Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy budapesti nőcsábász naplója

A sorozatrandizó

A sorozatrandizó

A váratlan randi

2018. április 23. - Ethan Wolf

denim-t_shirt-loose_fit-tank-white-crochet_2.jpg

Az egyik telefonos aplikáció hozott össze minket és rögtön írtam is neki. Kicsit később, de érkezett válasz és elkezdődött egy beszélgetés. Ez péntek délután volt. Eleinte azon viccelődtem, hogy milyen alacsony (150 centi) és hogy az pont jó, mert csak felkapom a kis 45 kilóját, magam elé tartom, és úgy nyalom ki. Persze poénos formában adtam elő (megint, mert ezt a szöveget már használtam máskor is, alacsony nőknél). Természetesen első alkalommal nincs nyalakodás lent, ezt épp nemrég kiveséztük a kommentekben is. Innen nem volt megállás, túlfűtött beszélgetés vette kezdetét, majd kora este már szerveztük az első találkozót.

mulheres-tops-camisa-backless-t-sexy-crop2.jpg

A randi időpontja a következő hét közepe lett volna. Lett volna, mert megegyeztünk ugyan, de még aznap (péntek este) tízkor rám írt, hogy a barátnőivel buliba mennek és oda tart, de egy órával korábban indult, hogy útközben koccanjunk. Ugyanis, nagyjából tudta merre lakom a városban, és épp útba estem buliba menet.

Ez nagyon meglepett és váratlanul ért. Az ilyesmit annyira nem szeretem, de épp nem volt programom estére, mivel dolgoztam itthonról. Az otthoni munka előnye, hogy lehet szünetet tartani, gondoltam, majd befejezem hajnalban, vagy a hétvégén. Belementem a váratlan randiba. Alig volt időm, hogy összekapjam magam. A férfiak tudják, hogy ha egy pasi egyedül lakik, akkor milyen állapotban van otthon péntek este. :P

Rendbe szedtem magam, felcsatoltam a kutyát és elindultunk. A kutyáról tudott (akkor még megvolt az eb) és azzal poénkodtam, hogy ez a villámrandi, számomra csak egy kutyasétáltatás lesz. Kimentünk Vivi elé a megállóba. Már várt ránk.

2016-new-arrival-strip-crop-top-women-sexy2.jpg

Tényleg alacsony volt, converse tornacipő, szaggatott farmer, szőke, vállig érő haj, kék szemek. Vékonyka, jótestű csaj. A kutyával rögtön megtalálták az összhangot. A lakásom felé vettük az irányt, de nem akart feljönni, megy a buliba, nincs értelme beülni hozzám ilyen rövid időre. Azt javasoltam, hogy akkor sétáljunk még erre-arra.

Egy órán át sétáltunk, de igazság szerint nem tudtam ugyanazt a laza figurát hozni, mint írásban. Túl váratlanul ért ez a villám találkozó és a munka miatt fáradt is voltam. Egyértelműen rajtam múlt, hogy elrontottam. A szűk, kis utcákban bolyongtunk, a kutya élvezte a sétát, mi már kevésbé. Felszínesen beszélgettünk, nyoma sem volt a pár órával azelőtti, túlfűtött stílusnak. Pedig általában tudom hozni élőben is, de aznap este nem. Nem is csodálom, hogy másnap írásban megköszönte a részvételt. Ez megint egy olyan sztori, hogy a csajnak imponál a nagydumás, arrogáns, szexuálísan túlfűtött férfi, de élőben egy kicsit visszafogottabb, amolyan „rendesebb” férfival találkozott. Pedig ő arra a figurára volt kíváncsi, akivel írásban csevegett, személyesen pedig nem az voltam.

Több elemezni való dolog is történt ezen találkozás alkalmával. 

1.) Tuti, hogy a hirtelen találkozás, amolyan gyorsteszt is volt egyben, hogy hogyan reagálok és hogy kihozzon a komfortzónámból, valamint, hogy övé legyen az irányítás. Nemet kellett volna mondanom és elfoglaltásgra hivatkozni, hogy vissza kaphassam az irányítást. Ez hiba volt.

2.) Nem tudtam a megszokott randis formámat nyújtani élőben, mert sikeresen kimozdított a komfortzónámból.

3.) Vagy nem is volt buli aznap este, vagy egy másik randi is be volt tervezve és gyorsan megnézett engem és ment a másikhoz. Eleve már úton volt felém, tehát arra számított, hogy mindenképp rá fogok érni? Ezt nem tudhatta. Ez azt támasztja alá, hogy volt egy "B" faszi is a közelben, és ha épp nem érek rá, akkor azzal fut össze. Vagy a fentiek valamelyik kombinációja. :D

Ezt a leosztást jobban is kijátszhattam volna. Majd máskor. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sorozatrandizo.blog.hu/api/trackback/id/tr3213776212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisz101 2018.04.24. 03:49:48

nem rossz ;) sajnálom helyetted is. bár ha vékony sportos és 150, akkor az inkább 40-42 felé van. annál pedig nincs jobb, mondhat bárki bármit.

kíváncsi lennék azt a nyalós szöveget hogy adod elő. én csak annyit szoktam hogy szeretem a kis falat lányokat mert bármikor könnyedén az ölembe kaplak vagy fektetlek. vagy ha közvetlenebb akkor hogy az ágyban könnyen tudom jobbra balra dobálni ;)

nah a SwiftKey be is írta helyettem DDD

de mindketten tudjuk hogy főleg nem ezért jók. DD

az elemzésed oké. szerintem is jobbára ezek voltak a hibák.
Bár a 3. pontot túltoltad kicsit, az már nagyon red pill volt nekem. lehet tényleg csak buliba ment, egy másik palival lévő logisztikai problémákat már nem vállalna be egy nő szerintem

inkább egy ego boostot akart buli előtt nem? kontrollt szerez egy pasiknál. legtöbbször nem a szex a célja csak hogy érezze szexelhetne ha akarna.

tanulság nekem ugyanaz mint a vidékivel. ilyenekkel csak akkor találkozunk ha sakk mattolható a helyzet. tehát kizárólag nálad. vagy 10 perc séta és nálad. buli előtt meg csak ha úgy mondja hogy téged akar kifogásként használni hogy ne kelljen mennie stb.

így hogy a barinőkkel mennek 1 óra múlva, semmiképpen. hamis időkorlátot adott ugyebár. legalábbis úgy kell tekinteni.

Wildschwein 2018.04.24. 08:34:12

@Krisz101: Igen, a 3. pontot én is túlzásnak éreztem. De lehet, hogy nem vagyok még eléggé Red Pill.

TopszLee 2018.04.24. 09:17:15

Szerintem is egy mega shit teszt volt a hirtelen találkozó kérése, amin megbuktál. Nem szabad ilyenkor átadni az irányítást a csajnak, akár ráérsz akár nem.
Ehhez kell nagy gyakorlat hogy red pill lens-en keresztül lásd, és ennek megfelelően cselekedj az ilyen kérésekre, zsigerből.
A többi csak körítés, hogy miért nem lett belőle semmi. Mivel eleve vesztes pozícióból indultál, nem sok esélye volt, de ha esetleg akkora sármőr lettél volna élőben (külső) akkor lehet dobja a bulit és az ágyadban landol. De mivel már látott képet rólad, kb. tudta hogy hol lehetsz az ő rendszerében, de adott egy lehetőséget magasabb szintre jutni nála - de azon elbuktál (shit teszt). A többi már csak tiszteletkör, akkor sem lett volna semmi ha hozod a formád a dumával.

whoamiohmy 2018.04.24. 21:54:16

Lenne egy szakmai kérdésem kedves kollégák. Ahol most dolgozom, megtörtént a feminista hatalomátvétel, az orvosok 80%-a nő. Nyilván mint a kevés pasi egyikét, kiközösítenek, baszogatnak, piszkálnak, stb de most nem erre vagyok kíváncsi.

Szóval arra vonatkozna a kérdés, hogy ti mit tapasztaltatok: itt mikor van valami megbeszélés 4-5 fős csoportban mondjuk, akkor a beszélő csajszee (Mindegyik), rendszeresen előadja a "mini-sztriptizt": baszogatja a haját, ívben elorehajtja a derekát, elorenyomva a lágyékát, hátrányul a haját igazgatni, feltűri az ingujjat hogy lásd az egész karját (meg a melltartóját is), stb.
Szóval én azt figyeltem meg hogy ez sokszor inkább a többi nőnek szól, nem a pasiknak, de nyilván nem tudom megítélni mert egy pasi mindig van ott (én). Szóval mi a véleményetek? Nekem szól ez ilyenkor vagy leszbiben egymásnak teszik magukat?

Passiflora Incarnata (törölt) 2018.04.25. 08:01:03

@TopszLee: csak egy halk kérdés: ezzel a shit teszttel a nők úgy születnek, vagy ki tanítja meg nekik? Hogy mit kell csinálni és milyen eredményt várni tőle, mi alapján kell kukázni a pasit?

2018.04.25. 08:41:11

@whoamiohmy:
"Szóval én azt figyeltem meg hogy ez sokszor inkább a többi nőnek szól, nem a pasiknak"

Minden a többi nőnek szól. Minden a többi nőnek, a női társadalomnak, a társadalmuknak szól.
Minden.
Nem az érdekli őt/őket, hogy mit akar a férfi, mit szeretne a férfi, mire vágyik a férfi.
Az érdekli őket, hogy az adott "divat", mainstream fonal a női társdalomban minden szegmenségben micsoda.

Ha holnaptól az lenne az instán, fb-n meg ki tudja hol, hogy az irányt adó celebek most dán doggal létesítenek társas kapcsolatot és az a menő és aki nem ezt teszi nőként, az egy vesztes, akkor minden nő ezt fogja tenni, mert "Úristen, láttad, hogy a Zsuzsinak milyen menő már a kutyája az Ica meg még mindig ember párral jár, atyaég" rizsa menne és ez hogy van már....
Jó, ne legyünk szélsőségesek, ott az öltözködés például. Egymásnak öltöznek - vetkőznek - nem a férfiaknak...
De attól még igen, csoportban amikor interakció van, az kizárólag a többi nő közötti értéket akarja a rivalizálás miatt növelni.

Tehát a lényeg akkor újra: MINDENT - 99%-ban - a nő, a nők kizárólagosan a női társadalomban lévő elfogadás illetve státusz növelése miatt teszik azt, ami legyen szó bármilyen szegmensről az életben, aszerint cselekednek, ami a divat náluk, nőknél:
- öltözködés alap
- viselkedés, ami a párkapcsolati viselkedés is most "trendi" ugye, ha nem dugattad meg magad már vagy 10-20 palival egy év alatt, akkor nem vagy jó, ha nem csalod, hazudsz a faszidnak, akkor nem vagy jó, stb-stb...

Szóval gáz a helyzet, lótúrót érdekli a nőket a férfi személye és ezáltal a cselekedetei, élete, csak ha az beleesik az aktuális és globális női társadalom divat-irányzatába éppen...

TopszLee 2018.04.25. 09:25:30

@whoamiohmy: Hmm, el tudom képzelni a szitut. Szerintem alapvető rivalizáció van köztük - akár van férfi jelen akár nincs (gondolom esetleg pedzegette a hiúságod, hogy miattad rivalizálnak - ami lehet ugyan, de nem valószínű :P)
Bár a red pill-nek ezen részét nem ismerem még annyira, de tapasztalatok alapján - nők nem tudnak együtt dolgozni csoportosan, ha a csoport CSAK nőkből vagy jórészt nőkből áll (80-90% nők javára), mert egyszerűen megfojtják egymást.
Ha találgatnom kellene, akkor vissza lehetne vezetni egyszerű evolúciós okokra, hiszen - bár a férfiak és a nők aránya közel ugyanakkora az aktív korúak korosztályaiban (szexuálisan aktív), tehát NAGYJÁBÓL minden férfira jut 1 nő, ezzel együtt a nők többsége számára a férfiak többsége alapból láthatatlan - mivel a nő mindig az elérhető legjobb hímet akarja magának - azokból pedig nincs olyan sok.
Tehát a nők nagy része verseng a relatíve kevés igazán magas szintű pasiért - legalább is így volt az ősidőkben, és onnan maradhatott vissza ez a rivalizációs dolog.
De nem vagyok pszichológus, szóval lehe tévedek :P
Esetleg írd meg a Rollo-nak, hátha útba igazít :)
Amúgy nem csodálom hogy több a női orvos. Ezelőtt 6-7 évvel nézegettem a bécsi egyetem orvosi karának felvételi eljárását (hogy miért most hagyjuk), és nem akartam elhinni hogy ami ott volt: ha a jelentkező nőnemű azért PLUSSZ PONT járt... így le volt írva a nyilvános weboldalra....Ok.

TopszLee 2018.04.25. 09:34:13

@Passiflora Incarnata: A nő SMV értéke (sexual market value) pusztán a külsejétől függ, a férfié összetettebb mert külső+pénz adja a megfelelő számot hogy milyen arányban az a az adott korosztálytól függ - fiatalabb pasiknál a külső a fontosabb, idősebbeknél a lóvé.
Mivel a férfi 1 pillantás alatt le tudja vágni hogy milyen a nő külseje - így felmérve az értékét számára (szigorúan csak szexuális kontextusban beszélve), a nőnek - az előbbieket figyelembe véve nehezebb dolga van, mert a külsőt ős is látja, de ugye a lóvét nem.
Itt jön a férfi viselkedése a képbe. Ha domináns, van önbizalma, akkor nagy valószínűleg megvan az anyagi háttere is, amikre ezeket a viselkedéseket alapozza. De hogyan lehet biztos a nő benne hogy a férfi nem szimulálja a domináns, megabiztos viselkedést? Na itt jönnek a képbe a shit tesztek. Ösztönösen próbálja a férfit kizökkenteni a komfortzónájából, hogy lássa mennyire magabiztos valójában - ezzel felmérve hogy mennyire van lehetősége válogatni más nők közül - ami összefügg az anyagiakkal is szorosan, főleg ha a férfi már elmúlt 30.
De ezt a részét még és is tanulom a témának, szóval lehet a teljes kép nem pont így néz ki, de valami hasonló, az tuti :P

Wildschwein 2018.04.25. 09:36:51

@Passiflora Incarnata: Nem nekem szólt ugyan a kérdés, de ez egy nagyon érdekes téma, és ilyenkor szokásom beleszólni mások beszélgetésébe. Szóval, erről sokat írnak a férfiszférában, mert ez a női viselkedés egyik legfontosabb mozgatórugója. Én a következőket szűrtem le ezekből az írásokból. Mind a férfiaknak, mind a nőknek megvan az ösztönszintű párválasztási késztetésük. Mindkét nem ösztönei végső soron az utódnemzésre irányulnak, de a megjelenési formájukban van néhány különbség. Az egyik ilyen az, hogy a férfi ránézésre, ösztönösen meg tudja állapítani egy nőről, hogy akar-e (vagy akarna-e) vele utódot nemzeni. Mert a férfinek csak az számít ilyenkor, hogy a nő testileg képes legyen kihordani az utódot, és utána évekig óvni. Más nem számít, mert a problémákat, nehézségeket majd a férfi megoldja, az ellenségektől majd ő megvédi őket. A nő viszont ránézésre ezt nem tudja megállapítani a férfiről. Még ha fizikailag vonzónak is találja (jóképű, izmos, jó az illata stb.), akkor sem lehet biztos benne, hogy mentálisan is elég erős-e a férfi ahhoz, hogy a gyereknemzés után is éveken keresztül ott álljon a nő és a gyerek mellett, és megoldja a problémáikat, megvédje őket a veszedelmektől. Ezért alkalmazzák a nők a shit teszteket, teljesen ösztönszerűen. Azt vizsgálják vele, hogy ki lehet-e billenteni a férfit az egyensúlyából. Akit nem lehet (tehát aki nem törődik a teszttel, vagy akár vissza is dobja), az átment a teszten, szóba jöhet partnerként. Aki viszont megbukott, azt a nő a továbbiakban már kevésbé tekinti férfinak.

whoamiohmy 2018.04.25. 10:09:28

@icipicicsipa: Na, elmondom, én hogy látom (bár szerintem ezt már kifejtettem itt korábban).
A női szexualitás nem olyan, mint a férfi. A férfi egyszerű, lényegretörő: puncivadászat.
A női réteges (és itt most nem valami bullshit ezo dumára kell gondolni).

1. Először is, a nők elsődleges motivációja a szexuális játékra a nárciszizmus. Szerintem a teljes női szexusnak ez olyan 60%-a. Erről beszélnek a nők, mikor azt mondják, "nőnek érzem magam". Szép vagyok, kívánatos vagyok, szexi vagyok, engem az emberek akarnak (kifejezetten szexuálisan). A nők IRGALMATLAN mennyiségű időt és energiát ölnek abba, hogy ezt az ösztönt kielégítsék, elég csak az erre települt borzalmas mennyiségű iparágra és elherdált pénzre gondolni. A nők ezzel SOKKAL többet foglalatoskodnak, mint a férfiak a puncivadászattal, ebből a szempontból a nők sokkal inkább hiperszexualizált nem, mint a férfiak (illetve erre a vonalra a konzumerizmus még sokkal inkább ráfeküdt, mint a férfiaknál a puncimániára).

2. A második réteg a homoszexualitás. A nők sokkal inkább homoszexuálisak, mint heterok. Erre voltak érdekes kísérletek is, nőknek képeket mutattak meztelen emberekről, és objektív biológiai paramétereket (pupillla tágulása, hüvely nedvesedése nyomásmérővel, stb.) mértek közben. Az jött ki, hogy a nők 85%-a sokkal inkább gerjed más nők testére, mint férfi testekre. Szóval a nők 85%-a inkább leszbi mint hetero. Lehet, hogy nem él leszbikus kapcsolatban, de szerintem a nőknek jóval több ilyen kalandjuk van, mint amit a férfiaknak bevallanak, csak itt is működik a hörcsög ezerrel.
"Nálam aludt a Kati, együtt aludtunk, este ki is nyaltuk egymás puncikáját, de nem volt semmi szex, csak olyan baráti kis összejövetel, ez nem szex, á, dehogy!".
De simán látni a testbeszédükön is. Két nő, mikor találkozik, puszi-puszi, ölelés, félreérthetetlen pillantások (ÚÚÚÚÚÚGY kinyalnálak!!!!!), stb.
Itt van még valami. A nők a férfiakkal való szexben sem a heteroszexuális aktust élvezik a legjobban. A legtöbb nő képtelen elélvezni attól, ha egy férfi belé hatol és közösül vele, sokkal hamarabb élveznek el attól, ha a csiklójukat ingerlik valamilyen módon. Szerintem ez homoszexuális aktus, nem heteroszexuális, hiszen nem kell hozzá férfi. Lehet, hogy férfi csinálja (ami általában a nőnek kevésbé jó, mint ha nő csinálná, mert a nők jobban tetszenek nekik), de attól ez még nem heteroszexualitás.
Szerintem a női szexusnak úgy 35-40%-a a homoszexualitás.

3. A maradék 10-15% a hetero vonal. Mert igen, a nőknek kell a fasz, de nem minden nőnek, nem egyformán, nem mindig, nem mindig ugyanúgy, stb. stb. Ez a rész rohadtul helyzet- és körülményfüggő. Persze ne felejtsük el, hogy a női libidó a korral hihetetlenül gyorsan laposodik el (az első 2 pont NEM!!!!), egy húszéves nő mondjuk még talán feleannyira akarja a heteroszexuális aktust, mint egy 20 éves pasi, de 30 évesen ez az arány már inkább 10:1-hez, 40 évesen meg 100:1-hez (a férfi akarja 100-szor annyira mint a nő, természetesen).

Na most a nemek közötti kapcsolatot úgy lehet megfogalmazni, hogy mi, férfiak gyakorlatilag a társadalom által előállított ÖSSZES értéket a nők lába elé hordjuk, hogy abból a minimális heteroszexuális motivációból egy kicsit többet csináljunk.
Visszavetítve az eredeti kérdésre: a mini-sztriptízt a nők szerintem elsősorban maguknak csinálják: szépnek, szexinek akarják érezni magukat, ezért mikor mindenki rájuk figyel (beszélnek), előadják ezeket a mutatványokat, hogy mindenki megcsodálja őket. És igen, a csodálók java része nő, de ez egyáltalán nem zavarja őket, lásd 2-es pont. Én is ott vagyok, ez sem zavarja őket különösképpen, de én is úgy érzem, hogy a dolog nem nekem szól.

whoamiohmy 2018.04.25. 10:20:23

@TopszLee: Azt látni kell, hogy a nők a magas stresszfaktorú munkavégzésből nem kérnek. Itt Svájcban HIHETETLEN mennyiségű pénz van, emiatt az egészségügyben nagyon nagy a redundancia a munkaerő terén az egészségügyben is. Németországban egymagam vettem fel annyi beteget egy 8 óra hosszás műszak alatt, mint amennyit itt egy NYOLC fős teamben, vezetőként koordinálok. Gyakorlatilag faszverés az egész. Engem ez zavar, mert szeretem a pörgést, de így már érthető, miért van itt ennyi nő az egészségügyben. A németeknél úgy 2-3 év alatt kihullanak a stresszes munkakörökből, és olyan szakterületekre húzódnak (bőrgyógyászat, szemészet, reumatológia, rehabilitáció, stb.), ahol nyugi van és nem kell ügyelni.
Ide egy megjegyzés: az ápoló szakmában az alkalmazottak 90%-a nő. A vezetői szinten mégis a vezetők 65%-a férfi. Vajon miért? Nos, megvizsgálták, és kiderült, hogy a férfiak átlagosan 90%-kal több munkaórát és munkaintenzitást tesznek bele ebbe a szakmába, mint a nők. Orvosoknál ugyanez az arány 72%, vagyis egy férfi a karrierje során 72%-kal több teljesítményt (kb. 35%-kal több munkaórát és kb. ugyanennyivel nagyobb munkaintenzitást) fog beletenni a szakmájába, mint egy nő. Csak hogy értsük miért van szükség a kvótákra. Még egy olyan szakmában, ahol gyakorlatilag CSAK nők vannak, se tudnak érvényesülni, mert egyszerűen nem teszik bele a kellő mennyiségű időt és a kellő intenzitású teljesítményt.
Persze vannak kivételek. Kb. a nők 2-4%-a éri el ugyanazt a teljesítményt, mint az átlagos férfi (ez hivatalos statisztika a munkaerő-felmérések alapján, de én is ezt látom kb.).
Szerintem ez lehet a fő oka annak, hogy a csak női munkacsoportok teljesen alkalmatlanok a munkavégzésre. VALAKINEK dolgozni is kell, és ha nincs ott legalább egy pár férfi, akkor a nők maguk közt nem fognak tudni bármit is megcsinálni.

Krisz101 2018.04.29. 23:11:09

baszki srácok ti ezeket kopipésztelitek? vagy már így jön saját kutfobol?

itt bizony elég penge érveléseket olvashattunk. még ha nem is értek egyet mindennel.

de ez megy nyomás alatt is? mondjuk egy egyet nem értő asztaltársaságban?
vagy akkor ti is vissza defaultoltok bétába mint én?

Wolf úgy tűnik fel kell kötnöd a gatyát mert most lenyomott a kommentszekció...

Ethan Wolf 2018.04.30. 08:31:44

@Krisz101: Mindenből lehet tanulni és fejlődni. :)
Ez a jó mikor a kommentek értékelhetők és van építő jellege is.

TopszLee 2018.04.30. 16:49:54

@Krisz101: "vagy akkor ti is vissza defaultoltok bétába mint én?" Mi már túl vagyunk ezen a szinten hogy bétába vissza default. Gyere csatlakozz hozzánk te is, van még hely bőven :)

therationalmale.com/2011/11/21/kill-the-beta-2/

2018.04.30. 20:12:31

@Krisz101:
"de ez megy nyomás alatt is? mondjuk egy egyet nem értő asztaltársaságban?"

Részemről nincs ilyen probléma, abszolúte, vallom mindig azt, amit ide is leírok...
De mondjuk én az asztaltársaságomat is megválogatom...
süti beállítások módosítása