellemesen érinteni, izgatni. ;)
"egy nő nem tud olyanhoz vonzódni, akinek az érintése taszítja." - ezért is nagyon jó a tánc: ott megvan az érintés és a (ki)szimatolás lehetősége is.

2018.03.10. 06:00:46

@VT 135: Igazad van.
Tánccal fel lehet mérni milyen az ágyban a nő. Mozgásából látszik ha merev vagy alig mozog, kezét maga előtt tartva lépked jobbra balra akkor az ágyban is passzív,félénk. Magyarul nagy csodákra ne számíts.

Ha látod a mozgásán, hogy élvezi a zenét és az egész teste mozog a ritmusra: csípő tekerés, popsi riszálás, mellkas kinyomás, lábujjhegyen is táncol, lábfejével feleket lépdes- fordulások, guggolások, magához húz stb. Mosolyog jól érzi magát
youtu.be/stoD0bNz_vA

 Ha együtt táncoltok minél többször érintsd meg finoman pl: pörgetés, irányváltás,lassúzás. Ha rálehelsz a nyakára=érzi, ahogy lélegzel az is beindító. Lehet lassan suttogni attól is nedvesedik a bugyi :) Szexi férfi illat...
Vezesd őt és határozott fellépés kell a társastáncokhoz salsa, tangó, rocky....
Nemrég farsangi bulin salsát táncoltam egy pasival és odanyomta a nem kicsi monyóját XD ezt nem illik társastáncnál és zavarba is hozott, mert ismeretlen is volt a pasi. Szóval ezt inkább, akit régóta ismersz (volt vízszintes mambó táncnál maradva) vagy együtt vagytok, mert ez nagyon izgató. A nemi vágy nemi vágyat ébreszt. Remélem tudtam segíteni.
VT 135 szóval óvatosan a pennáddal :)

2018.03.10. 06:02:26

@VT 135: Izgatni inkább ecsettel lehet :)

VT 135 2018.03.10. 10:51:35

@Natibaby: Jó az pávatollal is...! Ecsettel a mozdonyaimat szoktam simogatni a portól. :D

VT 135 2018.03.10. 11:04:21

@Natibaby: No igen, a (társas)tánc kiváló kapcsolódási lehetőség, a fent említettek okán! Pár lépés után már lehet tudni, a másik hogy viszonyul hozzád, illetve önmagához. A salsánál én is furcsálnám a szerszámosláda kicsomagolását - igen gyors menetnek kéne annak lennie. :D Bár latin táncról lévén szó, megvan benne a szenvedély, de azért elég gyors, mondhatni ugraburgra, egy kis nyaksimogatás, egy kis ölelés mindig belefér a figurába, más nehezen. A kizomba már érdekesebb téma: ott, ha megvan a megfelelő partner, sok minden történhet. Bár a fő vonulat a testi-lelki kapcsolódás lehetősége, de azért szépen ott is elkanyarodhatnak a dolgok. Pláne, ha nem egy-két szám erejéig vagyunk együtt, hanem mondjuk fél-egy órát... (simán előfordul időnként, teljesen ismeretlennel, ha megvan a szimpátia) Ott el lehet menni arrafelé, h a közös csipőriszálást egyre lejjebb visszük - mondjuk másnap lehet némi lábizomláz :) - és már szinte guggolva táncolunk. A mohó nők meg nem elégszenek meg a combok összesimulásától származó ingerenciáktól, hanem simán azt veszem észre, h igénylik a combomon lovaglást, ebben a táncpózban! Ki lehet találni, oda mijüket dörzsölik! :)
Nekem mondjuk a tánc a egyik olyan terület, ahol abszolút meg tudom élni a férfiasságomat és ezt érzik a nők is, mert nagyon szeretnek velem táncolni. És igen, ehhez kell a határozott, de figyelmes vezetés.

2018.03.10. 13:19:01

@VT 135: Akkor most már értem miért VT , mert VasúT :D :D
Nem hinném, hogy a pávatoll higénikus és túl nagy XD mielőtt megkérdezed megtisztított ecsetre gondoltam.
Nem volt semmi kicsomagolás csak érezni lehetett.
,,Nekem mondjuk a tánc a egyik olyan terület, ahol abszolút meg tudom élni a férfiasságomat és ezt érzik a nők is, mert nagyon szeretnek velem táncolni" Ez nagyon dicséretes :) Gratulálok. Ez beindítja a nőket, mert tudatalatt erre vágynak, hogy egy férfi óvja, csábítsa, de mégis vezesse őket. Mondjuk én nem várom el egy férfitól, hogy nagyon tudjon táncolni, de azért egy buliban kicsit táncoljunk. Bőven elég a házibulis táncolás és lassúzás.

De ha szeret táncolni az jó közös program, időtöltés és irigy tekintetek :) Kizombát még nem próbáltam majd megtanít valaki. Bachata is jó.
Mit akarsz lovagolnak rajtad a nők?

VT 135 2018.03.10. 18:33:31

@Natibaby: majdnem-majdnem. Hogy miért VT 135, azt a blog bevezetőjében megtalálod. ("Akit a mozdony füstje megcsapott")
Lehet, h a pávatoll is ki volt mosva előtte? Szerinted...? :P A társastánc gyönyörűen lemodellezi a férfi-női viszonyt. "házibulis táncolás" - mi az, h házibuli? Az a régen kihalt állatfaj? Fiatalkoromból emlékszem még rá...
"Kizombát még nem próbáltam majd megtanít valaki." - ez felhívás keringőre?? :D
Bachata is jó, de nekem a zenéje túl tingli-tangli. De azért el tudok arra is táncolni. Mondjuk nem csodálom, miért imádják annyira a nők a bachatát - a három tánc közül a legerkörcstelenebb. :) A salsa a játékos előjáték, a kizomba a gyengéd utójáték, a bachata meg az action!

2018.03.10. 19:15:17

@VT 135: Combon lovaglás :)
Csók is nagyon árulkodó. Ki mennyire érzéki. youtu.be/5tPHXJ9YnsQ
youtu.be/J6q-NSBgfgE

youtu.be/5loSLUtIzJM
@Wildschwein: Hogy vagy Cucu? :) Csendes vagy.

2018.03.10. 19:34:35

@VT 135: Jól megfogalmaztad.
youtu.be/r-jlFN7pMdw
1:20-2:00-ig a legjobb, látványos forgatásokkal.

Házibuli: akkor öreg sihuhu vagy? :-)

2018.03.10. 20:04:07

@Ethan Wolf: Házigazdánk se szól egy szót sem... Alkalmazod a táncot? Ismerkedsz így szórakozóhelyen?

Ethan Wolf 2018.03.11. 08:11:44

@Natibaby: Sima szórakozóhelyen, normál tánccal ismerkedem. De a salsa nem az én műfajom.

sorozatrandizo.blog.hu/2017/07/24/salsa_party

2018.03.11. 09:03:27

@Ethan Wolf: Sima tánc bőven elég, engem apám tanított táncolni. Jól jön: esküvő,szilveszter,szülinapi partin. Igen, ezen a farsangi bulin is egyik teremben disco a másikban latin volt, de discoban vagyok én is inkább. Ott több az ember és nem igényel annyi figyelmet, változatosabb zene.

Mit gondolsz/gondoltok a csókról, mire lehet következtetni belőle?
Mitől jó?

Film ajánlóhoz hozzászólva: The pink conspiracy Excsajok serege néven fut magyarul. Vannak benne jó dumák :) Bocsi a sok videóért csak szeretek megmutatni dolgokat, így jobban érthető.
youtu.be/6b7FbRlqHyQ

Wildschwein 2018.03.11. 10:03:15

@Natibaby: Azt vártad, hogy szombat este itt dumcsizok veletek? Céges buliban voltam, kolléganőket lovagoltattam a combomon tánc közben. Imádják.
Egyébként mi ez a "Cucu" ? Nem őriztünk együtt malacokat, azért egy ilyen megszólításhoz minimum az kell, hogy valakit már lovagoltassak a combomon :) vagy máshol, persze.

2018.03.11. 12:01:32

@Wildschwein: Lovagoltatás???Megakarsz halni? habár tudom szép halál lenne neked :D
 Nem is értékeled, hogy hiányoztál?
Szükség van még rád, miből csinálok vadast meg kolbászt, hurkát :)
Ne incselkedj, mert disznóvágás lesz.

Céges bulin te voltál a sztár. Te voltál a művaddisznó műbika helyett? Duma tejszínhabbal. Azt írtad ne higgyek neked :)

2018.03.11. 12:28:18

Megvan a film, akinek kell szívesen átküldöm emailen :)

VT 135 2018.03.11. 21:01:59

@Natibaby: " akkor öreg sihuhu vagy?" - Valahol a Vaddisznó és a Farkas között félúton. Találj ki hozzá valamilyen vad állatot. :)
A csók valóban szintén nagyon sokat elárul - csak azt kicsit komplexebb dolog megvalósítani, mint egy táncot... Ez olyankor különösen egyértelmű, ha valaki nem jól csókol, mert, miközben meg mondjuk jól néz ki, mert akkor "hiba a Mátrixban".

2018.03.12. 06:54:47

@VT 135: Medve :) Azt kérdeztem, hogy mitől jó/mitől érzed annak.

Imádok csókolózni, nekem ez egy teszt, hogy összeillünk-e.
A nyelv is egy izom lehet edzeni, mint minden izmot.

Ha a célod az, hogy minél jobban felizgasd a párodat, a csókból sem a legmélyebbel érdemes kezdened - először elég csak egy kis ízelítő. 

Ha nagyon jó a csók akkor olyan, mintha egy másik univerzumba kerülnél, megszűnik a tér-idő kontinuum ♡♡

Wildschwein 2018.03.12. 09:50:14

@Natibaby: "Imádok csókolózni" ebben hasonlítunk. Kérdezted egyébként Wolfot nemrég, hogy mi a véleménye a csókról - leírta már itt többször, olvasd csak végig a blogját :)

"nekem ez egy teszt, hogy összeillünk-e." Hihetetlen, hogy egy nő még ezt is képes tesztként felfogni. Egyébként ha már mindenáron következtetéseket kell levonni egy csókból, akkor számomra egy nő csókja azt mutatja, hogy mennyire odaadó. Ha nem az, akkor nem érdemes erőltetni vele a kapcsolatot.

2018.03.12. 10:11:26

@Wildschwein: Nem reagálsz a feldobott labdákra :D
Úgy teszt, hogy infókat tudsz meg. Például rögtön átdugja a nyelvét semmi ajak játék, mint valami pálcikát és csinálj vele, amit akarsz csókolózási mód. Akkor az ágyban is nagy valószínűséggel ilyen.

Amikor beindul a hormoncunami

Az ajkak eleve elképesztően érzékenyek, ingerlésük rengeteg idegsejtet hoz lázba, így a csókolózásban számos agyideg és több tucat izom is részt vesz, nem beszélve arról a hormoncunamiról, amit egy csók kivált. Az agyi jutalmazórendszer működésbe lép, az első csóknál az újdonság hatására megjelenik a vérben a dopamin, a szexuális izgalommal párhuzamosan meg az adrenalin felszabadul egy nagy dózis endorfin is, innen jön a nagy boldogságérzet.
Minél többet csókolózunk, annál alacsonyabb vérünkben a stresszhormon a kortizol szintje.

A világ leggyorsabb stresszoldója szerintem. Utána egy kicsit minden szebb, jobb és könnyebb lesz. 

A legnépszerűbb elképzelés szerint a csókolózás valójában a potenciális partner genetikai és immunrendszerének ösztönös teszteléséről szól. A lehelet a nyál íze mind rengeteg információt hordoz a másik hormonháztartásáról, genetikai hátteréről, immunrendszerének, egészségének állapotáról. A párválasztás során pedig azokat a partnereket preferáljuk, akik a miénktől eltérő immunrendszerrel és genetikai háttérrel rendelkeznek.

Hiányoztál, nem jelent neked semmit? :p Hol vannak a humor bonbonok? Megnézted a csókos videókat? :)

2018.03.12. 11:22:20

@VT 135: Aranyos volt ez a félúton a Vaddisznó és a Farkas között. Tetszett :) Képzeld a kolleganőm most mesélte az ő férje is nagy vonat szerető: 3 db terepasztal, füstölő mozdony, kattog villog :) Macika felébredt a téli álmából?

Wildschwein 2018.03.12. 11:41:17

@Natibaby: "Hiányoztál, nem jelent neked semmit? :p" Dehogynem, azt jelenti, hogy élvezed ezt a kötözködő beszélgetést, megerősít a nőiségedben az, hogy egy intelligens és jó fellépésű férfi udvarolgat neked (még ha nem is lehet komolyan venni, meg ő sem veszi komolyan magát), és szeretnéd, ha továbbra is kiváltanám belőled ezt az érzést :) De most nem érek rá, majd talán a következő bejegyzésnél folytatjuk :)

"Megnézted a csókos videókat? :)" Persze, és hát bármennyire is elméleti szakembernek mondtam magam eddig, azt gondolom, hogy ebben a témában csak a gyakorlat ér valamit :) Előre is tekertem a videókat (mint ahogy szerintem mindenki), és szerényen megállapítottam, hogy helytállóak voltak az eddig kapott visszajelzések: ebben bizony jó vagyok :)

2018.03.12. 12:24:20

@Wildschwein: Nem kötözködő, hanem incselkedő és kokettáló, azért az kicsit más, de nem tudsz kellően megválaszolni a poén labdacsokra Puszi
A nőiességedben* A nőiességem adott, ha egy nővel beszélgetek akkor is :)

Egy fórumon honnan tudnám, hogy ki hogy néz ki? Számít?
,, Intelligens és jó fellépésű férfi" Ez itt a reklám helye ×D

Most én is dicsekedhetnék, hogy kerek formás popsim és lapos hasam van, amiért teszek is naponta (sport, egészséges életmód) és ami igaz is. Ettől beljebb vagy? :)

''udvarolgat neked" Akkor te nem tudod mi az udvarlás :D:D Ejnye ejnye

VT 135 2018.03.12. 21:50:34

@Natibaby:
Medve? És akkor te mi leszel, Nyuszika? Aztán megyünk négyesben az erdőbe vicceket gyártani?? Inkább leszek Sólyom, aki gyorsan és meglepetésszerűen támad áldozatára! :)
"ő férje is nagy vonat szerető: 3 db terepasztal, füstölő mozdony, kattog villog" - nekem elég lesz, ha térhatású hangszórókból dübörögnek majd a dízelek a leendő hatalmas terepasztalom, de ízlések és pofonok, kinek, mi tetszik.
"kerek formás popsim és lapos hasam van" - haha, ezt bárki mondhass'a!

2018.03.12. 22:12:23

@VT 135: Azt mondtad találjak ki egyet. A medve illet a környezetbe.
Jól van Sólyomszem aranytojás ♡

Vaddisznóval és a Farkassal nem megyek sehova. Se külön-külön se együtt :D Nem ettem meszet! :D

Képeket akarsz? :) Nem mondani kell, hanem tenni érte.
Tudsz főzni? Azt is mondhassa bárki ;)

Natibaby (törölt) 2018.03.15. 08:30:21

Na mi van meghalt a buli? :)
Egy leleményes férfi sincs a gáton? :D
Valaki megnézte a filmet?
Dadus és herceg hatalmas, doki is :D

claire85 2018.03.15. 17:38:43

Majd tapasztalod az itteni férfiak nem 'komolyan' vehetőek.. :) Max. az írás az erősségük...

:) De sok sikert.!!! :)

Natibaby (törölt) 2018.03.15. 19:43:55

@claire85: Többet ismersz közülük? :)

Ethan Wolf 2018.03.15. 19:44:25

@claire85: Nem akarok újjal mutogatni, de van itt olyan nő, aki szintén nem komolyan vehető, mert valójában nem is nő. Nem rád célzok...

claire85 2018.03.15. 20:12:19

@Ethan Wolf: ez érdekes információ. :) mire jó ez neki.

Natibaby (törölt) 2018.03.15. 20:39:33

@Ethan Wolf: Kire célzol? Ha rám akkor bárkinek szívesen bebizonyítom, hogy nő vagyok. Természetesen születésemtől fogva :))
Ez nem kétség :))

Úgy látom te ettél meszet.
Engem provokálsz, mert azt mondtam, hogy nem mennék veled sehova, az erdőbe se :D :D
süti beállítások módosítása